Διαφημίσεις

Η κατάρρευση των ψευδαισθήσεων του αυτοπροσδιορισμού και η έλλειψη αντικειμενικότητας…..

Ό,τι αυτοπροσδιορίζεται δεν σημαίνει ότι αληθεύει. Ο αυτοπροσδιορισμός δεν είναι συνώνυμο της αλήθειας.

Ένας καντοστρούππης μπορεί να αυτοπροσδιοριστεί υψηλός και ο ισχνός παχύς όπως στην ασθένεια της ανορεξίας. Ούτε το μεν ούτε το δε αληθεύει. Ο κοντός είναι υψηλός και γίγαντας σε σύγκριση με τον λείπουρα [μύρμηγκα], αλλά σε σύγκριση με τους ανθρώπους είναι χαμηλός.

Μία πικροδάφνση με το να ισχυριστεί ότι είναι δάφνη δεν την κάνει μη πικροδάφνη και συνάμα δάφνη, ο αυτοπροσδιορισμός της είναι είτε αυταπάτη έως και τρέλλα, είτε παγαποτιά και τρολάρισμα χωραττού ή εξαπάτησης.

Με το δικαίωμα του ανεξέλεγκτου αυτοπροσδιορισμού που δεν είναι δικαίωμα, ο καθένας μπορεί να αυτοπροσδιοριστεί το καλύτερον, ή ότι αυτό που είναι ή αυτόν που ψευδώς ισχυρίζεται ότι είναι, είναι το καλύτερον. Πρόκειται για ασθένεια και κακία άνευ ηθικής αναστολής.

Ένας τυφλός φώναζε: δειλοί γιατί κρύβεστε όλοι από εμένα. Όταν του είπαν ότι δεν βλέπει, αυτός αυτοπροσδιόρισε ή και ψευδοαυτοπροσδιόρισε ότι βλέπει και ο άνομος παράνομος εσκεμμένος αντιάνθρωπος και αντιδίκαιος νόμος ψευδόνομος υποστήριξε ότι ο τυφλός βλέπει και είναι δικαίωμα του να αυτοπροσδιορίζεται βλέπων. Ο τυφλός αυτός είναι είτε παντελώς παγαπότης, είτε αδαής, αφελής έως και τρελλός.

Ένας κωφός αυτοπροσδιόρισε ότι είναι ο μοναδικός που ακούει και οι άλλοι είναι κωφοί. Σε ποιητική και προφυτική υπόσταση υπαινιγμού, αυτό έχει βάση αλήθειας, στην πεζή πραγματικότητα ο κωφός αυτός είναι ένας ψεύστης.

Ένας πτωχός προσδιόρισε ότι είναι πλούσιος και ένας πλούσιος προσδιόρισε ότι είναι πτωχός, πάλιν σε ποιητική φιλοσοφική και προφυτική εννοιολογία αυτόν έχει βάση αλήθειας, στην πεζή πραγματικότητα, απέχει από την αλήθεια.

Εδώ φαίνεται, ότι ο προσδιορισμός τινής έννοιας ανά διαφορετικό πλαίσιο σημασίας και Μαθηματικών, έχει διαφορετική σημασία και περίπτωση αλήθειας, ψεύδους, ουδέτερου και ανάμεικτου, βάσει του Νόμου της Τετραπιθανότητας.

Ένας νεκρός υποστήριξε ότι νοιώθει, είναι ένας αυτοπροσδιορισμός, που πάλαι, εξαρτάται από το πλαίσιο και πεδίο Σημασίας, όπως προαναφέρεται.

Ένας ζωντανός μπορεί να είναι νεκρός και ένας νεκρός ζωντανός, αυτό μπορεί να ισχύει στην Υπερφωτοδεσμομηχανική [Υπερκβαντομηχανική] Ουρανών Πεδίων… Στον κάτω αυτόν κόσμο δεν ισχύει. Οι άνθρωποι δεν συνεννοούνται σε άπειρες περιπτώσεις, επειδή συντυγχάνουν εφ’ όλως ή μερικώς σε διαφορετικά επίπεδα από τους συνομιλητές τους και αυτοί επίσης το ίδιο.

Ένας Αμερικάνος μόλις καταδικάστηκε από το δικαστήριο, αυτοπροσδιορίστηκε γυναίκα, ούτως ώστε να φυλακιστεί σε γυναικείες φυλακές. Όταν αργότερα επ’ αυτοφόρω τον σύλλαβαν να συνουσιάζεται με μία γυναίκα και του πρόσαψαν νέες κατηγορίες για να ορίσει το δικαστήριο να μεταφυλακιστεί σε ανδρικές φυλακές, αυτός δήλωσε: εντιμότατε είμαι γυναίκα λεσβία και έχω το δικαίωμα να συνουσιάζομαι με γυναίκα λεσβία. Το δικαστήριο τον αθώωσε και παρέμεινε στις ανδρικές φυλακές. Μετά από ολίγον καιρόν τον αποφυλάκισαν άρον άρον. Το νόημα  αυτής της αληθινής ιστορίας είναι πασιφανές.

Ο Θεός προσδιορίζει πρώτος, η Φύση δεύτερη και η Φιλοσοφία τρίτη. Αυτοί οι τρεις παράγοντες είναι οι πλέον αρμόδιοι για τον προσδιορισμό. Φιλοσοφία δεν είναι ό,τι καλείται φιλοσοφία, αλλά η αμιγώς φιλαληθής Αγαθή Σοφία Σύνεσης.

Ο αυτοπροσδιοριζόμενος υποστηρίζει ότι λέγει την αλήθεια και ότι αυτό που λέγει είναι αλήθεια. Αυτοπροσδιορίζεται ο ψεύστης ως φιλαληθής. Κανένας ψεύστης δεν θα υποστηρίξει ότι δεν είναι φιλαληθής. Η παροιμία λέγει: εάν δεν διαφημίσεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει. Αυτός είναι ο απόλυτος ορισμός του μάρκεντινγκ που τις πλείστες των περιστάσεων είναι παγαποτιά. Και άλλοτε σας είπα ότι στα Ελληνικά μάρκεντινγκ η έννοια δεν είναι της αγοράς-αγοραστική αλλά ειλικρινής, ήτοι παγαπότης.

Ο αυτοπροσδιορισμός που δεν συμφωνεί με Τον Θεόν, την Φύση, την Φιλοσοφία της Λογικής, είναι υποκειμενικός.

Υποκειμενικό είναι η γνώμη τινός που δεν συμφωνεί με τις γνώμες των άλλων και με την πασιφανή ένδειξη, εξού και ο υποκειμενικός λέγει: αυτή είναι η γνώμη μου, με ένταση και πυγμή.

Αντικειμενικό είναι η απτή πραγματικότητα, με προέκταση στην αλήθεια, που στα πεδία της αλήθειας, η αντικειμενικότητα για οποιοδήποτε θέμα μπορεί να διαφέρει τόσον έως και του αντίστροφου η διάκριση και διάγνωση.

Είχα γράψει παλαιότερα, ότι όταν ζήτησα από το υποσυνείδητο μου έναν τρόπο Μαθηματικής Λογικής, για να μην υποστηρίζει ο καθένας ό,τι θέλει [αυτοπροσδιορίζει όπως του συμφέρει ή αρέσει ή περιπαίζει και καταστρέφει άλλους και την ίδια του την ψυχή], προέκυψε ο Νόμος της Τετραπιθανότητας, ούτως ώστε έστω και έως τινός σημείου να Μαθηματικοποιείται σε τέσσερεις ατραπούς πιθανοτήτων και επιλογών. Το μέν, το δε, το ουδέτερο, το ανάμεικτο σε έναν λόγο ή, η αλήθεια, το ψεύδος, το ουδέτερο και το ανάμεικτο, ή το καλό, το κακό, το ουδέτερο και το ανάμεικτο σε μία πράξη, και ούτω καθ’ εξής.

Ο Λόγος που θα μας κρίνει Ο Θεός είναι για τους αυτοπροσδιορισμούς μας που δεν ισχύουν και για τις συνειδητοποιήσεις που υποκρινόμαστε ότι δεν γνωρίζουμε ή ότι υποστηρίζουμε και κάνουμε ενώ ποιούμε άλλα των άλλων. Υπάρχουν αυτοί που προσδιορίζουν την Ηθική με Ανηθικότητα και αυτοί που γνωρίζουν την Ηθική και όμως πράττουν την Ανηθικότητα, αδιαφορώντας για την Κρίση ή για Τον Θεόν ή και δεν πιστεύουν εν ώρα διάπραξης αδικήματος εις Τον Θεόν ή γενικώς. Ουδείς εξαιρείται κατά διάφορα ποσοστά σε διάφορα θέματα, πράξεις, αμαρτίες, ορμές.

Εάν αυτοπροσδιοριστείς Χριστιανός, ακόμη και έαν έχεις βαπτιστεί Χριστιανός, Ο Θεός θα κρίνει, μετρήσει και εξεδιαλύσει εάν είσαι Χριστιανός, σε ποία, πότε και πόσον Χριστιανός είσαι, ομοίως και σε κάθε άλλη περίπτωση, ισχύει: τα φαινόμενα απατούν και: άλλος έχει το όνομα [φήμη] και άλλος την χάριν.

Ο Βαλεντίνος, ο διάσημος λεβέντης που γοήτευε τις γυναίκες, λέγεται ότι ήταν από πλήρως έως σχεδόν πλήρως ανίκανος ανδρικής στήσεως. Είχε και έχει το όνομα [φήμη] «καμακιού» αλλά άλλοι αθόρυβα ή θορυβωδώς είχαν και έχουν την χάριν. Αυτά προς παραδειγματισμό.

Όταν Ο Θεός λέγει ότι δεν έχουμε κανένα δικαίωμα, εν μέρει είναι επειδή δεν γνωρίζουμε εάν είμαστε αυτό που ισχυριζόμαστε ότι είμαστε Ηθικώς και πρακτικώς, πέραν της φύσης μας. Να διατί μας λέγει να μην κρίνουμε διά να μην κριθούμε, αλλά ταυτόχρονα ξεκαθαρίζεται πως ό,τι είναι πασιφανώς προσδιορισμένο εξ’ αρχής και διά Νόμου Θεού, δεν αλλάζει.

Από την στιγμή που ο άνθρωπος άρχισε να προσδιορίζει δικαιώματα του, συνταυτόχρονα άρχισε να αποπροσδιορίζει δικαιώματα Του Άκτιστου Πλάστη. Ο άνθρωπος είναι αλάνθαστος από την στιγμή που παραδέχεται δικαιώματα μόνον εις Τον Θεόν και τα όποια δικαιώματα του μέσω Θεού, που είναι τέτοια ώστε να μην προσβάλλουν τον Άγιο Νόμο Του Θεού.

Αφού ο ανθρωποσυμπαντοκεντρικός άνθρωπος προσδιόρισε τον εαυτόν του ως ανώτερον ον, βλασφήμησε και προσδιορίζει τον εαυτόν του υπεράνω Θεού και πάσας φύσεως. Αυτός ο άνθρωπος αυτοπροσδιορίζει δηλαδή ψευδοαυτοπροσδιορίζει εαυτόν ή λαόν ως ανώτερον από άλλους ανθρώπους και λαούς, ώστε να ισχυρίζεται με παρρησία απεχθούς εγκληματικής αλαζονείας το δικαίωμα να γενοκτονήσει άμεσα ή έμμεσα, φανερά ή κρυφά τους άλλους ανθρώπους.

Εν κατακλείδι, ακόμη μία φορά ο Νόμος της Τετραπιθανότητας είναι αλάνθαστος και αήττητος, καθότι υπάρχουν γενικότερα τέσσερεις αυτοπροσδιορισμοί: α] σωστοί ή αληθινοί ή πραγματικοί ή φυσικοί ή αντικειμενικοί β] ενσφαλμένοι, ψευδείς, ανυπόστατοι, αφύσικοι γ] ουδέτεροι ή και άνευ σημασίας και σημαντικού αυτοπροσδιορισμού γ] ανάμεικτοι, ώστε σε κάποιον αυτοπροσδιορισμό να υπάρχει ποσοστό αλήθειας, ψεύδους και ουδέτερου ή χωρίς ουδέτερο ή δύο από αυτά, που για συμπλήρωση είναι ουδέτερο και ψεύδος, ουδέτερο και αλήθεια, αλήθειας και ψεύδους.

Ο Νόμος της Τετραπιθανότητας είναι μία προσδιοριστική και αυτοπροσδιοριστική αντικειμενική ίσων αποστάσεων και αμερόληπτη αλήθεια πιθανοτήτων. Είναι ο Ορισμός της Μαθηματικής Λογικής διά του προσδιορισμού της αλήθειας σε τέσσερεις βασικές παραμέτρους, που από μέσα δεν λείπει καμμία κατεύθυνση ή αυτοκατεύθυνση.

Το αντίστροφο, είναι αυτό που βλέπουμε από τα πρωτόκολλα των σοφών της σιών, που είναι η επιστήμη της πλάνης, της εξαπάτησης, του εγκλήματος, της κακίας, δηλαδή αυτό που βλέπουμε να προωθείται ασύνστολα και λυσσαλέως την εφήμερον, όπου μας λένε πότε έτσι και πότε γιουβέτσι [άλλως πως], το μαύρο άσπρο και το άσπρο λιλά, την υποστήριξη της διακριτικότητας της επιστήμης όπου τους συμφέρει και την παραμέριση της επιστήμης όπου τους συμφέρει, όπως στην περίπτωση ψευδοαυτοπροσδιορισμού 72 φύλων [παράφυλων ψευδόφυλων, που συμβολίζει τα 72 μιαρά γένη], το παντελές σατανικό ξύλωμα της Μαθηματικής Λογικής και Του Υπέρτατου Νου Του Τριαδικού Θεού!

Οι συγγραφείς και διδασκάλοι των πρωτόκολλων των σοφών της σιών, αυτοκαλούνται ήτοι αυτοπροσδιορίζονται σοφοί, ενώ τούτο απέχει από την πραγματικότητα και την αλήθεια, καθότι σοφία είναι Ελληνική Έννοια και σημαίνει ένωση με την Υπέρτατη Αλήθεια Τριαδικού Θεού. Οι «σιωνιστές» θεωρούν την εξαπάτηση, την πονηριά, την ικανότητα και τον μη δυσταγμό στο έγκλημα, την σκληροκαρδία της άνευ ηθικής αναστολή αηδή αντιάνθρωπη πράξη, ως σοφία. Κούνια που τους κούναγε, θα κριθούν ασύνστολα από Τον Τριαδικόν Θεόν, άλλωστε, οι ίδιοι στα πρωτόκολλα τους παραδέχονται ευθαρσώς ότι για να νικήσουν τελεσίδικα τους Χριστιανούς πρέπει να τους αφαιρέσουν Τω Αγίω Πνεύματι από μέσα τους, Το Οποίον τους προστατεύε, συνεπώς παραδέχονται Ποίος Είναι ο Βασιλεύ των Ουρανών και πάσας Δημιουργίας και από μόνοι τους επιλέγουν να είναι συμπλεγματικοί αλαζόνες Αντίθεοι. Αυτή η πρακτική δεν είναι σοφία αλλά αδύστακτη εν πράξει ασυδοσία και απληστία.

Αυτοί οι «σοφοί» των πρωτοκόλλων της «σιών» δεν μπορούν να νικήσουν τον Νόμον της Τετραπιθανότητας πόσον δε μάλλον Νόμον Κρίσεως και Μετρήσεως Του Ιησού Χριστού που είπε: κατά το μέτρον που θα κρίνετε και θα μετρήσετε, θα κριθείτε και μετρηθείτε….

Έλαβες γνώσιν περί ψυχής σου, λάβε τα μέτρα σου και τα κρίματα σου, λάβε τις Μετάνοιες, τις Εξομολογήσεις, τις Προσευχές και τις Πράξεις σου, είσαι μόνος, και μόνος μπορείς να χαθείς ή να σωθείς, επειδή μόνος εις βάθος και εις επιφάνει σημαίνει ΨΥΧΗ ! Αναγραμματιστί ΨΗΧΥ = Ψ + ΗΧΥ = ΗΧΕΙ & ΥΨΗΧΕΙ = ΥΨΟΣ ΗΧΕΙ. Μεταξύ άλλων σε περασμένα άρθρα αναφέραμε ότι παλαιότερες λέξεις συναντούνται στην θέση του Η το Υ και στην θέση του Υ το Η, όπως φύση και φήση, προφήτης και προφύτης, χυμός και χημός, χυμεία από το χυμός και χημεία από το χυμός ή χημός, καθότι χημεία είναι οι χημοί ή χυμοί ορμόνες έξου και χείμαρος. Συνάμα ο ήχος συναντάται και ως ιαχή και όχι ηαχή που υπάρχει και αυτή η λέξη. Ο χρηστός και χριστός και μετά Τον Χριστόν ο Χρήστος και το πεδίον και παιδίον, η πεδιάς, το παίζει = παι+ζει = παις ζει όπου παίς είναι το αρρέν παιδίον εξού και παραφθαριστί το παις ως μπόυ = πόυ = παις [boy].

Ο καθένας κάνει τους αυτοπροσδιορισμούς του και κρίνεται! Ένα ψυχοφιλοδώρημα, να διατί οι Άγιοι πάντοτε αυτοπροσδιορίζονται ως παλειάνθρωποι, ανάξιοι, κακοί, αμαρτωλοί, ασελγείς, καθότι δεν πιστεύουν και δεν θέλουν να άγει ενώπιον Του Τριαδικού Θεού αυτοπροσδιορισμός ανάξιος, απατεώνας, ψευδής, αυταπατικός, διά των οποίων θα κριθούν από παραπτωματίες έως εγκληματίες. Ενώ όταν αυτοπροσδιορίζεται βδέλυγμα ενώ δεν είναι τότε Ο Ιησούς Χριστός θα του ειπεί: δεν είσαι βδέλυγμα, σε ήλεγξα και εξέτασα και μόνον που δηλώνεις βδέλυγμα σε κάνει μη βδέλυγμα, ενώ μόνον που δηλώνεις μη βδέλυγμα σε κάνει έστω εν μέρει βδέλυγμα, διότι ουδέποτε ήσουν τόσον άξιος, αλλά πάντοτε πολύ έως απόλυτα ανάξιος.

Και το βδέλυγμα που δηλώνει βδέλυγμα θα κριθεί με επιείκεια και το μη βδέλυγμα που δηλώνει βδέλυγμα θα κριθεί με ουράνιον στέφανον…. Τάδ’ έφη Μαθηματική Λογική από την Άκτιστη Οπτική Του Θεού που μπορείτε να διακρίνετε, κακά τα ψέματα, ότι δήθεν δεν μπορείτε….

Πάμε να χορέψουμε αυτοπροσδιορισμό και βλάσφημο ψευδοαυτοπροσδιορισμό 

Παναγιώτης Δίας



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription
2 σχόλια στο “Η κατάρρευση των ψευδαισθήσεων του αυτοπροσδιορισμού και η έλλειψη αντικειμενικότητας…..”
  1. ΠΕΡΣΕΑΣ ΛΙΓΔΗΣ, αδελφάκι μου χαίρομαι που κατάλαβες ότι αυτό το άρθρο πρέπει να είναι πρώτον θέμα σε Δημοτικό, Γυμνάσιο-Λύκειο, Πανεπιστήμιο, Επάγγελμα, Προσευχή, κάθε συήτηση, ανάγιωμα παιδιών, φιλοσοφία της αλήθειας, γιατί ξεχνάμε, γιατί εύλολα διασυρόμαστε από τους άλλους τους πονηρούς εχθρούς ψυχής τε και σώματος , εύγε, Ο Θεός μαζύν σου !

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek