Ο Λυκαβηττός, η Μηχανή Ουρανίου των ΝΑΖΙ, το Κολονάκι, η Περιστερά, η Κουκουβάγια και ο Αποσπερίτης ! Λυκαβηττός, τι στην ευχή συμβαίνει εκεί!! Στα Άδυτα της Φάρμας των Ζώων. Οι μαγικές τελετές του Χίτλερ και οι αποκρυφιστικές πρακτικές των Ναζί.
Το Τελευταίο Οχυρό του Γερμανικού Έθνους.
“We are not alone. The astronomers are wrong. The scientists are wrong. They are here, but we cannot see them because they hide. They hide … in plain sight. We are their servants, we are their slaves, we are their property … we are theirs”
Ψάξτε αντί να παίζετε παιχνίδια στο internet, μην σπαταλάτε τον χρόνο σας γιατί δεν έχετε καθόλου χρόνο, ερευνήστε, διαβάστε, μελετήστε με ανοιχτό καθαρό μυαλό (όσοι κι άν έχετε). Ακολουθεί ένα κάπως δύσκολο κείμενο, μην μου ζητάτε να το απλοποιήσω, ξαναδιαβάστε το, ξαναδιαβάστε το και συνεχίστε να διαβάζετε… πάρτε κι ένα καλό λεξικό.
Οικονομική κρίση (χα! στην νιοστή) ακόμα να καταλάβετε οτι σας τρέχουν οι επικυρίαρχοι του πλανήτη σαν πρόβατα στο μαντρί; Οι μυημένοι αδελφοί, τρομάρα τους, με υψωμένα τα συμβολικά λάβαρα της Περιστεράς της Κουκουβάγιας και του Αποσπερίτη ρυθμίζουν τελετουργικά την εξαφάνιση των εννέα δεκάτων του πληθυσμού του πλανήτη; Ακόμη παπαγαλίζετε ότι είστε παιδιά του Αβραάμ του Ισαάκ, της Σάρας της Μάρας και του κάθε θρησκευτικοπολιτικού τσοπάνη!!!
Κουκουβάγιες Λίλιθ και Σχινοκέφαλοι
Μήπως θυμάστε ότι και η Ολύμπια Θεά Αθηνά έχει ως σύμβολα την κουκουβάγια και το Γοργόνειο, το οποίο Γοργόνειο στα Βαβυλωνιακά είναι Αλ Γκόλ,δηλαδή το δαιμόνιο που φέρνει καταστροφές στον κόσμο !!! Κι εκείνο το ωραίο μακρουλό κράνος της, όπως αυτό που είχε και ο Περικλής, όπως και το μακρουλό κεφάλι που είχε ο Ακενατών και η Νεφερτίτη και βέβαια το είχε και η Σεμίραμις στην Αιγυπτιακή της έκδοση ! Αυτούς τους ονόμαζε ο Πλούταρχος στο έργο του «Περικλής» ΣΧΙΝΟΚΕΦΑΛΟΥΣ!!! Τι γνώριζε άραγε περί τούτου;
Τι ωραιότατα ποδαράκια έχει η Λίλιθ ή Ιστάρ ή Σεμίραμις ή Αστάρτη ή Αφροδίτη
Την σημασία της Περιστεράς την οφείλω στον μακαρίτη ερευνητή Παύλο Κυράγγελο.
“Eγω ειμι ο Πρώτος κι ο Εσχατος, το Α και το Ω, ος εγένετο νεκρός και έζησεν”
A+Ω = 801 = ΠΕΡΙΣΤΕΡΑ
Και μετά είναι εκείνο το τραγουδάκι: First We Take Manhattan… Then We Take Berlin… ενα παλιό τραγουδάκι του Coen, το κομμάτι είναι καταπληκτικό αλλα οι στίχοι όντως πολύ περίεργοι! και μια σύμπτωση καταπληκτική το “First We Take” εχει 11 ψηφία ενω το “Manhattan” 9 ψηφια -δηλ. εχουμε επαναληψη του 11/9. Το Berlin πότε ακολουθεί άραγε!
Το Amero μελετάται, είναι το νέο παγκόσμιο νόμισμα της North American Union! Επίσημα μίλησαν γι’ αυτό στην σύνοδο της G20 και η Ρωσία και η Κίνα πιέζουν για την γρήγορη εφαρμογή του. Τι περιμένετε, να υποχωρήσει η κρίση, οι πόλεμοι, οι φυσικές καταστροφές; Όνειρα θερινής νυκτός ! Α, ξέχασα, θα σας σώσει η ομάδα Ε, οι Ελλ και οι Κουνελ, οι Ανδρομέδιοι, ο Ζου Ζου ή ο Ζούπυ. Ναι ξέρω, θα έρθουν οι Ολύμπιοι να φορτώσουν μερικές χιλιάδες τόνους κρέας στα υπερδιαστημόπλοια τους, των εκλεκτών Ελλήνων !!!!! Ο μαζικός νοητικός έλεγχος καλά κρατεί και συναγωνίζεται την φυσική α-νοησία των ιθαγενών όναγρων!
Θα λέτε “τι θέλει πάλι αυτός ο Ίων και μας ζαλίζει για υποθέσεις που συνέβησαν στην Γερμανική κατοχή” νομίζοντας ότι δεν σας αφορά κάτι που είναι κάτω απο τα πόδια μας, ας υποθέσουμε στον Λυκαβηττό κι έχει τεράστια σημασία; Μάλιστα ανακατωμένο με απόκρυφα μαγικοθρησκευτικά τελετουργικά για να θολώσουν τα νερά στους τότε “μυημένους” των Μυστικών Εταιριών και Λαγουμιών, χα χα χα, οι οποίοι το ‘χάψαν μια χαρά ! Τις παρακάτω πληροφορίες τις οφείλω στο site: www.blackraiser.com του Peter Fotis Kapnistos, ήρθαν και κούμπωσαν σε δικές μου πολύχρονες έρευνες, που δημοσιεύτηκαν σε άρθρο στην θρυλική πλέον miastala το 2007.
Στα Άδυτα της Φάρμας των Ζώων
Οι μαγικές τελετές του Χίτλερ και οι αποκρυφιστικές πρακτικές των Ναζί.
Χρειάστηκε να περάσουν πολλά χρόνια από το τέλος του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου, για να δοθούν στη δημοσιότητα επίσημα έγγραφα που επιβεβαιώνουν ότι ο Γερμανικός Εθνικοσοσιαλισμός περιείχε άφθονες τελετές μαγείας και πρακτικές αποκρυφισμού κι όμως, αρκετά χρόνια μετά την δημοσίευση αυτών των στοιχείων, πολλοί συγγραφείς ιστορικών κειμένων επιμένουν να σκιαγραφούν τους ηγέτες του Γ΄ Ράιχ με υπερβολικά απλοϊκό τρόπο: δηλαδή αυτοί, από τη μία πλευρά οργάνωναν υπερβατικές ιεροτελεστίες, ενώ από την άλλη, τα πολεμικά σχέδια τους απέβλεπαν σε σκοπούς αυστηρά ορθολογιστικούς. Αν και είναι ολοφάνερο ότι αυτές οι δύο δραστηριότητες των Ναζί ήσαν αντιφατικές, δεν έχουν γίνει προσπάθειες να ερευνηθεί η σχέση που υπήρχε ανάμεσά τους.
“Η ιεραρχική οργάνωση που έχουν [οι Μασόνοι] και η μύηση μέσα από συμβολικές τελετές, δηλαδή, χωρίς να παρεμβάλλεται η νόηση, αλλά δουλεύοντας με τη φαντασία μέσω της μαγείας και με τη βοήθεια των ιερών συμβόλων της ομάδας -όλα αυτά είναι τα επικίνδυνα συστατικά και τα συστατικά που εγώ έχω αναλάβει. Δεν βλέπετε ότι το κόμμα μας πρέπει να έχει αυτήν τη φυσιογνωμία; Ένα Τάγμα, αυτό πρέπει να γίνει -ένα Τάγμα με ιεραρχία, ένα Τάγμα λαϊκής ιεροσύνης” Αδόλφος Χίτλερ “Ο Αγώνας μου”
Μπορούμε να διατυπώσουμε με βεβαιότητα την άποψη ότι η ανακάλυψη από τους Γερμανούς το 1939 ότι το άτομο μπορούσε να διασπαστεί, πρόσφερε την δυνατότητα να υλοποιηθεί ο σημαντικότερος στόχος της Αλχημείας: η μεταστοιχείωση. Από τη μία στιγμή στην άλλη, η ύλη θα έπαυε να θεωρείται σταθερή και άρα, θα μπορούσε να μετασχηματιστεί σε άλλες ολότελα νέες μορφές ύλης. Αυτό το γεγονός σηματοδοτεί μία πολύ αποφασιστική καμπή στην πορεία που ακολουθούσαν έως τότε οι διάφορες Αδελφότητες, που επί αιώνες έψαχναν να βρουν τρόπο να μετατρέψουν τα βασικά μέταλλα σε χρυσάφι, ενώ παράλληλα, έδωσε μία νέα, περισσότερο κατανοητή ερμηνεία στα σκοτεινά γραπτά σύγχρονων αποκρυφιστών, όπως του Aleister Crowley.
Αυτά λοιπόν μπορούσαν τώρα να χρησιμοποιηθούν και πράγματι χρησιμοποιήθηκαν από τους ηγέτες του Ράιχ για να διαμορφωθεί ο ανανεωμένος κώδικας επικοινωνίας των Πεφωτισμένων Αδελφών με βάση τη μαγεία των μεταστοιχειώσεων.
Ταυτόχρονα, η χρήση λέξεων και φράσεων εμπνευσμένων από την απόκρυφη παράδοση παρείχε ένα δεύτερο σημαντικό πλεονέκτημα στους Ναζί: τέτοιου τύπου ορολογία προστάτευε απόλυτα την μυστικότητα των πειραμάτων τους στον πυρηνικό τομέα. Πράγματι, στο αντίπαλο στρατόπεδο των Συμμάχων, όποιος τύχαινε να πάρει στα σοβαρά τις αποκρυφιστικές παραμέτρους του λόγου των Ναζί, δεν θα μπορούσε να αποφύγει να θεωρηθεί διανοητικά ανισόρροπος. Έτσι, χάρη σ’ αυτή την τακτική, οι Σύμμαχοι δεν κατάφεραν να έχουν πλήρη εικόνα για τα μυστικά πυρηνικά σχέδια των Γερμανών, με αποτέλεσμα τα περισσότερα από αυτά να παραμένουν άγνωστα έως το τέλος του 20ου αιώνα. Όμως, στην δεκαετία του ’90 προέκυψαν ορισμένες αξιοσημείωτες εξελίξεις που έμελλε να ρίξουν φως σε αυτήν την ανεξιχνίαστη υπόθεση.
Το πρώτο από αυτά ήταν η δημοσίευση των απορρήτων μαγνητοφωνήσεων του Farm Hall. Στο τέλος του πολέμου, οι Αγγλο-Αμερικανοί Σύμμαχοι συγκέντρωσαν τους κορυφαίους πυρηνικούς επιστήμονες του Χίτλερ και τους μετέφεραν υπό συνθήκες μυστικότητας στο Κέημπριτζσαϊρ, όπου τους απομόνωσαν σε ένα εξοχικό σπίτι, γνωστό ως Farm Hall. Στη διάρκεια αυτής της επιχείρησης που έφερε το κωδικό όνομα Έψιλον, οι Σύμμαχοι μαγνητοφώνησαν, κατέγραψαν και μετάφρασαν τις ιδιαίτερες συνομιλίες ανάμεσα στους Γερμανούς επιστήμονες, χωρίς εκείνοι να το γνωρίζουν, παρ’ όλα αυτά σε ό,τι σώζεται από αυτό το αρχείο δεν υπάρχει τίποτα που να θεμελιώνει την άποψη ότι ο Χίτλερ ενδιαφερόταν να κατασκευάσει μία ατομική βόμβα.
Η Λίλιθ είναι από τις αρχαιότερες Μεσοποτάμιες Θεές.
Γοργόνειο στα Βαβυλωνιακά Αλ Γκόλ, το δαιμόνιο που φέρνει καταστροφές
Γοργόνειο & Παναγιά η Γοργόνα
Το Τελευταίο Οχυρό του Γερμανικού Έθνους.
Αντί γι’ αυτό, φαίνεται ότι τα μυστικά πειράματα των Ναζί είχαν σκοπό την κατασκευή μιας “μηχανής ουρανίου” ή όπως θα λέγαμε σήμερα, έναν πυρηνικό αντιδραστήρα “υπέρ-όπλο” για στρατιωτική χρήση. Όμως, επειδή ο επικεφαλής της ερευνητικής ομάδας, ο Βέρνερ Χάιζενμπεργκ, δεν ήταν οπαδός του Χίτλερ, οι Ναζί έθεσαν αυστηρούς περιορισμούς στο πρόγραμμα της έρευνας. Έτσι, αφού ζήτησαν από τον Χάιζενμπεργκ και η ομάδα του να παραδώσουν όλους τους μαθηματικούς τύπους, τα σχέδια λειτουργίας και τα μοντέλα υπό κλίμακα της μηχανής ουρανίου, στη συνέχεια ανέθεσαν την κατασκευή του αντιδραστήρα σ’ ένα πιστό οπαδό των Ναζί, τον Αβραάμ Έζαου, διευθυντή του Γραφείου Μέτρων και Σταθμών της Γερμανίας, ο οποίος ανέλαβε την υλοποίηση και κλιμάκωση του πυρηνικού προγράμματος του Χίτλερ, καθώς και τους τομείς παραγωγής ουρανίου και βαρέως ύδατος (δευτερίου). Οπαδός του Ναζισμού και έμπιστος του Χίτλερ, ο Αβραάμ Έζαου ήταν αυτός που είχε στα χέρια του τον πλήρη έλεγχο των μυστικών πειραμάτων που απέβλεπαν στη στρατιωτική χρήση της πυρηνικής ενέργειας.
Ωστόσο, η πραγματική έκταση των σχεδίων του Έζαου για την στρατιωτική χρήση της πυρηνικής ενέργειας, δεν εξακριβώθηκε ποτέ από τους Συμμάχους. Είναι γνωστό, άλλωστε, ότι διάφοροι ανεξάρτητοι τομείς πυρηνικής έρευνας και πειραματισμού ήσαν καλά κρυμμένοι στα άδυτα του τμήματος έρευνας των Ταχυδρομείων του Ράιχ. Πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι τα δημοσιευμένα κείμενα των απομαγνητοφωνήσεων από το Farm Hall αντιπροσωπεύουν ίσως μόνο το 25% των συνομιλιών ανάμεσα στους Γερμανούς επιστήμονες.
“Δεν έχουν βρεθεί αρκετές καταγραφές ούτε στα Αγγλικά, ούτε στα Αμερικανικά αρχεία κι επομένως πρέπει να θεωρηθούν χαμένες.” Παρ’ όλα αυτά, απ’ ό,τι διαβάζει κανείς στις υπάρχουσες καταγραφές, είναι φανερό ότι αυτό που απασχολούσε τους έγκλειστους επιστήμονες δεν ήταν οι ατομικές εκρήξεις, αλλά οι “ακτίνες” υψηλής ενέργειας. Μάλιστα, κάποια στιγμή, στη διάρκεια του εγκλεισμού τους στο εξοχικό, συζήτησαν ανοιχτά το ενδεχόμενο να υπάρχουν γύρω τους κρυμμένα μικρόφωνα.
Οι ιστορικοί του πολέμου επιμένουν να διατυπώνουν ένα κρίσιμο ερώτημα που επανέρχεται κάθε φορά, όταν γίνεται λόγος για την επιχείρηση Farm Hall: “Που, τέλος πάντων, βρίσκονται, αν βέβαια υπήρξαν ποτέ, αυτά τα μεγάλης κλίμακας πυρηνικά προγράμματα των Ναζί;” Η πιο συνηθισμένη απάντηση που προτείνουν κάθε φορά διάφοροι ενθουσιώδεις απολογητές δεν είναι άλλη από το μύθο για το “Τελευταίο Οχυρό του Γερμανικού Έθνους”.
“Ενώ το Ράιχ κατέρρεε κάτω από τις τελευταίες σφοδρότατες επιθέσεις των δυνάμεων της Δύσης και της Ανατολής, η Ναζιστική προπαγάνδα προσπαθούσε με κάθε τρόπο να καλλιεργήσει στο Γερμανικό λαό την πεποίθηση σε ένα όραμα: ένα Νότιο Οχυρό, υπόγειο καταφύγιο τεραστίων διαστάσεων από το οποίο μέσα σε διάστημα λίγων μηνών η Γερμανία θα εξαπέλυε αντεπίθεση χρησιμοποιώντας τρομερά οπλικά συστήματα και έτσι θα άρπαζε την τελική νίκη από τα χέρια των Συμμάχων, έστω και ένα λεπτό μετά τα μεσάνυχτα”
“Εδώ, προστατευμένες από τη φύση κι από τα πιο αποτελεσματικά μυστικά όπλα που εφευρέθηκαν ποτέ, πρόκειται να επιβιώσουν οι δυνάμεις που μέχρι τώρα οδήγησαν την Γερμανία, και θα οργανώσουν την ανόρθωσή της· εδώ, μέσα σε αντιαεροπορικά καταφύγια θα γίνει μαζική παραγωγή όπλων, τρόφιμα και υλικά θα αποθηκευτούν σε τεράστιες υπόγειες σπηλιές και ένα ειδικό σώμα από νέους θα εκπαιδευτεί στον ανταρτοπόλεμο, ώσπου τελικά θα συσταθεί ένας συγκροτημένος υπόγειος στρατός που θα εκστρατεύσει και θα ελευθερώσει τη Γερμανία από τις δυνάμεις κατοχής”
Απογοητευμένοι από την αποτυχία τους να εντοπίσουν τον πελώριο πυρηνικό αντιδραστήρα του Χίτλερ, οι Σύμμαχοι στάθηκαν εξίσου άτυχοι να βρουν σε ποιο μακρινό τόπο ήταν κρυμμένο το φημολογούμενο Τελευταίο Οχυρό του Γερμανικού Έθνους. Ωστόσο, κάποιοι άσκησαν δριμεία κριτική σε αυτό το θέμα, υποστηρίζοντας σθεναρά την άποψη ότι ο πυρηνικός αντιδραστήρας των Ναζί δεν θα μπορούσε να είναι κρυμμένος πουθενά αλλού παρά στο μυστικό φρούριο του Χίτλερ και ότι μετά την αποτυχία της ερευνητικής ομάδας Αλσος να ανακαλύψει την κρυψώνα του, οι Σύμμαχοι προσπάθησαν να απαλλαγούν από αυτό το ζήτημα, αποφεύγοντας να δώσουν εξηγήσεις.
Πράγματι, σύμφωνα με την επίσημη θέση της Συμμαχικής Διοίκησης, ο πυρηνικός αντιδραστήρας και το ορεινό φρούριο δεν υπήρξαν ποτέ, έστω κι αν οι διαδόσεις και οι αυτόπτες μάρτυρες επέμεναν να υποστηρίζουν ακριβώς το αντίθετο. Ακόμα και ορισμένοι επιζήσαντες των στρατοπέδων θανάτου μπόρεσαν να περιγράψουν με λεπτομέρειες ότι οι Ναζί τους έβαλαν κάποτε μέσα σε τραίνα χωρίς παράθυρα και τους μετέφεραν σε ένα τόπο που έμοιαζε με τεράστιο δίκτυο υπόγειων σπηλαίων. Εκεί τους υποχρέωναν να δουλεύουν σε διάφορες κατασκευές και άλλα έργα δίπλα σε πλατφόρμες εκτόξευσης πυραύλων V2, έως ότου, αργότερα, τους μετέφεραν σε άλλα στρατόπεδα συγκέντρωσης.
Ωστόσο, το συμπέρασμα στο οποίο οδηγούν όλα αυτά είναι πολύ συγκεχυμένο. Το Τελευταίο Οχυρό του Γερμανικού Έθνους ήταν ένα υπόγειο φρούριο συνδεδεμένο σιδηροδρομικά με το Οχυρό Ευρώπη, είτε κάπου κοντά στην Νότια Γερμανία (στο ορεινό καταφύγιο του Χίτλερ, την γνωστή Αετοφωλιά), στις Αυστριακές Άλπεις, είτε ακόμα πιο μακριά, μέχρι τα Βαλκάνια. Όμως o στρατηγός Αϊζενχάουερ πήρε το πράγμα πολύ στα σοβαρά. “Σύμφωνα με την αντίληψη που είχαν οι Σύμμαχοι για τα πράγματα, η ιδέα ότι μπορεί να υπήρχε ένα τελευταίο οχυρό δημιουργούσε την αίσθηση ότι αν -και όταν- έβρισκαν τον Χίτλερ, αυτό μάλλον θα συνέβαινε κάπου στο νότο” Τις παραμονές της Απόβασης στην Νορμανδία μία αναφορά του Συμμαχικού Επιτελείου κατέληγε ως εξής: “Θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι κάποιοι από τους υπουργούς και άλλες σημαντικές προσωπικότητες του Ναζιστικού καθεστώτος έχουν ήδη εγκατασταθεί στην περιοχή του Οχυρού. Ο Γκέρινγκ, ο Χίμλερ και ο Χίτλερ θεωρούνται ήδη έτοιμοι να αποσυρθούν στα οχυρωμένα καταφύγια που ο καθένας από αυτούς διαθέτει στα βουνά”
Ωστόσο, όταν η Γερμανία άρχισε να καταρρέει, οι επικεφαλής του μηχανισμού της Ναζιστικής προπαγάνδας υπό την καθοδήγηση του Δρ. Γκέμπελς, ενώ έως τότε διέδιδαν ασύστολα διάφορες φήμες για το Οχυρό, από εκείνη τη στιγμή και πέρα, πρώτοι αυτοί αρνήθηκαν την ύπαρξή του. Ο Χίτλερ ποτέ δεν κατέφυγε σε ένα ορεινό φρούριο, αντίθετα βρισκόταν ανέκαθεν στο Βερολίνο, επέμεναν. Ήταν σίγουρα μια φάρσα, έλεγαν, μια απόπειρα εξαπάτησης που έπρεπε να αγνοηθεί.
Ένας αξιωματικός των Συμμάχων θα έγραφε αργότερα: “Ουσιαστικά, το Τελευταίο Οχυρό ήταν αποκύημα της φαντασίας μίας ολιγάριθμης μερίδας φανατικών Ναζί. Όμως το ζήτημα πήρε γρήγορα τόσο υπερβολικές διαστάσεις, ώστε ακόμα απορώ πόση αφέλεια δείξαμε, όταν για λίγο πιστέψαμε σ’ αυτήν την ιδέα”
Όπως και νάναι, κάποιοι αμετανόητοι Γερμανοί παρατηρητές επιμένουν ότι ο πυρηνικός αντιδραστήρας των Ναζί (ίσως ο μεγαλύτερος που κατασκευάστηκε ποτέ) υπήρξε και υπάρχει ακόμα καλά κρυμμένος σε κάποια υπόγεια βάση, περιμένοντας τη μυστική κίνηση που θα τον βγάλει από το λήθαργο. Άλλωστε, όταν σφραγίστηκε το 1945, πρέπει να ήταν ακόμα ολοκαίνουργιος, στο τελευταίο στάδιο πριν τις πρώτες δοκιμές. “Γιατί να τον παραδώσουμε σ’ αυτούς που ισοπέδωσαν τη Χιροσίμα” έλεγε ένας Βαυαρός, “αφού είναι ανίκανοι να τον βρουν από μόνοι τους;”
Στον χώρο της εικονικής πραγματικότητας, στη δεκαετία του ’90, εμφανίστηκε ένα νέο τρισδιάστατο παιχνίδι για υπολογιστές, το “Wolfenstein” που θα επηρέαζε αποφασιστικά τις κυρίαρχες τάσεις της αγοράς και θα γινόταν πρότυπο δημοφιλών παιχνιδιών του τύπου “Doom” και “Quake”. Η βασική ιδέα της πλοκής του “Wolfenstein” (=βράχος του λύκου) ήταν η έφοδος σε ένα υπόγειο, ορεινό οχυρό των Ναζί που οι λεπτομέρειές του θυμίζουν πολύ το μύθο του Τελευταίου Οχυρού. Πράγματι, ανάμεσα στους άλλους σκοπούς του παιχνιδιού, οι παίκτες έπρεπε να περάσουν από ατσάλινες πόρτες και να κινηθούν μέσα σε σπηλαιώδεις σήραγγες για να ανακαλύψουν κρυμμένους θησαυρούς και διάφορα μυστηριώδη αντικείμενα με μαγικές δυνάμεις.
Ταυτόχρονα, στο επίπεδο της αληθινής πραγματικότητας, τα άρθρα ορισμένων εφημερίδων της δεκαετίας του ’90 ανέφεραν κάποιον άλλο βράχο του λύκου σε μία περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, στο εσωτερικό των συνόρων της νοτιότερης χώρας των Βαλκανίων, δηλαδή στην Ελλάδα. Εκεί, με την ευκαιρία της επίσημης αναγνώρισης από μέρους του Ελληνικού κράτους της Πρεσβείας του Ισραήλ στην Αθήνα, οι αρχές επέτρεψαν την είσοδο στο κοινό σε έναν έως τότε απαγορευμένο ιστορικό χώρο: μία παλαιά υπόγεια φυλακή των Ναζί που είχε κτιστεί από Γερμανούς αρχιτέκτονες στους πρόποδες του λόφου του Λυκαβηττού στο κέντρο της πρωτεύουσας λίγο πριν την έναρξη του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου.
Ήσαν δύο υπόγειοι όροφοι, οι οποίοι, αν και αρχικά είχαν σχεδιαστεί σαν ένα μεγάλο αντιαεροπορικό καταφύγιο, μετά την εισβολή και την κατάληψη της Ελλάδας από τους Γερμανούς το 1941 χρησίμευσαν ως τόπος φυλάκισης και βασανιστηρίων.
1ος υπόγειος όροφος – 2ος υπόγειος όροφος – όρυγμα “Άδης” – υπόγεια φυλακή
Το πιο αξιοσημείωτο είναι ότι η ύπαρξη αυτής της διώροφης υπόγειας φυλακής κρατήθηκε απόλυτα μυστική (αν και κάποιοι αξιωματικοί της γερμανικής αντικατασκοπίας, όπως ο Κουρτ Βάλντχαϊμ, ήσαν πολύ καλά πληροφορημένοι για τις ωμότητες των δυνάμεων κατοχής στην Ελλάδα). Η φυλακή ήταν κρυμμένη κάτω από ένα κεντρικό κινηματογράφο που κατά σύμπτωση, τυχαίνει να βρίσκεται σχεδόν απέναντι από το επιβλητικό νεοκλασικό κτίριο όπου στεγάζεται η Ακαδημία Αθηνών.
Φαίνεται ότι οι πράκτορες της Γκεστάπο παρέσυραν τους υπόπτους στον κινηματογράφο, όπου τους συλλάμβαναν με άνεση, αθέατοι μέσα στο σκοτάδι της αίθουσας προβολής. Έπειτα τους έσερναν σε κάποιο διάδρομο κάτω από το κτίριο μέχρι τα κελιά της υπόγειας φυλακή, απ’ όπου δεν έμελλε να ξαναβγούν ποτέ. Ωστόσο, εξίσου ασυνήθιστη με τη μέθοδο σύλληψης, ήταν και τιμωρία που επέβαλε η Γκεστάπο στα θύματά της.
Εδώ οι κρατούμενοι δεν πέθαιναν από την πείνα, όπως γινόταν σε πολλά στρατόπεδα θανάτου, αντίθετα, τους στερούσαν το νερό και τους άφηναν να πεθάνουν από δίψα –μέσα σε δέκα ημέρες, όπως υπολογίζεται. Ανάμεσα στα διάφορα αντικείμενα που βρέθηκαν στην υπόγεια φυλακή, υπήρχαν χειροπέδες και μεταλλικά κύπελλα γεμάτα τρύπες για να βασανίζονται ακόμη χειρότερα οι κρατούμενοι που πέθαιναν σιγά-σιγά από τη δίψα.
“Μη φοβάστε τίποτα απ’ όλα αυτά που πρόκειται να πάθετε· προσέξτε, ο διάβολος μπορεί να ρίξει μερικούς από εσάς στη φυλακή για να δοκιμαστείτε· και θα βασανιστείτε δέκα μέρες εκεί μέσα· να μείνετε πιστοί έως το θάνατο και εγώ θα σας προσφέρω το στεφάνι της ζωής” –Αποκάλυψη 2:10
Δεν είναι τυχαίο ότι μόνο λίγα λεπτά δρόμο πιο πάνω, στους πρόποδες του Λυκαβηττού (= βράχος της λύκαινας), σε μία οδό που ονομάζεται “Μέρλιν” ήταν τότε το Βαλκανικό Κέντρο Διοίκησης της Γκεστάπο. Πράγματι, σε όλη τη διάρκεια του πολέμου το μεγαλύτερο μέρος αυτής της κομψής περιοχής του Κολωνακίου βρισκόταν υπό τον απόλυτο έλεγχο των Ναζί.
Όταν έσκαβαν τις σήραγγες για το νέο Μετρό της Αθήνας, οι εργάτες ανακάλυψαν με έκπληξη υπόγειους αγωγούς που δεν ήσαν σημειωμένοι στους χάρτες και τα σχεδιαγράμματα. Αναμφίβολα, αυτοί οι μυστηριώδεις σωληνώσεις δεν ήσαν παρά άλλο ένα τμήμα της μυστικής υποδομής που οι Γερμανοί αρχιτέκτονες είχαν εγκαταστήσει στην Αθήνα λίγο πριν την έναρξη του πολέμου.
Πράγματι, το 1936, την ώρα που το Βερολίνο ετοιμαζόταν να υποδεχθεί τους Ολυμπιακούς Αγώνες, στην Αθήνα γίνονταν έργα εκσυγχρονισμού του υδραυλικού και ηλεκτρικού δικτύου από Βαυαρικές εταιρείες με βάση τα παλαιά σχέδια της Επιτροπής Σταυρίδη που είχε επεξεργαστεί ο Γερμανός αρχιτέκτονας Λέο φον Κλέντζε (βλ. Χάρτης Αθήνας, 1933 – Albert Speer). Ωστόσο, καθώς αυτοί οι σχεδιαστές ήσαν οπαδοί των Ναζί, φαίνεται ότι το πρόγραμμα των υπόγειων εργασιών περιείχε επίσης μία σειρά από μυστικές προτεραιότητες.
Στις πλαγιές του Λυκαβηττού, τουρίστες και επισκέπτες περιπατητές απορούν όταν βλέπουν στα βράχια μεγάλες ατσάλινες πόρτες στρατιωτικού τύπου που θυμίζουν σκηνές από κλασικές πολεμικές ταινίες. Είναι ολοφάνερο ότι σε διάφορα σημεία στο εσωτερικό του αυτού του απότομου λόφου έχουν σκαφτεί μεγάλες σήραγγες και αίθουσες που ήσαν σε χρήση από τη Ναζιστική πολεμική μηχανή στη διάρκεια της Κατοχής της Ελλάδας.
Όμως σήμερα, όταν ρωτήσει κανείς, “Τι είναι εκεί μέσα τώρα;” οι Έλληνες στρατιωτικοί απαντούν στερεότυπα: “Οι Γερμανοί εκκένωσαν τις σήραγγες πριν υποχωρήσουν. Εκεί μέσα δεν έχει απομείνει τίποτα από τον μηχανολογικό εξοπλισμό ή τα όπλα τους. Σε μερικά σημεία η πρόσβαση έχει καταστραφεί από εκρήξεις και έτσι δεν μπορεί να εντοπίσει κανείς που ακριβώς ήταν η είσοδος, ενώ οι περισσότερες σπηλιές είναι πολύ καλά σφραγισμένες. Σήμερα, όλα αυτά ανήκουν στο ΝΑΤΟ και χρησιμοποιούνται ως απλές αποθήκες” Η είσοδος στους υπόγειους χώρους στο εσωτερικό του λόφου του Λυκαβηττού γινόταν μέσα από βαριές μεταλλικές πύλες στρατιωτικού τύπου που θυμίζουν σκηνές από τη ταινία “Τα Κανόνια του Ναβαρόνε”
Το μακρόστενο όρυγμα μέσα στο οποίο έχουν τοποθετηθεί οι σιδηροτροχιές του Τελεφερίκ του Λυκαβηττού που ξεκινά από τη βάση του βράχου και ανεβαίνει μέχρι την κορυφή, αποτελεί την πλέον πειστική ένδειξη ότι ο λόφος περιέχει μεγάλες κοιλότητες στο εσωτερικό του. Όμως πως χρησιμοποιούσαν, άραγε, οι Γερμανοί το Λυκαβηττό στη διάρκεια του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου; Με ποιο τρόπο επικοινωνούσαν οι πόρτες στις πλαγιές του λόφου και οι κρυφές σήραγγες με τους δρόμους της πόλης ή με διάφορα κτίρια, όπως η υπόγεια φυλακή της Γκεστάπο απέναντι από την Ακαδημία;
Για να απαντήσουμε αυτά τα ερωτήματα, θα εκμεταλλευτούμε τα πλεονεκτήματα της μεθόδου που είναι γνωστή στην επιστήμη της πληροφορικής ως “αντίστροφη μηχανική”. Ξεκινώντας, δηλαδή, απ’ όσα ξέρουμε ήδη, θα κινηθούμε προς τα πίσω, αναζητώντας έτσι τον καλύτερο δρόμο που συνδέει το τελικό αποτέλεσμα με τις αρχικές αιτίες του. Όπως όταν ψάχνει κανείς τις αιτίες ενός τροχαίου ατυχήματος, το ίδιο κι εμείς θα μετρήσουμε τα ίχνη από τους τροχούς στο οδόστρωμα και θα προχωρήσουμε με αντίστροφη λογική, ώστε κάποια στιγμή να φτάσουμε να προσδιορίσουμε πως ακριβώς συνέβησαν τα γεγονότα που οδήγησαν στο ατύχημα. Επίσης στην πορεία της έρευνας, δεν θα πρέπει να λησμονήσουμε την αρχική υπόθεσή μας, ότι οι ηγέτες του Ράιχ δανείζονταν όρους από την απόκρυφη μαγική φιλολογία για να υποδαυλίζουν την πίστη των οπαδών τους, αλλά και για να προστατεύουν τη μυστικότητα των πολεμικών τους σχεδίων.
Ενα τελεφερίκ με ατσάλινες ράγες, που κουβαλά μικρά βαγονέτα με καλωδια απο την βάση του βουνού μέχρι την κορυφή του, προσφέρει ικανοποιητική απόδειξη οτι όντως ο Λυκαβηττός είναι κούφιος. Μια σειρά περίπλοκων μπούνκερς βαθιά μέσα στο βουνό του Λυκαβηττού, σχεδιασμένα απο Βαυαρούς αρχιτέκτονες πόλεων, με μια υπόγεια μηχανή που δίνει ενέργεια να κινούνται τα βαγονέτα, παράξενα, θυμίζει την μυστηριώδη Φωλιά του Αετού του Χίτλερ ή το θρυλούμενο Νότιο Καταφύγιο.
Εάν ο Χίτλερ είχε κρύψει το Νότιο Καταφύγιο στα βουνά των Αλπεων, θα είχε υποστεί ανηλεείς βομβαρδισμούς και επιθέσεις, εαν ποτέ το ανακάλυπταν οι Σύμαχοι. Αλλά ο βομβαρδισμός ενος υπόγειου φρουρίου στην Αθήνα μυστικά κτισμένο απο Ναζί σκλάβους μεταφερμένους με υπόγεια τραίνα, ενω η Αθήνα περιέχει ανεκτίμητα αρχαία μνημεία του Δυτικού πολιτισμού, θα προκαλούσε την Παγκόσμια καταδίκη. Ο Λυκαβηττός ένας λόφος καλυμμένος με αρχαίους μύθους, ετσι μπορεί να ήταν η φυσική επιλογή για τους πομπώδεις Γερμανούς ηγέτες να θέλουν να κρύψουν το Νότιο καταφυγιό τους και να διεξαγάγουν μυστικές ατομικές έρευνες στην “χώρα του Δημόκριτου”. Τον Ιούνιο του 1941, ο Φύρερ έκανε επίσημη επίσκεψη στον Λυκαβηττό. Ηταν μια ευκαιρία για φωτογραφίες ή στο προγραμμά του ήταν ο εγκαινιασμός της Ναζιστικής πυρηνικής προσπάθειας στο μυθικό Νότιο Καταφύγιο!
Αυστηρή Προειδοποίηση: Δεν υπάρχει Αποτελεσματική Καταπολέμηση των Δυνάμεων των Επικαλούμενων με το Όνομα “Magick Hex” (hexa- = (εξα- ελλην) πρώτο συνθετικό λέξεων που περιέχουν τον αριθμό έξι) που Παρουσιάζονται στη Συνέχεια!
Η μυστηριώδης μηχανή ουρανίου δεν είναι άλλη από την Κάμινο που αναφέρεται στην Αρχαία Ελληνική Ατομική Θεωρία ότι αναδύεται από τον κάτω κόσμο, τον Άδη ή Άβυσσο ή Αμπσού, όπου γεννιέται το Πυρ και στη συνέχεια εξορκίζεται και δαμάζεται από τις πρωταρχικές δυνάμεις στις οποίες πίστευαν οι αρχαίοι. Έτσι λοιπόν, στις Αίθουσες του Magick η τέχνη της αλχημείας πετύχαινε πέρα για πέρα το βασικό στόχο της. Διασπώντας το άτομο του Δημόκριτου, οι σκοτεινοί τόποι ανάμεσα στα άστρα γέμιζαν φλόγες, ενώ από το θρυμματισμένο άστρο του Λεύκιππου ξεπηδούσαν νέες μορφές ύλης. Στην Κάμινο έχει δοθεί ένα καταραμένο όνομα που απαγορεύεται να ειπωθεί: Βετς Μελ, δηλαδή, Κατασκευαστής Μελιού από Λωτό, μιας πηκτής ουσίας σαν πίσσα -ραδιενεργό οξείδιο.
Παρουσιάζοντας τα σημαντικά στρατιωτικά τους διαγράμματα σαν αποκρυφιστικές εικόνες με μαγικά Ελληνικά ψηφία, οι Ναζί εμπόδιζαν τους κυνικούς ερευνητές του Συμμαχικού στρατοπέδου να κατανοήσουν το περιεχόμενό τους !!! Αποκρυφιστική εικόνα που παριστάνει είσοδο σήραγγας προς μία μυστική στρατιωτική βάση μέσα από αποχετευτικούς αγωγούς όμβριων υδάτων για χρήση από τον “Περιπλανώμενο των Αποβλήτων”
Οι ακρότατες κοιλότητες του Άδη βρίσκονται κάτω από το όρος που ονομάζεται Μασσού, κρυψώνα των σκορπιών, Βράχος του Λύκου. Είναι ένας Ναός των Χαμένων Ψυχών, όπως η Κόλαση του Δάντη. Κάτω από τις Επτά Πύλες και τη Θάλασσα κάτω απ’ όλες τις θάλασσες.
Μέσα στην Κάμινο ο χρόνος δεν υπάρχει πια. Εκεί κάθεται δεμένος από δυνάμεις ο παρθενικός Τρελός Θεός, ο Magick, το αρχοντόπουλο, ντυμένος στα κόκκινα σαν τον Άγιο Βασίλη, καθηλωμένος στον υγρό Θρόνο του Σκότους από ξύλο κλεμμένο από τον Τίμιο Σταυρό που έχει εκτεθεί στη ραδιενέργεια, όπου φωλιάζουν δαίμονες που φθείρουν το πνεύμα και τη σάρκα. Μπροστά του στέκεται ο Σοφός που Εκτοξεύει τον Πριονωτό Δίσκο, Εξορκιστής του Πυρός, Κερασφόρος, Αδαμάντινος Άρχων, δαίμων της Καμίνου, Κύριος της Φλόγας. Ψαλμωδίες και επικλήσεις προσκαλούν τα τέκνα της μαγείας στις τελετές του κάτω κόσμου για να υπηρετήσουν το δαίμονά τους, τον Περντουράμπο, το κτήνος Παζούζου. Αυτοί επικαλούνται το Βιβλίο των Πενήντα Ονομάτων, τον Εξορκισμό του Άγρυπνου Φρουρού. Είναι οι ιερείς της Άριας Φυλής, άνδρες που φορούν τους μαύρους χιτώνες των ληστών, οι φύλακες της Καμίνου.
Στο πηγάδι ζει ο Σουμέριος Όφις Τιαμάτ, ο Έρπων Σκώληξ Σαταν-ας υβρίδιο μεταλλαγμένο και σάπιο από τη ραδιενέργεια. Ο Κερασφόρος, Αδαμάντινος Άρχων, Εξορκιστής του Πυρός, Σοφός του Πριονωτού Δίσκου, κηρύσσει την έναρξη της Τελετής της Καθόδου, κραδαίνοντας το μαγικό σκήπτρο με τα πλεγμένα φίδια, μια λόγχη του πεπρωμένου -μοχλός εκκίνησης με σχήμα τρίαινας από κάδμιο. Ονομάζει τις Ζώνες ή Σφαίρες, το Βιβλίο της Εισόδου, τις Επικλήσεις των Θυρών και της Κλίμακας του Φωτός. Οι εξορκισμοί του κειμένου Μακλού γίνονται στα Γερμανικά. Το έπος της δημιουργίας στο κείμενο Μάγκαν εξιστορεί τον τρόπο σχηματισμού της ύλης. Το κείμενο Ουρίλια είναι ένα βιβλίο με ξόρκια και μαγικά λόγια που απαγγέλλονται για να διοχετεύουν αέρα στην Κάμινο. Τέλος, το Βιβλίο του Καλέσματος απαγγέλλεται στο όνομα του Αμπντούλ Αλ-Χασρέντ, του Τρελού Άραβα από το Νεκρονομικόν.
Ο Μάσκιμ Ξουλ, ο Δόλιος Δαίμονας και θηρευτής εκτελεί το καθήκον της αβάστακτης ευχαρίστησης, φορώντας φολιδωτές μπότες από ατσάλι. Μία τρίαινα διαπερνά το θρόνο του παρθενικού Τρελού Θεού. Και τότε πέφτει ξηρασία, έλλειψη νερού -βαρύ ύδωρ, τριγμός οδόντων σ’ ένα τόπο φτιαγμένο από καθάριο μάρμαρο.
Όταν η τρίαινα –μοχλός εκκίνησης- ανασηκώνεται από το ίδιο το χέρι του Τρελού Θεού -δυαδική πυρηνική σχάση σε πλήρη διέγερση- η Αστραπή αστράφτει από μέσα απ’ το πηγάδι κάτω από το έδαφος, την στερεή έδρα της ζωής που δεν έχει αρχή ούτε τέλος. Ο Άφθαρτος Μανδύας του λευκός σαν χιόνι, καπνός στα ρουθούνια του, φωτιά στην ανάσα. Εκκωφαντικές Βροντές ηχούν.
Βρόγχος δίχως δεσίματα, άπατο Πηγάδι, θερμότερο από τον ήλιο.
Βιβλίο του Σκώληκα, λατρεία του Όφη, Vermis Mysteriis, Αιμορραγικό Παράσιτο, Όρμ ή σιχαμερό σκουλήκι, του οποίου οι αγέννητοι απόγονοί του, οι λάρβες Ουρούκου, παρασύρονται στον αέρα και απλώνονται μπροστά στον παρθενικό Τρελό Θεό. Αυτός θρηνεί επάνω στον καψαλισμένο Θρόνο της Αστραπής, ενώ μια λίμνη από γλοιώδη υγρά σαν πράσινο λάδι, χύνεται από το τρυπημένο πλευρό του και μία άλλη ουσία σαν πίσσα ρέει από το σώμα του που σφαδάζει. Μία ζώσα ψυχή μεταβάλλεται σε πυκνό χημικό στοιχείο –ραδιενεργό οξείδιο- και γεννιέται η πρωταρχική ύλη ενός νέου Σύμπαντος: Πλουτώνιο -δύναμη διάβρωσης που φέρει το απαγορευμένο όνομα Βετς Μελ, αυτός που φτιάχνει το Μέλι του Λωτού.
Ο παράξενος όσο και ιδιοφυής H.P. Lovecraft, ήξερε πολύ καλά τι έγραφε!
Όσα περιγράφονται παραπάνω μπορεί να απέχουν παρασάγγες από την περιγραφή του πρώτου αμερικανικού Αντιδραστήρα Πυρηνικής Στήλης που κατασκευάστηκε από τον Ενρίκο Φέρμι στο Σικάγο το 1942, όμως, εάν κανείς λάβει υπόψη τις μεγάλες διαφορές στον τρόπο προσδιορισμού των σχετικών εννοιών, αλλά και το αυτονόητο γεγονός ότι οι Ναζί χρησιμοποιούσαν μαζικά ανθρώπινους στόχους για τις δοκιμές τους, τα τελικά αποτελέσματα είναι περίπου τα ίδια. Σε μία αλυσιδωτή πυρηνική αντίδραση, κάθε διάσπαση ατόμου προκαλείται από ένα νετρόνιο που προέρχεται από μία προηγούμενη διάσπαση. Η ακτινοβολία Βήτα βομβαρδίζει τον πυρήνα, κάθε άτομο μετατρέπεται σε άλλο στοιχείο και έτσι προκύπτει τελικά η μετάλλαξη της ύλης.
“Και ποιος θα σας διδάξει άραγε πως είναι η φωτιά της Κόλασης;
Δεν αφήνει τίποτα, δεν λυπάται τίποτα, το δέρμα όταν μαυριζει”
Σούρα 74 – η Περιδιπλούμενη, Κοράνι
Λαμβάνοντας υπ όψιν τον αντεθνικό ρόλο του διεθνούς σιωνιστικού τραπεζικού συστήματος και της Γερμανίας, μήπως κάνετε κάποιον λογικό συνειρμό ή έχετε μεταλλαχτεί τρώγοντας αυτά τα σκουπίδια-δηλητήρια που ονομάζονται γελοιωδώς τρόφιμα; Τι να πω αγοράστε τις πατάτες της Monsanto με 25 λεπτά το κιλό με κύτταρα Μέδουσας και γουρουνιού.
Μέδουσα είπα -απα πα πα πα μην πάει πουθενά το μυαλό σας, όχι όχι όχι … Μήπως οι Αμερικανοί με τις Υποχθόνιες Στρατιωτικές Δυνάμεις τους έχουν περάσει απο την εποχή του πολέμου του Αφγανιστάν στον υπόγειο Λυκαβηττό! Αλήθεια ξέρετε για τις στοές του Αφγανιστάν! Τις μαγικές στοές και …γιατί γίνεται ο πόλεμος στην Συρία! άραγε!
Καλά κρασιά και Καλοφάγωτοι!
@Ιων Μάγγος /miastala.com 2007
Παρακολουθήστε την σειρά: the man in the high castle
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ…………………………………………………………………………ΟΚ …Δόξα τῷ Θεῷ.
Κατά Ιωάννη Ευαγγέλιο κεφ. 12 § 20-25
«20 ῏Ησαν δέ τινες ῞Ελληνες ἐκ τῶν ἀναβαινόντων ἵνα προσκυνήσωσιν ἐν τῇ ἑορτῇ. 21 οὗτοι οὖν προσῆλθον Φιλίππῳ τῷ ἀπὸ Βηθσαϊδὰ τῆς Γαλιλαίας, καὶ ἠρώτων αὐτὸν λέγοντες· κύριε, θέλομεν τὸν ᾿Ιησοῦν ἰδεῖν. 22 ἔρχεται Φίλιππος καὶ λέγει τῷ ᾿Ανδρέᾳ, καὶ πάλιν ᾿Ανδρέας καὶ Φίλιππος λέγουσι τῷ ᾿Ιησοῦ· 23 ὁ δὲ ᾿Ιησοῦς ἀπεκρίνατο αὐτοῖς λέγων· ἐλήλυθεν ἡ ὥρα ἵνα δοξασθῇ ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου. 24 ἀμὴν ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ἐὰν μὴ ὁ κόκκος τοῦ σίτου πεσὼν εἰς τὴν γῆν ἀποθάνῃ, αὐτὸς μόνος μένει· ἐὰν δὲ ἀποθάνῃ, πολὺν καρπὸν φέρει. 25 ὁ φιλῶν τὴν ψυχὴν αὐτοῦ ἀπολέσει αὐτήν, καὶ ὁ μισῶν τὴν ψυχὴν αὐτοῦ ἐν τῷ κόσμῳ τούτῳ, εἰς ζωὴν αἰώνιον φυλάξει αὐτήν».
(Ιωάννης 12:20) «Ήσας δε τινές Έλληνες μεταξύ των αναβαινόντων διά να προσκυνήσωσιν εν τη εορτή.» Η λέξη ” Έλληνες” που αναφέρονται εδώ, δεν αναφέρονται ως Έλληνες εθνοφυλετικώς, αλλά εννοούνται γενικώς οι εθνικοί ειδωλολάτρες, οιασδήποτε φυλής ή γλώσσας, όπως γίνεται χρήση της λέξης Έλληνες και σ’ άλλες περιπτώσεις (βλ. Ιωάν. 7:35 και πρβλ. Πραξ. 16, 1· 21:28· Ρωμ. 1. 14, Α’ Κορ. 1:14· Γαλ. 2:3).
Η φράση “ήλθε η ώρα να δοξαστεί ο υιός του ανθρώπου”, αποσυσχετίζεται νοηματικά από τον προηγούμενο στίχο, και συσχετίζεται και συνάπτεται με τον επόμενο, όπου ο Ιησούς ομιλεί για το πάθος, το θάνατό του και την ανάσταση του με το σύμβολο του κόκκου σίτου ο οποίος, “πεθαίνει” για να φέρει καρπόν πολύν ως στάχυ. Η ώρα εδώ, είναι η εσχατολογική ώρα, η κρίσιμη ώρα της δοκιμής της πιστότητας του Ιησού προς τον πατέρα, όπως φαίνεται από το εδ. 27.
Ότι αυτό είναι το ορθό νόημα, προκύπτει επίσης από το γεγονός ότι, η ίδια φράση βρίσκεται και παρακάτω, όταν παραδίδεται ο Ιησούς προδοτικά. “Ήρθε τώρα η ώρα να φανερωθεί η δόξα του υιού του ανθρώπου” (Ιωάν. 13:31)
Η φράση “ήλθε η ώρα να δοξαστεί ο υιός του ανθρώπου” ειπώθηκε από τον Χριστό για τον σταυρικό του Θάνατο, μέσω του οποίου θα δοξαστεί από τον Πατέρα (όχι από τους Έλληνες) «Ταύτα ελάλησεν ο Ιησούς, και ύψωσε τους οφθαλμούς αυτού εις τον ουρανόν και είπε· Πάτερ, ήλθεν η ώρα· δόξασον τον Υιόν σου, διά να σε δοξάση και ο Υιός σου.» Ιωαν 17,1.
Από τα παραπάνω καταφαίνεται, πόσο άστοχο είναι το επιχείρημα αυτό των νεοπαγανιστών ή ελληνιστών, που θέλουν έτσι τον Ιησού μεροληπτικό προς τους Έλληνες και εκλεκτικό, οιονεί εθνικιστή.
Καλα λες….
Η Ελλαδα και ο Ελληνικος λαος,
– συγκρινομενα μα ολα τα αλλα κρατη –
δεν εχουν καμμια απολυτως διαχρονικη σχεση με τον Ορθοδοξο Χριστιανισμο….
Παραθέτω τα λόγια του Πατέρα Μεταλληνού:
«Η (ρατσιστικά) εθνικιστική κατανόηση του χωρίου δεν δίστασε να φθάσει στην πλαστογράφηση του Κυριακού λόγου ‘ Ελήλυθεν η ώρα, ίνα δοξασθῇ ο Ελληνισμός’, κάτι που δεν περιέχεται στον ευαγγελικό λόγο. Δόξα του Χριστού είναι η φανέρωση της θεότητάς Του, δηλαδή το πάθος Του, όπως ο ίδιος εξηγεί παρακάτω μιλώντας για τον σπόρο του σίτου, που πρέπει να πεθάνει (να σαπεί) στη γη, για να φέρει πολύν καρπόν».
Το κειμενο εδω ειναι κομμένο,;(με τους Ελληνες).Ο Χριστος λεει οτι “μονον γαρ η Ελλας ανθρωπογονει φυτον ουρανιον και βλαστημα θειον…).Συνεχιζεται ,και στην ουσια ο Χριστος, αποκαλύπτει τον θειο ρολο που εχει η Ελλας, σαν χωρα που φερει το φως,και το μεταλαμπαδευει σ ολη την ανθρωποτητα.
«Ελλάς γάρ μόνη ανθρωπογενείς, φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην.» (Ευσέβιος ευαγγελική προπαρασκευή Παρίσι 1.599 μ.χ . Εθνική βιβλιοθήκη Αθηνών Θεολ 4391)
Η αρχική πηγή της φράσης είναι ο Φίλωνας ο Ιουδαίος, σε εποχή που δεν είχε γραφτεί ούτε ένα από τα 27 βιβλία της Καινής Διαθήκης. (philo judaeus phil. Prov 2.66.9 Μόνη γαρ η Ελλάς αψευδώς ανθρωπογονεί…) Ο Ευσέβιος απλά παραθέτει την φράση από τον Φίλωνα και μάλιστα το δηλώνει ότι πρόκειται για παράθεση.
Ερώτηση: Μήπως ο Ευσέβιος κάπου εκεί γύρω στη φράση του Φίλωνα είχε βάλει και το εδάφιο Ιω. 12:23 «‘Ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθη ο Υιός του Ανθρώπου.»;
Ασφαλώς όχι… Ο Ευσέβιος δεν χρησιμοποιεί το Ιω. 12,23 πουθενά, σε κανένα κείμενο του και ούτε φυσικά στην «Ευαγγελική Προπαρασκευή»! Φαίνεται πεντακάθαρα ότι δεν πρόκειται για λόγια του Χριστού, ούτε για εδάφιο από το Κατά Ιωάννη. Οι επιτήδειοι πήραν μια άσχετη φράση του Φίλωνα Ιουδαίου, και την έβαλαν στο… Ευαγγέλιο!
Παραθέτω από το περιοδικό ‘Φιλοσοφία’, της Ακαδημίας Αθηνών 1975 -76. (Το πρόβλημα του κακού στον Φίλωνα τον Αλεξανδρέα με ειδική αναφορά στο περί πρόνοιας.) «Στην ένσταση ότι χώρες αργών ανθρώπων, όπως των Κυκλώπων, ευκαρπούν ενώ άλλες, όπως η Ελλάς φυτοζωούν, ο Φίλων απαντά με την μνημειώδη φράση: Μόνη η Ελλάς αψευδώς ανθρωπογονεί, φυτόν ουράνιον και βλάστημα θείον, ηκριβωμένον λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμη. (Π 109) Και παρατηρεί ότι οι ολιγοδεείς είναι συνετώτεροι. (Π110)
Όπως βλέπουμε στο απόσπασμα, ο Φίλωνας γράφει απλώς ότι κάποιες βάρβαρες χώρες είναι πιο πλούσιες σε καρπούς και τροφές από την Ελλάδα κι όμως η Ελλάδα έχει τόσες αρετές, διότι οι ολιγαρκείς είναι πιο συνετοί.
Κανένα χριστιανικό συμφραζόμενο δεν υπάρχει πριν ή μετά την φράση, καμία σχέση με το Κατά Ιωάννη, καμία σχέση με λόγια του Χριστού.
Θα συμφωνήσω μαζί σου Γιατρέ…
Ναι βασικα η Μητερα Θεα που γεννησε τους Ελληνες ειναι η Λιλιθ και αυτο ειναι προφανες θα ελεγα. Ακομα βασικα και ο Θησεας ηταν ενας λατρης της Λιλιθ/Αφροδιτης και ο Αλεξανδρος παντρευτηκε μια ιερεια της Λιλιθ για να φτιαξει δαιμονακια. Εχετε χαζεψει πολυ επικινδυνα.
Όπως γράφει ο Πλούταρχος ο γάμος μαζί της εξυπηρετούσε τους πολιτικούς σκοπούς του. «Ικανοποιούσε τους κατακτημένους λαούς να δουν ότι ο μεγάλος στρατηλάτης επέλεξε γυναίκα από τα μέρη τους» και συμπλήρωνε ότι οι Σογδιανοί «πήραν θάρρος» και «υπεραγάπησαν» τον Αλέξανδρο, δηλαδή με το γάμο διασκεδάστηκαν κάπως οι φόβοι τους και συμβιβάστηκαν με τη διοίκησή του.
Παραθέτω άλλο ένα αποδεικτικό στοιχείο:
Ο θρυλικός Στρατηλάτης, μόλις έφθασε στην Μέμφιδα, είδε έναν υψηλό ανδριάντα από μαύρο λίθο, όπου υπήρχε η επιγραφή: «ούτος ο φυγών βασιλεύς ήξει πάλιν εν Αιγύπτω ου γηράσκων αλλά νεάζων και τους εχθρούς ημών Πέρσας υποτάξει ημίν». Ρώτησε, λοιπόν, ο Αλέξανδρος: «τίνος άρα εστιν ο ανδριάς ούτος;» για να του απαντήσουν οι προφήτες, ότι (ο ανδριάντας) ανήκει στον τελευταίο βασιλιά της Αιγύπτου Νεκτεναβώ, που κάποια στιγμή τον περιμένουν, σύμφωνα με τις προφητείες, να επανέλθη για να τιμωρήση τους Πέρσες που κατέλαβαν την Αίγυπτο. Ο Αλέξανδρος, ως «πονηρά αλώπηξ» που ήτο (ευφυέστατος δηλαδή), πηδάει αμέσως προς τον ανδριάντα, τον αγκαλιάζει και λέγει περιχαρής: « ούτος ο πατήρ μου εστι, τούτου εγώ υιός ειμί. ουκ εψεύσατο ημάς ο του χρησμού λόγος» Στη συνέχεια, αφού τους έπεισε ότι είναι (τάχα μου) «γιος» του Νεκτεναβώ, οι Αιγύπτιοι επλήρωναν πλέον «σαν κύριοι» τους φόρους των, όπως ακριβώς τον καιρό του Δαρείου ! (Historia Alexandri Magni: Recensio &G& lib. 1, Section 34 Line 25.)
Ο Χριστος και η πνευματικη υποσταση της ορθοδοξιας και ανεξαρτητα δηλαδη με τους παπαδες και την εξουσια ειναι απολυτα συνυφασμενοι με το ΝΕΟ Ελληνικο εθνος στο οποιο ειναι και ξεκαθαρο αλλωστε και περαν πασης αμφιβολιας, οτι ανοιξαν πολεμο οι αντιχριστοι με στοχο να το εκμηδενισουν πνευματικα και να το οδηγησουν στον ταφο σε συνεργασια μαλιστα με το θρησκευτικο κατεστημενο.
Η εκκλησια του Χριστου ειμαστε εμεις που παμε και κλαιμε σε απομονωμενα εκκλησακια την μοιρα που μας εχουν ετοιμασει οι διεστραμμενοι πνευματικοι δολοφονοι και οι “φιλοι” τους και ουτε οι παπαδες ουτε οι ασχετοι, που ψαχνουν για “αιρετικους” για να κρατησουν στην ζωη του κρατος του Αντιχριστου Furby των παπαδων.
Λογαριασαν ομως ολοι χωρις τον ξενοδοχο.
..Εσύ δεν έχεις σχέση με την ορθόδοξη εκκλησία του Χριστού αλλά ως αντιπρόσωπος του Μαρδούκ έχεις σχέση με την πόρνη την Βαβυλώνα. Διαπράττεις πνευματική πορνεία μαζί της. Και αν κλαίγεσαι στα απομονωμένα εκκλησάκια το κάνεις γιατί δεν αντέχεις το μαστίγιο της αλήθειας. Απορώ πως επιτρέπει ο Χριστός τέτοια προσβολή στον Ναό του. Να τον γεμίζει δάκρυα ένας πόρνος της Βαβυλώνας. Πότε θα πέσει καμιά μέρα το ταβάνι να σε πλακώσει δεν ξέρω.
Καλημερα.
Το Γοργόνειο, το κεφαλι της Μέδουσας δηλαδη, συμβολιζεται απο τον Απλανη αστερα algole, δηλαδη “αυτον που προκαλει πόνο, “άλγος”.
Ο εν λογω αστερας βρισκεται τοποθετημενος στην 25η μοιρα του Ταυρου.
Η παραδοσιακη αστρολογια θεωρει πως ειναι ενα κρισιμο σημειο στον αστρολογικο χαρτη, υπο την εννοια οτι ενας πλανητης, μια γωνια ή μια οψη προς τον algole, δυναται να προκαλεσει εντονα γεγονοτα στη ζωή κάποιου. Συμβολιζει την απόλυτη ανοδο (κεφαλη), και την απολυτη πτωση (αποκεφαλισμος), καθως και το λογο αυτης.
Ενδεικτικά αναφερω την περιπτωση της πριγκιπισσας Νταιάνας, με τον πλανητη Ερμή (κινηση-διαδρομες), τοποθετημενο επανω στον αλγκολ. Ομοιως, Χιτλερ, Σανταμ Χουσειν, Κανταφι…
Κι ο νοών νοείτω.
Το έμβλημα της πόλης. Φίδι γύρω από λιόδεντρο.
Ο Δημοσθένης έλεγε πως η θεά Αθηνά κάνει παρέα : «τοις χαλεπωτάτοις θηρίοις, γλαυκί και δράκοντι και Δήμω…» [με τα χειρότερα θεριά, την κουκουβάγια, το φίδι, και τους Αθηναίους Πολίτες]
Πράγματι, όχι μόνο το «γοργόνειο» της θεάς έχει ζωντανά φίδια, αλλά και κάτω απ’ την ασπίδα της απεικονίζεται ένα φίδι, που δεν είναι άλλο από τον Εριχθόνιο, ένα βασιλιά της Αττικής που βρήκε καταφύγιο κάτω από την θεά, μεταμορφωμένος σε φίδι. Και σαν κάθε φίδι που σέβεται τον εαυτό του, ο Εριχθόνιος είχε και δηλητήριο, μια σταγόνα που έδινε ζωή, και μια που έδινε θάνατο. Ήταν το αίμα της Γοργώς, δώρο της θεάς.
«Οικουρός όφις» [σπιτόφιδο], ονομάζονταν αυτός ο βασιλιάς, παιδί της ..παρθένου Αθηνάς και του Ηφαίστου, ή αυτού και της Γης, όπου κατέληξε η προσπάθειά του να σμίξει με την θεά. Η Αθηνά έτσι κι αλλιώς υιοθέτησε το παιδί και το έδωσε στον Κέκροπα, άλλο φιδόμορφο βασιλιά, που το έκλεισε σε ένα κουτί, όπως κάνουμε και σήμερα στα φίδια. Όταν οι κόρες του Κέκροπα άνοιξαν το κουτί, πετάχτηκαν από μέσα δύο φίδια που πρόσεχαν το μωρό, ή ο ίδιος ο Εριχθόνιος σαν φίδι -ανάλογα με τις παραλλαγές του Μύθου, και κρύφτηκε κάτω από την ασπίδα της παρθένου θεάς. Αυτός είναι το φίδι που απεικονίζονταν στο χρυσελεφάντινο άγαλμα του Φειδία, αντίγραφα του οποίου έχουν σωθεί.
Ο Κέκροπας, ο πρώτος βασιλιάς της Αθήνας, ήταν «διφυής» [με δύο φύσεις], δηλ. φίδι από τη μέση και κάτω, και οι Αθηναίοι πίστευαν πως ήταν ο Ιδρυτής και μέγας ευεργέτης της πόλης, και τον τιμούσαν ιδιαίτερα, σαν «γενάρχη Ηρωα, κτίστη και επώνυμο των Αθηνών, γηγενή και αυτόχθονα» βγαλμένο μέσα από τη γη. Γενικά, πολλά παιδιά της Γης ήταν φιδόμορφα. Δίπλα στο Ερεχθείο ήταν ο τάφος-ιερό του, που σε αντίθεση με άλλα Ηρώα, ήταν υπόγειο, σα φιδότρυπα. Αντίθετα με τον Εριχθόνιο και τον Ερεχθέα, που τους βλέπουμε στα μνημεία σαν πλήρεις ανθρώπους, ο Κεκρωπας παριστάνεται συνήθως σαν φιδάνθρωπος.
Αλλος διφυής φιδάνθρωπος βασιλιάς ήταν ο Ερεχθεύς, που μάλλον ταυτίζεται με τον Εριχθόνιο, μια που οι Μύθοι για τη γέννησή τους είναι παρόμοιοι. Από αυτούς τους βασιλιάδες δημιουργήθηκε η δυναστεία των Ερεχθειδών, που η Μυθολογία τους αναφέρει σαν μεγάλους εκπολιτιστές. Από αυτούς κατάγονταν και οι σημαντικότερες οικογένειες[Γένη] της Αθήνας, όπως πχ οι Ετεοβουτάδες κλπ. Ο γνωστότερος Ερεχθείδης ήταν οΘησέας, ‘Ηρωας με πανελλήνια απήχηση.
Το επίσημο, ποιητικό και επικό όνομα της Αθήνας ήταν «Δήμος Ερεχθέως». [δηλ κράτος – λαός φιδάνθρωπου/ων, και πιο λιανά, στα ινδιάνικα, «Φυλή του Φιδιού»] Έτσι την αναφέρει ο Όμηρος, και έτσι την αποκαλεί σε υμνητικό του κείμενο ο Πλούταρχος. [Δήμος Ερεχθήος μεγαλείτορος] Περήφανοι οι Αθηναίοι για την καταγωγή τους, έδιναν δημόσια και ιερατικά αξιώματα μόνο σε αυτούς που ήταν πάππου προς πάππου Αθηναίοι, και αποδείχνανε πως τιμούσαν τα οικογενειακά τους ιερά και τους τάφους των προγόνων τους, όπως αναφέρει ο Αριστοτέλης. Ο ιστορικός Φερεκύδης συνέγραψε και τους «Αυτόχθονες», την γενεαλογία των μεγάλων αθηναϊκών οικογενειών.
Οι Αθηναίοι κατάργησαν την βασιλεία μετά την αυτοθυσία του Κόδρου, γιατί δεν θα ξανάβρισκαν τόσο καλό βασιλιά, υποτίθεται. Η αλήθεια είναι πως είχε σβήσει η γενιά των Ερεχθειδών, όταν ο Μεσσήνιος Μέλανθος ανέτρεψε νόμιμα τον Θυμοίτη, τον στερνό Ερεχθείδη. Λυπάμαι που δεν μπορώ να αναφερθώ εκτενέστερα στους σχετικούς Μύθους. Το μέγεθος της μελέτης θα ήταν απαγορευτικό.
Η ιδέα του φιδιού-βασιλιά επέζησε, αρνητικά και θετικά, στο Βυζάντιο, όπου οΚωνσταντίνος ο Ε΄, εικονομάχος αυτοκράτορας, περιγράφεται ως: «εκ σπέρματος όφεως ασπίς δεινή και όφις πετόμενος». Η αρχαιογνωσία των συγγραφέων της«Σούδας» που το αναφέρουν, αποκλείει την σύμπτωση.
Και οι αρχαιότεροι από τους Ερεχθείδες πρόγονοι των Αθηναίων, οι Τριτοπάτορες, μορφές αρχαιότατες ακόμα και για την Μυθολογία, ήταν παιδιά του Δία και της Περσεφόνης, που είχαν ζευγαρώσει μεταμορφωμένοι σε φίδια για να τους γεννήσουν. Κατά τους Ορφικούς, ονομάζονταν Πρωτοκλής, Αμακλείδης και Πρωτοκρέων, και κατά την κοσμική μυθολογία Τριτοπατρεύς [ή Ζαγρεύς], Διόνυσος και Ευβουλεύς. Ήταν θεότητες σχετικές με τους ανέμους και με τη γέννηση των παιδιών. Είναι φανερό πως σχετίζονται άμεσα με τον Διόνυσο «Ζαγραίο», θεότητα σημαντική στα Ελευσίνια Μυστήρια και στο Αθηναϊκό κράτος, που ήταν παιδί των ίδιων θεών, που και πάλι πήραν μορφή φιδιού για να τον φέρουν στον κόσμο…[περισσότερα σε ειδικό κεφάλαιο]
Ας πω εδώ μόνο πως «Δράκων ταύρου πατήρ» ήταν μια προσωνυμία του Διονύσου. Με αυτόν παντρεύονταν συμβολικά κάθε χρόνο η σύζυγος του «άρχοντος βασιλέως»[αιρετό αξίωμα] ανανεώνοντας την φιδίσια καταγωγή των Αθηναίων. Η τελετή γίνονταν στις 11-12 Ανθεστηριώνος μηνός, κατά τη γιορτή των «Χοών» στο ιερό του θεού στις Λίμνες, που άνοιγε μόνο εκείνο το βράδυ, και με τη συμμετοχή έντεκα [ή δεκατεσσάρων] ιερειών.
“History is written by the victors”
“Η Ιστορία γράφεται από τους νικητές”
-Sir Winston Churchill
Θελω να μαθω γιατι γινεται ο πολεμος στη Συρια…….εαν υπαρχει η γνωση προς απαντηση….