Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

14:43 - 12/02/2020

Μήπως Είμαστε Για Τα Καλά στα Εσχατα των Εσχάτων:

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Ο Θεός δεν κάνει τίποτα γνωστό εκ των υστέρων, αλλ’ όλα γίνονται κατά την τέλεια προαιώνια πρόγνωση και πάνσοφη πρόνοια Του. Ο Θεός ΠΡΟΛΕΓΕΙ τα προεγνωσμένα σ’ Αυτόν έργα, τα οποία στη συνέχεια γίνονται το καθένα σύμφωνα με την τάξη και το χρόνο του.

Ο δε διάβολος και τα όργανά του με το να αντιδρούν στα σχέδια της πάνσοφης και προαιώνιας βουλής του Θεού, ΜΑΤΑΙΟΠΟΝΟΥΝ. Διότι, όχι μόνο δε ματαιώνουν το σωτήριο έργο του Θεού, αλλά και συντελούν, χωρίς να το αντιλαμβάνονται, στην πραγματοποίησή του!

Το όνομα του Αντίχριστου κεντρίζει περισσότερο το ενδιαφέρον και την περιέργεια στην Αποκάλυψη…

Ο άγιος Ειρηναίος μας συμβουλεύει: Είναι «ασφαλέστερον και ακινδυνότερον» να περιμένουμε «την έκβασιν της προφητείας» από το να στοχαζόμαστε κάνοντας υποθέσεις και να προμαντεύουμε σχετικά με το όνομα, τυχόντα ονόματα. Εμείς λοιπόν, συνεχίζει, δεν ριψοκινδυνεύουμε για το όνομα του Αντιχρίστου αποφαινόμενοι με βεβαιότητα.

Διότι, αν έπρεπε στον τωρινό καιρό να κηρυχθεί φανερά το όνομα του,ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΤΑΝ από εκείνον που είδε και τα οράματα της Αποκαλύψεως.

Διότι την Αποκάλυψη δεν την είδε «προ πολλού χρόνου, αλλά σχεδόν επί της ημετέρας γενεάς» προς το τέλος της βασιλείας του Δομετιανού. Άλλωστε ο ίδιος εκκλησιαστικός Πατέρας γράφει:ΚΑΘΕ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ πριν από την έκβαση της ΕΙΝΑΙ ΑΙΝΙΓΜΑ και ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΑΝΤΙΛΟΓΙΑ μεταξύ των ανθρώπων.

Όταν όμως έρθει ο καιρός και πραγματοποιηθεί αυτό που έχει προφητευθεί, ΤΟΤΕ θα δοθεί η ακριβέστατη εξήγησή της . Οι γνώμες του αγίου Ειρηναίου έχουν ιδιαίτερη ΒΑΡΥΤΗΤΑ. Διότι αυτός εγνώρισε ως νέος τον γέροντα επίσκοπο Πολύκαρπο Σμύρνης, ο οποίος είχε γνωρίσει προσωπικά τον ευαγγελιστή Ιωάννη, συγγραφέα της Αποκαλύψεως.

Κι αν το όνομα του Αντίχριστου παραμένει μέχρι σήμερα άγνωστο,υπάρχουν χωρία στην Αποκάλυψη, κατά τον Κατά Μακαριστό Πατήρ Αθανάσιο Μυτιλιναίο που ίσως είναι σήμερα περισσότερο κατανοητά για τους πιστούς από άλλες εποχές..

9-3 Και από τον καπνό βγήκαν ακρίδες στη γη, και τους δόθηκε εξουσία σαν αυτήν που έχουν οι σκορπιοί της γης.

9-4 Και τους ειπώθηκε να μη βλάψουν το χορτάρι της γης, ούτε κανένα φυτό κανένα δέντρο, παρά μόνο τους ανθρώπους που δεν έχουν τη σφραγίδα του Θεού πάνω στα μέτωπά τους.

9-5 Και τους δόθηκε εντολή να μην τους σκοτώσουν, αλλά να βασανιστούν πέντε μήνες· και ο βασανισμός τους είναι σαν βασανισμός σκορπιού όταν πληγώσει άνθρωπο.

9-6 Και κατά τις ημέρες εκείνες θα ζητήσουν οι άνθρωποι το θάνατο, αλλά δεν θα τον βρουν, και θα επιθυμήσουν να πεθάνουν (για να γλυτώσουν), αλλά θα φεύγει ο θάνατος από αυτούς.

9-7 Και τα ομοιώματα των ακρίδων είναι όμοια με ίππους που είναι έτοιμοι για πόλεμο, και πάνω στα κεφάλια τους είναι σαν στέφανοι όμοιοι με χρυσό, και τα πρόσωπά τους σαν πρόσωπα ανθρώπων.

9-8 Και είχαν τρίχες σαν τρίχες γυναικών, και τα δόντια τους ήταν σαν των λιονταριών.

9-9 Και είχαν θώρακες (προστατευτική κάλυψη) σαν θώρακες σιδερένιους, και ο θόρυβος των πτερύγων τους σαν θόρυβος αρμάτων με ίππους πολλούς που τρέχουν σε πόλεμο.

9-10 Και έχουν ουρές όμοιες με σκορπιούς και κεντριά, και με τις ουρές τους έχουν τη δύναμη να βλάψουν τους ανθρώπους πέντε μήνες.

9-11 Έχουν πάνω τους βασιλιά τον άγγελο της αβύσσου· το όνομά του Εβραϊκά είναι Αβαδδών, στην δε Ελληνική έχει όνομα Απολλύων.

Αρχίζει ο Ευαγγελιστής να περιγράφει ακρίδες που δεν βλάπτουν όπως οι συνηθισμένες τα σπαρτά αλλά σαν σκορπιοί τους άνθρωπους.Θα προκαλούν βάσανο σε αυτούς που προσκύνησαν τον Αντίχριστο για 5 μήνες.Θα υποφέρουν και θα ζητούν να πεθάνουν αλλά οι ακρίδες δεν θα τους σκοτώνουν..

Η ανθρώπινη φαντασία ως γνωστόν καλπάζει .Οι επόμενες λέξεις μας προσγειώνουν στην πραγματικότητα.Δεν είναι ακρίδες αλλά ΟΜΟΙΩΜΑΤΑ ΑΚΡΙΔΩΝ.

Μοιάζουν σαν Ακρίδες ,πετάνε κάνουν θόρυβο, βλέπουν όπως τα ανθρώπινα πρόσωπα και είναι ικανά να βλάψουν ΜΟΝΟ τους ανθρώπους. Κάτι τελευταίο έχουν και κάποιο ‘’θηλυκό’’ στοιχείο..

Ορισμένοι σύγχρονοι ερμηνευτές της Αποκάλυψης θεώρησαν ότι πιθανόν να πρόκειται για πολεμικά αεροπλάνα η ελικόπτερα…

Από ότι έχει βγάλει ο άνθρωπος για να προκαλέσει κακό τι είναι εκείνο που ομοιάζει οπτικά περισσότερο με είδος ακρίδας;

Iδιαίτερα με τριζόνια για την ακρίβεια:

DRONE,Δρόνος ελληνικά φυσικά..

Στην καθομιλουμένη στα αγγλικά, η λέξη drone, σημαίνει «κηφήνας», όπως και τον μονότονο ήχο, ακόμα και τη μονότονη φωνή, φαίνεται πως η λέξη δόθηκε στο ιπτάμενο όχημα ακριβώς επειδή τα παλιά στρατιωτικά μη επανδρωμένα αεροσκάφη έβγαζαν ΕΝΑΝ ΔΥΝΑΤΟ και ΜΟΝΟΤΟΝΟ ΗΧΟ από τους κινητήρες τους.

Ο κηφήνας είναι η αρσενική μέλισσα. Στους κόλπους των στρατιωτικών σήμερα ,το ΑΚΡΩΝΥΜΙΟ για τα drones με μεγάλη εμβέλεια δράσης είναι ‘’ΜΑLE’’.

Κι αν Αποκάλυψη περιγράφει κάποιο drone που έχει η θα έχει το ακρωνύμιο FEMALE;

Μήπως Είμαστε Για Τα Καλά στα Εσχατα των Εσχάτων:

ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (95)

  1. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 02/12/2020 @ 5:49 ΜΜ

    Καλησπέρα Άσχετε Αδαή.

    Οι περισσότεροι διερμηνείς της Αποκάλυψης έχουν κάνει το βιβλίο να ταιριάζει με κάποιο εσχατολογικό σχέδιο. Αυτό είναι λάθος!

    Η αποκάλυψη γράφτηκε για τις επτά εκκλησίες στη Μικρά Ασία κατά τον πρώτο αιώνα. Ήταν μια αποκάλυψη από τον Ιησού Χριστό (λέμε τώρα) σε εκείνες τις εκκλησίες για γεγονότα που επρόκειτο να γίνουν ΣΥΝΤΟΜΑ (όχι μετά από χιλιάδες χρόνια) και είχαν σχέση με ΕΚΕΙΝΕΣ.

  2. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 02/12/2020 @ 5:50 ΜΜ

    Είναι άσοφο από μέρους σου να διευρύνεις το χρονικό πλαίσιο στο οποίο υπόκεινται όλα τα σημεία της Αποκάλυψης μόνο και μόνο επειδή πιστεύεις ότι κάποιο από αυτά έχει μελλοντική εκπλήρωση.

  3. ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ 02/12/2020 @ 6:31 ΜΜ

    Πάντως στην τοιχογραφία που απεικονίζει την αποκάλυψη, οι ακρίδες φορούν κορόνα και έχουν ανθρώπινο πρόσωπο, επειδή πολλές αναφορές από τα Ευαγγέλια και την αποκάλυψη αφορούν συγκεκαλυμμένες αλληγορίες και παραβολές, μήπως μας παραπέμπουν στο ανθρώπινο ον το οποίο νοσεί από κοροναϊό, και ότι σε πέντε μήνες θα σταματήσει, αφού όμως αφανίσει ένα μέρος της ανθρωπότητας. Ενώ ταυτόχρονα θα ξεκινήσει ο τρίτος παγκόσμιος πόλεμος,όπου οι μεταλλικές ακρίδες μας παραπέμπουν σε επιθετικά ελικόπτερα apache.

  4. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 02/12/2020 @ 8:32 ΜΜ

    Καλησπέρα Γιατρέ ποιά είναι η διαφορά μας?Πιστεύω στην Αποκάλυψη Του Κυρίου.Εσύ όχι.
    Μέσω της δραματικής πλοκής στο Βιβλίο της Ζωής ,ο πιστός, ακολουθώντας το Αρνίο, όπου και αν υπάγη,προγεύεται τη σταυρική αναφορά της ΔΙΚΙΑΣ ΤΟΥ ύπαρξης στο χωροχρόνο της Βασιλείας.Εκεί αποκτά την εμπειρία ότι τελικά δεν υπάρχει θάλασσα-άβυσσος, Άδης-θάνατος, Ιερό και Βέβηλο, αλλά τα πάντα καταυγάζονται από το Φως της Δόξας του Θεού.
    Αλίμονο,το Δέντρο της Ζωής να αφορά αποκλειστικά 7 Εκκλησίες…

  5. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 02/12/2020 @ 9:02 ΜΜ

    Α εντάξει Άσχετε Αδαή. Πιστεύεις κι εσύ όπως πιστεύουν και κάποιοι άλλοι αυτό:

    «Η Δόξα ανήκει στον Αλλάχ, τον Κύριο όλων των κόσμων Τον Παντελεήμονα, τον Πολυεύσπλαχνο» (Αλ Φάτιχα)

    Μάλιστα μάλιστα!

    Πιάσε την Αγία σου Γραφή στα χέρια και απόδειξε μου ότι ο συγγραφέας της Αποκάλυψης απευθύνεται σε μία καθολική Εκκλησία.

  6. προς ΓΙΑΤΡΟΝ….ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΚΑΠΟΤΕ ΓΙΑΤΡΕ ΟΤΙ Η ΤΥΦΛΑ ΤΟΥ ΕΓΩΙΣΜΟΥ,ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΥΜΟΥ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΥ,ΔΕΝ ΣΕ ΟΔΗΓΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ.
    ΤΩΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑΤΡΕ ΠΟΥ Τ ΑΣΧΗΜΑ ΓΕΓΟΓΟΝΟΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΘΥΝΘΕΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΗ ΤΡΟΠΗ,ΤΟ ΑΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ,ΕΙΣ ΤΟΝ ΙΩΑΝΝΗΝ ΤΟΝ ΘΕΟΛΟΓΟΝ,ΕΙΝΑΙ Η ΟΧΙ,Η ΩΡΑ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΠΟΙΗΘΕΙ.
    ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑΤΡΕ ΑΛΛΑ ΟΙ ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΚΑΙ ΣΠΑΝΕ ΜΙΑ ΜΙΑ.
    ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΓΙΑΤΡΕ.

  7. ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΓΙΑΤΡΕ,ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ ΣΕ ΛΙΓΟ Θ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΑ ΜΑΥΡΑ ΣΥΝΝΕΦΑ ΠΑΝΩ ΑΠ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
    +++ΙΣΧΝ+++

  8. Θα κάνω σχετική ανάλυση. 02/12/2020 @ 9:22 ΜΜ

    Βασικα ο κωδικος Απολλυων ειναι ξεκαθαρη αναφορα στην καταστροφικη φυση του Απολλωνα με βαση την Ελληνικη μνημη και τα μυστηρια του Μιθρα τα οποια αναγνωρισαν τον Ιησου ως τον ΙΑΩ που ειναι το κωδικο ονομα του Απολλωνα-Μιθρα δηλ του Ηλιου. Αυτη η αναφορα ειναι ξεκαθαρο οτι μιλαει για τον τιμωρο = δικαστη και οχι για τον Σατανα οπως λενε και δηλαδη για τον Απολλωνα που ειναι ο σφαγεας του Δρακου που για αυτο το ματριξ ειναι ο Μιχαηλ που για τους Ερμητιστες ειναι ο Αρχαγγελος του Ηλιου-ΙΑΩ-Μιθρα.

  9. Θα κάνω σχετική ανάλυση 02/12/2020 @ 9:28 ΜΜ

    Βασικα αυτα τα κειμενα δεν μπορουν να ερμηνευθουν μεσα σε διαφορετικο πλαισιο καθως ειναι βασισμενα στην Ελληνικη μνημη και στην μνημη των μυστηριων του Μιθρα καθως οι μυημενοι στα αρχαια μυστηρια που παρηγαγαν και τα χριστιανικα μυστηρια μιλουσαν με κωδικες και θα αποδειξω αυτο που λεω με την απλη λογικη και οτι δηλ. μιλαμε για την μνημη του Απολλωνα και περα δηλαδη απο την σχεση του ρηματος απολλυμι με το ονομα του Απολλωνα. Οι ειδωλολατρες να φανε μια παστα καθως το αστρικο φως ειναι φυλακη.

  10. HE HOLDS A CHAIN = 642 02/12/2020 @ 9:30 ΜΜ

    It does not look reasonable that God would entrust the “Key” of the “Prison House” of the “Demons” to a “Fallen Angel,” or even Satan himself.”- Quote from: https://www.sacred-texts.com/chr/tbr/tbr042.htm

  11. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 02/12/2020 @ 10:06 ΜΜ

    Μίλησε και ο Γιόχαν!

    croif: «ΑΓΓΕΛΟΣ ΚΥΡΙΟΥ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΕΙΣ ΤΟΝ ΙΩΑΝΝΗΝ ΤΟΝ ΛΟΓΟΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΞΑΝΑ, ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ, ΕΞΩ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ.» (5 Αυγούστου 2019 at 21:46)

    Συμπέρασμα: Η Καινή διαθήκη είναι ένα παραποιημένο βιβλίο! 🙄

    croif: Είμαι χριστιανός ορθόδοξος! Το βιβλίο της πίστης μου είναι παραποιημένο! Λυπάμαι λυπάμαι!

  12. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 02/12/2020 @ 10:13 ΜΜ

    Γιόχαν η παροιμία λέει ότι στο τέλος ξυρίζουν τον γαμπρό, εσένα όμως σε ξύρισαν πριν γίνεις γαμπρός ένας Γιδοβοσκός και ένας Άσχετος.

    Φίλε μου είσαι μεγάλος υποκριτής και ψεύτης! Δεν έχει να κάνει πλέον με το Δόγμα και τις ερμηνείες αλλά με το γεγονός ότι μας έχεις φλομώσει στα ψέματα.

    Από αυτή και μόνο την οπτική, δεν σχετίζεσαι σε καμία περίπτωση με τον Χριστό, αλλά με τον θεό του ψεύδους τον διάολο.

    Δεν είσαι άνθρωπος του Χριστού!

  13. ΓΙΑΤΡΕ ΕΓΩ ΜΙΛΗΣΑ,ΕΓΩ ΣΟΥ ΤΑ ΕΙΠΑ,ΔΙΚΑΙΛΟΓΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΚΑΜΜΙΑ.
    ΛΥΠΑΜΑΙ,ΑΛΛΑ ΣΤΑ ΕΧΩ ΠΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΧΡΟΝΟ ΠΙΑ.

  14. ΑΡΧΑΙΑ ΨΥΧΗ ΣΕ ΝΕΑ ΣΑΡΚΑ 02/12/2020 @ 11:58 ΜΜ

    ΤΟ ΦΩΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΣΤΗ ΓΗ ΦΤΑΝΕΙ ΣΕ 8 ΛΕΠΤΑ ΚΑΙ 30 ΔΕΥΤΕΡΑ, ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΔΕΝ ΕΦΤΑΣΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΠΟΤΕ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΥΤΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΦΤΑΣΕ ΠΟΤΕ, Η ΕΙΧΑΝ ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΤΟΥΣ.
    ΜΕΣΑ ΣΟΥ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑΝ ΦΥΛΑΚΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΟΣΕΙ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ. ΑΥΤΟΣ Ο ΦΥΛΑΚΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΣΟΥ Ο ΕΑΥΤΟΣ, ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΩΤΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΦΩΣ.

  15. ΑΡΧΑΙΑ ΨΥΧΗ ΣΕ ΝΕΑ ΣΑΡΚΑ 02/13/2020 @ 12:33 ΠΜ

    ΝΑ ΜΗΝ ΣΕΒΑΣΤΩ ΤΟΝ ΑΓΑΘΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΖΩΗ;
    ΝΑ ΜΗΝ ΣΕΒΑΣΤΩ ΤΟΝ ΑΓΑΘΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΝΟΥ;
    NA MHN ΣΕΒΑΣΤΩ ΤΟΝ ΑΓΑΘΟ ΠΟΥ ΜΕ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙ ΣΤΟ ΚΤΙΣΜΑ ΤΟΥ ΓΗ;
    NA MHN ΣΕΒΑΣΤΩ ΤΟΝ ΠΑΝΣΟΦΟ ΑΓΑΘΟ ΠΟΥ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΟΥ;
    ΑΣΥΛΛΗΠΤΗ ΑΞΙΑ Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΑΘΟΥΣ
    ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΑΞΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ.
    ΑΛΛΟ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΣΟΦΟΥ ΑΓΑΘΟΥ, ΑΛΛΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ.
    Ο ΠΑΝΣΟΦΟΣ ΑΓΑΘΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΟΥΤΕ ΔΟΓΜΑ, ΑΛΛΑ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.

  16. ΑΡΧΑΙΑ ΨΥΧΗ ΣΕ ΝΕΑ ΣΑΡΚΑ 02/13/2020 @ 12:47 ΠΜ

    Ο ΠΑΝΣΟΦΟΣ ΑΓΑΘΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΟΥΤΕ ΔΟΓΜΑ, ΑΛΛΑ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.
    ΘΥΜΙΣΟΥ, Ο ΑΝΑΞ Ο ΕΝ ΔΕΛΦΟΙΣ ΟΥΤΕ ΛΕΓΕΙ (ΕΚΚΛΗΣΙΑ),
    ΟΥΤΕ ΚΡΥΠΤΕΙ (ΔΟΓΜΑ), ΑΛΛΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ, ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.

  17. ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ 02/13/2020 @ 6:35 ΠΜ

    Αν αυτός ο πιλότος μαχητικού δεν θυμίζει την περιγραφή της Αποκάλυψης, τότε μπορεί να έχεις δίκιο ΑΣΧΕΤΕ ΑΔΑΗ!
    triklopodia.gr/wp-content/uploads/2019/01/us_fighter_pilot-630×420.jpg

  18. Τοξοτης 02/13/2020 @ 10:08 ΠΜ

    Την ΑΛΗΘΕΙΑ την κατεχει ο ΚΑΝΕΝΑΣ, κομματια ΑΥΤΗΣ ΛΙΓΟΙ, συνεργαστειτε μπας και δουμε μερα ΦΩΤΕΙΝΗ.

  19. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 02/13/2020 @ 11:27 ΠΜ

    Καλημέρα , Ο Κύριος προείπε στην γενεά της εποχής του ότι δεν θα της δοθεί άλλο σημείο ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ του Προφήτη Ιωνά(Ματθ.12,39).
    Η Αποκάλυψη του Ιωάννη όμως περιγράφει ΠΛΗΘΟΣ από σημεία που θα αναγκάσουν τους άνθρωπους να πούν,”κρύψτε μας από το πρόσωπο εκείνου που κάθεται πάνω στο θρόνο και από την οργή του Αρνίου,Γιατί ήρθε η ημέρα η μεγάλη της οργής.”
    Αποκ.Ιωάννη 6-16,6-17.
    Συνεπώς δεν αναφέρεται στην γενεά της Ιερουσαλήμ.

  20. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 02/13/2020 @ 11:38 ΠΜ

    Αποκ.Ιωάννη 10-11 Και μου λένε. Πρέπει πάλι να προφητέψεις
    σε λαούς και σε έθνη και σε γλώσσες και σε βασιλιάδες ΠΟΛΛΟΥΣ.
    Συνεπώς η Αποκάλυψη απευθύνεται στην μία Αγία καθολική και
    Αποστολική του Χριστού Εκκλησία.

  21. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 02/13/2020 @ 1:01 ΜΜ

    croif δεν υπάρχει καμιά δικαιολογία για σένα.

    Παΐσιος: «Ο Θεός της Παλαιάς Διαθήκης είναι ο Χριστός.» (Αγίου Παϊσίου Αγιορείτου Λόγοι Α΄)

    croif: «Ο Θεός της Παλαιάς διαθήκης είναι το κοπρόσκυλο ο διάβολος» (3 Οκτωβρίου 2016 @ 03:13)

    Δώσε πόνο! 😂

  22. Αλήθεια 02/13/2020 @ 2:26 ΜΜ

    Χεστηκα για τις αποψεις σας.

  23. Αλήθεια 02/13/2020 @ 2:36 ΜΜ

    Δεν ειναι ακομα ετοιμο αλλα θα ποσταρω και την anal-ΛΥΣΗ μου για το θεμα με τον ιο. Επισης μην μπερδευεστε που ειμαι και γυναικαfemale = Αληθεια. Αυτα ειαι αστεια πραγματα οταν μιλαμε για την κορωνα του Ηλιου οπως εξηγω. Απλα καποιοι μπερδεψαν το αφυλο της Ακτιστης Αρχης και τον Ερμαφροδιτο υλοποιημενο Λογο με τα σεξουαλικα τους προβληματα οπως π.χ οι σαδιστες Ναζι που πασχουν απο το συνδρομο της μικροτσουτουνιασης και οι μαζοχιστες λιμπεραλ. Μονο ο Φρουντ μπορει να δωσει την σωστη anal-ΛΥΣΗ.

  24. Αλήθεια 02/13/2020 @ 3:51 ΜΜ

    Βασικα η αληθεια ειναι οτι ολοι οι Ναζι εχουν προβλημα με του τσουτσουνι τους και για αυτο βγαζουν πανω μας τον κομπλεξισμο τους. Για παραδειγμα το τσουτσουνι του Σορος του Ροθ και της Μερκελ που ειναι γνησιοι Ναζι ειναι μικροτερο απο γαριδακι και για αυτο εχουν ολα αυτα τα προβληματα οπως και οι θρησκευτικοι αρχοντες. Βασικα ειναι το κομπλεξ του Οσιρι-Διονυσου καθως οι μικροτσουσουνοι παθαινουν ζημια απο το μεγεθος Του. Θα γραψω σχετικη anal-υση μεσα σε ενα Φρουδικο πλαισιο και θα το προωθησω.

  25. Τοξοτης 02/13/2020 @ 3:52 ΜΜ

    Το να προσπαθει ο καθενας(μια) να εξηγησει,ερμηνευσει και διεκδικησει τα μελλουμενα, την αποκαλυψη ή την ΑΛΗΘΕΙΑ χωρις να προσπαθει να αλλαξει τον εαυτο του προς το καλυτερο, τοτε ματαιοπονει και ονειροβατει. Τι σημασια εχει τι ειπε ο Παισιος,ο Απολλωνας ή ο Φρουντ όταν φτασουμε στο σημειο να αντικρυσουμε τον Θανατο με βρωμικη ψυχη.

  26. Γιατρέ, κρατάς σε αρχείο τα σχόλια των άλλων; (!!)
    Μου θύμισες το επόμενο εδάφιο..
    Αποκάλυψη 12:10
    Τότε ἄκουσα φωνὴν δυνατὴν εἰς τὸν οὐρανὸν νὰ λέγῃ, «Ἦλθε τώρα ἡ σωτηρία, ἡ δύναμις, ἡ βασιλεία τοῦ Θεοῦ μας καὶ ἡ ἐξουσία τοῦ Χριστοῦ του, διότι ἐρρίχθηκε κάτω ὁ κατήγορος τῶν ἀδελφῶν μας ποὺ τοὺς κατηγοροῦσε ἐμπρὸς εἰς τὸν Θεόν μας ἡμέραν καὶ νύχτα.

  27. Αλήθεια 02/13/2020 @ 6:55 ΜΜ

    Ασφαλως ευχεστε και το θανατο μου αλλα εχω πεθανει εδω και καιρο για τα τα παρασιτα που δεν θα με βρουν ΠΟΤΕ. Αντε και καλο ξεβρωμισμα και στις θρησκειες και στο αρρωστο μυαλο σας και στο μεσα σας και γενικα τωρα που ηρθε ο Απολουων
    😉

  28. ΑΠΟΛΛΟΥΩΝ 02/13/2020 @ 7:09 ΜΜ

    Βασικα παιδια μου παρασιτα εχετε ξεπερασει τα ορια της βρωμιας εδω και καιρο και εσεις και οι θρησκειες σας και το εθνος σας και για αυτο θα πρεπει να σας κανω ενα καλο μπανακι να ξεβρωμισει το συμπαν απο την μποχα που εκπεμπει η αρρωστημενη σας σαπιουπαρξη που εχει ανεβασει το εγω του μαλακα και της θρησκευτικης σαπιοβρωμιας πανω απο το συμπαν και συνεχιζει ασφαλως τις επιθεσεις στην Ψυχη μου και νομιζουν τα παρασιτα οτι δεν τους βλεπει το Ματι. Κακομοιρα ανθρωποπαρασιτα δεν σας λυπαμαι.

  29. Anima Mundi - KA BA AKH 02/13/2020 @ 7:27 ΜΜ

    Παιδια μου αποβρασματα βριστε με οσο γουσταρετε καθως κανενα ακαθαρτο παρασιτο δεν προκειται να περασει την πυλη της αγνοτητας και να γινει Ενα με την Ψυχη του Ολου που την εχετε βιασει και της εχετε πιει το αιμα για να βαζετε βενζινη στους Κηφηνες καιστο αρρωστο εγω της μαλακιας που σας δερνει καθως βριζετε την Βασιλισσα της Κυψελης. Απο την πυλη μου θα περασουν μονο οσοι πεθανουν για να μην πεθανουν οταν πεθανουν συμφωνα με το πως εγω οριζω την Εννοια και οχι οπως την αντιλαμβανετε το εγω σας.

  30. Anima Mundi - KA BA AKH 02/13/2020 @ 7:40 ΜΜ

    Εγω παιδια μου ανθρωποπαρασιτα ειμαι η Παρθενα Παναγια Μητρα των Αιωνων και απλα ΜΑΤΑΙΟΠΟΝΕΙ Ο ΣΑΤΑΝΑΣ που νομιζει οτι θα με λερωσει με την βρωμια του καθως απο την Πυλη μου δεν περνανε τα παρασιτα και δεν εχει καμια ελπιδα η βρωμια και η δυσωδια που παραγει η αρρωστημενη σας σαπιουπαρξη μεσα στο δικο μου συμπαν. Εδω περα δεν περνανε οι κουτοπονηριες και οι “φιλιες” και τα pack των λυκων-θρησκειες. Εδω περα η Αληθεια ειμαι γυμνη απο το εγω και τα ειδωλα-αστρικο φως.

  31. Anima Mundi - KA BA AKH 02/13/2020 @ 7:49 ΜΜ

    Μα ειναι δυνατον να μιλατε για τον γιο μου και να μην μπορειτε να καταλαβετε οτι εγω και ο γιος μου ειμαστε ενα μαζι με τον Πατερα = Trinity = female? Ο γιος μου σας ειπε οτι ειναι η Πυλη. Η Πυλη ειναι γενος θηλυκου και αντιληψη της συνειδησης μου εχουν μονο οσοι εφτασαν στην ολοκληρωση και εγιναν ενα με την συνειδηση και την Ψυχη των θεων-Akh και για αυτο ο γιος μου ειναι η Πυλη γιατι ειναι ολοκληρος KA-BA-AKH. O γιος μου ειναι Ενα μαζι μου και εσεις εισαστε μαλακες που παιζετε το πουλι σας.

  32. Εδω και τοσα χρονια με βριζετε με αμειωτη ενταση για να ταιζετε την ασυλλυπτη βρωμια σας την οποιαν εχετε και το θρασος να καταλογιζετε στον γιο μου για να ταιζετε το εγω της παρανοιας του ευνουχου Λογου και το εγω μιας σαπιας θρησκειας και της αρχαιοκαπηλιας. Θα παρετε λοιπον αναλογη απαντηση και τα ειδωλα σας δεν μπορουν να σας βοηθησουν σε τιποτα να με αντιμετωπισετε την Πραγματικοτητα της Ουσιας που ειναι η Εννοια. Η αγκυστρωση του εγω στο ειδωλο-αστρικο-φως δεν αφορα μονο μια θρησκεια.

  33. Να μην ξεχαω και τον φασιστα υπαλληλο των “αγιων πατερων” του Πατριαχειου του Σατανα και τους υπολοιπους φασιστες που για να ξεβρωμισουν θα πρεπει να τους κανει ενα μπανακι ο γιος μου μεσα στο σκατο Του. Κακομοιρα ανθρωποαρασιτα τωρσ να δω παου θα κρυφτειτε που ερχεται ο γιος μου που σας ειπε μαλιστα οτι ΑΜΑ ΔΕΝ ΞΥΠΝΗΣΕΤΕ θα ερθει σαν κλεφτης μεσα στην νυχρα ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΣΑΣ. http://www.esophoria.net/coronavirus-nemesis/

  34. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 02/14/2020 @ 1:34 ΜΜ

    Άσχετε Αδαή

    Στο Απ 10:11 ο άγγελος είπε στον Ιωάννη (λέμε τώρα) ότι «πρέπει πάλιν» να προφητέψει περί λαών και εθνών κτλ.

    ➡️ πρέπει πάλιν!

    Ως άσχετος με το θέμα φίλε μου, βασίζεις το επιχείρημα σου σε μια άλλη προφητεία για να πεις ότι το συγκεκριμένο χειρόγραφο (του οποίου οι αποκλειστικοί παραλήπτες ήταν οι χριστιανοί των επτά εκκλησιών) απευθύνεται σε μία καθολική Εκκλησία.

    Ουδέν αντεπιχείρημα!

  35. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 02/14/2020 @ 1:39 ΜΜ

    Εσύ με τα θαυμαστικά άσε τι σου θυμίζω εγώ και πες μας τι σου θυμίζει ο Γιόχαν.

    croif: «Ο Θεός της Παλαιάς διαθήκης είναι το κοπρόσκυλο ο διάβολος» (3 Οκτωβρίου 2016 @ 03:13)

    Παΐσιος: «Ο Θεός της Παλαιάς Διαθήκης είναι ο Χριστός.» (Αγίου Παϊσίου Αγιορείτου Λόγοι Α΄)

  36. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 02/14/2020 @ 2:57 ΜΜ

    Καλημέρα,
    Αλλο επί αλλά περί φίλε.
    Η αναφορά στενά στις 7 εκκλησίες τελειώνει εδώ:
    ”Απ 3-13 Όποιος έχει αυτί ας ακούσει τι λέγει το
    Πνεύμα στις εκκλησίες.΄΄
    Μετά γράφει για όλες τις εκκλησίες που αποτελούν του Χριστού την εκκλησία,σε λαούς και σε έθνη και σε γλώσσες και σε
    βασιλιάδες πολλούς.
    ΠΑΛΙ λοιπόν ,διότι έγραψε πιο πριν (από το 3,14) προφητείες που αφορούσαν όλο τον κόσμο .

  37. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 02/14/2020 @ 4:47 ΜΜ

    περὶ: ολόγυρα
    ἐπὶ: επάνω
    Η πιο πιστή μετάγραση είναι συνεπώς:
    ”Πρέπει πάλι να προφητέψεις (πάνω) σe λαούς και σe έθνη και σε ΓΛΩΣΣΕΣ και σε βασιλιάδες πολλούς.”
    Εχουμε λοιπόν,για τους πιστούς,μια ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ προφητεία Απόδειξη της θεοπνευστίας της Αποκάλυψης και όχι μόνο…
    Στην εποχή του Ιωάννη σε πόσες γλώσσες μεταφράσθηκε η Αποκάλυψη?
    Μάλλον σε καμία!
    Αυτό που ξέρουμε σίγουρα είναι ότι σήμερα 5,6 Δισεκατομμύρια Άνθρωποι Έχουν Ολόκληρη Τη Βίβλο ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥΣ!

  38. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 02/14/2020 @ 6:27 ΜΜ

    Άσχετε Αδαή

    Θα αφήσω να μιλήσει η εκκλησία σου.

    «δει σε πάλιν προφητεύσαι επί λαοίς και έθνεσι και γλώσσαις και βασιλεύσι πολλοίς (Αποκ. ι’, 11).

    Του λέει ο Άγγελος να καταπιεί το βιβλίο της Αποκαλύψεως, προφανώς για να το χωνέψει και κατανοήσει απόλυτα επειδή του έχει ορίσει πάλι ο Θεός να ξαναπροφητεύσει στα έσχατα χρόνια, σε πολλούς βασιλείς, λαούς, φυλές, γλώσσες και έθνη σε όλο τον κόσμο.»

    Το επιχείρημα σου είναι άκυρο!
    Μήπως αιρετίζεις;

  39. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 02/15/2020 @ 11:22 ΠΜ

    Καλημέρα ,
    Εχει ΞΑΝΑΠΡΟΦΗΤΕΥΣΕΙ Ο Ιωάννης πρίν το 10.11, σε όλο τον κόσμο,στα έσχατα,για όσους θα σωθούν.
    Απ 7-9 Μετὰ ταῦτα εἶδον, καὶ ἰδοὺ ὄχλος πολύς,
    ὃν ἀριθμῆσαι αὐτὸν ΟΥΔΕΙΣ ΑΔΥΝΑΤΟ, ἐκ
    παντὸς ἔθνους καὶ φυλῶν καὶ λαῶν καὶ
    ΓΛΩΣΣΩΝ, ἑστῶτας ἐνώπιον τοῦ θρόνουυ καὶ
    ἐνώπιον τοῦ ἀρνίου, περιβεβλημένους
    ΣΤΟΛΑΣ ΛΕΥΚΑΣ,,
    Ομιλούμε για το ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ,δύναται να προφητευθεί
    οτιδήποτε για τα έσχατα, σε γλώσσες πολλές, εάν δεν μεταφρασθούν τα λόγια του ΒΙΒΛΙΟΥ σε γλώσσες πολλές?Αδύνατον!

  40. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 02/15/2020 @ 5:26 ΜΜ

    Καλησπέρα Άσχετε Αδαή.

    Γιατί δεν δέχεσαι τον λόγο της εκκλησίας σου, που λέει ότι ο Ιωάννης θα έρθει στα έσχατα χρόνια του αντίχριστου και θα προφητέψει ξανά (10:11) σε όλο τον κόσμο γλώσσες κτλ;

    Είσαι αιρετικός;

    Στο 10:11 ο Ιωάννης θα έρθει να προφητέψει στα έσχατα χρόνια του αντίχριστου. Καμιά σχέση με το επιχείρημα σου ότι το “δει σε πάλιν προφητεύσαι…” αφορά την Αποκάλυψη από το 3:14 και μετά.

    Στο 7-9 τι;
    Άσχετο!

  41. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 02/15/2020 @ 7:59 ΜΜ

    καλησπέρα ,κατά τον Μακαριστό Πατήρ Αθανάσιο Μυτιλιναίο ότι γράφεται στον συναξαριστή ότι ο Ιωάννης είναι ακόμα ζωντανός ΔΕΝ ισχύει.Δεν πρόκειται να έρθει ο Ιωάννης στα έσχατα αλλά ο Ηλίας και ο Ενώχ.

    Συνεπώς ο Ιωάννης προφήτευσε για όλο τον κόσμο ΜΟΝΟ Στο
    βιβλίο της Αποκάλυψης.
    Για το 7-9 τι είναι αυτό που δεν καταλαβαίνεις?

  42. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 02/16/2020 @ 11:08 ΠΜ

    Άγιος Φώτιος 🆚 Αρχιμανδρίτη Αθανάσιο Μυτιληναίο

    ▪️ Άγιος: «ο Θεός τον έχει φυλάξει ζωντανό για να ξαναέλθει ως Πρόδρομος στην Δευτέρα Παρουσία Του…» (Μεγάλου Φωτίου Ρ.G. 103, 985-988)

    ▪️ Αρχιμανδρίτης: «Δεν ισχύουν τα όσα λέει ο παραπάνω!»

    Άσχετος Αδαής: «Αλλο Φωτισμένοι,Φωτεινοί ερμηνευτές,κήρυκες του ευαγγελίου ,άλλο Μέτοχοι της θεοποιού ενεργείας του Θεού (Αγιοι).» (19 Οκτωβρίου 2018 at 10:16)

    Συμπέρασμα: Άλλο το ένα, άλλο τ`άλλο κι άλλο το ένα μέσα στο άλλο.

  43. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 02/16/2020 @ 1:50 ΜΜ

    Καλημέρα φίλε έπεσες σε ατόπημα.
    Το συγκεκριμένο θέμα, όπως λέει και ο Μέγας Φώτιος, δεν είναι ΘΕΜΑ ΠΙΣΤΕΩΣ Η ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ, ώστε να μην έχει κανείς δικαίωμα να προσθέσει ή να αφαιρέσει κάτι χωρίς τον κίνδυνο να χαρακτηρισθεί αιρετικός, αλλά είναι θέμα δευτερεύον και «θεολογούμενον».
    Τι σημαίνει αυτό?
    Οτι ο Μέγας Φώτιος δεν ήταν καθόλου σίγουρος για το ποιοι είναι οι 2 προφήτες…
    Π.χ
    Ο Αγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός ΕΡΜΗΝΕΎΕΙ: «Αποσταλήσεται Ενώχ και Ηλίας ο Θεσβίτης … και υπ’ αυτού αναιρεθήσονται.»

  44. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 02/16/2020 @ 2:03 ΜΜ

    Άγ. Ιωάννης ο Χρυσόστομος, Λόγος εις την όρασιν του Δανιήλ, 37.32-38.11: «…αποστέλλει εν συντόμως τους ιδίους αυτού θεράποντας, τον τε Ενώχ και Ηλίαν, εις έλεγχον αυτού του αντικειμένου ενώπιον πάντων εθνών… ορών ουν ο εχθρός εαυτόν υπ’ αυτών δεινώς ελεγχόμενον και υπό πάντων καταφρονούμενον, θυμώ και οργή ανελεί τους αγίους».
    Ο Αγιος Ιππόλυτος που έζησε σχετικά ΚΟΝΤΑ στην χρονολογία
    συγγραφής του Βιβλίου της Αποκάλυψης περιγράφει ως έσχατους Προφήτες τον Ενώχ και τον Ηλία.

  45. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 02/16/2020 @ 2:19 ΜΜ

    Ιω. 21,23 ΚΑΙ ΟΥΚ ΕΙΠΕΝ ΑΥΤΩ ὁ Ἰησοῦς ὅτι ΟΥΚ ΑΠΟΘΝΗΣΚΕΙ, ἀλλ᾿ ΕΑΝ αὐτὸν θέλω μένειν ἕως ἔρχομαι, τί πρὸς σέ;
    Αλλωστε ο Ιωάννης ο Θεολόγος ,περισσότερο διέψευσε τις φήμες ότι θα παραμείνει ΖΩΝΤΑΝΌΣ μέχρι την β παρουσία, παρά τις επιβεβαίωσε.

  46. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 02/16/2020 @ 5:07 ΜΜ

    Καλησπέρα Άσχετε Αδαή.

    Ισχυρίστηκες ότι ο Ιωάννης δεν είναι ζωντανός και ότι δεν πρόκειται να έρθει στα έσχατα χρόνια.

    Ο Άγιος Φώτιος (Μέτοχος της Θεοποιού ενεργείας του Θεού) είναι απόλυτα σίγουρος και διαφωνεί μαζί σου.

    Άγιος: «ο Θεός τον έχει φυλάξει ζωντανό για να ξαναέλθει ως Πρόδρομος στην Δευτέρα Παρουσία Του…»

    Άσχετος Αδαής: «Όταν ο άνθρωπος μετέχει του Φωτός, της δόξης του Θεού, τότε αποκτά την ένωση με τον Θεό και αυτό προσφέρει γνώση, ΥΠΕΡ την ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΓΝΩΣΗ.»

  47. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 02/16/2020 @ 5:15 ΜΜ

    Άγιος Ιωάννης Δαμασκηνός:

    «…Το συγκεκριμένο (εάν αυτός θέλω να μείνει μέχρι να ξανάρθω, εσένα τι σε νοιάζει;) έχει λεχθεί για τον Ιωάννη τον Θεολόγον, ο οποίος δεν έχει γευθεί θάνατον και διαμένει ζωντανός μέχρι την Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου μας. Αυτή είναι η σωστή ερμηνεία που έχουν δώσει πολλοί από τους σοφούς αγίους μας στο ανωτέρω χωρίον».

    (Αγίου Ιωάννου Δαμασκηνού Ρ.G. 96, 556-557)

  48. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 02/16/2020 @ 7:55 ΜΜ

    Καλά σε λέει φίλε χέλι ο Γιδοβοσκός.
    Εγώ δεν ισχυρίστηκα τίποτα.
    Ο Ιωάννης ο Θεολόγος ,περισσότερο διέψευσε τις φήμες ότι θα παραμείνει ΖΩΝΤΑΝΌΣ μέχρι την β παρουσία, παρά τις επιβεβαίωσε>
    Λέγοντας ότι ο Κύριος δεν είπε ότι δεν θα πεθάνει ο Ιωάννης.
    Ο Ιωάννης ο Δαμασκηνός Συνδέει το κατα Ματθαίον 16,28 με το Κατά Ιωάννη 21,23 και πολύ καλά κάνει .
    ΟΧΙ ΤΟΝ ΙΩΑΝΝΗ ΜΕ ΤΟΥΣ 2 προφήτες της Αποκάλυψης .
    Για εκείνον οι 2 προφήτες που θά ερθουν στα έσχατα των εσχάτων είναι ο Ηλίας και ο Ενώχ.>

  49. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 02/16/2020 @ 8:47 ΜΜ

    Ο Αγιος Φώτιος δεν ισχυρίσθηκε ότι η άποψη του είναι από το Αγιο Πνεύμα.Το θέμα δεν είναι για εκείνον δογματικό.
    Ο πιστός μπορεί να αφαιρέσει η να προσθέσει,χωρίς
    να υποπέσει σε αίρεση.
    Ιω. 21,22 λέγει αὐτῷ ὁ Ἰησοῦς· ἐὰν αὐτὸν θέλω ΜΕΝΕΙΝ ΕΩΣ ΕΡΧΟΜΑΙ, τί πρὸς σέ; σὺ ἀκολούθει μοι
    Η Αποκάλυψη του Ιωάννη ,για τους πιστούς ΜΕΝΕΙ μέσα στον τοποχρόνο,μέχρι την ένδοξη β παρουσία του Κυρίου.
    Χωρίς να χρειασθεί την φυσική παρουσία του Ιωάννη.

  50. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 02/17/2020 @ 10:01 ΠΜ

    Ο Ιωάννης ο Θεολόγος σύμφωνα με την Παράδοση της εκκλησίας απέθανε σε ηλικία 105 ετών στην Εφεσσο.Μετά από τρεις ημέρες το σώμα του μετέστη στον ουρανό.

  51. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 02/17/2020 @ 1:43 ΜΜ

    Καλησπέρα φίλε Άσχετε Αδαή.

    Γράφεις: «Εγώ δεν ισχυρίστηκα τίποτα.»

    Ερώτηση: Συμφωνείς με την άποψη του Αθανάσιου Μυτιληναίου ότι ο Ιωάννης δεν είναι ζωντανός;

  52. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 02/17/2020 @ 2:55 ΜΜ

    Καλησπέρα φίλε Γιατρέ.
    Κατά τον Πατήρ Αθανάσιο πρόκειται για μία παρανόηση όχι των μαθητών αλλά της εκκλησίας των πρωτοχριστιανικών χρόνων,που ”ταξίδεψε” μέσα στον χρόνο.
    Συμφωνώ μαζί του για 2 Λόγους.
    1.ο Ιωάννης γνώριζε τις φήμες και φρόντισε να προβεί σε διάψευση στο τέλος του Κατά Ιωάννην.
    2.Γνωρίζουμε ότι ο Ιωάννης απέθανε 105 χρόνων στην Εφεσσο.

  53. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 02/17/2020 @ 11:47 ΜΜ

    Άρα λοιπόν ισχυρίζεσαι (εφόσον συμφωνείς με τον Μυτιληναίο) ότι ο Ιωάννης δεν ζει.

    Γιατί έγραψες παραπάνω ότι δεν ισχυρίστηκες τίποτα;

  54. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 02/18/2020 @ 11:07 ΠΜ

    Καλημέρα,όταν ο ίδιος ο Ιωάννης διέψεύδει τις φήμες ότι τάχα ο Κύριος είπε ότι δεν θα πεθάνει ,δεν αφήνει περιθώρια για ισχυρισμούς.Οταν γνωρίζουμε επιπλέον, ότι πέθανε το 105 στην Εφέσο,μπορούμε οι πιστοί, να δεχθούμε ως επικρατέστερους έσχατους προφήτες τον Ηλία και τον Ενώχ.

    Χωρίς να είναι απόλυτο.

    Οτι θα είναι οι ίδιοι αυτοπροσώπως.

    Οπως ο Πρόδρομος ήταν Προφήτης Ηλίας που δεν τον κατάλαβαν
    οι άνθρωποι,ποιός γνωρίζει ότι δεν θα ξανασυμβεί το αυτό,
    με άλλα πρόσωπα άγνωστα σε εμάς.

  55. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 02/18/2020 @ 2:17 ΜΜ

    Καλησπέρα φιλαράκι μου.

    Και βέβαια υπάρχουν περιθώρια για ισχυρισμούς. Το βεβαιώνουν οι αμέτρητοι ισχυρισμοί των Αγίων της εκκλησίας.

    Για να μην μπερδεύεσαι άσε τον «ισχυρισμό» και πιάσε την «ερμηνεία».

    Πχ «…και διαμένει ζωντανός μέχρι την Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου μας. Αυτή είναι η σωστή ερμηνεία που έχουν δώσει πολλοί από τους σοφούς αγίους μας στο ανωτέρω χωρίον». (Άγιος Δαμασκηνός)

    Ερώτηση: Ποια ερμηνεία ισχυρίζεσαι ότι είναι η σωστή;

  56. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 02/18/2020 @ 4:13 ΜΜ

    Ματθ. 16,28 ΑΜΗΝ ΛΕΓΩ ΥΜΙΝ, εἰσί τινες τῶν ὧδε ἑστηκότων, οἵτινες οὐ μὴ γεύσωνται θανάτου ἕως ἂν ἴδωσι τὸν υἱὸν τοῦ ἀνθρώπου ἐρχόμενον ἐν τῇ βασιλείᾳ αὐτοῦ.
    Ιω. 5,24 ΑΜΗΝ ΛΕΓΩ ΥΜΙΝ ,ὅτι ὁ τὸν λόγον μου ἀκούων καὶ πιστεύων τῷ πέμψαντί με ἔχει ζωὴν αἰώνιον, καὶ ΕΙΣ ΚΡΙΣΙΝ ΟΥΚ ΕΡΧΕΤΑΙ ἀλλὰ μεταβέβηκεν ΕΚ τοῦ θανάτου εἰς τὴν ΖΩΗΝ.
    Θάνατος= Κρίση για τους ευαγγελιστές.
    Ο Κύριος προλέγει ότι ο Ιωάννης ο Θεολόγος δεν θα γευθεί κρίση αλλά θα μεταβεί απευθείας εις την ζωή στην βασιλεία του Θεού.

  57. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 02/18/2020 @ 4:18 ΜΜ

    ”Εάν αυτόν θέλω μένειν έως έρχομαι τι προς σε; περί Ιωάννου του Θεολόγου ειρημένω, ως ΘΑΝΑΤΟΝ ΑΓΕΥΣΤΟΝ διαμένειν, μέχρι της Χριστού παρουσίας· ούτω γαρ ήδη τινές εκείνο των λίαν σοφών εξελάβοντο.”
    Γράφει ο Ιωάννης ο Δαμασκηνός.
    Ο Ιωάννης ο Θεολόγος όντως δεν δοκίμασε θάνατο=κρίση αλλά
    μετέβει απευθείας στην ζωή .

  58. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 02/18/2020 @ 5:23 ΜΜ

    Ερώτηση: Ποια ερμηνεία ισχυρίζεσαι ότι είναι η σωστή;

    Αυτή των Αγίων της εκκλησίας ή του Αρχιμανδρίτη;

  59. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 02/18/2020 @ 5:37 ΜΜ

    Α και κάτι άλλο. Παραθέτω την μετάφραση όπως την αποδίδει η εκκλησία.

    «…εάν αυτός θέλω να μείνει μέχρι να ξανάρθω, εσένα τι σε νοιάζει; έχει λεχθεί για τον Ιωάννη τον Θεολόγον, ο οποίος ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΕΥΘΕΙ ΘΑΝΑΤΟΝ ΚΑΙ ΔΙΑΜΕΝΕΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ μέχρι την Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου μας.»

  60. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 02/18/2020 @ 9:26 ΜΜ

    Καλησπέρα οι ερμηνείες του Μακαριστού Πατήρ Αθανάσιου πάντα
    δεν ήααν δικές του.Αλλά ύστερα από ενδελεχή έρευνα , Πατέρων της Εκκλησίας.

  61. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 02/18/2020 @ 9:51 ΜΜ

    Η μετάφραση των λόγων του Ιωάννη του Δαμασκηνού προς μία κατεύθυνση σίγουρα λανθασμένη δεν αντιπροσωπεύει σίγουρα την εκκλησία,διότι διαβάζουμε ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ σήμερα στο συναξάρι:

    ” Αρκετοί είχαν την άποψη ότι ο Ιωάννης δεν πέθανε, αλλά μετατέθηκε στην άλλη ζωή, όπως ο Ενώχ και ο Ηλίας. Αφορμή γι’ αυτή την άποψη έδωσε το γνωστό ευαγγελικό χωρίο, Ιωάννου κα’ 22. Όμως, ο αμέσως επόμενος στίχος κα’ 23 διευκρινίζει τα πράγματα.”

    saint.gr/2500/saint.aspx

  62. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 02/19/2020 @ 12:57 ΜΜ

    Καλησπέρα φίλε μου.

    Ο Άγιος Δαμασκηνός βεβαιώνει ότι ο Ιωάννης είναι ζωντανός και ότι αυτή είναι η ΣΩΣΤΗ ερμηνεία που έχουν δώσει πολλοί από τους Αγίους της εκκλησίας.

    Συνεπώς ποια ερμηνεία ισχυρίζεσαι ότι είναι η σωστή;

    Αυτή των Αγίων της εκκλησίας ή του Αρχιμανδρίτη; (που και καλά μελέτησε τους πατέρες και απέρριψε τους Αγίους;)

  63. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 02/19/2020 @ 12:57 ΜΜ

    Γράφεις: «Η μετάφραση των λόγων του Ιωάννη του Δαμασκηνού προς μία κατεύθυνση σίγουρα λανθασμένη…»

    Αυτά πες τα στην εκκλησία σου. Εγώ από αυτή παραθέτω!

    «…ο οποίος δεν έχει γευθεί θάνατον και διαμένει ζωντανός μέχρι την Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου μας.»

  64. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 02/19/2020 @ 1:14 ΜΜ

    Σχετικά με το Ιωάννης 21:23 παραθέτω από το βήμα της ορθοδοξίας.

    «Εάν όμως πάρουμε την πρώτη εκδοχή, ότι δηλαδή πέθανε τότε, τότε προς τι ο λόγος του Κυρίου μας «εάν αυτόν θέλω μένειν έως έρχομαι, τι προς σε;» (Ιω. κα’, 22).

    Πως θα ερμηνεύσουμε το· «μένειν έως έρχομαι;»

    Το «έως έρχομαι» σημαίνει την Δευτέρα Παρουσία Του, άρα θα τον κρατάει πεθαμένο μέχρι να ξανάρθει; Δεν ευσταθεί.»

  65. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 02/19/2020 @ 3:38 ΜΜ

    Καλησπέρα,
    Υπάρχουν αρκετές ερμηνείες στην εκκλησία ,δεν αποτελεί δόγμα.

    ο Ιερός Χρυσόστομος ερμηνεύει,
    «Επειδή πάντα ο Πέτρος ήταν θερμός σε τέτοιου είδους ερωτήσεις και βιαζόταν να τις κάνει, κόβοντάς του πάλι την θερμότητα και διδάσκοντας αυτόν να μην ασχολείται με τίποτα παραπάνω… του λέει» κι αν θέλω αυτόν να μείνει εδώ» ?

  66. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 02/19/2020 @ 3:51 ΜΜ

    «Κάποιοι έτσι εννόησαν το στίχο, έως ότου, λέει, έρχομαι εναντίον των Ιουδαίων που με σταύρωσαν, όταν πρόκειται να χτυπήσω αυτούς με την ράβδο των Ρωμαίων και να καταστρέψω την πόλη τους»
    Ερμηνεύει ο Θεοφύλακτος.
    Ο Πέτρος όντως δεν γνώρισε την καταστροφή της Ιερουσαλήμ ενώ ο Ιωάννης επέζησε αυτής.
    Η Αλήθεια που μένει για τους πιστούς. είναι η εξής, εως ότου έρθει ο Κύριος θα είναι ζωντανή η Αποκάλυψη του Ιωάννου.

  67. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 02/20/2020 @ 1:35 ΜΜ

    Καλησπέρα και πάλι φίλε μου.

    Μιλάς για κάποια αλήθεια που μένει για τους πιστούς.

    Ποια αλήθεια ισχύει για τους πιστούς σχετικά με το Ιωάννης 21:22,23;

    Αυτή των Αγίων ή του Αρχιμανδρίτη;

  68. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 02/20/2020 @ 3:08 ΜΜ

    Καλημέρα,ο Απόστολος Παύλος λύνει την απορία σου.
    Α Κορ. 13,9 ἐκ μέρους δὲ γινώσκομεν καὶ ἐκ ΜΕΡΟΥΣ προφητεύομεν·
    Α Κορ. 13,10 ὅταν δὲ ἔλθῃ ΤΟ ΤΕΛΕΙΟΝ, τότε τὸ ἐκ μέρους καταργηθήσεται.
    Ουδείς Απόστολος,προφήτης,Αγιος γνώριζε την πάσα αλήθεια.
    Γνώρίζουν το μέρος που επιτρέπει ο Θεός.
    Πολύ μεγαλύτερο από εμάς.
    Οταν θα συναντήσουμε το τέλειο ,τον Χριστό μετά θάνατον η στην β παρουσία του, οι ζώντες, οι γνώσεις θα τελειοποιηθούν και οι προφητείες θα καταργηθούν ,εκπληρούμενες.

  69. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 02/20/2020 @ 3:11 ΜΜ

    Η άποψη του Αρχιμανδρίτη δεν είναι δική του αλλά Αγίων!

  70. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 02/20/2020 @ 6:05 ΜΜ

    Ποια αλήθεια ισχύει για τους πιστούς σχετικά με το Ιωάννης 21:22,23;

    Αρνείσαι να απαντήσεις; Μα ήδη έδωσες την απάντηση σε παραπάνω σχόλιο σου όπου συμφώνησες με τον αρχιμανδρίτη.

    Θεωρείς ότι οι λόγοι του εκφράζουν την αλήθεια και ως εκ τούτου τα όσα έγραψες από τον Παύλο είναι άσχετα.

    Αυτοαναιρείσαι!

    «Αυτή είναι η σωστή ερμηνεία που έχουν δώσει πολλοί από τους σοφούς αγίους μας στο ανωτέρω χωρίον». (Άγιος Δαμασκηνός)

    Γιατί δεν δέχεσαι την αλήθεια (σωστή ερμηνεία) των Αγίων;

  71. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 02/20/2020 @ 9:16 ΜΜ

    Καλησπέρα.ΜΕΓΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ,ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ,ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΣ,
    ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΠΑΛΑΜΑΣ ,ΕΦΡΑΙΜ Ο ΣΥΡΟΣ,ΙΠΠΟΛΥΤΟΣ και παμπολοι ορθόδοξοι θεολόγοι υποστηρίζουν ότι οι έσχατοι
    προφήτες της Αποκάλυψης θα είναι ο Ηλίας και ο Ενώχ.
    Ο Άγιος Κύριλλος Αλεξανδρείας προσπαθώντας να ερμηνεύσει την Π.Δ αναφέρει: ”Εάν όμως συμβεί κάπου να κάνουμε λάθος ως προς το πραγματικό νόημά τους, εξαιτίας της λεπτότητας των εννοιών και της μεγάλης ασάφειάς τους, πρέπει να μας συγχωρήσουν αυτοί που θα τα διαβάσουν”

  72. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 02/20/2020 @ 9:18 ΜΜ

    Οι διαφωνίες μεταξύ των αγίων είναι σε θέματα δευτερεύοντα και επουσιώδη, και όχι σε δογματικά ή θέματα πίστεως. Κανείς Άγιος δεν διδάσκει κάποια αίρεση. «Καθένας που παραβαίνει το θέλημα του Θεού και δεν μένει μέσα στη διδασκαλία του Χριστού, δεν έχει τον Θεό μαζί του. Αντίθετα, εκείνος που μένει πιστός στη διδασκαλία του Χριστού, αυτός έχει μέσα του κατοικούντας και τον Πατέρα και τον Υιό» γράφει ο Ευαγγελιστής Ιωάννης (Β΄ Ιωαν, 9) .

  73. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 02/20/2020 @ 9:28 ΜΜ

    Η αποψη του Πατήρ Αθανασίου είναι η σωστή γιατί είναι
    θεολογική,βασισμένη σε λόγια της Αγίας Γραφής και Αγίων και
    με τετραγωνισμένη λογική,ακριβέστερη με ότι γνωρίζουμε σήμερα.

  74. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 02/21/2020 @ 12:54 ΜΜ

    Ποια αλήθεια ισχύει για τους πιστούς σχετικά με το Ιωάννης 21:22,23;

    Γιατί δεν απαντάς ευθέως;
    Γιατί μασάς τα λόγια σου;

    Μεταξύ των άλλων είσαι και αδιάβαστος.

    Άγιος Ιππόλυτος: «Η μεν πρώτη Παρουσία του Κυρίου μας είχε Πρόδρομον τον Βαπτιστή Ιωάννη, η δε Δευτέρα Παρουσία, εις την οποία πρόκειται να έλθει με μεγάλη δόξα, θα έχει Προδρόμους τον Ενώχ, τον Ηλίαν και ΙΩΑΝΝΗΝ τον Θεολόγον».

  75. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 02/21/2020 @ 3:27 ΜΜ

    Το κείμενο του Αγίου Ιππόλυτου γράφει
    «Η μεν πρώτη αυτού παρουσία Ιωάννην τον βαπτιστήν είχε πρόδρομον, η δε δευτέρα αυτού, εν η μέλλει έρχεσθαι εν δόξη, Ενώχ και Ηλίαν ΚΑΙ Ιωάννην ΤΟΝ ΘΕΟΛΟΓΟΝ ΑΝΑΔΕΙΞΕΙ».
    Οταν έρθουν ο Ηλίας και ο Ενώχ στα έσχατα ,αν δεν αναδειχθει ο Ιωάννης ο Θεολογος συγγραφέας της Αποκάλυψης ,ποιός θα αναδειχθεί?
    Αναπαράγεις ένα ερμηνευτικό λάθος.

    Απάντησα φίλε ξεκάθαρα μην κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις,
    η ορθή για εμένα για τους πιστούς είναι του Πατήρ Αθανάσιου.

  76. ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΤΩΝ ΕΣΣΩΣΜΕΝΩΝ 144000,ΔΩΔΕΚΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΦΥΛΗ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ.ΕΔΩ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ!!ΓΙΑ ΑΠΑΝΤΑ ΡΕ ΦΙΛΟΜΟΥΣΕ ΓΙΑΤΡΕ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ,ΟΤΙ ΑΠ ΤΟΥΣ ΔΩΔΕΚΑ ΥΙΟΥΣ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ,ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΙ ΟΙ ΕΣΣΩΣΜΕΝΟΙ?
    ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΑΦΟΥ ΟΙ1 144000 ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΣΠΕΡΜΑ ΤΟΥ ΑΒΡΑΑΜ,ΤΟΥ ΙΣΣΑΚ,ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΑΚΩΒ.ΤΟΤΕ Ο ΕΝΩΧ Ο ΜΕΓΑΣ ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΤΟΥ ΤΡΙΑΔΥΚΟΥ ΘΕΟΥ,ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΗΣ!!!ΑΡΑ ΚΑΚΩΣ ΤΟΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ Ο ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ,ΛΕΓΕΙ ΠΕΡΙ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΤΟΥ ΕΝΩΧ,ΣΑΡΚΩΜΕΝΟΣ!!

  77. ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΗΛΙΑ.ΑΡΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ,ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΡΚΩΘΕΙ Ο ΕΝΩΧ ΞΑΑΝΑ.Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΟΜΩΣ ΤΟΥ ΕΝΩΧ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΥΡΑΝΙΑ,ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΤΑΙ ΜΕΤΑ ΒΔΕΛΥΓΜΙΑΣ,ΑΠ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ!!ΓΙΑΤΙ?ΜΗΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ?
    ΚΑΙ ΝΑΙ Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΙΩΣΕΙ ΣΩΜΑΤΙΚΟ ΘΑΝΑΤΟ,ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΜΥΑΛΟΥΔΑΚΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΧΩΡΕΣΕΙ!!!
    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΓΙΑΤΡΕ,ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΠΙΑ!!!ΕΓΩΙΣΤΙΚΟ ΜΕΝ ΑΛΛΑ ΣΚΛΗΡΟ ΔΕ.

  78. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 02/22/2020 @ 10:47 ΜΜ

    Καλημέρα Άσχετε Αδαή.

    Δεν θέλω να σε στεναχωρώ αλλά είσαι και αγράμματος. Δεν το λέω από κακία διότι σωστά έχει μεταφράσει η εκκλησία σου τα λόγια του Ιππολύτου.

    Τι διάολο ούτε μια απλή μετάφραση δεν μπορεί να κάνει;

    «…η δε δευτέρα αυτού, εν η μέλλει έρχεσθαι εν δόξη, Ενώχ ΚΑΙ Ηλίαν ΚΑΙ Ιωάννην τον θεολόγον αναδείξει»

    «Και» σύνδεσμος όπου στην προκειμένη περίπτωση δηλώνει προσθήκη.

    Δηλαδή η δευτέρα παρουσία θα αναδείξει αυτούς τους τρεις.

  79. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 02/22/2020 @ 10:48 ΜΜ

    Άρα λοιπόν ισχυρίζεσαι ότι η ορθή ερμηνεία για σένα είναι αυτή του αρχιμανδρίτη.

    Όχι για τους πιστούς (όπως λες) καθότι η εκκλησία σου από την οποία παραθέτω έχει αντίθετη άποψη.

    1️⃣ Γιατί παραπάνω έγραψες ότι δεν ισχυρίζεσαι τίποτα;

    2️⃣ «Εχομεν πολύ πτωχήν και περιωρισμένην γνώσιν.» (Α Κορ. 13:9)

    Έχεις πολύ περιορισμένη γνώση και απλά διαλέγεις μαντρί ανάλογα με το συμφέρον σου.

    Μέχρι στιγμής δεν έχεις αποδείξει τίποτα απολύτως.
    Περιμένω…

  80. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 02/22/2020 @ 10:48 ΜΜ

    Άσχετε Αδαή

    «…και διαμένει ζωντανός μέχρι την Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου μας. Αυτή είναι η ΣΩΣΤΗ ερμηνεία που έχουν δώσει ΠΟΛΛΟΙ από τους σοφούς ΑΓΙΟΥΣ μας στο ανωτέρω χωρίον». (Άγιος Δαμασκηνός)

    Άσχετος Αδαής: «Όταν ο άνθρωπος μετέχει του Φωτός, της δόξης του Θεού, τότε αποκτά την ένωση με τον Θεό και αυτό προσφέρει γνώση, ΥΠΕΡ την ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΓΝΩΣΗ.»

    Άκου αυτούς που διαθέτουν σούπερ γνώση και όχι κάτι αρχιμανδρίτες που έχουν μπλέξει τα μπούτια τους.

  81. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 02/22/2020 @ 10:49 ΜΜ

    Άσχετε Αδαή παραθέτω τα λόγια του Γιόχαν που δεν έχει καταλάβει τι λέω.

    «ΚΑΙ ΝΑΙ Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΙΩΣΕΙ ΣΩΜΑΤΙΚΟ ΘΑΝΑΤΟ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΜΥΑΛΟΥΔΑΚΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΧΩΡΕΣΕΙ!!!»

    Τ`ακούς φίλε Άσχετε Αδαή; Ακόμα και ο Γιόχαν συμφωνεί με τους Αγίους! Για βάλε τα πράγματα στην θέση τους;

  82. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 02/23/2020 @ 2:37 ΜΜ

    Καλησπέρα ας το πάρουμε αλλιώς.
    Η φράση «ἕως ἔρχομαι» κυριολεκτικά σημαίνει έως την Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου. Αν λοιπόν ο Ιωάννης δεν πεθαίνει μέχρι την Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου, ΠΩΣ είναι δυνατόν να είναι ένας από τους προφήτες της Αποκάλυψης, όταν γνωρίζουμε ότι θα τους σκοτώσει ο Αντίχριστος ΠΡΙΝ την Δευτέρα Παρουσία ; Αν ο Ιωάννης από την άλλη δεν πεθαίνει μέχρι την Δευτέρα Παρουσία του Ιησού Χριστού ,ΓΙΑΤΙ και ΠΩΣ θα πεθάνει μετά?
    Οταν γνωρίζουμε ότι μετά κανείς δεν πεθαίνει.

  83. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 02/23/2020 @ 2:41 ΜΜ

    [audio src="http://www.arnion.gr/mp3/omilies/p_athanasios/apories_kathxhtikou/apories_kathxhtikou_0850.mp3" /]

    Ακολουθεί στο ηχητικό απάντηση και για τις σύγχρονες σκοπιμοτητες περι του θέματος..

  84. ΠΡΟΣ ΓΙΑΤΡΟ….ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΜΟΥΓΓΑ!!!ΟΤΙ ΣΕ ΒΟΛΕΥΕΙ? ΜΟΝΟΝ.144000 ΧΙΛΙΑΔΕΣ.
    ΑΠΟ 7,500.0000.000!!!
    ΑΠΑΝΤΑ ΓΙΑΤΙ?
    ΑΛΛΟΙΩΣ ΜΗΝ ΜΑΣ ΣΚΟΤΙΖΕΙΣ ΑΛΛΟ,ΜΕ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ.

  85. ΠΡΟΣ ΑΔΑΗΝ….ΑΔΕΛΦΕ ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΕΙ,ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΕΑΝ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΟΥΤΟΣ ΜΕΝΕΙΝ ΕΩΣ ΕΓΩ ΞΑΝΑΡΘΩ,ΕΣΕΝΑ ΤΙ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ?ΕΣΥ ΑΠΛΑ ΚΟΛΟΥΘΑ ΜΕ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΕΓΩ.
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΟΥΜΕ ΑΠ ΤΗΝ ΣΟΦΙΑ ΤΟΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ,ΠΙΣΤΗ Σ ΕΚΕΙΝΟΝ,ΚΑΙ ΑΣΕ ΕΝΑΝ ΙΕΧΩΒΑ,ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ,ΝΑ ΣΟΥ ΣΠΕΙΡΕΙ ΖΙΖΑΝΙΑ!!ΑΠΕΦΥΓΕ ΤΟΝ.
    +++ΙΣΧΝ+++

  86. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 02/27/2020 @ 1:37 ΜΜ

    Καλησπέρα καλοί μου φίλοι.

    Croif: «Ο Ιωάννης ΔΕΝ έχει βιώσει σωματικό θάνατο.»

    Άσχετος Αδαής: «Ο Ιωάννης ΕΧΕΙ βιώσει σωματικό θάνατο.»

    Croif: «Μην ακούς τον Ιεχωβίτη που προσπαθεί να σου σπείρει ζιζάνια.»

    Άγιος Δαμασκηνός: «…και διαμένει ζωντανός μέχρι την Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου μας.»

    Σοβαρότης μηδέν!

  87. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 02/27/2020 @ 1:38 ΜΜ

    Croif απάντηση στην ερώτηση σου.

    Παραθέτω από την ορθόδοξη εκκλησία:

    «Είναι φανερό ότι δεν μιλά κυριολεκτικά και συγκεκριμένα μόνο για τις δώδεκα φυλές του Ισραήλ, αλλά για όλους τους πιστούς κάθε φυλής και έθνους…»

    (Ερμηνεία της Αποκάλυψης κατά την Αγία Γραφή και τους Αγίους Πατέρες)

  88. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 02/27/2020 @ 1:39 ΜΜ

    Άσχετος Αδαής:

    «Ο Άγιος Ιππόλυτος υποστηρίζει ότι οι έσχατοι
    προφήτες της Αποκάλυψης θα είναι ο Ηλίας και ο Ενώχ.» (όχι ο Ιωάννης)

    Άγιος Ιππόλυτος: «…και ο Ιωάννης.»

    Άσχετος Αδαής: «Η εκκλησία μου μετέφρασε λάθος τα λόγια του Αγίου.»

    Γιατρός: «Είσαι και αγράμματος!»

    Άσχετος Αδαής: «…ας το πάρουμε αλλιώς.»

    Σοβαρότης μηδέν!

  89. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 02/27/2020 @ 1:39 ΜΜ

    Ας το πάρουμε κι αλλιώς.

    Παραθέτω από την εκκλησία σου.

    «Πως θα ερμηνεύσουμε το· ‘μένειν έως έρχομαι;’

    Το ‘έως έρχομαι’ σημαίνει την Δευτέρα Παρουσία Του, άρα θα τον κρατάει πεθαμένο μέχρι να ξανάρθει; Δεν ευσταθεί.»

    Μέχρι στιγμής δεν έχεις αποδείξει τίποτα!

    «…και διαμένει ζωντανός μέχρι την Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου μας. Αυτή είναι η σωστή ερμηνεία που έχουν δώσει πολλοί από τους σοφούς αγίους μας στο ανωτέρω χωρίον». (Άγιος Δαμασκηνός)

  90. ΠΡΟΣ ΓΙΑΤΡΟΝ….ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΦΑΣ ΨΥΧΡΟΛΟΥΣΙΕΣ!!!ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ!!!
    ΣΤΑ ΕΧΩ ΠΕΙ,ΔΕΝ ΣΤΑ ΕΧΩ ΠΕΙ?ΚΑΜΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΕΣ ΕΙΝΑΙ ΦΥΛΕΣ,ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ,ΑΛΛΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΩΣ,ΝΑ ΨΑΞΕΙΣ,ΑΝ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΕΛΛΑΣ,ΥΠΗΡΧΕ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ?ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ,ΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ?
    ΓΙΑΤΡΕ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΠΡΑΓΜΑ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ,Η ΑΛΛΑΖΟΝΕΙΑ!!!ΚΑΙ Σ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΕ ΦΤΑΝΕΙ ΟΥΔΕΙΣ.

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*