Διαφημίσεις

Έτοιμη η κυβέρνηση να ρίξει και άλλα κονδύλια για τα φιλικά ΜΜΕ μέχρι τις εκλογές προκειμένου να λειάνει τις αντιδράσεις για το σκληρό χειμώνα που θα έχει η χώρα.

Οι ενδείξεις σηματοδοτούν ότι θα έχουμε ένα σκληρό χειμώνα από θέμα καιρού, θα έχουμε αύξηση των τιμών στο πετρέλαιο και το φυσικό αέριο και θα συνεχιστεί η ακρίβεια στο καλάθι της νοικοκυράς.

Το θέμα της εξοικονόμησης ενέργειας από τα νοικοκυριά και της επιχειρήσεις λειτουργεί ως μαστίγιο και καρότο για να μην έχουμε διακοπές στο ηλεκτρικό ρεύμα στην χώρα.

Σενάριο που μπορεί να αποδειχθεί κοντινό αφού η χώρα κρέμεται από τις αποφάσεις της βραδυκίνητης Ευρώπης αντί να χαράξει μία αυτόνομη στρατηγική και να καλύψει τους πολίτες της.

Έτσι, μετά τη «λίστα Πέτσα» ήρθε η ώρα του υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κώστα Σκρέκα να δημιουργήσει τη δική του λίστα, μοιράζοντας χρήματα σε ΜΜΕ για τη νέα καμπάνια «Εξοικονόμησης Ενέργειας» ακολουθώντας την πατέντα «Μένουμε σπίτι» την εποχή της πανδημίας για δικαιολογήσει τα αδικαιολογητα lockdown της οικονομίας.

Συγκεκριμένα πρόκειται για πρόγραμμα ύψους 7,44 εκατ. ευρώ που εγκρίθηκε την Δευτέρα από τον γενικό γραμματέα Επικοινωνίας και Ενημέρωσης.

Φυσικά δεν μιλάμε για τόσο μεγάλο ποσό όσο η λίστα Πέτσα που έφτασε τα 19,8 εκατ. ευρώ αλλά περίπου 7,5 εκατ. ευρώ είναι ένα μεγάλο ποσό για αυτές τις εποχές.

Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε που θα δοθούν και με ποια κριτήρια αυτά τα χρήματα.

Σύμφωνα με τη σχετική απόφαση που υπογράφει ο Δημήτρης Γαλαμάτης, το πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας στο πλαίσιο της δράσης “Εξοικονόμηση Ενέργειας”, θα χρηματοδοτηθεί από τον Τακτικό Προϋπολογισμό του υπουργείου.

Το πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας ανέρχεται στο συνολικό ποσό ύψους επτά εκατομμυρίων τετρακοσίων σαράντα χιλιάδων ευρώ (7.440.000,00 €)».

Παράλληλα σημειώνεται ότι το υπουργείο Περιβάλλοντος «πληροί την προϋπόθεση περί υποχρέωσης τήρησης του ποσοστού συμμετοχής των περιφερειακών μέσων ενημέρωσης (έντυπα μέσα, ραδιόφωνο, τηλεόραση) στην κατανομή της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης, ήτοι τουλάχιστον 30%, η οποία αν δεν τηρηθεί επιβάλλεται στον υπόχρεο φορέα του ευρύτερου δημοσίου τομέα διοικητικό πρόστιμο ισόποσο με τη διαφημιστική δαπάνη που υπολείπεται προς συμπλήρωση του ανωτέρω ποσοστού συμμετοχής».

Πάντως, και αυτή η καμπάνια ίσως να μην είναι η τελευταία αλλά να δοθούν και νέα κονδύλια και για άλλη δράση της κυβέρνησης.

bankingnews.gr



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

2 σχόλια στο “H ελληνική κυβέρνηση ρίχνει 7,5 εκατ. στα Μέσα Ενημέρωσης για να μετριάσει τις αντιδράσεις από το σκληρό χειμώνα…”
  1. ριξτε εσεις τα λεφτα μας κι εμεις θα ριξουμε τις ‘σφαλιαρες” μας εκει που πρέπει…
    ασχετο:
    ποια σχολή δημοσιογραφίας δεν έβρισκε καθηγητή και πηρε τον καμπουράκη; 😀

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek