Διαφημίσεις

Στὰ ἐνταλτήρια γράμματα μὲ τὰ ὁποῖα ἐφοδίαζε ἡ Ἐκκλησία τοὺς χειροτονηθέντες Ἀρχιερεῖς, τὸ πρῶτο καθῆκον ποὺ τοὺς ὑπενθύμιζε ἦταν ἡ φύλαξη τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως.

Διὰ τοῦ θεσμοῦ τῆς Ἀρχιερωσύνης «τὰ τῆς καθαρᾶς καὶ ἀμωμήτου πίστεως διαφυλάττεται γνωρίσματα καὶ ἀνόθευτον ταύτης ἐναστράπτει τῆς Ὀρθοδοξίας τὸ κάλλος». Καί «τὰ θεῖα καὶ ἀποστολικὰ θεσπίσματα, χερσὶν ὑπτίαις, εἰσδέχεσθαι καὶ ὡς θεοχαράκτους πλάκας ταῦτα τιμᾶν καὶ φυλάττειν».

[1] Καὶ μόνον τὸ ὄνομα τοῦ Ἐπισκόπου –παρατηρεῖ ὁ Ζωναρᾶς στὴν ἑρμηνεία τοῦ ΝΗ΄ Ἀποστολικοῦ Κανόνα– πρέπει νὰ εἶναι μία διαρκὴς ὑπόμνηση τοῦ πνευματικοῦ χρέους τοῦ ἐπισκόπου ἀπέναντι στὸν λαό. Ὁ Ἐπίσκοπος εἶναι ὁ φρουρός, ποὺ ἀπὸ ὑψηλὸ μέρος ἐπισκοπεῖ, μηπως ἀντιληφθεῖ ἔγκαιρα κάποια ἐχθρικὴ ἐνέργεια. Ἀλλοίμονο ἐὰν ὁ Ἐπίσκοπος κοιμηθεῖ.

Ἡ πόλη θὰ καταστραφεῖ ἐξ αἰτίας του. Πρὸς αὐτὸν ἀπευθύνεται ἡ φωνὴ τοῦ Ἰεζεκιήλ: «Υἱὲ ἀνθρώπου, σκοπὸν τέθεικά σε τῷ οἴκῳ Ἰσραὴλ καὶ τῷ οἴκῳ Ἰούδα· εἰ μὴ διαστείλῃ, μηδὲ λαλήσῃς ἀποθανεῖται ὁ ἄνομος ἐν τῇ ἀνομίᾳ αὐτοῦ καὶ τὸ αἷμα αὐτοῦ ἐκ τῆς χειρός σου ἐκζητήσω».[2] Ὅταν ὁ ὕπαρχος τοῦ αὐτοκράτορα Οὐάλεντα (304-378), ὁ Μόδεστος, πίεζε τοὺς Ἐπισκόπους νὰ ὑπογράψουν ὑπὲρ τοῦ ἀρειανισμοῦ, ὁ Μ. Βασίλειος ἀπτόητος ἀπὸ τὶς ἀπειλὲς γιὰ δήμευση τῆς περιουσίας του, ἐξορία καὶ θανατικὴ καταδίκη, ἀρνοῦνταν.

Ὁ Μόδεστος ἐξοργισμένος τοῦ εἶπε ὅτι κανεὶς Ἐπίσκοπος δὲν τοῦ μίλησε ἔτσι. Καὶ ὁ Μ. Βασίλειος ἀπάντησε:

«Φαίνεται ὅτι δὲν συνάντησες πραγματικὸ Ἐπίσκοπο». Τέτοιοι ἦταν οἱ Ἐπίσκοποι τοῦ Χριστοῦ. Πῶς θὰ εἶναι ὅμως οἱ Κληρικοὶ καὶ Μοναχοὶ τῶν ἐσχάτων χρόνων; Τί λένε οἱ Ἅγιοί μας;


Ὁ ἅγιος Ἱππόλυτος


«Οἱ ποιμένες ὡς λύκοι γενήσονται. Οἱ Ἱερεῖς τὸ ψεῦδος ἀσπάσονται. Οἱ Μοναχοὶ τὰ τοῦ κόσμου ποθήσουσιν…».
Ὁ ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός


«Οἱ κληρικοὶ θὰ γίνουν οἱ χειρότεροι καὶ ἀσεβέστεροι τῶν ὅλων»


Ὁ ἅγιος Νεῖλος ὁ Ἁγιορείτης


«Ὅταν πλησιάσῃ ὁ καιρὸς τῆς ἐλεύσεως τοῦ Ἀντιχρίστου θὰ σκοτισθῇ ἡ διάνοια τῶν ἀνθρώπων ἀπὸ τὰ πάθη τῆς σαρκὸς καὶ θὰ πληθυνθῇ σφόδρα ἡ ἀσέβεια καὶ ἡ ἀνομία… Οἱ ποιμένες τῶν Χριστιανῶν Ἀρχιερεῖς καὶ Ἱερεῖς θὰ εἶναι ἄνδρες κενόδοξοι, μὴ γνωρίζοντες παντελῶς τὴν δεξιὰν ὁδὸν ἀπὸ τὴν ἀριστεράν… Αἱ Ἐκκλησίαι δὲ τοῦ Θεοῦ θὰ στερηθοῦν εὐλαβῶν καὶ εὐσεβῶν Ποιμένων καὶ ἀλλοίμονον τότε εἰς τοὺς ἐν τῷ κόσμῳ εὑρισκομένους Χριστιανούς, οἱ ὁποῖοι θὰ στερηθοῦν τελείως τὴν πίστιν, διότι δὲν θὰ βλέπουν ἀπὸ κανένα φῶς ἐπιγνώσεως…».


Ὁ Ἀββὰς Μωϋσῆς
«Ἐν ταῖς ἡμέραις ἐκείναις… θέλουν προχειρίζεσθαι Ἡγούμενοι καὶ ποιμένες ἄνδρες ἀδόκιμοι ἀρετῆς, ἄπιστοι… μὴ διακρίνοντες τὴν δεξιὰν ὁδὸν ἐκ τῆς ἀριστερᾶς, ἀμελεῖς, φιλομέριμνοι, τὰ πρωτεῖα μὲ δῶρα ἁρπάζοντες… μὴ γνωρίζοντες κατηχεῖν καὶ νουθετεῖν τὸ ποίμνιον… ἐκ τῆς τοιαύτης δὲ ἀμελείας καὶ κατάφρονήσεως τῶν ποιμένων ἀπολοῦνται οἱ ἀδελφοί…».


Ὁ ἅγιος Κύριλλος Ἱεροσολύμων
«Ζητᾶμε σημεῖο τῆς [Β΄] παρουσίας τοῦ Κυρίου. Ἐμεῖς οἱ ἐκκλησιαστικοὶ ζητᾶμε ἐκκλησιαστικὸ σημεῖο, καὶ ὁ Κύριος λέγει· “καὶ τότε θὰ σκανδαλισθοῦν πολλοὶ καὶ θὰ παραδώσουν ὁ ἕνας τὸν ἄλλο καὶ θὰ μισήσουν ὁ ἕνας τὸν ἄλλο”».[7] «Ἂν ἀκούσῃς ὅτι Ἐπίσκοποι στρέφονται ἐναντίον Ἐπισκόπων καὶ κληρικοὶ ἐναντίον κληρικῶν καὶ λαοὶ ἐναντίον λαῶν καὶ φτάνουν μέχρι νὰ χυθεῖ αἷμα, νὰ μὴν ταραχθεῖς. Διότι κάτι τέτοιο εἶναι ἤδη γραμμένο».


Ὁ Ἀββὰς Ἰσχυρίων


Κάποτε, (τὸν 4ο αἰώνα), ὅταν ρωτήθηκαν κάποιοι Μονα-χοὶ γιὰ τὸ πῶς θὰ ζοῦν καὶ θὰ εἶναι οἱ Μοναχοὶ καὶ Κληρικοὶ τὶς ἑπόμενες γενεὲς καὶ τὰ ἔσχατα χρόνια, ὁ Ἀββὰς Ἰσχυρίων εἶπε τὰ ἑξῆς: «Αὐτοὶ πρόκειται νὰ ἐργασθοῦν καὶ νὰ φθάσουν στὰ μισὰ ἀπ’ ὅ,τι μπορέσαμε καὶ φθάσαμε ἐμεῖς». Καὶ ἐρώτησαν πάλι. «Καὶ μετὰ ἀπ’ αὐτοὺς οἱ μετέπειτα τί θὰ κάνουν;» Καὶ ἀπήντησε: «Ἐκεῖνοι δὲν πρόκειται νὰ ἔχουν κανένα πνευματικό ἔργο καὶ καμία οὐσιαστικὴ ἀρετή. Πρόκειται δὲ νὰ τοὺς ἔλθει πολὺ μεγάλος πειρασμὸς καὶ ὅσοι μπορέσουν νὰ ἀντέξουν καὶ νὰ τὸν ὑπομείνουν μέχρι τέλους, θὰ φανοῦν ἀνώτεροι ἀπὸ ὅλους ἡμᾶς καὶ τοὺς Ἁγίους μας ».

Ἀββὰς Παμβώ


«Ἀλήθεια γέροντα, θὰ ἀλλάξουν οἱ συνήθειες καὶ οἱ παραδόσεις τῶν χριστιανῶν καὶ δὲν θὰ ὑπάρχουν Ἱερεῖς στὶς ἐκκλησιές; Καὶ ὁ Γέροντας ἀπάντησε: «Ἐκεῖνο τὸν καιρὸ θὰ ψυχραθεῖ ἡ ἀγάπη τῶν πολλῶν καὶ θὰ πέσει μεγάλη θλίψη. Θὰ γίνουν ἐπιδρομὲς ἐθνῶν. Μετακινήσεις λαῶν, ἀστάθεια στοὺς βασιλεῖς, ἀνωμαλία στοὺς κυβερνῆτες, οἱ Ἱερεῖς θὰ γίνουν ἄσωτοι καὶ οἱ Μοναχοὶ θὰ ζοῦν μὲ ἀμέλεια. Οἱ Ἡγούμενοι θὰ ἀδιαφοροῦν γιὰ τὴ δική τους σωτηρία ἀλλὰ καὶ τοῦ ποιμνίου τους. Θὰ εἶναι ὅλοι τους πρόθυμοι καὶ πρῶτοι στὰ τραπέζια καὶ ἐριστικοί.

Ὀκνηροὶ στὶς προσευχὲς ἀλλὰ πρόθυμοι στὴν καταλαλιά, ἕτοιμοι γιὰ κατηγορία. Δὲν θὰ θέλουν οὔτε νὰ μιμοῦνται οὔτε νὰ ἀκοῦνε βίους καὶ λόγους Γερόντων, ἀλλὰ κυρίως θὰ φλυαροῦν καὶ θὰ λένε «ἂν ζούσαμε κι ἐμεῖς στὶς μερες τους, θὰ ἀγω-νιζόμασταν καὶ ἐμεῖς». Οἱ Ἐπίσκοποι πάλι τῶν καιρῶν ἐκείνων θὰ δείχνουν δουλικότητα πρὸς τοὺς ἰσχυρούς, θὰ βγάζουν τὶς ἀποφάσεις ἀνάλογα μὲ τὰ δῶρα ποὺ θὰ παίρνουν καὶ δὲν θὰ ὑπερασπίζονται τοὺς φτωχούς, ὅταν θὰ κρίνονται. Θὰ θλίβουν τὶς χῆρες καὶ θὰ καταταλαιπωροῦν τὰ ὀρφανά.

Ἀκόμη θὰ εἰσχωρήσει καὶ στὸν λαὸ ἀπιστία, ἀσωτία, μίσος, ἔχθρα, ζήλεια, φιλονικία, κλεψιά, μέθη, ἔξαλλες διασκεδάσεις, μοιχεία, πορνεία, φόνοι καὶ διαρπαγές». Εἶπε τότε ὁ ἀδελφός: «Καὶ τί θὰ μπορεῖ νὰ κάνει κανεὶς σὲ τέτοιους δύσκολους καιρούς;» Καὶ ὁ Γέροντας ἀπάντησε: «Παιδί μου, σὲ τέτοιες ἡμέρες θὰ σωθεῖ ἐκεῖνος ποὺ θέλει καὶ προσπαθεῖ νὰ σώσει τὴν ψυχή του καὶ αὐτὸς θὰ ὀνομαστεῖ μέγας στὴ Βασιλεία τῶν Οὐρανῶν»


Στάρετς Ἀνατόλιος


«Ὁ ἐχθρὸς τοῦ ἀνθρωπίνου γένους θὰ δρᾷ μὲ πανουργία γιὰ νὰ ὁδηγήσει στὴν Αἵρεση, ἂν ἦταν δυνατόν, καὶ τοὺς ἐκλεκτούς. Δὲν θὰ ξεκινήσει μὲ τὴν ψυχρὴ ἀπώθηση τῶν δογμάτων τῆς Ἁγίας Τριάδος, τῆς Θεότητος τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ, καὶ τῆς παρθενίας τῆς Θεοτόκου, ἀλλὰ θὰ ξεκινήσει ἀνεπαίσθητα νὰ καταστρέφει τὶς διδασκαλίες καὶ τὶς παραδόσεις τῆς Ἐκκλησίας καὶ τὴν μεγάλη τους πνευ-ματικότητα, ποὺ ἔφτασε σὲ μᾶς μέσῳ τῶν Ἁγίων Πατέρων, ἀπὸ τὸ Ἅγιον Πνεῦμα.

Λίγοι θὰ παρατηρήσουν αὐτὰ τὰ καλοπιάσματα τοῦ ἐχθροῦ, μόνον ἐκεῖνοι ποὺ εἶναι πολὺ πεπειραμένοι στὴν πνευματικὴ ζωή. Οἱ Αἱρετικοὶ θὰ ἀποκτήσουν ἰσχὺ πάνω στὴν Ἐκκλησία καὶ θὰ τοποθετήσουν τοὺς ὑπηρέτες των παντοῦ. Οἱ εὐλαβεῖς θὰ ἀτενίζονται καταφρονητικά.

Ὁ ἴδιος ὁ Κύριος εἶπε ὅτι ἀπὸ τοὺς καρπούς των θὰ τοὺς ἀναγνωρίσετε καὶ ἔτσι, ἀπὸ τοὺς καρποὺς των καθὼς καὶ ἀπὸ τὶς ἐνέργειες τῶν Αἱρετικῶν, προσπαθῆστε νὰ τοὺς διακρίνετε ἀπὸ τοὺς ἀληθινοὺς ποιμένες. Αὐτοὶ εἶναι πνευματικοὶ κλέφτες, διαρπάζοντες τὴν πνευματικὴ ποίμνη, καὶ θὰ εἰσέλθουν στὸ μαντρί (τὴν Ἐκκλησία), σκαρφαλώνοντας μὲ κάποιο ἄλλο τρόπο, χρησιμοποιῶντας δύναμη καὶ καταπατῶντας τοὺς ἱεροὺς κανόνες.
Ὁ Κύριος καλεῖ αὐτοὺς ληστές.

Πράγματι, ἡ πρώτη τους ἐνέργεια θὰ εἶναι ἡ καταδίωξη τῶν ἀληθινῶν ποιμένων, ἡ φυλάκιση καὶ ἡ ἐξορία τους, διότι χωρὶς αὐτὸ θὰ εἶναι ἀδύνατο γι’ αὐτοὺς νὰ διαρπάσουν τὸ ποίμνιο. Γι’ αὐτὸ τὸ λόγο, παιδί μου, ὅταν βλέπεις τὴν καταπάτηση τῆς Πατερικῆς παραδόσεως καὶ τῶν θείων ἐντολῶν στὴν Ἐκκλησία, τῶν ἐντολῶν ποὺ ὁρίσθηκαν ἀπὸ τὸ Θεό, γνώριζε ὅτι οἱ Αἱρετικοὶ ἔχουν ἤδη ἐμφανισθεῖ, ἂν καὶ κατὰ τὸ χρόνο δράσης τους μπορεῖ νὰ κρύβουν τὴν ἀσέβειά τους, ἢ νὰ καταστρέφουν τὴν Ἁγία Πίστη ἀνεπαίσθητα, προκειμένου νὰ ἐπιτύχουν καλύτερα στὴν σαγήνευση καὶ προσκόλληση τῶν ἀπείρων στὰ δίχτυα τους.


Ἡ καταδίωξη θὰ κατευθύνεται ὄχι μόνον ἐναντίον τῶν ποιμένων ἀλλὰ ἐναντίον ὅλων τῶν δούλων τοῦ Θεοῦ, διότι ὅλοι ὅσοι θὰ καθοδηγοῦνται ἀπὸ τὴν αἵρεση δὲν θὰ ὑποφέρουν τὴν εὐσέβεια. Ἀναγνωρίστε αὐτοὺς τοὺς λύκους μὲ ἔνδυμα προβάτου ἀπὸ τὶς ὑπερήφανες διαθέσεις τους καὶ τὴν ἀγάπη τῆς ἰσχύος. Θὰ εἶναι συκοφάντες, προδότες, παντοῦ δεικνύοντες ἔχθρα καὶ κακοήθεια.

Γι’ αὐτὸ ὁ Κύριος εἶπε ὅτι οἱ καρποί τους θὰ τοὺς κάνουν γνωστούς.


Οἱ ἀληθινοὶ ὑπηρέτες τοῦ Θεοῦ εἶναι ταπεινοί, ἀγαποῦν τὸν συνάνθρωπό τους καὶ εἶναι ὑπάκοοι στὴν Ἐκκλησία.Οἱ Μοναστὲς θὰ ταλαιπωρηθοῦν ὑπερβολικὰ ἀπὸ τοὺς Αἱρετικούς, καὶ ἡ μοναστικὴ ζωὴ θὰ καταφρονηθεῖ. Τά [ἐνεργά] Μοναστήρια θὰ σπανίζουν, ὁ ἀριθμὸς τῶν μοναχῶν θὰ ἐλαττωθεῖ καὶ αὐτοὶ ποὺ θὰ παραμείνουν, θὰ ὑποφέρουν ἀπὸ βία. Αὐτοὶ ποὺ μισοῦν τὴν μοναστικὴ ζωή, ἐντού-τοις, ἔχοντας μόνο τὴν ἀμφίεση τῆς εὐσεβείας, θὰ ἀγωνίζονται νὰ προσελκύσουν τοὺς μοναχοὺς μὲ τὸ μέρος τους, ὑποσχόμενοι σ’ αὐτοὺς προστασία καὶ κοσμικὰ ἀγαθά, καὶ ἀπειλῶντας αὐτοὺς ποὺ τοὺς ἀντιτίθενται μὲ ἐξορία.

Αὐτὲς οἱ ἀπειλὲς θὰ προκαλέσουν μεγάλη ἀπόγνωση στοὺς μικρόψυχους, ἀλλὰ ἐσὺ παιδί μου, νὰ χαίρεσαι γιὰ τὸ ὅτι ἔχεις ζήσει μέχρι αὐτὸ τὸν καιρό, διότι τότε οἱ πιστοὶ ποὺ δὲν θὰ ἔχουν δείξει ἄλλες ἀρετές, θὰ λάβουν στέμματα, μόνο διότι θὰ ἔχουν μείνει σταθεροὶ στὴν πίστη, σύμφωνα μὲ τὸ λόγο τοῦ Κυρίου: “Κάθ΄ ἕνας πού, ὄντας μαζί Μου (ἐν Ἐμοί), θὰ μὲ ὁμολογήσει μπροστὰ στοὺς ἀνθρώπους, θὰ τὸν ὁμολογήσω καὶ Ἐγώ, ὄντας μαζί του (ἐν αὐτῷ), μπροστὰ στὸν Πατέρα μου τὸν ἐν Οὐρανοῖς”.


Φοβοῦ τὸν Κύριο τέκνο μου. Φοβοῦ νὰ χάσεις τὸ στέμμα ποὺ ἑτοιμάστηκε γιὰ σένα, φοβοῦ τὸ νὰ ριχτεῖς ἀπὸ τὸ Χριστὸ στὸ ἐξώτερο σκότος καὶ στὰ αἰώνια βάσανα. Στάσου γενναῖος στὴν πίστη, καὶ ἂν εἶναι ἀναγκαῖο, ὑπόμεινε καταδίωξη καὶ ἄλλες λύπες, διότι ὁ Κύριος θὰ εἶναι μαζί σου καὶ οἱ Ἅγιοι Μάρτυρες καὶ πνευματικοὶ θὰ κοιτάζουν σὲ σένα καὶ τὸν ἀγῶνα σου μὲ εὐχαρίστηση.


Ἀλλὰ ἀλλοίμονο στοὺς μοναχοὺς ἐκεῖνες τὶς ἡμέρες ποὺ θὰ καθηλωθοῦν ἀπὸ ἰδιοκτησίες καὶ πλούτη, οἱ ὁποῖοι λόγῳ τῆς ἀγάπης τῆς εἰρήνης [ἀνάπαυσης] θὰ εἶναι ἕτοιμοι νὰ ὑποταχθοῦν στοὺς αἱρετικούς. Θὰ ἀποκοιμίζουν τὴν συνείδησή τους, λέγοντας: «Ἐμεῖς διατηροῦμε καὶ σώζουμε τὸ Μοναστήρι καὶ ὁ Κύριος θὰ μᾶς συγχωρήσει». Οἱ ἀτυχεῖς καὶ τυφλοὶ αὐτοὶ δὲν λογαριάζουν καθόλου ὅτι διὰ τῆς αἱ-ρέσεως οἱ δαίμονες θὰ εἰσέλθουν στὸ Μοναστήρι, καὶ κατόπιν δὲν θὰ εἶναι ἕνα Ἅγιο Μοναστήρι, ἀλλὰ μόνο τοῖχοι, ἀπὸ τοὺς ὁποίους ἡ Χάρη θὰ ἔχει ἀπομακρυνθεῖ. Ὁ Θεὸς ἐντούτοις εἶναι ἰσχυρότερος ἀπὸ τὸν ἐχθρό καὶ δὲν θὰ ἐγκαταλείψει ποτὲ τοὺς δούλους του. Οἱ ἀληθινοὶ Χριστιανοὶ θὰ παραμείνουν μέχρι τὸ τέλος αὐτῆς τῆς περιόδου, μόνο θὰ προτιμήσουν νὰ ζοῦν σὲ ἀπομονωμένα ἐρημικὰ μέρη».


Ἅγιος Νήφων Ἐπίσκοπος Κωνσταντιανῆς


«Μέχρι συντελείας τοῦ αἰῶνος, παιδί μου, δὲν θὰ ἐκλείψουν οἱ προφῆτες Κυρίου τοῦ Θεοῦ, καθὼς ποτὲ δὲν θὰ λείψουν καὶ οἱ ἐργάτες τοῦ σατανᾶ. Στὶς ἔσχατες ὅμως ἡμέρες, ὅσοι θὰ δουλέψουν ἀληθινὰ στὸ Χριστό, θὰ κρύψουν ἔξυπνα τοὺς ἑαυτούς τους ἀπὸ τοὺς ἀνθρώπους. Καὶ ἂν δὲν κάνουν σημεῖα καὶ τέρατα ὅπως σήμερα, θὰ βαδίζουν πάντα στὸ δύσκολο δρόμο μὲ κάθε ταπείνωση.

Αὐτοὶ θὰ βρεθοῦν στὴ Βασιλεία τοῦ Θεοῦ μεγαλύτεροι ἀπὸ τοὺς σημειοφόρους πατέρες. Διότι στὴν ἐποχή τους δὲν θὰ ὑπάρχει κανεὶς ποὺ νὰ τὸν βλέπουν νὰ κάνει σημεῖα θαυμαστά, ὥστε νὰ ἀναζωπυρώνεται τὸ φρόνημά τους, γιὰ νὰ προχωροῦν σὲ πνευ-ματικοὺς ἀγῶνες. Διότι ὅσοι θὰ κατέχουν τοὺς ἱερατικοὺς θρόνους σὲ ὅλον τὸν κόσμο, θὰ εἶναι ἐντελῶς ἀκατάλληλοι καὶ δὲν θὰ ἔχουν ἰδέα ἀπὸ ἀρετή.


Ἀλλὰ καὶ οἱ ἡγέτες τῶν μοναχῶν θὰ εἶναι ὅμοιοι. Θὰ ἔχουν καταβληθεῖ ἀπὸ τὴ γαστριμαργία καὶ τὴν κενοδοξία, ὥστε θὰ ἀποτελοῦν μᾶλλον σκάνδαλο γιὰ τοὺς ἀνθρώπους καὶ ὄχι ὑπογραμμό. Γιὰ αὐτὸ θὰ παραμεληθεῖ ἡ ἀρετή. Θὰ βασιλεύει παντοῦ ἡ φιλαργυρία. Ἀλλοίμονο ὅμως στοὺς μοναχοὺς ποὺ θὰ εὐποροῦν σὲ χρυσάφι. Διότι αὐτοὶ θὰ εἶναι ὄνειδος στὰ μάτια τοῦ Κυρίου καὶ δὲν πρόκειται νὰ δοῦν Θεοῦ πρόσωπο. Μοναχοὶ καὶ λαϊκοὶ θὰ τοκίζουν τὰ χρήματά τους.

Δὲν θὰ προτιμοῦν νὰ τοὺς τὰ πολλαπλασιάζει ὁ Θεὸς μὲ τὴν ἐλεημοσύνη στοὺς φτωχούς. Γιὰ αὐτὸ καί, ἂν δὲν ἀπομακρυνθοῦν ἀπὸ αὐτὴ τὴν πλεονεξία, θὰ καταποντιστοῦν στὸν τάρταρο. Τότε, λοιπόν, καθὼς εἶπα καὶ προηγουμένως, ἀπὸ ἄγνοια θὰ πλα-νηθοῦν οἱ πιὸ πολλοὶ στὸ χάος τῆς πλατείας καὶ εὐρύχωρης ὁδοῦ τῆς ἀπωλεί-ας».


Ἡ προειδοποίηση τοῦ Ἀπ. Παύλου γιὰ τὴν ἀποστασία ποὺ θὰ συμβεῖ πρὶν ἔρθει ὁ Ἀντίχριστος,[15] ἀναφέρεται προφανῶς στὴν ἀποστασία τῆς διοικού-σας Ἐκκλησίας καὶ ὄχι κάποιων ἀτόμων. Γιατὶ ἡ ἀποστασία ἀτόμων καὶ μεγά-λων ὁμάδων ἀνθρώπων εἴτε μέσῳ τῶν αἱρέσεων, εἴτε μέσῳ τῆς γενικῆς ἀσέβειας καὶ ἀπιστίας ὑπῆρχε πάντα, θὰ ὑπάρχει πάντα καὶ δὲν μπορεῖ νὰ ἀποτελεῖ προδρομικὸ σημάδι τῆς ἔλευσης τοῦ Ἀντιχρίστου. Ἐπιπλέον, ὁ λόγος τοῦ Ἀποστόλου θὰ διαψεύδονταν μέχρι τώρα χιλιάδες φορές, γιατὶ ἀποστασίες ἀν-θρώπων ὑπῆρξαν ἄπειρες, ἀλλὰ ὁ Ἀντίχριστος δὲν ἦρθε.

Ὁ Οἰκουμενισμὸς ὡς ἐσχατολογικὴ παναίρεση ἀπομακρύνει –ἤδη καὶ μέσῳ πλέον ὀρθοδόξων κλη-ρικῶν καὶ Ἐπισκόπων– τὸ ποίμνιο ἀπὸ τὴν ἀληθινὴ καὶ σωτηριώδη διδασκαλία τοῦ Χριστοῦ καὶ κηρύττοντας διαβολικὲς ἰδέες δημιουργεῖ τὸν καινούργιο «νέο-ταξικό» τύπο τοῦ «χριστιανοῦ». Αὐτὸς ὁ τύπος ἀδιαφορεῖ γιὰ τὸ ἂν οἱ κληρικοὶ ποὺ ἀκολουθεῖ, καὶ οἱ διδασκαλίες ποὺ ἀκούει ἀπὸ αὐτούς, εἶναι Ὀρθόδοξες ἢ κακόδοξες, ἀλήθειες ἢ ψέματα, ἀρκεῖ νὰ εὐφραίνεται μὲ λόγια ἀγάπης καὶ εἰρήνης. Ὅμως «Εἰ καὶ γλυκέα τὰ λόγια τῶν ψευδοπροφητῶν, ἀλλὰ οὐδὲν αὐτῶν πικρότερον».

Αὐτοὺς τοὺς κληρικοὺς ποὺ ὁ κόσμος θὰ ἀκολουθεῖ, ὁ Κύριος «θὰ τοὺς ρίξει στὸν κοπρῶνα» [ἀποχωρητήριο].

Ὁ κλῆρος λοιπὸν θὰ γίνει ὄργανο τοῦ Ἀντιχρίστου. Θὰ διδάσκει τὴν τυφλὴ ὑπακοὴ ὡς ἀρετὴ εἰρήνης καὶ σωτηρίας. Μία ὑπακοὴ σατανικὴ ποὺ θὰ ἀπαιτεῖ ἀπὸ τὸν «πιστὸ» ἄγνοια, περιφρόνηση τῆς διδασκαλίας τῶν Ἁγίων, ἀδιαφορία γιὰ τὴν Ἀλήθεια καὶ ἐπιφανειακὴ εὐσέβεια. «Οἱ ψευδόμενοι [ποιμένες] πρῶτα [θά] λένε τὴν ἀλήθεια καὶ τὰ ἀποδεκτὰ ἀπὸ ὅλους καὶ μετά [θά] παρουσιάζουν τὰ ψευδῆ καὶ ἀμφιβαλλόμενα».


Ὁ Ἀντίχριστος δὲν θὰ κλείσει τὶς Ἐκκλησιές, οὔτε θὰ τὶς κάψει ὅπως ἔκανε παλιά, ἀλλὰ θὰ τὶς γεμίσει ἀπὸ Χριστιανοὺς ποὺ θὰ βαπτίζονται, θὰ ἐξομολογοῦνται, θὰ κοινωνοῦν, θὰ κάνουν εὐλαβῆ ἔργα, ἀλλὰ στὴν οὐσία δὲν θὰ πιστεύουν στὸν Χριστὸ ἀλλά στὸν ἴδιο τὸν Ἀντίχριστο. Θὰ παραπλανήσει τὸν κόσμο προσποιούμενος τὸν Χριστό καὶ θὰ προσπαθεῖ νὰ τὸν μιμηθεῖ σὲ ὅλα.

Γράφει ὁ ἅγιος Ἱππόλυτος: «…θὰ κάνει θαύματα πολλὰ κατὰ φαντασίαν, θὰ εἶναι στὴν ἀρχὴ ταπεινός, ἥσυχος, ἀγαπημένος μὲ ὅλους, εὐλαβής, εἰρηνοποιός, θὰ μισεῖ τὴν ἀδικία, θὰ ἀποστρέφεται τὰ δῶρα, θὰ ἀγαπᾶ τὴν Ἁγία Γραφή, θὰ ἀγαπᾷ τοὺς Ἱερεῖς καὶ θὰ τιμᾶ τοὺς γέροντες, τὴν νεολαία θὰ καλοπιάνει, τὴν μοιχεία θὰ συ-χαίνεται τὴν κατάκριση θὰ ἐχθρεύετα, τοὺς ξένους θὰ ἀγαπᾷ, τοὺς φτωχοὺς θὰ βοηθᾷ, τοὺς ὀρφανοὺς θὰ ἐλεεῖ, τὶς χῆρες θὰ φροντίζει, θὰ προφητεύει τὰ μέλλοντα, νεκροὺς θὰ ἀνασταίνει, σὲ τυφλοὺς θὰ δώσει τὸ φῶς, ἀφιλάργυρος θὰ εἶναι, τοὺς ἀνθρώπους θὰ μονιάζει καὶ ὅλοι θὰ τὸν τιμοῦν καὶ θὰ τὸν ἀγαποῦν. Ὅλοι θὰ λένε αὐτὸν νὰ κάνουμε βασιλιά μας γιατὶ τέτοιος Ἅγιος καὶ δίκαιος δὲν ὑπάρχει στὶς μέρες μας.

Καὶ αὐτὸς θὰ ἀρνῆται τὴν βασιλεία γιὰ νὰ δείξει ταπείνωση καὶ ἁγιότητα. Ὅταν ὅμως τελικὰ γίνει βασιλιὰς καὶ θὰ φανερωθεῖ τὸ ἀληθινὸ τῆς κόλασης πρόσωπο, ἀλίμονο σὲ αὐτοὺς ποὺ τὸν πίστεψαν. Τότε ὅλη ἡ γῆ θὰ οὐρλιάζει… Θὰ καλοτυχίζουν αὐτοὺς ποὺ πέθαναν καὶ θὰ παρακαλοῦν νὰ ἀνοίξουν οἱ τάφοι γιὰ νὰ μποῦνε ἐκεῖνοι…».
Λέει ὁ Νεομάρτυς Ἀνδρόνικος Ἐπίσκοπος Πέρμ: «…θὰ ἀκολουθήσει ἀναπόφευκτα ὁ διωγμὸς τῆς Ἐκκλησίας ἀπὸ ὄχι ἁπλῶς ἄθρησκο ἀλλὰ ἀντιχριστιανικὸ κράτος…εἴτε τὸ θέλουμε εἴτε ὄχι, μία τέτοια ἐξέλιξη δὲν εἶναι μακρυά. Πρέπει λοιπὸν νὰ ἑτοιμα-ζόμαστε, γιατὶ ἡ πίστη μας θὰ δοκιμαστεῖ σὰν σὲ φωτιὰ ἀπὸ τὸ πνεῦμα τοῦ Ἀντίχριστου πρῶτα καὶ ἀπὸ τὸν ἴδιο ἔπειτα …».


Πρέπει λοιπὸν ὁ ἀληθινὰ ἐνδιαφερόμενος γιὰ τὴν σωτηρία του νὰ ἀρχίσει νὰ ἐξοικειώνεται μὲ τὴν ἰδέα τῆς Ἀποτείχισης, ὥστε ὅταν δεῖ ὅτι ποιμαίνεται ἀπὸ ἐχθροὺς τοῦ Χριστοῦ νὰ προφυλαχθεῖ γιὰ νὰ μὴν βρεθεῖ ὡς ἀνόητος.


(Απόσπασμα από το βιβλίο: «Οι ληστές της Θείας διδασκαλίας» Μέρος β΄)


[1] Σύνταγμα Ράλλη-Ποτλῆ, Ἀθῆναι 1855, τομ. 5, σ. 544.
[2] Ἰεζεκιὴλ 3,15.
[3] Ἅγιος Ἱππόλυτος, ΒΕΠΕΣ 6, 278.
[4] «Ὁ Πατροκοσμᾶς», Προφητεία 57η, σελ. 39.
[5] Προφητεία ἅγίου Νείλου. Πιστὸ ἀντίγραφο ἀπὸ τὸ Βιβλίο «Εὐαγγελικὸς Κῆπος», τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Σταυροβουνίου Κύπρου.
[6] Δ. Παναγόπουλου, «Ἅγιοι καὶ Σοφοὶ περὶ τῶν μελλόντων νὰ συμβῶσι»,Προφητεία Ἀββᾶ Μωϋσέως, σελ. 6.
[7] Ματθ. κ’, 16.
[8] Ἁγίου Κυρίλλου Ἱεροσολύμων, Ε.Π.Ε. 2, 130.
[9] Ἀββὰς Ἰσχυρίων, Γεροντικόν, σελ. 53.
[10] Μέγα Γεροντικό, Ἀββὰς Παμβώ.
[11] Ἰω. 10,1.
[12] Οἱ ἀπειλὲς καὶ οἱ διώξεις τῶν Κληρικῶν καὶ Μοναχῶν ποὺ ἐλέγχουν τὴν ἀσέβεια εἶναι στὶς μέρες μας σὲ πλήρη ἐφαρμογή.
[13] Ματθ. ι΄ 32.
[14] «ΕΝΑΣ ΑΣΚΗΤΗΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ», Ι.Μ. Παρακλήτου, ἀπὸ ἀνέκδοτο χειρόγραφο τοῦ 1334.
[15] Β΄Θες. Β΄3 .
[16] Μαλαχ. Β΄6.
[17] Ε.Π.Ε. 30,264.
[18] «Θησαυρὸς» Δαμασκηνοῦ , Λόγος ΚΓ΄, εκδ. Ρηγόπουλος.
[19] Ἱερομάρτυς Ἀνδρόνικος, Ἕνας ἀσυμβίβαστος ἱεράρχης, σ. 88, ἐκδ. Ἱ. Μ. Παρακλήτου.

Ιωάννης Ριζος

*Και για το λόγου το θλιβερό αληθές…Η ΑΣΈΒΕΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ…
«Δεν μπορούμε να ζούμε στον κόσμο μας, κλείνοντας τα μάτια μας μπροστά στις εκατόμβες των νεκρών, που, όπως φαίνεται, σε λιγότερο από έναν χρόνο ξεπερνούν τα θύματα του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, που διήρκεσε έξι χρόνια.» (Μητροπολίτης Δημητριάδος, Ιγνάτιος – 20/12/2020 – Εφημερίδα “το Παρόν” / romfea.gr

Οι νεκροί του δευτέρου παγκοσμίου πολέμου υπολογίζονται από 35.000.000 έως 60.000.000, και του πρώτου περίπου 40.000.000.

Με κορονοϊο και ίσως όχι από κορονοϊό 1.690.000. Όμως ο Δημητριάδος Ιγνάτιος , θολωμένος ,βλέπει τα ούτε 2 εκατομμύρια παραπάνω από τα τα 35 και τα 60 εκατομμύρια…
Ηττημένος από τον Νεοποχήτικό Κόσμο.
Ας είναι,
”Ιω. 16,33 ταῦτα λελάληκα ὑμῖν ἵνα ἐν ἐμοὶ εἰρήνην ἔχητε. ἐν τῷ κόσμῳ ΘΛΙΨΗΝ ἕξετε· ἀλλὰ ΘΑΡΣΕΙΤΕ, ἐγὼ ,ΝΕΝΙΚΗΚΑτὸν κόσμον.”



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription
38 σχόλια στο “ΜΗΝ ΜΑΣ ΚΟΛΑΖΕΙ Η ΑΣΈΒΕΙΑ ΤΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΣΤΑ ΕΣΧΑΤΑ…”
  1. Στην Αγία Γραφή δεν υπάρχουν έσχατοι καιροί χιλιάδων χρόνων! Η πίστη των πρώτων χριστιανών (καθώς και το κήρυγμα τους) ήταν προσκείμενη στις υποσχέσεις / προφητείες του Χριστού (σύμφωνα με τα ευαγγέλια) οι οποίες θα έβρισκαν εκπλήρωση στην γενιά τους και όχι σε κάποια άλλη χιλιάδες χρόνια μετά.

    Αυτό που χρειάζεται να κάνει κάποιος είναι να μελετήσει την Γραφή για να καταλάβει ότι οι Άγιοι του αποτυχημένου προφήτη Ιησού είναι οι άρχοντες της πλάνης.

  2. Γνωριζω πλεον οτι εισαι ενα τιποτα γιατρε αλλα για να σε ξυπνησω λιγακη ο Ερμης ο τρισμεγιστος ελεγε και ομολωγουσε για εναν ΘΕΟ και ανεφερε οτι οι 12 ΘΕΟΙ ησαν υπηρετες του ΘΕΟΥ ΕΧΩ ΑΣΧΟΛΕΙΘΗ ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΕΣΕ ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΧΕΙΡΩΤΕΡΑ ΣΟΥ ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΥΡΗ ΚΟΚΚΙΝΗ (ΠΟΥΛΙ) MIND-CONTROLΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΛΕΩ ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΗΝ ΨΑΧΝΕΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΟ ΛΕΩ ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΛΑΒΕΣ ΓΝΩΣΗ ΕΦΤΑΣΕΣ ΣΤΟ 32 ΚΑΗΚΕΣ.

  3. PAUL

    Με έκανες και γέλασα! Ο Ερμής Τρισμέγιστος δηλαδή ο θεός των Αιγυπτίων Θωθ μίλησε για έναν Θεό;

    (Στην Αίγυπτο ο Θωθ είχε ταυτιστεί με τον ίδιο το Δημιουργό, ο οποίος δημιούργησε τα πάντα απλώς και μόνο με τον ήχο της φωνής του.)

    Μήπως μας είπε ότι αυτόν τον Θεό τον λένε Ιησού;

    Lol

    Καμένος από χέρι!

  4. ΓΙΑΤΡΕ , ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΓΙΑΤΡΟ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ.
    ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΟΝ ΒΡΩΜΟΙΟ…ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΠΑΝΩ ΣΟΥ.
    ΚΑΙ ΠΡΩΤΑ ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΣΥΝΑΧΙ, ΒΗΧΑ ΚΑΙ ΔΥΣΠΝΟΙΑ Η ΨΥΧΗ ΣΟΥ.
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ….ΕΙΝΑΙ ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟ. ΜΠΑΜ ΚΑΙ ΚΑΤΩ.

  5. ΕΙΣΑΙ ΓΙΑΤΡΟΣ ΠΡΟΦΑΝΩΣ , ΩΣΑΝ ΤΟΥΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΟΦΑΝΕΙΣ ΠΟΛΥΛΟΓΑΔΕΣ ΠΑΡΑΜΥΘΟΛΟΓΟΥΣ ΠΑΠΑΓΑΛΙΣΤΕΣ ……….. ΑΝ ΧΡΙΣΤΟ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ , ΧΡΙΣΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΟΤΕ ……… ΣΕ ΛΥΠΑΜΑΙ ΧΩΜΑΤΕΝΙΕ ΠΡΟΣΩΡΙΝΕ ΑΝΥΠΑΡΚΤΕ ΚΑΙ ΗΔΗ ΠΕΘΑΜΕΝΕ …… ΚΑΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟΝ ΣΑΤΑΝΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΑΓΑΠΑΣ ……….. ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΣΕ ΛΙΓΟ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΣΧΑΤΑ , ΝΑ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΕΙΣ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ………… ΘΑ ΚΩΦΕΥΟΥΝ ΟΜΟΙΩΣ !!!!!!!!!! ……………

  6. https://katohika.gr/ellada/amythitis-aksias-afta-pou-graftikan-sto-evangelio-kai-ekplironontai-simera-eite-mechri-simera/

    Ψαλ. 89,4 ὅτι χίλια ἔτη ἐν ὀφθαλμοῖς σου ὡς ἡμέρα ἡ ἐχθές, ἥτις διῆλθε, καὶ φυλακὴ ἐν νυκτί.
    Χιλια έτη της ζωής μας, δια σε τον προαιώνιον Λόγον είναι μία ημέρα, ωσάν η χθεσινή, που επέρασε. ΜΑΛΛΟΝ σαν ένα ΤΕΤΡΑΩΡΟΝ νυκτερινής φρουράς.
    Λουκ. 12,38 καὶ ἐὰν ΕΛΘΗ ο Κύριος ἐν τῇ ΔΕΥΤΕΡΑ ΦΥΛΑΚΗ καὶ ἐν τῇ τρίτῃ ΦΥΛΑΚΗ ἔλθῃ καὶ εὕρῃ οὕτω, ΜΑΚΑΡΙΟΙ εἰσιν οἱ δοῦλοι..
    Ο νοών νοείΤο.

  7. Ο/Η Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι»x λέει:

    ΓΙΑΤΡΟΣ ΤΙ ΓΙΑΤΡΟΣ………………«Δόξα τω Θεώ πάντων ένεκεν. Αμήν.»
    ……………..ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΣΑΙ…+++ ΔΕς ΤΙ ΜΑΛΑΚΑς ΕΙΣΑΙ.ΠΩΣ ΟΡΙΖΕΤΑΙ Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ;Στον Πλάτωνα η φαντασίααπαντά ως παράγωγο του φαινεσθαι εκφράζονταςμε την ευρύτερη σημασία τον όρο φαινομένο .Κατά μίαν έννοια συνιστάμία ̈ σύμμειξη αισθήσεως και δόξης ̈και διακρίνεταιαπό τα αληθινά όντα . Στην αριστοτελικήσκέψη η φαντασία παρουσιάζεται φιλοσοφικά18και σχετίζεται ετυμολογικά με τη λέξη φαος που σημαίνει φως και

  8. Ο/Η Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι»x λέει:

    και ορίζεται ως αν ειη κινησις υπο της αισθησεως της κατ ’ενεργεια γιγνομενη19. Η έννοια της φαντασίας εκτιμάται από τον φιλόσοφο ως ένα ξεχωριστό μέρος της ψυχής , καθώς κάνει αναφορά στο επονομαζόμενο ̈φανταστικόν μόριον ̈ , το οποίο δε δύναται να υφίσταται ξεχωριστά από το σώμα .Ήδη από τον ορισμό της φαντασίας αναδύεται η σχέση αίσθησης και φαντασίας. Χωρίς την αίσθηση δεν υπάρχει φαντασία και χωρίς τη φαντασία δεν υπάρχει ̈ υπόληψις ̈(δηλ. δόξα )20με τη διαφορά ότι η φαντασία είναι

  9. Ο/Η Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι»x λέει:

    το πάθος που το έχουμε όταν το θελήσουμε , ενώ η υπόληψη δεν εξαρτάται από τη θέλησή μας .Αντιστρόφως , η επιθυμία προϋποθέτειτη φαντασία ως προς το αγαθό ή την ηδονή που επιζητείται 21.Ούτως ειπείν , η φαντασία εναπόκειται στην ελεύθερη βούληση του κάθε ατόμου . Η φαντασία παρουσιάζεται ως μία ειδωλοποιητική δύναμη που καθιστά ικανό το άτομο να φέρει στην μνήμη του εικόνες , όχι όμως με τη βοήθεια της αισθήσεως της όρασης22, δηλαδή με τη βοήθεια της λειτουργίας ̈ του όμματος ̈ αλλά μέσω της

  10. Ο/Η Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι»x λέει:

    της ικανότητας του κάθε ατόμου να ανακαλεί στο νου του κάθε αισθητό αντικείμενο, ακόμη κι αν αυτό δε βρίσκεται μπροστά στο οπτικό του πεδίο . Ο Σταγειρίτης εκκινούμενος από την προαναφερόμενη διατύπωση προβαίνει σε μία διάκριση..ΓΙΑΤΡΟΣ ΤΙ ΓΙΑΤΡΟΣ………………«Δόξα τω Θεώ πάντων ένεκεν. Αμήν.»
    ……………..ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΣΑΙ…+++ ΔΕς ΤΙ ΜΑΛΑΚΑς ΕΙΣΑΙ.captain-christos.blogspot.com/2011/11/45.html

  11. ΕΛΛΗΝΙΣ

    σε ευχαριστώ για τα ωραία σου λόγια. Δεν κατάφερες βέβαια να αρθρώσεις λέξη ούτε ένα αντεπιχείρημα στα όσα έγραψα. Είτε δεν είσαι χριστιανή και απλά θέλεις να μου την πεις, είτε είσαι χριστιανή και δεν ξέρεις τι να πεις.

    Όσον αφορά τον κορονοϊό τον είχα κολλήσει και δεν ανέβασα ούτε πυρετό. Είμαι από τους τυχερούς τι να πω. Εύχομαι να μην τον κολλήσεις! Καλή χρονιά με υγεία Ελληνίδα μου.

  12. ΚΑΝΕΝΑΣ

    Να επικαλεστώ εγώ την Αγία Τριάδα; Γιατί επειδή θα έρθουν οι έσχατοι χρόνοι και θα εκπληρωθούν οι προφητείες του Χριστού;

    Άντε καλά! Οι προφητείες του Χριστού είναι αποτυχημένες και ένας αποτυχημένος προφήτης δεν είναι Θεός.

    Η επίκληση σε αυτόν δεν ωφελεί!

  13. Χρήστο (χ)

    Η φαντασία κάθε οπαδού της θρησκείας ικανοποιείται καταναλώνοντας αμάσητα αρχαία παραμύθια!

    Οι ύβρεις είναι ακάθαρτες αμαρτωλές πρακτικές που ο Χριστός απεχθάνεται. Όποιος τις χρησιμοποιεί θα «είναι ένοχος στη γέεννα της φωτιάς.» (Ματθαίος 5:21-22)

    Μετανόησε τέκνον μου Βρούτε διότι σε περιμένει η κόλαση!

  14. Καλή χρονιά και χρόνια πολλά είναι ανώφελα χωρίς Χριστό.
    Εάν επιθυμείς τζούφιους διαξιφισμούς,αδιεξοδους δονκιχωτισμούς,
    με στημενους χαρακτηρισμούς,για εραστές της ετικέτας, σχολιάσε
    σε παρακαλώ ,σε άρθρα άλλων.

  15. ΓΙΑΤΡΕ
    ΣΕ ΛΥΠΑΜΑΙ ………….. ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΙΚΕΤΕΥΕΙΣ ………… ΣΤΟ ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ ………. ΣΕ ΛΥΠΑΜΑΙ …………

  16. Καλησπέρα Άσχετε Αδαή καλή χρονιά με υγεία σε σένα και στην οικογένειά σου.

    Ουδέν αντεπιχείρημα στα όσα έγραψα παραπάνω! Σε προηγούμενο άρθρο σου παγιδεύτηκες μέσα στην ανοησία που πρεσβεύεις σχετικά με την προφητεία στο Ματθαίο 16:28 και εγκατέλειψες τρέχοντας.

    Το ομολογώ ότι η συζήτηση ήταν απολαυστική μαζί σου. Έλιωσα στο γέλιο!

  17. Αφού Άσχετε Αδαή έφαγες αμέτρητα πνευματικά χαστούκια τώρα έρχεσαι ανανεωμένος και μου λες ότι 1000 χρόνια ανθρώπινα είναι σαν μια μέρα για τον Θεό.

    Και γαμώ τα επιχειρήματα!

    Όταν ο Χριστός τους είπε (σύμφωνα με τα ευαγγέλια) ότι όλα όσα προφήτεψε θα συνέβαιναν στην γενιά τους τι εννοούσε; Μα ακριβώς αυτό που κατάλαβαν κι εκείνοι!

    Η πίστη τους, το κήρυγμα τους και οι υποσχέσεις του Χριστού εναντίον σου!

    Όπως πάντα ουδέν αντεπιχείρημα!

  18. Άσχετε Αδαή ώρα για μπούφλες!

    Στον Λουκά 12:38 (Μτφ Κολιτσάρα) λέει σε στυλ παραβολής για κάποιους δούλους, ότι αν έρθει ο Κύριος τους στο δεύτερο τετράωρο της νύχτας ή στο τρίτο και τους βρει άγρυπνους τότε θα είναι μακάριοι.

    Στο 40 στίχο απευθύνεται στους μαθητές του και τους λέει να είναι ΑΓΡΥΠΝΟΙ διότι δεν γνωρίζουν την ΩΡΑ κατά την οποία θα έρθει.

  19. Φίλε μου Άσχετε Αδαή έλα κάνε με τρισευτυχισμένο με τα μαργαριτάρια σου.

    Ο Χριστός αφού τους υποσχέθηκε (στο τέλος του προφητικού του λόγου) ότι ΟΛΑ (όχι τα μισά) θα γίνουν στην διάρκεια της Γενιάς τους (Ματθ 24:34) δεν τους αποκάλυψε την ΗΜΕΡΑ και την ΩΡΑ (στίχος 36) αλλά τους προέτρεψε να είναι άγρυπνοι (στίχος 42).

    Κατά τα άλλα μας λες ότι έχεις διάκριση και ότι είσαι έξυπνος!

  20. Άσχετε Αδαή σου ευχήθηκα καλή χρονιά με υγεία σε σένα και στην οικογένεια σου και εσύ μου έδειξες την κακία σου. Μπράβο Άσχετε; Τελικά τα μόνα χριστιανικά παραδείγματα εδώ μέσα ήταν ο Π.Δ και ο Γιδοβοσκός με τον οποίο ανταλλάξαμε ευχές και ας μην συμφωνούμε.

  21. ΚΑΝΕΝΑΣ

    Το γνωρίζεις ότι θα ικετεύω ή το πιστεύεις; Όπως σε κόβω φιλαράκι είσαι άσχετος σε όλα τα γραφικά θέματα όπως άλλωστε και ο Άσχετος Αδαής που έφτασε σε σημείο να κόβει σχόλια που δεν μπορεί να αντιμετωπίσει. Οπότε αν δεν τα καταφέρνεις και αρχίσει να σου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι, ζήτα την βοήθεια του. Με μια γόμα στο χέρι είναι!

  22. Άσχετε Αδαή

    Οι χαρακτηρισμοί ουδέποτε σε πείραξαν αλλά ούτε κι εμένα με πείραξαν οι δικοί σου. Απλά ανέβασα λίγο το level και δεν μπορείς να ανταποκριθείς χωρίς να χάσεις την σοβαρότητα σου. Αυτή είναι η αλήθεια που δεν αντέχεις!

    Ο Άσχετος Αδαής κόβει τα σχόλια; Μεγάλη ήττα! Τώρα μην μου πεις ότι έχεις την αλήθεια γιατί θα σκάσω στα γέλια!

  23. Χρήστο (χ) έχεις ξεφύγει εντελώς! Μπορεί εσύ να με αποκαλείς μαλάκα αλλά εγώ σε αποκαλώ πλανεμένο. Αυτή είναι η αλήθεια άλλωστε και μπορεί να αποδειχθεί στο εδώ και τώρα. Σου εύχομαι καλή χρονιά με υγεία σε σένα και στην οικογένεια σου.

  24. Σε έναν δαιμονισμένο δεν έχουν αξία τα χρόνια πολλά.
    Ζεις στον υπόνομο .
    Μετά την κατάρα σου καυμένε να πάθω καρκίνο ,μου εύχεσαι και χρόνια πολλά και κάνεις την αθώα περιστερά ….
    Τ Ε Λ Ο Σ

  25. ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ……….. ΚΑΙ ΥΠΕΡΦΥΑΛΟΣ ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΓΕΜΑΤΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ ΑΚΟΜΑ , ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ………. ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΕΙΣ ……. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΟΜΩΣ ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΘΥΜΗΘΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΣΕΝΑ ………. ΕΝΑ ΤΙΠΟΤΑ ……….ΤΟΝ ΘΕΟ ΝΑ ΘΥΜΗΘΕΙΣ ……..

  26. Σε καταράστηκα εγώ να πάθεις καρκίνο; Είσαι σοβαρός; Για δείξε μου το άρθρο που δήθεν σε καταράστηκα.

    Περιμένω…

    Το «τέλος» που μου μοστράρισες με κεφαλαία γράμματα, έχει να κάνει με την ανικανότητα σου να αντιπαρατεθείς με λογικά επιχειρήματα σε όσα γράφω. Δεν σου φταίω εγώ αν μετά από όλα αυτά ο λόγος σου φαίνεται να εκφράζει την ανοησία.

  27. ΚΑΝΕΝΑΣ

    «Το γνωρίζεις ότι θα ικετεύω ή το πιστεύεις;» Τρέχεις και δεν φτάνεις!

    Εγώ είμαι εκείνο, εγώ είμαι το άλλο, αλλά σχετικά με τα όσα γράφω ουδέν αντεπιχείρημα. Έχεις εξαπολύσει μια προσωπική επίθεση με αντικείμενο την εμπάθεια στο πρόσωπο μου, η οποία ήρθε σε ύπαρξη στο πεδίο από την δυσφορία που ένιωσες.

    Περαστικά σου!

  28. Άσχετε Αδαή παραθέτω από το παραπάνω σχόλιο σου.

    «Σε έναν δαιμονισμένο δεν έχουν αξία τα χρόνια πολλά. Ζεις στον υπόνομο.»

    Εντάξει, είμαι δαιμονισμένος και δεν αξίζω τις ευχές. Δεν αξίζει να ζω!

    Παραθέτω τα λόγια του Αγίου Παϊσίου στην ερώτηση αυτή: «Γέροντα, τί πρέπει νά προσεχή κανείς, όταν συζητά μέ έναν δαιμονισμένο; Παΐσιος: Νά λέη τήν ευχή και νά τού φέρεται μέ καλωσύνη.»

  29. Άσχετε Αδαή ο Παΐσιος είχε πει ότι ο δαιμονισμένος (εγώ δηλαδή) επηρεάζεται αρνητικά από τον καφέ, διότι κλονίζονται τα νεύρα του και το ταγκαλάκι εκμεταλλεύεται αυτή την κατάσταση.

    Λοιπόν από σήμερα κόβω τους καφέδες μαχαίρι για να την σπάσω στο ταγκαλάκι. Ψυχανάλυση θα του κάνω και θα καταλήξει στο ψυχιατρείο!

    Βοήθεια χριστιανοί δαιμονίστηκα! Τι άλλο πρέπει να κόψω εκτός από τον καφέ;

  30. Άσχετε Αδαή δες τι είπε ο Παΐσιος για τους δαιμονισμένους σαν κι εμένα.

    Παΐσιος: «Όταν δέν ερεθίζης τόν δαιμονισμένο καί δέν του πάς κόντρα, άλλά τόν πονάς, φεύγει τό δαιμόνιο γιά λίγο ή γιά πολύ. Ή ταπείνωση είναι τό ισχυρότερο σοκ γιά τόν διάβολο.»

    Άκου τον Άγιο φίλε μου και μην με ερεθίζεις αλλά να σκύψεις στον πόνο μου με αγάπη, υπομονή και καλοσύνη ώστε να φύγει ο διάολος από μέσα μου.

    Ταπεινώσου!

  31. Εγώ δεν διαπίστωσα τίποτα, άλλοι έκαναν την διαπίστωση με μοριακή μέθοδο rt-pcr και με ορολογική μέθοδο όπου ανιχνεύθηκαν αντισώματα έναντι του ιού.

    Ίσως η «μετάφραση» των αποτελεσμάτων να ήταν εσφαλμένη και να είχα μια απλή γρίπη. Εσύ τι λες γιατρέ;

  32. Συγνώμη φίλε ,ότι και να πώ είναι ανώφελο για εσένα.

    Μου πήρε χρόνια να το καταλάβω.

    Πως το έχεις πεί ΕΣΥ ;Και όχι ο δαίμονας.

    To πεΤρωμένο φυγείν αδύνατο..

  33. Άσχετε Αδαή

    Σου πήρε χρόνια να καταλάβεις όχι ότι είμαι δαιμονισμένος, αλλά ότι είσαι ανίκανος να υπερασπιστείς την πίστη σου. Προσπάθησες ξανά και ξανά, αλλά όλες οι προσπάθειες σου στέφθηκαν με αποτυχία προκαλώντας ταυτόχρονα το γέλιο σε όσους παρακολουθούσαν.

  34. Γιατρέ, γνωρίζεις οτι και τα δύο τεστ που αναφέρεις είναι τουλάχιστον αναξιόπιστα. Είχες κάποια λοίμωξη αναπνευστικού συστήματος.
    Εμείς οι γιατροί δεν πρέπει να δείχνουμε τόση ευπιστία στους εμπόρους του Φόβου. Γνωρίζεις οτι η γρίπη εφέτος παρουσιάζει μείωση 97%!!!
    Και κανείς επιδημιολόγος δεν συγκινείται!
    Η παγκόσμια Απάτη πρέπει να καταγγελθεί.
    Αν σε ενδιαφέρει η Αλήθεια, νομίζω εκεί πρέπει να εστιάσης τις προσπάθειές σου

  35. Άλλος γιατρός

    Ασφαλώς και με ενδιαφέρει η αλήθεια. Η αλήθεια όμως είναι ότι δεν γνωρίζεις που εστιάζω τις προσπάθειες μου. Ίσως να νομίζεις ότι αναλώνομαι με τα άρθρα του Άσχετου και του κάθε άσχετου θρησκόληπτου με τα μυαλά στα κάγκελα. Λάθος! Απλά κάνω ένα διάλειμμα πετώντας τους λίγα ψίχουλα αλήθειας. Τι να κάνω αφού δεν έχω περιστέρια κάπου πρέπει να πετάξω τα ψίχουλα μου.

  36. Γιατρέ,
    Γράφεις:
    ” άλλοι έκαναν την διαπίστωση…”
    Αφού σε ενδιαφέρει η Αλήθεια, μην αφήνεις άλλους να κάνουν την διαπίστωση για την νόσο σου.
    Γιατρός είσαι, έχεις γνώμη για τον “αόρατο” υποθέτω και την πρωτοφανή ΑΠΑΤΗ.
    Εχομε όλοι υποχρέωση να το διαδώσουμε παντού.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek