Προσπαθούν να οικειοποιηθούν την αίγλη της αρχαίας Ελλάδας – Ζωγράφισαν τον Δούρειο Ίππο σε αεροσκάφος της Turkish – Μετά τους Σκοπιανούς και οι Τούρκοι επιχειρούν να παραχαράξουν την ιστορία
Τελικά ο Αχιλλέας ήταν «αρχαίος Αλβανός» και η Τροία υπήρξε αλβανική ή μάλλον ακριβέστερα αλβανική πόλη; Αυτά τα απίστευτα ιστορικά ερωτήματα απαντούν οι γείτονές μας το τελευταίο διάστημα, επιχειρώντας μία άνευ προηγουμένου καπηλεία της αρχαιοελληνικής ιστορίας. Εκτός των Σκοπιανών, Αλβανοί και Τούρκοι προσπαθούν να οικειοποιηθούν λίγη από την αίγλη της αρχαίας Ελλάδας προκαλώντας την χώρα μας και σε ιστορικό επίπεδο.
Και αν το αλβανικό ντοκιμαντέρ, που παρουσιάζει τον Αχιλλέα ως Αλβανό(!) και την Τροία ως αρχαία αλβανική πόλη, ξεπερνά κάθε γραφικότητα κινούμενο στην σφαίρα της γελοιότητας η ανακήρυξη του 2018 από τον ίδιο τον Τούρκο πρόεδρο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν ως «έτος Τροίας» αποτελεί μία συντονισμένη ενέργεια διεθνούς πολιτισμικής και τουριστικής προβολής της Τουρκίας.
Αεροσκάφος με το «Δούρειο Ίππο» πετά σε όλο τον κόσμο
Εδώ και τρεις ημέρες το επετειακό αεροσκάφος Airbus Α-321 του εθνικού αερομεταφορέα της Τουρκίας, «Turkish Airlines«, με τον «δούρειο ίππο» ζωγραφισμένο στην άτρακτό του πετά σε όλο τον κόσμο προβάλλοντας το «έτος Τροίας». Το γύρο του κόσμου, μέσω των επίσημων διαδικτυακών τόπων του τουρκικού υπουργείου Πολιτισμού, κάνουν και οι εικόνες με τις Τουρκάλες ντυμένες ως Ωραία Ελένη και τους Τούρκους να ποζάρουν με χιτώνες και χλαμύδες ως Πάρις μπροστά στο δούρειο ίππο του Οδυσσέα και φόντο την τουρκική σημαία.
Το πρόγραμμα, «2018-έτος Τροίας», είναι πλέον γεγονός για τους Τούρκους, βασιζόμενο αποκλειστικά στην εκμετάλλευση και προβολή του Τρωικού πολέμου, όπως αυτός εξιστορείται από τον Όμηρο στην Ιλιάδα και την Οδύσσεια.
Στόχος η προσέλκυση εκατομμυρίων τουριστών τα επόμενα χρόνια στα Δαρδανέλια, όπου ο Γερμανός αρχαιολόγος Ερρίκος Σλίμαν, ανακάλυψε το 1872 την ομηρική Τροία. Πρόκειται για την υλοποίηση της κεντρικής στόχευσης του τουρκικού υπουργείου Πολιτισμού στην κατεύθυνση αποκόμισης οικονομικών κερδών αλλά και πολιτισμικής αίγλης μέσου του διεθνούς brand name «Τροία».
Αν και η αρχαία Τροία ανακηρύχθηκε το 1998 από την UNESCO ως μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς, η προβολή της σε παγκόσμιο επίπεδο εκτοξεύτηκε την χρονιά του 2004 όταν και προβλήθηκε η ομώνυμη υπερπαραγωγή του Χόλιγουντ με τον Μπράντ Πιτ να ενσαρκώνει το ρόλο του Αχιλλέα. Μάλιστα, μετά την ολοκλήρωση των γυρισμάτων η παραγωγή δώρισε τον δούρειο ίππο στην πόλη του Τσανάκαλε, με τις τοπικές αρχές να τον τοποθετούν στο λιμάνι και την ξύλινη κατασκευή του πολυμήχανου Οδυσσέα να επιτηρεί έως σήμερα τα στενά των Δαρδανελίων.
Ανοίγει το «Μουσείο της Τροίας»
Στο πλαίσιο αυτό, ανοίγει τις πύλες το αμέσως προσεχές διάστημα το νέο εντυπωσιακό «Μουσείο της Τροίας» για να φιλοξενήσει τους «θησαυρούς της Τουρκίας», όπως αναγράφεται σε μεγάλες πινακίδες στον αρχαιολογικό χώρο της αρχαίας Τροίας, που βρίσκεται στον λόγο Χισαρλίκ. Οι διάσημοι αστέρες που αποτελούσαν το καστ των ηθοποιών «Τροία» έχουν ήδη προσκληθεί να παραβρεθούν στην τελετή εγκαινίων του μουσείου. Μεταξύ αυτών, ο πρωταγωνιστής Μπράντ Πιτ, ο Ορλάντο Μπλουμ, που υποδυόταν τον Πάρι, η Ωραία Ελένη Νταϊάν Κρούγκερ και ο Ερικ Μπάνα, που ως Εκτορας σύρθηκε νεκρός στο άρμα του Αχιλλέα. Οι διοργανωτές της λαμπερής φιέστας έχουν προσκαλέσει και γνωστούς αθλητές για να συμμετάσχουν σε σκηνές αναπαράστασης των μαχών.
Το Μουσείο της Τροίας κόστισε 15 εκατ. δολάρια
Το νέο μουσείο έχει εμβαδόν 10.000τμ και η ανέγερσή του κόστισε 15εκατ. δολάρια. Το κτίριο έχει μινιμαλιστική σχεδίαση φιλοδοξώντας να εμπνεύσει στον επισκέπτη, που θα βρεθεί μπροστά από τις προθήκες των εκθεμάτων, εικόνες από τη μονομαχία Αχιλλέα – Εκτορα, που, κατά τον Όμηρο, έλαβε χώρα πίσω από τη δυτική πύλη του.
Διαπραγματεύτηκαν επιστροφή αρχαιολογικών ευρημάτων
Η τουρκική κυβέρνηση για πολλές δεκαετίες διαπραγματευόταν με μουσεία 44 χωρών αλλά και συλλέκτες έργων τέχνης την επιστροφή αρχαιολογικών ευρημάτων από την Τροία, που είχαν κλαπεί κατά την διάρκεια των ανασκαφών τον 19ο αιώνα.
Τελικώς το 2012 οι τουρκικές αρχές κατάφεραν σε συνεργασία με τις αντίστοιχες αμερικανικές να φέρουν πίσω ώστε να εκτεθούν στις προθήκες του νέου μουσείου της Τροίας 24 χρυσά στολίδια, μερικά εκ των οποίων ανήκαν στην περίφημη συλλογή της Ωραίας Ελένης και επί 125 χρόνια φιλοξενούνταν εκτός Τουρκίας. Η σπουδαιότερη αρχαιολογική ανακάλυψη της Τροίας όμως, ο επονομαζόμενος «θησαυρός του Πριάμου», μία συλλογή από εντυπωσιακά χρυσά αντικείμενα, όπλα ακόμα και ποτήρια, τα οποία πήρε μαζί του ο Σλίμαν στο Βερολίνο εξακολουθεί να εκτίθεται έως σήμερα στο μουσείο καλών τεχνών Πούσκιν στη Μόσχα.
protothema.gr
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
ΜΩΡΑΙΝΕΙ ΚΥΡΙΟΣ ΟΥΣ ΒΟΥΛΕΤΑΙ ΑΠΩΛΕΣΑΙ….
ΤΟ ΜΥΡΜΗΓΚΙ ΟΤΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΧΑΘΕΙ, ΒΓΑΖΕΙ ΦΤΕΡΑ….
ΣΥΜΦΩΝΩ ΔΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΠΠΟ. ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΟΥΡΕΙΟ, ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ. ΤΩΝ ΜΟΓΓΟΛΩΝ ΤΟΝ ΙΠΠΟ ΕΝΝΟΩ, ΑΥΤΟΣ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΑΝΗΚΕΙ. ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟΥΣ ΒΓΑΖΩ ΤΟ ΚΑΠΕΛΟ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΕΞΙΟΤΕΧΝΙΑ ΩΣ ΑΝΑΒΑΤΕΣ, ΑΦΟΥ ΤΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥΣ ΤΟΝ ΠΕΡΝΟΥΝ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΑΛΟΓΑ ΑΠΟ ΜΙΚΡΗ ΗΛΙΚΙΑ.
ΕΠΕΙΔΗ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΩ ΤΗ ΣΚΕΨΗ ΜΟΥ, ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΟΤΙ ΡΙΧΝΩ ΤΑ ΒΕΛΗ ΜΟΥ ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΔΡΑΣΤΗ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΚΙΝΗΤΕΣ, ΘΑ ΡΩΤΗΣΩ ΠΟΙΟΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΕΙΧΑΝ ΕΚΔΟΣΕΙ ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ ΤΙΣ ΚΑΡΤΕΣ ILLUMINATI;
https://www.youtube.com/watch?v=mKrBj1b4FZo
ΞΑΝΑΓΡΑΨΙΜΟ [ΛΕΕΙ] ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.
ΚΑΙ ΝΑ ΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ, ΝΑ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ, ΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ.
ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΟΜΗΡΟ ΕΙΧΑΝ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ, ΟΜΕΡ ΕΙΧΑΝ ΠΕΙ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ, ΟΠΩΣ ΛΕΜΕ ΟΜΕΡ ΒΡΥΩΝΗΣ.
Όλοι, Τούρκοι, Βούλγαροι, Φυρόμυαλοι, Αλβανοί, Τσάμηδες και άλλοι καθοδηγούμενοι από δαιμονικές επήρειες γνωστών σιωνιστικών σκοτεινών δυνάμεων επιχειρούν να κλέψουν τους θαυμαστούς προγόνους των Ελλήνων, όπως τον Μέγα Αλέξανδρο, τον Αχιλλέα, τον Όμηρο και άλλους που ακόμη δεν έχουν αναφερθεί, χωρίς να προηγηθεί, ως θα έπρεπε, η Επανελλήνισής τους. Η Επανελλήνισης των λαών Αίμου και Μικράς Ασίας σημαίνει επαναφορά των σύγχρονων απογόνων των εξαλβανισμένων, εκφυρομυαλισμένων, εκβουλγαρισμένων και εκτουρκισμένων Ελληνικών και Ελληνογενών λαών Αίμου, Αιγαίου, Μικράς Ασίας, Κύπρου, Συρίας, Παλαιστίνης και άλλων με την επαναφορά της Ελληνικής γλώσσας τους και πρωτίστως την επαναφορά της Ελεύθερης Ελληνικής Συνείδησης. Η διατήρησης Ουραλοαλταϊκών ριζών γλωσσών και διαλέκτων καθώς και δουλικής Ουραλοαλταϊκής ανθελληνικής Συνείδησης των Μογγολικών πολεμοχαρών Βάρβαρων εισβολέων της Ασιατικής Στέπας από προγόνους των σημερινών λαών που τις υιοθέτησαν συμφεροντολογικά είτε ανωτέρα βία εύλογα δεν επιτρέπει τουλάχιστον επι του παρόντος την Επανελλήνιση των σημερινών απογόνων λαών. Το ενδιαφέρον όμως είναι ότι η υιοθεσία των θαυμαστών Προγόνων Ελλήνων θα αποβεί μπούμερανγκ για τους σκοτεινούς Πάτρωνες τους γιατί αφυπνίζει την Ελεύθερη Ελληνική Συνείδησή των Ελληνικής καταγωγής απογόνων που για λόγους συμφεροντολογικούς και ανωτέρας βίας οι πρόγονοί τους είχαν «απολέσει» και αποδεχτεί τους Ουραλοαλταϊκούς Βαρβάρους Εισβολείς.
ΑΣ ΤΟ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΓΟΝΩΝ ΤΩΝ ΕΚΒΑΡΒΑΡΙΣΜΕΝΩΝ ΑΝΑ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙ. ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΤΕΙΧΩΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΛΗΘΑΡΓΟ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ. ΤΟ ΔΕ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΠΙΟ ΒΑΘΕΙΑ, ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ.
Οπως ΟΜΕΡ=ΡΕΜΟ , ΟΜΑΡ = ΡΑΜΟ , ΑΒΔΙ = ΑΥΔΗ , ΙΣΛΑΜ = ΜΑΣΛΗ …..
ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΛΕΞΕΙΣ [ΕΝΝΟΙΕΣ] ΑΝΑΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΓΝΩΜΗ, ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΒΑΣΗ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΟΜΩΣ “ΑΥΔΗ” ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ “ΦΩΝΗ”. ΠΑΡΑΓΩΓΑ ΔΕ “ΑΝΑΥΔΟΣ” ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ”, “ΑΠΑΥΔΩ”, “ΩΔΗ”, “ΑΗΔΟΝΙ”, ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ….
ΕΧΟΥΜΕ ΔΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΜΗΡΙΚΟ ΣΤΙΧΟ “ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΓΛΩΣΣΗΣ ΜΕΛΙΤΟΣ ΓΛΥΚΙΩΝ ΡΕΕΙΝ ΑΥΔΗ” ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΝΕΣΤΟΡΑ.
ΔΗΜΗΤΡΗ δεν θα το ξαναγραψω ….Ο ΟΜΗΡΟΣ ποτε στα γραπτα του δεν αναφερεται σε ΔΟΥΡΕΙΟ ΙΠΠΟ. ΜΟΝΟ τα κυπριακα επη αναφερονται στον Δουρειο Ιππο διοτι δεν θελουν να ”’φανερωσουν” οι κυπριοι οτι οι ιερεις οι τοτε του ΑΠΟΛΛΩΝΟΣ [ο απολλος δηλαδη ο ενας και μοναδικος θεος ασιατης του ΚΑΛΧΑ-σαχλα και τα λοιπα καρφωσε δια χρηματων στους ιερεις της ΘΕΑΣ ΑΘΗΝΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΙΑ ΠΟΡΤΑ ΘΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΝΥΧΤΑ για να εισελθουν οι ελληνες] τα κονομαγανε με πολλους τροπους οπως και οι Νοταριοι [νοταραδες ] επι Βυζαντιου που ανοιγαν και αυτοι ”’θυρες” οπως και οι σημερινοι πολιτικοι ….και στα τεσσερα…..ΚΑΙ ΤΟΣΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΣΙΑΤΕΣ Σ Η Μ Ε Ρ Α στην ΕΛΛΑΔΑ [που το παιζουν οι ταχαμοτες ελληνες οι πρωην μωαμεθανοι που βλεπουν μαρμαρο και τρεχουν στα καλυβια….]
ΤΑ “ΤΕΙΧΗ” ΤΙΣ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ ΕΠΕΦΤΑΝ. ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΠΟΥ Ο ΣΟΥΛΤΑΝΟΣ ΔΙΑΛΕΞΕ ΝΑ ΑΝΑΚΗΡΥΞΕΙ ΤΟ 2018 ΩΣ ΕΤΟΣ ΤΡΟΙΑΣ. ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΠΗΛΕΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΚΑΙ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΔΥΝΑΜΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΝΗΡΙΑΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΔΟΥΡΕΙΟ ΙΠΠΟ. ΑΛΛΑ Ο ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΗΚΕ ΩΣ ΠΟΛΥΜΗΧΑΝΟΣ, ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΩΣ ΠΟΛΥΠΡΑΓΜΩΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΗΜΑΣΙΑ.
Go turkey…home of Troy…
Αχαχα…Αχαχα…αναμένω απάντηση του Κοτζια…
Οι Τουρκοι , ειναι ενας φιλοπολεμος λαος που δεν προσέφερε τιποτα στον παγκοσμιο πολιτισμο.Μονο αιμα βαναυσοτητα ατιμια και. καταστροφη .Εκλεψαν οτι πολιτιστικες συνηθειες και πολιτιστικο εργο μπορεσαν απο τους λαους που γονυπετησαν με την βια και το παρουσιαζουν ως δικη τους κληρονομιά..Ειναι ενα κρατος που αποτελειται απο πολίτες με διαφορετικες εθνοτητες .Που ασχετα εαν ονομαζουν εαυτους Τουρκους (ας κανουν αν μπορουν διαφορετικα) ειναι εκτουρκισμενοι με την βια πληθυσμοι που ζουσαν σε αυτην την περιοχη .
Οι μνημες που ειναι γραμμενες στο βαρβαρο DNA των Τουρκων και οι κραυγές που βγάζουν ακόμα και σήμερα τα θύματα απο τις σφαγές τους , αλλα ακομα και τα αρχαία μνημεία και τα αρχαιολογικά ευρήματα που υπάρχουν στην σημερινη Τουρκια δεν τους αφήνουν να ξεχάσουν τις μογγολικες στεπες που προέρχονται και πόσο βάρβαροι ως λαος ειναι .
Ολοταχώς για συνομοσπονδία…συνεκμετάλλευση σε όλα
Γρηγορείτε ρε εεε
ΠΟΥ ΣΑΙ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!
ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ.
ΚΑΙ ΟΙ ΤΣΙΠΡΕΣ ΟΜΩΣ ΕΦΑΓΑΝ ΠΑΝΤΕΣΠΑΝΙ ΕΠΙ ΧΟΥΝΤΑΣ
ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΟΥΝ
ithominews.blogspot.gr/2013/04/blog-post_1493.html
Tι γινεται ρεεεεεεεεε ο Αχιλλεας αλβανος και ο πατροκλος μωαμεθανος ? Τιιιιιιιιι ο Ομηρος κινεζος ? Τελικα ειναι φως φαναρι οτι ”’βγηκα ” απο τους ορχεις του αδαμ και οχι απο αυτους τους χομο χομπιλις των πετραλωνων ….η παγκοσμια ιστορια αλλαξε απο τους ”’τρωγοντες τον μανδραγορα”” τελικα….
Πριν από μερικά χρόνια βρέθηκα στην Αρχαία Έφεσο. Βάδιζα στην γεμάτη τουρίστες οδό Κουρητών όταν κοντά στην Βιβλιοθήκη του Κέλσου είδα μια χοντρή κυρία σε group Αμερικάνων η οποία βλέποντας μια σκαλισμένη επιγραφή στα Ελληνικά ρώτησε την Τουρκάλα Ξεναγό “Σε Ποια γλώσσα είναι γραμμένη;” για να πάρει αμέσως την απάντηση “Στα Αρχαία Τουρκικά!”. Το ποιο ενδιαφέρον όμως είναι ότι δυστυχώς όλοι οι Αμερικάνοι τουρίστες το “Χάψανε” ….. .!
ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ: ΠΕΡΑΣΤΕ ΚΟΣΜΕ. ΟΛΑ ΣΤΟ ΣΦΥΡΙ .ΓΕΝΙΚΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ . ΟΙ ΥΑΙΝΕΣ ΜΑΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΞΕΡΟΓΛΕΙΦΟΝΤΑΙ …
Δεν φτανει που ειναι ταταρομογγολοι ,ειναι και μπασκλαδες μογγολοι.Τι μπουρδες φυλες φτιαξαν αυτοι οι δρακοκρονιοι….ολη το καρακιτσαριο του γαλαξια ,εδω μαζεμενο,αει στο διαολο !συγχιστηκα !μηπως ειδε κανεις εκεινο τον χοντρομπαλα ;΄για τον χενρυ λεω ,αυτη την παιδοφιλη βουζα.
ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΕΝΑ ΟΝΟΜΑ ΒΡΕ…
ΣΙΓΑ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ
ΑΦΟΥ ΖΟΥΝΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Ο ΝΙΜΙΤΣ ΤΙ ΛΕΕΙ;
AND THE JUDGE RULES…