ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ!

“Πότε ο Ιησούς Χριστός είπε : οι πατέρες  “μας”, οι γραφές “μας”, ο Αβραάμ “μας”, ο εβραϊσμός “μας” ….. στους ραβίνους;

Φωνάζουν οι διδάσκαλοι : “Προσέξτε ο αντίχριστος θα έρθει !”…… και σας οδηγούν με ευσέβεια και “ορθόδοξη” κατάνυξη… στο σύνταγμα του αντίχριστου στο τώρα σας, τυφλοί να προσκυνάτε.

Τι Γιάννης, τι Γιαννάκης;

Τι να προσκυνάς το πρόσωπο του Αντίχριστου, και ποια η διαφορά αν είσαι χριστιανός και προσκυνάς τους νόμους του αντίχριστου …και ποια η διαφορά με αυτούς που πιστεύουν πως “θα” έρθει… ενώ σήμερα ο Λαός περιμένει τις τράπεζες να σώσουν την Ελλάδα και τους έλληνες;

Φτωχός δεν είναι αυτός που δεν έχει, μα αυτός που πονά για αυτά που δεν έχει.



Gemoderm

Ξεχάστε τις αιμορροΐδες για πάντα!

Το σπρέι Gemoderm βοηθά να απαλλαχθεί κανείς από αιμορροΐδες και ραγάδες του πρωκτού. Χρησιμοποιείται για εξωτερικές και εσωτερικές αιμορροΐδες, την θρόμβωση και τη φλεγμονή, φαγούρα και έκζεμα πρωκτού, κατά αιμορροΐδες μετά τον τοκετό. Σπρέι έχει αντισηπτική, αντι, τοπική αναισθητική, αιμοστατική και στυπτική δράση, προωθεί την απορρόφηση των αιμορροΐδων και την αποκατάσταση του ορθού, θεραπεύει γρήγορα τις ραγάδες του πρωκτού και εξαλείφει την αιμορραγία.

ΤΙΜΗ 49,00

ΑΓΟΡΑ ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ

 Powered by WebCash


Και σήμερα σου περνάνε στα μυαλά, πως αν δεν τα έχεις αυτά δεν θα περνάς καλά…

Και γίνεσαι από πλούσιος όλο και φτωχότερος.

Και κάποιοι πιο πλούσιοι ραγιάδες.

Ξυπνάτε ρε !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΕΑΛΩ Η ΕΛΛΑΣ !”

ιωάννης εν Χριστώ βασιλεύς των Πενήτων

SOCRATESNIOS

12 thoughts on “ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ!

  1. Zan says:

    Μην τα λες αυτα,οι ελλανιοι γυφτοτσομπανηδες που γαλουχηθηκαν απο τις στοες περιμενουν τους Ελ να τους σωσουν …ουγκ ρε ουγκ..μονο ουγκ

  2. GLADIATOR says:

    Μακρυά από τη πλάνη των ψευδοπροφητων.
    Φύγετε μακράν από όλους όσους ισχυρίζονται πως έρχονται ως απεσταλμενοι Ιησού Χριστού, αυτοί διάβολο υπηρετούν και τους αγγέλους αυτού.
    Φύγετε μακράν από τους ισχυριζοντες πως λέγουν την αληθεια διότι η αλήθεια είναι πρόσωπο και έχει όνομα ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ.
    Φύγετε μακράν από τους ισχυριζοντες πως έχουν πειραν,η ζωή των δεκνυει την εμπειρία των και η σιωπή των την Αλήθεια.
    Φύγετε μακράν από τους τιτλοφορουντας πενητας διότι η πενια εις την καρδια εδρεύει και ακτινοβολεί.
    Έρχεται και τις δύναται σταθηναι…
    Π

  3. Έλεος! says:

    Χαχαχαχα Χαχα
    Οκ μπήκα κι εγώ στη θέση μου…
    Ευτυχώς είδα αυτό το βίντεο…
    Δεν είχα ιδέα τι είναι να είσαι Ορθόδοξος τελικά!!!
    Απ’οτι Φαίνεται ούτε η Εκκλησία ξέρει..
    Τώρα μέγιστε θα ακολουθούμε εσένα από εδώ και πέρα…
    Μπράβο.. Μας άνοιξες τα μάτια…!!!

  4. ΓΙΑΤΡΟΣ says:

    Λέει ο Γέροντας Ιωάννης στο Βίντεο οτι μέσα στους Άγιους Ναούς αντί οι Ιερείς να φωτίζουν τον Κόσμο με το πνεύμα της αληθείας τον φωτίζουν με το Αλληλούια* και τον Γιάχ (Γιαχβέ).

    Όλα τα πλάσματα του θεού μπροστά στον θρόνο του φωνάζουν Αλληλούια!
    Αποκάλυψη 19.1-6 «Καὶ ἐξῆλθεν ἐκ τοῦ θρόνου φωνή, λέγουσα· Αἰνεῖτε τὸν Θεὸν ἡμῶν, πάντες οἱ δοῦλοι αὐτοῦ καὶ οἱ φοβούμενοι αὐτὸν καὶ οἱ μικροὶ καὶ οἱ μεγάλοι. Καὶ ἤκουσα ὡς φωνήν ὄχλου πολλοῦ, καὶ ὡς φωνήν ὑδάτων πολλῶν, καὶ ὡς φωνήν βροντῶν ἰσχυρῶν, λεγόντων· Ἀλληλούϊα· διότι ἐβασίλευσε Κύριος ὁ Θεὸς ὁ παντοκράτωρ.»

    Άλλωστε ο Γιαχβέ είναι ο ίδιος ο Χριστός και συνεπώς το πνεύμα της αληθείας.
    Ο Γέροντας Ιωάννης δεν ακολουθεί πιστά την Αγία Γραφή και ως εκ τούτου παρεκτρέπεται.

    * “Αλληλούια ” προέρχεται από τα Εβρ. הַלְּלוּיָהּ‎, Χαλελουγιάχ, και κατά γράμμα αποτελεί προτροπή προς ομάδα ανθρώπων να «αινέσουν τον Γιαχ» Ο όρος Γιάχ αποτελεί συντομευμένη μορφή του θεϊκού ονόματος που προσδιορίζεται από το Τετραγράμματο και αποδίδεται συνήθως Γιαχβέ ή Ιεχωβά.

  5. ΓΙΑΤΡΟΣ says:

    Έλλην σημαίνει φωτεινός Νούς (Όπως λέει ο γέροντας Ιωάννης) και ήρθε η ώρα να κάψει με το φώς του την Θρησκεία που χλεύασε τον ελληνισμό και επιβλήθηκε με την βία σε αυτόν.

  6. SOCRATESNIOS says:

    Παιδία, ἐσχάτη ὥρα ἐστί, καὶ καθὼς ἠκούσατε ὅτι ὁ ἀντίχριστος ἔρχεται, καὶ νῦν ἀντίχριστοι πολλοὶ γεγόνασιν· ὅθεν γινώσκομεν ὅτι ἐσχάτη ὥρα ἐστὶν. ἐξ ἡμῶν ἐξῆλθον, ἀλλ᾿ οὐκ ἦσαν ἐξ ἡμῶν· εἰ γὰρ ἦσαν ἐξ ἡμῶν, μεμενήκεισαν ἂν μεθ᾿ ἡμῶν· ἀλλ᾿ ἵνα φανερωθῶσιν ὅτι οὐκ εἰσὶ πάντες ἐξ ἡμῶν. Καὶ ὑμεῖς χρῖσμα ἔχετε ἀπὸ τοῦ ἁγίου, καὶ οἴδατε πάντα. Οὐκ ἔγραψα ὑμῖν ὅτι οὐκ οἴδατε τὴν ἀλήθειαν, ἀλλ᾿ ὅτι οἴδατε αὐτήν, καὶ ὅτι πᾶν ψεῦδος ἐκ τῆς ἀληθείας οὐκ ἔστι. Τίς ἐστιν ὁ ψεύστης εἰ μὴ ὁ ἀρνούμενος ὅτι Ἰησοῦς οὐκ ἔστιν ὁ Χριστός; Οὗτός ἐστιν ὁ ἀντίχριστος, ὁ ἀρνούμενος τὸν πατέρα καὶ τὸν υἱόν.

  7. Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» says:

    “Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησε μας τους αμαρτωλούς”

    Και κάπως έτσι θα μας οδηγήσουν στο σφράγισμα. Θα πουλήσουμε την ψυχή μας στον αντίχριστο για την καλοπέραση μας.

    Σιγά σιγά, βήμα βήμα όσα μας λέει στην Αποκάλυψη ο Ιωάννης θα εκπληρωθούν. Δεν πρέπει να δεχτούμε το χάραγμα όταν έρθει η ώρα. Ακόμα και η ίδια η Εκκλησία να σας καθησυχάζει λέγοντας σας να το δεχτείτε μη τους ακούσετε. Να μην ακούσετε κανέναν ούτε τους γονείς σας, ούτε συζύγους, ούτε φίλους κλπ. Μόνο τον Χριστό να ακούσετε που μέσω του Ιωάννη μας προειδοποίησε.

    Ή με τον Χριστό θα είμαστε ή με τον Μαμωνά ( Χρήμα ).

    Τα δύο θηρία
    (Αποκάλυψη Ιωάννη 13, 16-18)

    Το θηρίο υποχρεώνει όλους, μικρούς και μεγάλους, πλούσιους και φτωχούς, ελεύθερους και δούλους, να χαράξουν σημάδι πάνω στο δεξί τους χέρι ή στο μέτωπό τους. Κανείς δε θα μπορεί να αγοράσει ή να πουλήσει, παρά μόνον αυτός που έχει χαραγμένο το όνομα του θηρίου ή τον αριθμό του ονόματός του. Εδώ χρειάζεται η σοφία. Όποιος έχει μυαλό ας λογαριάσει τον αριθμό του θηρίου, που είναι αριθμός ανθρώπου· ο αριθμός του είναι χξς’ (εξακόσια εξήντα έξι).

    Όλοι είναι καλεσμένοι στην Βασιλεία του Θεού Πατέρα μας. Όλοι μας όσο αμαρτωλοί και να είμαστε ο Θεός μας αγαπάει και θα μας δεχτεί στο σπίτι του. Ένα μονάχα ζητάει από εμάς, μετάνοια. Και σαν τον άσωτο υιό θα μας δεχτεί όλους μας.

    Κοντά στην ορθοδοξία μας και στα μυστήρια της. Πίστη στον Χριστό μας, μελέτη της Γραφής, εκκλησιασμό, εξομολόγηση στον πνευματικό μας και Θεία Κοινωνία. Και όλα αυτά να τα κάνουμε με ταπείνωση και αγάπη.

    «Σ’ εσάς όμως, φίλοι μου, λέω: Μη φοβηθείτε αυτούς που σκοτώνουν το σώμα και ύστερα δεν μπορούν τίποτα περισσότερο να κάνουν. Να σας πω ποιον να φοβηθείτε: το Θεό, που έχει την εξουσία να σας ρίξει στην κόλαση μετά το φυσικό θάνατο. Σας βεβαιώνω πως αυτόν πρέπει να φοβάστε.»

    Ο Χριστός μας ξεκάθαρα μας λέει ότι το σώμα μας είναι κάτι το προσωρινό, η ψυχή μας που κατοικεί μέσα σε αυτό είναι αιώνια και σε αυτήν πρέπει να δίνουμε μεγάλη σημασία.

    Το σώμα μας κάποια στιγμή θα το αποχωριστούμε, την ψυχή μας ποτέ…

    Ομολογείτε χωρίς φόβο
    (Κατά Λούκα 12, 4-12)

    «Σ’ εσάς όμως, φίλοι μου, λέω: Μη φοβηθείτε αυτούς που σκοτώνουν το σώμα και ύστερα δεν μπορούν τίποτα περισσότερο να κάνουν. Να σας πω ποιον να φοβηθείτε: το Θεό, που έχει την εξουσία να σας ρίξει στην κόλαση μετά το φυσικό θάνατο. Σας βεβαιώνω πως αυτόν πρέπει να φοβάστε. Τα πέντε σπουργίτια δεν πουλιούνται για δύο μόνο ασσάρια; Κι όμως ο Θεός ούτε ένα απ’ αυτά δεν ξεχνάει. Ο Θεός έχει μετρημένες ακόμα και τις τρίχες της κεφαλής σας. Μη φοβάστε, λοιπόν, γιατί αξίζετε περισσότερο από πολλά σπουργίτια.»
    «Σας βεβαιώνω πως όποιος ομολογήσει μπροστά στους ανθρώπους ότι ανήκει σ’ εμένα, το ίδιο θα κάνει γι’ αυτόν και ο Υιός του Ανθρώπου κατά την τελική κρίση, μπροστά στους αγγέλους του Θεού. Όποιος όμως με απαρνηθεί μπροστά στους ανθρώπους, θα τον απαρνηθεί και ο Υιός του Ανθρώπου μπροστά στους αγγέλους του Θεού, κατά την τελική κρίση. Όποιος μιλήσει προσβλητικά κατά του Υιού του Ανθρώπου, ο Θεός θα τον συγχωρήσει· όποιος όμως προσβάλει το Άγιο Πνεύμα, ο Θεός δε θα τον συγχωρήσει. Όταν σας οδηγήσουν μπροστά στις συναγωγές ή στις πολιτικές αρχές, μην αγωνιάτε για το πώς θα απολογηθείτε ή τι θα πείτε, γιατί το Άγιο Πνεύμα θα σας φωτίσει εκείνη τη στιγμή τι θα πρέπει να πείτε».

    ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ…. Πιστεύω, ως ορθόδοξος Χριστιανός, σε έναν Θεό, Πατέρα, Κυρίαρχο του παντός, που δημιούργησε από το μηδέν και με απόλυτη ελευθερία και αγάπη τον ουρανό και τη γη. Δημιούργησε, δηλαδή, τόσο τον ορατό και υλικό, όσο και τον αόρατο και πνευματικό κόσμο.Πιστεύω και σ’ έναν Κύριο, τον Θεάνθρωπο Ιησού Χριστό, που είναι ο μονογενής Υιός του Θεού Πατέρα και Γεννήθηκε απ’ Αυτόν προαιωνίως. Είναι φως, όπως και ο Πατέρας Του. Είναι αληθινός Θεός, επειδή γεννήθηκε από τον αληθινό Θεό. Ο Υιός δεν είναι δημιούργημα ή κτίσμα του Θεού, όπως πίστευαν διάφοροι αιρετικοί, αλλά έχει την ίδια Θεία ουσία με τον Πατέρα (είναι «ομοούσιος») και τα πάντα δημιουργήθηκαν δια του Υιού.Ο Υιός του Θεού, για τη δική μας σωτηρία, κατέβηκε από την ουράνια δόξα Του στη γη και έλαβε σάρκα, όμοια με τη δική μας, από την Παρθένο Μαρία με την ενέργεια του Αγίου Πνεύματος. Έγινε δηλαδή άνθρωπος όμοιος σε όλα μ’ εμάς, εκτός από την αμαρτία και έζησε σε συγκεκριμένο χρόνο πάνω στη γη.Σταυρώθηκε, έπαθε και τάφηκε για μας, όταν ρωμαίος επίτροπος της Ιουδαίας ήταν ο Πόντιος Πιλάτος .Και αναστήθηκε, σύμφωνα με την Αγία Γραφή, την τρίτη ημέρα από τον τάφο, ενώ ήταν νεκρός.Μετά την Ανάστασή Του ανέβηκε στον ουρανό με τη δύναμη που είχε ως Θεός, δοξάζοντας έτσι την ανθρώπινη φύση. Ανέβηκε και κάθισε στα δεξιά του Πατέρα Του.Θα έρθει και πάλι στον κόσμο με δόξα, σε χρόνο που τον γνωρίζει μόνο ο Θεός, για να κρίνει τους ζωντανούς και τους νεκρούς. Και η Βασιλεία Του δεν θα έχει τέλος.Πιστεύω και στο Άγιο Πνεύμα, το τρίτο πρόσωπο της Αγίας Τριάδος, που έχει κυριότητα και εξουσία. Ζωοποιεί όλη την κτίση και εκπορεύεται από τον Πατέρα. Είναι ομοούσιο με τον Πατέρα και τον Υιό. Προσκυνείται και δοξάζεται ισότιμα μαζί Τους. Καθοδήγησε τους Προφήτες της Παλαιάς Διαθήκης, που προείπαν για τον ερχομό του Σωτήρα.Πιστεύω και στην Εκκλησία. Είναι μία, επειδή μία είναι η κεφαλή της, ο Χριστός και μία η πίστη εκείνων που μετέχουν στη ζωή της. Είναι αγία, χωρισμένη από κάθε αμαρτία. Είναι καθολική, επειδή κατέχει όλη την αλήθεια και θέλει να συμπεριλάβει όλους τους ανθρώπους. Είναι αποστολική, επειδή διατηρεί ανόθευτη τη διδασκαλία των Αποστόλων και επειδή οι επίσκοποι που την ποιμαίνουν είναι διάδοχοι εκείνων.Ομολογώ ένα βάπτισμα στο όνομα της Αγίας Τριάδος. Μ’ αυτό αρχίζουμε την καινούρια ζωή μέσα στην Εκκλησία. Με αυτό συγχωρείται το προπατορικό αμάρτημα.Πιστεύω και περιμένω την κοινή ανάσταση όλων των νεκρών. Θα αναστηθεί κάθε σώμα για να ενωθεί με την αθάνατη ψυχή του. Η ανάσταση όλων θα γίνει με τη Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου.Προσδοκώ ότι, μετά την ανάσταση και την τελική κρίση όλων των ανθρώπων από τον Χριστό, θα αξιωθώ να απολαύσω την αιώνια ζωή, μαζί με όλους τους αγίους. Αμήν.

    • ΓΙΑΤΡΟΣ says:

      Η Αποκάλυψη που δόθηκε στον Ιωάννη αρχίζει και τελειώνει με δηλώσεις που δείχνουν ότι τα γεγονότα που συζητήθηκαν θα γίνουν γρήγορα και ο χρόνος ήταν κοντά. Αυτά τα γεγονότα περιλάμβαναν την επιστροφή του Χριστού. Θυμηθείτε, αυτή η προφητεία γράφτηκε πριν από περίπου 2000 χρόνια και απευθύνθηκε στους χριστιανούς του πρώτου αιώνα. Πόσο ενδιαφέρον θα ήταν αυτό το μήνυμα σε αυτούς τους Χριστιανούς του πρώτου αιώνα αν «γρήγορα» και «κοντά» σήμαινε πράγματι κάτι μακρινό; Ας δούμε πώς χρησιμοποιούνται οι λέξεις «γρήγορα» και «κοντά» στην Αποκάλυψη.

      Αποκάλυψη 1: 1: « Αποκάλυψις Ιησού Χριστού, την οποίαν έδωκεν εις αυτόν ο Θεός, διά να δείξη εις τους δούλους αυτού όσα πρέπει να γείνωσι ταχέως.» («ταχέως» με ταχύτητα, γρήγορα) Μεταφ Κολιτσάρα «να πραγματοποιηθούν συντόμως»

      Αποκάλυψη 1: 3: «Μακάριος ο αναγινώσκων και οι ακούοντες τους λόγους της προφητείας και φυλάττοντες τα γεγραμμένα εν αυτή· διότι ο καιρός είναι πλησίον.» Μετάφ Κολιτσάρα «διότι ο καιρός, που θα πραγματοποιηθούν αυτά, είναι πολύ κοντά.»

      Αποκάλυψη 22: 7: «Ιδού, έρχομαι ταχέως. Μακάριος όστις φυλάττει τους λόγους της προφητείας του βιβλίου τούτου.»
      Μετάφ Κολιτσάρα «έρχομαι γρήγορα. »

      Αποκάλυψη 22:10: «Και λέγει προς εμέ· Μη σφραγίσης τους λόγους της προφητείας του βιβλίου τούτου· διότι ο καιρός είναι εγγύς.»

      Αποκάλυψη 22:12: « Και ιδού, έρχομαι ταχέως…» Μετάφ Κολιτσάρα « Ιδού έρχομαι γρήγορα…»

      Αποκάλυψη 22:20: «Λέγει ο μαρτυρών ταύτα· Ναι, έρχομαι ταχέως.» Μετάφ Κολιτσάρα «Λεγει ο Χριστός, Ναι, έρχομαι γρήγορα.»

      Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι στον Ιωάννη λέγεται να μην σφραγίσει τα λόγια αυτής της προφητείας επειδή ο καιρός είναι κοντά. Αυτό έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τον προφήτη Δανιήλ ο οποίος είχε πει να σφραγίσει τα λόγια των προφητειών που του δόθηκαν επειδή θεωρούνται ότι εκπληρώνονται στο μακρινό μέλλον.

      Δανιήλ 8:26: «Και η ρηθείσα όρασις περί των ημερονυκτίων είναι αληθής· συ λοιπόν σφράγισον την όρασιν, διότι είναι διά ημέρας πολλάς.»

      Δανιήλ 12: 9: «Και είπε, Ύπαγε, Δανιήλ· διότι οι λόγοι είναι κεκλεισμένοι και εσφραγισμένοι έως του εσχάτου καιρού.»

    • ΓΙΑΤΡΟΣ says:

      Αν σου έλεγα Χρήστο (χ) ότι ερχόμουν για να σε δω ταχέως θα καταλάβαινες ότι σε λίγο θα έρθω να σε δω. Θα καταλάβαινες ότι η χρήση της λέξης «ταχέως» θα σήμαινε κάτι που θα συνέβαινε γρήγορα. Είναι αυτός ο τρόπος που οι άνθρωποι πριν 2000 χρόνια χρησιμοποίησαν και κατάλαβαν τη λέξη «ταχέως»; Ας ρίξουμε μια ματιά.

      1 Κορινθίους 4:19: « πλην θέλω ελθεί ταχέως προς εσάς, εάν ο Κύριος θελήση, και θέλω γνωρίσει ουχί τον λόγον των πεφυσιωμένων, αλλά την δύναμιν·»

      Φιλιππησίους 2:19: «Ελπίζω δε επί τον Κύριον Ιησούν να πέμψω προς εσάς ταχέως τον Τιμόθεον, διά να ευφραίνωμαι και εγώ μαθών την κατάστασίν σας·»

      1 Πέτρου 1: 13-14: «Διά τούτο αναζωσθέντες τας οσφύας της διανοίας σας, εγκρατεύεσθε και έχετε τελείαν ελπίδα εις την χάριν την ΕΡΧΟΜΕΝΗΝ εις εσάς, όταν αποκαλυφθή ο Ιησούς Χριστός»

      Αποκάλυψη 22:12: «Και ιδού, έρχομαι ταχέως, και ο μισθός μου είναι μετ’ εμού, διά να αποδώσω εις έκαστον ως θέλει είσθαι το έργον αυτού.»

      Από το πλαίσιο των προηγούμενων εδαφίων γίνεται σαφές ότι όταν οι συγγραφείς χρησιμοποίησαν τη λέξη «ταχέως» στη γλώσσα τους, ήταν να γνωστοποιήσουν την ιδέα ότι αυτό που γράφουν θα συνέβαινε σε σύντομο χρονικό διάστημα. Όταν η λέξη «ταχέως» χρησιμοποιείται σε σχέση με την επιστροφή του Ιησού, δεν χάνει ξαφνικά τη συνήθη έννοια του κάτι που πρόκειται να συμβεί.

      Η λέξη σημαίνει πάντα με ταχύτητα, ταχύτητα και βιασύνη. Ο βιβλικός λόγιος Kurt Aland στα σχόλιά του στην Αποκάλυψη 22:12, λέει: «Στο αρχικό κείμενο η ελληνική λέξη που χρησιμοποιείται είναι “ταχέως” και δεν σημαίνει “σύντομα “, με την έννοια “κάποτε” , αλλά “τώρα, αμέσως” .

      Όπου χρησιμοποιείται αυτή η λέξη αναφορικά με τον ερχομό του Χριστού, υπάρχει κάποιος γλωσσικός λόγος για να πιστέψουμε ότι αυτό σημαίνει κάτι διαφορετικό από το γεγονός που θα συμβεί σύντομα στον πρώτο αιώνα; Είναι λογικό να επεκταθεί η λέξη «ταχέως» σε μια περίοδο σχεδόν 2000 ετών;

    • ΓΙΑΤΡΟΣ says:

      Ο Ιησούς δίδαξε στους μαθητές του ότι θα επιστρέψει στη ζωή τους. Αυτό γίνεται πολύ σαφές με μια προσεκτική ανασκόπηση αυτού που είπε στον λόγο του (Ματθαίος 24) και σε μια σειρά άλλων δηλώσεων που έκανε κατά τη διάρκεια της θητείας του.

      «Το βασικό μήνυμα του Χριστού ήταν ότι το τέλος της ιστορίας ήταν κοντά, ότι ο Θεός σύντομα θα παρέμβει για να ανατρέψει το κακό και να εδραιώσει την εξουσία του στη γη και ότι ο Ιησούς Και οι μαθητές του όλοι πίστευαν ότι αυτά τα γεγονότα στο τέλος του χρόνου θα συνέβαιναν κατά τη διάρκεια των ζωών τους.» ( Bart Denton Ehrman)

      «Σας βεβαιώνω, ότι δεν θα παρέλθει η γενιά αυτή, ώσπου να γίνουν όλα αυτά (η Δευτέρα Παρουσία)» (Ματθ. κδ΄34).

      «Σας βεβαιώνω, πως υπάρχουν μερικοί ανάμεσα σ’ αυτούς που βρίσκονται εδώ, οι οποίοι δεν θα γευτούν το θάνατο, πριν δουν τον Υιό του Ανθρώπου να έρχεται στη Βασιλεία του» (Ματθ. ιστ΄28, Μάρκ. θ΄1 και Λουκ. θ΄27).

  8. ELLHNAS !!!!! says:

    ο ιωαννης αν και δε το αξιζουμε παρολο αυτο συνεχιζει να προσπαθει να μας δειξει την αληθεια !!! κανονικα επρεπε να μας αφισει στην μιρβανα μας κι θελουμε και μη να ξυπνισουμε αγρια απ τα γεγονοτα που ερχοντε!! ιωαννη σε ευχαριστω που υπαρχεις και ακομα παλευεις να μας ξυπνισεις !!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *