Νέος εκτροχιασμός εμπορικής αμαξοστοιχίας σημειώθηκε το απόγευμα στην περιοχή της Σπερχειάδας Φθιώτιδας με αποτέλεσμα να κλείσει η σιδηροδρομική γραμμή.
Τα τρένα σταματούν αντίστοιχα στην Τιθορέα και το Λιανοκλάδι και οι επιβάτες μεταφέρονται με πούλμαν για να συνεχίσουν τον προορισμό τους προς Αθήνα ή Θεσσαλονίκη.
Το πρόβλημα προκλήθηκε από τον εκτροχιασμό των τριών τελευταίων βαγονιών εμπορικής αμαξοστοιχίας που κατευθυνόταν από Θεσσαλονίκη στη Θήβα μεταφέροντας σωλήνες.
Παρόμοιο πρόβλημα στην ίδια περιοχή είχε σημειωθεί το Σάββατο 2 Σεπτεμβρίου.
Πηγή: ΑΠΕ
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Eργολαβίες επί εργολαβιών,δισεκατομμύρια που πήγαν σε σαπιοκοιλιές,υψηλές απολαβές των καπιτρένων,των σταθμαρχών και όλων των σιδηροδρομικών υπαλλήλων γενικώς αλλά πεντάρα τσακιστή για εκσυγχρονισμό του τροχαίου υλικού και εξορθολογισμό των δρομολογίων ενός μεταφορικού μέσου το οποίο σε όλη την υφήλιο έχει κερδίσει τους επιβάτες πλην Ελλάδος.Όλα γίνονται για την ταμπακιέρα. Να πάρει ο πελάτης τον ΟΣΕ κοψοχρονιά μπιρ παρά και να βάλει ο προξενητής (μιζαδόρος)τα εκατομμυριάκια στην τσέπη.Φυσικά για να μην γελιέμαστε, ο πελάτης θα αγοράσει τον ΟΣΕ μέσω δανείου με εγγύηση ελληνικού δημοσίου το οποίο δάνειο θα το αποπληρώσει ο μάλαξ Έλλην φορολογούμενος.Θέλετε κι άλλα? Μπορώ να γράψω ένα κατεβατό αλήθειες αλλά θα σταθώ εδώ για να κατανοήσετε το μέγεθος της ξεφτίλας αυτών που ψηφίζουμε. Έζησα στη Σερβία το 1985-1988.Εδώ είχαμε δημοκρατία σοσιαληστρισμό,κλαδικές,εθνική υπερηφάνεια που έφευγαν αλλά παρέμεναν ταυτοχρόνως οι βάσεις του ΝΑΤΟ, είχαμε ακόμα ατμομηχανές εν ενεργεία.Η Σερβία είχε κομμουνισμό (στα χαρτιά),βαναυσότητα(αστυνόμευση),δεν είχε Νατοικές βάσεις,ήταν χώρα αυτάρκης και το βασικότερον είχε από το 1965 ηλεκτροκίνητα τρένα σε όλη την επικράτειά της.Ακόμα χορταίνω εθνική περιφάνεια…