Διαφημίσεις

Η μεγάλη ευρωπαϊκή αλυσίδα σούπερ μάρκετ Lidl θα προσπαθήσει να μειώσει τις πωλήσεις προϊόντων κρέατος στα καταστήματά της υπέρ των «εναλλακτικών» πηγών πρωτεΐνης για την προώθηση της παγκόσμιας πράσινης ατζέντας.
Ο Christoph Graf, διευθυντής αγορών της Lidl για τη γερμανική αγορά, δήλωσε σε εκδήλωση της «Πράσινης Εβδομάδας» στο Βερολίνο αυτή την εβδομάδα ότι η αλυσίδα σούπερ μάρκετ με έκπτωση θα προσπαθήσει να απομακρυνθεί από την πώληση κρέατος επειδή «δεν υπάρχει δεύτερος πλανήτης αναφέρει η Breitbart.

Σε σχόλιο που ανέφερε η γερμανική εφημερίδα Der Spiegel, ο διευθυντής του σούπερ μάρκετ είπε ότι η κατανάλωση κρέατος στη Δύση πρέπει να μειωθεί για να καλύψει τη ζήτηση του παγκόσμιου πληθυσμού.

Ενώ ο Graf υποστήριξε ότι η απόφαση για την απαγόρευση του κρέατος δεν πρέπει να θεωρείται ως προσπάθεια υπαγόρευσης του τρόπου ζωής των πελατών, είπε ότι ελπίζει ότι μπορεί να «παρακινήσει» τους αγοραστές να αγοράσουν περισσότερη φυτική πρωτεΐνη.

Συνέχισε λέγοντας ότι με την απομάκρυνση από το κρέας, η εταιρεία θα κερδίσει υποστήριξη από τις νεότερες γενιές: «Πιστεύω ότι η νεότερη γενιά θα είναι χαρούμενη όταν ασχολούμαστε με το θέμα».

Koraksnews



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Μια σκέψη στο “Great Reset: Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Lidl μειώνει τα προϊόντα κρέατος για την “πράσινη” ατζέντα”
  1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ Ο ΦΟΒΟΣ ΜΑΣ.
    ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΡΟΦΗ ΜΑΣ
    Ο μεγαλύτερος παραγωγός αυγών της Νέας Ζηλανδίας φλέγεται σκοτώνοντας 50.000 κότες εν μέσω πανελλαδικής έλλειψης (ΒΙΝΤΕΟ)

    https://www.thegatewaypundit.com/2023/02/new-zealands-largest-egg-producer-goes-flame-killing-50000-hens-amid-nationwide-shortage-video/

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek