Διαφημίσεις

Πόσες φορές άκουσα από διαφορετικά χείλη: η Ελλάδα δεν μπορεί να έχει βαριά βιομηχανία. Και πάντα αναρωτιόμουν γιατί. Φοιτητής του Τμήματος Γεωπονίας στο ΑΠΘ έχω κατέβει για καλοκαιρινές διακοπές και ένας καλός φίλος ζηταει βοήθεια για την καλλιέργεια πιπεριού. Κατεβαίνω το απογευματάκι στο κτήμα και με τις ανύπαρκτες γνώσεις μου προσπαθώ να μαντέψω το πρόβλημα μέχρι που φτάνουμε στη ΜΑΛΚΟΤΣΗ, την ήδη 35 ετών μηχανή. Τι είναι αυτό τον ρωταω. Δεν ξέρεις την ΜΑΛΚΟΤΣΗ, μου λέει.

Θεοφάνης Α. Τσαπικούνης

Χρόνια αργότερα σε ένα καφέ με πολυποίκιλη παρέα στην πλειοψηφία τους υποψήφιους διδάκτορες από διαφορά Τμήματα του Πανεπιστήμιου της Πάτρας άκουγα με ενδιαφέρον να λένε τι μπορούν να φτιάξουν. Ιδιαίτερη εντύπωση μου έκαναν τα λόγια ενός μηχανολόγου μηχανικού που έκανε το διδακτορικό του σε κάτι ακαταλαβίστικα και τώρα είναι καθηγητής σε πανεπιστήμιο στην Ευρώπη, είπε ο κύριος αυτός: μπορούμε να φτιάξουμε βαλλιστικά συστήματα (πυραύλους) και να τους στείλουμε με ακρίβεια μερικών εκατοστών συστημένους μέχρι και την Άγκυρα. Αυτά λεγόντουσαν 20 χρόνια πριν.

Μου πήρε χρόνια μέσα από σκέψεις, συζητήσεις και μελέτη για να καταλάβω τι ακριβώς συμβαίνει.

Οι πολιτικοί μας εφαρμόζουν μια συνταγή: Συντηρούν την Μιζέρια για να Μπορούν να Υπόσχονται Λύσεις. Οι ίδιοι φυσικά συσσωρεύουν πλούτο σε συνεργασία με τα δικά μας παιδιά.

Αν έχετε την διάθεση κάντε κλικ και ακουστε και διαβάστε μερικές από τις ευκαιρίες που αριστοτεχνικά τέθηκαν σε τέλμα.

Στην περίπτωση του Μαλκότση δείτε, μάλλον ακουστέ, ποσό αριστοτεχνικά η ελληνική κυβέρνηση οδήγησε σε πτώχευση μια πολλά υποσχόμενη βιοτεχνία/βιομηχανία.

Υποπτεύομαι ότι ήταν ο Κωνσταντίνος Καραμανλής, ο εθνάρχης, αυτός που κρατικοποίησε την Ολυμπιακή και μπόρεσαν να βολευτούν στρατιές ολόκληρες κομματικών παιδιών, των δικών μας παιδιών, γιατί τα άλλα ελληνόπουλα είναι ξένα, έχουν κατουρήσει στο πηγάδι, και φυσικά το αποτέλεσμα ήταν η οικονομική καταστροφή, η πτώχευση και απαξίωση.

Το αφιερώνω σε όλους εκείνους τους αρτηριοσκληρωτικούς που παπαγαλίζουν ότι δεν μπορούμε να έχουμε βαριά βιομηχανία.

Όσοι λένε κάτι τέτοιο απλά εξυπηρετούν σκοπιμότητες.

Και να θυμίσω την: ΝΑΜΚΟ, ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ που φτιάχτηκε την δεκαετία του 70, την ΝΤΑΙΜΣ, ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΩΝ του 1936 στον Ασπρόπυργο.

Και ποιος ξέρει πόσες άλλες.

Και όσον αφορά τους πολιτικούς το σημαντικότερο κριτήριο ήταν οι μίζες. Δεν είχε μίζα, δεν είχε άδεια.

Και όλο αυτό το στηρίζουμε εμείς με την ψήφο μας, διαχρονικά.

Εμείς είμαστε υπεύθυνοι για την πορεία της Ελλάδος στον κατηφόρα και την ιστορική εξαφάνιση που έρχεται, μέσω των πολιτικων επιλογών μας.

Μαλκότσης η ιστορία της θρυλικής ελληνικής βιομηχανίας και οι λόγοι εξόντωσης της

Ελληνική Μηχανή Πετρελαίου Μαλκότση ΑΗ 125/160 2o Μέρος

και αν κάνετε κλικ εδώ

Ελληνικό αυτοκίνητο: Οι γνωστές και οι άγνωστες προσπάθειες που έπεσαν για πάντα στο κενό

CAR & MOTOR TEAM

06 NOV 2022

Πηγαίνετε στο τέλος να δείτε το τελευταίο μοντέλο αυτοκινήτου και να μείνετε με το στόμα ανοιχτό.

ΙΔΡΥΜΑ ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Μια σκέψη στο “Η Ελλάδα δεν μπορεί να έχει βαριά βιομηχανία”
  1. τις βιομηχανίες αυτές τις έκλεισε ο Καραμανλής στέλνοντας το ΣΔΟΕ και βάζοντας ταυτόχρονα το ΚαΚαΕ να κάνει απεργίες, μετά έφευγαν και πήγαιναν στην Τουρκία αν δεν καταστρεφόντουσαν τελείως, όλα τα κομματόσκυλα έλεγαν μετά ότι δεν γίνεται να έχει βαρειά βιομηχανία η Ελλάδα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek