Η νομοθεσία Σόλωνα για την Ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα.

omofilofiloi

Τι ακριβώς συνέβαινε στην αρχαία Ελλάδα και τι προέβλεπαν οι νόμοι για όσους προέβαιναν σε ομοφυλοφιλικές σχέσεις;

Οι νόμοι στην αρχαία Ελλάδα ήταν ξεκάθαροι.

«Αν τις Αθηναίος εταιρήση, με έξεστω αυτω των εννέα αρχόντων γενέσθαι, μηδέ ιερωσύνην ιερώσασθαι, μηδέ συνδικήσαι τω δήμω, μηδέ αρχήν αρχέτω μηδεμιάν, μήτε ενδημον, μήτε υπερόριον, μήτε κληρωτήν, μήτε χειροτονητήν, μηδέ επικυρήκειαν αποστελλέσθω, μηδέ γνώμην λεγέτω, μηδέ εις τα δημοτελή ιερά εισίτω, μηδέ εν ταις κοιναίς σταφονοφορίες σταφανούσθω, μηδέ εντός των της αγοράς περιρραντηριων πορευέσθω. Εάν δε ταύτα τις ποιή, καταγνωσθέντως αυτού εταιρείν, θανάτω ζημιούσθω».

Δηλαδή:
Αν κάποιος Αθηναίος συνάψει ομοφυλοφιλική σχέση με άλλον θα έχει τις εξής κυρώσεις:



Gemoderm

Ξεχάστε τις αιμορροΐδες για πάντα!

Το σπρέι Gemoderm βοηθά να απαλλαχθεί κανείς από αιμορροΐδες και ραγάδες του πρωκτού. Χρησιμοποιείται για εξωτερικές και εσωτερικές αιμορροΐδες, την θρόμβωση και τη φλεγμονή, φαγούρα και έκζεμα πρωκτού, κατά αιμορροΐδες μετά τον τοκετό. Σπρέι έχει αντισηπτική, αντι, τοπική αναισθητική, αιμοστατική και στυπτική δράση, προωθεί την απορρόφηση των αιμορροΐδων και την αποκατάσταση του ορθού, θεραπεύει γρήγορα τις ραγάδες του πρωκτού και εξαλείφει την αιμορραγία.

ΤΙΜΗ 49,00

ΑΓΟΡΑ ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ

 Powered by WebCash


1. Δεν του επιτρέπεται να γίνει μέλος των 9 αρχόντων
2. Δεν του επιτρέπεται να εκλεγεί ιερέας
3. Δεν του επιτρέπεται να είναι συνήγορος του λαού
4. Δεν επιτρέπεται να ασκεί εξουσία εντός ή εκτός της Αθήνας
5. Δεν επιτρέπεται να σταλεί ως κήρυκας πολέμου
6. δεν επιτρέπεται να εκθέσει γνώμη (ως άμουσος – ανισόρροπος)
7. Δεν επιτρέπεται να μπει σε (δημόσιους) Ναούς
8. Δεν επιτρέπεται να στεφανωθεί στις στεφανοφορίες
9. Δεν επιτρέπεται να μπαίνει στον ιερό χώρο της αγοράς
όποιος λοιπόν έχει καταδικαστεί ως ομοφυλόφιλος αλλά ενεργήσει ​αντίθετα των διατάξεων του νόμου θα τιμωρείται με Θάνατο!

solonas

Η νομοθεσία Σόλωνα για την Ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα

21 thoughts on “Η νομοθεσία Σόλωνα για την Ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα.

  1. Ακέλας says:

    …Οχι δλδ ότι δεν υπήρχαν ΚΑΙ τότε τέτοια…φρούτα,(η νομοθεσία και μόνο αποδείχνει πως ναι!…Αλλά η αυστηρότητα των νόμων δείχνει ξεκάθαρα ότι σε όλες τις εποχές η νοοτροπία τους ήταν ΠΑΝΤΑ η ίδια!-ΑΝ τους έδινες κάτι αμεσς ζητούσαν το διπλάσιο,εκείνου που τους είχες δώσει!-Θα μου πείτε:-Ε και είναι κακό αυτό;….Εσείς τι λέτε ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ;

  2. Ηeron says:

    Αυτά για κάποιους “λόγιους και μη” που επιμένουν να πιστεύουν και να διαδίδουν εσκεμμένα σε κάθε αφελή , ότι η ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα ήταν κάτι το πολύ συνηθισμένο και αποδεκτό , σε τέτοιο βαθμό μάλιστα , που οι αρχαίοι Έλληνες λίγο ως πολύ ήταν τέτοιοι ! Και μπορεί μεν σε μεγάλο βαθμό οι απόψεις αυτές να καλλιεργούνται απο ξένους “επιστήμονες” για ευνόητους λόγους , αλλά δυστυχώς ακόμη και μέσα στην πατρίδα μας υπάρχουν “κουλτουριάριδες”τού χειρίστου αυτού είδους ( εθνομηδενιστές , ψευτοαναρχικοί , και Σφυριζαίοι αριστεροί με δεξιές τσέπες ) που πιστεύουν τα ίδια .

    • ΠΑΝΑΝΔΡΟΣ ΕΛΛΗΝ says:

      Φίλε μου… πρόκειται για κλασσική εβραϊκή προπαγάνδα όπως και η θεωρία του Δαρβίνου …….

      Καποια στιγμή ελπίζω να ξυπνήσουν οι υπνωτισμένοι νεοέλληνες….

  3. Λαθροντόπιος says:

    Ενώ σήμερα που με κορωνίδα το ΙΟΥΔΑΙΚΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ και τοποτηρητές της υφηλίου τις υπόλοιπες “μονοθειστικές” προεκτάσεις – παράγωγά του, όχι μόνο προωθείται η ομοφυλοφυλία, αλλά σε λίγα χρόνια θα επιβάλλεται κιόλας!
    Ακόμη, σήμερα και σε αυτή την κατάσταση, ανθεί ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ η παιδεραστία και η διακίνηση πορνογραφικού υλικού σε μεγάλη έκταση!
    Τώρα, γιατί κάποιοι θεωρούν ότι οι αρχαίοι ημών πρόγονοι ήταν παιδεραστές και ομοφυλόφιλοι, ενώ η σύγχρονη κοινωνία με τα… “χριστά” ήθη δεν είναι, μου προκαλεί μεγάλο προβληματισμό!
    Και μη μου πει κανεις για απεικονήσεις σε αγγεία που αφορούσαν εξαιρέσεις, γιατί το υλικό για gay που κυκλοφορεί σήμερα, φτάνει για ναζώσει τον πλανήτη είκοσι φορές! ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΦΕΡΘΟΎΜΕ ΣΤΙΣ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΝΑΡΙΘΜΗΤΑ GAY PRIDE!
    Για να το πω όμως καλύτερα, νομίζω ότι όλοι οι Έλληνες, πρέπει να παρουμε την απόφαση, όταν ακούμε τον όποιο ΠΑΛΙΟΦΟΥΣΤΑ να
    υβρίζει τους προγόνους μας, να του μαμάμε ότι έχει και δεν έχει (και ας ανήκει και σε… “ιερατείο”)!
    ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟ!!!

  4. Μιχάλης says:

    μάθετε σωστά ελληνικά,”Αν τις Αθηναίος εταιρήση…”αν δηλαδή κάποιος ειναι αρσενική πόρνη,εκδίδεται επί χρήμασι δηλαδή.Μην γενικεύει ο γράφων το άρθρο ,επί σκοπού δημιουργίας λαθεμένων εντυπώσεων!
    Ετυχώς οι πρόγονοί μας δεν ενοχοποιούσαν τον έρωτα ή το σεξ σαν τους σημερινούς ταλιμπάνους κάθε μονοθειστικής θρησκείας…

  5. Ανώνυμος says:

    ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΡΙΟΧΗ…ΤΗΝ ΒΓΑΖΕΙ ΕΞΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΣΟΥΤΑΡΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΙ..
    ΚΑΙ ΑΚΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΡΚΙΔΑ ΤΙΣ ΤΡΟΜΠΕΤΕΣ ΤΟ ΤΥΜΠΑΝΟ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΠΝΕΥΣΤΑ…[ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΑ ΠΟΛΛΑ ]

    ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΩ…

    ΛΕΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΑΝ ΤΑ ΡΟΖ…
    ΑΡΑΓΕ ΟΙ ΓΚΕΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟΙ…
    Ο ΗΛΙΟΣ ΚΑΙΕΙ ΓΙΑ ΚAΘΕ ΓΚΕΥ…
    ΓΑΒΡΟΣ ΕΣΤΙ ΑΡΧΑΙΟΣ ΤΡΑΒΕΣΤΙ….
    HOMO SEXUAL OLE OLE…
    ΑΣΤΕΡΙΞ ΑΣΤΕΡΙΞ ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟΝ ΤΟΥΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ ΒΑΡΑΣ ..ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΥΛΟ ΚΑΙ ΝΤΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ….

    ΣΚΑΣΕ ΛΟΥΓΚΡΑ ΧΑ ΧΑ…

    ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

  6. Hermes says:

    Όσοι εξαγοράζονται δεν κάνουν για να κυβερνήσουν.

    Αλλά εγώ λέω στην εποχή μας έχεις ακόμα ανάγκη τούς μεσάζοντες;

    Είτε το αντιλαμβάνεσαι είτε όχι εσύ είσαι ο μόνος υπεύθυνος του σύμπαντός σου.
    Προτείνω να μάθεις να σέβεσαι το διαφορετικό χωρίς να συμβιβάζεσαι αλλά συνεχίζοντας να σέβεσαι τον εαυτό σου και τις προτιμήσεις σου.
    Κάνε ότι θες ελεύθερα. Το τι κάνουν οι άλλοι αφορά μόνο αυτούς τους ίδιους.
    Τι θα πετύχεις αν εφαρμόζεις την αποδοχή του εαυτού σου και των άλλων;
    Περισσότερη ροικότητα, και θα δημιουργείς την ζωή σου πιό συνειδητά εσύ ο ίδιος.
    Ηλίας Α. Λυμπέρης

  7. ΙΩ says:

    Ο ΣΟΛΩΝ ΗΤΑΝ ΑΚΡΙΒΗΣ ΣΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ

    «Αν τις Αθηναίος εταιρήση…… ”

    ΕΤΑΙΡΙΖΩ ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΨΑΞΕΤΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΛΕΞΙΚΟ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ, ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΑΡΕΧΩ ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΠ΄ΑΜΟΙΒΗ.

    ΑΡΑ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΑΚΥΡΟ ΩΣ ΕΤΕΘΗ.

    ΙΩ

  8. PANDAROS says:

    τι να κανουν αδελφια οι αθηναιοι τους ενηλικες παλιο@@@που@@στες ,οταν εχουν παιδακια να τα παιζουν στα ποδαρακια τοις?

    δειτε το παραδειγμα του Αλκιβιαδη..οταν τον εκαναν περα οι εραστες του ,,πηγε να βρει παρηγορια στον σκατογερο τον Σωκρατη,,,αλλα μεχρι και αυτος του αρνηθηκε!!!χαχαχχαχαχα

    Αθήναιος, Ε,12

    ””’ο Αλκιβιάδης, αφού πέρασε την ακμή της ηλικίας του,

    άρχισε να συζητά με τον Σωκράτη για πρώτη φορά,

    όταν τον εγκατέλειψαν όλοι όσοι ήταν εραστές του σώματός του”’

    ετσι ειναι αδελφια αλλη χαρη εχουν τα παιδακια και αλλοι χαρη εχουν οι ενηλικες..
    οι Αθηναιοι ειναι κατα της ομοφυλοφυλιας αλλα ηταν υπερ της παιδεραστειας…!!!!

    θελετε να σας γραψω και αλλα τετοια? θελετε να σας γραψω για τους Σπαρτιατες για το τι λεει ο ηροδοτος για τους περσες και απο που εμαθαν να την βρισκουν με τα αθωα παιδακια?
    πιστευω να τα ξερετε ..

    βεβαια ολα αυτα περασαν και τα πηραν οι αιωνες,,,ομως το σωστο να λεγεται….ολοι κανουμε λαθη ακομη και οι γιγαντες του πνευματος αθηναοι αλλα και οι υπολοιπο προγονοι μας,

    • ΙΩΝ says:

      Για αυτο παρέμεινες βόδι πανδαρε ,αφου θεωρείς τον Σωκράτη σκατογερο .Αλλα τι να περιμένει καποιος απο εθνομηδενιστές αριστερούς ? μονο ημιμάθεια ,ψεύδη ,και οτιδηποτε ειναι κατα της ελληνικής φυλής.Εραστης σήμαινε στην αρχαιότητα ο πνευματικός δασκαλος και έμψυχωτης .Ξεκινω από το συμπόσιο του Ξενοφώντος VIII, 55:

      «Λακεδαιμόνιοι δε οι νομίζοντες, εάν και ορεχθή τις σώματος, μηδενός αν έτι καλού καγαθού τούτον τύχειν, ούτω τελέως τους ερωμένους αγαθούς απεργάζονται ως και μετά ξένων καν μη εν τη αυτή (πόλει) ταχθώσι τω εραστή, ομοίως αιδούνται τους πα-ρόντας απολείπειν. Θεάν γαρ ου την Αναίδειαν αλλά την Αιδώ νομίζουσι».

      Που σημαίνει ότι:

      «Οι Λακεδαιμόνιοι, αντιθέτως, που πιστεύουν ότι αν επιθυμήσει κάποιος σώμα νέου, τίποτε πια καλό και αγαθό δε μπορεί αυτός να πετύχει, κάνουν τους ερωμένους (μαθητευόμενους) τόσο τέλειους και αγαθούς, ώστε ακόμη και αν ταχθούν (στη μάχη) μεταξύ ξένων και όχι στην ίδια πόλη με τον εραστή (εκπαιδευτή), εξ’ ίσου από ντροπή δεν εγκαταλείπουν τους συμπολεμιστές τους. Γιατί θεωρούν θεά όχι την Αναίδεια, αλλά την Αιδώ. Εδώ βλέπουμε καθαρά ότι και ο δάσκαλος -εκπαιδευτής – εραστής να μην ήταν μπροστά, ώστε από ντροπή και αίσθημα ευθύνης προς αυτόν να πολεμήσει ο μαθητής – ερώμενος και πάλι θα πολεμούσε επειδή γινόταν τέλειος και υπεύθυνος. Ο «Εραστής» δηλαδή σημαίνει ο μετά πάθους και υποχρεώσεως υπεύθυνα εκπαιδεύων, ενώ ο «ερώμενος» ήταν ο εκπαιδευόμενος.

      Ο Ξενοφών πάλι λέει στην πολιτεία των Λακεδαι-μόνων II, 13:

      «Ο δε Λυκούργος εναντία και τούτοις πάσι γνους, ει μεν τις αυτός ων οίον δει αγασθείς ψυχήν παιδός πειρώτο άμεμπτον φίλον αποτελεσασθαι και συνείναι. επήνει και καλλίστην παιδείαν ταύτην ε-νόμιζεν. Ει δε τις παιδός σώματος ορεγόμενος φα-νείη, αίσχιστον τούτο θεις εποίησεν εν Λακεδαίμονι μηδέν ήττον εραστάς παιδικών απέχεσθαι ή γονείς παίδων ή και αδελφοί αδελφών εις αφροδίσια απέχονται».

      Δηλαδή:

      «Ο Λυκούργος όμως, έχοντας αντίθετη γνώμη με όλα αυτά, αν κάποιος από θαυμασμό για την ψυχική αρετή του παιδιού προσπαθούσε να τον κάνει φίλο του με άμεμπτο δεσμό και να συναναστρέφεται μαζί του, το επιδοκίμαζε και το θεωρούσε ως την καλύτερη παιδεία αν εμφανιζόταν όμως κάποιος να επιθυμεί το παιδικό σώμα, επειδή το θεωρούσε αυτό πάρα πολύ αναίσχυντο, θέσπισε νόμο στη Σπάρτη να απέχουν οι «εραστές» (εκπαιδευτές) από τα παιδιά, όπως απέχουν από ερωτικές σχέσεις οι γονείς από τα παιδιά τους και οι αδελφοί από τους αδελφούς τους».

      Ο Πλούταρχος τώρα στο Λυκούργο (βίοι παράλληλοι) XVII, 4 λέγει:

      «Επικοινώνουν δε οι ερασταί τοις παισί της δόξης επ’ αμφότερα και λέγεται πότε παιδός εν τω μάχε-σθαι φωνήν αγενή προεμένου ζημιωθήναι τον εραστήν υπό των αρχόντων. Ούτω δε του εράν εγκεκριμένου παρ’ αυτοίς, ώστε και των παρθένων εράν τας καλάς και αγαθάς γυναίκας, το αντεράν ουκ ην, αλλά μάλλον αρχήν εποιούντο φιλίας προς αλλήλους οι τω αυτώ ερασθέντες, και διετέλουν κοινή σπουδάζοντες, όπως άριστον απεργάσαιντο των ερώμενον».

      Δηλαδή:

      «Μετείχαν δε οι εραστές των παιδιών της φήμη τους και στις δύο περιπτώσεις και λέγεται ότι, όταν κάποιο παιδί στη μάχη έβγαλε μια απρεπή κραυγή, οι άρχοντες τιμώρησαν τον εραστή του. Μ’ αυτό τον τρόπο επιδοκίμαζαν τον έρωτα αυτοί, ώστε και οι καλές και αγαθές γυναίκες να τρέφουν έρωτα για τις παρθένες, δεν υπήρχε όμως αντιζηλία, αλλά περισσότερο άρχιζαν να γίνονται φίλοι μεταξύ τους αυτοί που είχαν ερασθεί τα ίδια παιδιά και φρόντιζαν από κοινού ώστε να γίνει άριστος ο ερωμένος.

      Βλέπουμε εδώ ότι ο εκπαιδευτής (εραστής) μετείχε στη φήμη του παιδιού που είχε αναλάβει. Αν ο μαθητής (ερώμενος) τα πήγαινε καλά έπαιρνε το μπράβο και ο εκπαιδευτής (εραστής). Επίσης να σταθούμε στο σημείο με την αγενή (απρεπή) κραυγή κατά τη μάχη. Όταν πολεμάς σώμα με σώμα με το θάνατο σου μπροστά στα μάτια σου, τότε είναι λογικό να ξεφωνίσεις οτιδήποτε. Οι Σπαρτιάτες όμως αφ’ ενός μεν δεν έβριζαν, αφετέρου δε, δεν επιτρεπόταν να φωνάζουν αλλά να είναι σιωπηλοί για να ακούν τα παραγγέλματα της διοίκησης. Το πρόβλημα είχε παρουσιασθεί από τότε που έχοντας μακρυά μαλλιά και φορώντας τα κλειστά στα αυτιά Κορινθιακού τύπου κράνη δεν άκουγαν τα παραγγέλματα των ηγητόρων. Έτσι καθιερώθηκε η απόλυτη σιγή στις Σπαρτιατικές φάλαγγες. Για το λόγο αυτό οι Βρετανοί ιστορικοί μελετητές τους ονομάζουν SILENT DEATH (σιωπηλός θάνατος). Καταλαβαίνουμε λοιπόν ότι σε τέτοιου είδους εκπαιδεύσεις δεν χωρούν οι σιχαμερές και ανώμαλες παιδεραστικές σκέψεις των εβραϊστών.

      Ο Πλούταρχος και πάλι στο Λυκούργο XIV, 4 λέγει:

      «Όθεν αυταίς και λέγειν επήει και φρονείν οία και περί Γοργούς ιστορήται της Λεωνίδου γυναικός. Ειπούσης γαρ τινός, ως έοικε, ξένης προς αυτήν ως «Μόναι των ανδρών άρχετε υμείς αι Λάκαιναι»· «μόναι γαρ» έφη, «τίκτομεν άνδρας». Που σημαίνει ότι:

      «Για αυτό και αυτές συνέβαινε να λένε και να σκέφτονται αυτά που διηγούνται για τη Γοργώ, τη γυναίκα του Λεωνίδα. Όταν δηλαδή, της είπε, όπως φαίνεται, κάποια ξένη ότι «μόνο εσείς οι γυναίκες της Λακωνίας κυριαρχείτε στους άνδρες», (η Γοργώ) είπε: «Γιατί μόνο εμείς γεννάμε αληθινούς άνδρες».

      Αυτά λοιπόν για τις «μέγαιρες λεσβίες» της Σπάρτης που ονειρεύονται μερικοί και το κατά πόσον η παιδεραστία και η ομοφιλοφιλία στην αυστηρών ηθικών αρχών Σπάρτη ήταν αποδεκτές.

      Ας συνεχίσουμε όμως με Πλούταρχο και πάλι (Λα-κεδ. Επιτ. 7.237C):

      «εράν των την ψυχήν σπουδαίων παίδων εφείτο ο δε εγκληθείς ως επ’ αισχύνη πλησιάζων άτιμος διά βίου ην».

      Δηλαδή:

      «Ο ψυχικός δεσμός μεταξύ των νέων δεν είχε σχέση με σωματική επαφή και αυτός που κατηγορούνταν για προσπάθεια ασέλγειας στερούνταν τα πολιτικά του δικαιώματα για όλη του τη ζωή».

      Ο Αιλιανός στην ποικίλη ιστορία μας λέει:

      «Σπαρτιάτης δε έρως αισχρόν ουκ είδεν είτε γαρ μειράκιον ετόλμησεν ύβριν υπομείναι είτε εραστής υβρίσαι, αλλ’ ουδετέροις ελυσιτέλησε την Σπάρτην ir/καταμείναι ή γαρ της παρτίδος απηλλάγησαν ή και το έτι θερμότερον και του βίου αυτού».

      Όπερ μεθερμηνευόμενον:

      «Ο Σπαρτιάτικος έρωτας δεν είχε κάτι αισχρό εάν ποτέ κάποιος έφηβος τόλμησε να ασελγήσει σε άλλον, δε συνέφερε σε κανέναν από τους δύο να ντροπιάσουν τη Σπάρτη και είτε εξορίστηκαν από την πατρίδα είτε το ακόμη χειρότερο, έχασαν τη ζωή τους».

      Ο δε Μάξιμος ο Τύριος στις «διαλέξεις» 20.8 d,e τονίζει:

      «ερά Σπαρτιάτης ανήρ μειρακίου λακωνικού, αλλ’ ερά μόνο ως αγάλματος καλού και ενός πολλοί, και εις πολλών. Η μεν γαρ εξ ύβρεως ηδονή ακοινώ-νητος προς αλλήλους».

      Δηλαδή:

      «Θαυμάζει κάποιος άνδρας Σπαρτιάτης έναν έφηβο Λάκωνα, αλλά τον θαυμάζει μόνο σαν ένα ωραίο άγαλμα και ο ένας τους πολλούς και οι πολλοί τον ένα. Γιατί η σωματική απόλαυση που προέρχεται από ύβρη δεν επιτρέπεται μεταξύ τους».

      Είναι σαφές δηλαδή ότι η παιδεραστία και η ομοφυλοφιλία δεν ήταν επιτρεπτές δια νόμου και οι ποινές ήταν αυστηρές. Τώρα θα πει κανείς με την επίθεση που κάνουν οι εβραϊστές, συγκεκριμένα στη Σπάρτη, ποιον χτυπούν; Χτυπούν τη μάνα Σπαρτιάτισσα, σύμβολο της αγάπης και της αυταπάρνησης για την πατρίδα αφού στέλνει τα παιδιά της να θυσιαστούν γι’ αυτήν. Επίσης, χτυπούν και τους τριακόσιους του Λεωνίδα (που πολέμησαν λέει για το Λεωνίδα επειδή ήταν εραστές του) που είναι το σύμβολο της ανθρώπινης αξιοπρέπειας αφού καθιερώθηκε να λέμε ότι είναι τυχεροί αυτοί που έταξαν στη ζωή τους να φυλάττουν Θερμοπύλες.

      …αν οι εβραϊστές πετύχουν να χτυπήσουν αυτά τα αγνά πρότυπα που έρχονται από τα βάθη των αιώνων και τη φωτεινή πατρίδα τότε η παγκόσμια παιδεία και η ανθρωπότητα θα έχουν υποστεί ένα βαρύτατο πλήγμα εκ μέρους του σκοταδισμού…

      Είναι όμως ο Λεωνίδας και το σύμβολο της ανδρείας και της περιφρόνησης του θανάτου με την ενδοξώτερη φράση που είπε ποτέ στρατιωτικός ηγέτης, δηλαδή το «ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ».

      Έτσι οι εβράίστές είτε χωρίς να το θέλουν, είτε υπακούοντας στις προσταγές της «νέας τάξης των πραγμάτων» χτυπούν τη φιλοπατρία και την προσήλωση στα ιδεώδη της αξιοπρέπειας και της ελευθερίας. Προσπαθούν να εξαφανίσουν δηλαδή τα «άριστα πρότυπα» που το φως των σοφών της Ελλάδος στέλνει από τα βάθη των αιώνων μέχρι το σκοτεινό σήμερα. Αν οι εβραϊστές πετύχουν να χτυπήσουν αυτά τα αγνά πρότυπα που έρχονται από τα βάθη των αιώνων και τη φωτεινή πατρίδα τότε η παγκόσμια παιδεία και η ανθρωπότητα θα έχουν υποστεί ένα βαρύτατο πλήγμα εκ μέρους του σκοταδισμού.

      Ας επανέλθουμε όμως σ’ αυτά που λένε οι εβραϊστές.

      Παραφράζουν τις έννοιες «ερώμένος» και «εραστής». Στην αρχαιότητα οι λέξεις αυτές δεν είχαν το σημερινό τους σεξουαλικό νόημα, αλλά καθαρά παιδαγωγικό. Είδαμε στα εδάφια που παραθέσαμε να χρησιμοποιείται η λέξη «εραστής» και ταυτόχρονα να λέει ότι θεωρείται αδιανόητη και απορριπτέα η σαρκική έλξη. Να θυμίσουμε επίσης ότι στα πατερικά κείμενα της ορθοδοξίας χρησιμοποιείται ο όρος «Θείος Έρως». Ο Θείος Έρωτας δεν είναι σαρκική έλξη προς το Θεό αλλά η πραγματική αγάπη και προσήλωση με όλη την ψυχή και όλη τη διάνοια στο Θεό. Είδαμε όμως πολλούς διεστραμμένους να ερμηνεύουν το Θείο Έρωτα σαν σεξουαλική φαντασίωση των μοναχών στα γυναικεία μοναστήρια.

      Η Σπάρτη όμως δεν είναι η μόνη ελληνική πολιτεία που βάλλεται από τους σύγχρονους εβραϊστές. Πορνοστάσιο γυναικωτών ονομάζουν το κέντρο του παγκόσμιου πνεύματος την Αθήνα. Ο Σόλων, ο Πλάτων, ο Αισχύλος, ο Σοφοκλής, ο Ευριπίδης, ο Θουκυδίδης, ο Ξενοφών, ο Σωκράτης, ο Αριστοφάνης και άλλοι μεγάλοι του πνεύματος παρουσιάζονται κι αυτοί σαν «κιναιδαριό», αρσενοκοίτες, έκφυλοι, παιδεραστές και χυδαίοι που φορούσαν γυναικεία ρούχα.

      Ας δούμε όμως τι λένε μερικοί από αυτούς για να υπερασπίσουν την τιμή τους έστω και μέσα από τον τάφο τους.

      Ο Πλάτων για παράδειγμα στους νόμους (840 d,e) λέγει μεταξύ των άλλων:

      «…ως ου χείρους ημίν είναι τους πολίτας ορνίθων και άλλων θηρίων πολλών, οι κατά μεγάλας α-γέλας γεννηθέντες, μέχρι μεν παιδογονίας ηίθεοι και ακήρατοι γάμων τε αγνοί ζώσιν, όταν δ’ εις τούτο ηλικίας έλθωσι, συνδυασθέντες άρρην θηλεία κατά χάριν και θήλεια άρρενι, τον λοιπόν χρόνον οσίως και δικαίως ζώσιν, εμμένοντες βεβαίως ταις πρώταις της φιλίας ομολογίαις· δειν δη θηρίων γε αυτούς αμείνους είναι».

      • ΠΑΛΑΙΧΘΩΝ says:

        Ενα μεγαλο , απο καρδιας , ΜΠΡΑΒΟ ΙΩΝ . Οχι , τοσο για το απολυτα εμπεριστατωμενο σχολιο σου αλλα για την υπομονη σου να ασχοληθεις , με τους εθελοδουλους Εφιαλτες που …ζουν αναμεσα μας , για τα αυτονοητα. Αυτους που επιμενουν να αγνοουν με το στανιο , τα αυτονοητα και εμφανη …Δεν χρειαζεται να κοπιασει , να “ερευνησει” κανεις για το θεμα αυτο στην Αρχαια Ελλας , απλα να “ριξει μια ματια ” στα γρηγορα (εστω και στο ιντερνετ!!).. Ολα ειναι μπροστα του ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ να δει.. “‘Η δε μωρία μάλιστα αδελφή της πονηρίας έφυ. “…Σοφοκλης..

      • ΙΩ says:

        ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΙΩΝ ΚΑΙ ΕΥΓΕ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΜΕΝΗ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ.

        ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΡΓΗΣΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΑΛΛΑ Ο ΦΟΡΤΟΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑ ΠΟΛΥΣ.

        ΙΩ

    • Ανώνυμος says:

      Πράγματι PANDAROS, πάντα γίνοτανε τέτοια! Ας θυμηθούμε και στα πιο πρόσφατα χρόνια! Για παράδειγμα το παιδομάζωμα των κομμουνιστών τόσο στο αντάρτικο όσο και αργότερα στον συμμοριτοπόλεμο, όταν μάζευαν με το ζόρι μικρα παιδιά από τα χωριά και εκτός ότι τους μάθαιναν να σκοτώνουν τα αδέρφια τους Έλληνες, τα πηδούσαν οι γεροντοκολομπαράδες του κομμουνισμού ώστε να τους μάθουν να τους σέβονται και να πειθαρχούν!
      Βέβαια εκεί είχαν και άλλα θέματα, όπως για παράδειγμα η κοινοκτημοσύνη των γυναικών, οι οποίες όταν έμεναν έγκυες τις φρόντιζε όλη η κοινότητα, αφού διεκδικούσαν την πατρότητα όλοι!
      Το χειρότερο όμως ήταν οι εγκυμοσύνες των ανηλίκων κοριτσιών, των οποίων τα παιδιά στρατολογούνταν σαν τους ιαχωβάδες, κατευθείαν στο κομμα και στη συμμορία!
      Ρε λες να είναι γονιδιακό ή ταξικό! Γιατί για να λέγεται το σωστό, τόσο η αριστερά όσο και ο κομμουνισμος δεν σεβονται και πολύ οικογένεια, πατρότητα, πατρίδα, ηλικίες και φύλλα! Νομίζω ότι ακόμη και σημερα αυτά κάνουν και πιστεύουν!
      Α, το σωστό να λέγεται!!!

      • καποιος says:

        τι εχεις καπνισει ρε φιλε; ανιδεος εισαι, φανατιλας εισαι τι εχεις στη ψυχη σου ρε ανθρωπε και λες τετοια; στους πολέμους πολλα γινονται κανεις δεν ειναι καλός ή κακος, ολοι ειναι και απο τα δυο και κυριως παραπλανημενοι απο τους πονηρους αρχοντες του κοσμου

  9. εβιτα says:

    ακριβως επειδη το κειμενο δεν συναδει με την μεταφραση οπως προειπαν η ιω και ο μιχαλης και συμφωνω κι εγω, θα ηθελα να ξερω πια ειναι η ειναι η πηγη?Νικο ειναι δικο σου?η’ αναδημοσιευση και απο που?

  10. καποιος says:

    ο ΙΩΝ εχει απολυτο δικιο
    εχουν διαστρεβλωσει τα παντα οι σημερινοι ασχετοι
    για να φτάσει καποιος στο επιπεδο φιλοσοφου ειχε ξεπεράσει υλικες προσκολλήσεις — ποσο περισσοτερο γκομενικα του ιδιου φύλου —
    οι εννοιες “εραστής” και “ερωμένος” δειχνουν δάσκαλο (αυτος που απαντα σε ερωτησεις) και μαθητή (αυτος που ερωτά=ερώμενος)

  11. Ανώνυμος says:

    Ιωνα, ειμαι ευγνωμων για το σχολιο………τοσο εμπεριστατωμενο , πλουσιο , και αναλυτικο .Να εισαι παντα καλα!
    Αθηνα

  12. εβιτα says:

    Εξαιρετικο σχολιο Ιων!!! μπραβο κ σε εσενα Ιω κ Μιχαλη που επισημαινετε την ακυροτητα, τη σκοπιμοτητα, κ τη παραπληροφορηση του αρθρου……!!! Παρακαλω κ παλι, καποιος απο την ομαδα των κατοχικων να ενημερωσει ποιος εγραψε το αρθρο ??? Απο που εχει αναδημοσιευτει???????????????

  13. εβιτα says:

    καταλαβα…..Η αντινοηση κ η διαστρεβλωση, με τα οποια μας δια΄-χωριζουν…δι-αιρουν…δια-βαλλουν…οι……ο νοων νοειτω.. Σ’ευχαριστω για την απαντηση Ζαχαρια!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *