Διαφημίσεις

Αναρωτιόμαστε πολλοί χριστιανοί με πιο πρόσφατο παράδειγμα την καταπλάκωση ενός ανθρώπου στην Κρήτη από τον τρούλο  εκκλησίας- ύστερα από μεγάλο σεισμό  -γιατί ο Θεός επέτρεψε το θλιβερό γεγονός. γιατί εκείνος και όχι εμείς ,γιατί εκεί και όχι εδώ,;

Την απάντηση στους χριστιανούς  όλων των αιώνων προλέγει ο Κύριος στο Κατά Λουκάν.

Όταν του ανακοίνωσαν ορισμένοι ότι ο Πιλάτος έσφαξε Γαλιλαίους στην αυλή του Ναού.

Λουκ. 13,2         δοκεῖτε ὅτι οἱ Γαλιλαῖοι οὗτοι ἁμαρτωλοὶ παρὰ πάντας τοὺς Γαλιλαίους ἐγένοντο, ὅτι τοιαῦτα πεπόνθασιν;

Λουκ. 13,3         οὐχί, λέγω ὑμῖν, ἀλλ᾿ ἐὰν μὴ μετανοῆτε, πάντες ὡσαύτως ἀπολεῖσθε

Λουκ. 13,4         ἢ ἐκεῖνοι οἱ δέκα καὶ ὀκτώ, ἐφ᾿ οὓς ἔπεσεν ὁ πύργος ἐν τῷ Σιλωὰμ καὶ ἀπέκτεινεν αὐτούς, δοκεῖτε ὅτι οὗτοι ὀφειλέται ἐγένοντο παρὰ πάντας τοὺς ἀνθρώπους τοὺς κατοικοῦντας ἐν Ἱερουσαλήμ;

Λουκ. 13,5         οὐχί, λέγω ὑμῖν, ἀλλ᾿ ἐὰν μὴ μετανοήσητε, πάντες ὁμοίως ἀπολεῖσθε

Λουκ. 13,6         Ἔλεγε δὲ ταύτην τὴν παραβολήν· συκῆν εἶχέ τις ἐν τῷ ἀμπελῶνι αὐτοῦ πεφυτευμένην, καὶ ἦλθε ζητῶν καρπὸν ἐν αὐτῇ, καὶ οὐχ εὗρεν.

Λουκ. 13,7         εἶπε δὲ πρὸς τὸν ἀμπελουργόν· ἰδοὺ τρία ἔτη ἔρχομαι ζητῶν καρπὸν ἐν τῇ συκῇ ταύτῃ, καὶ οὐχ εὑρίσκω· ἔκκοψον αὐτήν· ἱνατί καὶ τὴν γῆν καταργεῖ;

Λουκ. 13,8         ὁ δὲ ἀποκριθεὶς εἶπεν αὐτῷ· κύριε, ἄφες αὐτὴν καὶ τοῦτο τὸ ἔτος, ἕως ὅτου σκάψω περὶ αὐτὴν καὶ βάλω κόπρια.

Λουκ. 13,9         κἂν μὲν ποιήσῃ καρπόν· εἰ δὲ μήγε, εἰς τὸ μέλλον ἐκκόψεις αὐτήν.

Μετάφραση στην δημοτική

Εκ του γεγονότος ότι έπαθαν αυτά, βγάζετε το συμπέρασμα ότι οι Γαλιλαίοι αυτοί υπήρξαν αμαρτωλοί περισσότερον από όλους τους Γαλιλαίους;

ΟΧΙ σας λέγω· διότι και οι άλλοι Γαλιλαίοι είναι επίσης αμαρτωλοί. Εάν δε δεν μετανοήσετε και σεις όλοι, κατά τον ίδιο τρόπον θα χαθήτε.

 

Η νομίζετε ότι οι δέκα οκτώ, επάνω στους οποίους έπεσε ο πύργος του Σιλωάμ και τους εθανάτωσεν, αυτοί υπήρξαν ενώπιον του Θεού αμαρτωλοί και χρεώσται περισσότερον από όλους τους ανθρώπους, που κατοικούν εις την Ιερουσαλήμ;Οχι σας λέγω· αλλ’ έπαθαν εκείνοι, δια να συνέλθετε σεις. Εάν όμως δεν μετανοήσετε, όλοι κατά τον ίδιον τρόπον θα χαθήτε, διότι θα ταφήτε κάτω από τα ερείπια των πόλεών σας”.

 

Ελεγε δε αυτήν την παραβολήν· “κάποιος είχε μια συκιά, φυτευμένη στο αμπέλι του και ήλθε ζητών καρπόν εις αυτήν και δεν ευρήκε.

Είπε δε στον αμπελουργόν· Ιδού, τρία χρόνια έρχομαι και ζητώ καρπόν εις την συκιάν αυτήν και δεν ευρίσκω. Κοψε την και ξερρίζωσέ την. Διατί να αχρηστεύη την γην;

Εκείνος όμως απεκρίθη και είπε· Κυριε, άφησέ την και τούτο το έτος, έως ότου σκάψω γύρω από αυτήν και ρίψω λίπασμα.

Και εάν μεν κάμη καρπόν, την αφίνομεν, εάν όμως δεν κάμη, τότε θα την κόψης στο μέλλον”.

 

Ως πότε ο Κύριος θα επιτρέπει την αποστασία κληρικών και λαικών και δεν πέφτει η ύλη των ναών να μας πλακώσει;

Προσκυνούμε εικόνες Αγίων  με μάσκα,Ανεξομολόγητοι κοινωνάμε,Θεία κοινωνία από ιερείς στους πιστούς σε ορισμένους ναούς με κουταλάκια μιας χρήσεως , Ιεροί Ναοί ξεκίνησαν να τρέπονται σε Εμβολιαστικά κέντρα ,είναι μέρος μόνο από τις αρκετές τωρινές ανορθοδοξίες που φανερώνουν φυσικά όχι την πίστη  μας στον Τριαδικό Θεό, αλλά την αφοσίωση μας στον Καίσαρα .Οπου Λαικοί’ προσδοκούν την επιστροφή στην κοσμική κανονικότητα και οι ανώτατοι  ιερείς τον  κορβανά του Καίσαρα.

Με επιχορήγηση 4.500.000 ευρώ λιβανίζει την Εκκλησία η κυβέρνηση

Η αλλάζουμε ξεκινώντας μετάνοια η χανόμαστε.



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription
5 σχόλια στο “Η Αλλάζουμε ξεκινώντας Μετάνοια η Χανόμαστε”
  1. Kάποιοι ακούν το ρήμα “μετανοώ” και βγάζουν σπυράκια. Σκέφτονται την διαδικασία της μεταμέλειας ως αυτοταπείνωση και εξαναγκασμό σε συγγνώμη. Η ίδια όμως η ελληνική λέξη του πρωτότυπου κειμένου υποδηλώνει την διαδικασία του “μετά” (εκ των υστέρων, εκ νέου) + “νοώ” (σκέπτομαι), άρα κάνω δεύτερες σκέψεις, αναγνωρίζοντας ότι κάτι πρέπει να ξαναγίνει αλλιώς, αφού ξεπέρασα τα όρια με μια στάση μου που οι αρχαίοι μας όριζαν ως “ύβρις”.

    Από τα ωραιότερα κεφάλαια του κατά Λουκά η παραβολή της συκιάς.

  2. …αφού μας δείχνει μέσα από μια απλή, κατανοητή ιστορία ότι, όταν τα πράγματα στη ζωή μας πάνε στραβά (η συκιά δεν βγάζει καρπό) αντί να αναζητούμε τα αίτια σε πράγματα και πρόσωπα γύρω μας (“η κόλαση είναι πάντα οι άλλοι” – Σαρτρ) και ποτέ στον εαυτό μας, είναι καλό να ασκηθούμε στο να κάνουμε αυτοκριτική. Μόνο όταν αλλάξουμε ένας ένας, αλλάζει και ο κόσμος γύρω μας.

  3. δεν ξερω απο τι να μετανοησουμε , και μας φορτωνουν ενοχες, ταλαιπορημενοι ανθρωποι ειμασται απο την εξουσια δεκα οικογενειων, απο τι να μετανοιωσουμε παλιομαλακες που μας φορτωνεται ενοχες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek