Δείτε τι αναρτήθηκε – Περιμένουμε απαντήσεις από τους αρμόδιους!
Παραμένει -όπως όλα δείχνουν- μέχρι την τελευταία στιγμή αμετανόητη η κυβέρνηση Μητσοτάκη σε ό,τι αφορά τα μέτρα μίας πανδημίας που έχει λήξει!!
Παρά το ότι εδώ και πολλούς μήνες η οποία υποτιθέμενη “προστασία” είχαν οι δόσεις από τα κορωνοεμβόλια έχει εξανεμιστεί, το Υπουργείο Υγείας αποφασίζει να παρατείνει τα ισχύοντα μέχρι και σήμερα μέτρα που αφορούν τον covid.
Και μάλιστα τη συγκεκριμένη την συμπεριέλαβαν σε εντελώς άσχετο νομοσχέδιο!
Αναλυτικότερα στο προς διαβούλευση νομοσχέδιο «Σύσταση Νομικού Προσώπου Ιδιωτικού Δικαίου με την επωνυμία Ογκολογικό Κέντρο Παίδων “Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη – ΕΛΠΙΔΑ”», διαβάζουμε τα εξής:
«ΜΕΡΟΣ Γ’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ COVID-19 ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ COVID-19 Άρθρο 18 Παράταση ισχύος επειγουσών ρυθμίσεων για το Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών
Η ισχύς του άρθρου 205 του ν. 4820/2021 (Α’ 130), περί της υποχρέωσης επίδειξης πιστοποιητικού ή βεβαίωσης εμβολιασμού ή νόσησης από τους εργαζόμενους στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, παρατείνεται, από τη λήξη της, έως την 30ή.6.2023.
Η ισχύς του άρθρου τριακοστού δεύτερου του ν. 4771/2021 (Α` 16), περί λειτουργίας εμβολιαστικών κέντρων, παρατείνεται, από τη λήξη της, έως την 30ή.6.2023.
Η ισχύς του άρθρου 58 του ν. 4764/2020 (Α’ 256), περί διενέργειας εμβολιασμών κατά του κορωνοϊού COVID-19 από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας, παρατείνεται, από τη λήξη της, έως την 30ή.6.2023.
Η ισχύς του άρθρου 268 του ν. 4798/2021 (Α΄ 68), περί των φορέων υλοποίησης του Εθνικού Προγράμματος Εμβολιασμών κατά του κορωνοϊού COVID-19, παρατείνεται, από τη λήξη της, έως την 30ή.6.2023.
Η ισχύς του άρθρου 52Α του ν. 4764/2020, περί ένταξης ιδιωτών ιατρών κάθε ειδικότητας στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών κατά του κορωνοϊού COVID-19, παρατείνεται, από τη λήξη της, έως την 30ή.6.2023.»
Ούτε οι εκλογές δεν τους σταματούν!!!
Πάμε τώρα να δούμε ακόμα πιο αναλυτικά τι προβλέπει το επίμαχο άρθρο 205 του ν. 4820/2021 (Α’ 130):
«Οι εργαζόμενοι στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, οι οποίοι έχουν ολοκληρώσει τον εμβολιασμό απέναντι στον κορωνοϊό COVID-19 ή έχουν νοσήσει εντός των τελευταίων ενενήντα (90) ημερών, υποχρεούνται, όπως επιδεικνύουν στον προϊστάμενο της οργανικής μονάδας όπου υπηρετούν ή στον εργοδότη τους, αντίστοιχα, Ψηφιακό Πιστοποιητικό COVID-19 της Ε.Ε. (EU Digital COVID Certificate EUDCC) του Κανονισμού (ΕΕ) 2021/953 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 14ης Ιουνίου 2021 και του άρθρου πρώτου της από 30.5.2021 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (Α’ 87), η οποία κυρώθηκε με το άρθρο 1 του ν. 4806/2021 (Α’ 95) με πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση του φυσικού προσώπου-κατόχου του όσον αφορά στον εμβολιασμό ή στη νόσηση από τον κορωνοϊό COVID-19, ή βεβαίωση εμβολιασμού της παρ. 5 του άρθρου 55 του ν. 4764/2020 (Α’ 256), ή βεβαίωση θετικού διαγνωστικού ελέγχου της παρ. 1 του άρθρου 5 της υπ’ αρ. 2650/10.4.2020 (Β’ 1298) κοινής απόφασης των Υπουργών Υγείας και Επικρατείας, ή ισοδύναμο πιστοποιητικό ή βεβαίωση τρίτης χώρας, εφόσον υφίστανται».
Αναμένουμε να δούμε τι κατάληξη θα έχει η επιμονή της κυβέρνησης Μητσοτάκη-Πλεύρη να τιμωρεί τους ανυπότακτους εργαζόμενους.
Περιμένουμε να βγουν διευκρινίσεις από το αρμόδιο Υπουργείο, καθώς για κάθε “υποχρέωση” υπάρχουν και οι “ποινές”, που στην προκειμένη περίπτωση συνήθως είναι τα υποχρεωτικά τεστ για τους ανεμβολίαστους.
el.gr
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
ΑΛΉΤΕΣ ΦΎΓΕΤΕ
Εγκληματίες!!!
Άι σιχτιρ!
Ήθελα να ήξερα επάνω σε πια επιδημιολογικά στοιχεία στηρίζουν την απόφαση τους;; Σε αυτα που δεν παρέδωσαν ποτέ στο ΣΤΕ;;; Και έτσι βγήκε η παράταση αναστολής παράνομη….