ΗΜΕΡΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΩΡΑ 3Η ΘΑ ΣΗΜΑΝΕΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ! ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΛΕΟΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΟΦΟΥ…

tourki

ΗΜΕΡΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΩΡΑ 3Η ΘΑ ΣΗΜΑΝΕΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ! ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΛΕΟΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΟΦΟΥ…

«Ο Χριστός σε προσκαλεί για να ποιμάνεις τον περιούσιο λαό»

Οι χρησμοί του αυτοκράτορα Λέοντα ΣΤ’ Σοφού

«Θα αποκαλυφθεί στο τέλος των Τούρκων (Iσμαηλιτών) ημέρα Παρασκευή, ώρα 3η»



Nicoin

ΚΟΨΕ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΕΥΚΟΛΑ, με το σπρέι Nicoin..!

Το σπρέι Nicoin – ένα φυσικό προιόν ,το οποίο βοηθάει να απαλλαγείτε απο τον έθισμο στη νικοτίνη μόνο σε 3 εβδομάδες..

Χωρίς έμπλαστρα, Χωρίς βιομαγνήτες, Χωρίς φάρμακα και συμπλήρωμα διατροφής, Χωρίς βιβλία και υπνοθεραπεία!..

Βοηθάει να κόψετε τσιγάρο εύκολα, Εξαλείφει τα στερητικά συμπτώματα ,Χωρίς αύξηση του σωματικού βάρους, Ηρεμεί τα νεύρα, Εξαλειφθεί την πίσσα και την νικοτίνη από τον οργανισμό!.

ΤΙΜΗ 49,00

ΑΓΟΡΑ ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ

 Powered by WebCash


Οι λαοί, αφού δοξάσουν τον Θεό, θα τρέξουν γρήγορα στο άκρο του τόξου και θα πάρουν τον ένδοξο βασιλιά και θα προσπαθήσουν με διάφορους τρόπους να τον φέρουν στην Κωνσταντινούπολη

2-Λέων Στ’ Σοφός

Στο Ναό του Αγίου Λαζάρου στη Λάρνακα, μνημονεύεται το όνομα του Βυζαντινού Αυτοκράτορα

Οι στίχοι του Λέοντος του Σοφού προβλέπουν το μέλλον του κόσμου και τη μοίρα της ελληνικής αυτοκρατορίας για πολλές εκατοντάδες χρόνια…

Η προφητεία όπως διασώζεται από τα χειρόγραφα που υπογράφει ο Λέων Στ’ ο Σοφός ο δεύτερος ηγεμόνας της λαμπρής Μακεδονικής δυναστείας:

«Σχετικά με το θρύλο του φτωχού κι εκλεκτού βασιλιά του γνωστού κι αγνώστου, που κατοικεί στα σύνορα του Βυζαντίου… Αυτός είναι ο αληθινός βασιλιάς που τον έδιωξαν από το σπίτι του οι άνθρωποι…. Θα αποκαλυφθεί στο τέλος των Τούρκων (Iσμαηλιτών) ημέρα Παρασκευή, ώρα 3η.Αυτός πρόκειται να αποκαλυφθεί στο μέλλον και να φανερωθεί με θαυμαστά σημεία. Ένας άγγελος που αποκαλύφθηκε σαν λευκοφορεμένος ευνούχος θα τον πλησιάσει, ενώ κοιμάται, και θα του πει στο αυτί: «Ξύπνα εσύ που κοιμάσαι και σήκω πάνω, γιατί ο Χριστός σε προσκαλεί για να ποιμάνεις τον περιούσιο λαό». Κι έπειτα από λίγο θα του πει για δεύτερη φορά: «Βγες έξω εσύ ο κρυμμένος και μην κρύβεσαι, γιατί σε ζητούν πολλοί»…. Ύστερα θα του δώσει πέτρινες πλάκες πάνω στις οποίες θα έχουν χαρακτεί δύο εντολές: Να εκδικηθεί, να φέρει στο έθνος τα χρηστά, να διώξει την ασέβεια, να καταστρέψει αυτούς που κάνουν αμαρτωλές κι αισχρές πράξεις. Επίσης να διώξει από το ιερό τους κακούς ιερείς και να αποκαταστήσει τους άξιους ως προς το θείο. Αυτός ο άνθρωπος έχει κάποια χαρακτηριστικά. Το νύχι του μεγάλου δακτύλου του δεξιού ποδιού έχει ένα εξόγκωμα… πάνω στις δύο ωμοπλάτες του υπάρχουν πορφυροί σταυροί… και το όνομα αυτού του βασιλιά είναι κρυμμένο μέσα στα έθνη…

Θα αποστείλει τον αρχάγγελο του με τη μορφή ανθρώπου

Ο Κύριος θα τοποθετήσει το χέρι του πάνω στο κεφάλι αυτού του ανθρώπου. Εκείνες τις μέρες θα στενοχωρηθούν οι άνθρωποι, θα πέσουν με τα πρόσωπα τους πάνω στη γη, θα ρίξουν χώμα στα κεφάλια τους και θα φωνάξουν προς τον Κύριο, τον Θεό του ουρανού και της γης. Τότε ο Κύριος θα εισακούσει τις προσευχές τους και θα στρέψει τα αυτιά Του σ’ αυτούς που κατοικούν στη γη. Και θα αποστείλει τον αρχάγγελο του με τη μορφή ανθρώπου κι αυτός θα κατοικήσει στα νησιά. Και θα βρει αυτόν τον άγιο, αυτόν που μιλά, αλλά κανείς δεν μπορεί να τον δει και να τον γνωρίσει… Αυτός θα είναι αόρατος για τους πολλούς και ορατός από τον Θεό. Θα προέρχεται από αρχοντική γενιά και θα κατάγεται από βασιλικό γένος… Ο Θεός θα τον φανερώσει αυτόν και θα τον χρίσει με λάδι στα τέλη των ημερών… Έτσι αυτός θα αποκαλυφθεί. Θα φανεί για τρεις μέρες στον ουρανό το λαμπρό αστέρι της μητέρας του Υψίστου στις 3 η ώρα τη νύχτα στη μέση της πόλης τα χαράματα. Αυτό το αστέρι δεν προέρχεται από τους πλανήτες, αλλά μοιάζει μ’ αυτό που φάνηκε στη σωτήρια γέννηση του Ιησού Χριστού. Ένας κήρυκας φώναζε δυνατά τρεις μέρες προσπαθώντας να ανακαλύψει και να καλέσει αυτόν στον οποίον στήριζαν τις ελπίδες τους. Τότε ο λαός βλέποντας και ακούγοντας τη βροντώδη φωνή του κηρύγματος έμεινε έκπληκτος. Και ξεσηκώθηκαν και ήταν συγχρόνως φοβισμένοι και χαρούμενοι. Άρχισαν να φωνάζουν αγνοώντας αυτόν, στον οποίον έτρεφαν τις ελπίδες τους. Τότε έβλεπες όλους τους ανθρώπους να φωνάζουν δυνατά και με θέρμη το Κύριε Ελέησον, να χτυπούν τα μέτωπα τους στη γη, να ρίχνουν χώμα στα κεφάλια τους, να αναστενάζουν και να κλαίνε για την επικείμενη θλίψη τους.

«Σας είναι αυτός αρεστός;»

Παρακαλούσαν τον Θεό να δεχθεί με ευμένεια τη δέηση τους και να ρίξει το φιλεύσπλαχνο μάτι Του στους κατοίκους της γης, ώστε να μπορέσουν οι εκλεκτοί που έμειναν να αναγνωρίσουν τον εκλεκτό του Θεού.

Θα φανεί στον ουρανό ένα σύννεφο γύρω από τον ήλιο που θα έχει το μέγεθος αλωνιού, που το αλωνίζουν το καλοκαίρι με τα βόδια και κάτω απ’ αυτό θα κρέμεται ένας σταυρός. Στα αριστερά του σταυρού του πορφυρού θα βρίσκεται τεντωμένο τόξο, που τέτοιο διέθεταν οι πατέρες μας στην αιώνια διαθήκη, χωρίς όλοι να γνωρίζουν γι’ αυτό που έλπιζαν. Τότε το κάτω μέρος του τόξου θα ανοίξει τον ουρανό και θα δείξει τη θέση του αληθινού βασιλιά. Οι λαοί, αφού δοξάσουν τον Θεό, θα τρέξουν γρήγορα στο άκρο του τόξου και θα πάρουν τον πολύτιμο και ένδοξο βασιλιά με λαμπάδες, βάια και τραγούδια και θα προσπαθήσουν με διάφορους τρόπους να τον φέρουν στην Κωνσταντινούπολη. Θα βροντοφωνάξει απ’ τον ουρανό ένας κήρυκας που δε θα φαίνεται προς το λαό και θα τους πει: «Σας είναι αυτός αρεστός;» Τότε όλοι θα τρομάξουν καν θα πέσουν σε έκσταση από τη φοβερή φωνή του κηρύγματος. Έπειτα θα χτυπούν τα στήθη τους με δάκρυα και στεναγμούς, θα υψώσουν τα χέρια τους στον ουρανό και θα πουν: «Ναι Κύριε, επειδή εσύ μας τον έδωσες αυτόν, μας είναι αρεστός». Αφού τον προσκυνήσουν αυτόν, θα τον οδηγήσουν στη Κωνσταντινούπολη. και αφού προσευχηθεί, όλες οι σφραγισμένες πύλες θα ανοιχθούν… Αυτοί που βρίσκονται εκεί θα φύγουν φοβισμένοι. Αφού προσευχηθούν κι ανεβούν σε κάποιο ψηλό μέρος θα τον ανακηρύξουν βασιλιά… Κι έτσι θα τον οδηγήσουν τη νύχτα στο παλάτι και θα χαθούν όλα τα σημεία. Αυτόν θα τον οδηγήσουν δύο άγγελοι με τη μορφή λευκοφορεμένου ευνούχου και θα του μιλούν στα αυτιά για το τι πρέπει να κάνει στο μέλλον».

Λέων ΣΤ’ ο Σοφός και προφήτης (886-912)

Ήταν γιος του αυτοκράτορα Βασιλείου Α του Μακεδόνα. Υπήρξε δε και μαθητής του θρυλικού πατριάρχη Φωτίου. Το 886, μετά τον θάνατο του Βασιλείου του Α του Μακεδόνα, ο Λέων (ο Σοφός ντε) ανακηρύχθηκε αυτοκράτωρ. Ο Λέων απέκτησε εξαιρετική μόρφωση, θεολογική και φιλολογική. Υπήρξε δόκιμος συγγραφέας, ενθουσιώδης ρήτορας, ακόμη και ποιητής. Το συγγραφικό του έργο παρουσιάζει τα εξής δυο γενικά χαρακτηριστικά: α) αρχαΐζουσα τάση στη γλώσσα και β) έντονες θεολογικές επιδράσεις.

Από τα έργα του διασώθηκαν λειτουργικά, ποιήματα, λόγοι, ομιλίες, ένας επιτάφιος λόγος στον πατέρα του και ποιήματα μέτριας πνοής. Έγραψε, επίσης, ένα στρατιωτικό εγχειρίδιο με τον τίτλο «Τακτικά».

Ως χαρακτήρας, ο Λέων, ήταν τελείως αντίθετος από τον πατέρα του: αναποφάσιστος, επιπόλαιος, εγωπαθής, εκδικητικός και ερωτύλος.

sofos

Το αυθεντικό χειρόγραφο του Λέοντος του Σοφού

Οι 15 χρησμοί και μια παραβολή

Το κείμενο με όλους τους χρησμούς του Λέοντα του Σοφού μπορεί να εκληφθεί ως ερμηνεία των προφητειών αλλά ως προσέγγιση σε αυτά που έρχονται μιας και αναφέρεται σε όλη την περίοδο που θα διανύσουμε μέχρι να εμφανιστεί στην Κωνσταντινούπολη ο πτωχός βασιλιάς.

«Κάποιος που έχει την εχθρότητα μέσα του και κρύβει την πλάνη,ως αγαθός σκύλος εκτρέφει νέους. Και σαν γλυκύς ρίχνει αυτή στο μέσον,αλλά ο χρόνος θα ελέγξει τον λογισμό και την βουλήν του. Το φίδι θα τους καταναλώσει όλους γρήγορα .Εσύ υπερηφανεύεσαι και χαίρεσαι ,άθλιε. Και απλώνοντας χέρια και πόδια διαστρέφεις σαν να θέλεις να βγάλεις πράγματα προς τα έξω..Αλλά ο Κύριος θα φανερώσει την υποκρισίαν σου.Τι καλό μπορείς να κάνεις εσύ σκυλοπρόσωπε. Πως εσύ μπορείς να κάμεις κάθετι αγαθό στο βίο του κόσμου;Αφού το στόμα σου χάσκει προς τα πετεινά;Πως θα πεις καλά πράγματα και χρηστά στην πόλη;Ανάμεσα σε δύο κοράκια και πετεινούς θα αναλωθείς.Το δεύτερο είναι καινούριο,άλλο θηρίο,πετώντας σαν φίδι προς τον Μεσημβρινόν,βαμμένος από μελάνι και ολόκληρος μελάνός,θα στερηθεί το φως από τα κοράκια.Γένος αισχρό από τα ανατολικά,θα κλονίσει τον εαυτόν σου και την πόλη μου,και ο στεναγμός σου θα φανερωθεί άνοιξη προς καλοκαίρι,και γραμμικός σχηματισμός δηλώνει τον χρόνο που θα σου στερήσει του πατρικού το τέλος. Ο όλεθρος από την Άρκτο έρχεται και το φίδι θα απόμείνει μόνο και θα γίνει τροφή των πονηρών κοράκων».

makeleio.gr/?p=479319

28 thoughts on “ΗΜΕΡΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΩΡΑ 3Η ΘΑ ΣΗΜΑΝΕΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ! ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΛΕΟΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΟΦΟΥ…

    • sak says:

      ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ?ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΟΥΝ ΣΕ 12ΘΕΟ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΟΥΣ Κ ΣΙΑ Ε ΤΟΤΕ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ …ΟΧΙ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΣ ΟΤΙ ΕΙΠΕΣ ΚΑΤΙ ΓΕΡΟΛΑΔΑ

      • Ανώνυμος says:

        Μην ασχολείσαι Αϊνστάιν μου εσύ, σε ολόκληρο σύμπαν μόνο εμείς υπάρχουμε… Κοιτά γύρο σου μόνο άνθρωποι είναι, δεν υπάρχουν ούτε σκυλιά, ούτε φίδια, ούτε πουλιά, ούτε ψάρια, μόνο εμείς είμαστε…
        Ξύπνα Νεοέλληνα, ξύπνα κοιμισμένε που καταπίνεις αμάσητο ότι σου μάθανε εκείνοι που καταστρέφουν την Ιστορία της Ελλάδα κ τους Έλληνες…

        Να θυμάσαι κάτι, αν κάποια στιγμή δεις Δρακονιανό (εχθρό), μην τον κοιτάς στα ματιά, θα σε ελέγξει (όσο τον κοιτάς), ξέρω τι σου λέω, κράτα το σαν συμβουλή. Βαλέ το μυαλό σου να δουλέψει, δεν έχω τίποτα άλλο να σου πω.

      • Έλεος says:

        AN KAI XRISTIANOΣ ΟΜΟΛΟΓΩ ΠΩΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΑ ΕΙΠΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΤΙ ΕΠΙΝΕ.ΤΣΙΠΟΥΡΟ ΗΤΑΝ , ΛΙΚΕΡ ΗΤΑΝ , ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΗΤΑΝ , ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΤΙ ΗΤΑΝ

  1. ακκ says:

    Sranger..
    Σιγα – σιγα να τα λες αυτα !!
    Υπαρχουν και καποιοι που τα διαβαζουν και κινδυνευουν να παθουν εμφραγμα !
    Βλεπεις φιλε μου , βγαζουν αφρους οταν μιλαει κανεις για τον Θεο !!
    Αυτοι οι καποιοι αγνωστοι …, την εχουν δει απο μονοι τους θεοι , και φοβουντε (αλλα Ηρωδη) μη χασουν τα πρωτεια !!
    Ε…, μην αρχισουν τα παιδομαζωματα εν ετει 2015 !!!!

    • Georgek says:

      εξαρτάτε για πιο θεο αναφέρεσαι. Αν εννοείς τον γιο του Κρόνου/ΣΑΤΑΝΑ/ΒΑΑΛ το οποίο βααλ σημαίνει “ο κύριος” και είναι αυτός τον Εβραίων… τοτε ναι έχουμε μικρό πρόβλημα στο να σπαταλάμε θερμίδες να διαβάζουμε τέτοιες μ#$ιες

      γνωρίζεις ίσως οτι η λέξη “κύριος” δεν αντιπροσωπεύει κανένα θεό Ελλήνων, παρα τον σινικο δρακο της κινας, ετσι? το οποίο τα μογγολα προώθησαν παντού… Τώρα εαν μερικοί αποκαλούν Κύριο κάποιον άλλο, ας μας πουν ποιος είναι αυτός ο κύριος και πάνω απο όλα, το οικογενειακό του δέντρο/κληρονομιά. Διοτι ο Επουράνιος πατέρας θεός δεν ειναι πατέρας του σινικου Κυριου… εκει υπάρχει ενα μικρό κώλυμα βλέπεις. Γιαυτο ας ρίξουμε της μάσκες και ας μιλάμε με ονόματα.

  2. Ανώνυμος says:

    ΧΡΗΣΜΟΙ ΛΕΟΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΟΦΟΥ¹

    Προφητικά Κείμενα

    3α Ανωνύμου παράφρασις² των του βασιλέως Λέοντος Χρησμών. (Πατρολογία Migne σελ. 1141- 1148 τ. 107)

    Περί του θρυλουμένου πτωχού και εκλεκτού βασιλέως, του γνωστού και αγνώστου, του κατοικούντος εν τη άκρα (άκρα = το έσχατον σημείον, το ύψιστον σ, άκρα γης, ακρωτήριον, κορυφή όρους, τα άκρα έσχατα, φρούριον, ακρόπολις) της Βυζαντίδος.
    Ο αληθινός βασιλεύς… ον εδίωξαν της οικίας αυτού οι άνθρωποι… εις το τέλος των Ισμαηλιτών αποκαλυφθήσεται… εν ημέρα Παρασκευή ώρα τρίτη… αποκαλυφθήσεται… Ο μέλλων αποκαλυφθήναι δια τόξων και σημείων φανήσεται. Ενηχηθή (ενηχέω= διδάσκω δια ζώσης φωνής, ισχυρώς ηχώ, παθ. πληροφορούμαι περί τινος) παρά του ορωμένου αγγέλου του αποκαλυφθέντος ως ανθρώπου λευκοφόρου ευνούχου, και εις το ους αυτού είπη αυτού καθεύδοντος, και της δεξιάς αυτού λαβόμενος είπη. Έγειραι ο καθεύδων και ανάστα… και επιφαύσει (θα σε φωτίσει) σοι ο Χριστός. Προσκαλείται γαρ σε του ποιμαίνειν λαόν περιούσιον· και εκ δευτέρου αυτώ είπη· έξελθε ο κεκρυμμένος, μηκέτι κρύπτου, πολλοί σε ζητούσι… και εκ τρίτου δώση αυτώ πλάκας λιθίνας, εν αις εγκεχάρακται εντολαί δύο· εκδικήσαι* και εθνοποιήσαι* χρηστά και ασέβειαν εκδιώξαι* και τους σοδομιτικά έργα ποιούντας πυρικαύστους ποιήσαι* ωσαύτως και τους κακούς ιερείς εκ του ιερού διώξαι* και τους αξίους εις το θείον αποκαταστήσαι*.

    Έχει δε ούτος σημεία. Ο όνυξ του μεγάλου δακτύλου του δεξιού ποδός τήλωμα(μάλλον τύλωμα= σκληρόν εξόγκωμα, κάλος) έχων… και σταυρούς προφυρούς έχων επί τας δύο ωμοπλάτας… το δε όνομα του βασιλέως κεκρυμμένον εν τοις έθνεσι…
    Επιθήσει (επιτίθημι= επιθέτω) Κύριος την χείρα αυτού επί την κορυφήν (κεφαλή) αυτού… εν ταις ημέραις εκείναις θλιβήσονται οι άνθρωποι, και δώσουσι τα πρόσωπα αυτών επί της γης, και χουν πάσουσιν επί τας κεφαλάς αυτών, και βοήσουσι προς Κύριον τον Θεόν του ουρανού και της γης, και τότε εισακούσεται Κύριος τας δεήσεις αυτών, και θήσει τα ώτα επί τους κατοικούντας την γην, και αποστελεί τον αρχάγγελον αυτού σχήματι ανθρώπου και αυλισθήσεται (αυλίζομαι= μένω εις την αυλή, μέλλων αυλισθήσομαι= συχνάζω, διαμένω) εν ταις νήσοις. Και ευρήσει τον άγιον αυτού, τον ηλειμμένον παρ’ουδενός βλεπόμενον και παρά μηδενός γνωριζόμενον… ο τοις πάσι σκοτεινός και αφανής, τω δε Θεώ και εαυτώ φανερός· εκ μοίρας (μοίρα= μερίς γης, κληρονομία, προφανώς καταγωγή) δουκικής και εκ γένους βασιλικού καταγόμενος… και άγιος τω Κυρίω… Αποκαλύψει ο Θεός και εμφανίσει και χρίσει αυτόν έλαιον εις τα τέλη των ημερών… Αποκαλυφθήσεται δε ούτως· φανήσεται γαρ αστήρ ημέρας τρεις, και νυκτός ώρας γ’ μέσον της πόλεως έω (=τα χαράματα) της μητρός του Υψίστου. Ο δε αστήρ ουκ έστιν εκ των πλανητών, αλλ’ η ως εμφαίνει εις την σωτήριον γέννησιν του Χριστού. Και κήρυξ βοών τρανώς εν ταις τρισίν ημέραις ανακαλών και ανακαλύπτων τον ελπιζόμενον. Τότε ο δήμος ορών και ακούων την του κηρύγματος βροντώδη φωνήν εκπλαγήσονται. Και εξεστηκότες άμα τη χαρά και τω φόβω βοήσωσιν αγνοείν τον ελπιζόμενον.
    Τότε ορώντων πάντων και το Κύριε ελέησον θερμώς εκτενώς βοώντων· και τα μέτωπα αυτών εις γην κρούσαντες και χουν εις τας κεφαλάς αυτών πάσαντες και στενάξαντες και δάκρυα χύσαντες δια την επιούσαν αυτοίς θλίψιν, παρακληθήσεται το θείον και ευμενώς δέξεται την δέησιν αυτών,και ιλέω όμματι επιβλέψει επί τους κατοικούντας την γην· δια τους καταλειφθέντας τότε εκλεκτούς γνωσθήσεται ο εκλεκτός.
    Οραθήσεται εν τω ουρανώ νεφώδες στερέωμα (προσετέθη «λαμπρότερον» προφανώς παραλειφθέν) του ηλίου, έχον το μέγεθος ώσπερ άλωνος (άλωνος άλως, ή το στρογγύλον, ο δακτύλιος ο περιβάλλων την σελήνην ενίοτε και τον ήλιον αλώνι) θερινής αλωών (αλωών – άλως η, ή το στρογγυλόν, ο δακτύλιος) και βοών εξ, κάτωθεν δε κρεμασθήσεται σταυρός (εις το κείμενον της Πατρολογίας γράφει: «στρατός» το οποίον είναι καταφανέστατα λάθος), ευωνύμως δε του σταυρού του πορφυρού, εκτεταμένον τόξον, οίον διέθετο τοις πατράσιν (το κείμενον γράφει: «πράγμασιν» καταφανέστατα λανθασμένα ως εξάγεται εκ της αντιπαραβολής με την Π. Διαθήκην) ημών εις διαθήκην αιώνιον, αγνοούντων δε πάντων τον ελπιζόμενον, ανακλασθήσεται (= κάμπτω προς τα πίσω, επί φωτός εν τη παθ. φωνή = αντανακλώμαι) το τόξον δια του νοτιαίου μέρους ο εστιν ευτελούμενον εν τω ειλήματι (= σκέπασμα, κάλυμμα, θόλος) του ουρανού και δειχθήσεται τη θέσει της καλιάς (= καλύβη) του αληθινού βασιλέως. Τότε οι λαοί δόντες δόξαν τω Θεώ δρομαίως σπεύσουσιν επί το άκρον του τόξου· και λαβόντες τον πολύτιμον και γηραιόν ανακτορίδην μετά λαμπάδων και βαΐων και ωφραδών· ότι ποικίλως φέρουσιν αν αυτόν εν τη μεγάλη Σιών.
    Και όταν δε έλθη ο αληθινός βασιλεύς απέναντι της καλιάς αυτού ανά μέσον δύο αψίδων και ινδάλματος ερίφου ιστάμενος ο φανείς αστήρ από του δεξιού μέρους του σταυρού εκχυθήσεται και δώσει (δώσει: γράφεται εδώ με την σημασίαν «θα τον κτυπήσει») αυτόν εις τα χείρας και χρίσει αυτόν φως νοερόν. Και κήρυξ βροντοφωνών και μη φαινόμενος, από του ουρανού προς τον λαόν είπη· αρεστός υμίν ούτός εστι; Τότε λήψεται πάντας φόβος και τρόμος και έκστασις εις την του κηρύγματος βροντιαίαν φωνήν. Και είθ’ ούτως τύπτοντες τα στήθη μετά δακρύων και στεναγμών, τας χείρας εις ουρανόν άραντες είπωσι: Ναι Κύριε, ότι συ έδωκας αυτόν, αρεστός ημίν εστί· και προσκυνήσαντες αυτόν ανάξουσιν αυτόν εις την μεγάλην Σιών. Και προσευξάμενος και σφραγίσας τας πύλας ανοιχθήσονται… πάντων και ορώντων· οι δε εκείσε όντες φύγωσι μετά πολλού φόβου, και προσαυξάνενοι αναβιβάσαντες εφ’ υψηλού τόπου καλέσωσιν αυτόν βασιλέα… Και ούτως άξουσιν εν τω παλατίω νυκτός και αλλοιωθήσονται τα σημεία.
    Οδηγήσουσι δε αυτόν δύο άγγελοι εν ομοιώματι ανθρώπου λευκοφόρου ευνούχου· και εις τα ώτα αυτού λαλήσουσιν τι μέλλει πράττειν.

    Σημ.
    ¹α) «Λέων ο Σοφός 886- 912. Αυτοκράτωρ του Βυζαντίου. Υιός του αυτοκράτορος Βασιλείου του Α’ του Μακεδόνος. Αφήκε ποιήματα, ηθικοπλαστικά συγγράματα, θεολογικάς μελέτας» κλπ (Μεγ. Ελλ. Εγκυκλ. Τόμ. ΙΣΤ’ σελ. 53). β) Τα προφητικά κείμενα του Λέοντος του Σοφού αναφέρονται ως χρησμοί. γ) Πολλά έχουν γραφή γύρω από τους χρησμούς του Λέοντος του Σοφού. Ο Ζωναράς (ΙΑ’ αιών. Πατρολ. MIGNE Τόμ. 107 σελ. 1121) γράφει: «Ην γαρ εραστής σοφίας παντοδαπής και αυτής δήτα της απορρήτου ή δι’ επωδών μαντεύεται τα εσόμενα…»
    Παρά πολλών αμφισβητείται ότι τους υπό το όνομά του φερομένους χρησμούς τους έγραψεν ο ίδιος.
    δ) Ο Mango Cyrill “Recueil de Travaux” Τόμ. LXV γράφει: i) εις σελ. 68 «πρέπει να έγινε φανερό… ότι αι προφητείαι του Λέοντος του Σοφού έχουν μικράν συνάφειαν με τον Αυτοκράτορα Λέοντα ΣΤ’». ii) εις σελ. 69 «Ορκίζομαι (λέγει ο Λέων εις τον Κων/νον Δούκαν) μπροστά στην εικόνα του Κυρίου ότι το βασιλικόν σχήμα δεν είναι ιδικόν σου επειδή ονομάζεσαι Κων/νος, αλλά έχει δοθή εις τον αγαπητότατον υιόν μου εκ προφητείας, καθώς επληροφορήθην από πολλούς αγίους άνδρας». Πιθανόν λοιπόν οι χρησμοί να εγράφησαν πράγματι από άλλους αγίους ανθρώπους. ε) χρονολογίαν καθ΄ην γράφησαν οι χρησμοί: Πλην του Ζωναρά (11ος αιών) και ο Mango Cyrill γράφει:
    i) «Δεν είναι εύκολον να καθωρίσομεν επακριβώς την χρονολογίαν της συγγραφής των χρ. του Λ. του Σοφού… υπάρχουν λόγοι οίτινες αποδεικνύουν ότι είναι παλαιοί όσον ο 12ος αιών ή και παλαιότερον (M. Cyrill μν. έργον σ. 62).
    ii) «… Πιθανόν η Paraphrasis να συνεγράφη τον 14ον ή αρχάς του 15ου αιώνος (του αυτού σ. 61).

    ²Το κείμενον τούτο, κατά την γνώμην μου, κακώς χαρακτηρίζεται ως παράφρασις χρ. του Λέοντος του Σοφού, διότι αποτελεί όλως ξεχωριστήν προφητικήν σύλληψιν.

    *μάλλον θα πρέπει να τεθή: εκδικήση, εθνοποιήση, εκδιώξη, ποιήση, διώξη, αποκαταστήσει· εθνοποιώ= κρατικοποιώ (κατά το λεξ. Δημητράκου)

    Οι Χρησμοί

    3β’ Εξουσία
    Ουαί σου πόλις επτάλοφε, όταν το εικοστόν
    Στοιχείον ευφημίζεται εις τα τείχη σου.
    Τότε ήγγικεν η πτώσις και η απώλεια
    των δυναστών σου, και των εν αδικία κρινόντων
    ος έχει τους δακτύλους αυτού δρεπανωτούς,
    ο έστι δρέπανον της ερημώσεως
    και εν τω υψίστω βλασφημία.

    3γ’ Ευλάβεια
    Ο νεκρός ειδει και θέα λελησμένος
    Οίδασι πολλοί καν μηδείς τούτον βλέπη·
    ως εκ μέθης δε φανείς αθρόως
    σκήπτρα κρατήσει τήσδε της βασιλείας.
    Στύλος γαρ οφθείς εν πόλω κεκλωσμένος
    Κήρυξ αφανής τρις ανακράξει μέγα·
    Άπιτε σπουδή τη προς δυσμάς Επταλόφου
    Εύρητε δ’ άντρα οικέτην εμόν φίλον
    Άξατε τούτον εις βασιλείας δόμους
    Μηνόκρανον, μειλίχον πραϋν υψίνουν.
    Το μέλλον οξύτατον ειδέναι μάλλον
    και πάλιν έξεις, Επτάλοφε, το κράτος.

    3δ’
    Βύζαντος αυλή, εστία Κωνσταντίνου,
    Ρώμη, Βαβυλών και Σιών άλλη νέα,
    τρις τρις εκατόν και συ συνάρξεις κράτος
    Μιας εν αυτοίς υστερούσης εικάδος.
    Ως χουν αθροίσεις των εθνών το χρυσίον
    και πάσας άρξεις τας πέριξ φυλαρχίας
    Αλλά σε πυρίστατον και ξανθόν γένος
    πάσαν τεφρώσει και το σον λύσει κράτος.
    Έση πάλιν γαρ ώσπερ ουδ’ αρξαμένη.
    Έως Θεού δάκτυλος οφθείς εξ έω.
    Χειρός ρυείσης δακτύλους πλήξη δύο
    αιχμάς φέροντας αύρας ως εκ καμίνου
    αις τον πατρώον εκδικήσουσι μόρον.
    Ήξουσι δ’ αύθις κυκλώθεν τα σα τέκνα
    ευθείας, ώσπερ εκ κύκλου προς κεντρίον
    εφ’ οις δικαίοις εκβιβάσει προς δίκην
    καινή το λοιπόν η καινή πάλιν έση
    και κρείττον άρξεις των εθνών, ήπερ πάλαι.
    Δόξης γαρ οίκος του Θεού χρηματίσεις,
    τοις ίχνεσί σου προσπεσόντων των πέλας.

    Λεξ.
    Ευψημίζεται (ευφημίζω= μεταχειρίζομαι εύφημον, καλήν λέξιν επί κακού πράγματος)
    Λελησμένος (διαφυγών την προσοχήν)
    Αθρόως (επιρ.= εν τω άμα, όλα ομού)
    Σκήπτρα (ράβδος βασιλική)
    Πόλω (πόλος= άξων σφαίρας, θόλος του ουρανού, το στερέωμα, στύλος)
    Κεκλωσμένος (κλώθω= νήθω, στρέφω, γυρίζω, ορίζω το πεπρωμένον)
    Άπιτε (άπειμι= αναχωρώ, απέρχομαι, πηγαίνω)
    Δόμος (δόμος= οικία, κατοικία Θεού, ναός)
    Συνάρξεις (συνάρχω= άρχω κυβερνώ, κυβερνώ από κοινού μετά τινος)
    Εικάδος (εικάς – άδος= η εικοστή του μηνός – πχ. τρίτη εικάδι= την εικοστήν τρίτην του μηνός)
    Πυρίστατον (πυρίστατος- ον= πυροστεφής= ο τρεφόμενος υπό του πυρός)
    Έω= (γενικήν η αιτ. του έως, ηώς, αυγή, τα χαράματα)
    Ρυείσης (ρύομαι= λυτρώνω, ελευθερώνω)
    Πλήξη (πτήσσω= πατάξας καταβάλλω)
    Αιχμάς (αιχμή= το οξύ οιουδήποτε πράγματος, το δόρυ, πόλεμος, μάχη)
    Αύρας (αύρα= αήρ εν κινήσει, πνοή)
    Μόρον (μόρος= το ωρισμένον τέλος του ανθρώπου, η τύχη του, όλεθρος, θάνατος, πτώμα, νεκρός)
    Προσπεσόντων (προσπίπτω= πίπτω εις τον τράχηλον, εναγκαλίζομαι, προχωρώ εις μερίδα τινά)
    Πέλας (επιρ.= εγγύς, οι πέλας= οι γείτονες, οι πλησίον)

    Σχόλια – Εις την παράφρασιν «Ανωνύμου».

    Η προφητεία η κακώς, κατά στην γνώμη μου, φερομένη ως υπό «ανωνύμου» γραφείσα παράφρασις των χρησμών του Λέοντος του Σοφού, αναφέρεται εις το εξαιρετικόν γεγονός της κατά τρόπον εμφανή και θαυμαστόν παρεμβάσεως του Θεού εις τα πράγματα του κόσμου, την κατάπαυσιν του φονικωτάτου πολέμου δια φωνής και σημείων και την κατά τον αυτόν τρόπον προβολήν εις τον κόσμον ενός Μεγάλου Αγίου δια να βασιλεύση κατ’ εντολήν του Θεού.

    Ιδιαιτέραν εντύπωσιν προκαλεί το γεγονός της εμφανίσεως του πορφυρού σταυρού κάτωθεν του υπέρ τον ήλιον λάμποντος δίσκου.
    «Το σημείον του Υιού του ανθρώπου εν τω ουρανώ», φανήσεται κατά το Ευαγγέλιον Ματθ. κδ’ 30, μετά το σβύσιμο του ηλίου και προ της καταστροφής του υλικού σύμπαντος και της Δευτέρας Παρουσίας του Χριστού.

    Ερωτάται:
    Πού, το πιθανώτερον, τοποθετείται η περίοδος που περνάμε και αυτή που αμέσως περιμένομεν σύμφωνα με τα προφητικά κείμενα και εσχατολογικά λόγια του Κυρίου τα αναγραφόμενα εις το Ευαγγέλιον Ματθαίου κδ’; Μάλλον εις το τέλος της περιόδου της διαγραφομένης εις το κδ’ 7- 14 ήτοι:
    7. «Εγερθήσεται γαρ έθνος επί έθνος… 11 πολλοί ψευδοπροφήται εγερθήσονται… 12 ψυγήσεται η αγάπη των πολλών… 13 ο δε υπομείνας εις τέλος ούτως σωθήσεται», εν συνδυασμώ, πιθανώτατα, με τα κατηγορηματικά λόγια του Χριστού εις το Ματθ. ιζ’ 11· «Ηλίας μεν έρχεται πρώτον και αποκαταστήσει πάντα».
    Η, κατά την βουλήν του Θεού, δυνατότης αποκαταστάσεως των κατά παράβασιν και παρανομίαν ήδη τελούντων, προϋποθέτει κύρος.

    Ο Μέγας Άγιος δεν έρχεται, ως άλλοτε οι προφήται, δια να κηρύξει και να λιθοβοληθή, ούτε ως ο Κύριος δια να διδάξη, θαυματουργήση και σταυρωθή. Έρχεται ως εντολεύς του Χριστού δια να βασιλεύση και να επιβάλη την θέλησιν του Θεού προς πάσαν κατεύθυνσιν. Η τελεία και αληθής διδασκαλία η οποία εθεμελιώθη δια της θυσίας Εκείνου εις τον Γολγοθάν είναι γνωστή πλέον.
    Και όπως Εκείνος θα έλθη ως κριτής και βασιλεύς, έτσι και ο προπομπός του, Μέγας Άγιος, έρχεται ως βασιλεύς και όχι μόνον ως προφήτης, δια να υποστή την τύχην των προφητών του Ισραήλ. Έρχεται ως Βασιλεύς όχι μόνον ενός Έθνους αλλά ολοκλήρου του χριστιανικού κόσμου. (πρβλ με την προφ. του Αγίου Ανδρέου).

    Πελώρια λοιπόν η αποστολή του.
    Η δια σημείου κατάπαυσις του φονικωτάτου πολέμου απόλυτα δικαιολογημένη.
    Η εμφάνισις του πορφυρού σταυρού κατά την προκειμένην εκτάκτως κρίσιμον στιγμήν, αναφερομένη εις το Ευαγγέλιον άπαξ προ της Δευτέρας Παρουσίας, δεν πρέπει να μας ξενίζει (το σημείον του σταυρού ενεφανίσθη εις τον ουρανόν, όχι βέβαια κατά τόσον λαμπρόν και εξαιρετικόν τρόπον, ως περιγράφεται «εις την παράφρασιν» και κατά το 312 μ.Χ.- παραμονήν μάχης παρά την Ρώμην).

    Εφ’ όσον καταρχήν παραδεχόμεθα, ότι είναι αναγκαία η δια σημείου παρέμβασις του Θεού εις τα πράγματα του κόσμου, πρέπει να δεχθώμεν ότι σημείον θα είναι εκείνο με το οποίον συνδέεται η δια του Υιού του θεμελιωθείσα αληθής θρησκεία εις τον κόσμον, το σημείον του σταυρού, που αποτελεί σύμβολον κρίσεως αλλά και σύμβολον θριάμβου κατά της αμαρτίας.

    Επί πλέον με την εμφάνισιν του σημείου του σταυρού, εδραιούται η αλήθεια ότι ο Χριστός και μόνον ο Χριστός απεκάλυψεν εις τον κόσμον την Αλήθειαν, τον Θεόν, και ότι επί του Ευαγγελίου θα εδραιωθεί η νέα τάξις πραγμάτων εις τον κόσμον.
    Έτσι δε καθίσταται και το έργον του Μεγάλου Αγίου ευχερέστερον.

    Κατά συνέπειαν, την «παράφρασιν ανωνύμου» ως ακτινοβολούσαν θείαν πνευματικότητα, δεχόμεθα ως γραφείσαν κατ’ έμπνευσιν του Αγίου Πνεύματος. (…)

    Μετά τον σταυρόν προξενεί ιδιαιτέραν εντύπωσιν το εν αιθρία εμφανιζόμενον ουράνιον τόξον. «Το εκτεταμένον τόξον οίον διέθετο τοις πατράσιν ημών εις διαθήκην αιώνιον», σημείον δι ου τερματίζεται ο δια πυρός αρξόμενος κατακλυσμός.
    Ευτυχείς θα είναι εκείνοι που θα αξιωθούν να ίδουν την τόσον λαμπράν αυτήν ημέραν, τα χαράματα της εορτής της Παναγίας «έω της μητρός του Υψίστου»¹ την δόξαν του Θεού προβαλλομένην εις τους ανθρώπους. (…)
    «Τότε ορώντων πάντων και το Κύριε ελέησον θερμώς εκτενώς βοώντων· και τα μέτωπα αυτών εις γην κρούσαντες και χουν εις τας κεφαλάς αυτών πάσαντες και στενάξαντες και δάκρυα χύσαντες δια την επιούσαν αυτοίς θλίψιν, ΠΑΡΑΚΛΗΘΗΣΕΤΑΙ ΤΟ ΘΕΙΟΝ και ευμενώς δέξεται την δέησιν αυτών,και ιλέω όμματι επιβλέψει επί τους κατοικούντας την γην· δια τους καταλειφθέντας τότε εκλεκτούς γνωσθήσεται ο εκλεκτός».
    Συγκινητική πράγματι είναι η στιγμή καθ’ ην οι άνθρωποι γονυπετείς θα ζητήσουν το έλεος του Θεού.

    Και ιδού το μέγα, αλλά μη ορατόν θαύμα: «Η αλλαγή των εσωτάτων των ανθρώπων δια της μετανοίας». Δια την εδραίωσιν δε του θαύματος τούτου, που θα ελκύση το έλεος του Θεού «και ιλέω όμματι επιβλέψει επί τους κατοικούντας την γην» εγένετο και το ορατόν θαύμα².
    Όσοι κατά κάποιον τρόπον τρόπον εγνώρισαν μέσα στα βάθη της ψυχής των την «Ουράνια Σπίθα» του Σίλλερ³ ασφαλώς δεν θα μείνουν ασυγκίνητοι από το ανάγνωσμα «του ανωνύμου».

    Σημ.
    ¹σσ. Εδώ διίστανται αι απόψεις μεταξύ των θεολόγων. Ο Λατίνος σχολιαστής ερμηνεύει το «έω της μητρός του Υψίστου», (die festo Matris altissimi)= τα χαράματα της εορτής της Παναγίας. Άλλοι θεολόγοι φρονούν ότι το «της μητρός του Υψίστου» δηλοί τον ναόν της Παναγίας. Συμφωνούμεν με τον σχολιαστήν.

    ²Το θαύμα τούτο της αλλαγής των εσωτάτων δια της μετανοίας, το αόρατων είναι το μείζον θαύμα (βλπ. Ευεργ. υποθ.λε’ βιβλ. 3ον).

    ³Η «Ουράνια Σπίθα» ή θείος σπινθήρ αναφέρεται εις την ωδήν του Schiller “an die Freude” (προς την χαράν) η οποία απαγγέλλεται υπό χορωδίας εις την περίφημον 9ην συμφωνίαν του Μπετόβεν.

    ΠΗΓΗ: ΤΑ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΚΟΣΜΟΪΣΤΟΡΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ Υπό το φως των προφητειών της Ορθοδοξίας, Κωνστ. Τσατάλου, Δευτέρα έκδοσις, Θες/νικη 1972, Γ’ Προφητείαι, III ΧΡΗΣΜΟΙ ΛΕΟΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΟΦΟΥ, σ. 49-56.

  3. Ανώνυμος says:

    Κύριε Νίκο, θα χρησιμοποιήσω κάποιες δικές σας “λέξεις” για να αποδώσω αυτά που θέλω να πω,όσο καλύτερα γίνεται.
    Ελπίζω να έχω την άδεια σας(;)
    Το δικό μου πεδίο και ο δικός μου Κάρλος από μια συζήτηση που είχαμε μου είπε:
    Αν σε πάρω να πάμε κάπου, θα έρθεις χωρίς φόβο;
    Αν σε βάλω στο στρογγυλό,σκοτεινό και υγρό δωμάτιο θα σταθείς όρθια- ευθυτενής;( Θα είμαι απέναντί σου, θα σε προσέχω, θα σε επιβλέπω.)
    Αν σε ρωτήσω να μου πεις τη βλέπεις σε αυτό το δωμάτιο είσαι σε θέση να το δεις στο σκοτάδι;
    Αν σε ρωτήσω αυτός αν ζει ή αν κοιμάται που είναι εκεί, είσαι σε θέση να το καταλάβεις;
    Τώρα αν σου πω ότι δε φοβάμαι , βλέπω μέσα στο σκοτάδι ,καταλαβαίνω κάποιος αν κοιμάται ή όχι και γνωρίζω αυτόν που κοιμάται, που θα κοιμάται για λίγο ακόμη , ΕΣΥ κ. Νίκο θα με πίστευες ;;;
    Πρώτα οι αετοί θα φανούν να πετούν στον ουρανό , δυστυχώς δε θα τους βλέπουν όλοι και όσοι τους βλέπουν δε θα μιλούν γιατί θα πρέπει να φτάσουν εκεί που είναι να φτάσουν , μυστικά και ταπεινά. Πόσο τυχεροί αυτοί οι εκλεκτοί που θα φτάσουν στη Μεγάλη Ώρα , της αλλαγής…………………
    Τέλειο το άρθρο σας, ίσως να απευθύνεται μόνο σε όσους μπορούν να δουν σε λίγο τους αετούς.
    Μακάρι να ήμασταν σε θέση να κατανοήσουμε τι έρχεται.

  4. Nikos says:

    ΡΕ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΤΟΥΣ… ΑΥΤΟΙ ΜΑΣ ΦΤΑΙΝΕ ΤΩΡΑ?? ΚΑΝΕΝΑ ΓΕΡΜΑΝΑΡΑ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΓΑΜΩ ΕΥΡΩΠΗ ΝΑ ΦΑΜΕ

  5. Ανώνυμος says:

    Μάλιστα. Κάτι ποιο ενδιαφέρον γιατί έχουμε βαρεθεί το θέμα.. Εσείς θα κάθεστε και θα σας χαρίσουν μια πόλη.

    • Ανώνυμος says:

      ΝΑΙ,..ΝΑΙ…ΔΩΡΑΚΙ ΣΤΟ ΚΟΥΤΙ ΜΕ ΚΟΡΔΕΛΑ Η ΠΟΛΗ….ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΜΑ ΠΙΑ ΠΟΛΗ ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΜΕ ΠΑΠΙΑ…
      ΧΑΧΑΧΑ
      ΣΕ ΠΗΡΑΜΕ ΧΑΜΠΑΡΙ ΑΠΑΤΕΩΝΑ ΣΕΛΗΝΙΑΚΕ ΓΙΑΧΒΕΧΑ

  6. john says:

    εμεις φταιμε για την καταντια της ελλαδας μενοντας απραγοι….. ας μου πει καποιος οι προφητιες δεν επαναπαυουν τον ηλιθιο διαιωνιζοντας την κατασταση…η λευτερια θα ερθει πολεμοντας και οχι απο τους ουρανους…μαλλον θα ητανε μαλακες αυτοι που πολεμησαν το 21,επρεπε να περιμενουνε το θαυμα..δειτε τις προφητιες σαν μεσο αφυπνησης για τα υπολοιπα θα πρεπει να βαλουμε το χερακι μας αλλιως περιμεντε να βρεξει αληθεια,δημοκρατεια και δικαιοσηνη μα ποσο μαλακας πρεπει να εισαι για να το πιστευεις αυτο……παλεψτε για τα πιστευω σας γιατι καποιος αλλος θα σας επιβαλει τα δικα του νιμιζοντας οτι αυτα ειναι σωστα…….φιλικα…

  7. ιδιορυθμη says:

    Αννα δεν εχουμε σκοταδι στην καρδια ειμαστε ρεαλιστες!!!!Θα συμφωνησω στο κυριο-γιαχβε με το georgek!!!!Οντως δεν γινεται να μας χαρησουν πολη,ομως δεν χρειαζεται να αμφισβητουμε τις προφητειες γιατι υπαρχει και παραπληροφορηση!!!!καλο αρθρο ηταν αν και δεν πιστευω οτι θυα γινει κατι τετοιο!!!!
    Αννα αναφερομαι σε σενα θα ερθουν πολυ δυσκολα χρονια,δεν αναφερω λεπτομερειες,αλλα καποια στιγμη με αυτα που θα ζησουμε πιστεψε με θα πιστευεις οτι δεν υπαρχει θεος αφου αφηνει να γινονται τετοια πραγματα!!!Δεν ειμαι αθεοι,ουτε ομως νιωθω χριστιανη γιατι ο χριστος δεν ιδρυσε θρησκεια!!!ολο το εργο του αλειωθηκε!!!μην ξεχνας υπαρχου σατανιστικα στοιχεια στον χριστιανισμο,οπως οτι τρωμε σωμα και αιμα χριστου!!!τον θυσιαζουμε και τον τρωμε!!!!!δεν θα υπαρξει βοηθεια απο το θεο,ισως ημαστε το τελευταιο ανθρωπινο γενος.!!!αυτη ειναι η αποψη μου και δεν συμμενει οτι ειναι σωστη ,ουτε οτι προσπαθω να τρομαξω τον κοσμο!!!!!

  8. Ηeron says:

    Θέλω να αγοράσω έναν Έλληνα θεό . Ξέρει κανείς που πουλάνε ; Α , και όχι κόλπα ε , γιατί τις προάλλες μου πασάρανε με πονηριά έναν Κινέζικο και έναν Τούρκικο . Όταν ανακάλυψα την απάτη ήταν αργά …… και δεν τους παίρνανε πίσω . Μου έμειναν αμανάτι , και χαράμισα κι ένα σωρό λεφτά . Δεν ξέρω τι να τους κάνω . Θα μου πει κανείς πέτρα ο ένας , πέτρα και ο άλλος – τι μπορεί να περιμένει κανείς απο μιά πέτρα ; Θέλω διακαώς έναν Ποσειδώνα για την λιμνούλα που έχω με τις πάπιες μου. Οι Ελληνικοί θεοί λένε είναι οι ποιο διακοσμιτικοί για τους κήπους .

    • Ανώνυμος says:

      ΕΣΕΝΑ ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΜΟΝΟ ΕΒΡΑΙΟΜΟΓΓΟΛΙΚΟΙ ΨΕΥΔΟΘΕΟΙ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΣΑΒΑΩΘ-ΚΡΟΝΟΣ …ΒΑΠΤΙΖΕΤΕ Ο ΔΟΥΛΟΣ / ΣΚΛΑΒΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ HERON ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΣΑΒΑΩΘ ΚΡΟΝΟΥ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΟΥΛΟ – ΚΙΠΑ…ΑΜΗΗΗΗΗΗΗΗΝ……ΚΥΡ ΕΛΕΗΣΟΝ ΚΥΡ ΕΛΕΗΣΟΝ Ο ΠΑΠΑΣ ΠΙΝΕΙ ΚΑΡΝΕΪΣΟΝ….

  9. ανωνυμος says:

    Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΤΗΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ ΗΤΑΝ ΓΝΩΣΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΚΑΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΟΡΑΤΟΣ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΤΟΝ ΟΝΟΜΑΖΑΝ ΕΩΣΦΟΡΟ [ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΤΗΝ ΑΥΓΗ ]..ΟΤΑΝ ΕΜΦΑΝΙΖΟΤΑΝ ΤΟ ΠΡΩΙ ….ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ..

    ΔΥΕΙ ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ ..3..5 ΩΡΕΣ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΥΣΗ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΓΕΓΕΤΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ Η΄΄ ΑΠΟΣΠΕΡΙΤΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΤΕΛΕΙ ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ….3..5 ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΩΣΦΟΡΟΣ Η΄΄ ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ…ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΛΑΜΠΡΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΟΥΝ ΟΥΡΑΝΟ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΕΛΗΝΗ…

    Η ΗΜΕΡΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΥΒΕΡΝΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΑΦΡΟΔΙΤΗ……ΤΡΕΙΣ [ 3 ] Η ΩΡΑ ΞΗΜΕΡΩΜΑΤΑ ΟΙ ΜΟΝΑΧΟΙ ΠΡΟΣΕΥΧΟΝΤΑΙ…..ΚΑΙ ΑΝ ΤΥΧΕΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΞΥΠΝΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΛΕΝΕ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΙΜΗΘΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΟΥΜΕ….ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΩΡΑ….ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΜΗ ΚΑΛΑ ΑΥΛΑ ΟΝΤΑ…..

    ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥΣ ΣΥΝ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ Η ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΥΔΡΟΧΟΟΥ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ Η ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ–ΕΩΣΦΟΡΟΥ….ΜΗΠΩΣ Ο ΛΕΩΝ ΣΤ΄ ΕΝΝΟΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΦΗΤΕΥΕΙ ΘΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΥΔΡΟΧΟΟΥ.΄΄……ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΘΑ ΚΥΡΙΑΡΧΙΣΕΙ Η ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ΄΄΄…..ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΗ ΓΕΓΟΝΟΤΑ’΄΄΄….
    .[.ΠΟΥ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ]……

    ΜΑΡΙΛΕΝΑ

  10. Berry Pappas says:

    ΑΓΑΠΗΤΕ STRANGER ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΘΥΣΙΑΖΟΥΝ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΣΑΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΑΓΑΘΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ? TURKEY ΚΑΙ ΑΝ ΨΑΞΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΕ ΛΕΞΙΚΟ ΘΑ ΔΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΓΑΛΟΠΟΥΛΑ! ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΘΥΣΙΑΣΟΥΝ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ?ΤΗΝ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΑΖΕΥΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΓΛΕΝΤΑΝΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΤΩΜΑ ΤΗΣ!

  11. παρασκευή η ώρα 3 says:

    Έτσι αυτός θα αποκαλυφθεί. Θα φανεί για τρεις μέρες στον ουρανό το λαμπρό αστέρι της μητέρας του Υψίστου στις 3 η ώρα τη νύχτα στη μέση της πόλης τα χαράματα. Αυτό το αστέρι δεν προέρχεται από τους πλανήτες, αλλά μοιάζει μ’ αυτό που φάνηκε στη σωτήρια γέννηση του Ιησού Χριστού. Ένας κήρυκας φώναζε δυνατά τρεις μέρες προσπαθώντας να ανακαλύψει και να καλέσει αυτόν στον οποίον στήριζαν τις ελπίδες τους. http://katohika.gr/ellada/imera-paraskeuei-kai-ora-treis-tha-simani-to-telos-ton-tourkon/

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *