Διαφημίσεις

Η Αποκάλυψη είς τήν Επιστολή πρός τήν Φιλαδέλφεια αποκαλύπτει τήν Αντιφιλαδέλφεια κακονόηση τής (καί τού όρου) συναγωγής τού σατανά…

Πρώτα οί επεξηγήσεις καί κατόπιν τό αρχαϊζον κείμενον πρός τήν Εκκλησία τής Φιλαδέλφειας τής κατεχόμενης Μικράς Ασίας.

Έγραψα κατ’ επανάληψιν ότι αυτοί οπού καλούνται Ιουδαίοι, Εβραίοι καί Ισραηλίτες, δέν είναι αυτοί οπού ονομάζονται, τουλάχιστον όχι όλοι, αλλά ότι ισχύει η παροιμία: «άλλος έχει τό όνομα/φήμη καί άλλος τήν χάριν». Ότι η λέξη Ιουδαίος είναι παραφθορά τής ελληνικής λέξεως Υιουδαίος/Υιουδέος = Υιού+δέος. Εβραίος = εύ+ροή = εύ+ραίω/ρέω = ρέω πρός τό εύ/αγαθόν ήτοι αγιότητα. Ισραήλ = ίσος μέ τόν ρά = βασιλέα τού ήλ = φωτός, καί είς ρά ήλ όπου κατά τήν ερμηνεία μού είναι πρός/είς τόν ρά/βασιλέα τού φωτός καί κατά τήν ερμηνεία τού Ιωσήφ Γιαχούντα συγγραφέα τού βιβλία Hebrew is Greek = Εβραϊκα/Εβραίοι είναι Ελληνικά/Έλληνες είς = πρός, ρά = ροή καί ήλ = φώς ήτοι πρός τήν ροήν τού φωτός. σημειώνουμε ότι Ηλ/Άλ/Έλ ελληνιστή σημαίνουν ταυτοχρόνως Θεός, φώς, λευκόν. Κάθε ερμηνεία από τίς τρείς είναι σωστή. Όταν τά έγραφα αυτά μέ διάφορα λόγια δέν είχα είς τά υπόψιν μού τήν παράγραφον 3-9 παρακάτω άν καί είχα αναγνώσει παλαιότερα καί σέ μικρότερη ηλικία τήν Αποκάλυψη, εντούτοις, δέν θυμώμουν ότι κάποιος στίχος έλεγε ότι αυτοί δέν είναι Ιουδαίοι αλλά ψεύδονται, κάτι οπού συνάδει μέ όσα υποστήριζα.

Διότι Υιουδαίος, Ευραίος καί Εισραηλίτης/Ισραηλίτης είναι όστις Πιστεύει είς Τόν Τριαδικόν Θεόν καί Πιστεύει Ορθόδοξα όπως Ό Θεός γνωρίζει, κατά συνέπεια, οί Σταυρωτές Τού Χριστού δέν έχουν κατ’ ουσίαν εγκεκριμένον ευλογημένον κατοχυρωμένον από Τόν Θεόν παρά μόνον συναγωγή τού σατανά καί επ’ αυτής ώμοσαν τούς εκγόνους τών όταν καταδίκασαν Τόν Χριστόν αφού είπαν: «τό αίμα Τού επάνω μάς καί επάνω είς τά παιδιά». Μέ αυτήν τήν περίεργη δήλωση οπού δέν κατάλαβαν μάλλον τί δήλωσαν είχαν δηλώσει άθελα τούς δύο πράγματα: α) ότι δέν μετανοούν διά τό έγκλημα τούς καί θά τό κουβαλούν είς τούς απογόνους τούς ώς κληρονομιάς Θεανθρωποκτονίας καί β) άμα πέσε επάνω σού τό αίμα Τού Χριστού αγιάζεις, κατά συνέπεια, έχουν επάνω τούς τήν αγιότητα καί τήν διώκουν αλλά αυτή από αγάπη δέν τούς εγκαταλείπει, διότι Ό Χριστός είπε νά αγαπάτε τούς εχθρούς σάς, αλλά είπε ότι θά δικάσει τούς άδικους συνάμα. Κατά συνέπεια, θά προσπαθεί χωρίς νά τούς εκβιάζει μέ τήν Δύναμη Τού νά τούς σώσει έως τήν έσχατη στιγμή καί όσοι μετανοήσουν μετανόησαν.

Δεύτερον, η δήλωση ότι δέν είναι Ιουδαίοι αλλά ψεύδονται καί συνάμα συναγωγή τού σατανά αναγάγει είς τήν «εβραιό»μασσωνία τού «σιωνισμού» καί τήν σημερινή έξαρση τής. Θέτω εντός παρενθέσεως τήν λέξη «Σιωνισμός» διότι ό αληθινός Σιωνισμός είναι η θρησκεία τής Αληθείας, η Παράδοση Παλαιάς καί Καινής Διαθήκης, εξού καί Ό Χριστός αναφέρεται νά ίσταται μαζύν μέ τούς 144,000 Μάρτυρες τής Παλαιάς Διαθήκης όπως αναφέρονται ανά έναν μύριον από κάθε φυλή τού Εισραήλ/Ιακώβ είς τό 7ον κεφ. καί είς τό 14ον ότι ίστανται μαζύν τού είς τό Όρος Σιών. Η λέξη Σιών σημαίνει Κύριος είς τήν αρχαία ελληνική λακωνική διάλεκτον, μία ακόμη απόδειξη διά τό ότι τά εβραϊκά είναι ελληνικά τού Ιώσηπου Ιαχούντα/Γιαχούντα.

Τρίτον, τό ότι δέν είναι Ιουδαίοι, ίσως μάς λέγει Ό Χριστός ότι είναι Χαζζάροι ή «Εβραιο»χαζζάροι οπού κατοικούσαν κοντά είς τήν Φιλαδέλφεια καί όχι έκ γενετής Ιουδαίοι καί ότι είς τούς έσχατους καιρούς οί Ιουδαίοι θά ελέγχονται από τούς Χαζζάρους όπου έφυγαν από τήν περιοχή τούς όταν διαλύθηκε η Χαζζαρία από τούς Ρώς, αφού πρωτίστως χριστιανοποιήθηκαν από τούς Ελληνοβυζαντινούς καί τούς παρακίνησαν νά καταστρέψουν τήν Χαζζαρία. Έκτοτε τά εδάφη τής Χαζζαρίας ανήκουν κυρίως είς τήν Ουκρανία ήτοι ρωσσική φυλή, τήν Αρμενία, τήν Αζερία καί άλλους.

Βλέπουμε ότι μέ έναν στίχον δηλώνονται πολλές αλήθειες ή έστω πιθανότητες. Είς τήν Αποκάλυψη αναλόγως τής συρραφής στίχων από διάφορα κεφάλαια σχηματίζεται άλλη υπόσταση αλήθειας τήν οποία δύνασαι νά αναγνωρίσεις. Λειτουργεί μέ συνθετική χυμεία καί συχνοτική χυμεία σέ Υπερφωτοδεσμομηχανική ανάρτηση. Ό Λόγος Τού Θεού είναι ό ίδιος αυτοματισμός οπού 3Χ4= 12 αλλά καί 4Χ3=12 καί 2Χ6=12…

Είς τό 3-7 αναφέρεται είς τούς ψαλμούς τού Δαυίδ έν δικαίω καί έν δυνάμει καί βεβαίως είς τά 72 κλειδιά οπού αργότερα ονομάστηκαν τού Σολομώντα, ήτοι 72 δαιμόνια = ενέργειες = αγγέλοι, άλλωστε δαίμων είς τά αρχαία ελληνικά σημαίνει ιθύνοντας, εξού καί ό Σωκράτης αναφερόταν είς τό δαιμόνιον = άγγελον τού, διότι ό δαίμων αναγγέλλει. Υπάρχουν κακά δαιμόνια καί καλά δαιμόνια… Καί εάν δέν είναι τοιαύτως ακριβώς οπωσδήποτε αναφέρεται είς τήν δύναμη τών Ψαλμών οπού τούς ενέπνευσε είς τόν Δαυίδ καί σέ μερικούς άλλους ποιητές Ό Χριστός…, εξού καί ταυτοχρόνως εισίν προφητικοί, διδακτικοί, επικλητικοί, θεραπευτικοί, ευχαριστιακοί, δοξολογητικοί…

Είς τό 3-8 η ανεωγμένη θύρα είναι η ελεύθερη οδός διά τής θυσίας, τού κόπου, τής υπομονής έν Χριστώ πρός απρόσκοπτη σωτηρία.

Τό 3-10 αναφέρεται σέ μελλοντικά γεγονότα από τήν ώρα οπού έγινε η Αποκάλυψη αυτή καί αναφέρεται τόσον διαχρονικά όσον καί είς τίς έσχατες ημέρες τών θηρίων καί άλλων ισχυρών δεινών. Θά έρθη ένας πειρασμός νά δοκιμάσει όλη τήν Οικουμένη καί βεβαίως τήν Εκκλησία τής Φιλαδέλφειας η οποία δέν υπάρχει επί τόπου πλέον αλλά οπωσδήποτε ό λόγος τής προχώρησε. Συνάμα εάν η ρήση αυτή διά τής ταυτόχρονης αναγνώσεως τής Αποκάλυψης από τό τέλος πρός τήν αρχή μάς φέρνει σέ μία καινούργια αρχή αυτή τής Νέας Ιερουσαλήμ καί ίσως μάς υπαινίσσεται ότι έν τέλει θά επαναλειτουργήσαν οί 7 πρώτες Εκκλησίες Τού Χριστού οπού άκμασααν έν Μικρά Ασία καί οπού τώρα ευρίσκονται σέ οθωμανική κατοχή. Σέ αυτά συνάδουν τά όσα προσυμπληρώνει είς τό 3-9.

Είς τό 3-11 υπόσχεται μέ Ευλογία ότι θά προσέχει τήν Εκκλησία καί ότι θά τήν σώσει από πειρασμούς, επιθέσεις, βανδαλισμούς, γενοκτονία, επιδρομή καί ίσως υπάρχει ό υπαινιγμός τής αναβίωσης τής Εκκλησίας τής Φιλαδέλφειας, ήτοι τής Φιλίας καί τής Αδελφότητος η οποία ώς τοιαύτη σχηματίζει μικρή δύναμη πυρός ένεκα τού ότι ρίχνει τήν άγκυρα τής είς τήν Αγάπη. Παρατηρήστε τούς ανθρώπους οπού αγαπούν, αδιαφορούν δι’ εξουσία, δύναμη, ισχύν έστω καί εάν είχαν τά ταλέντα περί τούτων.

Τό 3-12 επιβεβαιώνει τά όσα αναφέρουμε ανωτέρω καί ότι ό νικών είναι αυτός οπού μέ αντοχή καί υπομονή δέν θά κινηθεί πάραπερα από τήν Πίστη καί τήν Τήρηση τών Εντολών Τής.

Τό 3-13 μάς λέγει ότι Τώ Αγίω Πνεύματι μάς τά λέγει όλα αυτά.

Τό κείμενον:

3-7 Καὶ τῷ ἀγγέλῳ τῆς ἐν Φιλαδελφείᾳ ἐκκλησίας γράψον· τάδε λέγει ὁ ἅγιος, ὁ ἀληθινός, ὁ ἔχων τὴν κλεῖν τοῦ Δαυΐδ, ὁ ἀνοίγων καὶ οὐδεὶς κλείσει, καὶ κλείων καὶ οὐδεὶς ἀνοίξει·

3-8 οἶδά σου τὰ ἔργα· – ἰδοὺ δέδωκα ἐνώπιόν σου θύραν ἀνεῳγμένην, ἣν οὐδεὶς δύναται κλεῖσαι αὐτήν· ὅτι μικρὰν ἔχεις δύναμιν καὶ ἐτήρησάς μου τὸν λόγον καὶ οὐκ ἠρνήσω τὸ ὄνομά μου.

3-9 ἰδοὺ δίδωμι ἐκ τῆς συναγωγῆς τοῦ σατανᾶ τῶν λεγόντων ἑαυτοὺς ᾿Ιουδαίους εἶναι, καὶ οὐκ εἰσίν, ἀλλὰ ψεύδονται· ἰδοὺ ποιήσω αὐτοὺς ἵνα ἥξουσι καὶ προσκυνήσουσιν ἐνώπιον τῶν ποδῶν σου, καὶ γνῶσιν ὅτι ἐγὼ ἠγάπησά σε.

3-10 ὅτι ἐτήρησας τὸν λόγον τῆς ὑπομονῆς μου, κἀγώ σε τηρήσω ἐκ τῆς ὥρας τοῦ πειρασμοῦ τῆς μελλούσης ἔρχεσθαι ἐπὶ τῆς οἰκουμένης ὅλης, πειράσαι τοὺς κατοικοῦντας ἐπὶ τῆς γῆς.
3-11 ἔρχομαι ταχύ· κράτει ὃ ἔχεις, ἵνα μηδεὶς λάβῃ τὸν στέφανόν σου.

3-12 ῾Ο νικῶν, ποιήσω αὐτὸν στῦλον ἐν τῷ ναῷ τοῦ Θεοῦ μου, καὶ ἔξω οὐ μὴ ἐξέλθῃ ἔτι, καὶ γράψω ἐπ᾿ αὐτὸν τὸ ὄνομα τοῦ Θεοῦ μου καὶ τὸ ὄνομα τῆς πόλεως τοῦ Θεοῦ μου, τῆς καινῆς ῾Ιερουσαλήμ, ἣ καταβαίνει ἐκ τοῦ οὐρανοῦ ἀπὸ τοῦ Θεοῦ μου, καὶ τὸ ὄνομά μου τὸ καινόν.

3-13 ῾Ο ἔχων οὖς ἀκουσάτω τί τὸ Πνεῦμα λέγει ταῖς ἐκκλησίαις

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΙΑΣ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription
Μια σκέψη στο “Η Αποκάλυψη είς τήν Επιστολή πρός τήν Φιλαδέλφεια αποκαλύπτει τήν Αντιφιλαδέλφεια κακονόηση τής (καί τού όρου) συναγωγής τού σατανά…”

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek