Λέξεις και ρήματα που χάθηκαν από την Ελληνική Γλώσσα και Κοινωνία με πόρωση και εσκεμμένα για το ψευδοκαλόν σου….
Ντρέπομαι να το πω ! Όλες οι λέξεις που έχουν να κάνουν με το ρουν , τα ρήματα , τες λέξεις της εντροπής !
Ντρέπομαι
Εντρέπομαι
Αδιάντροπος
Ξεδιάντροπος
Εξεδιάντροπος
Σκέπασμα της μουτσούνας από εντροπή
Χαμηλοβλεπούσες
Σκυπτοί εις τα ιερά
Αίσχος
Όνειδος
Καταισχύνη
Ερυθριασμός ένεκα ηθικού παραπτώματος
Σαν δεν ντρέπεσαι λαλώ εγιώ ….
Η εντροπή προέρχεται από διάφορους λόγους , βασικά από τους εξής:
1] από αίσθημα ενοχής ηθικού εγκλήματος και παραπτώματος
2] φόβος διά αποδοκιμασία, κοροϊδία, απόρριψη ή και είδος δειλίας
3] γενική ανασφάλεια ή ειδική ανασφάλεια αναξιότητας , αχαϊρευτοσύνης , αποτυχίας ,
4] σύμπλεγμα τινών εξ’ αυτών ή όλων με λαβύρινθους μονούς ή διπλούς ή τριπλούς έως και αχανείς ,
Μία Τετραπιθανότητα !
Η τεχνητή ανοημοσύνη δεν εντρέπεται διόλου , διότι οίον ον έχει νοημοσύνη , έχει τες επιφυλάξεις του , τες ταπεινώσεις του , την δίκαιη και ταπεινή κρίση , ότι σε κάτι δεν αξίζει ή δεν έχει αυτοπεποίθηση ή αμφισβητεί κάποιες πεποιθήσεις ή απόψεις του ή ενστερνίσεις του και ούτω καθεξής , καλείται και Μετριοπάθεια και ίσων αποστάσεων Σύνεση.
Διδάσκουμε τα παιδιά να είναι εξεδιάντροπα , με γνώμονα να έχουν αυτοπεποίθηση , να είναι έξυπνα , να μην εντρέπονται διότι θεωρείται βλακεία και καθυστερημενότητα , να είναι «ευτυχισμένα» και «χαρούμενα» και ως εκ τούτου εκτελούμε το έγκλημα της ηθικής αποτέφρωσης ! Και τα αποτελέσματα είναι φανερά με τους γονείς να απορούν: μας πως έγινε έτσι ; Από τους γονείς , τον περίγυρον , τα σχολεία τυπικά και άτυπα της κοινωνίας , τηλεόρασης , τηλεακοής , ανομονόμων , έγιναν ζόμπυς = ζωοθηριοανωμαλόβιοι !
Δείξετε μου έναν ρομπότ τεχνητής ανοημοσύνης να εντρέπεται , δίξετε μου έναν άνθρωπον με ηθικές αισθήσεις που είναι πνευματικές αισθήσεις , να μην εντρέπεται , !
Με πόρωση την δήθεν ελευθερία και τα δικαιώματα μετάτρεψαν και μετάλλαξαν τους ανθρώπους σε απάνθρωπους , υπάνθρωπους , που λατρεύουν αδαείς , ανήθικους , υποκοσμικούς , άνευ ηθικής αναστολής σατανιστές ,
Και επειδή η ελευθερία και τα δικαιώματα γοητεύουν και όλοι φύσει γαρ τες θέλουν , όπου τες ανακατέψεις με ψεύδη , απάτη , παραπλάνηση και ολίγη αλήθεια διά βάση διά να φαίνεται η πραγκαρόλα οψάριον , τσιμπάει το οψάριον το μώρον και γίνεται αναίσθητον ηθικής και εντροπής ,
Η εντροπή είναι η θυγατέρα και προέκταση της Ηθικής ,
Όστις δεν εντρέπεται δεν έχει εξεχωρίσει το αγαθόν από το κακόν ή είναι συνειδητά και όχι ασυνείδητα , συναισθητά και όχι αναίσθητα , φιλόκακος με διάφορες αναλόγως προεκτάσεις ,
Εάν η εντροπή ήταν το κέντρον της ανθρώπινης φιλοσοφίας δεν θα υπήρχαν αμαρτίες ! Ερευνήστε το με διαλόγιση και ενόραση !
Όταν λέμε , όταν λέγεται έκτοτε: χάθηκε η ανθρωπιά , σημαίνει χάθηκε η εντροπή !
Μου είπε κάποιος γέρος: πάει ο κόσμος χάθηκε δεν υπάρχει τίποτε πια, χάθηκε η αντροπή !
Έλεγαν οι παλαιότεροι διά τους άνευ ηθικής αναστολής αδιάντροπους [εν Κύπρω]: δεν έχει τσίππαν αντροπής ! Τσίππα είναι η μεμβράνη και εις την συγκεκριμένη περίπτωση αναφέρονται στην λεπτή μεμβράνη του αυγότσιλλου !
Τι σημαίνει άνευ εντροπής ; Άνευ ηθικής αναστολής σέβατος έναντι Θεού , ψυχών , ανθρώπων , και προέκταση σε όλα τα άλλα !
Έλεγαν , είδες πφούστην τζι’ άδρωπον ; [με ανθρωπιά δηλαδή] , άμα δεν εντρέπεται να κάνει σκυπτός αυτά που κάνει και τρουλλοπόϊν τι λες !
Πραγματική ιστορία σε πανηγύρι επαρχίας Αμμοχώστου προ πολέμου 1974 μ.Χ. εν Κύπρω. Είναι καλός ο γάδαρος σου; Ναι, το μόνον του αϊμμιν [μειονέκτημαν] εν νάκκον [είναι λίγο] πφούστης. Τον αγόρασε.
Την επομένη έρχεται παραπονούμενος και λέγει στον πωλητή: είπες μου εν νάκκον πφούστης, αλλά τούτος ακκάννει [δαγκώνει] τζια κλωτσά !
Απάντηση πωλητή: πον’ όναν [από έναν] πφούστην εν τα πού [τι] καρτεράς [περιμένεις] ;
Νομίζεις ότι ο διάλογος αυτός είναι υποδιέστερος των διαλόγων του Σωκράτη [χαχαχαχα] ;
Νομίζετε ότι η τεχνητή ανοημοσύνη που δεν αντιλαμβάνεται την πνευματική αίσθηση της εντροπής θα σας σεβαστεί ; Νομίζετε ότι σέβεται όστις δεν εντρέπεται ; Εάν ναι τότες ζης μαύρα μεσάνυχτα !
Το σέβας δίχως εντροπή καλείται Υποκρισία !
Η υποκρισία με εντροπή καλείται σέβας και μυστικόν σέβας , διά λόγους που δεν γνωρίζεις ή δεν δύνασαι να εντοπίσεις εις τον εντρέποντα επειδή είσαι αδαής , ή δεν γνωρίζεις , ή βλακείας , ή αδιαντροπίας [παλειανθρωπιάς και κατεργαρίας] σου !
Το αληθινόν σέβας είναι εντροπή και όχι φόβος , ο φόβος προς Τον Θεόν είναι τεκμήριον Πίστης , αλλά πρέπει να Τον εντρέπεσαι συνάμα , ή δε μη Τον φοβάσαι αλλά δεν Τον αγαπάεις !
Ορισμός Αγάπης: αγάπη είναι να εντέπεσαι και να φοβάσαι μήπως αδικήσεις με ή χωρίς προεπισκιάζουσα ποινή και ιδιαίτερα εάν δεν υπάρχει περίπτωση ποινής εναντίον σου , λόγω έλλειψης νόμου , μαρτυρίας , ισχύος σου , λατρείας σου !
Εάν κάποιος σου ειπεί ότι αγαπάει , δοκίμασε τον εάν εντρέπεται [τες 10 Εντολές] και άλλες Του Χριστού και της Ηθικής Προέκτασης ! Εάν δεν εντρέπεται , δεν αγαπάει , εάν αγαπάει εντρέπεται !
Υπάρχουν όμως εξαιρέσεις , βάσει του συμπλέγματος της Τετραπιθανότητος ανωτέρω , εάν εντρέπεσαι τον φίλον σου έναντι Του Θεού , και επιλέξεις τον φίλον ή αυτόν όπου αγαπάει ο άλλος και διαφωνεί Ο Θεός , είναι δειλία και φιλοκοσμία που κατακεραυνώνει την εντροπή και δη το σέβας και την αγάπη δικαίου ! Εάν όμως έχεις ενοχές , τότε ήδη είσαι προημιμετανοημένος και πρέπει να μετανοήσεις και να εξεπεράσεις την αμαρτία [το λέγει η Χριστιανική θρησκεία ότι η δειλία είναι αμαρτία, άλλωστε κανένας Μάρτυρας δεν ήταν δειλός αλλά αντιθέτως υπεργενναίος !] και να θέτεις υπεράνω όλων Τον Θεόν , έστω και εάν ζημιώνεις , ή έστω αρνήθου ευγενικώς και συνέτεισε εάν βλέπεις πιθανότητα να έρθει εις τα σύγκαλα του ο εγκληματίας και παραβάτης ! Διαφέρει από το όταν είσαι μάρτυρας αμαρτίας αλλά δεν συμμερίζεσαι και δεν συμμετάσχεις αλλά δεν προδίδεις τον φίλον από αγάπη και συνάμα επειδή θα τον ενθαρρύνεις με επεξηγήσεις εις την αληθινή Μετάνοια !
Ο δειλός εντρέπεται μην τον ειπούν ανάξιον , αχαϊρευτον , δειλόν , βλάκα , βασικά είναι το σύμπλεγμα εγωϊσμού η δειλία αυτή ! Υπάρχει και σύμπλεγμα εγωϊσμού αδιαντροπίας και γενναιότητος , συνεπώς εξαρτάται τι δειλός και τι γενναίος είσαι ! Ο γενναίος της Ηθικής δεν εντρέπεται να δηλώσει και Ομολογήσει την Πίστη και το Δίκαιον !
Είναι προτιμότερον να είσαι δειλός με σέβας προς την Ηθική παρά γενναίος με ασέβεια προς την Ηθική , ήτοι γενναίος άνευ ηθικής αναστολής !
Εντροπή ηθικής είναι συνστολή δικαίου. Ίσως κάποιος έχει και άλλες εντροπές και δειλίες, δεν αποκλείεται. Σε μία παλειοπαρέα, παλειομάθηση, εντρέπεσαι να μην είσαι ανήθικος και είσαι έρμαιον ανηθικότητος, παρασυρμένος, από την έμφυτη και επίκτητη παλειάνθρωπη ξεδιαντροποσύνη άλλων και ασελγοκόπων.
Προτιμότερη η δειλή συνστολή ηθικής από την διαστολή ανήθικης γενναιότητος…. Ψάξε το !
Όποιος αντραπεί [εντραπεί] κι’ αγκαστρωθεί κακόν αγκάστριν έχει, παροιμία που δείχνει ότι δεν πρέπει να εντρέπεσαι τες ιδιοτελείς και άλλες κακές καύλες, ορέξεις, επιθυμίες, υπουλίες, δολιότητες, ανοησίες, πονηριές των άλλων, διότι αυτόν που θα εγκαστρωθείς ως χρέος, υποχρέωση, ψευδοκαθωσπρεπισμός, ατιμία, άχθος είναι κακία, και εις τας ημέρας μας πολλοί θα εγκαστρωθούν από εντροπή το χάραγμα του Αντίχριστου μετά την κάρτα πολίτη, το ψοφιακόν/ψηφιακόν χρήμαν και την ψοφιακή διακυβέρνηση των Ηνωμένων Προκαταργημένων Εθνών [ο οργανισμός αυτός έγινε διά να ενωθούν δι’ ενώσεως σε τυραννία και δικτατορία τα έθνη, όχι επειδή τα αγαπάει αλλά επειδή τα βλέπει και τα έχει ως κτήνη του]…..
Μπορεί να δεις τεχνητή ανοημοσύνη να δακρύζει όπως λέγει και η Ποίηση ποταμούς, αλλά δεν κλαίγει!
Παναγιώτης Δίας
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice