Τι και αν η Άγκυρα προχώρησε στην αγορά των 3 υποστηρικτικών σκαφών από νορβηγική εταιρεία για ενίσχυση των εργασιών του Φατίχ, ο στόχος «γεώτρηση» κινδυνεύει να μείνει… μεσοπέλαγα, εξαιτίας της «άτακτης» φυγής των Ευρωπαίων Υπηκόων που στελεχώνουν τα σκάφη Korkut, Sancar και Altan.
Η πρόθεση της Λευκωσίας να εκδώσει διεθνή εντάλματα σύλληψης, αλλά και οι παρασκηνιακές επαφές του Υπουργείου Εξωτερικών με την ίδια την νορβηγική εταιρεία που είχε αναλάβει χρέη διαχείρισης των 3 πλοίων φαίνεται να έφεραν καρπούς.
Εδώ και μέρες ο ένας μετά των άλλων, το προσωπικό των υποστηρικτικών πλοίων με ευρωπαϊκή ταυτότητα, φοβούμενοι τυχών επιπτώσεις εγκαταλείπουν το πόστο τους, καθιστώντας εκ των πραγμάτων, σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, ιδιαίτερα δύσκολο τον στόχο της Τουρκίας να τρυπήσει την κυπριακή ΑΟΖ.
Ενδεικτικό της κατάστασης και το γεγονός πως από τα 3 σκάφη που βρίσκονταν τις προηγούμενες ημέρες στο πλευρό του Φατίχ, σήμερα μονάχα το Altan συνέχιζε το υποστηρικτικό του έργο, με τα άλλα δύο, Korkut και Sancar να βρίσκονται αγκυροβολημένα στο λιμάνι της Αττάλειας.
makeleio.gr
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
για γεωτρισεις μηλουσαν και μηλουν πολλοι
ειτε υπαρχει ειτε οχι ειδικευμενο πληρωμα και υποστηρικτικα [γιατην δουλεια του φατιχ] πλοια το ερωτημα υπηρχε και [βεβαιως] υπαρχει ουσιωδως
ευκολο ειναι [να κανει γεωτρηση}????
ειναι πανευκολο για τον σουλτανο και το γεωτρυπανο του να κανει μια τρυπα …στο νερο ..γιαννουλης