Έτοιμη η κυβέρνηση να ρίξει και άλλα κονδύλια για τα φιλικά ΜΜΕ μέχρι τις εκλογές προκειμένου να λειάνει τις αντιδράσεις για το σκληρό χειμώνα που θα έχει η χώρα.
Οι ενδείξεις σηματοδοτούν ότι θα έχουμε ένα σκληρό χειμώνα από θέμα καιρού, θα έχουμε αύξηση των τιμών στο πετρέλαιο και το φυσικό αέριο και θα συνεχιστεί η ακρίβεια στο καλάθι της νοικοκυράς.
Το θέμα της εξοικονόμησης ενέργειας από τα νοικοκυριά και της επιχειρήσεις λειτουργεί ως μαστίγιο και καρότο για να μην έχουμε διακοπές στο ηλεκτρικό ρεύμα στην χώρα.
Σενάριο που μπορεί να αποδειχθεί κοντινό αφού η χώρα κρέμεται από τις αποφάσεις της βραδυκίνητης Ευρώπης αντί να χαράξει μία αυτόνομη στρατηγική και να καλύψει τους πολίτες της.
Έτσι, μετά τη «λίστα Πέτσα» ήρθε η ώρα του υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κώστα Σκρέκα να δημιουργήσει τη δική του λίστα, μοιράζοντας χρήματα σε ΜΜΕ για τη νέα καμπάνια «Εξοικονόμησης Ενέργειας» ακολουθώντας την πατέντα «Μένουμε σπίτι» την εποχή της πανδημίας για δικαιολογήσει τα αδικαιολογητα lockdown της οικονομίας.
Συγκεκριμένα πρόκειται για πρόγραμμα ύψους 7,44 εκατ. ευρώ που εγκρίθηκε την Δευτέρα από τον γενικό γραμματέα Επικοινωνίας και Ενημέρωσης.
Φυσικά δεν μιλάμε για τόσο μεγάλο ποσό όσο η λίστα Πέτσα που έφτασε τα 19,8 εκατ. ευρώ αλλά περίπου 7,5 εκατ. ευρώ είναι ένα μεγάλο ποσό για αυτές τις εποχές.
Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε που θα δοθούν και με ποια κριτήρια αυτά τα χρήματα.
Σύμφωνα με τη σχετική απόφαση που υπογράφει ο Δημήτρης Γαλαμάτης, το πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας στο πλαίσιο της δράσης “Εξοικονόμηση Ενέργειας”, θα χρηματοδοτηθεί από τον Τακτικό Προϋπολογισμό του υπουργείου.
Το πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας ανέρχεται στο συνολικό ποσό ύψους επτά εκατομμυρίων τετρακοσίων σαράντα χιλιάδων ευρώ (7.440.000,00 €)».
Παράλληλα σημειώνεται ότι το υπουργείο Περιβάλλοντος «πληροί την προϋπόθεση περί υποχρέωσης τήρησης του ποσοστού συμμετοχής των περιφερειακών μέσων ενημέρωσης (έντυπα μέσα, ραδιόφωνο, τηλεόραση) στην κατανομή της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης, ήτοι τουλάχιστον 30%, η οποία αν δεν τηρηθεί επιβάλλεται στον υπόχρεο φορέα του ευρύτερου δημοσίου τομέα διοικητικό πρόστιμο ισόποσο με τη διαφημιστική δαπάνη που υπολείπεται προς συμπλήρωση του ανωτέρω ποσοστού συμμετοχής».
Πάντως, και αυτή η καμπάνια ίσως να μην είναι η τελευταία αλλά να δοθούν και νέα κονδύλια και για άλλη δράση της κυβέρνησης.
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
ριξτε εσεις τα λεφτα μας κι εμεις θα ριξουμε τις ‘σφαλιαρες” μας εκει που πρέπει…
ασχετο:
ποια σχολή δημοσιογραφίας δεν έβρισκε καθηγητή και πηρε τον καμπουράκη; 😀
https://www.youtube.com/watch?v=mCUqJ3wOAMg