Διαφημίσεις

Μία συζήτηση με τεράστιον νόημα [Απονενοημένα Διαβήματα με τον πάτερ Βασίλειον Βουλουδάκη και Ποινικολόγον Κωνσταντίνον Βαθειώτη [όταν η Νομική πρέπει να είναι Θεολογία, όπως αναρίθμητες φορές επισήμανα]…. βίντεο

[Από το σχόλιον:

A.A.A.A. 10/17/2022 @ 6:22 ΜΜ

ypakoh.gr/168-k20221016

Γεμίζει ο Τεχνοκρατισμός ουροβορικώς και γραμμικώς με συρρίκνωση Χριστορθοδοξίας, ελευθεριών, δικαιωμάτων, δημοκρατιών Ανθρώπου…. [είμαστε εις το παρά κάτι, τα τεκμήρια τετράκις τετρακισεκατομμύρια 16]….

αξίζει να το ακουσεις.. προσωπικά το βλέπω ως “ὁμοούσιον τῷ Πατρί”.. και ο νοών νοείτο..]

Για αυτήν την πολύ σοβαρή και βαθυστόχαστη φιλοσοφική [με την κυριολεξία του όρου, όχι με την ματαιοδοξία και κενοδοξία του νοήματος του όρου] συζήτηση μπορώ να σας κάνω 20 άρθρα ή Μέρη ενός άρθρου, δεν υπάρχει ο χρόνος και η διάθεση, και επειδή για πολλά από αυτά σας έχω ωμιλήσει ήδη πάμπολλες φορές από πολλές θεάσεις, όψεις, παραμέτρους και συνεχίζω να το πράττω….

Όσοι θα παρακολουθήσετε την συζήτηση αυτή έχετε υπόψιν μερικές παρατηρήσεις.

Πρώτον, ο πάτερ Βασίλειος Βολουδάκης, αναφέρθηκε σε Αγίες που εν προκειμένω να μην βιασθούν ή να μην συνεναίσουν με το γαμήσι από βιαστές-εκβιαστές, αλλόθρησκους θαρρώ [ή και ομόθρησκους ή δήθεν ομόθρησκούς ή κατά δήλωση μόνον ομόθρησκους] είπαν σε αυτούς, περίμενε πέντε λεπτά να φτειαχτώ [στρηνιάρικα ή να σουλουπωθώ ή λουθώ κ.α.] και εισβαίνοντας σε άλλον δωμάτιον αυτοκτόνησαν. Ο πάτερ Βουλουδάκης είπε προφανώς ήθελαν να μείνει καθαρόν το σώμα τους…. Προσωπικά διαφωνώ [χωρίς να κακίζω τον πάτερ Βουλουδάκη, τον οποίον υπερεκτιμάω και στην συζήτηση πάντοτε μπορεί να ειπούμε κάτι άσκεπτα ή να κάνουμε σφάλματα, συμπεριλαμβανομένου εμού]. Οι Αγίες δεν επιδέχονταν και δεν συναινούσαν εις το γαμήσι είτε ήσαν παρθένες είτε όχι, διά να μείνει καθαρή η ψυχή [και όχι το σώμα, ή δευτερευόντως το σώμα διά να ικανοποιήσω ποσοστά δεύτερης αιτίας και κάθε άποψης]. Η Αγία γνωρίζει ότι συναινώντας να γαμηθεί με τον εκβιαστή της μπορεί να της αρέσει, που σημαίνει πάει στον αγύριστον «περίπατον» ή η αγνότητα της ή ο πνευματικός έρωτας της με Τον Χριστόν ως νύμφη Χριστιανική ή και η τιμή του ανδρός της και των λοιπών αρσενικών και θηλυκών μελών της οικογένειας, της πατρίδας, της θρησκείας, διότι έχει ναι επέκταση το θέμα, δι’ όσους θυμάστε όταν άνθρωποι εφάρμοζαν το: η Τιμή [Τι + μη] τιμήν [τιμή αγοράς ήτοι όταν έναν πράγμα δεν αξίζει να το κρατήσεις όταν σου προσφέρουν έναν χρηματικόν ποσόν και άνω ή όταν έχεις ανάγκη ή όταν θυσιάζεσαι διά την φιλοκαλία και την εγκράτηση της Πνευματικής Τιμής] δεν έχει !

Φανταστείτε μία γυναίκα όπου σε όλη την ζωή της ή από μία φάση και μετά αγιάζει και αιφνίς ευρέθετε υπό απειλής να ηδονιστεί από έναν φλογερόν εραστήν με ενεργητικότητα και συχνότητα λαγνείας, στρήνας, αισθησιασμού, ηδονής, έκστασης, ώστε η αγάπη της να μεταφερθεί από την Αγάπη δι’ Αγνότητα ή Προκοπή όπου είναι συνώνυμες με την Χριστιανική Αρετή και τον έρωτα διά Τον Χριστόν, εις τον έρωτα διά τον εραστή ή τις γλύκες όπου άνοιξαν μέσα της δι’ εραστού και εισίν κοσμικές και υλικές, ουχί πνευματικές και βάσει Εντολών και Δρόμων προς την Αγνότητα και Ταπεινότητα όπου οδηγούν εις την Βασιλείαν των Ουρανών. Και έτι χειρότερα, η Αγία γνωρίζει ότι μετά από αυτόν το γεγονός, εκτός ότι μπορεί να μην καταφέρει να Μετανοήσει ειλικρινώς, μπορεί απεναντίας να συνεχίσει την ηδονοληψία του κόσμου τούτου. Ώστε να αποφασίζει την αυτοχειρία διά να αποσωβίσει την Αγνότητα της και την Ταπεινότητα της έναντι Χριστού, διότι η αυτοκτονία αυτή έγινε διά χάριν Χριστού και διά χάριν Αγιότητος όπου ένοιωθε ήδη εκ Χριστού μυστικώς ή φανερώς. Κάποτε σας έγραφα ότι ο Μάρτυρας και ο Ήρωας ή Αντιστασιακός παραυτοκτονεί και ότι η μη αντίδραση σε θάνατον διά χάριν οιασδήποτε τιμής ή ιδανικού [αληθινού ή μάταιου] είναι έμμεση αυτοκτονία [όχι έμμεση πρόκληση αυτοκτονίας όπως αναφέρει εις την συζήτηση ο Κωνσταντίνος Βαθειώτης, άλλον αυτόν]. Οι Αγίες αυτές αυτοκτόνησαν όπως και οι Μάρτυρες του Χορού του Ζαλόγγου και της Ακρόπολις Βουλγαρίας [έδεσαν τους μακρείς κότσους τους με κόμβους οι γυναίκες και έπεσαν εις τον κρεμνόν, κατά σειρά πήδηξαν οι γιαγιάδες, μητέρες, θυγατέρες, διά να μην αρπακτούν από τους Οθωμανούς και να πιστεύουν εις το σατανικό Κοράνι που λέγει ότι Ο Χριστός είναι ψεύστης και συνάμα να βιάζοντε και γεννοκοπούν Κορανιστές Σατανιστές ή ασυνείδητους Αντίχριστους, καθότι δεν γνωρίζουν τις βλασφημίες του Κορανίου περί Χριστού, πιστεύω η πληθώρα των Ισλαμιστών] διά να παραμείνουν Χριστιανές, καθότι το σώμα είναι αδύνατον και ενδίδει σε ηδονές και αλλαγή γνώμης με τον καιρόν, δεν διαφέρουν από τις Αγίες όπου δέχθηκαν να τις σκοτώσουν με ή χωρίς αντίδραση και είναι επίσης Μάρτυρες-Μαρτύρισσες της Εκκλησίας όπως και όταν κάποιος και να τον γαμήσουν δεν αλλαξοπιστεί [διότι μαγαρίζεται το σώμα αλλά δεν αλλάσσει Πίστη και μπορεί εάν έχει ευκαιρία να αυτοκτονήσει εάν έχει την τόλμην, τον χρόνον και τα μέσα. Άλλωστε χιλιάδες Ήρωες όλων των εποχών συμπεριλαμβανομένων και της Ελληνικής Ιστορίας, σοδομίστηκαν αλλά δεν πρόδωσαν, δεν αλλαξοπίστησαν, δεν ενέδωσαν εις τον εχθρόν είτε ήταν ομόφυλος πόλεμος όπως σε εμφύλιους πολέμους είτε όχι και είτε η παράταξη τους είχε δίκαιον είτε όχι, όπου εδώ λαμβάνει τα ηνία η Τετραπιθανότητα πότε είναι σωστόν ή πότε όχι, α) καλόν/δίκαιον β) κακόν/άδικον γ) ουδέτερον δ) ανάμεικτον]. Συνεπώς, η Αγία αυτοκτονεί διά να φυλάξοι την ψυχή της, το σώμα της μπορεί να μαγαριστεί ή γαμηθεί και αμέσως μετά τον θάνατον όπως έκαναν και εις τον Λεωνίδα εις τις Θερμοπύλες, αλλά αυτόν δεν έγινε με την συναίνεση τους, ενώ όταν είναι ζωντανοί γίνεται με την συναίνεση τους, είτε υπό ψυχική πίεση και εκβιασμόν είτε από φόβον, είτε από προτίμηση είτε μέρος ή όλων αυτών βάσει της Τετραπιθανότητος….

Η άλλη παρατήρηση είναι ότι η αυτόχειρ Χρυσάνθη [Θεός μακαρίσει την] προτίμησε ίσως να μην εμβολιαστεί και να αυτοκτονήσει, διότι θεωρούσε το εμβόλιον υγρόν με μάγια και σατανικά φίλτρα και τεμάχια από θυσιασμένα παιδιά μέσα και αυτόν θα ήταν άμεση αποδοχή βρώσης και ενδοπαροχής σώματος άλλου ανθρώπου διά το ιδικόν της «καλόν» και αυτόν το έχουμε αναφέρει εν καιρώ εμβολιασμών με διάφορα άρθρα… Το τι την έκανε να αυτοκτονήσει, είτε από στιγμιαία αγανάκτηση και απώλεια αυτοελέγχου, συνειδητή απόφαση αντίστασης, μη προτίμησης του εμβολίου διά τους λόγους όπου προαναφέρω ή άλλους λόγους, Ο Ένας Θεός γνωρίζει καλύτερα και από την ίδιαν.

Ο Άγιος Εφραίμ της Νέας Μάκρης κακομεταχειριζόταν 8,5 μήνες καθημερινώς, μέχρι και πυράκτωση του έκαναν, δεν γνωρίζουμε όλες τις λεπτομέρειες αλλά άντεξε έως το τέλος διότι είχε σκοπόν να μην φύγει από αυτόν τον κόσμον αρνούμενος έστω μία φορά Τον Χριστόν εις αυτήν την δύσκολη δοκιμασία [μπιχτή σε όσους λένε ότι Ο Χριστός δεν θέλει δοκιμασίες και ότι εις την Παλαιά Διαθήκη είναι άλλος Θεός, και απόδειξη ότι Άγιασε τα εκατομμύρια Θαύματα όπου κάνει, αρκεί να συνδεθείτε μαζύν Του ενθέρμως και με εμπιστοσύνη και μετά τα λέμε!].

Όλα αυτά όταν λέγω κάποιοι θέλουν να με λένε αιρετικόν αν και είναι οι ίδιοι όπου αλλάζουν κάθε ημέρα ονόματα [δυό τρεις]. Λοιπόν, ο πάτερ Βουλουδάκης μας λέγει ότι σε μία από τις Επιστολές του ήδη Πολυθαυματουργού Αγίου Νεκταρίου ος καταδιώκτηκε σφόδρα από ιερωμένους και άλλους, είπε εις τις Καλογριές του: δεν σας σώζουν οι νηστείες, οι προσευχές [και κανόνες τυπικοί] αλλά η ένωση με θέρμη με Το Θείον και ότι Το Θείον δεν εκβιάζετε [όποτε έγραψα κάτι τέτοια κάποιος πάντοτε σχεδόν έλεγε ότι είμαι αιρετικός]. Άλλωστε, και έναν ρομπότι μπορεί να νηστεύει αιωνίως και να προσεύχεται αιωνίως, αλλά η μηχανική προσευχή και η νηστεία επειδή δεν χρειάζεσαι τροφή ως ρομπότι ή επειδή έχεις το χάρισμα ή τον τρόπον της αντοχής ή επειδή δεν έχεις σκοτούρες, τρεξίματα, ανατροπές, συμπλέξεις κ.α. δυσάρεστα, δεν σε κάνει οπωσδήποτε Άγιον ή Αγιότερον ή καλόν και καλύτερον! Θέλετε παράδειγμα; Ιδού:

Παράδειγμα Προφήτη και Προφητείας Ο κτηνοτρόφος από την Τεκώα Αμώς ταλανίζει το λαό που είναι συνεπής στις Λειτουργίες του και τις θυσίες αλλά έχει ξεχάσει ότι ο Γιαχβέ θέλει δικαιοσύνη (= καλοσύνη, φιλανθρωπία)! 5, 21-24: Λέει ο Κύριος: «Μισώ, αηδιάζω τις γιορτές σας! Δε με αγγίζουν πια τα πανηγύρια σας. Ναι! Όταν μου προσφέρετε τα Ολοκαυτώματα και τις αναίμακτες τις προσφορές σας, μ’ εξοργίζετε· αποτροπιασμό μου προκαλούνε τα θρεφτάρια, που τα προσφέρετε θυσία κοινωνίας. Πάψτε πια να με ξεκουφαίνετε με τους ύμνους σας. Τον ήχο από τις άρπες σας δεν θέλω πια να τον ακούω. Αντί γι’ αυτά, ας ρεύσει σαν νερό το δίκαιο άφθονο και δικαιοσύνη σαν χείμαρρος αστείρευτος. Σας ζήτησα εγώ ποτέ θυσίες και προσφορές αναίμακτες, λαέ του Ισραήλ, μες στο σαράντα χρόνια που σας οδηγούσα μεσ’ απ’ την έρημο; Τώρα, όμως, επειδή λατρεύσατε τα είδωλα που φτιάξατε, το βασιλιά σας το Σακκουχ και το θεό σας τον αστρικό, τον Καιβόν, θα υποχρεωθείτε να κουβαλήσετε αυτά τα είδωλα “όταν εγώ σας οδηγήσω στην αιχμαλωσία πέρα απ’ τη Δαμασκό… Αυτά λέει ο Κύριος, που τ’ όνομα του είναι του σύμπαντος Θεός”.

https://opencourses.uoa.gr/modules/document/file.php/SOCTHEOL1/%CE%94%CE%B9%CE%B4%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%20%CF%80%CE%B1%CE%BA%CE%AD%CF%84%CE%BF/%CE%A0%CE%B1%CF%81%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B9%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/PDF/%CE%9C%CE%91%CE%98%CE%97%CE%9C%CE%91%201%CE%91%20%CE%A0%CE%91%CE%9B%CE%91%CE%99%CE%91%20%2B%20%CE%9A%CE%91%CE%99%CE%9D%CE%97%20%CE%94%CE%99%CE%91%CE%98%CE%97%CE%9A%CE%97%20%28%CE%A0%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%AE%CF%84%CE%B9%CF%83%CF%83%CE%B5%CF%82%29.pdf

https://ypakoh.gr/168-k20221016

https://www.brighteon.com/83cb96b4-d19c-47be-a701-f840cd3e6959

Παναγιώτης Δίας



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek