Διαφημίσεις

Φεύγει ή έρχεται;…

Ό φωτογράφος Ιωακείμ Αυέλ Κασπάρ-[τί χρώμα είχε, ναί αλλού πού;] τράβηξε αυτή τήν φωτογραφία τό 1970.

Φεύγει ή έρχεται;…

Έρχεται ή φεύγει;….

Πότε έρχεται πότε φεύγει. Πότε φεύγει πότε έρχεται…

Σ’ αυτό τό σκοτάδι…

Αυτός ό γέρος φαίνεται άκακος, ανίκανος γιά κακό, αδύναμος, αλλά μπορεί νά βαστάει πιστόλι. Είναι ένας μαφιόζος που σέ καθυσηχάζει…

Οί ήμισυ γιατροί θά πούν φεύγει καί οί ήμισυ γιατροί έρχεται. Οί ήμισυ αρχιτέκτονες θά πούν φεύγει καί οί ήμισου αρχιτέκτονες έρχεται. Οί ήμισυ μάντεις-μέντιουμ θά πούν φεύγει καί οί ήμισυ έρχεται. Οί ήμισυ έξυπνοι μέ βεβαιότητα θά πούν έρχεται καί οί άλλοι ήμισυ έξυπνοι θά πούν μέ βεβαιότητα έρχεται. Οί ήμισυ βλάκες θά πούν μέ πείσμα έρχεται καί οί ήμισυ βλάκες θά πούν μέ πείσμα φεύγει. Οί ήμισυ πολιτικοί θά μάς διαβεβαιώσουν μέ ρητορεία σπάνιας λόγειας συγκίνησης ότι φεύγει καί οί άλλοι ότι έρχεται. Οί κλίκες στά Κατοχικά Νέα θά διαφωνήσουν όπως καί οί άλλες κλίκες. Οί αδιάφοροι θά αδιαφορήσουν μέ ουδέτερο σήκωμα ώμων καί οί ανάμεικτοι θά φιλοσοφήσουν μέ ευφυία!…

Καί εάν ούτε έρχεται ούτε φεύγει, ούτε ήρθε ούτε θά φύγει, ούτε θά φύγει ούτε ήρθε; Καί είναι άγαλμα, μπλόφα, υπεραντιπερισπασμός, μία φτειαχτή φωτογραφία γιά νά διανοδιαφωνήσουν οί πανεπιστημιακοί διορατικοί;…

Ένας κάθεται παραπέρα μόνος καί μονολογεί μέσα τού: αυτός φεύγει καί έρχεται καί είναι στάσιμος καί σέ συνεχή κίνηση, καί δέν βγάζει τσιμουδιά διότι όλοι οί άλλοι θά τόν κηρύξουν ασυνάρτητο τρελλό!…

Παραφυλάει καί λέγει κάτι υλεί, θά μάς φέρουν κάτι καί εμείς θά βλέπουμε αυτόν, θά συζητάμε γι’ αυτόν καί δέν θά υπάρχουμε γιά νά δούμε εάν έφυγε ή ήρθε !

Τόν κατέβασαν εκεί γιά νά κατεβή ό νούς καί ν’ ανεβή στήν σκηνή τό Θέατρο τής Εξαπάτησης!

Τελικά πέστε μού τήν γνώμη σάς, φεύγει ή έρχεται;, Ειλικρινά! Ποία είναι η πρόθεση αυτού τού μυστήριου μαύρου που φαίνεται Ιταλός μέσα σέ σκιά τής Νέας Υόρκης που μετανάστευσε από τήν Σικελία όταν ήταν οχτώ χρονών καί έμαθε νά είναι φάντασμα όχι μέ εξαφάνιση αλλά μέ ανεξιχνίαστη εμφάνιση, μπορεί νά μήν είναι κάν Ιταλός καί νά προσποιείται τήν γοητεία τού, ά καπίτο;!… Πάλαι ασυναρτησίες λέγω, θά μέθυσα φαίνεται!…

Πρόσεχε διότι μπορεί νά έρχεται ή νά έρθει αφότου φύγει ή νά προσποιείται ότι φεύγει ενώ έρχεται. Ή νά φύγει γιά νά ξανάρθει όταν θά πάς στό πάρτυ καί τό φεστιβάλ βότκας από πατάτα στ’ Αυγόρου!… Ή καρόττου στό Λιοπέτρι, ή γιασεμιού στήν έρημο!…

Γιατί παράλυσε; Γιάτι δέν φεύγει ούτε έρχεται; Διότι περιμένει τήν επόμενη αντίδραση σού ή τήν επόμενη αναντίδραση σού! Είναι γέρος καί δέν εμπνέει επικυνδινότητα, αλλά βγήκε μέσα από αλλόκοτα έργα μαφιόζικης διάνοιας!…

Εσύ έφυγες ή έμεινες; Θά φύγεις ή θά μείνεις; Ήρθες ή έφυγες; Θά φύγεις; Ναί! Καί πού θά πάς; Στήν επόμενη στοά μέ τόν επόμενο μαύρο ή τήν καλλονή σκιά που δέν ξέρεις εάν είναι γυναικάρα, τί χρώμα έχει ή τραβεστί οχιά;…

Γιά νά δούμε ποία θά φύγει, η σκιά ή τό άσπρο που τήν περιλούζει καί ποία η διαφορά; Άντε “καλαί” δέν σκαμπάζεις “καλλιτεχνικά”;…

Αυτός που φεύγει καί αυτός που έρχεται αυτός που έρχεται καί αυτός που φεύγει, τί είναι;… Εάν δέν τό πειάσεις δέν θά τόν πειάσεις καί θά σέ πειάσει, δέν θά στό εξηγήσω καί γνωρίζεις γιατί! Σέ άλλους δέν υπάρχει λόγος εξήγηση, σ’ εσένα όμως υπάρχει λόγος καί δέν είναι λόγος κακίας, αλλά έτσι μπορεί νά σκεφτείς !

Ξέρεις τί δέν είδες; Πού πάει όταν έρχεται πού πάει όταν φεύγει!…  Κι’ άν πάει στό ίδιο μέρος γιατί τό κάνει;…. Ή μήπως δέν τό κάνει; Ακόμη δέν είδες φώς στά μάτια τού καί σκοτάδι στό τούνελ;…

Υπόλογος: Ξέρεις τόν φωτογράφο που απεικονίζει τό είναι τού μέ χέρι άλλου; Αυτό δέν ονομάζεται αυτοφωτογραφία, είναι ένας όρος που πρώτη καί τελευταία φορά μαθαίνεις: σκηνοθεσία αυτοφωτογραφίας .

Έμεινες εδώ επειδή έμαθες νά βλέπεις αυτόν νά πηγαινοέρχεται καί ολοένα πηγαινοέρχεσαι νά τόν βλέπεις σέ διάφορες εμφανίσες σέ διάφορα ντελικάτα μοτίβα στοάς ! ;

Παναγιώτης Δίας



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription
27 σχόλια στο “Φεύγει ή έρχεται;…”
  1. η φωτο δείχνει οτι έρχεται μ’ενα στραβόκρατημένο μαγκουρι.. στο οποιο βασιζεται..φωτοοπτικά εξηγήται.. τακουνι, χερουλι μπαστουνιου κτλ.

    για να αναρωτιέσαι ομως εαν πηγαίνει ή εάν έρχεται κάτι πρέπει να είναι σταθερό για σύνκριση… δεν ξέρω εάν σ’επιασα..

  2. Ο μπάρμπας αυτός είναι ο Τζόνις ο Νερός,αν η μέρα φεύγει τότε ο Τζόνις έρχεται,απλό.
    Παναώτ,τράβα να δεις αν έρχομαι ρε.
    Πλάθεις δικές σου λέξεις,γράφεις ολόκληρα κατεβατά,ανεβάζεις άρθρα κατά ριπάς και σαν να μην έφταναν ολα αυτά είσαι και ελλεεινό και τρισάθλιο πόκεμον,μετά σε πειράζει που σε λέμε αρλουμπολόγο.
    Γράφε λίτά και περιεκτικά για να μη κουράζεις,άλλο ποσότητα άλλο ποιότητα.Τα μόνα άρθρα σου που διαβάζονται είναι τα λιτά και όχι η ακατάσχετη παπαρολογία.Φιλικά

  3. φεύγει…πάει τελειώνει είναι στο τέλος βέβαια έχει διαβολές όχι λογού ηλικίας…θέλει να βγει στο φως άλλα δεν ξέρω αν τα καταφέρει …το μπαστούνι όχι λόγο ηλικίας άλλα λόγο ζωής η ζωή του και η πράξεις του τον έφεραν εκεί δεν ξέρω αν θα σκότωνε θέλω να πιστεύω οχι …άλλα δεν ξέρεις…κρατάς το κάλο ..οσο αυτο είναι δυνατόν…έτσι λέω έτσι θέλω να πιστεύω και λειτουργεί

  4. Εχει δυο οψεις η εικόνα και ερχεται και φευγει. Οπως το ποτηρι με το νερο, μισοαδειο και μισογεματο. Οπως το βλέπει ο καθένας. Στην εικόνα τα παρατήρησα και τα δύο

  5. GG, ήμισυ αλήθεια τό έρχεται, γιά τό άλλο που λέει στό άρθρον τό βρήκες, όχι μόνον ένα λέγει αλλά 40χ40=1600 πές στό περήφανο όρκ…

  6. Περήφανο όρκ, σέ πλήγωσε που σέ είπα κινούμενο σχέδιον, μά εσύ λές είσαι όρκ, τά όρκ είναι τά πόκεμον χαχαχα! Δέν σέ κόβω γιά κακό, υπερήφανος είσαι, ιδιότροπος καί δύστροπος, φύγε τήν υπερηφάνεια όρκ καί θά δείς ότι θά προχωρήσεις περαιτέρω. Κάθε άρθρον μικρό ή μεγάλο είναι ένα βιβλίο. Κάποιοι άνθρωποι δέν μπορούν νά διαβάζω, γνωρίζω φίλους που τρέχουν-δακρύζουν τά μάτια άμα διαβάσουν, τό λένε καί τό παραδέχονται. Εσύ δέν μπορείς νά διαβάσεις μεγάλα άρθρα καί βιβλία, παραδέκτου τό! Δηλ, τί μάς

  7. λές ότι όποιος έγραψε βιβλίο 1000 σελίδων είναι λανθασμένος επειδή εσύ κουράζεσαι ή βαριέσαι ή ανικανείς νά τό διαβάσεις καί νά συνθέσεις όσα λέγει; χαχαχα. Καί εάν εσύ δέν καταλάβεις τζιάζ γραφή καί ακούς χάουζ άντε καί κανένα ρόκ από τά κλασικά θά μάς βγάλεις κατώτερη τήν τζιάζ; Ή επειδή μέσα κρύβω όχι έναν όχι δύο αλλά πολλές φορές πέραν τών 10 μηνυμάτων που δέν τά πειάνουν όλοι καί τό ξέρω καί δέν θέλω νά τά πειάνουν όλοι, σημαίνει πώς ό,τι δέν πειάνεις εσύ είναι αρλούμπα; Αρλούμπα είπε

  8. ό πρύτανης συνμαθηματικός τού Κωνσταντίνου Καραθεοδωρή τά τρία βιβλία τού μέ μικρά γραμματάκια χιλιάδων σελίδων μέ μαθηματικά που τά πλείστα δέν κατάλαβαν, αλλά μέ 4 εξισώσεις που κατάλαβαν οί Γερμανοί τήν δεκαετία τού 1930 έκαναν τούς πυραύλους, τά λοιπά παραμένουν αρλούμπες γιά τούς ανόητους, αλλά θά τά καταλάβουν όποιοι δέν τά θεωρούν αρλούμπες αλλά ακατανοητα και τους εαυτους τούς ανόητους. Ό,τι δέν φτάνει η αλεπού τό κηρύσσει ανόητο, κρεμμαστάρι, ανύπαρκτο, αρλούμπα, λέγει η παροιμία… Σού

  9. έγραψα έναν άρθρον νυσταγμένο, μπορεί καί δεύτερον. Νά εκείνος που είπες ότι είναι χειρότερος από εμένα εχθές, τά ίδια νομίζει γιά τά γνωμικά που δέν αντιλήφθην, καλοπροαίρετα στό λέγω, γιά ταπεινώθου μέ αγάπη καί υποψία ότι μπορεί νά μήν καταλάβεις αντί νά κηρύσσεις ανόητα. Αυτό ισχύει γιά όλους, εάν ένας κολυμπάει 40 μέτρα κάτω από τό νερό καί δέν τόν είδε αυτός που πλατσαράει στά ρηχά, ψεύτη θά τόν πεί ή ρέ μπάς καί είναι ταλέντο στό κολύμπι, ή καί ακόμη νά πώ ότι είναι ψευτης

  10. ή νά ταπεινωθώ σάν μαθητής παγκρατείου νά μέ μάθει; Απ’ όσα τά πολλά καί σύνθετα γράφω σέ άρθρα, ξέρω ποιοι τά κατανοούν ποία ή καί όλα καί ποίοι σιωπούν ενώ τούς οίδα από κοντά ή μακρυά νά κατανοούν. Αυτός που γράφει γιά νά κατανοούν όλοι οπωσδήποτε ή περιπαίζει καί πλυσιοεγκεφαλεί ωσάν πολιτικός ή λέγει κοινότυπα χιλιοειπωμένα μόνον μέ τόν ίδιον τρόπον κάθε φορά σέ λέξεις, τρόπους, αντιλήψεις…

  11. Περσέα, ωραία Εξαπιθανότητα σέ ιδιαίτερες δυάδες αλλά καί άλλους συνδοιασμούς!…

  12. ΑΔΟΥ μού πολύ όμορφο αυτό που λές γυναικείο ένστικτο καί αντιληψη. Μια φιλη μου πρό ολίγου μού είπε ότι φεύγει προς τόν θάνατο, παράδεισο, παρόμοιο μέ τό δικό σού, μεταφορικό, ποιητικό, συμβολικό… Ένας φίλος μού είπε είναι απροσδιόριστο, τό κεφάλι φεύγει τό κορμί έρχεται…

  13. Γιάννη εύγε, πολύ σωστή παρατήρηση, μέ τό ποτήρι προσθέτω τό εξής καί γίνεται μία Τετραπιθανότητα: τό ποτήρι χωρίζεται σέ δύο ήμισυ μέρη, πότε είναι γεμάτο καί πότε ώφκερο τό καθένα ήμισυ καί ό,τι είναι τό μέν είναι αντίστροφο τό δέ = 4! Άρα τό ποτήρι είναι σωλήνα δηλαδή Ή καί δηλαδή ΣΤΟΑ!… Ή αναγραμματιστί παγαποτιά Αστο = αστών, αστάνα, άσ τά νά πάν στόν διάολο κατά χάρρυ κλήν, = πολιτική = αστική διάθεση !

  14. (/) Η φίλη μού παρατήρησε τό ίδιο μέ τόν δεξιόχειρ μπαστουνοκράτη, όταν τής είπα ότι η πρώτη εντύπωση είναι ότι έρχεται, αλλά η γρήγορη εντύπωση είναι πάντοτε η σωστή;…

  15. (/) μία πολύ ωραία γνώμη είναι αυτή όπου εξέφρασες! ασυνάρτητα όλα σέ συνάρτηση εξαπάτησης, ό κορωνοϊός έρχεται έφυγε, αλλά ήταν πάντοτε παρών έξ’ αμνημονεύτων ετών!…

  16. (/) υπάρχει καί μία άλλη ασπρόμαυρη φωτογραφία τού 1970 όπου ένας διάσημος τραγουδιαστής έχει τό έναν μάτι καλυμμένον μέ σκότος καί τό άλλον νά φαίνεται μέ οφθαλμαπάτη φωτός ό ανοιγοκλείνει, τό είχα αναφέρει τήν δεκαετία τού 1990 σέ κάποιον καί μέ μίσησε… Καλύτερα νά μήν διαφημίσω τήν φωτογραφία αυτή, άν καί τήν έχω αναφέρει παλαιότερα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek