Στήριξε το έργο μας!

Η σελίδα μας βασίζεται στις δικές σου δωρεές για να παραμένει ανεξάρτητη και να προσφέρει υψηλής ποιότητας εναλλακτικές ειδήσεις. Υποστήριξέ μας σήμερα και βοήθησέ μας να συνεχίσουμε!

Διαφημίσεις

Τα ποσοστά πέφτουν και με κάποιο τρόπο πρέπει να δώσει η κυβέρνηση μια ώθηση με τα δικά σου λεφτά, που θα στοχεύσουν τα δικά σου μυαλά. Δε φτάνουν μόνο οι ψεύτικες δημοσκοπήσεις, κυρίως τώρα που κάποιοι δημοσιογράφοι “αυθαδιάζουν” και οι καναλάρχες δε τους τραβούν το αυτί. Τα συστημικά σάιτ πεινάνε, άλλωστε απο τις διαφημίσεις δεν βγαίνει τίποτα, κανένα σάιτ δεν ζει απο διαφημίσεις, παρα μόνο απο ζεστό κρατικό χρήμα, για να μην έχεις αμερόληπτη ενημέρωση.

Το κύμα ακρίβειας, που άρχισε στην Ελλάδα από το 2022, εξακολουθεί να πλήττει κυρίως τις χαμηλών και μεσαίων εισοδημάτων οικογένειες. Η κυβέρνηση, δεν θέλει να ρίξει τις τιμές στα ράφια, ούτε έχει σκοπό να το κάνει, τα παραμύθια περί πανδημικής κρίσης και ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία, δεν πιάνουν πια.

Η νέα απόφαση της κυβέρνησης για να «χτυπήσει» την ακρίβεια είναι να σε πείσει πως δεν υπάρχει ακρίβεια και νομίζεις πως είσαι φτωχός, και αυτό θα γίνει προς όφελος των τηλεοπτικών ΜΜΕ πανελλαδικής εμβέλειας, κι όχι μόνο.

Στις 10 Μαρτίου 2025 το υπουργείο Ανάπτυξης κοινοποίησε την υλοποίηση της 1ης φάσης της «Διαφημιστικής καμπάνιας στο πλαίσιο των μέτρων για την προστασία του καταναλωτή με στόχο την καταπολέμηση της ακρίβειας και του πληθωρισμού».

Η συνολική εκτιμώμενη αξία της 1ης φάσης ανέρχεται σε 3,7 εκατ. ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. Όπως αναφέρεται στην σχετική απόφαση, η καμπάνια θα γίνει με την υποστήριξη της εταιρείας «MEDIATECH ΑΕ» στα τηλεοπτικά Μέσα πανελλαδικής κάλυψης καθώς και στα τηλεοπτικά Μέσα Αττικής, Θεσσαλονίκης και Περιφέρειας.

Η «MEDIATECH» θα οργανώσει τη συλλογή και θα ενημερώσει την Υπηρεσία για το αναλυτικό διαφημιστικό πλάνο, θα αποστείλει τις εντολές μετάδοσης στα ΜΜΕ, θα ελέγχει κάθε φορά την τήρηση των προϋποθέσεων από τα κανάλια και θα αξιολογεί το διαφημιστικό πλάνο.

Στα 8,8 εκατ. ευρώ το κονδύλι

Το τελικό ποσό του αμφίβολης χρησιμότητας πρότζεκτ δεν θα είναι τα 3,7 εκατ. ευρώ, αφού αφορά μόνο στην πρώτη φάση, αλλά υπερδιπλάσιο. Η αρχική απόφαση εκδόθηκε στις 28 Νοεμβρίου 2024, με υπογραφή του υπουργού Ανάπτυξης Παναγιώτη Θεοδωρικάκου, και «η συνολική επιλέξιμη δημόσια δαπάνη έως 31 Δεκεμβρίου 2025 ανέρχεται σε 8,18 εκατ. ευρώ».

Όπως αναφέρεται, είναι «Η διαφημιστική καμπάνια του Υπουργείου Ανάπτυξης με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των καταναλωτών για τα δικαιώματά τους και την ενημέρωση τους για τα εργαλεία και τα μέσα σύγκρισης τιμών βασικών καταναλωτικών αγαθών, και ιδίως την πλατφόρμα «e-καταναλωτής». Περιλαμβάνει την προβολή στα ΜΜΕ και συγκεκριμένα προβολή διαφημιστικών μηνυμάτων σε τηλεοπτικούς σταθμούς πανελλαδικής εμβέλειας, σε περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς, σε ραδιοφωνικούς σταθμούς, καταχωρήσεις σε ημερήσιο και κυριακάτικο τύπο, υπαίθρια διαφήμιση, αφίσες και banners σε ιστότοπους».

Όμως, το «e-καταναλωτής» και η λειτουργία του έχει επικοινωνηθεί ήδη επαρκώς τα τελευταία χρόνια από τα κυβερνητικά στελέχη και τους φορείς προς τους πολίτες. Οι καταναλωτές γνωρίζουν την σχετική πλατφόρμα και τον τρόπο που «δουλεύει». Κοινή πεποίθηση, ωστόσο, παραμένει πως το πρόβλημα δεν έγκειται στις πλατφόρμες με τις συγκρίσεις τιμών, αλλά στις τιμές αυτές καθαυτές που παραμένουν στα ύψη παρά τις όποιες κατά καιρούς εξαγγελίες.

Πως θα γίνει η μοιρασιά

Η υλοποίηση του έργου θα διαρκέσει 50 ημέρες αλλά με δυνατότητα επέκτασης έως και 31 Δεκεμβρίου 2025. Από τα 3 εκατ. ευρώ της α’ φάσης (3,7 με ΦΠΑ) που ήδη ξεκινά τα πανελλαδικής εμβέλειας κανάλια θα εισπράξουν σχεδόν τα μισά. Και συγκεκριμένα 1,75 εκατ. ευρώ, δίχως να συμπεριλαμβάνεται το ΦΠΑ. Μάλιστα, χρήματα θα λάβουν και τα τέσσερα κανάλια της ΕΡΤ!

Όπως αναφέρεται στην σχετική απόφαση, τα κανάλια θα λάβουν:

· ΣΚΑΪ 260.000 ευρώ

· ΑΝΤ1 300.000 ευρώ

· STAR 300.000 ευρώ

· ALPHA 300.000 ευρώ

· OPEN 120.000 ευρώ

· ΜΕGA 300.000 ευρώ

· ΕΡΤ 1,2,3, NEWS 126.000 ευρώ

· Μακεδονία TV 40.000 ευρώ

Το υπόλοιπο πόσο μέχρι τα 3 εκατ. (3,7 εκατ. με ΦΠΑ) θα λάβουν δεκάδες κανάλια τοπικής εμβέλειας, με πολύ μικρότερα κονδύλια. Αυτά της Αττικής θα μοιραστούν 137.000 ευρώ, της Θεσσαλονίκης 28.000 ευρώ και της Περιφέρειας 780.000 ευρώ.

Περίπου 300.000 ευρώ θα μείνουν αδιάθετα και, προφανώς, θα ενσωματωθούν στην β’ φάση της καμπάνιας που αναμένεται να είναι ακόμα πιο… γενναιόδωρη.

Ποια είναι η MEDIATECH

Σημαντικό ρόλο για την καμπάνια κατά της ακρίβειας αναλαμβάνει η Mediatech, σύμφωνα με τις επίσημες αποφάσεις. Όπως αναφέρεται στην τελευταία ανάρτηση του ΓΕΜΗ για την συγκρότηση ΔΣ, εντός 2004, το διοικητικό της συμβούλιο αποτελείται από:

1. ΕΠΙΛΟΓΗ Συμβουλευτική (Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου και Διευθύνουσα Σύμβουλος (δια του Διαχειριστή της Απόστολου Φωτόπουλου του Δημητρίου).

2. Αθανάσιο Σανιδά του Γεωργίου (δικηγόρο), μέλος

3. Απόστολο Παναγιωτόπουλο του Αναστασίου (οικονομολόγο), μέλος.Από την λίστα Πέτσα στην ακρίβεια

Όμως, το ποσό των 8,2 εκατ. ευρώ μοιάζει υπέρογκο. Αρκεί να υπενθυμίσουμε ότι η περιβόητη «λίστα Πέτσα» στην αρχή της πανδημικής κρίσης μοίρασε σε όλα τα ΜΜΕ περίπου 19 εκατ. ευρώ. Μάλιστα, η όλη διαδικασία χαρακτηρίστηκε σκανδαλώδης και γι’ αυτό συστάθηκε Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής.

Η δε σκοπιμότητα της καμπάνιας κρίνεται τουλάχιστον ασαφής. Η συγκεκριμένη συγκριτική πλατφόρμα κατά της ακρίβειας δεν είναι νέα έτσι κι αλλιώς. Κι έχει γνωστοποιηθεί στο κοινό πολλάκις. Προφανώς, όμως, και δεν έχει πείσει για την αποτελεσματικότητά της κι εν τέλει την χρησιμότητά της. Κατά καιρούς έχουν εντοπιστεί διάφορα λάθη σε τιμές προϊόντων κλπ. Άλλωστε, στην «ελεύθερη» αγορά υπάρχουν αντίστοιχα «εργαλεία» υποβοήθησης των καταναλωτών.

Όπως όλα δείχνουν πρόκειται για ένα «πανάκριβο» δώρο της κυβέρνησης στα κανάλια με το πρόσχημα μιας ακρίβειας που εξακολουθεί να παραμένει μη αντιμετωπίσιμη από τους κρατικούς φορείς, ελεγκτικούς μηχανισμούς και υπουργεία.

Απο datajournalists

anazitiseis.gr



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

2 σχόλια στο “Νέο «δώρο» 8,2 εκατ. ευρώ στα κανάλια για να σου λένε πως δεν έχουμε ακρίβεια και πόσο ωραίος είναι ο Κούλης.”
  1. Η επιδημία των Turbo Cancer: «Είναι παντού».
    «Οι ογκολόγοι άρχισαν να ουρλιάζουν σχεδόν για το τσουνάμι των #turbocancer και βλέπουν μια συσχέτιση όχι με τον #COVID_19 τον ιό, αλλά με τις ενέσεις #mRNA, που έχουν προκαλέσει αύξηση των καρκίνων στο στρατιωτικό συγκρότημα… Μια αύξηση 40% στους καρκίνους από το 2021»..!!#VaccineDisaster #covidcrimes #CovidScam #CovidVaccines
    https://t.me/TerryMan_News

    ΓΙ`ΑΥΤΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ???

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek