Η γυναίκα, η πρόνοια, η ελπίδα…, η εκτέλεση !….
Έναν είδος χιμπατζήδων πολύ υπερήφανων και καυγατζίδων, ζηλιάρηδων και αδύστακτων, δεν δυστάζουν να σκοτώσουν τα βρέφη των άλλων αδελφών όμοιων τους της κοινότητος !…
Η γυναίκα χιμπατζής όμως είναι γάτα !… Οι άνδρες χιμπατζήδες δεν είδαν ποτέ γάτα ίσως ! αλλά ζούν και πεθαίνουν διά την γατότερη γάτα, την χιμπατζίνα !…
Όταν λοιπόν, … η κοινότητα πάσχει από έλλειψη χιμπατζίνων και ο ανταγωνισμός των αρσενικών ανεβαίνει στα ύψη και οι γατοχιμπατζίνες γνωρίζοντας ότι η ζήλεια του φθόνου δεν πάει στα βουνά αλλά στ’ αρσενικά μέλη της κοινότητος, ζευγαρώνει κάθε μία με κάθε αρρέν χιμπατζή για να αποτσακκίζει την μελλοντική βρεφοκτονία τους η Ελπίδα,,, ότι το νεογνόν χιμπατζάκι είναι [πιθανόν, κατά ποσοστά] ιδικό του κ’ έτσι τα βρέφη γίνοντε υποδεκτά εν Ομονοία «αγάπης» πατριωτισμού και υποϋπεισέρχεται η ισχύς της γάτας χιμπατζίνας εν τη ενώσει συνουσίας !…
Μία αληθινή Ιστορία μίας Ρωσίσας που συνέκοψε σε χαλάσματα βομβαρδισμένων κτηρίων του Λένινγκραντ με 8 συμπατριώτες της να αμύνοντε κατά των Γερμανών ! Ήταν όμορφη,… ήταν ακαταμάχητα όμορφη, κι’ οι οκτώ την ήθελαν, χαμογελούσε μαγνητικά φύσει της σε όλους και όλοι πίστευσαν και εξομολογούνταν ο καθένας στον καθ’ άλλον ότι τον ήθελε και όλοι απορούσαν! Διότι άρχισε με τον έναν και κατέληξε και με τους οκτώ! Διότι ο ανταγωνισμός κινδύνευε να τους αποσπάσει από την ισχύς έν την ενώσει και την κοινοκτημοσύνη αγώνα, πατριωτισμού, αντίστασης ! Και να στραφούν έκαστον εναντίον έκαστου όπως οι Έλληνες έξ’ ανέκαθεν εκ π.Χ… !
Όταν τους είπε ότι τους αγαπάει όλους και ότι είναι έγγυος και ότι το παιδί είναι ολονών των, αυτοί με συγκίνηση χαμογέλασαν και μετατράπηκαν σε οκτώ ενωμένους τίγρεις, περισσότερον από πριν, άλλωστε οι τίγρεις δυστυχώς ή ευτυχώς δεν ενώνοντε, στην άγρια φύση!…
Ποτέ δεν έμαθαν ή και ποτέ δεν τους είπε ποιανού είναι το παιδί, ούτε απαίτησαν να μάθουν ή μάλλον απαίτησαν να μην μάθουν. Μετά τον πόλεμον συνάχθηκαν οι οκτώ πατεράδες και η μία μητέρα γάτα και βάπτισαν το οκτοπάτερον τέκνον τους !….
Σε μία κοινότητα των Χειμαλαϊων σε τεράστιον υψόμετρον, έκτοτε οι γυναίκες σπανίζουν!
Αυτοί οι ανθρώποι είναι υπερολιγομίλητοι και μυστικοπαθείς και με το δίκαιον τους, εμφανίζοντε σπανίως όπως οι λεοπάρδαλεις των χιονιών, εξεφανίζοντε αστραπιαία όπως τα καρακάλια της αφρικάνικης σαβάνας !
Κάθε μία γυναίκα είναι πειθαρχίας νόμος να υπανδεύεται 7 άνδρες, κάθε φορά μικρότερης ηλικίας και περνάει τις βραδυνές συντροφιές της με την σειρά κάθε νύχτα με κάποια προνόμια ελάχιστα είς τον «γεροντότερον» !
Πώς έφθασαν ως εδώ σώοι και αβλαβείς; Σκότωσαν τον ανταγωνισμόν της σπανιογυνακείας ή και ελλειψογυναικείας με τον νόμον κάθε γυναίκα επτά νοματούς άνδρες και επιβιώσαν !… Δεν αλληλοσκοτώθηκαν!
Θυμηθείτε τον Αδάμαντο και την Εύα… Τον Αυραάμ, τους απομονωμένους,, την ειρωνική ρήση: εάν ήταν η τελευταία γυναίκα της γής δεν θα πήγαινα μαζύν της κ.α… ! Η ανάγκη ευλογείτε. Ο σκοπός της επιβίωσης και διαιώνισης του είδους ευλογείτε !…
Σε μία ανώμαλη βαβυλώνια κοινωνία μαζόνων πιθήκων το σκότωμα ανταγνωνισμού έφτασε στην ασυδωσία ανωμαλίας, ασπούμε ότι ένας ή μία από αυτούς έχει μία ρίζα και ένας ή μία άλλη θέλει να το μοιραστούν, τότε αυτοπροσφέρεται άμεσα σε οία ομαλή η ανώμαλη συνέρευση, καθότι οι μπονόνο εισίν παγγαμιστές, ομαλοί, ανώμαλοι και ανώμαλες, θετικοί και αρνητικοί μαγνήτες σε κάθε συνδυασμόν !…
Όταν γίνεται η εκτέλεση αθώου ή πατριώτου περισσότερον παρά άδικου προδότου το εκτελεστικόν απόσπασμα αριθμεί όσον ει δυνατόν περισσότερους, διά να υπάρχει η αντίστροφη ύστερα ελπίδα με τον χιππατζή, ήτοι όχι το εκτέλεσμα αυτό είναι ιδικής μού βολής όπως ελπίζει ο χιμπατζής αλλά με την ελπίδα ότι δεν είναι η ιδική του βολή που σκότωσε έναν αθώον, έναν άνθρωπον, έναν πατριώτη !….
Υπάρχει έναν τεράστιον νυκτερινόν κέντρον εις τον Παταμό του Ιανουαρίου-[Ρίο ντε Τζιανέϊρο] με το όνομα Help-[H+elp = ελπ+ίδα = έλπ είδον-οίδον = βοήθεια = Βοή Θεία] το οποίον ανοίγει μία ώρα πρίν τα κανονικά νυχτερινά κέντρα κλείσουν. Το υποσυνείδητον μήνυμα είναι-[επειδή δεν κρατιέσαι ή είσαι αγανακτησμένος να συνουσιαστείς] σου δίνω ελπίδα, διότι εκεί ειδικά οι άνδρες πηγαίνουν διά της πρόθυμες με ή χωρίς πληρωμή γυναίκες.
Τα προκοινά των κοινών επί των κοινών υποκοινών υποκινοών !…. Ιστορίες της αμαρτίας, επειδή λείπει η εγκράτει και η ανιδιοτελής σύνεση ήτοι η αγάπη !… Ουδείς αναμάρτητος, ο άνθρωπος πρέπει να προσεύχεται, αντέχει, εγκρατείται και να μάθει το υπερδυσκολότερο: να αγαπάει και να ανέχεται με αγάπη χωρίς να επιτρέπει τον διασυρμόν βεβαίως….
Εκεί όπου γίνεται η συζήτηση των σατανιστών με Τον Χριστόν διά το εάν πρέπει να δίδει ο ανήρ υπογεγραμμένον διαζύγιον εις την γυναίκα του και Ο Οποίος τους είπε ναι, αλλά η γυναίκα όπου εκδιώκεται μοιχεύεται όπως και ο άνδρας της και ότι πταίει ό άνδρας, και αυτοί του είπαν ο Μωϋσης μας έδωσε αυτόν τον νόμον, τους λέγει: λόγω της σκληροκαρδίας σας όχι επειδή είναι σωστόν… Ήτοι διά να επέρχεται ειρήνη ειρηνοποιού και να μην περιπλέκοντε τα πράγματα σε χειρότερες αμαρτίες, καυγάδες, φόνους, διχασμούς, ιδού ανωτέρω εις τα προαναφερθέντα παραδείγματα !…
Ματθ. 19,1 Καὶ ἐγένετο ὅτε ἐτέλεσεν ὁ Ἰησοῦς τοὺς λόγους τούτους μετῆρεν ἀπὸ τῆς Γαλιλαίας καὶ ἦλθεν εἰς τὰ ὅρια τῆς Ἰουδαίας πέραν τοῦ Ἰορδάνου.
Ματθ. 19,1 Οταν δε ετελείωσεν ο Ιησούς τας ομιλίας αυτάς, ανεχώρησε από την Γαλιλαίαν και ήλθε εις τα όρια της Ιουδαίας πέραν από τον Ιορδάνην.
Ματθ. 19,2 καὶ ἠκολούθησαν αὐτῷ ὄχλοι πολλοί, καὶ ἐθεράπευσεν αὐτοὺς ἐκεῖ.
Ματθ. 19,2 Και ηκολούθησαν αυτόν πλήθη πολλά και εθεράπευσεν εκεί τους μεταξύ αυτών ασθενείς.
Ματθ. 19,3 Καὶ προσῆλθον αὐτῷ οἱ Φαρισαῖοι πειράζοντες αὐτὸν καὶ λέγοντες αὐτῷ· εἰ ἔξεστιν ἀνθρώπῳ ἀπολῦσαι τὴν γυναῖκα αὐτοῦ κατὰ πᾶσαν αἰτίαν;
Ματθ. 19,3 Και οι Φαρισαίοι προσήλθαν εις αυτόν με σκοπόν να τον παγιδεύσουν και τον εκθέσουν με τας δολίας ερωτήσεις των, και τον ηρώτησαν, εάν επιτρέπεται εις ένα άνδρα να διώξη την γυναίκα του δια κάθε αιτίαν, που αυτός ήθελεν εύρει;
Ματθ. 19,4 ὁ δὲ ἀποκριθεὶς εἶπεν αὐτοῖς· οὐκ ἀνέγνωτε ὅτι ὁ ποιήσας ἀπ᾿ ἀρχῆς ἄρσεν καὶ θῆλυ ἐποίησεν αὐτοὺς καὶ εἶπεν,
Ματθ. 19,4 Απεκρίθη δε και είπεν εις αυτούς· “δεν εδιαβάσατε στο πρώτον βιβλίον της Γραφής ότι ο δημιουργός ευθύς εξ αρχής έπλασεν άνδρα και γυναίκα, ως ένα ανδρόγυνο και είπε·
Ματθ. 19,5 ἕνεκεν τούτου καταλείψει ἄνθρωπος τὸν πατέρα αὐτοῦ καὶ τὴν μητέρα καὶ κολληθήσεται τῇ γυναικὶ αὐτοῦ, καὶ ἔσονται οἱ δύο εἰς σάρκα μίαν;
Ματθ. 19,5 Ενεκα τούτου θα εγκαταλείψη ο άνθρωπος τον πατέρα και την μητέρα του και θα προσκολληθή εις την γυναίκα αυτού και θα είναι οι δύο μία σαρξ, ένα σώμα;
Ματθ. 19,6 ὥστε οὐκέτι εἰσὶ δύο, ἀλλὰ σάρξ μία. ὃ οὖν ὁ Θεὸς συνέζευξεν, ἄνθρωπος μὴ χωριζέτω.
Ματθ. 19,6 Ωστε δεν είναι πλέον δύο, αλλά μία σαρξ. Το ανδρόγυνο λοιπόν, το οποίον ο Θεός τόσο στενά συνήνωσε, ο άνθρωπος ας μη το χωρίση. (Πως είναι δυνατόν να χωρίση εις δύο ένα σώμα και να ζήση το σώμα αυτό;”).
Ματθ. 19,7 λέγουσιν αὐτῷ· τί οὖν Μωσῆς ἐνετείλατο δοῦναι βιβλίον ἀποστασίου καὶ ἀπολῦσαι αὐτήν;
Ματθ. 19,7 Λεγουν εις αυτόν· “Τοτε διατί ο Μωϋσής επέτρεψε το διαζύγιον και παρήγγειλε να δίδη ο άνδρας εις την γυναίκα γραπτόν διαζύγιον και να την απολύη;”
Ματθ. 19,8 λέγει αὐτοῖς· ὅτι Μωσῆς πρὸς τὴν σκληροκαρδίαν ὑμῶν ἐπέτρεψεν ὑμῖν ἀπολῦσαι τὰς γυναῖκας ὑμῶν· ἀπ᾿ ἀρχῆς δὲ οὐ γέγονεν οὕτω.
Ματθ. 19,8 Λεγει εις αυτούς ότι ο “Μωϋσής επέτρεψε εις σας να χωρίζετε τας γυναίκα σας, ένεκα της σκληροκαρδίας σας, (δια να προλάβη χειρότερα εγκλήματα, τα οποία ημπορούσατε να διαπράξετε, δια να απαλλαγήτε από την ανεπιθύμητον σύζυγον). Αλλά από την αρχήν της δημιουργίας δεν είχε γίνει έτσι.
Ματθ. 19,9 λέγω δὲ ὑμῖν ὅτι ὃς ἂν ἀπολύσῃ τὴν γυναῖκα αὐτοῦ μὴ ἐπὶ πορνείᾳ καὶ γαμήσῃ ἄλλην, μοιχᾶται· καὶ ὁ ἀπολυμένην γαμήσας μοιχᾶται.
Ματθ. 19,9 Σας λέγω δε τούτο· ότι όποιος χωρίσει την γυναίκα αυτού, δι’ οιανδήποτε άλλην αιτίαν πλην της πορνείας, και νυμφεφθή άλλην, διαπράττει μοιχείαν· και εκείνος που θα λάβη ως σύζυγον διαζευγμένην γυναίκα, διαπράττει μοιχείαν”.
Ματθ. 19,10 λέγουσιν αὐτῷ οἱ μαθηταὶ αὐτοῦ· εἰ οὕτως ἐστὶν ἡ αἰτία τοῦ ἀνθρώπου μετὰ τῆς γυναικός, οὐ συμφέρει γαμῆσαι.
Ματθ. 19,10 Λεγουσιν εις αυτόν οι μαθηταί του· “εάν έτσι έχουν τα πράγματα, εάν τόσον στενή είναι η σχέσις του ανδρογύνου και μία μόνη η αιτία που δικαιολογεί το διαζύγιον, τότε δεν συμφέρει να έρχεται κανείς εις γάμον”.
Ματθ. 19,11 ὁ δὲ εἶπεν αὐτοῖς· οὐ πάντες χωροῦσι τὸν λόγον τοῦτον, ἀλλ᾿ οἷς δέδοται·
Ματθ. 19,11 Ο δε Ιησούς είπεν εις αυτούς· “δεν παραδέχονται όλοι με τον νουν και την καρδίαν τον λόγον αυτόν, αλλά εκείνοι στους οποίους έχει δοθή από τον Θεόν το χάρισμα να μπορούν να μείνουν άγαμοι και αγνοί.
Ματθ. 19,12 εἰσὶ γὰρ εὐνοῦχοι οἵτινες ἐκ κοιλίας μητρὸς ἐγεννήθησαν οὕτω. καὶ εἰσὶν εὐνοῦχοι οἵτινες εὐνουχίσθησαν ὑπὸ τῶν ἀνθρώπων, καὶ εἰσὶν εὐνοῦχοι οἵτινες εὐνούχισαν ἑαυτοὺς διὰ τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν. ὁ δυνάμενος χωρεῖν χωρείτω.
Ματθ. 19,12 Διότι υπάρχουν ευνούχοι, οι οποίοι εγεννήθησαν τέτοιοι εκ κοιλίας μητρός. Και υπάρχουν ευνούχοι, οι οποίοι ευνουχίσθησαν από τους ανθρώπους. (Και οι μεν και οι δε είναι ανίκανοι δια γάμον και κατ’ ανάγκην μένουν άγαμοι). Υπάρχουν όμως και άλλοι ευνούχοι οι οποίοι δια να αφοσιωθούν εις την βασιλείαν του Θεού και κερδήσουν ασφαλέστερα την σωτηρίαν, ηγωνίσθησαν κατά της εμφύτου ορμής, αυτοπροαιρέτως απέχουν από τον γάμον και ζουν ισοβίως αγνοί και παρθένοι. Οποιος ημπορεί να παραδεχθή και να εφαρμόση τον λόγον αυτόν, ας προχωρήση στον δρόμον της σωφροσύνης και αγνότητος”.
Ματθ. 19,13 Τότε προσηνέχθη αὐτῷ παιδία, ἵνα ἐπιθῇ αὐτοῖς τὰς χεῖρας καὶ προσεύξηται· οἱ δὲ μαθηταὶ ἐπετίμησαν αὐτοῖς.
Ματθ. 19,13 Τοτε έφεραν προς αυτόν μικρά παιδιά, δια να βάλη επάνω εις τα κεφάλια τα χέρια του, να τα ευλογήση και να προσευχηθή δι’ αυτά. Οι μαθηταί όμως, δια να μη ενοχληθή ο διδάσκαλός των, επέπληξαν εκείνους που τα έφεραν.
Ματθ. 19,14 ὁ δὲ Ἰησοῦς εἶπεν· ἄφετε τὰ παιδία καὶ μὴ κωλύετε αὐτὰ ἐλθεῖν πρός με· τῶν γὰρ τοιούτων ἐστὶν ἡ βασιλεία τῶν οὐρανῶν.
Ματθ. 19,14 Αλλά ο Ιησούς είπεν· “αφήστε τα παιδιά και μη τα εμποδίζετε να έλθουν προς εμέ. Διότι εις αυτά, και εις εκείνους που ομοιάζουν με αυτά ως προς την απλότητα και την αθωότητα, ανήκει η βασιλεία των ουρανών”.
Παναγιώτης Δίας
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
ισως ασχετο/σχετικό με τι γραφεις αλλά έχουμε και το γραφένιο για τις γυναίκες αποτι δείχνουν.. για τα θυληκά όντα πριν την εμμηνόπαυση.. απλά τι σερβίρεται στη.. σερβιέτα..colleen ή call in.. οι τρυπήματα..τρύπες και κρυψώνες;;
youtube.com/watch?v=m3zQxHDLYx4
ΜΑΤΘ.19 Ο δημιουργος εκανε τον ανθρωπο ερμαφροδιτο,γι αυτο θα εγκαταλειψει το Εγω(συνειδητο) τον Θεο(πατερα&μητερα) και θα ενωθει με την γυναικα του(ασυνειδητο) και θα γινουν Ενα. Συνεπως δεν θα ειναι δυο(χωρισμενος ανθρωπος) αλλα Ενα. Οτι λοιπον συνενωσε ο Θεος (δηλαδη φως κ σκοταδι) δεν πρεπει να το χωριζει ο ανθρωπος. Ο Μωυσης επετρεψε να χωριζεται τις γυναικες σας (ασυνειδητο) γιατι ησασταν σκληροκαρδοι και δεν δεχοσασταν το σκοταδι μεσα σας. Σας βεβαιωνω οτι οποιος δεν δεχτει-χωριστει
απο το ασυνειδητο του εκτος του λογου οτι τον μετατρεπει σε πορνο/η αλλα αποδεχτει ενα μερος μονο του ασυνειδητου του διαπραττει μοιχεια. Αλλα και οποιος παντρευτει το χωρισμενο του ασυνειδητο χωρις πρωτα να το δει και να το αποδεχτει διαπραττει μοιχεια (ψευτοηθικισμος-κατακριση). Υπαρχουν ευνουχοι(διχως υψηλο εγωισμο) απο τη μανα τους,υπαρχουν αλλοι που τους ταπεινωσε ο κοσμος τον εγωισμο και υπαρχουν αλλοι που μονοι τους εκοψαν τον εγωισμο τους
για χαρη της Βασιλειας των ουρανων. (δηλαδη αποδεχτηκαν το σκοταδι τους για να εισελθουν σε Αυτην)