ΕΝΑΣ ΥΠΟΓΕΙΟΣ θάλαμος που περιέχει 130 αρχαία ελληνικά αγάλματα ανακαλύφθηκε στην Αθήνα πριν από 25 χρόνια. Αλλά κανείς μέχρι τώρα δεν έχει κατορθώσει να νικήσει το τέρας της ελληνικής γραφειοκρατίας που εμποδίζει το άνοιγμα της καταπακτής, ώστε τα αγάλματα να έρθουν στο φως.
Πρόκειται για μια ακόμη «σκοτεινή» ιστορία, σχετικά με ανακαλύψεις που παραμένουν στο σκοτάδι, επειδή υπάρχει μεγάλη απροθυμία από τις Αρχές.
Και αυτό τη στιγμή που ξένοι λαοί, που εμφανίστηκαν πολύ όψιμα στο προσκήνιο της ιστορίας, προσπαθούν να οικειοποιηθούν την παράδοση και τον πολιτισμό των αρχαίων Ελλήνων. Η δικαιολογία που προβάλλει το Υπουργείο Πολιτισμού είναι ότι η μυστηριώδης υπόγεια αίθουσα βρίσκεται σε ιδιωτικό χώρο και κανείς δεν θέλει να εμπλακεί σε μια νομική μάχη με τους ιδιοκτήτες. Ο θάλαμος ανακαλύφθηκε τυχαία, όταν δύο φίλοι παρατήρησαν στο χώρο που χτιζόταν μια οικοδομή, ένα άνοιγμα στο έδαφος, δίπλα στα θεμέλια του νέου κτιρίου. Ρίχνοντας στην τρύπα ένα αναμμένο χαρτί, είδαν ότι υπήρχαν σκάλες που οδηγούσαν βαθιά μέσα στο έδαφος.
Οι δύο φίλοι κατέβηκαν τη σκάλα με τη βοήθεια κεριών. Και αυτό που είδαν τους άφησε άναυδους. Ο υπόγειος θάλαμος με τα αγάλματα O Κωνσταντίνος Κυπαρίσσης, ένας από τους δύο φίλους που έκαναν την ανακάλυψη, περιγράφει το γεγονός: «…Πετάξαμε μέσα την αναμμένη εφημερίδα και οι φλόγες αποκάλυψαν την αρχή μιας σκάλας. Στο τέλος της, και σε βάθος τριών μέτρων ή λίγο περισσότερο, υπήρχε ένα δωμάτιο∙ στα δεξιά του δωματίου υπήρχε το άγαλμα μιας θεάς με ύψος περίπου 1,80 μέτρα – έναν μεγαλοπρεπές άγαλμα. Η αριστερή πλευρά του προσώπου της ήταν ημιτελής. Στη δεξιά πλευρά της θεάς υπήρχε το άγαλμα ενός λιονταριού και δίπλα το γυμνό άγαλμα του Διογένη (του ιδρυτή της κυνικής φιλοσοφίας). Πιο δίπλα υπήρχε το άγαμα της θεάς Αθηνάς. Το δωμάτιο ήταν μακρόστενο, και στις πλευρές του, δεξιά κι αριστερά, υπήρχαν πολλά ολόσωμα αγάλματα. Μετά από είκοσι μέτρα δεν υπήρχε οξυγόνο, αλλά το δωμάτιο συνεχιζόταν κι άλλο…»
O Κωνσταντίνος Κυπαρίσσης μαζί με το φίλο του μέτρησε συνολικά 130 ακέραια αγάλματα. Υπάρχει η φήμη ότι το δωμάτιο, με τον πλάτους 4 μ. σαν σήραγγα διάδρομο, ήταν ένα από τα εργαστήρια του κορυφαίου γλύπτη, ζωγράφου και αρχιτέκτονα Φειδία, του σημαντικότερου από τους καλλιτέχνες της κλασικής εποχής. Ο Φειδίας (490 – 430 π.Χ.), που είχε τη γενική επιστασία της ανοικοδόμησης των ναών της Ακρόπολης και πρωτίστως του Παρθενώνα, φιλοτέχνησε, μεταξύ άλλων, το περίφημο χρυσελεφάντινο άγαλμα της Αθηνάς Παρθένου για το σηκό του Παρθενώνα (446-438 π.Χ.), που είχε κολοσσιαίο μέγεθος (11,5 μ.) και αποτέλεσε καινοτομία στην τεχνική των λατρευτικών αγαλμάτων.
Αναπαράσταση του χρυσελεφάντινου αγάλματος της Αθηνάς στον Παρθενώνα. (Drawing by Candace Smith).
Στην Ολυμπία, ο Φειδίας φιλοτέχνησε το κολοσσιαίο χρυσελεφάντινο άγαλμα του Μειλίχιου Διός, ύψους 11 μ., που ήταν τόσο μεγαλειώδες, ώστε περιελήφθη στα επτά θαύματα του κόσμου. Άλλοι πάντως συμπεραίνουν από τον μεγάλο αριθμό των αγαλμάτων, ότι ο υπόγειος διάδρομος οδηγούσε πιθανώς σε έναν ναό.
Θα περίμενε κανείς ότι μια τόσο σημαντική ανακάλυψη θα κινητοποιούσε το Υπουργείο Πολιτισμού και την Αρχαιολογική Υπηρεσία να σπεύσουν επί τόπου για να διεξάγουν περαιτέρω έρευνες. Ευτυχώς, όμως, κάτι τέτοιο δεν έγινε, γιατί θα ερχόταν σε αντίθεση με την ακολουθούμενη νεοελληνική πρακτική της πλήρους αδιαφορίας.
Ο Κωνσταντίνος Κυπαρίσσης μίλησε με έναν δικηγόρο, ο οποίος τον συμβούλεψε να μην πει τίποτε σε κανέναν, αλλά να γράψει μια επιστολή προς το Υπουργείο Πολιτισμού με την οποία θα γνωστοποιούσει την ανακάλυψη. Έτσι και έγινε. Η πρώτη επιστολή εστάλη στο υπουργείο την 1η Μαρτίου 1988. Έκτοτε ακολούθησαν πολλές άλλες επιστολές. Χάθηκαν όμως στους λαβύρινθους του υπουργείου, καθώς με κάθε αλλαγή της κυβέρνησης γινόταν και αλλαγή υπουργού.
Αρχαίοι ελληνικοί θησαυροί. Οι ξένοι τους προβάλλουν, ενώ εμείς τους αποκρύπτουμε, παρ’ όλο που είναι εθνική κληρονομιά. Πού οφείλεται αυτή η ολιγωρία; Είναι τυπικό παράδειγμα γραφειοκρατικής ανικανότητας, ή υπάρχουν άλλοι λόγοι που ό,τι κάνουν το κάνουν στα κρυφά;
Μια ακόμη επιστολή στάλθηκε στις 20 Αυγούστου 2003. Το 2004, και μη έχοντας πάρει καμιά απάντηση, ο κ. Κυπαρίσσης απευθύνθηκε στον τότε πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή και το ίδιο έκανε το 2006 και το 2007. Όμως, στου κουφού την πόρτα… Παρ’ όλα αυτά, γίνονται και θαύματα. Σχεδόν είκοσι χρόνια μετά την ανακάλυψη, ο κ. Κυπαρίσσης έλαβε την πρώτη του απάντηση. Στις 20 Μαρτίου 2007, το Υπουργείο Πολιτισμού έστειλε μια επιστολή με την οποία τον ευχαριστούσε για το… ενδιαφέρον του και του ζητούσε να… δηλώσει αυτά που είχε βρει. Εναρμονισμένη με τα πολιτικά ειωθότα, η επιστολή ανέφερε ότι, εάν το πράξει, θα λάβει ανταμοιβή και αναγνώριση.
Την ίδια μέρα, ο κ. Κυπαρίσσης έλαβε μια δεύτερη επιστολή, η οποία του ζητούσε να οδηγήσει τους αρχαιολόγους της υπηρεσίας στον τόπο της ανακάλυψης. Αμ” έπος, αμ” έργον. Μια ομάδα 17 ατόμων, αποτελούμενη από αρχαιολόγους, κυβερνητικούς παράγοντες και νομικούς επισκέφθηκε την επίμαχη τοποθεσία. Στο μεταξύ η είσοδος είχε καλυφθεί με άσφαλτο. Παρ’ όλα αυτά, το στρώμα της ασφάλτου ήταν λεπτό και μπορούσε άμεσα να μετακινηθεί, αποκαλύπτοντας την μαρμάρινη είσοδο, χωρίς να χρειαστεί περαιτέρω ανασκαφή.
Το εργαστήριο του Φειδία στην αρχαία Ολυμπία.
Την επόμενη μέρα, ο εκπρόσωπος της κυβέρνησης απέστειλε νέα επιστολή στον κ. Κυπαρίσση με την οποία τον ενημέρωνε ότι επειδή ο τόπος ανήκει σε ιδιώτη και η είσοδος καλύπτεται με άσφαλτο, δεν επιτρέπεται η ανασκαφή και ως εκ τούτου δεν μπορούν να ελέγξουν αν οι ισχυρισμοί του ήταν αληθείς ή όχι.
(Φαίνεται πως αγνοούσαν ότι υπάρχουν συσκευές που μπορούν εύκολα να εντοπίσουν αν υπάρχει κενός χώρος κάτω από την επιφάνεια του εδάφους και ότι αυτό δεν απαιτεί καμία γεώτρηση).
Η ιστορία δεν σταματά εδώ. Λίγες μέρες αργότερα, ο δικηγόρος του κ. Κυπαρίσση πήγε στην περιοχή και διαπίστωσε ότι η άσφαλτος πάνω από την είσοδο ήταν νωπή, που σημαίνει ότι κάποιος είχε σκάψει στο σημείο αυτό και στη συνέχεια το σφράγισε πάλι.
Έκτοτε, άκρα του τάφου σιωπή. Τίποτα δεν ακούστηκε ξανά ούτε από το Υπουργείο Πολιτισμού ούτε από την Αρχαιολογική Υπηρεσία.
Ο δικηγόρος του κ. Κυπαρίσση επικοινώνησε με το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο και τους έδωσε όλα τα σχετικά έγγραφα και τις επιστολές, καθώς και λεπτομέρειες σχετικά με τον τόπο και την υφιστάμενη κατάσταση. Το Αρχαιολογικό Συμβούλιο εξεπλάγη διότι δεν ενημερώθηκε ποτέ γι’ αυτό. Τα μέλη του έδειξαν ενθουσιασμένα με τις πληροφορίες και υποσχέθηκαν ότι θα διερευνήσουν άμεσα την υπόθεση και ότι θα τον ενημερώσουν σχετικά. Κάτι που δεν συνέβη ποτέ.
Στο βίντεο που ακολουθεί, ο δικηγόρος του κ. Κυπαρίσση αναφέρεται στην περίεργη αυτή υπόθεση.
Αποκρύπτουν τεράστιο αρχαιολογικό θησαυρό
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
ΔΥΟ ΤΙΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ.Η ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΟ Η ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥΣ ΟΙ ΕΘΝΟΠΑΤΕΡΕΣ ΜΑΣ.
γιατι μας κρυβουν 135 γεννετικα μεταλαγμενους αξιωματικους [αμερικανους,τουρκους, ιορδανους,ησραηλινους,γερμανους,αγγλους,γαλουςς κ/λ/π] που ανακαλυψαν οι ρωσσοι στρατιωτες κατω απο μια πλατεια στο ανατολικο χαλεπι???
για να μην μεθαινουμε τι γινεται τωρα
γιατι μας κρυβουν τα 135 αγαλματα που βρησκονται σε υπογει ναο στην αθηνα
για να μην μαθουμε τι εγινε τοτε…ομως!!!
η νεα ταξη πραγματων εχει παντα τον συνχρονο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ και προπαντων εξιδεικευμενο για καθε περισταση τριπο να ΜΑΘΑΙΝΕΙ τους λαους την ΙΣΤΟΡΙΑ
ΣΕΛΙΝΕΛΗΝΑ ΜΟΥ, ΓΙΑ 130 ΜΙΛΑΕΙ ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΣΤΟ 135 ΤΟΥ 9. Η ΕΚΠΟΜΠΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ 9…..ΣΕ ΖΟΡΙΖΕΙ ΤΟ 4….ΣΕΛΙΝΕΛΗΝΑ ΑΡΚΑΝΤΙΑΝ ΜΟΝΟΦΘΑΛΜΕ…..ΜΕΘΑΙΝΕΙΣ ΕΣΥ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΘΗ ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ…..ΜΗ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΕΘΥΣΜΕΝΟΣ.
ΕΧΕΙΣ ΠΛΕΟΝ ΟΠΕΝ ΜΠΙΓΙΟΝΤ ΤΟΥ ΣΑΒΒΙΔΗ ΣΤΙΣ 7 ΑΚΡΙΒΩΣ. ΘΑ ΚΥΝΗΓΗΣΕΙ Ο ΜΠΑΤΜΑΝ ΤΟΝ ΠΙΓΚΟΥΙΝΟ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΠΑΔΙ ΚΑΙ ΠΟΡΕΥΕΤΑΙ ΜΟΝΟΣ, ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΠΩΣ ΟΔΕΥΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ. ΚΑΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΚΑΙ Ο ΣΟΥΠΕΡΜΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΕΒΔΟΜΟ ΟΥΡΑΝΟ……ΚΟΥΡΑΣΗ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΕΛΙΝΕΛΗΝΑ.
Γιατί αν μάθουμε την αλήθεια θα είναι το τέλος τους! Αυτοί την αλήθεια δεν πρόκειται να την πουν, εμείς πάλι ξέρουμε ότι λένε ψέματα γιατί δεν ενωνομαστε να τους τελειώσουμε? Ψηφίστε με μυαλό όχι με κοιλιά! Ψηφίστε ακόμα και το κόμα του της κουτσης Μαρίας προκειμένου να μην βγουν στην κυβέρνηση οι γνωστοί προδότες!
Μετά την αποκαλυψη της Βεργίνας (είναι το τΕΛευταίο που μας επέτρεψαν να εκθεσουμε) δόθηκε άνωθεν εντολή από τους κατακτητές να μην επιτραπει ξανα τίποτε άλλο, καμία απολυτως αρχαιολογική αποκαλυψη- ανακάλυψη να βγει στο ΦΩΣ που να καταδεικνύει το μεγαλείο των ΕΛΛΗΝΩΝ και βέβαια να πιστοποιεί της αρχέγονη καταγωγη μας.
Άμα κλασει κάνας αλλος γίνεται είδηση.
Άμα βρεθει κανα κεραμίδι, καμία γλάστρα χαλάει ο κοσμος στην έκθεση και στην προβολή της είδησης.
Σε ότι ομως αφορά εμας μούγκα στη στρούγκα.
Ούτε αράδα, ούτε λέξη.
Ευτυχώς που εμεις έχουμε Αλέξη κι ετσι νιώθουμε καλα.
Τρομάρα να σας ΕΛθει ζόμπι,
νεκροζωντανοι γυμνοσαλιαγκες.
Χωρίς τους ΈΛληνες όλοι ευτυχώς γνωρίζουμε ποιοι θα εισασταν, πού & πώς θα ζούσατε.
Ο ένας θα έτρωγε τον άλλον.
Ποιά ποιότητα, ποια φινέτσα, ποιος πολιτισμός θα χτυπούσε την πόρτα σας.
Χεσμενους θα σας είχε.
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΚΑΠΗΛΟΙ ,ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΡΟΔΟΤΕΣ .
ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΑΦΥΡΑΓΩΓΙΑ,ΤΗΝ ΑΡΠΑΓΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ ΜΑΣ ,ΑΠΟ ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ.
ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΠΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΗΚΑΝ ΤΑ ΕΚΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΠΡΙΝ ΚΑΤΑΦΘΑΣΟΥΝ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΜΑΣ.
ΟΣΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ, ΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΟΥΝ ΣΙΩΠΗΛΑ ΤΗΝ ΛΑΜΠΡΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΜΑΣ,ΦΡΟΝΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΓΝΩΣΤΩΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΩΝ ΟΡΚΙΣΜΕΝΩΝ ΦΥΛΑΚΩΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ…
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ,ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΓΑΙΑ ,ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΣΦΙΚΤΑ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΗ ΤΗΣ ,ΤΟΥΣ ΕΩΣ ΤΩΡΑ ΦΥΛΑΓΜΕΝΟΥΣ ΘΗΣΑΥΡΟΥΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,
ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΟΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΓΕΝΕΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΦΕΛΛΗΝΙΣΤΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗ ΠΑΡΑΧΑΡΑΞΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ,ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΟΚΡΥΜΜΕΝΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΥΠΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ.
https://www.elculture.gr/blog/article/%ce%b1%cf%80%cf%8c%ce%ba%cf%81%cf%85%cf%88%ce%b7/
http://anaskafi.blogspot.com/2016/10/blog-post_42.html
https://www.liberal.gr/arthro/225874/epikairotita/2018/archaia-pou-eklepsan-oi-germanoi-sto-ethniko-archaiologiko-mouseio.html
Μην ανησυχείς Δέσποινα.
Σε λίγο καιρό μοναχοί τους θα έρχονται όσοι λεηλάτησαν, υφάρπασαν, έκλεψαν να μας τα προσφέρουν καλοπροαίρετα,
ξεσκονισμένα μάλιστα & πεντακάθαρα (όχι σαν εμάς που αδιαφορούμε),
πίσω.
Για την ψυχή της μάνας τους.
Τώρα ακόμη η ψυχή τους είναι στην κούλουρη.
Μετά τη Σαλαμίνα ξέρεις πόσα ακόμη χρόνια πέρασαν ώστε να εμπεδώσουμε οι απόγονοι εκείνων των λαμπρών ηρώων πόσο υπερήφανοι είμαστε που τους είχαμε προγόνους;
Λεβέντης: Σεβόμαστε την αρχαιολογία, αλλά να προχωρήσουν οι επενδύσεις…
Βάλτε- πάρτε εναν βλάκα παιδι του συστήματος να δεις χαιρι στο σπίτι σου.
Αυτοί γαμώ το φΕΛέκι μου θΈΛουν να κυβερνήσουν;
Αυτοί ουτε για να μας σκουπιζουνε τον κωλο δεν κανουνε κι εμεις τους στΕΛνουμε στη βουλη.
Πρέπει να είμαστε μαζόχες.
Άει χεσου ρε σουργΕΛο.
Επένδυση ηλίθιε είναι ο πολιτισμός σου αλλά πού να τον βρεις ετσι χαμένο κορμί οπως εισαι.
Είσαι στη Βουλη;
Με τη βουλή του λαού ή μήπως με ώθηση εκ μέρους του κατεστημένου;
Χαιρετίσματα στην κυρά & αφέντρα σου,
φράου λάϊν ΜέρκΕΛ.
Εμείς;
” Ουκ είθισται τοις ΕΛλησιν άνθρωπον προσκυνέειν “.
Άντε μΕΛέτα το παραπάνω πίνοντας τη φραπεδιά σου κι όταν τΕΛειώσεις ΕΛα με τον κηδεμόνα σου.
Τι λένε ρε αυτοί στο βίντεο; Να πας τα ανακαλυφθέντα στο υπουργείο πολιτισμού, στη φωλιά των φιδιών. ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΑΜΦΙΠΟΛΗ;
Δείτε:
https://www.youtube.com/watch?v=lA9xMZZ1ris
Πανε και αυτα ….ΠΟΥΛΗΘΗΚΑΝ ,οποιος μπλεκει με το Ελληνικο ΠΡΟΔΟΤΙΚΟ δημοσιο -κρατος απογοητευεται ….ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ.
Το θέμα είχε αποκαλύψει η τηλεοπτική εκπομπή του New Channel ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΑ (1997-1998).Υπήρχε μάλιστα και βίντεο που είχαν τραβήξει 2 Αλβανοί εργάτες ένας εκ των οποίων είχε μιλήσει κατά τη διάρκεια της εκπομπής . Ο ίδιος εργάτης απεκάλυψε ότι αμέσως μετά την εύρεση της καταπακτής ήλθαν τρία μεγάλα στρατιωτικά φορτηγά με Γερμανούς οδηγούς και αξιωματικούς κάτι φόρτωσαν και έφυγαν
Κάποτε ειχα ακούσει τον Λιακόπουλο να λέει πως οταν άνοιγαν την σήραγγα των Τεμπων ειχαν βρει μια τεράστια έκθεση με αγάλματα και αλλα ευρήματα. Τοτε είχε πεσει αν θυμαμαι καλα ενας βράχος η κατι τετοιο και είχε κλείσει η τοτε εθνική στα Τεμπη, χωρίζοντας την Ελλαδα στα δυο για μηνες ολοκληρους. Τοτε είχε σκοτωθεί και ενας Ιταλός μηχανικός νομιζω. Ο Λιακοπουλος ελεγε πως ερχόταν μεγάλα φορτηγά με μαλλον Γερμανικές πινακίδες, τα φόρτωναν και τα εξαφάνιζαν. Δεν ξερω αν ισχυει, αλλα το θυμαμαι γιατι μου εκανε μεγαλη εντύπωση και μου έμεινε. Εξ αλλου δεν χρειάζεται να πάμε μακρια για να καταλαβουμε τι γινεται. Ξεχνάμε την Αμφίπολη;;; Ενα τετοιο εύρημα και να το αφήνουν να καταστρέφεται;;; Ειναι λογικο;;; Νομιζω πως ολοι καταλαβαίνουμε τι γινεται και πάνω κατω ξερουμε και γιατι γινεται.
Προς όλους,
Ότι είναι
Να βρεθεί
Θα βρεθεί
Τόν
Κατάλληλο
Χρόνο,
Τα μυστικά
Που είναι
Κρυμμένα
Σέ χώρους
Ανά την
Ελλάδα
Είναι
Παγιδευμένα”
Με χωροχρονικά
Ασυνεχή,
Χρειάζονται
Τα κατάλληλα
Κλειδιά,
Κλεις 3’4’5’9’10’
Ο κλήρος
Οι κληρονόμοι
ΈΛΛΗΝΕΣ,
Όμως
Ο θησαυρός”
Η γνώση”
Η Αλήθεια
Βρίσκεται
Μέσα στο
Κύτταρο
Τού
ΈΛ
ΑΛ
ΗΝ
14/11
ΗΝΗΝΗΝ
24/150+