Διαφημίσεις

Η Μαγεία τής Διάθλασης τού Φωτός υπό τήν επήρρεια τής c=λ*f καί η συνστοιχεία μέ τήν ευ+δομάδα = εβδομάδα…

Ό αριθμός 7 δέν επιλέχθηκε νά είναι μυστηριακός από τό τίποτε. Πιστεύω ότι παρατήρησαν τό ουράνιον τόξον καί άλλα φαινόμενα όπως έχω επαναγράψει…

Η Διάθλαση τού Φωτός έχει μελετηθεί επιφανειακώς, προφανώς επειδή δέν τούς έδωσε ιδέα διά καμμία ευρεσυτεχνία όπλων καί επιχειρήσεων… Βασικά χιλιάδες φαινόμενα παρατήρησα ότι έχουν ερευνηθεί ρηχώς καί παρότι τίς χρησιμοποιούν δέν τίς γνωρίζουν είς βάθος. Είναι ωσάν νά χρησιμοποείς έναν άνθρωπον, έναν αθλητή, έναν σύμβουλον επειδή παρατήρησες τίς ικανότητες τού αλλά δέν γνωρίζεις τό βάθος τού νού τού!…

Διάθλαση ουσιαστικώς σημαίνει σπάσιμο σέ επί μέρους τεμάχια, μέρη, κλάδους, ακτίνες, πράγματα….

Η Διάθλαση τού Σύνθετου Φωτός είναι ό επιμερισμός τών Φωτοχρωμάτων ή Χρωματοφωτών που τό συνθέτουν. Πότε γίνεται; Βασικά όποτε συμβαίνει σύγκρουση Σύνθετου Φωτός…

Παρατηρούμε τήν Διάθλαση Σύνθετου Φωτός επάνω σέ ύαλους, κρύσταλλους, ύδατα σέ διάφορες μορφές! Τί κοινόν έχουν αυτά; Τήν Διαφάνεια, τό Χρωματοφώς τής Διαφάνειας!…

Οί ύαλοι είναι σταθεροί, τά ύδατα ρευστά, αλλά η Δίαθλαση τού Σύνθετου Φωτός παρατηρείται καί σέ στερεά ύδατα, είς τόν αέρα καί τό πύρ.

Βλέπουμε τήν Διάθλαση τών ακτίνων Ηλίου είς τόν αέρα υπό συγκεκριμμένες γνωστές ή άγνωστες συνθήκες νά λαμπυρίζουν, είς τίς φωτογραφίσεις καί τίς εικονοληψίες ταινειών ή ερασιτεχνικών προσωπικών ταινειών ήτοι μαγνητοσκοπίσεων π.χ. είς τό κινητόν τηλέφωνον!… Τό άναμμα φωτειάς παρουσιάζει τήν Διάθλαση Φωτός μέ τήν προσωπική τής κάθε φορά συνέπεια καί αναλόγως τί καίγουμε καί μέ ποία τεχνολογία ή συνσκευή μπορεί νά κυριαρχεί η ακτίνα τής λιλακυανής ή κίτρινης ή ερυθρής c=λ*f, όλα έχουν νά κάνουν μέ τίς ταχύτητες, τήν επικρατουσα έν τέλει ταχύτητα από τίς 7 τών επτά Χρωματοφώτων καί τήν σχέση τής μέ τούς οφθαλμούς τού παρατηρητού!…

Η Διάθλαση Σύνθετου Φωτός σέ Διαφανείς Αντικείμενα όπως ύαλους καί ύδατα παρουσιάζει τόν φαινόμενον τής ψευδαίσθησης ή αυταπάτης όπως λένε. Π.χ. βλέπεις τό ψάρι εδώ ενώ είναι μερικά εκατοστόμετρα πάρα πέρα. Βουττάεις έναν σωληνάριον ή έναν μολύβι μέσα σ’ έναν ποτήρι μέ νερόν καί βλέπει μία κλίση τού μολυβιού ενώ εάν βάλεις μέσα τό χέρι σού ή έναν άλλον αντικείμενον θά συναντήσεις τό μολύβι ευθυτενές όπως είς τήν πραγματικότητα καί όχι μέ κλίση κάποιων μοιρών πάρα πέρα όπως τό βλέπεις μέ γυμνούς οφθαλμούς έξω από τό νέρο μέσα στό νερό!…

Ποία από τίς δύο πραγματικότητες ή αισθήσεις ισχύει; Η αφή ή η όραση; Μάθαμε νά εμπιστευόμαστε περισσότερον τήν αφή από τήν όραση, εξού καί ό Άγιος Απόστολος Θωμάς επειδή δέν πίστευε είς τήν όραση τού Ό Χριστός έτεινε τήν χείραν νά ψηλαφίσει τίς χείρες Τού καί τά σημάδια από τά καρφιά, ήτοι επί τόν τύπον τών ήλων όπως λέγεται! Εντούτοις, αυτόν οπού πρωτίστως είδεν ό Άγιος Θωμάς τό επιβεβαίωσε μέ τήν αφήν, αλλά τό είδε καί ήταν αληθινόν! Εδώ υπαινίσσεται η γνώση ότι η όραση είναι ομοίως ευέμπιστη μέ τήν αφήν!…

Έχουμε έναν μολύβι βουττηγμένον σέ ύδωρ ποτηρίου, ποία είναι η πραγματικότητα, η αφή τού υποϋδάτινου μέρους τού μολυβίου που είναι ευθυτενής ή η κλίση τού υποϋδάτινου μέρους τού μολυβιού που φαίνεται μέ γυμνόν οφθαλμόν. Όλοι μάλλον θ’ απαντούσαν τό πρώτον, προσωπικώς απαντάω αμφότερα!…

Μάλιστα εδώ λύεται μέ έναν άλλον τρόπον ή παράδειγμα τό Παράδοξον Πείραμα τής Κβάντας! Τό υποϋδάτινον μέρος τού μολυβιού όταν παρατηρείται έχει κλίση, όταν δέν παρατηρείται είναι ευθυτενές, αλλά ταυτόχρονα είναι καί ευθυτενές καί σέ κλίση! Πώς γίνεται αυτόν;…

Μέρος τού σώματος, μέρος τινός σώματος, μέρος τινής ύλη που θυμίσω είναι ενέργεια καί μάζα ήτοι τά δύο χαρακτηριστικά παρουσιαστικά τής, είναι αύρα καί μέρος σκέττη σάρξ θά λέγαμε!… Κατά συνέπεια, αυτόν που βλέπει ό γυμνός οφθαλμός ή ό οφθαλμός μέσα σέ υάλιον προσωπείον/μάσκα υποθαλασσίως σέ σχέση μέ τόν ιχθύν, είναι η αύρα, ενώ η θέση οπού ευρίσκεται τό μολύβι ή τό οψάριον είναι η σάρκα. Αύρα καί σάρκα συνθέτουν τό υλικόν σώμα!… Τώρα καταλαβαίνετε πού τό προχωράω, είς τά αυρικά σώματα τών Ινδών, τά φαντάσματα, η συνάντηση Τού Χριστού μάς είς τόν αέρα μέ τά ανάλαφρα σώματα τά χωρίς βαρύτητα/προπέδη ή σχεδόν χωρίς προπέδην κατά τήν γνώμην μού ίσως, όπως είπε ό Άγιος Απόστολος Παύλος καί άλλα θρησκευτικά καί ψυχεδελικά παρατηρήματα που όσα θυμηθούμε θά αναλύσουμε!…  

Τί σού είπα τώρα; Ότι ενώ η σάρκα τού υποϋδάτινου μέρους τού μολυβιού είναι κατ’ ευθείαν κάτω από τό υπερυδάτινον μέρος τού μολυβιού, η αύρα τού υποϋδάτινου μέρους τού μολυβιού έχει τήν Χ κλίση που θά αναλύσουμε άλλη στιγμή.

Αυτόν που βλέπεις όταν παρατηρείς έναν ημιβυθισμένον μολύβι είναι η ήμισυ πραγματικότητα, ήτοι η θέση τής σάρκας τού μήν βυθισμένου μέρους τού μολυβιού καί η θέση τής αύρα τού βυθισμένου μέρους τού μολυβιού! Καί τί σού εξεφεύγει; Τά δύο αντίστροφα! Ήτοι η θέση τής αύρας τού μέρους τού μή βυθισμένου μολυβιού καί η θέση τής σάρκας τού μέρους τού βυθισμένου μολυβιού! Δηλαδή ό,τι βλέπεις υπεράνω ύδατος δέν βλέπεις υποκάτω τού ύδατος.

Κάτω από τό ύδωρ βλέπεις τήν αύρα, υπεράνω τού ύδατος βλέπεις τήν σάρκα. Κάτω από τό ύδωρ δέν βλέπεις τήν σάρκα, υπεράνω τού ύδατος δέν βλέπεις τήν αύρα. Αγαπητοί μού χωρίς νά τό βάλουμε υπόψιν προέκυψε μία Χιαστί Πραγματικότητα τού Νόμου τής Τετραπιθανότητας!!!! Αυτόν ισχύει μέ τήν Διάθλαση τού Σύνθετου Φωτός σέ ύδωρ όπως μολύβι, οψάριον καί φώς..

Τό ίδιον ισχύει καί μέ τήν Διάθλαση τού Φωτός μέσα από κάτοπτρον, ύαλον, πυραμιδωτόν ύαλον ή κρύσταλλον, όπως τό χαρακτηριστικόν εξώφυλλον τών Pink Floyd είς τόν δίσκον The dark side of the moon μέ μαύρη κρυστάλλινη πυραμίδα. Οί Pink Floyd ήσαν ικανοί νά σού κινούν τήν περιέργεια καί νά εντοπίζουν τήν περιέργεια είς τούς άλλους. Δέν κρύβω ότι γενικώς οί δίσκοι τών Pink Floyd καί άλλων παρόμοιων ή τής ίδιας συνωμοταξίας μουσικά συγκροτήματα μέ ενέπνευσαν σέ σωστά καί ενσφαλμένα, ουδέτερα καί ανάμεικτα μονοπάτια καί μέ βεβαιότητα πολλούς άλλους. Άλλοι πάλιν ερεθίστηκαν από άλλους ή από διαβάσματα. Άς μού επιτραπή νά ειπώ ότι ό κάθε παράξενος ή «παράξενος» τής ευφυίας πρέπει νά επηρεάστηκε από τούς ιδικούς τού παράξενους ή «παράξενους» ή αλλόκοτους καί παράδοξους όπως καί εγώ καί πολλοί άλλοι εμένα μέ τόν οίον άλλον αλλά επειδή είναι γεγονός, ασχέτως σέ τί ή πού κάνουμε σωστά ή λάθη καί εννοώ όλους τούς παρόμοιους που τούς συνεπήρε η υποκείπτουσα αλήθεια μέσα είς τήν παραξενιά, συνεπώς δέν αφήνω καμμία υπερήφανη ή πονηρή ή άλλη κακώς έχουσα υπόνοια. Νομίζω ότι μπορούσα νά μήν τά αναφέρω αυτά αλλά πιστεύω ότι ήταν κατατοπιστικά… Οί Παράξενοι παράγουν είτε τό καταλάβουν είτε όχι, είτε τούς ενδιαφέρει είτε όχι Όμοιους Παράξενους καί ενίοτε ανόμοιους καί αντίθετους Παράξενους καί αυτοί δέν έχουν αρχήν τό τώρα ή τό προχθές αλλά τό πολύ μακρυνόν π.Χ. παρελθόν!!!!… Οί Παράξενοι έχουν πολύ παράξενα γονίδια καί αυτά τούς προσφέρουν γνώση μέσα από τήν δυστυχία. Τό μυαλόν τούς είναι μία γυναίκα που μέ ωδείνες εξεγεννάει συνεχώς, ακόμη καί όταν βαριούντε ή αηδιάζουν μέχρι αγανάκτησης. Είναι ένας έμφυτος εθισμός εξεγεννήσεως γνώσης, ακόμη καί εάν αυτή είναι ευπρεπής, απρεπής, ουδέτερη ή ανάμεικτη. Τό ωραίον παράξενον είναι εκείνον χωρίς σατανισμόν καί μπορείς νά τό διακρίνεις…   

Επειδή εξεφύγαμε επανέρχομαι… μέ συγχωρείτε, αλλά νομίζω η «παραχάραξη» προσφέρει περισσότερα σέ όσα προανάφερα καί όσα αναφέρω κατωτέρω.

Κάτω από τό ύδωρ βλέπεις τήν αύρα, υπεράνω τού ύδατος βλέπεις τήν σάρκα. Κάτω από τό ύδωρ δέν βλέπεις τήν σάρκα, υπεράνω τού ύδατος δέν βλέπεις τήν αύρα. Αγαπητοί μού χωρίς νά τό βάλουμε υπόψιν προέκυψε μία Χιαστί Πραγματικότητα τού Νόμου τής Τετραπιθανότητας!!!!

Τί κατανοούμε από τό ανωτέρω; Ότι επάνω καί κάτω από τό ύδωρ αντιλαμβάνεσαι πάντοτε τήν ήμισυ πραγματικότητα. Κάτω βλέπεις τήν αποκλίνουσα αύρα καί δέν βλέπεις τήν μία αποκλίνουσα σάρκα. Επάνω βλέπεις τήν μή αποκλίνουσα σάρκα αλλά δέν βλέπεις τήν αποκλίνουσα αύρα.

Η Ολιστική Πραγματικότητα εντούτοις, είναι ότι καί επάνω καί κάτω από τό ύδωρ τό σώμα τού μολυβιού έχει αύρα που αποκλίνει καί σάρκα που δέν αποκλίνει! Συνεπώς βλέπουμε τό 50% τής πραγματικότητος επάνω καί τό αντίστροφον 50% τής πραγματικότητος από κάτω! 100% +100% = 200% άρα τέ βλέπουμε 25% + 25% τής Ολικής Πραγματικότητος καί μάς διαφεύγουν πάντοτε τά άλλα δύο 25% καί 25%… Συνεπώς η Πραγματικότητα που αντιλαμβανόμαστε καθημερινώς είναι τό μέγιστον δυνατόν διά τήν κοινή λογική καί τήν κοινή ερέθιση αισθήσεων, πνεύματος, αύρας, μυαλού, ψυχής, νούν τό 50%!… Άρα πού είναι τό 5% που λένε ότι σκεπτόμαστε; Χαχαχα! Βεβαίως αυτός ό αριθμός μπορεί νά γίνει καί – 0,000000005% εάν κάτσω νά παραθέσω στοιχεία άλλων ενσωματωμένων έν τή ψυχή, τό σώμα καί τόν νούν αλοβοπποιημένων Εποχών!!!!…

Άς κοιττάξουμε τώρα καί τήν υάλινη πυραμίδα ή τήν μελανή πυραμίδα τού the dark side of the moon που οί πολυδιάβαστοι παράξενοι καί αλλοπρόσαλλοι Pink Floyd πήραν από άλλους καί επεξεργάστηκαν άν όχι μέ περισσότερη ίσως μέ μία διαφορετική περιέργεια έστω καί έν αγνοία τούς ή καί βάσει τής καλλοτεχνικής τούς ομάδας από βίντεο κλίψς έως εξώφυλλα κ.τ.λ….

Προβολείς έναν Σύνθετον Φώς από μία πλευρά τής υάλινης πυραμίδος διαθλάται σέ 7 Φωτοχρώματα από μία άλλη όπως τό ουράνιον τόξον, τά χρώματα τών αιθερικών/ενεργειακών/τσάκρα κέντρων… Παράγεις δηλαδή έναν ουράνιον τόξον καί αυτόν μάλλον τό παρατήρησαν οί Αρχαίοι ότι η παραγωγή αυτή ήταν όμοια μέ ουράνιον τόξον καί δή Επταχρωμία ώστε νά επιβεβαιώνουν τήν ιερότητα τού αριθμού 7!…

Αρχικά είπαμε ότι η Διάθλαση Σύνθετου Φωτός γίνεται σέ Διαφανείς Επιφάνειες, ήτοι είς τό Διαφανόχρωμα που ποικίλλει σέ καθαρότητα διαφάνειας.

Ποίον είναι αυτόν τό χρώμα; Πάμε νά θυμηθούμε μία άλλη Ιστορία που πάντοτε σάς αφηγούμουν καί διηγούμουν. Η Ιστορία τών Αριθμών ότι είναι 10, ήτοι 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9…

Πρώτος αριθμός ποίος είναι; Ό Μηδέν = μή+δέν = όλα συμπεριλαμβάνονται καί είναι ώς νά μήν συμπεριλαμβάνεται τίποτε. Άρα τέ, ό 7 είναι ό όγδοος Αριθμός! Ό Αριθμός τού Απείρου καί τού 888 = Ιησούς αριθμολογικώς!… = 24 = Κύβος = η μικρότερη μονάδα ύλης, δέν γνωρίζω καί άν σέ όλα τά σωματίδια καί κυματίδια κατά τόν Πλάτωνα είναι Κύβος καί επιβεβαιώθηκε σύμφωνα μέ δημοσιεύματα από αμερικάνικον πανεπιστήμιον, δέν γνωρίζω έαν μπλοφάρουν διά νά κερδίσουν δόξα ή όχι… 24 καί οί Πρεσβύτεροι Τού Τριαδικού Θεού σύν 4 Ζώα καί 7 Πνεύματα Τού Θεού κατά τήν Αποκάλυψη… = 35 ή ασπούμε 3,5 έτη ή 42 μήνες ή 1260 ημέρες, μπορείτε νά τά συνθέσετε καί νά πειραματεισθήτε σέ όσα θά προκύψουν!…

10 χρώμα λοιπόν από τό μηδέν έως τό 9. Διά νά γραπτεί ό αριθμός 10 συντείθονται αντιστρεπτί οί πρώτοι δύο αριθμοί ήτοι ό Μηδέν καί ό Έναν = Έναν Μηδέν καί είναι δύο Άριθμοί ήτοι τό όνομα τού τρίτου κατά σειράν Αριθμού ήτοι τού συμβόλου καί αριθμού 2…  Μήν λησμονείτε τό διαδυκόν σύνστημα 01 που εξαρχής έλεγα ότι είναι λειψόν επειδή τά πάντα είναι τριαδικά καί έπρεπε νά συμπεριληφθεί ό 2 καί ότι ό Ηλεκτρομαγνητισμός δέν είναι Ηλεκτρομαγνητισμός αλλά Ηλεκτρομαγνητοβαρυτισμός = 3 Οντότητες Διαφορετικών Βασικών Ενεργειών!

Ποίον είναι τό χρώμα Μηδέν = 0 = όλα καί τίποτε; Τό Διαφανές, αυτόν που πολλοί λένε άχρωμον αλλά συνάμα είναι πάγχρωμον!!!!…

Καί τί σχέση έχει αυτόν μέ τήν Διάθλαση τού Σύνθετου Φωτός;…

Οί Διαθλάσεις Σύνθετου Φωτός φαίνονται πάντοτε σέ επιφάνειες Διαφανοχρωμάτων, όπως τό ύδωρ, ό ύαλος, ό αήρ, τό πύρ μέσα είς τόν ίδιον τού τόν εαυτόν!…

Προσέξετε τί σάς είπα, ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ! Δέν είπα όμως ότι μόνον εκεί που ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ, εξού καί ό όρος τά ΦΑΙΝΟΝΕΝΑ ΑΠΑΤΟΥΝ! Ναί απατούν όχι επειδή λένε ψέματα αλλά επειδή αντιλαμβανόμαστε τό πολύ πολύ τό 50% τής Πραγματικότητος όπως σάς εξήγησα προηγουμένως! Άρα τέ, σέ κάθε περίπτωση, σκέψη, αντίληψη, πεποίθηση, πίστη ή απιστία, επειδή δέν βλέπεις κάτι που βλέπει κάποιος άλλος τό προσλαμβάνεις ώς ψευδές! Ενώ τό ψεύδος είναι ότι βλέπεις τά ήμισυ, εξού καί η ημιγνώση χειρότερη τής άγνοιας. Δηλώνεις άγνοιας καί είσαι αθώος καί αξιοπρεπής, δηλώνεις γνώση καί πειάνεσαι 50% ή άλλου μεγάλου ποσοστού αδιάβαστος καί ρεζιλεύεσαι σέ λόγια ή σέ αποτελέσματα πράξεων, έτσι δέν είναι;…

Πάμε ξανά…

Η Διάθλαση γίνεται συνεχώς αλλά φαίνεται μόνον σέ διάφανες επιφάνειες ήτοι εντός τού Διαφανοχρώματος, είτε είναι υγρόν, είτε στερεόν, είτε εαρινόν, είτε πύρινον είτε σύνθετον παραπύρινον ήτοι πλασματικόν είτε ο,τιδήποτε άλλον!…

Δέν είμαι βέβαιος ότι τό κατάλαβες καί επανεξηγώ μέ περισσότερα αποκαλυπτικά…

Όταν τό Σύνθετον Φώς συγκρούεται μέ οίον σώμα διαθλάται πάντοτε σέ 7 χρώματα αλλά μόνον όταν είναι διαφανές τό σώμα οπού τό Σύνθετον Φώς συγκρούστηκε είναι φανερόν! Αυτός είναι Υπερνόμος!…

Τό Σύνθετον Φώς πίπτει σ’ έναν τοίχον, γίνεται Διάθλαση τού αλλά δέν είναι εμφανές… κ.ο.κ… Πίπτει σ’ έναν Διαφανές καί είναι εμφανές. Τό ψάρι έχει άλλη θέση κάτω από τό ύδωρ, παρατηρηθηκε, εξακριβώθηκε, αλλά μόνον τώρα εδώ εξηγείται ΔΙΑ ΤΙ!!!!….

Πάμε ξανά στό παράδειγμα μέ τό ημιβυθισμένον μολύβι. Μάς λέγει ότι δέν μπορείς νά πειάσεις τό ψάρι χωρίς νά χάσεις τό δόλομα καί δέν μπορείς νά έχεις καί τόν σκύλλον χορτάτον καί τό ψωμί γερόν!…

Εάν παρατηρήσεις τό μέρος τού μολυβιού υπεράνω τού ύδατος βλέπεις τήν σάρκα, εάν παρατηρήσεις τό μέρος τού μολυβιού υποκάτω τού ύδατος βλέπεις τήν αύρα, σέ καμμία περίπτωση δέν βλέπεις συνταυτόχρονα τήν αύρα καί τήν σάρκα τινός σώματος ακεραίες καί ταυτόχρονα!… Είναι Νόμος, εκτός καί άν τόν θραύσεις μέ Μεταδιάθλαση Αντίληψης, ήτοι τρέξιμον Αντίληψις πέραν τού κανονικού μέσου ανθρώπου ήτοι είς τούς χώρους υπερευφυίας ή «τρέλλας». Δι’ αυτού προσέξετε όταν εξυμνείετε τήν υπερευφυία καί κατηγορείτε τήν «τρέλλα» διότι είναι τό ίδιον καί τό αυτόν καί ένεκα άγνοιας ταυτοχρονοαντισφάσκετε!…

Οί ταχύτητες αλλάζουν τήν πραγματικότητα λένε. Όχι δέν ισχύει αυτόν, οί ταχύτητες μέ ορισμένους κανόνες αναδεικνύουν συνταυτόχρονη περισσότερου ποσοστού ολοκληρωμένης Πραγματικότητος!…

Πάμε ξανά στό ημιβουττηγμένον μολύβι, βλέπεις τήν μέν ήμισυ πραγματικότητα καί τήν δέ αντίστροφη πραγματικότητα. Αυτή είναι όλη Μυστική Υπόθεση τής Κβάντας καί τών Ψευδοπαράδοξων τής, καί δή τής Ευπραγματικότητος!…

Τώρα άν φτάσουμε είς τό Πυθαγόρειον Θεώρημα όχι στεγνόν όπως τό είδε ό Πυθαγόρας αλλά επειδή είναι Μαθηματικά κατάλαβε πώς κάπως ισχύει είς τά πάντα, δέν πταίω προσωπικώς!… Μπορεί νά φτάσουμε σέ άλλον Μαθηματικόν Νόμον, τού Ευκλείδη, τού Εύδοξου, τού Αρχιμήδη, τού Αριστοτέλη, τού Εμπεδοκλή, τού Αναξαγόρα, τού Αναξίμανδρου, κάποιου σύγχρονου, δέν γνωρίζω διότι δέν είμαι επαγγελματίας Μαθηματικός αλλά κάπου υπάρχει η στεγνή Ανακάλυψη ή επαλήθευση πρίν ή θά υπάρξει μετά μέσω τών Αδιάψευστων Μαθηματικών!…

Προσέξετε: είναι Νόμος ή νά βλέπεις τήν σάρκα ή τήν αύραν. Ή τό είδωλον ή τό απτόν!

Ποίον είναι τό ψάρι καί τό μολύβι, τό σώμα τούς καί η θέση τής σάρκας τούς ή η αύρα τούς καί η θέση τής αύρας τούς; Η απάντηση είναι αμφότερα συνταυτοχρονοαδιαμφησβήτητα!…

Θέλετε απόδειξη; Ποία είναι η σωστή θέση τού Σύνθετου Φωτός η σάρκα τού ή η Διάθλαση τού; αμφότερα!… Έναν σώμα έχει σάρκα καί αύρα, τελία καί παύλα! Οί Ινδουϊστές καί άλλοι ερευνητές όπως καί οί Pink Floyd καί άλλοι Περιεργαστές τό κατάλαβαν αλλά δέν τό κατανόησαν, τό έβλεπαν αλλά δέν τό συνειδητοποιούσαν ή καί γνώριζαν από κάτι περίεργον υπάρχει εκεί αλλά δέν μπορούσαν νά τό λύσουν!…

Εμείς όμως τό λύσαμε καί τό βλέπουμε πλέον καί δέν μπορούμε νά επιστρέψουμε οπίσω, είναι ταξείδι απελευθέρωσης καί γνώσης άνευ επιστροφής που δέν σημαίνει ότι θά μάς βλάψει ή ωφελήσει σέ κάτι εάν δέν συνεχίσουμε νά είμαστε Ηθικοί καί νά Μετανοούμε, ακόμη καί άν σ’ αυτόν εδώ σφάλλουμε, ελπίζω νά καταλαβαίνεις τί εννοώ!…

Πάμε τώρα είς τά περιβότητα Ψυχεδελικά! Εδώ είναι τά πολύ περίεργα!… Προσοχή, Γνώση Άφρενης Αλήθειας!…

Τά ψυχεδελικά είναι θέμα Διάθλασης Σύνθετου Φωτός, Διαφανοχρώματος, Υπεριωδών, Υπερερυθρών Ακτίνων καί Ακτίνων πέρα από τά Υπεριώδη καί Υπερερυθρά είς τόν Άξωνα τής Άπειρης Κλίμαξ Hertz….

Λαμβάνει ό μαστούρης ψυχοτρόπες ουσίες, παραισθησιογόνες ουσίες, ψυχεδελικά βότανα καί φάρμακα, τρέχει τό μυαλόν τού, η ψυχή τού, η καρδία τού, ό νούς τού μέ ασύλληπτες ταχύτητες καί αναλόγως τί έχει κατά νούν καί κατά συναίσθημα, έμπροσθεν τού καί τί τόν αποσχολεί βλέπει καί βλέπει καί βλέπει…

Ό ψυχεδελής βλέπει χρώματα εκεί που δέν υπάρχουν χρώματα. Βλέπει άλλα χρώματα, ανάμεικτα χρώματα, βλέπει εικόνες καί χρώματα, είδωλα καί χρώματα, αύρες καί χρώματα, σάρκες καί αύρες σωμάτων σέ μία αναμειξία!…

Τί συμβαίνει τέλος πάντων;…

Οί ψεχεδελικοί βλέπουν ταυτοχρόνως τήν σάρκα καί τήν αύρα τινός σώματος. Δηλαδή εκεί που ό αψυχεδέλιστος βλέπει τό υποϋδάτινον μέρος τού μολυβιού είς τήν παρακλίνουσα θέση, ό ψυχεδελικός τό βλέπει είς αμφότερες θέσεις καί νά ταλαντεύεται πηγαινοερχόμενα!… Εκεί που ό αψυχεδελής βλέπει τό υπερυδάτινον μέρος τού μολυβιού, καί δέν βλέπει τήν παρακλίνου αύρα πάρα πέρα, ό ψυχεδελικός βλέπει αμφότερα καί τήν ταλάντωση τού υπαγοέρχεται!… Εκεί οπού ευρίσκεται η σάρκα τού υποϋδάτινου μέρους τού μολυβιού, όταν βλέπεις τό είδωλον τής παρακλίνουσης θέσης δέν βλέπεις τό μέρος οπού τώ όντι είναι βυθισμένον τό ήμισυ τού μολυβιού καί είς τήν θέση τού βλέπεις ύδώρ ωσάν τό μολύβι νά είναι ζαβόν, στρεβλόν, λυγισμένον, έτσι δέν είναι;…

Πώς γίνεται αυτόν; Είναι τό ύδωρ φακκίρης;…

Όχι, από τήν σύγκρουση τού Σύνθετου Φωτός υπό τού ύδατος, γίνεται Διάθλαση καί οί διαθαλσμένες 7 ακτίνες μεταφέρονται είς τήν θέση οπού φαίνεται τό είδωλον τού μολυβιού ή τού οψάριου εντός θαλάσσης!…

Αυτόν έχει ώς αποτέλεσμα επειδή οί 7 διεθλασμένες ακτίνες είναι φωτεινότερες από τό Σύνθετον Φώς καί ώς ανεξάρτητες πλέον μεγαλύτερης ταχύτητος, ό οφθαλμός συνεχώς προσλαμβάνει τά ισχυρότερα καί ταχύτερα φώτα που συνεχώς συμπεριφέρονται άθελα τούς ώς τείχη έμπροσθεν τού Σύνθετου Φωτός που συνεχώς πίπτει καί αντανακλάται από τήν θέση τής υποϋδάτινης σάρκας καί όχι αύρας τού μολυβιού ή τού οψαρίου!… Ούτως ώστε νά βλέπουμε όποια φώτα τρέχουν περισσότερον καί φθάνουν συνεχώς πρωτύτερα είς τούς οφθαλμούς κάνοντας τήν θέση που ευρίσκεται η σάρκα τού οψαρίου ή μολυβιού νά φαίνεται αόρατη!…

Αντίστροφα όμως, υπεράνω τού ύδατος ή εκτός υάλινων στερεών καί εαρινών συνθηκών, η αύρα δέν φαίνεται διότι απορροφάται από τά μή Διαφανή Υλικά ή καί μή Διαφανή Χρώματα! Άρα τέ, η διαφορά τού νά βλέπεις είτε μόνον τήν αύρα παρά δίπλα είτε τήν σάρκα, έχει σχέση μέ τό εάν η Διάθλαση Σύνθετου Φωτός συμβαίνει εντός Διαφανούς Επιφάνειας καί Βάθους ή μή Διαφανούς Επιφάνειας καί Βάθους ήτοι Αδιαφανούς Περιοχής!…

Διατί ισχύει αυτόν;…

Όταν η Διάθλαση Σύνθετου Φωτός συμβαίνει εντός Διαφανούς Χώρου ήτοι Διαφανούς Χρώματος ή Χρώματος Μηδέν που είναι αντίστοιχον μέ τό Ουδέτερον, τό ουδετερόνιον ή νιούτρον τού ατόμου καί όλων τών υποσωματιδίων ή υποκυματιδίων ουδέτερης ενεργειακής συγχρονιστικής συχνότητος, τήν Βαρύτητα/Προπέδη, επειδή δέν απορροφάται από τό Διαφανόχρωμα έχει περισσότερη λαμπρότητα, ταχύτητα καί ανταπόκριση πρός τόν οφθαλμόν καί υπερισχύει τού παραπλησίως Σύνθετου Φωτός. Όταν όμως η Διάθλαση συμβαίνει σέ Περιοχή που τό χρώμα τής είναι έναν από τά 7 σύν άλλα Αδιαφανή Χρώματα, τότε τά διαθλασμένα χρώματα απορροφούνται αμέσως ήτοι μαγνητίζονται αμέσως. Μέ τήν ίδια λογική που μαγνητίζονται γρηγορότερα από τόν οφθαλμόν επειδή δέν απορροφούνται από τά τά Διαφανή Σώματα!… Δηλαδή είναι τό ίδιον αλλά αντίστροφον αναλόγως εάν η Διάθλαση γίνεται σέ Διαφανή ή Αδιαφανή Περιοχή!…

Τί συμβαίνει μέ τούς ψυχεδελείς χίππυς; Η ταχύτητα τής αντίληψης προσλαμβάνει συνταυτόχρονα ή σχεδόν συνταυτόχρονα δηλαδή πρωτίστως τά διαθλασμένα χρώματα από διαφανείς περιοχές καί αμέσως μετά τά αδιαφανή χρώματα ήτοι σύνθετον φώς πρίν διαθλαστεί είς διηνηκές επανάληψη καί υπερταρχύτητα καί επειδή βλέπουν αμφότερα ήτοι όλην τήν Πραγματικότητα ομοιάζουν καί είναι συγχυσμένα. Παρομοίως, από τίς αδιαφανείς περιοχές προσλαμβάνουν πρωτίστως τά είδωλα, φώτα, εικόνες από τά Σύνθετα Φώτα καί αμέσως μετά από τίς Διαθλάσεις τούς σέ μία ταχύτητα υπερπυροβολικής ακτινωτής βολής!…

Όταν στοχαστές ψυχεδελιστές ασχέτως τό ότι τούς κατάστρεψε η έπαρση τούς μέ Απιστία, ασέλγεια, βλασφημία, σατανισμόν, επειδή δέν νήστευαν, δέν προσεύχονταν καί δέν ήσαν ταπεινοί όπως οί ηθικοί αρχαιότεροι ψυχεδελιστές ιερείς, ότι η παραίσθηση είναι η προέκταση τής πραγματικότητος, είχαν δίκαιον, αλλά δέν ήξευραν νά τό εξηγήσουν επιστημονικώς καί λογικορητορικώς διότι δέν ήσαν μυημένοι είς τήν Φιλοσοφία! Η σύγχυση έκτασης καί ηδονής είναι καταστροφικότερη. Τά κολάσματα τής ηδονής συνήθως δέν είναι τόσον αισχρά καί βλάσφημα κυρίως εάν δέν αναμειχθούν μέ τά θαύματα τής έκστασης. Είναι ώς νά συνθέτεις συνεχώς τά ιερά μέ τά καυλωτικά!… Ό διάβολος γνωρίζει πώς νά σέ κάνει όμοιον τού, ήτοι νά αναμείξεις πράγματα που η χυμεία τούς είναι υπερβλάσφημη σέ σκέψεις, προθέσεις, πράξεις, ώστε αντί νά ελευθερωθείς νά σκλαβωθείς είς τά χειρότερα δεσμά ήτοι τά διαβολικά όπως έπαθε καί ό ίδιος ό διάβολος, αναμεικνύωντας αυτά καί βιολογία μέ ηλεκτρονική έκτοτε!…

Φαίνεται ότι τό σύνθετον φώς όταν διαθλάται αναπηδάει καί η ταυτόχρονη λήψη αμφότερων τών ενεργειών καί αύρων είναι αυτόν που μέ τίς ζωγραφικές πανεικονίσεις καλούμε παραισθήσεις! Αυτές μπορούν νά παρουσιάσουν καλές, κακές, ουδέτερες καί ανάμεικτες εικόνες που επηρεάζουν καταλυτικώς τήν ψυχοσύνθεση! Η κόλλαση ασπούμε έχει εικόνες καί πρόσωπα κακής παραίσθησης ή καί Συνολικής Πραγματικότητος 100% Αντίληψης βάσει τών όσων εξηγήσαμε!…

Διατί υπάρχει η Αποκλίνουσα μεταξύ σάρκας καί αύρας; Τί συμβαίνει μεταξύ σάρκας καί αύρας τινός σώματος;…

Παρατηρώντας έναν πορτοκαλί μολύβι σέ έναν ποτήρι μέ ύδωρ, βλέπουμε ότι η απόκλιση συμβαίνει είς τήν άλλη πλευρά απέναντι από τό τοίχωμα που είναι γυρμένον τό μολύβι. Παρατηρώντας τό από θέση κάτοψης τό μολύβι φαίνεται ευθυτενές χωρίς παρέκλιση καί έναν πορτοκαλένιον στεφάνι πέριξ τού ποτήριου τοιχώματος είς τό ύψος τού ίσαλου ήτοι εκεί οπού αρχίζει τό βυθισμένον μέρος τού μολυβιού. Παρατηρώντας από θέση άνωψης ήτοι από κάτω πρός τά άνω ή καί σχεδόν ωσαύτως πάλαι τό μολύβι έχει τήν σάρκα καί τήν καί τήν αύρα τού σώματος τού σέ μία στήλη ήτοι τήν κανονική. Παρατωρώντας από θέση οριζόντια τότε βλέπουμε τό μολύβι ώς νά είναι δύο μέρη κομμένα είς τήν θέση τού ίσαλου επειδή ακριβώς εκεί οπού επισυμβαίνει η βύθιση τού μολυβιού γίνεται η διάθλαση φωτός τού πορτοκαλένιου χρωματοφωτός σέ επί μέρους πορτοκαλένιες ή καί αποχρώσεις ακτίνων.

Παράλληλα τό πορτοκαλένιον μολύβι φαίνεται κομμένον αλλά καί τό άνω μέρος τού νά δημιουργεί κλίνουσα πορεία πρός τήν αντίθεση απένατι κάτω περιοχή τού τοιχώματος, ενώ τό ίδιον θά έπρεπε νά συμβαίνει μέ τό βυθισμένον μολύβι αλλά επειδή ακουμπάει όλον υπό ύδατος δέν φαίνεται καί η αποκλίνουσα συμβαίνει έξω από τό μέρος τού τοιχώματος που ακουμπάει είς τόν αέρα. Αλλά καί η θέση τού φαίνεται αλλαγμένη ώς βυθισμένον που είναι καί παχουλότερη από τό μέρος οπού μέ διάθλαση επί ισάλου φαίνεται νά αποκλίνει απέναντι καί είναι ίσον ή καί φαίνεται σχεδόν ίσον μέ τό μέρος τού μολυβιού που ευρίσκεται υπεράνω τού έν ποτηρίω ύδατος!…

Όλα αυτά είναι μαθηματικές προεκτάσεις τής διάθλασης τού σύνθετου φωτός εντός Διαφανοχρώματος καί συγκεκριμμένως εδώ εντός ύδατος… Όπως βλέπετε η διάθλαση είναι ανατίναξη καί εκτόπιση δεσμών φωτός!… Τό χρώμα από τό μολύβι διαπλώθεται από τόν ίσαλον ώς κύμα αντί νά παραμείνει μία σύσσωμη σάρκα… Λέγεται ότι τό ύδωρ είναι καλός αγωγός ηλεκτρικού ρεύματος, αυτόν αποδεικνύεται εκτός τών άλλων από τό γεγονός ότι οί ακτίνες μίας δέσμης πορτοκαλένιου φωτός διασκορπίζονται ή καί σπάζουν από τόν ίσαλον πρός τά κάτω ήτοι σ’ όλον τό εύρος υποϋδάτινου μολυβιού καί ύδατος!…

Φαίνεται ότι είς τούς επηρεασμένους ψυχεδελικώς εκκρίνονται συγκεκριμμένες ορμόνες που ώς υγρά ή διαφανή γενικώς υλικά, ώστε νά βλέπουν όλα αυτά από διαφορετικές όψεις καί όχι μόνον οριζόντια, αλλά μέ βασιλεύουσα τήν οριζόντια προοπτική!…

Βλέπουν όπως προείπαμε τίς φάσεις τής σαρκός καί τής αύρας τινός σώματος, κάθε σώματος, κάθε σωματιδίου καί κυματιδίου…

Η απόσταση απόκλισης από τό τοίχωμα τού ακουμπισμένου μολυβιού που προαναφέραμε σέ πλευρά βάσης ή καί οριζόντιας θέσης είς τό τοίχωμα από τήν γωνία 90ο τοιχώματος έως τήν θέση βύθισης τής υποτείνουσας πλευράς είναι τόση όση φαίνεται η διαφορά μεταξύ υποβυθισμένης πλευράς καί καί υπεράνω ύδατος πλευρά τού μολυβιού η οποία έχει μία επιπλέον κλίση πρός τήν απέναντι πλευρά τού τοιχώματος!…

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΙΑΣ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek