Διαφημίσεις

Κάποιων η συνειδητοποιημένη άγνοια είναι ανώτερη/γνωστικότερη από τήν συνειδητοποιημένη γνώση άλλων… ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΦΙΛΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ: ΥΜΕΙΣ ΕΚ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ ΕΣΤΕ…, ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΨΩΜΙΑ ΝΑ ΦΑΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΧΑΡΙΖΩ ΜΕΤΑ ΧΑΡΑΣ… DRAGONDIA = TRAGONDIA, DRAGΩΔΙΑ, ΔΡΑΚΩΔΙΑ…
ΠΟΙΑ ΜΑΣΚΑ ΚΛΑΙΕΙ ΠΟΙΑ ΜΑΣΚΑ ΓΕΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟΝ ΕΣΤΩ;. Μέρος 1

Τό τρομακτικότερον θέαμα που δέν θέλω νά αντικρύσω είναι τό μέγεθος τής άγνοιας μού… Όποιος καί άν είμαι, όσος καί άν είμαι τό περιθώριον τής άγνοιας μού μπορεί νά είναι σχεδόν άπειρον, τό νά συνειδητοποιήσεις τί σού είπα τώρα καί νά τό δείς μέ τά μάτια τής διοραματικής προέκτασης θά σέ κάνει νά ζαλιστείς, νά ταραχθείς καί νά φοβηθείς, εάν δέν τά πάθεις αυτά τά τρία τότε δέν συνειδητοποίησες αυτά τά λόγια ακόμη σέ επαρκή μέγεθος…

Στό άρθρον: https://katohika.gr/ellada/eroto-esena-ton-christianon-eidika-gia-tis-ektroseis-tin-tragodia-kai-to-thirion-tis-skepsis/#comment-587018

Είχα κάποια σχόλια από έναν αναγνώστη τόν οποίον σέβομαι καί περισσότερον σέβομαι καί αγαπώ τήν ψυχήν τού, γι’ αυτό απαντώ στά σχόλια τού μέ αυτόν τό άρθρον. Εάν δέν ενδιαφερόμουν δέν θ’ απαντούσα…Καθότι είναι καί κουραστικόν νά τά γράφεις… κοπιαστικόν αλλά καί δήλωση φιλοσοφικής ευσπλαγχνίας…

Σάς παραθέτω τά σχόλια τού καί σέ παρένθεση ότι θά γράψω τώρα από κάτω… Στό τέλος σάς παραθέτω τά σχόλια που έκανα στό επίμαχο άρθρο αυθόρμητα καί πρίν διαβάσω όλα τά σχόλια τού…

ΥΜΕΙΣ ΕΚ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ ΕΣΤΕ 06/25/2021 @ 12:16 ΜΜ
Επειδή έχεις πάρει τη πρωτοβουλία να γράφεις, πρέπει να έχεις στο μυαλό σου ότι μπορεί να επιρρεασεις και να οδηγήσεις στο καλό δρόμο έστω και έναν άνθρωπο. Όποτε πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός.

Πάμε σιγά σιγά να σου δείξω πόσο σε λάθος νοοτροπία εισαι.
Αρχικά λες είναι καλύτερα να μην γεννηθεί ένα βρέφος γιατί έτσι έχει κερδίσει τη βασιλεία των ουρανών σε αντίθεση με όποιον γεννιέται και δοκιμάζεται.
Νομίζεις ότι ο άνθρωπος κάνει μαγικές στο θεό;

Τέλος 1ουν μέρους…

(Συμφωνώ ότι πρέπει νά είμαι προσεκτικός, αλλά συμπληρώνω ότι πρέπει νά είμαι ειλικρινής διότι μόν μέ τήν ειλικρίνεια φτάνεις στήν αλήθεια. Θεωρεί ότι έχω λάθος νοοτροπία, η απάντηση μού είναι «Καί ποίος δέν έχει; Ουδείς αναμάρτητος, ουδείς τέλειος καί ό καθένας αναλόγως τής περίπτωσης, τής διάθεσης καί τής φόρμας διέπεται από διάφορες νοοτροπίες, όπως καί ό φίλος αναγνώστης βεβαίως, ήτοι μηδενός εξαιρουμένου).

ΥΜΕΙΣ ΕΚ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ ΕΣΤΕ 06/25/2021 @ 12:21 ΜΜ
Ο Χριστός δεν είπε ότι αν δεν δώσει το οκ ο Θεός ούτε μια τρίχα από το κεφάλι σας δεν θα σας πάρουν;
Εσύ πχ θα αποφασίσεις για τη ψυχή του αγγενητου παιδιού;
Αν ο Θεός θέλει να τον δοκιμάσει εσύ θα του τη βγεις νομίζεις; Απλά θα γεννηθεί από έναν άλλον.
Ο θεός είναι η ζωή, η ύπαρξη το τέλειο.
Όπως λέει ο επίκουρος : Ο θεός δεν έχει προβλήματα ούτε σε άλλους προκαλεί, κι έτσι ούτε οργίζεται με κανέναν ούτε χαρίζεται σε κανέναν, όλα αυτά είναι γνωρίσματα αδύναμου όντος. Τέλος 2ου μέρους.

(Εδώ φίλε πρέπει νά πώ ότι έγραψες μεγάλη «μαλακία». Είπα εγώ ότι αποφασίζω γιά τήν ψυχή τινός αγέννητου ή γεννημένου παιδιού; Εγώ λέω ότι δέν αποφασίζω ούτε γιά εμένα χαχαχαχα! Φαίνεται ότι δέν πρέπει νά γράφουμε τίποτε διότι η ηλιθιότητα παρεξηγεί τά πάντα, άρα τέ γιά νά μήν γράφουμε πράγματα τινά που κάποιοι ή πολλοί τά εκλαμβάνουν λόγω εμπάθειας ή δυστοκικής σκέψης ή προσήλωσης σέ οία θρησκεία μέ σωστό ή λάθος τρόπο καί δή σέ θρησκείες που είναι παντελώς ή σχεδόν παντελώς ενσφαλμένες ή σέ θρησκεία σωστή που η ενσφαλμένη ή ρηχή ρητορική από κάποιους διαδίδει πράγματα που δέν αληθεύουν ώστε νά τά αναπαράγουν άλλοι είς χειρότερον…

Μετά από Χριστιανός γίνεται Επικουρικός καί τά αλλάζει, ομοιάζωντας χωρίς νά τό καταλάβει ό φίλος έν μέρει μέ όσα λέγω στό επίμαχο άρθρον. Θά μού πείς άρα παραδέχεσαι ότι καί εσύ λαμβάνεις ρήσεις από άλλες θρησκείες καί φιλοσοφίες! Γιατί τό αρνήθηκα ποτέ; Λαμβάνω ότι θεωρώ σωστό από τό κάθετι καί δέν απομονώνω ρήσεις. Π.χ. τόν Επίκουρον τόν θεωρούν πολλοί άθεον ενώ μία βαθύτερη ματιά στά λόγια τού ήταν θρήσκος.. Εάν Ό Θεός δέν έχει πρόβλημα ή έχει μέ κάποιον τό γνωρίζει μόνον Ό Θεός, αυτό λέω καί στό επίμαχο άρθρον… Εντούτοις, στά παλάτια Τού δέν δέχεται τούς πάντες, λέγει ποίους καί βάσει τής Ορθοδοξίας στήν Αποκάλυψη καί αλλού θά κεράσει τούς φιλόκακους καί κακόδοξους, ίσως όχι τούς έξ’ επιβιώσει κάπως κακούς, τόν άρκατον οίνον τής οργής τού σέ ληνούς ήτοι θά τούς τσαλαπατεί ενώπιον τών Αγίων. Φίλε αυτά δέν τά λέω εγώ τά λέγει η Αποκάλυψη, άντε τώρα βρές δικαιολογίες ότι δέν είναι έτσι επειδή Ό Χριστός μιλάει γιά αγάπη αλλά ταυτοχρόνως μιλάει καί αυτά στόν Ιωάννη τόν Θεολόγον, προφανώς θά τσαλαπατήσει τούς ανθρώπους τής μή αγάπης, είναι μία ερμηνεία που δίνω ταπεινά εγώ… Εσύ τί λές; Ότι δέν ειπώθηκαν ή ότι άλλα λέγει καί άλλα εννοεί όπως κάνουν κάποιοι Χριστιανοί όταν δέν τούς αρέσουν κάποια επίμαχα λόγια Τού Χριστού στά Ευαγγέλια, είτε αναφέρονται σέ συγκεκριμμένες περιπτώσεις είτε γενικώς δέν ξέρουμε καί γιά τά οποία ωμίλησα παλαιότερα… Όπως η ρήση Τού όσοι δέν μέ πιστεύσουν νά τούς φέρετε μπροστά μου ενσφαγμένους… Μήν μού πείς ότι δέν τό είπε πριχού διαβάσεις τά Ευαγγέλια…

Συνεπώς Ό Θεός που δέν έχει πρόβλημα μέ κανένα σκέψη που δέν χρειαζόμουν τόν Επίκουρο εγώ καί χιλιάδες άλλοι νά υποψιαστούν ώς αλήθεια ή πιθανότητα καί που ακούω από τά γεννοφάσκια μού, τότε γιατί διαδίδει Νόμους καί Εντολές στά Ευαγγέλια καί σέ άλλες θρησκείες βάσει αυτών γιά τιμωρρίες δι’ όσους δέν τηρούν τάς εντολάς; Από δίκαιον θαρρώ, εσύ καί ό Επίκουρος τί νομίζετε; Μήπως ότι έν τέλει θά τήν χαρίσει σ’ όλους; Υπάρχει υπαινιγμός από Τόν Χριστόν, δέν ξέρω εάν αφορά όλους, ούτε ξέρω έν τέλει τί θά πράξει Ό Θεός, η άγνοια μού μεγαλύτερη από τήν γνώση σού ήτοι πεποίθηση σού γιά τό τί θά πράξει Ό Θεός. Οί Εβραίοι είχαν πεποίθηση είτε μέσω Παλαιάς Διαθήκης είτε μέσω άλλων λόγων ή αμφότερων, ότι θά πράξει έτσι καί έν τέλει έπραξε βάσει τής Ορθόδοξης Λογικής μάς, αλλιώς, χαχαχα, συνεπώς..; Τί ξέρεις που νά μήν είναι ολίγον έστω αμφίβολον, έστω από τά δύσκολα ερωτήματα;… Έν οίδα ότι ουδέν οίδα, Σώκρατες, απάντηση σ’ εσένα καί ολίγον στόν Επίκουρος, ό οποίος σωστά λέγει ότι δέν έχει πρόβλημα μέ κανένα καί δέν είναι αδύναμος, άρα τέ μπορεί νά Τιμωρρεί, Θεός Φυλάξοι!).

ΥΜΕΙΣ ΕΚ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ ΕΣΤΕ 06/25/2021 @ 12:25 ΜΜ
Βλέπεις πς στην αρχαία Ελλάδα είχαν πιάσει το νόημα αυτών που είπε ο Χριστός αργότερα. Δεν ήταν τυχαία το κάψιμο των βιβλίων από το Βυζάντιο.
Λες στην αποκάλυψη θα οργιστεί ο Θεός. Τι νομίζεις είναι ο Θεός ένας εκδικητικός τύπος; Σου λέει εσένα να προσεύχεσαι για τους εχθρούς μέσω του Χριστου κ αυτός οργίζεται στους ανομους της αποκάλυψης;
Δεν έχετε ακόμα σκεφτεί πς τ γραπτά έχουν αλλαχτεί.
Σας πέταξαν ένα αν αλλάξετε ένα κόμμα η τελεία θ πέσουν αρρώστιες πάνω σας κ νομίζετε
Τέλος 3 μέρους

(Εδώ φίλε λές «άλλα λόγια νά αγαπιούμαστε» καί «άλλα λόγια θείε παπά». Κάνεις αυτά που υποτίθεται θεωρείς ότι κάνω εγώ καί μέ κατακρίνεις, χαχαχα. Πού ξέρεις τί αλλάχθηκε καί άν αλλάχθηκε επειδή απλούστατα μπορεί νά μήν καταλάβεις τήν Κβαντομηχανική Σκέψη Τού Θεού, λές πώς άλλαξε εκείνο ή τό άλλο… Μέ τήν ίδια λογική μπορεί τό εμβόλιμο νά είναι εκείνο ότι πρέπει ν’ αγαπάς τούς εχθρούς σού χαχαχα! Επίσης, επειδή είσαι δούλος παθών, Θεού, σατανά, ήτοι ό,τι καί νά κάνουμε δούλοι είμαστε είτε τό παραδεχόμαστε είτε όχι, τότε, Ό Θεός λέγει εσύ δούλε αγάπα τόν συνδούλον ή εχθρόν σού καί μήν κρίνεις τό τί θά κάνω εγώ μ’ εσένα ή εκείνον. Όταν θά τόν δικάσω θά τού πώ «βρέ σύ δέν αγαπούσες εκείνο που είχες εχθρόν ή αδικούσες ενώ αυτός σ’ αγαπούσε, συνεπώς, εκείνος είναι δίκαιος καί πάει παράδεισο, εσύ άδικος καί πάς στόν πατέρα σού τόν διάβολον». Δέν είπε Ό Χριστός κάπου πώς τούς κακόδοξους δέν τούς αφήνει Ό Πατέρας νά Τόν καταλάβουν διότι άν Τόν Καταλάβουν θά πάνε κοντά Τού νά τούς συγχωρήσει καί δέν θά έχει άλλη επιλογή, αλλά επειδή δέν τούς θέλει δέν τούς αφήνει νά Τόν Καταλάβουν; Θέλεις νά σού γράφω καί εδάφια; Απέξω τά έμαθα κάτσε βρές τά… Τό ότι ό καθένας είναι δούλος Τού Μέν ή τό είχα υπόψιν νά τό γράψω σ’ άρθρον, ήτοι η απόδειξη ότι δέν υπάρχει ελευθερία καί είναι μία ψευδαίσθηση, μπορεί καί αμέσως μετά τήν πλήρωση αυτού τού άρθρου).

ΥΜΕΙΣ ΕΚ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ ΕΣΤΕ 06/25/2021 @ 12:29 ΜΜ
Και νομίζετε ότι δεν έκαναν αλλαγές αυτοί που θέλουν το κοπάδι κοιμισμένο.
Όταν ο Πέτρος είπε να προσευχηθούν να πέσει φωτιά να τους κάψει δεν τους είπε εσεις δεν ξέρετε με ποιον είστε ο Υιος του ανθρώπου ήρθε να σώσει και όχι να καταδικάσει τον άνθρωπο;
Εκδικητικός, με πάθη είναι ο Γιαχβέ της παλαιάς διαθήκης ο οποίος έχει τα ίδια στοιχεία με όλους τους αρχαίους θεούς όλων των θρησκειών.Δηλαδή έχουν ανθρωπινα πάθη. Ο Χριστός είπε να είστε τέλειοι όπως ο Πατήρ.
Τέλος 4 μέρους

(Εδώ είναι η μεγάλη Ακατανοησία που έχεις καί έχουν καί άλλοι. Επειδή η Καινή καί η Παλαιά Διαθήκη είναι από 3,000 πανεπιστήμια έκαστη, απορώ πόσοι θά τήν Καταλάβαιναν, άρα τέ Ό Χριστός θά δείξει επιείκεια… Βρέ γιά νά σώσεις δέν πρέπει νά εκδικηθείς. Γιά νά τούς σώσει πρέπει νά μήν τούς εκδικηθεί αλλά νά τούς διδάξει. Εάν όμως δέν συνετισθούν από τήν διδαχή γιά νά σωθούν δέν θά σωθούν, χαχαχα, Κατάλαβες; Εάν ίσχυε τό αντίστροφο τότε δέν θά χάνετο κανένας, εντούτοις, Ό Χριστός σέ πολλές ρήσεις αναφέρεται στήν κόλλαση, στήν απώλεια ψυχής, στό πύρ τό εξώτερον, στούς προδότες κατά Θεού που ώς κλιματσίδες ήτοι απόκλαδα παραμερίζονται από τό αμπέλι καί καίγονται = κόλλαση! Από τήν άλλη εάν ήθελε νά σώσει όλους ανεξαιρέτως ήτοι είτε Τόν παραδεχθούν είτε όχι, είτε ακούσουν τές εντολές Τού καί μετανοήσουν είτε όχι, τότε θά τσακρούσε τά τόν μέσον δάκτυλον μέ τόν μυαλυώνα/αντίχειρα όπως κάνουμε όταν χορεύουμε καί θά τούς έσωζε στό πί καί φί όλους ή δέν μπορεί; Μπορεί! Η άλλη περίπτωση είναι έν τέλει νά τούς σώσει όλους αφού εκτίσει ό κάθε αμαρτωλός τούς αιώνες ή λιγότερου χρόνου βασάνους βάσει τών χρεών τών αμαρτιών, κάτι τό οποίον υπαινίσσεται Ό Χριστός, συγγνώμη αλλά ξέχασα τό εδάφιον, κάτι μέ ουράνιες σκηνές λέγει εκεί γιά νά σέ βοηθήσω νά τό βρείς. Άρα ισχύει η Τετραπιθανότητα ότι Ό Θεός μπορεί μετά θάνατον: α) νά σέ κάνει νά είσαι χώμα καί τίποτε άλλο ώς νά μήν γεννήθηκες καί υπήρξες καί συλλήφθηκες ποτέ β) νά σέ κάνει νά επαναγεννηθείς ώστε νά επαναδώσεις εξετάσεις γ) νά σέ αφήσει ή νά πάς στήν κόλλαση δ) νά πάς στόν παράδεισο καί όλα αυτά άνευ αδικίας, σύμφωνα πάντοτε μέ τό δίκαιο Τού! Ή μήπως βάζεις όρια δυνατοτήτων Θεού; Εάν μπορεί νά σέ γεννάει μπορεί καί νά σέ επαναγεννάει. Εάν μπορεί νά μήν υπήρχες ποτέ ούτε νά γεννήθηκες μπορεί νά σέ κάνει σκέττο χώμα. Εάν μπορεί νά σέ σώσει μπορεί νά σέ χάσει καί άν μπορεί νά σ’ αφήσει νά χαθείς μπορεί νά σέ συνάξει καί νά σέ σώσει. Καί επειδή μιλάς γιά εμβόλιμα καί αφαιρέσεις που ξέρεις καί δέν αφαιρέθηκαν καί Λογικά Πράγματα Τού Απειροδύναμου ώς τά τοιαύτα; Χαχαχα!…

Τό εξωφρενικό μ’ εσάς που κολλήσατε ή σάς κόλλησαν μέ Τόν ΙΑΧΑ = Γιαχβέ νά Τόν Μισάτε είναι ότι Ό Πατέρας είναι Ο ΙΑΧΑ καί δέν τό χωράει τό μυαλουδάκι σάς καί λέτε νά μήν γράφουμε μήπως χαθείτε, μάλλον γράφουμε γιά νά μήν χαθείτε απ’ εκείνους που έχουν τό κρίμα νά σάς πείσουν τέτοιον πράγμα… Ό Ιαχά είναι η λέξη που υπάρχει όπου αναφέρεται Θεός καί Πατέρας στά πρωτότυπα κείμενα, ξυπνάτε! Καί Ό Χριστός αναφέρεται σ’ Αυτόν, αναφέρεται στόν σοφό Μωυσή καί τούς Νόμους Τού από Τόν Ιαχά καί υπαινίσσεται ότι είναι Ό Ίδιος, συνεπώς βλασφημώντας Τόν Ιαχά βλασφημείτε Τόν Χριστόν χωρίς νά τό ξέρετε, λόγω αιρετικής παρεκτροπής από έλλειψη σοφίας, ανάγνωσης, μελέτης καί προβληματισμού… Παραδείγματα γι’ αυτό υπάρχουν πολλά αρκεί νά κάτσεις τόν κώλο νά διαβάσεις πολλή Παλαιά Διαθήκη καί Καινή Διαθήκη καί νά δείς τίς ομοιότητες, συναναφορές από τούς Ευαγγελιστές, Μωσαϊκό Νόμο καί άλλα, όπως τό ότι παρουσιάστηκε έν ώρα Βαπτίσεως Χριστού ώς ΙΑΧΗ = ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΙΌΣ ΜΟΥ Ο ΑΓΑΠΗΤΟΣ ΜΟΥ, ΤΟ ΘΕΙΟΝ ΠΝΕΥΜΑ ΩΣ ΟΡΑΣΗ ΕΙΚΟΝΑ = ΑΘΩΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ Ο ΥΙΟΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΙΩΑΝΝΟΥ ΩΣ ΣΑΡΚΑ ΜΕ ΠΝΕΥΜΑ ΜΕΣΑ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΞ, ΗΤΟΙ ΑΦΗ = ΤΡΕΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΣ Α) ΙΑΧΗ = ΑΚΟΗ Β) ΟΡΑΣΗ ΚΑΙ Γ) ΑΦΗ… ΤΡΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΟΤΙ Η ΓΕΥΣΗ ΚΑΙ Η ΟΣΜΗ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΔΙΑΙΡΕΣΕΙΣ ΜΕΣΩ ΑΦΗΣ ΗΤΟΙ ΤΗΣ ΑΦΗΣ. ΤΡΕΙΣ ΟΙ ΣΥΝΩΜΟΤΑΞΙΕΣ ΤΩΝ ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ: Α) ΑΚΟΥΣΤΙΚΕΣ Β) ΟΡΑΤΙΚΕΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΔΙΟΡΑΣΗ, ΕΚΣΤΑΣΗ Κ.Α. Γ) ΑΦΙΚΕΣ…).

ΥΜΕΙΣ ΕΚ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ ΕΣΤΕ 06/25/2021 @ 12:33 ΜΜ
Πώς λοιπόν μας λέει ο θεός να είμαστε τέλειοι όπως ο θεός και μετά αυτός να ρίχνει αρρώστιες και εκδίκηση πάνω σε κάποιους;
Έχει θολώσει το μυαλό σας. Δεν μένετε πάνω στα γραπτά γιατί αν μένατε και δεν περιμένατε ένα Χρυσόστομο να σας τα πει θα βλέπατε ποια είναι τα ψέματα.
Το να αφαιρεθεί τη ζωή από ένα παιδί αγγενητο είναι σαν να το πας με τα χερια σου από την υπαρξη στην μη ύπαρξη.
Με μια ενέργεια ερωτική το έφερες στην ύπαρξη και μια ακόμη το πας στη μη ύπαρξη.
Τέλος 5 μέρους.

(Ό Χριστός λέγει ότι μέ τίς θλίψεις κόβεις αμαρτίες, κτίζεις ψυχή… Είναι η Δοκιμασία, τό Μαρτύριον, που πρέπει νά περάσεις όπως Αυτός καί που τό πέρασαν μέ άριστα οί Μάρτυρες Τού, δέν τό πήρες χαπάρι αυτό; Χωρίς δοκιμασία δέν γίνεσαι άξιος γιά τήν βασιλεία Τού, χαχαχα! Βεβαίως στά απολυτίκια ζητάμε απαλλαγή από τίς θλίψεις, πειρασμούς, δοκιμασίες, ακόμη καί Αγίοι, επειδή φοβόμαστε μήπως δέν αντέξουμε, όπως καί εγώ ό παναδύνατος στό επίμαχο άρθρον όπου διά μέσω τού δέν δηλώνω απιστία αλλά αγανάκτηση γιά τήν αδυναμία μού καί ΦΩΝΑΖΩ ΘΕΕ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΓΕΝΝΗΘΩ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΩ ΑΦΟΥ ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟΝ ΑΝΑΞΙΟΣ, ΚΑΚΟΣ, ΠΑΛΕΙΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΑΔΥΝΑΤΟΣ; Κατάλαβες τώρα ή όχι ακόμη;… Η όδος Τού Χριστού είναι η οδός τού Μαρτυρίου διά ασθενειών, δοκιμασιών, πείνων, αδικιών, ώστε νά φανεί εάν παραμένεις Πιστός είς τήν Δικαιοσύνη, όπως προφυτεύει η μεγαλύτερη προφυτεία η λεγχθέντα από τόν Πλάτωνα. Όχι ότι ό Πλάτωνας ήταν αλάνθαστος αλλά επειδή κατάντησε καλοπροαίρετος Ό Θεός τού έδωσε γλώσσα προφυτική καί τού διαγράφει όπως σέ κάθε Άγιον τά σφάλματα ή κουσούρια επειδή έχει Καλόκαρδη ψυχή καί επειδή ουδείς αλάνθαστος συγχωρεί τά κουσούρια. Κουσούρια έχουμε όλοι ή μήπως όχι; χαχαχα! Είχαν καί έχουν καί οί Αγίοι χαχαχα!…

Αναφέρνεις τόν Χρυσόστομον δέν ξέρω γιά ποίο πράγμα, είπε πολλά, καί συνάμα πρώτα Καταλάβουμε τά Λόγια Τού Χριστού, άν δέν Καταλάβουμε αυτά πώς θά καταλάβουμε τά λόγια Αγίων γιά τά Λόγια Τού Χριστού; Ή θά καταλάβουμε άλλα επειδή δέν γνωρίζουμε τί είπε Ό Χριστός γιά νά τά συγκρίνουμε μέ τά λόγια Αγίων μέ όποιον βαθμόν σωστού ή λάθος καθότι ουδείς αναμάρτητος, ή αιρετικού ή ενσφαλμένου; Απλά πές ΘΕΕ ΜΟΥ ΗΜΑΡΤΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ, δι’ όσα δέν καταλαβαίνεις απευθείας από τά Ευαγγέλια ή από μετεξηγήσεις… Διότι ουδείς απανάξιος, ή πανάξιος, χεχε!

Νομίζεις ότι δέν υπάρχουν λόγια Αγίων που αντιφάσκουν αλλά μπορεί συνάμα νά είναι όλα καλά; Πόσα βιβλία θρησκευτικά διάβασες; Έφτασες τά χίλια; Τά ξεπέρασες; Χεχε! Ακόμη καί ανωτέρω μέ τίς θλίψεις όσα σού είπα γιά τήν Δοκιμασία που μάς δίνει Ό Θεός καί συνάμα τά παρακάλια σέ απολυτίκια Αγίων φαίνεται η αντιφασκία αλλά είναι αμφότερα καλά… Συνάμα δέν είναι Ό Θεός που δίνει τήν ζωή καί τόν θάνατο; Συνεπώς, αργά ή γρήγορα θά πεθάνεις, τό θέμα είναι ότι άν πεθάνεις γιά Τόν Θεόν ή μέσα από μία ασθένεια π.χ. ταπεινωθείς καί μετανοήσεις γιά όσες επάρσεις, ειδωλολατρείες, κακοδοξίες, κακά, πάθη, είχες, τότε επέτυχες, τώρα κατάλαβες γιατί σού δίνει τήν ασθένεια; Διότι βλέπει καί κρίνει πώς άν πάς μέχρι τέλους δίχως ασθένεια δέν θά Μετανοήσεις καί θά προσθέσεις περισσότερη αμαρτία καί ούτως ή άλλως πάλαι θά πεθάνεις είναι Νόμος Τού. σημασία γιά Τόν Θεόν δέν έχει άν θά πεθάνεις αργά ή γρήγορα ή αργότερα αλλά άν θά σωθείς πρίν αποθάνεις, χαχαχα…

Είπα εγώ ότι αφαιρεώ ζωές από αγέννητα ή γεννημένα παιδιά; Κύριε Ελέησον! Ή ότι συμφωνώ; Ουδέποτε! Απλά αναρωτήθηκα εάν αυτά τά παιδιά που από αμαρτία βεβαίως εκτρώθηκαν θά ήταν σέ καλύτερη θέση εάν γεννόντουσαν καί έκαναν θανάσιμες αμαρτίες που είναι καί τής μόδας στήν εποχή μάς, ασέλγειες, βλασφημίες κατά Θεού, ειδωλολατρίες αισχρού περιερχομένου καί προσκύνημα Αντίχριστων καί Αντίχριστου! Καί έθεσα καί τήν πληροφορία ότι σέ όραμα τού ό Ιωάννης ό Μακρυγιάννης ό Ήρως ός έκανε 5,000 μετάνοιες ανά ημέρα, είδε ότι ό Ιωάννης ό Πρόδρομος βάπτιζε αβάπτιστα παιδιά. Γι’ τόν Μακρυγιάννη ωμίλησε μέ εγκώμια ό Άγιος Παϊσιος ό Αγιορείτης μέ τρόπον ώστε νά επιβεβαιώνει τό όραμα τού καί είπε πώς άν αυτός δέν ήταν ήρωας νά κάνει φόνους καί είχε χρόνον συνάμα περισσότερο θά ήταν ένας από τούς μεγαλύτερους Αγίους…

Η Ορθοδοξία δέν λέγει ότι τά αβάπτιστα ή αγέννητα παιδιά πάνε στό μή όν αλλά ότι φέρουν τό προπατωρικόν αμάρτημα στό οποίον αναφέρεται η Παλαιά Διαθήκη, δέχεται Ό Χριστός καί ήταν Αυτός στόν Παράδεισον όταν βλασφήμησαν οί Αδάμαντος καί Εύα καί διάβασα πολλές εκδοχές, από άγνοια τί θά απογίνουν, έως ότι δέν θά πάνε σέ πλήρη κόλλαση αλλά θά είναι τυφλά, έως ότι θά τά λυπηθεί Ό Θεός, έως ότι τά βαπτίζει ό Ιωάννης ό Πρόδρομος. Όλ’ αυτά από τήν Ορθόδοξη Εκκλησία κατά καιρούς, ενώ ό Άγιος Παϊσιος φαίνεται νά επιβεβαιώνει άμεσα ή έμμεσα τό όραμα Μακρυγιάννη, έτσι μού φαίνεται εμένα πάντως, είτε ισχύει είτε δέν ισχύει..

Γιά νά πάς στό μή όν πρέπει νά είσαι κακόδοξος καί φιλόκακος έν πράξει, όχι απλά νά έρθεις μέ μία απαρτία κληρονομική, αλήθεια πώς; Μέσω γονιδίων ή πνευματικών γονιδίων; Υπάρχει Πνευματική Αυρική Γονιοδομή; Συμπίπτει μέ αναφορές άλλων θρησκειών; Τροφή διά σκέψη…).

ΥΜΕΙΣ ΕΚ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ ΕΣΤΕ 06/25/2021 @ 12:36 ΜΜ
Δηλαδή όπως θα σου έλεγαν στην αρχαία Ελλάδα εσύ είσαι με τη νοοτροπία του μη όντος.
Εγώ έρχεται και ο Χριστός που είπε στους Εβραίους εσείς εκ του Πατρός του διαβόλου εστε το οποίο το μετέφρασαν όπως ήθελαν από το πατέρα σας το διάβολο.
Ενώ είναι εσείς είστε από το πατέρα του διαβόλου.
Ο μη ον η ανυπαρξία είναι ο πατήρ του διαβόλου.
Όταν σκοτώνειςια ζωή οποία μορφή και να έχει η ζωή αυτή γίνεσαι ένα με τον μη ον.
Για αυτό και είναι μεγάλη αμαρτία η έκτρωση.
Τέλος 6 μέρους

(Τό μή όν είναι κάτι χειρότερο καί άλλο από τήν ανυπαρξία. Πρώτον, όταν σκοτώνεις Μάρτυρες γίνονται μή όν; Καί όταν κάποιος πεθαίνει επειδή τόν σκότωσε ό λέων, ό κεραυνός η ασθένεια, η καρδιακή προσβολή γίνεται μή όν; Σύγχυσες τό μή όν μέ τόν θάνατον καί τήν μετά θάνατον ζωή έν χαρά ή έν βασάνοις… Τό μή όν είναι κατάσταση όχι ανυπαρξίας τό οποίον πάλαι σύγχυσες, αλλά ύπαρξης έν ανυπαρξία… Συνειδητής ενσυναίσθησης ότι δέν υπάρχει καί ενώ τώ όντι δέν υπάρχεις, φρικτό πράγμα… Υπάρχεις μέσα σέ αντιπαρξίας καί ανυπαρξίας ύπαρξη… Ανυπαρξία όμως είναι η ανάπαυση εκείνου που ποτέ τό σπερματοζωάριο δέν κουτσάκωσε μέ τό ωάριον, εκείνου που δέν υπήρξε καί εκείνου που ενώ υπήρξες καταργήθηκε ώς νά μήν υπήρξε ποτέ, χωρίς χρέη καί πιστώσεις… Ελπίζω νά Κατανόησες!

Δηλαδή άν σκοτώνει κάποιος ένα λαγό δέν αρκεί που τόν σκότωσε πήγε καί στό μή όν διάβολο ό λαγός; Χαχαχα! Μά αυτό είναι παράφορη αδικία, παραφροσύνη καί κακία όπως εκείνη που δήθεν κατηγορείς διά Τόν ΙΑΧΑ στήν Παλαιά Διαθήκη καί τώρα «επιβεβαιώνεις» ότι πιστεύεις! Χαχαχα! Ό λαγός θά φαγωθεί η ψυχή τού πάει κατευθείαν είς τόπον Θεού όπως ορίζει Ό Θεός, τό λέγουν γραφόμενα, όπως καί ό Αριστοτέλης… Διότι η Γένεσις όπως καί ελληνικά γραφόμενα τό ομολογούν ότι τά ζώα έχουν ψυχή, σού βάζω καί τά φυτά καί τά σωματίδια τής ύλης χεχε, κάτσε ψάξε…, τά έγραψα παραταύτα παλαιότερα…

Εσύ δίχως νά τό θέλεις κατηγορείς Τόν Θεόν πώς όστις αποθάνει, κτήνος ή άνθρωπος πάει στό μή όν, στήν κόλλαση, άλλωστε τό λέγει έν μέρει γιά τίς ψυχές έν Άδει η Ορθοδοξία μέχρι που ήρθε Ό Χριστός καί βγήκαν κάποιες καί οί άλλες θά κριθούν μετά τά χίλια έτη τής Αποκάλυψης, δέν είμαι Χιλιαστής, απλά λέω τί γράφει η Αποκάλυψη που οί Χιλιαστές τό απόκοψαν από άλλα εδάφια. Εάν όλοι πάμε στό μή όν τότε Ό Θεός είναι έναν άσπλαγχνον τέρας που δέν έχει πρόβλημα καί ευσπλαγχνία λόγω έλλειψη αδυναμίας όπως ορίζει ό Επίκουρος σού κατά τήν ερμηνεία σού ανωτέρω; Καί όλα αυτά τά λές γιά Θεόν Χριστόν που λές ότι δέν είναι Ό ΙΑΧΑ Χριστός, πολλή ανακατωσούρα φίλε…, πρόσεχε καί γιά νά προσέχεις πρέπει νά έχεις υπομονή, από αγάπη κάθομαι καί στά γράφω, ούτε που σέ ξέρω…).

Συνέχεια στό Μέρος 2…

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΙΑΣ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription
9 σχόλια στο “Κάποιων η συνειδητοποιημένη άγνοια είναι ανώτερη/γνωστικότερη από τήν συνειδητοποιημένη γνώση άλλων… ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΦΙΛΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ: ΥΜΕΙΣ ΕΚ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ ΕΣΤΕ…, ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΨΩΜΙΑ ΝΑ ΦΑΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΧΑΡΙΖΩ ΜΕΤΑ ΧΑΡΑΣ… DRAGONDIA = TRAGONDIA, DRAGΩΔΙΑ, ΔΡΑΚΩΔΙΑ… ΠΟΙΑ ΜΑΣΚΑ ΚΛΑΙΕΙ ΠΟΙΑ ΜΑΣΚΑ ΓΕΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟΝ ΕΣΤΩ;. Μέρος 1”
  1. Ο/Η οι Σύγχρονοι επιδημιολόγοι σαν τους παλιούς οικουμενιστές και το κοπάδι συνεχίζει τη βοσκή λέει:

    Άνθρωποι που καταπιάνονται με συνομωσίες και μυστικά και αμφισβητούν τα πάντα, καλώς για εμένα γιατί μόνο έτσι τεσταρεις την αλήθεια, τα ίδια άτομα όταν τους λες ότι η αγία γραφή έχει πρόσθετα αυτών που θέλουν να σε ελέγχουν τρελαίνονται.

    Είναι λες και τους χτυπάς στο νεύρο.

    Υπάρχουν άτομα στο κόσμο μας που όχι μόνο πολεμούν το Χριστό και την αλήθεια αλλά πάνω από όλα δεν πιστεύουν και ότι υπάρχει.

    Θεωρείς εσύ ότι αυτοί θα υπολόγιζαν ένα στοιχο αν αλλάξετε κάτι θα πέσουν αρρώστιες πάνω σας;

  2. Ο/Η οι Σύγχρονοι επιδημιολόγοι σαν τους παλιούς οικουμενιστές και το κοπάδι συνεχίζει τη βοσκή λέει:

    Αυτοί όχι μόνο δεν φοβούνται τέτοια λόγια αλλά είναι το πιθανότερο να τα έβαλαν οι ίδιοι για να κάνουν το κοπάδι εσένα να μην το αμφισβητείς.

    Εσύ το πιστεύεις ότι αν αλλάξεις κάτι θα πάθεις αρρώστιες εκείνοι όχι και σε αυτό ποντάρουν για να σου δώσουν σκάρτη γνώση.

    Τον επίκουρο στον έστειλα για να δεις ένα στοιχείο πως οι Εβραίοι και οι οικουμενιστές εσκεμμένα έκρυψαν τέτοια γραπτά όπως αυτά του Επίκουρου.

    Γιατί στη Παλαιά διαθήκη οι φωτισμένοι οικουμενιστές δεν έβαλαν κάτι σαν αυτό…

  3. Ο/Η οι Σύγχρονοι επιδημιολόγοι σαν τους παλιούς οικουμενιστές και το κοπάδι συνεχίζει τη βοσκή λέει:

    …δεν έβαλαν κάτι σαν αυτό του Επίκουρου ότι ο θεός είναι τέλειος δεν οργίζεται με κανέναν και δεν του λείπει τίποτα;

    Ενώ έβαλαν όπως στο Δευτερονόμιο το θα σας κάνω να δανείζεται τους άλλους λαούς και εσείς να μην δανείζεστε;

    Δηλαδή ο Χριστός με τα δικά σου τα μυαλό δίδαξε τοκογλυφία.

    Γιατί δεν έβαλαν απόψεις σαν του Επίκουρου και άλλων και έβαλαν τον Αβραάμ που έλεγε στη γυναίκα του να μην λέει ότι είναι γυναίκα του και να πήγαινε με τον Φαραώ; Παλαιά διαθήκη και αυτό.

    Με το δικό σου…

  4. Ο/Η οι φωτισμένοι οικουμενιστές σαν τους σημερινούς επιδημιολόγους και το κοπάδι στη βοσκή λέει:

    Με το δικό σου το μυαλό ο Χριστός δίδαξε σωματεμπορια.

    Μπορώ να σου γράφω ατελείωτα για τη παλαιά διαθήκη αλλά αν δεν την διαβάζεις και έχει κολλήσει το μυαλό σου στο ήρθα να συμπληρώσω το νόμο θα τρως το κουτοχορτο με τη κουτάλα.

    Πες μου σε πιο λόγο του Χριστού μίλησε για τοκογλυφία και σωματεμπορια;

    Ο Χριστός δεν ήρθε να συμπληρώσει το νόμο όπως σου είπαν οι αρχαίοι επιδημιολογοι, η οικουμενιστές φωτισμένοι ήθελα να πω, αλλά να δείξει στους Εβραίους τη σωστή νοοτροπία.

    Γιατι λες οι…

  5. Ο/Η οι φωτισμένοι οικουμενιστές σαν τους σημερινούς επιδημιολόγους και το κοπάδι στη βοσκή λέει:

    Για πιο λόγο λες οι φωτισμένοι οικουμενιστές και οι άγιοι σφαγείς του Βυζαντίου έκρυψαν τη γνώση;

    Γιατί λες απόψεις όπως του Επίκουρου του Σωκράτη και πολλών άλλων την κατέταξαν στους σκοτεινούς , υλιστές , άθεους;

    Γιατί νομίζεις εστερνιστηκαν το αλάθητο του Πάπα και με τους αφορισμούς νομίζουν ότι αποφασίζουν για τη ψυχή του αμαρτωλού χωρίς τα λογαριάζουν τη γνώμη του Θεού.

    Ποιος νομίζεις ότι είσαι εσύ και ο κάθε παπάς που λέει ότι μη φέρνοντας ένα παιδί στη ζωή το πας στο παράδεισο…;

  6. Ο/Η οι φωτισμένοι οικουμενιστές σαν τους σημερινούς επιδημιολόγους και το κοπάδι στη βοσκή λέει:

    Αυτό μπορεί να πάει στο θεό εσύ όμως που τερμάτισες μια ζωή δύσκολο να πας.

    Όταν στο μυαλό σου δεν μπορείς να καταλάβεις ότι γράφοντας μια άποψη σαν του προηγούμενου άρθρου μπορεί να επιρρεασεις έναν άνθρωπο , που είναι σε σκέψεις να το γεννήσει η όχι ένα παιδί τους δεν μπορώ όχι εγώ αλλά κανείς να σου δείξει το σωστό.

    Το μυαλό σου έχει κολλήσει στο ότι στο παρελθόν ήταν όλα τέλεια και ότι μόνο στις μέρες μας γράφουν ψέματα, διαστρεβλώνουν,συνομωτουν.

    Είσαι ακριβώς στο κέντρο του κοπαδιού…

  7. Πρώτον είσαι ύπουλος επειδή δέν χρησιμοποιείς τό ίδιον όνομα υμείς τού διαβόλου παιδιά έστε. Δεύτερον, λές λόγια που δέν είπα γιά νά μέ εκθέσεις δήθεν. Τρίτον, κάνεις έναν σωρόν ασυναρτησίες ενώ δέν ξέρεις ούτε κάν τί είπαν αυτοί οί φιλόσοφοι, εκτός απ’ αυτά που υποτίθεται γνωρίζεις. Τέταρτον, Λές ψέματα καί αποσπάσματα άν τά θεωρήσω αποσπάσματα γιά νά εκθέσεις ανθρώπους που δέν καταναοείς αλλά μέ εμπάθεια πολεμείς καί ούτε καταλάβεις γιατί…

  8. Τό νά λές ότι Ό Χριστός κάνει σωματεμπόριον τί άλλον νά σού πώ… Τό λές μήπως γιά τόν Αβραάμ καί τήν γυναίκα τού ότι τήν σύνστηνε γιά αδελφή τού; Καί που κολλάει αυτόν μέ σωματεμπόριον από Τόν Χριστόν; Προσπαθείς νά κάνεις τόν σπουδαίον, σκαρτάρεις ασυνάρτητα ό,τι σού δόξει καί βάζεις δικά σού λόγια όπου γουστάρεις γιά νά φαίνεσαι “ωραίος” αλλά δέν είσαι!

  9. Έκανες πενήντα ερωτήσεις χωρίς νόημα καί χωρίς νά ξέρεις τί καί τήν απάντηση καί θέλεις νά μπώ στόν κόπον νά σού απαντήσω πάλαι μέ τήν αιρετική σχιζοπρέπεια σού…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek