Πόσες φορές άκουσα από διαφορετικά χείλη: η Ελλάδα δεν μπορεί να έχει βαριά βιομηχανία. Και πάντα αναρωτιόμουν γιατί. Φοιτητής του Τμήματος Γεωπονίας στο ΑΠΘ έχω κατέβει για καλοκαιρινές διακοπές και ένας καλός φίλος ζηταει βοήθεια για την καλλιέργεια πιπεριού. Κατεβαίνω το απογευματάκι στο κτήμα και με τις ανύπαρκτες γνώσεις μου προσπαθώ να μαντέψω το πρόβλημα μέχρι που φτάνουμε στη ΜΑΛΚΟΤΣΗ, την ήδη 35 ετών μηχανή. Τι είναι αυτό τον ρωταω. Δεν ξέρεις την ΜΑΛΚΟΤΣΗ, μου λέει.
Θεοφάνης Α. Τσαπικούνης
Χρόνια αργότερα σε ένα καφέ με πολυποίκιλη παρέα στην πλειοψηφία τους υποψήφιους διδάκτορες από διαφορά Τμήματα του Πανεπιστήμιου της Πάτρας άκουγα με ενδιαφέρον να λένε τι μπορούν να φτιάξουν. Ιδιαίτερη εντύπωση μου έκαναν τα λόγια ενός μηχανολόγου μηχανικού που έκανε το διδακτορικό του σε κάτι ακαταλαβίστικα και τώρα είναι καθηγητής σε πανεπιστήμιο στην Ευρώπη, είπε ο κύριος αυτός: μπορούμε να φτιάξουμε βαλλιστικά συστήματα (πυραύλους) και να τους στείλουμε με ακρίβεια μερικών εκατοστών συστημένους μέχρι και την Άγκυρα. Αυτά λεγόντουσαν 20 χρόνια πριν.
Μου πήρε χρόνια μέσα από σκέψεις, συζητήσεις και μελέτη για να καταλάβω τι ακριβώς συμβαίνει.
Οι πολιτικοί μας εφαρμόζουν μια συνταγή: Συντηρούν την Μιζέρια για να Μπορούν να Υπόσχονται Λύσεις. Οι ίδιοι φυσικά συσσωρεύουν πλούτο σε συνεργασία με τα δικά μας παιδιά.
Αν έχετε την διάθεση κάντε κλικ και ακουστε και διαβάστε μερικές από τις ευκαιρίες που αριστοτεχνικά τέθηκαν σε τέλμα.
Στην περίπτωση του Μαλκότση δείτε, μάλλον ακουστέ, ποσό αριστοτεχνικά η ελληνική κυβέρνηση οδήγησε σε πτώχευση μια πολλά υποσχόμενη βιοτεχνία/βιομηχανία.
Υποπτεύομαι ότι ήταν ο Κωνσταντίνος Καραμανλής, ο εθνάρχης, αυτός που κρατικοποίησε την Ολυμπιακή και μπόρεσαν να βολευτούν στρατιές ολόκληρες κομματικών παιδιών, των δικών μας παιδιών, γιατί τα άλλα ελληνόπουλα είναι ξένα, έχουν κατουρήσει στο πηγάδι, και φυσικά το αποτέλεσμα ήταν η οικονομική καταστροφή, η πτώχευση και απαξίωση.
Το αφιερώνω σε όλους εκείνους τους αρτηριοσκληρωτικούς που παπαγαλίζουν ότι δεν μπορούμε να έχουμε βαριά βιομηχανία.
Όσοι λένε κάτι τέτοιο απλά εξυπηρετούν σκοπιμότητες.
Και να θυμίσω την: ΝΑΜΚΟ, ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ που φτιάχτηκε την δεκαετία του 70, την ΝΤΑΙΜΣ, ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΩΝ του 1936 στον Ασπρόπυργο.
Και ποιος ξέρει πόσες άλλες.
Και όσον αφορά τους πολιτικούς το σημαντικότερο κριτήριο ήταν οι μίζες. Δεν είχε μίζα, δεν είχε άδεια.
Και όλο αυτό το στηρίζουμε εμείς με την ψήφο μας, διαχρονικά.
Εμείς είμαστε υπεύθυνοι για την πορεία της Ελλάδος στον κατηφόρα και την ιστορική εξαφάνιση που έρχεται, μέσω των πολιτικων επιλογών μας.
Μαλκότσης η ιστορία της θρυλικής ελληνικής βιομηχανίας και οι λόγοι εξόντωσης της
Ελληνική Μηχανή Πετρελαίου Μαλκότση ΑΗ 125/160 2o Μέρος
και αν κάνετε κλικ εδώ
Ελληνικό αυτοκίνητο: Οι γνωστές και οι άγνωστες προσπάθειες που έπεσαν για πάντα στο κενό
CAR & MOTOR TEAM
06 NOV 2022
Πηγαίνετε στο τέλος να δείτε το τελευταίο μοντέλο αυτοκινήτου και να μείνετε με το στόμα ανοιχτό.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
τις βιομηχανίες αυτές τις έκλεισε ο Καραμανλής στέλνοντας το ΣΔΟΕ και βάζοντας ταυτόχρονα το ΚαΚαΕ να κάνει απεργίες, μετά έφευγαν και πήγαιναν στην Τουρκία αν δεν καταστρεφόντουσαν τελείως, όλα τα κομματόσκυλα έλεγαν μετά ότι δεν γίνεται να έχει βαρειά βιομηχανία η Ελλάδα