Διαφημίσεις

Δεν θα θελα καν ν’ αναφερθώ στα της διαπραγμάτευσης που για άλλη μια φορά μόνο αυτό δεν ήταν! Ωστόσο, αυτό που έγινε ήταν να μας επιβάλλουν μόνο νέα μέτρα και όρους που δεν μπορεί ν’ αντέξει κανείς λαός, πόσο μάλλον ένας ευρωπαϊκός λαός!

     Αυτή είναι η μόνη αλήθεια όσο κι αν δεν μας αρέσει! Δεν πήραμε τίποτα!!!
QE και ΧΡΕΟΣ, τα δυο βασικά μας αιτήματα απορρίφθηκαν. Αυτά που θα μπορούσαν να βοηθήσουν την οικονομία μας και τη χώρα, ενώ το ποσό της δόσης είναι αστείο, καθώς αυτό κατ’ ουσίαν αντιπροσωπεύει τη δική τους δόση!   

Στον αντίποδα δε, μας φόρτωσαν με ένα κάρο νέα μέτρα και μαζί μ’ αυτό μας πέταξαν στον Καιάδα, όπου έως τουλάχιστον το 2060 θα ψάχνουμε να βρούμε τον πάτο προσπαθώντας να καλύψουμε τα παρανοϊκά τους ακραία πρωτογενή πλεονάσματα, ζώντας ως χώρα και λαός υπό συνθήκες κατοχής βιώνοντας πρωτόγνωρες όσο και δραματικές καταστάσεις!
Αυτή είναι η πραγματικότητα και όλα τα άλλα είναι ψέματα και γελοιότητες για Ιθαγενείς!!!


Αυτή δεν είναι κυβέρνηση, είναι ένα συνονθύλευμα γελοίων που έχουν αναγάγει το ψέμα σε επιστήμη και όλες τις επόμενες ημέρες θα μας μιλάνε για την επιτυχία τους!

Ένα απίστευτο τσίρκο ανεπάγγελτων και αποτυχημένων γελωτοποιών , τελικά μια συμμορία αναρχικοπουλημένων που διασύρουν, φτωχοποιούν και κλέβουν τις περιουσίες του λαού προδίδοντας την πατρίδα τους για να παραμείνουν στην εξουσία!!!


Πατριώτισσες και πατριώτες, αν δεν αλλάξουμε κυβέρνηση κι αν δεν αλλάξει άμεσα η δομή της Ε.Ε. όπως περιγράφω και στο προηγούμενο άρθρο μου, με την Γερμανία ηγέτιδα και εντός του θεσμού, η χώρα μας δεν έχει τύχη όπως και η Ε.Ε.!
Τα πάντα άλλαξαν και αλλάζουν, συμμαχίες δεκαετιών καταρρέουν, νέες δυνάμεις αναδύονται και σύνορα κρατών αμφισβητούνται!
Οι γεωπολιτικές ισορροπίες άλλαξαν και όλη η γη είναι στο πόδι. Η Μεσόγειος είναι έτοιμη να εκραγεί, το Αιγαίο φλέγεται με τη χώρα μας να βρίσκεται στο μάτι του κυκλώνα κι ανήμπορη να αντιδράσει για να βοηθήσει τον εαυτό της και τα αδέρφια μας στην Κύπρο και εμείς παραμένουμε με μια κυβέρνηση ηλιθίων και δοσίλογων να μην ξέρουν όχι μόνο να χειριστούν τα οικονομικά και Εθνικά μας θέματα, αλλά να ψάχνονται και να αυτογελοιοποιούνται κάθε φορά, μην μπορώντας καν να διεκδικήσουν τα όποια αυτονόητα και στοιχειώδη. Μόνοι δίχως φίλους και συμμάχους, παρίες της παγκόσμιας κοινότητας να εκλιπαρούμε τους πάντες και κανείς να μη μας δίνει ούτε αντίδωρο!  

Τι απαξίωση, τι ντροπή και τι κίνδυνος για το Έθνος μας!!!


Αδέλφια, η χώρα τούτες τις δύσκολες στιγμές χρειάζεται άτομα νοήμονα, αδέκαστα και πατριώτες, δηλαδή αλλαγή του πολιτικού προσωπικού της χώρας!!!     

Χρειαζόμαστε άτομα έντιμα και σοβαρά που να εμπνέουν και να εργάζονται για την πατρίδα τους και όχι σε βάρος της ικανοποιώντας τις προσωπικές τους φιλοδοξίες. Άνθρωποι που να μην τους κατατρώει το σαράκι της εξουσίας μεταλλάσσοντας τους σε ανθρωποειδή υποκείμενα και προδότες, να σκέπτονται μόνο την πατρίδα τους και τον λαό!!!
Είναι αυτό που δεν βλέπουμε να συμβαίνει στη χώρα μας, αντιθέτως αυτό που βιώνουμε είναι να πληρώνουμε κάθε φορά τα εγκλήματα τους παραμένοντας στο ίδιο έργο θεατές και κανείς να μην τιμωρείται!

Ας μπει επιτέλους ένα τέλος σ’ αυτό, είτε από τη Δικαιοσύνη είτε απ’ τον λαό!    
Και εύχομαι να συμβεί το πρώτο, αυτό που επιτάσσει η Δημοκρατία μας και η έννομος τάξη! Σε αντίθετη περίπτωση, ας μη σκεπτόμαστε καν τι θα συμβεί!!!

Β. Αναγνώστου
Συγγραφέας- αρθρογράφος

www.manifesto.com.gr     



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

12 σχόλια στο “ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙ; ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΟΥΝ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΔΟΛΙΟ ΤΟΠΟ;”
  1. Αγαπητέ κύριε Αναγνώστου,

    Συμφωνώ απόλυτα με το άρθρο σας, εκτός από δύο σημεία,
    ..ο χαρακτηρισμός ηλίθιου προσβάλλει τον ηλίθιο, αυτοί οι αναρχοκατσαπλιαδες είναι απλά εμισθοι γιά συγκεκριμένο έργο, το οποίο μέχρι σήμερα τα έχουν καταφέρει πολύ καλά.
    Τώρα όσον αφορά την ΕΕ, δέν νομίζω ότι μετά από δύο αιώνες να θέλουμε να είμαστε μαζί τους.
    Αυτοί είναι άσχετοι με τόν πολιτισμό μας καί την κουλτούρα, κατά συνέπεια επειγόντως να διαχωρίσουμε την θέση μας.
    Τώρα όσον αφορά την αλλαγή του πολιτικού κατεστημένου, η ερώτηση είναι ποιός ή ποιοί είναι αυτοί με τα χαρακτηριστικά που σωστά έχετε δώσει, και άν είναι είναι πρόθυμοι να βοηθήσουν πραγματικά την Ελλάδα ;;;
    Άς βγουν να μας πουν συγκεκριμένα να τό συζητήσουμε και να παρθούν τελικές αποφάσεις για την Ελλάδα.
    Τέλος, άν περιμένουμε από την και καλά δικαιοσύνη θα περιμένουμε για άλλους δύο αιώνες….
    Σάς ευχαριστώ.?

  2. δεν πειραζει.Αυτο μας αξιζει.Οταν στις διαδηλωσεις που γινονταν κατεβαιναμε οι ανεργοι για να συμπαρασταθουμε στους εργαζομενους και να απαιτησουμε γενικη ευημερια και οικονομικη σωτηρια στην χωρα αποδειχτηκε οτι μας πουλησαν για πολλοστη φορα ψηφιζοντας τους ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ πολιτικα καθαρματα που μας εφεραν εδω που ειμστε με αποκορυφωμα την εκλογη του συριζα αμεσως μετα την κωλοτουμπα στο δημοψηφισμα.Η μεγαλη μεριδα του λαου δεν μπορει να ισχυριστει οτι δεν γνωριζε,ψηφιζε συμφωνα με ιδιοτελεις σκοπους.Οι δημοσιοι να μην χασουν το μισθο τους,οι αγροτες να μην φορολογηθουν,τα κλειστα επαγγελματα να μην πειραχτουν κοκ με ανταλλαγμα την ψηφο τους φυσικα.Τωρα που θα φτυσουν και αυτοι το γαλα της μανας τους και δουν τη γλυκα,μετα την ανεργια και την μεταναστευση των παιδιων τους,δεν θα μου καιγεται και εμενα καρφι.Ποσο μαλιστα οταν αυτη η γενια μαζι με την γενια των ψευτοεπαναστατων του πολυτεχνειου χρεωσαν την χωρα,συμμετειχαν στο παρτυ μιζας και διοριζονταν με απολυτηριο λυκειου και δυο τενεκεδες λαδι.Αυτο μας αξιζει για να φυγει η βρωμια και μεινουν λιγοι και σωστοι Ελληνες που θα πολεμησουν για την Πατριδα και την οικογενεια τους στο τελος και φερνοντας δικαστηρια για τους προδοτες.Για να γινει αυτο πρεπει να σταυρωθεις πρωτα,να μαζεψεις αγανακτηση,αλλα φαινεται οτι υπαρχει λιπος και survivor που τους ταιζουν σανο,σαν να τους λενε ΜΗΝ ΑΓΩΝΙΖΕΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΑΣ.ΕΧΕΤΕ ΤΟΥΣ ΜΑΧΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΗΜΟΥΣ ΝΑ ΜΑΧΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ!….ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΓΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΥΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ,ΚΙΝΗΤΕΣ ΚΟΥΡΑΔΟΜΗΧΑΝΕΣ.

    1. Φίλε Πέλοψ,
      Συμφωνώ μέ τά όσα γράφεις, όπως επίσης συμφωνώ και με την Ηλέκτρα, είσαι κομμάτι σκληρός, αλλά και δίκαιος. Όμως διακρίνω, αν κάνω λάθος να μέ διορθώσεις, ότι βαθειά κάπου μέσα σου υπάρχει καί τό κάτι άλλο αυτό που γιά χρόνια παλεύουμε,να ξανά πάρουμε πίσω αυτή τήν Ελλάδα πού μάς ανήκει, αυτή πού μάς άφησαν οι γονείς μας καί πιστεύω ότι θα την πάρουμε καί θα την ξαναφτιάξουμε, έστω καί διαλυμένη από τούς αναρχοκατσαπλιαδες, τούς λογής κοτζαμπάσηδες. Έχουμε ιερή υποχρέωση στους γονείς μας καί τα παιδιά μας ( όσα έμειναν πίσω ), Προσωπικά αν καί στο τρίτο στάδιο της ζωής είμαι ειλικρινά έτοιμος γιά πολλά, αρκεί κάποτε να συνεννοηθούμε, αφού ο σκοπός είναι ένας και μοναδικός.
      Σε ευχαριστώ γιά τόν χρόνο σου…

  3. Το δρομο θα μας τον δειξει η λαικη συνελευση της Ν.Φιλαδελφειας με τους τσιριζαιους οποδους και διαφορους λαθρολαγνους σε συζητηση με τους πολιτες-χαχολους ,με θεμα το 4 μνημονιο και τι θα κανουμε με τις τσεπες μας(σε συντομια ολα τα τσακισματα που μας βαζουν).Δηλαδη σε δουλευουν και απο πανω,θυμηθειτε το ” ο γερμανος” θα παθει χοντρο χουνερι, του ταχουν μαζεμενα καποιοι ,για αυτο και φαινονται αυτα με τις δοσεις και τα τσαλιμια που κανουν

  4. Μου είχε πει όταν είμουν μικρός ένας παππούς… Όταν γίνονται πολλά γεγονότα μεγάλα μαζί… Θέλουν να τραβιξουν την προσοχή του κόσμου από κάτι μεγάλο που θα γίνει.. Ώστε να μην το αντιληφθεί ο κόσμος… Απλός λέω…

  5. ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ

    Το Ανατολικό Ρωμαϊκό κράτος έζησε και διέπρεψε επί χίλια περίπου έτη μετά την άδοξη κατάρρευση του Δυτικού. Κάνοντας εδώ μια παρένθεση να τονίσω ότι αποτελεί ικανή και αναγκαία συνθήκη το στοιχείο της ενότητος σε ένα κράτος, πολλώ δε μάλλον όταν πρόκειται για μία πολυεθνική αυτοκρατορία. Αξίζει, λοιπόν, να μελετηθούν οι λόγοι αποσυνθέσεως και τελικής διαλύσεως της Δυτικής αυτοκρατορίας. Και τούτο διότι, τα συμπεράσματα που θα εξαχθούν ενισχύουν σε πολύ μεγάλο βαθμό την άποψη περί ελληνικότητος του Βυζαντίου. Έχοντας κατά νου λοιπόν την παραπάνω αρχή, στην Ανατολικορωμαϊκή Αυτοκρατορία συναντάμε τους Έλληνες και τους πλήρως εξελληνισμένους, οι οποίοι αποτελούσαν τον συμπαγή, σταθερό και σκληρό πυρήνα της. Οι άλλοι λαοί (Αρμένιοι, Γεωργιανοί, Σύριοι, Αιγύπτιοι, Σλαύοι, Βούλγαροι, Ιταλιώτες, Αλβανοί) ανήκαν σε αυτήν μερικώς και ασταθώς. Δεν εταυτίζοντο με το Κράτος, το οποίο είτε δεν το θεωρούσαν δικό τους (Σύριοι, Αιγύπτιοι), είτε εποφθαλμιούσαν την ηγεσία του από τους Έλληνες (Βούλγαροι: Συμεών, Σαμουήλ) και την μετατροπή του σε μιας άλλης μορφής και φύσης αυτοκρατορία, με προεξάρχον έθνος τους ιδίους. Για όλους τους παραπάνω λόγους, άλλες φορές τάχθηκαν στο πλευρό της κεντρικής διοίκησης, ενώ κάποιες άλλες συνεργάζοντο με τους εχθρούς του κράτους. Το Βυζάντιο, ασφαλώς και δεν ήταν δικό τους. Ανήκε στους Έλληνες που του έδωσαν την γλώσσα, την παιδεία, τον πολιτισμό και την Ελληνορθοδοξία.

    Ειδικότερα, η περίοδος 400-600 μ.χ, υπήρξε μεταβατική. Από το 600 αρχίζει η περίοδος του πλήρους εξελληνισμού, ο οποίος ολοκληρώνεται μέχρι το 650. Έκτοτε, επί 800 έτη η Αυτοκρατορία είναι πλήρως και καθαρώς Ελληνική. Στην πρόσληψη καθαρώς ελληνικού χαρακτήρος συμβάλλει και η κατά τον 7ο αιώνα απώλεια των ελληνιστικών επαρχιών (αλλά στην ουσία μηδέποτε πλήρως αφομοιωθέντων), δηλαδή της Συροπαλαιστίνης και Αιγύπτου (αφορμή οι δογματικές διαφορές όπως ο μονοφυστισμός και ο μονοθελητισμός, αλλά με βαθύτερη αιτία την προαναφερθείσα στην προηγούμενη παράγραφο), οι οποίες αφέθηκαν στην αραβική κατάκτηση διχως να προβάλλουν αντίσταση. Έτσι το κράτος περιορίζεται στην Μικρά Ασία, στην χερσόνησο του Αίμου, στα νησιά του Αιγαίου, στην Κρήτη (εξαίρεση τα περίπου 140 χρόνια σκλαβιάς στους Σαρακηνούς κατά τα έτη 824-961), στην Κύπρο και σε κάποια τμήματα της Νότιας Ιταλίας και Κριμαίας.

    Επειδή, όμως, οι αναφορές μου σε Έλληνες Ιστορικούς θα θεωρηθούν ως υποκειμενικές θεωρήσεις του όλου ζητήματος θα αναφερθώ στις απόψεις ξένων Ιστορικών. Έτσι ο H.G. Wells στην «Παγκόσμια Ιστορία» του αποκαλεί το Βυζάντιο «Νέο Ελληνικόν κράτος» Γράφει σχετικώς: “Περί του Βυζαντινού κράτους ομιλούν γενικώς, ως εάν επρόκειτο περί συνεχίσεως της ρωμαϊκής παραδόσεως, ενώ εις την πραγματικότητα τούτο ήτο ανανανέωσις της παραδόσεως του Αλεξάνδρου. Το ανατολικόν κράτος, αφ΄ότου εχωρίσθη από το δυτικόν, ωμιλούσε την ελληνικήν και αποτελούσε την συνέχεια της ελληνικής παραδόσεως αν και όχι εντελώς αγνής. Πάντως το κράτος αυτό ήτο ελληνικόν και όχι λατινικόν.” (α’.σελ. 635-638 εκδ. «Δέλτα»).

    Ο Γίββων, επίσης, θαυμάζει την χάριν και την κομψότητα που έχει η ελληνική γλώσσα στα κείμενα του Κεδρηνού.

    Ο Άγγλος Ιστορικός Toynbee, από την άλλη, σημειώνει: “Η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία είχε χρησιμεύσει ως το ελληνικόν οικουμενικόν κράτος. Τούτο, βεβαίως, κατά τον ίδιο ισχύει πολύ περισσότερο για το ανατολικό τμήμα της, ιδίως μετά το 476 μ.χ” («Σπουδή της Ιστορίας»).

    Τέλος ο Γάλλος Jacques Le Goff στο βιβλίο του “La Civilisation de I’ Occident Medieval Artaud” εκδοθέν στην Ελλάδα το 1993 από τις εκδόσεις ΒΑΝΙΑΣ με τον ελληνικό τίτλο “Ο πολιτισμός της Μεσαιωνικής Δύσης” χαρακτηρίζει τους Βυζαντινούς σαφέστατα ως Έλληνες. (σελ.68-69)

    Επομένως, βλέπουμε ότι το χιλιόχρονο Βυζάντιο δεν δύναται να προσδιοριστεί ως οτιδήποτε άλλο παρά μόνο ΕΛΛΗΝΙΚΟ. Αποτελεί την απόλυτη αναφορά στον Β’ Ελληνικό πολιτισμό. Είναι το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ, το οποίο δεν εβίωσε τα σκοτάδια του Δυτικού Μεσαίωνα. Τουναντίον ήταν οι Βυζαντινοί Λόγιοι οι οποίοι προκάλεσαν την Αναγέννηση που οδήγησε στην παγκόσμια Δυτικοευρωπαϊκή πρωτοκαθεδρία. Διαφορετικά οι Δυτικοί θα έκαιγαν μέχρι τις ημέρες μας τις μάγισσες.

    Πιστεύω ότι η ουσία εστιάζεται στον χαρακτήρα του κράτους ο οποίος ήτο καθαρώς Ελληνοχριστιανικός από τη σύζευξη των δύο μεγάλων ποταμών του Χριστιανισμού και του Ελληνικού πνεύματος. Είναι αλήθεια πως το ελληνικόν πνεύμα αναζωογονήθηκε και απετέλεσε, μέσω της ελληνικής γλώσσης, το όχημα μετάδοσης του χριστιανισμού προς τα υπόλοιπα Έθνη, τόσο εντός όσο και εκτός της αυτοκρατορίας.

    Ειδικότερα, στους πρώτους αιώνες του Βυζαντίου ή της οψίμου αρχαιότητος (4ος με 6ο) διαμορφούται οι βασικοί προβληματισμοί της βυζαντινής λογοτεχνίας. Στο σημείο αυτό το “κοσμολογικό πρόβλημα” των Ελλήνων, η αγωνία δηλαδή για τη λύτρωση του ανθρώπου από τη μοίρα και τον θάνατο, θα συναντηθεί με το “χριστολογικό ζήτημα”, που τοποθετεί τον ιδρυτή της νέας θρησκείας στην αρχή και στην αδιάκοπη συνέχεια του κόσμου. Πρυτανεύει η άποψη ότι η Αρχαία Ελληνική Γραμματεία αποτελεί προπαιδεία για τη μελέτη των χριστιανικών κειμένων. Η πρόθεση αυτή αποσκοπεί στο να συνδυάσει το χριστιανικό με το κλασσικό πνεύμα.

    Μετά τα παραπάνω μεταφέρω ορισμένα χαρακτηριστικά στοιχεία:

    1. Ο αυτοκράτωρ Ιωάννης Βατάτζης της Ελληνικής αυτοκρατορίας της Νικαίας λέγει: «Εν τω γένει των Ελλήνων ημών, η σοφία βασιλεύει.»

    2. Ο Ευστάθιος, Επίσκοπος Θεσσαλονίκης τον 11ο με τα εμβριθή και κατατοπιστικά του σχόλια στα Ομηρικά Έπη (για δες οι σκοταδιστές Βυζαντινοί!!!) στην ομιλία του για την Αγία Τεσσαρακοστή, λέγει: «Εις τε τον καθ΄ημάς Έλληνα και εις Βάρβαρον» (Ρ. G. Migne τ.135, σελ. 708).

    3. Ο Νικηφόρος Γρηγοράς συνεχώς χρησιμοποιεί το όνομα «Έλληνες» με εθνική και όχι θρησκευτική έννοια.

    4. Ο Ηγεμών Μιχαήλ Άγγελος το Ελληνικό Δεσποτάτο της Ηπείρου το αποκαλεί «Της Ελλάδος».

    5. Ο Ιωάννης Αργυρόπουλος προσφωνεί τον Ιωάννη Ε΄ Παλαιολόγο: «Ω της Ελλάδος Ήλιε Βασιλεύ» (Σάνθας, Monuments A).

    6. Ο Μιχαήλ Η’ Παλαιολόγος σε πανηγυρική ομιλία του υπογραμμίζει την «Δόξαν της Ελληνικής παραδόσεως» και υπερηφανεύεται (όπως άλλοτε ο Ισοκράτης για τους Αθηναίους), επειδή οι κάτοικοι της Κωνσταντινουπόλεως: «Ου μιξοβάρβαρου λαού το φθέγμα φύρδην προϊεμένου.» Αλλά διατρανούν: «Την Ελλάδα γλώτταν την ορθορρήμονα».

    7. Στην «Βασίλειον Τάξιν» του ο αυτοκράτωρ Κωνσταντίνος ο Πορφυρογέννητος αναφέρει την «Ελληνική Παιδείαν» και την «Ελληνική Μουσικήν» ως αντίθετες όχι πλέον προς τις των χριστιανών, αλλά προς τις των «Βαρβάρων».

    8. Η Άννα Κομνηνή υπερηφανεύεται επειδή εμελέτησε Αριστοτέλην και Πλάτωνα και γενικώς για την Ελληνική Παιδεία της.

    9. Ο Επίσκοπος Αθηνών Μιχαήλ Χωνιάτης υμνεί ποιητικώς την δόξαν των Αρχαίων Αθηνών.

    10. Ο Νικήτας Χωνιάτης, γράφοντας για την Άλωση της Κωνσταντινουπόλεως από τους Δυτικούς, θρηνεί επειδή του έλαχε η μοίρα: «Να παραπέμψω τοις έπειτα πράξεις πολεμικάς εν αις μη νικώσιν Έλληνες, να μεταχειρισθώ την Ιστορίαν, χρήμα βέλτιστον και κάλλιστον των Ελλήνων εύρημα, ίνα διαιωνίσω την μνήμην βαρβαρικών καθ’ Ελλήνων κατορθωμάτων.»

    11. Ο Λαόνικος Χαλκοκονδύλης καλεί «Έλληνας» τους κατοίκους του κράτους και «Βασιλείς Ελλήνων» τους εν Κωνσταντινουπόλει αυτοκράτορας.

    12. Ο Μ. Δούκας χαρακτηρίζει τον λαόν του Βυζαντίου «Τρυγίαν των Ελλήνων».

    13. Ο Σουλτάνος της Αιγύπτου με επιστολή του προς τον Ιωάννην Καντακουζηνόν τον αποκαλεί: «Βασιλέα των Ελλήνων»

    14. Ο Κωνσταντίνος ΙΑ’ Παλαιολόγος, στην τελευταία έκκλησί του για αγώνα, χαρακτηρίζει την Κωνσταντινούπολιν: «Ελπίδα και χαράν πάντων των Ελλήνων».

    15. Τέλος ακόμη και ο Ακάθιστος Ύμνος είναι εμπνευσμένος από τους χαιρετισμούς των Ορφικών προς την υψίστην Θεάν:

    «Χαίρε δε και κλίμαξ ποτί ουρανόν.» (Ορφικός)

    «Χαίρε κλίμαξ επουράνιε.» (Ακάθιστος Ύμνος)

    Το ένδοξο, Χιλιόχρονο Βυζάντιο, ή, άλλως όπως αποκαλείται το Ελληνικό Μεσαιωνικό κράτος, ξεκίνησε τυπικά με τη μεταφορά της πρωτευούσης του Ρωμαϊκού κράτους από τη Ρώμη

    στην αρχαία ελληνική αποικία του Βύζαντος του Μεγαρέα, το Βυζάντιο. Για το όνειρο του Κωνσταντίνου όπου του υπεδείχθη η ακριβής τοποθεσία Κτίσεως της Νέας Ρώμης, ή Νέας Ιερουσαλήμ, ή Νέας Επταλόφου ή Βασιλευούσης, ή Κωνσταντικουπόλεως, πιστεύω ότι δεν χρειάζεται να αναφερθώ` απλώς να επισημάνω ότι εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο της απαραίτητης ενδύσεως της αυτοκρατορικής απόφασης με τον κατάλληλο μύθο. Όμως, ουσιαστικά η Βυζαντινή αυτοκρατορία εκκινά την χιλιόχρονη πορεία της στην Ιστορία και την αιωνιότητα το 395. Τη χρονιά εκείνη, λίγο πριν πεθάνει ο Θεοδόσιος, μοίρασε την ενιαία Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία στους δύο του γιους. Στον Ονώριο έδωσε το Δυτικό Ρωμαϊκό τμήμα και στον Αρκάδιο το Ανατολικό Ρωμαϊκό τμήμα. Το τελευταίο αποτέλεσε το Ανατολικό Ρωμαϊκό Κράτος, ενώ οι ίδιοι οι Βυζαντινοί αποκαλούσαν τους εαυτούς των Ρωμαίους και την αυτοκρατορία τους Ρωμαϊκή. Σε αυτό το σημείο να τονίσω ότι, ειδικά για τους κατοίκους της Βασιλευούσης υπήρχε και η ονομασία Βυζαντινός, εκ του αρχαίου Βυζαντίου.

    Όμως, η ονομασία Ρωμαίος και Ρωμαϊκό κράτος εδόθη για καθαρά διοικητικούς λόγους, εξυπηρετούσε δε τον σκοπό της κατοχύρωσης της αυτοκρατορίας, ένα είδος πνευματικών δικαιωμάτων δηλαδή. Το Βυζάντιο ήταν πράγματι πολυεθνικό, εξαπλώνονταν, όμως, σε περιοχές, οι οποίες ανήκαν παλαιότερα στα Ελληνιστικά κράτη του Βασιλείου των Σελευκιδών, του Βασιλείου των Πτολεμαίων, αλλά και στην κυρίως Ελλάδα και στην Βαλκανική εν γένει. Στις περιοχές αυτές, εκτός των Ελλήνων, η συντριπτική πλειοψηφία των άλλων λαών είχαν ως γλώσσα συννενόησης την Ελληνιστική Κοινή, η οποία τότε ήταν παγκόσμια γλώσσα. Για να μην αναφερθούμε και σε πληθυσμούς, οι οποίοι αν και μη Ελληνικής καταγωγής ήταν Ελληνόφωνοι. Οι Έλληνες, λοιπόν, ως βασικό συστατικό στοιχείο της αυτοκρατορίας, ήταν ευνόητο να αναλάβουν τον κυρίαρχο ρόλο στην διοίκηση του κράτους, ως οι πλέον κατάλληλοι.

    Παρέλαβαν επομένως την Ρωμαϊκή Δομή του κράτους, χρησιμοποίησαν τον Χριστιανισμό ως συνεκτικό ιστό και την Ελληνική παιδεία και δημιούργησαν το μοναδικό στην Ιστορία, για την

    μακρόχρονη διάρκειά του, φαινόμενο της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας. Αυτά αναφέρονται και στο έργο του Σπυρίδωνος Ζαμπελίου “ΒΥΖΑΝΤΙΝΑΙ ΜΕΛΕΤΑΙ ΠΕΡΙ ΠΗΓΩΝ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΘΝΟΤΗΤΟΣ. ΑΠΟ Η’ ΑΧΡΙ Ι’ ΕΚΑΤΟΝΤΑΕΤΗΡΙΔΟΣ Μ.Χ” εκδοθέν το 1857. Λέγει συγκεκριμένα ο Ζαμπέλιος: “Τον μεσαιώνα τον ελληνικόν οικονομούσι τρεις κεφαλαιώδεις αρχαί. Α’ η αρχή της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας και πολιτικής ενότητος. Β’ η αρχή της Οικουμενικής Συνόδου, ή της θρησκευτικής ενότητος. Γ’ Η αρχή της Αττικής Παιδείας, ήγουν η της Εθνικής και ιστορικής ενότητος.” Συγκεκριμένα, ο Ελληνικός πολιτισμός στο Βυζάντιο, διετηρήθη ανόθευτος και είναι αυτός που εκφράζει την “ζώσα ψυχή”, το “πνεύμα” του Ελληνικού Έθνους. Το Ελληνικό Έθνος ορίζεται ως Υπεριστορική οντότητα που βιώνει διάφορες ιστορικές πραγματικότητες, κατά την διάρκεια των αιώνων, οι οποίες συνιστούν μετεξελίξεις του Ελληνικού πνεύματος.

    Ο μεγάλος Κωνσταντίνος Παπαρρηγόπουλος, τώρα, του οποίου το τρίσημο σχήμα της Ελληνικής Ιστορίας διδασκόμαστε μέχρι σήμερα, απαντά τεκμηριωμένα στις κακοήθειες του Φαλμεράϋερ και τονίζει την πολιτιστική αφομοίωση της καθόδου των Σλάβων από τους γηγενείς, με επακόλουθο τον Εξελληνισμό τους. Όσο για τους Αλβανούς, αυτοί μετακινήθηκαν επί Ισαύρων από τον Καύκασο στην σημερινή τους επικράτεια. Οι Αρβανίτες προϋπήρχαν και είναι Ελληνικό φύλο, χαρακτηρίζονται, μάλιστα, από τον βραβευθέντα Κ. Μπίρη ως ΟΙ ΔΩΡΙΕΙΣ ΤΟΥ ΝΕΩΤΕΡΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ στο ομότιτλο βιβλίο του. Αλλά και η ιστορία του άξιου Έλληνος χριστιανού ορθοδόξου Γεωργίου Καστριώτου από τον ΠΑΓΑΝΕΛ, είναι η ιστορία του νεωτέρου Πύρρου, ενάντια στους Τούρκους. Υπό την σκέπη του συνένωσε τους Ηπειρώτες, τους Αρβανίτες, αλλά και ένα μεγάλο μέρος των Αλβανών ενάντια στους κατακτητές, σκόπευε, μάλιστα, να ενώσει τις δυνάμεις του με αυτές του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου για την ανασύσταση της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας. Αναφορικά δε με την σημαία του κατασκευασμένου Αλβανικού κρατιδίου, η ίδια αποτελεί παραποίηση του Πολεμικού Βυζαντινού Δικεφάλου Αετού.

    Για να γυρίσουμε, όμως, στον Παπαρρηγόπουλο, ο ίδιος υιοθέτησε την Ηροδότεια άποψη για την γλώσσα και την θρησκεία, τα οποία είναι ενωτικά πολιτισμικά στοιχεία που αποδίδονται παράλληλα και ως πάγια Εθνικά χαρακτηριστικά.

    Θα προχωρήσουμε, όμως και στην άποψη των ξένων για το Βυζάντιο. Ο MONTESQUIEU (ΜΟΝΤΕΣΚΙΕ) θεωρούσε το Βυζάντιο συνέχεια της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, την οποία μάλιστα

    ονομάζει Ελληνική από το τέλος του 6ου αιώνος.
    Ο M. Jones, πάλι, στο έργο του: “The Greek city from Alexander to Justinian” ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΟΞΦΟΡΔΗ γράφει: “Το 395 η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία διηρέθη και τυπικώς σε Δυτικό και Ανατολικό τμήμα. Οι Ρωμαίοι είχαν εποικίσει πολλές επαρχίες του Ανατολικού τμήματος, και είχαν δημιουργήσει civitates ή coloniae ή municipia, αλλά δεν είχαν κατορθώσει να εκτοπίσουν τους Έλληνες. Έτσι και μετά τον τυπικό διαχωρισμό, οι Έλληνες επικρατούσαν στις περισσότερες επαρχίες του Ανατολικού τμήματος, ιδιαιτέρως στις περιοχές που ωμιλείτο η Ελληνική γλώσσα και ίσχυεν η Ελληνική Παιδεία. Αντιθέτως, το Ρωμαϊκό στοιχείο εξηφανίσθη από τις επαρχίες αυτές, συνεπεία της πολιτιστικής υπεροχής των Ελλήνων.”

    Η μεγάλη κοσμοπολίτικη Ελλάς των Ελληνιστικών Βασιλείων της Ασίας και της Αφρικής, συνέχισε την ζωή της στο Βυζάντιο, έτσι και ο OSTROGORSKY ομολογεί: “Είχε διαφυλάξει την αρχαία Ελληνική κληρονομιά και αποτελούσε την πηγή, που θα μπορούσε να ικανοποιήσει την δίψα του δυτικού κόσμου για τον Ελληνικό πολιτισμό, στα χρόνια της Αναγεννήσεως.” Αλλά και ο Steven Ranciman: “Ο Κωνσταντίνος γέμισε τους δρόμους, τις πλατείες και τα μουσεία της νέας πρωτεύουσας με αρχαίους Ελληνικούς καλλιτεχνικούς θησαυρούς για να δώσει έμφαση στον Ελληνισμό του. Οι κάτοικοι της Κωνσταντινούπολης που κυκλοφορούσαν κάθε μέρα μέσα στην πόλη δεν θα ήταν δυνατόν να ξεχάσουν ποτέ την δόξα της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ.”

    Σχετικά με την γλώσσα, τώρα, είναι αλήθεια πως αρχικά χρησιμοποιήθηκε η Λατινική ως επίσημη γλώσσα του κράτους. Όμως, από την εποχή του Ιουστινιανού, ήδη, οι Νεαρές, ως μέρος του ευρύτερου CORPUS IOURIS CIVILIS, γράφονται στα Ελληνικά. Για να φθάσουμε στον Ηράκλειο, όπου καθιερώνει τα Ελληνικά ως επίσημη γλώσσα του κράτους. Αυτό, δηλαδή που παρατηρούμε, είναι ένας γοργός Εξελληνισμός του Ανατολικού Ρωμαϊκού κράτους, διαμορφώνοντας μία καθαρά Ελληνορθόδοξη Εθνική Συνείδηση. Η ουσία είναι ότι τον χαρακτηρισμό “Ρωμαίος”, όπως ανέφερα και πιο πάνω, το διατηρούσαν μόνο για να θεμελιώσουν το δικαίωμα στην Ρωμαϊκή Αυτοκρατορική κληρονομιά. Μην ξεχνάμε, άλλωστε και την προσπάθεια οικειοποίησης της Ρωμαϊκής συνέχειας με την Αγία Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία του Γερμανικού Έθνους από τον Σφετεριστή του δυτικού αυτοκρατορικού θρόνου, τον Καρλομάγνο.

    Ιωάννης Φιλίστωρ
    Αναρτήθηκε από socrates

  6. ΡΕ ΑΛΗΤΕΣ, ΡΕ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ, ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ, ΡΕ ΨΕΥΤΕΣ, ΡΕ ΒΟΛΕΜΕΝΑ ΤΟΜΑΡΙΑ, ΡΕ ΑΧΡΗΣΤΟΙ, ΡΕ ΑΝΙΚΑΝΟΙ, ΡΕ ΑΝΔΡΕΙΚΕΛΑ, ΡΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΤΩΜΑΤΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΗΣ ΣΗΨΑΙΜΙΑΣ, ΣΤΕΙΛΑΤΕ ΕΙΔΟΠΟΙΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ 800.000 ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΖΗΤΑΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΞΕΣΚΙΣΜΕΝΟΥΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΝΑΖΙ ΕΠΙΒΗΤΟΡΕΣ ΣΑΣ, ΝΑ ΚΑΤΑΒΑΛΛΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΩΝ 250 ΕΥΡΩ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΝΑ ΑΣΦΑΛΙΣΟΥΝ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ. ΡΕ ΑΛΗΤΕΣ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ ΑΝ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΟΣ ΦΟΡΟΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΦΤΩΧΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΤΕ, ΤΟΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ; ΡΕ ΗΛΙΘΙΟΙ, ΡΕ ΑΝΗΘΙΚΟΙ, ΡΕ ΑΝΟΗΤΟΙ, ΕΧΕΤΕ ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙ ΑΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ 800,000 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΤΟΥΣ; ΟΤΑΝ ΣΤΕΡΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΑΓΑΘΑ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΡΕ ΑΛΗΤΕΣ ΖΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΛΙΔΗΣ; ΑΝ ΡΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΠΕΡΙΣΣΕΥΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ 75 ΕΥΡΩ Η 100 ΕΥΡΩ Η 150 ΕΥΡΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΤΟΥΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΕΙΧΑΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ; ΘΑ ΡΙΣΚΑΡΑΝ ΕΝΑ ΤΡΟΧΑΙΟ ΑΠΟ ΑΠΛΟ ΕΩΣ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟ; ΕΚΕΙ ΚΑΤΑΦΕΡΑΤΕ ΡΕ ΑΛΗΤΕΣ ΝΑ ΤΟΝ ΦΤΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ, ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΤΟΥ 70 ΕΥΡΩ ΓΙΑ 3 ΜΗΝΕΣ. ΠΟΥ ΖΕΙΤΕ ΡΕ ΑΛΗΤΕΣ; ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΥΡΩ ΣΑΣ; ΖΕΙΤΕ ΡΕ ΑΛΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ; Η ΖΕΙΤΕ Σ ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ; ΤΑ ΥΠΕΡΟΓΚΑ ΠΟΣΑ ΡΕ ΑΛΗΤΕΣ ΠΟΥ ΞΟΔΕΥΕΤΕ ΔΙΑ ΤΗΝ ΣΙΤΙΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΕΓΑΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΕΙΣΒΟΛΕΩΝ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΟΒΑΡΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ; ΟΙ ΦΟΡΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ, ΤΑ ΠΟΤΑ, ΤΑ ΤΣΙΓΑΡΑ, ΤΟ ΦΠΑ, ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ, ΤΑ ΕΝΦΙΑ, ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΣ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ ΝΑΖΙ ΠΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΠΑΝΕ; ΠΩΣ ΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΣΤΕ ΡΕ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΡΕ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΟΛΟΙ. ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΑΚΟΥΣΤΕ, ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΝΑΖΙ ΕΠΙΒΗΤΟΡΕΣ ΣΑΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΥ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΡΕΤΕ ΑΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ, ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΕΤΕ ΔΙΑ ΟΙΚΤΟ ΚΑΙ ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΚΕΦΑΛΙΑ ΤΟ ΕΝΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΑΛΛΟ. ΑΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟ ΑΠΑΝΘΡΩΠΑ ΣΚΟΥΛΙΚΙΑ ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ ΠΙΑ ΘΑ ΤΡΩΤΕ ΤΙΣ ΣΑΡΚΕΣ ΜΑΣ; ΣΑΣ ΣΙΧΑΘΗΚΑΜΕ ΟΛΟΥΣ ΑΗΔΙΑΣΑΜΕ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ, ΕΙΣΤΕ ΕΜΕΤΙΚΟΙ ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΑΡΑΣΙΤΑ ΚΑΙ ΖΕΙΤΕ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΑΣ.

    1. Όχι φίλε μου δεν τους ενδιαφέρει να πάρουν χαμπάρι τι γίνεται γύρω τους και δεν τους ενδιαφέρει αν και πόσο υποφέρει ο κόσμος. Αυτοί όλοι είναι κλεισμένοι στο γυάλινο πύργο τους και ζουν στο δικό τους γυάλινο κόσμο που απέχει ππαρασάγκας από το δικό σου και τον δικό μου κόσμο.

  7. αυτον που ζητας για να κυβερνησει τωρα την ελλαδα…..θα πρεπει να ειναι με το περιστροφο στο χερι….

  8. ΑΣ ΚΟΨΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ.ΕΑΝ ΦΥΓΕΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ Ο ΚΟΥΛΗΣ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΓΡΑΜΜΗ.Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΠΑΝ ΤΟΥ ΑΛΑΒΑΝΟΥ(με καλο τροπο βεβαια) ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΩΘΗΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΕΙΧΑΝ ΕΤΟΙΜΟ ΣΤΟ ΦΥΤΩΡΙΟ ΤΗΣ ΚΝΕ .ΤΟ ΕΝΔΟΞΟ ΚΚΕ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΡΥΦΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΧΤΕΣ ΤΟΥ ΤΣΙΠΡΑ ΤΟΥ ΚΟΥΛΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ .ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΩΝ ΚΑΘΑΡΜΑΤΩΝ ΘΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ   ΜΠΑΛΑΝΤΕΡ ΣΤΗΝ ΜΠΑΛΑΤΖΑ.Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΕΧΕΙ ΡΟΛΟ ΝΑ ΚΑΡΠΩΘΕΙ ΤΟ  ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΝΑ ΡΙΧΝΕΙ ΛΑΣΠΗ ΚΑΙ ΝΑ ΦΙΜΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ.ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ   ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΑ ΠΡΕΖΟΝΙΑ  ΔΗΘΕΝ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΑΝΤΙΦΑ  .Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΦΡΟΥΡΌΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ .Η  ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΟΥΛΙΚΟ ΤΟΥ ΚΑΘΕ
     ΑΓΥΡΤΗ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΗΔΗ ΤΑ ΜΕΤΟΠΙΣΘΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΑΙΛΑΠΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΕΛΘΕΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 20ΕΤΙΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΕΜΙΣΕΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΚΟΠΟΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΔΡΟΥΝ ΟΠΩΣ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ.ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΘΑ ΤΑ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΙΟΝΙΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΤΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΚAΝΟΥΝ ΤΑ ΕΒΡΑΙΟΠΟΥΛΑ .ΓΙΑ ΘΡΑΚΗ ΚΡΗΤΗ ΗΠΕΙΡΟ ΚΑΙ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ ΟΠΩΣ ΠΆΕΙ ΤΟ ΠΡΆΓΜΑ. ΜΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΈΛΛΟΥΣΑ ΑΠΟΣΤΟΛΉ ΤΟΥ ΝΑΤΟ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ.ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΝΕΑ ΣΥΝΟΡΑ ΠΑΝΤΟΥ .Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ.ΞΕΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ ΕΑΥΤΟΥΛΑΚΗΔΕΣ ΠΕΣΜΕΝΟΙ ΣΤΑ 4 ΕΠΙ ΜΟΝΙΜΟΥ ΒΑΣΕΩΣ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek