Ποια επιτροπή αξιολόγησε τις ζημιές; Ποια σχετική τεχνική έκθεση προηγήθηκε;
άββατο 8 Ιουνίου 2024
Οι γέφυρες ενώνουν, το γκρέμισμα τους αποκόπτει.
Ξημερώματα και πριν καλά καλά αρμόδιο τεχνικό τμήμα ελέγξει τις ζημιές που προκλήθηκαν στη γέφυρα μετά το ατύχημα (που από μόνο του προκαλεί ερωτηματικά όσο αφορά τη διάσωση του οδηγού μέσα σε ένα φλεγόμενο τοπίο) ξεκίνησαν να κατεδαφίζουν τη γέφυρα με το άλλοθι ότι η γέφυρα υπέστη ζημιές!
Ποια επιτροπή αξιολόγησε τις ζημιές; Ποια σχετική τεχνική έκθεση προηγήθηκε;
Τι σημαίνει αυτό το αγχώδες άρον-άρον γκρέμισμα μίας σχετικά πρόσφατα κατασκευασθείσας γέφυρας;
Κι εάν η έκρηξη ήταν τόσο ισχυρή πως κατάφερε και διασώθηκε ο οδηγός του βυτιοφόρου;
Έχουν δωθεί τα στοιχεία του στη δημοσιότητα;
Γιατί δεν διέκοψαν την κυκλοφορία χωρίς να χρειαστεί να γκρεμίσουν ολόκληρη νέας κατασκευής γέφυρα και αφού αξιολογήσουν την κατάστασή της να επιδιορθώσουν τις βλάβες της;
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ με το πρώτο φως της ημέρας γερανοί γκρεμίζουν το τούνελ στο οποίο σημειώθηκε το ατύχημα και, σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, η κατεδάφιση θα έχει ολοκληρωθεί στα μέσα της επόμενης εβδομάδας.
Για να χρειαστεί εβδομάδες να γκρεμίζουν 3 γερανοί τη γέφυρα αυτό σημαίνει ότι η γέφυρα δεν είναι τόσο σαθρή.
Και γιατί αντί να την γκρεμίσουν δεν μπήκαν στη διαδικασία να αποκαταστήσουν τις όποιες ζημιές;
Γιατί όλο αυτό τόσο γρήγορα και σε θολό τοπίο;
Το να έγινε επειδή η γέφυρα γλίτωνε τους οδηγούς από δύο διόδια δεν μοιάζει πειστικό.
Πιο πολύ σε γεγονός Mαύρου Κύκνου παραπέμπει και στο σχεδιασμό συμβάντων που θα τα δούμε να ξετυλίγονται στο επόμενο διάστημα.
Θα μπορούσαν να αφορούν την αποκοπή ολόκληρης περιοχής σε περίπτωση έκρηξης προκληθείσας πυρκαγιάς η διακοπής της κυκλοφορίας από την μοναδική οδό που έχουν πλέον στη διάθεσή τους οι οδηγοί καθώς η επόμενη γέφυρα-κλειδί είναι βυθιζόμενη και βρίσκεται σε συντήρηση.
Η απόφαση για την κατεδάφιση ελήφθη τις πρώτες, πρωινές ώρες από το κλιμάκιο των μηχανικών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που συνόδευαν τον υφυπουργό, κ. Νίκο Ταχιάο, ο οποίος βρέθηκε από τις πρώτες ώρες στο σημείο, μαζί με κλιμάκιο μηχανικών του υπουργείου. Ήδη, η φωτιά είχε σβηστεί και οι πυροσβεστικές δυνάμεις είχαν ολοκληρώσει στις 23:00 τη διαβροχή, ρίχνοντας ειδικό κατασβεστικό υγρό.
Από τον έλεγχο που πραγματοποιήσαν οι μηχανικοί διαπίστωσαν πως η γέφυρα, η οποία συνδέει την παλαιά Εθνική Οδό με την παλαιά γέφυρα του Ισθμού, έχει προβλήματα στατικότητας εξαιτίας του υψηλού, θερμικού φορτίου από τη φωτιά και δεν είναι ασφαλής για την κυκλοφορία των οχημάτων.
Από την εκτίμηση στατικότητας που έγινε αποφασίστηκε να ανοίξει λίγο αργότερα και να δοθεί στην κυκλοφορία το ρεύμα από Κόρινθο προς Αθήνα.
Αντίθετα, στο ρεύμα από Αθήνα προς Κόρινθο η αερογέφυρα υπέστη βλάβες από την πυρκαγιά και τις υψηλές θερμοκρασίες που αναπτύχθηκαν. Γι’ αυτό αποφασίστηκε εκτροπή της κυκλοφορίας και άμεσα καθαίρεση του τμήματος της αερογέφυρας που βρίσκεται πάνω από τον κλάδο καθόδου προς Ισθμό.
Ήδη, με το που έγινε το ατύχημα εξεδόθη 112 για απαγόρευση εισόδου στην Ολυμπία Οδό από Ελευσίνα και Κόρινθο και από Κιάτο προς Κόριθμο, ενώ υπήρξε προειδοποίηση για μεγάλες καθυστερήσεις.
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Φοβερό και γεγονός με πολλα ερωτηματικα. Μήπως αυτό το φορτηγό που έπιασε φωτια μετέφερε τίποτε ξυλόλιο και μετα έλθουν καποιοι περίεργοι και το συνδυασουν με τα Τέμπη και έσται η εσχατη πλανη χείρων της πρώτης. Λέμε τώρα μήπως, επειδή έχουμε γίνει καχύποπτοι. Χριστός Ανέστη
Δεν ξέρουμε σε πια χιλιομετρική απόσταση έγινε το μπαμ…
Ένα θα αφήσω μόνο…
Πριν γίνει το μπαμ με τα τρένα ξέρετε που …
Πριν λίγο καιρό μέρες μήνες γίνει το . μπαμ.
Είχε γίνει στην ίδια περιοχή ένα τροχαίο που έγινε εκτροπής της πορείας του ένα βυτιοφόρο…
Καλησπέρα. Έτσι και γω τα ίδια ερωτηματικά τι γίνετε.