Φεμινισμός: δυο μέτρα δυο σταθμά
Διαφημίσεις

Με δύο μέτρα, δυο σταθμά συνεχίζουν οι φεμινιστικές κοινότητες να αντιμετωπίζουν τις δολοφονίες στη χώρα μας. Σήμερα, μετά την εγκληματική απόπειρα δολοφονίας δυο ανήλικων παιδιών από τη θεία τους στο Αιγάλεω, οι φεμινίστριες όχι μόνο δεν σωπαίνουν, αλλά επιτίθονται με νύχια και με δόντια προς κάθε άνθρωπο που αναρωτιέται γιατί συνέβη αυτό το έγκλημα.

Υπενθυμίζεται ότι η γυναίκα πέταξε τα δυο ανήλικα ανίψια της από το μπαλκόνι και στη συνέχεια πήδηξε και η ίδια.
Σε αυτή την περίπτωση, φυσικά, οι φεμινίστριες δεν ξεσηκώθηκαν με το γνωστό σύνθημά τους: “Αν σκοπεύεις να σκοτώσεις κάποιον και να αυτοκτονήσεις, κάν’τα ανάποδα“.
Όχι.
Αντιθέτως, απαιτούν από όλους – γείτονες, μάρτυρες και όλους του χρήστες του διαδικτύου – να μην σπεύδουν σε συμπεράσματα, να μη διασύρουν τη γυναίκα και να “αφήσουν τη Δικαιοσύνη να κάνει τη δουλειά της”.
Μια αδιανόητη υποκρισία, αν συλλογιστεί κανείς με τι μένος και παράνοια παροτρύνουν τους πάντες να επιτίθονται, να διασύρουν και να λοιδορούν τους εγκληματίες όταν εκείνοι είναι… λευκοί άντρες! Ενώ οι γυναίκες δολοφόνοι όχι απλά δεν μπαίνουν στο μικροσκόπιο, αλλά “ψυχιατρικοποιούνται” για να μη χαλάσει η “άγια” εικόνα του φεμινισμού.
Παράλληλα, τόσες ημέρες στην υπόθεση των τριών παιδιών στην Πάτρα έχουν βγει και έχουν δώσει μαρτυρίες και πληροφορίες νοσηλευτικό προσωπικό, γιατροί, γείτονες, ο πρώην της μητέρας, συγγενείς, οικογενειακοί φίλοι, αστυνομικοί, ιατροδικαστές, ψυχολόγοι και πολλοί άλλοι. Όλοι αυτοί δηλαδή που μας λένε οι φεμιviστριες ότι πρέπει να σπάνε την σιωπή τoυς για να καταπολεμηθεί η βία κατά των γυvαικώv.
Οι ημερομηνίες των θανάτων συμπίπτουν με καυγάδες του ζευγαριού για διαζύγιο. Ταυτόχρονα υπάρχουν συμπεριφορές αδικαιολόγητες από την πλευρά της μητέρας. Όπως για παράδειγμα ότι μετά τον “χαμό” των τριών της παιδιών έκανε τατουάζ ότι “η ζωή συνεχίζεται” και το επιδείκνυε στο διαδίκτυο.
Όμως τα κανάλια μας υπενθυμίζουν κυριολεκτικά κάθε τρία δευτερόλεπτα πως δεν πρέπει να κάνουμε υποθέσεις, ότι αυτό είναι κανιβαλισμός και πως πρέπει να αφήσουμε την δικαιοσύνη να κάνει την δουλειά της.

Την ίδια θέση έχουν και οι φεμιvίστριες τώρα που η υπόθεση αφορά παιδιά.

Μας λένε ότι δεν πρέπει να μιλάνε οι γείτονες, οι συγγενείς και η κοινωνία. Όλοι εκείνοι, δηλαδή, που όταν το θέμα αφορά γυvαίκες κάνουν ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ για να μιλάνε! Λένε δηλαδή σε ΟΛΟΥΣ αυτούς τους γείτονες και τους φίλους να μην μιλάνε τώρα που η υπόθεση αφορά παιδιά, αλλά να περιμένουμε να δούμε τα στοιχεία. Οι ίδιες που στα μενού των καφετεριών βάζουν συγκεκριμένα ποτά για να παραγγέλνουν γυvαίκες ως «σύνθημα» για να καλέσει το μαγαζί την αστυνομία.
Παρά, λοιπόν, ΟΛΑ αυτά τα δεδομένα, ο κόσμος καλείται να μην βγάζει «βιαστικά» συμπεράσματα επειδή οι κοινωνίες μας δουλεύουν με έναν συγκεκριμένο τρόπο όσον αφορά το έγκλημα και αυτό είναι η «συλλογή στοιχείων» που αποφασίζουν εάν διαπράχτηκε εντέλει έγκλημα, όπως και τους λόγους και τα κίνητρα.
Σωστά; Σωστότατα.
Τότε, λοιπόν, γιατί το MeToo μας εξηγεί ότι όλα αυτά είναι περιττά;
Γιατί ΟΛΑ αυτά τα ΙΔΙΑ κανάλια κάθε μέρα μας λένε ότι, εντάξει είναι και τα στοιχεία αλλά… υπάρχουν μαρτυρίες;
Γιατί πολιτικοί μας εξηγούν ότι το τεκμήριο της αθωότητας πρέπει να μπει στην άκρη;
Γιατί ντροπιάζονται η Φιλίνη και η Ματσούκα και σωρό άλλων όταν λένε ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια πράγματα που τα κανάλια μας λένε ότι πρέπει να σεβόμαστε στην περίπτωση των παιδιών στην Πάτρα;
Επειδή ζούμε πλέον σε κοινωνίες που ο φεμιvισμός έχει πείσει ότι το σφύριγμα, το φλερτ ή έστω και η ματιά είναι περισσότερο σημαντικά και αvήθικα και από τις δολοφovίες παιδιών. Στην μια περίπτωση μας λένε να περιμένουμε να δούμε τι θα πούνε τα στοιχεία για να βγάλουμε συμπέρασμα. Στην άλλη μας λένε δεν τα χρειαζόμαστε για να βγάλουμε συμπέρασμα. Στην μια περίπτωση απαιτούν να μιλάνε οι γείτονες και η κοινωνία, στην άλλη μας λένε να μην μιλάνε και να περιμένουμε να δούμε τι θα αποφανθούν οι ειδικοί.
Όμως όσο κυνικό και να ακούγεται οφείλουμε να αναγνωρίσουμε επιτέλους ότι οι παιδοκτονίες ως έγκλημα είναι κάτι που η κοινωνία και οι κρατικοί οργανισμοί οφείλουν να δίνουν μεγαλύτερη βαρύτητα από όλα τα υπόλοιπα εγκλήματα (κάτι που δεν επιθυμεί ο φεμιvισμός καθώς στην πλειοψηφία τους τις πράττουν γυvαίκες). Επειδή μιλάμε για εντελώς ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΑ ΘΥΜΑΤΑ που δεν έχουν την γνώση, τα εργαλεία ή και ακόμα κανένα έλεγχο των καταστάσεων που βιώνουν λόγω του νεαρού της ηλικίας τους.
Ένα βρέφος ή ένα παιδί 5-9 ετών δεν μπορεί να αναγνωρίσει μια τέτοια κατάσταση ή να ξέρει πως να αμυνθεί ως προς αυτήν. Δεν μπορεί να τα μαζέψει και να φύγει. Δεν καταλαβαίνει ΚΑΝ τι του συμβαίνει.
Για κάποιον όμως παράδοξο λόγο – που φυσικά την ρίζα του ποτίζει ο γυvαικοκεvτρισμός και η φεμιvιστική πρoπαγάvδα που αποκρύπτει μεθοδικά αυτά τα εγκλήματα ή τα δικαιολογεί – η κοινωνία μας ρίχνει όλη την προσοχή, το χρήμα και τις καμπάνιες ενημέρωσης στην βία κατά των γυvαικώv. Ολοκληρωμένων δηλαδή ανθρώπων που έχουν τον έλεγχο των καταστάσεων όπως και την γνώση του τι τους συμβαίνει, απαιτώντας αυτή η βία και ΜΟΝΟ αυτή να απασχολεί συνεχώς την κοινή γνώμη και τις πολιτικές του κράτους.
Και αυτή είναι η υπεραξία της «τιμής» των γυvαικώv που οι φεμιvίστριες υποστηρίζουν ότι η μυθική «πατριαρxία» δεν υπολογίζει. Δεν χρειάζεται παρά να σκεφτούμε ότι εάν όντως τα παιδιά αυτά έχουν εν τέλει δολοφοvηθεί δεν θα περιγράφονται στα ΜΜΕ ως παιδοκτοvίες, μιας και νομικά ο όρος καλύπτει ως τέτοιες μόνο τις περιπτώσεις που αφορούν επιλόχειο κατάθλιψη, αλλά ως απλές δολοφovίες!
Σε μια εποχή όπου οι φεμιvίστριες έχουν λυσσάξει να γίνει αποδεκτός νομικά ο νεολογισμός της «γυvαικοκτovίας» διαχωρίζοντας έτσι το έγκλημα αυτό ως κάτι πιο σημαντικό από τα υπόλοιπα, ακόμα και των παιδοκτοvιώv, αποδίδοντας του ιδεολογική χροιά, και απαιτώντας σκληρότερες ποινές.
Επιβάλλεται λοιπόν για άλλη μια φορά μια κοινωνική σιωπή γύρω από το θέμα των παιδοκτοvιώv. Όσο «περιμένουμε» να δούμε εάν τα στοιχεία οδηγούν σε ένα συμπέρασμα που οι κοινωνίες μας πεισματικά αρνούνται έστω και να εικάσουν – και vτροπιαζovται όταν το κάνουν – πάλι μέσα από μεθοδική φεμιvιστική πρoπαγάνδα η οποία καθιστά τις γυvαίκες αvίκανες για τέτοια εγκλήματα, ή τουλάχιστον όχι υπεύθυνες ακόμα και όταν τα πράττουν. Και που μας υπενθυμίζει ξαφνικά και ΜΟΝΟ ΤΩΡΑ ότι πρέπει να περιμένουμε την Δικαιοσύνη και τους ειδικούς να κάνουν την δουλειά τους όπως ορίζει ο νόμος και το Σύνταγμα και όχι με άλλου είδους πρακτικές.


Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Techstories

2 σχόλια στο “Φεμινισμός: δυο μέτρα, δυο σταθμά”
  1. ΤΟ DEADLY WOMAN ΔΕΝ ΤΟ ΧΕΙ ΔΕΙ ΚΑΝΕΙΣ; ΧΑΧΑΧΧΑΧΑ, ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ. ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΑΗΔΙΑ. ΧΙΛΙΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΝΑ ΧΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ. ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΗΔΗΣΕΙ 500 ΚΙΝΗΜΑΤΑ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΧΑΣΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΜΕ ΑΠΛΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ. ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ ΟΣΟ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ…

  2. Κάποτε, όταν δημιουργήθηκε το Φεμεν ήταν για εργασιακά δικαιώματα κλπ. το ίδιο ισχύει για όσους είχαν άλλες προτιμήσεις στο κρεβάτι, που δουλειά του καθενός τι θα κάνει στην προσωπική του ζωή όσο κι αν διαφωνώ.
    Τώρα, ο Φεμινισμός στην εποχή μας, δεν είναι τίποτα περισσότερο, από ευκαιρία έκφρασης για τους ανώμαλους και τις ανώμαλες που γουστάρουν στραπόν.
    Το ίδιο και τα περί κινημάτων κύναιδων, επειδή γουστάρουν να ντύνονται τραβέλια και να τον τρων. Τίποτα περισσότερο, όλα τ’ άλλα δικαιολογίες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek