«Το σπίτι μας είναι ανοικτό σε όλους» λέει το διαφημιστικό σποτ που παρήγαγε η εταιρεία προ εξαετίας.
Ενα διαφημιστικό σποτ για την εταιρεία Blue Star που δημιουργήθηκε το 2017, σε μεταφέρει σε μια ιδανική πραγματικότητα. Ο καπετάνιος υποδέχεται έναν-έναν επιβάτη ξεχωριστά, παιδιά παίζουν σε σαλόνια με απίστευτη άνεση και κυρίως, χαμόγελο.
Τα aircondition σε πολικές θερμοκρασίες και οι επιβάτες που ξαπλώνουν όπου βρουν, το προσωπικό που βοηθάει στο παρκάρισμα των αυτοκινήτων, συνήθως σε έξαλλη κατάσταση, τίποτα απ’ όλα αυτά δεν φαίνεται εδώ.
Σε ένα διαφημιστικό σποτ μπορείς πάντα να προσποιηθείς πως όλα βαίνουν καλώς. «Το σπίτι μας είναι ανοικτό σε όλους» λέει ο ηθοποιός που υποδύεται τον καπετάνιο. Γιατί όχι; Πιστευτό φαίνεται.
Η τραγική ειρωνεία
Σε ένα πλάνο εμφανίζεται ένας άντρας, καλοντυμένος, με την τσάντα της δουλειάς, να τρέχει για να προλάβει το πλοίο λίγο πριν από την αναχώρηση του. Είναι ο τελευταίος επιβάτης; Ίσως όχι.
Στο αμέσως επόμενο πλάνο βλέπουμε ένα στρατιώτη, με τη χειμερινή στολή του, με το σακίδιο – «λουκάνικο» εν μέσω καταρρακτώδους βροχής, να τρέχει κι αυτός να προλάβει το πλοίο, και στη συνέχεια παρατηρούμε το άγρυπνο μάτι του καπετάνιου, που ελέγχει την κατάσταση, και προετοιμάζεται για να ξεκινήσει το δρομολόγιο του.
Ο πνιγμός του Αντώνη
Χθες, ο 36χρονος Αντώνης από την Κρήτη βρήκε τραγικό θάνατο ύστερα από σπρώξιμο μελών του πληρώματος και αγνόησή του περιστατικού από τον καπετάνιο του πλοίου Blue Horizon.
Ίσως αν φορούσε κοστούμι ή στρατιωτική περιβολή να είχε σταθεί πιο τυχερός.
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice