Διαφημίσεις

Έν καθαρά καρδία ή έν αγαθού επιθυμία, πόθου & βάθους πάθους: αναθεματίστε τούς αναθεματισμένους. Οργίσθεσθε καί μή αμαρτάνετε… & προ εκ τάσεις!…

Ψαλμός 4:5 > οργίσθεσθε καί μή αμαρτάνετε.

Κάπου αλλού είς τά σχόλια τά έγγραφα-έγραφα διά τούς Ψαλμούς, διά τούς δυσνόητους καί μυστικούς λόγους τών προσευχών…

οργίσθεσθε καί μή αμαρτάνετε = όταν οργίσθεσθε νά μήν αμαρτάνετε, τουτέστιν η οργή σάς νά είναι δικαία καί όχι άδικη ιδιοτελής, δι’ ό,τι καί εάν οργίσθεσθε, περί ημετέρων ή περί γενικού καί άλλου άδικου καί περί Θείων μήν παρεκτρέπεσθε είς αμαρτίαν, τά όρια τής οποίας συχνάκις είναι υπερδυσδιάκριτα…

Ό Χριστός οργίσθει έξω από τόν Ναόν αλλά δέν αμάρτησε, διότι οργίσθηκε έν δικαίω καί υπέρ τού Δικαίου καί μόνον ήτοι τού Θείου Δικαίου, εξού καί είπε από πρίν: ό ζήλος τού οίκου σού καταφάγει μέ =

68 Ψαλμός ,10.«Ὅτι ὁ ζῆλος τοῦ οἴκου σου κατέφαγέ με»

Όταν ωμιλούν οί ψαλμοί, συνάμα καί συμπαράλληλα σέ πολλές περιπτώσεις, ωμιλεί ό ψαλμωδός όπως ό Δαυίδ, προφυτεύει ό ψαλμωδός όπως ό Δαυίδ, ωμιλεί Ό Θεός διά τού Δαυίδ, αναφέρονται προφυτικώς τά Πάθη Τού Χριστού διά γραφίδος Ψαλμωδού, αναφέρονται τά πάθη καί δοκιμασίες τού ψαλμωδού όπως τού Δαυίδ.

Ό στίχος:

68 Ψαλμός ,10.«τι ζλος το οκου σου κατέφαγέ με»

Προσδιορίζει ότι τόν Δαυίδ τόν έκανε μισητόν είς τούς Ιουδαίους καί συγγενείς από τό σπέρμα τού ό ζήλος τού διά Τόν Οίκον Τού Θεού, τό Όρος Σιών-[Όρος Κυρίου είς τήν Λακωνική διάλεκτον] & συμπαράλληλα καί συναπτά καί συναμφότερα καί συνδοιαστά κατέφαγε Τόν Χριστόν Οίκος Θεού όπου ό ίδιος ό Δαυίδ άρχισε καί τελείωσε ό νόθος υιός τού Σολομώντας. Εδώ φαίνεται ότι οί Ευφιλόθεοι καταδιώκονται, όπως τό δήλωσε ευθαρσώς Ό Χριστός είς τούς Μακαρισμούς:

Μακάριοι οι δεδιωγμένοι ένεκεν δικαιοσύνης… Χαίρετε και αγαλλιάσθε…

Καί αλλού λέγει μακάριοι όσοι δεδιωκτούν ή θανατωθούν ένεκεν Τού Ίδιου Τού Χριστού, όπου Δικαιοσύνη καί Χριστός ίδιον καί τό αυτόν ήτοι Ουσιαστικόν Αντωνυμίας & Ουσιαστικόν Ονόματος…

Ό,τι πάθαινε ό Δαυίδ, όχι όλα, παθαίνει καί Ό Χριστός-[όπως λέγει η παροιμία: απ’ εκεί όπου πήδηξε τήν μάνδρα η αίγα πήδηξε καί εριφία τής & κατά μάναν κατά κύρην κατά γυιόν καραβοκύρην, αλλά όλα αυτά ένεκα επιλογής καί προξένησης δαιμονικού μίσους δι’ άδικην εκδίκησιν, διότι άλλον η Νομιμόφρονη δίκαιη εκδίκησις, όχι νομιζόμενη δικαία αλλά Δικαία!]…

Τόν Χριστόν Τόν Προκαταδίκασαν είς θάνατον άμα οργίσθηκε καί δέν αμάρτησε, έξωθεν τού ναού όταν αναποδογύρισε τούς πάγκους τών χρηματιστηρίων τών γόνων όπου καταδίωξαν έτη 1000 πρίν τόν Δαυίδ. Έγινε τό άτυπον τυπικόν συμβόλαιον θανάτωσης Τού όπως μέ τίς μαφίες καί υπερμαφίες, βλέπε υπερμαφιοψευδοσιών!…

Άς ειδούμε τί έκαναν τά Κόμματα μέ κόμματα… καί ανακόμματα καί ανακοπές, καρδίας καί πνεύματος:

Λαμβάνουν τό εξηγηθέν καί εμφανέστατον: οργίσθεσθε καί μή αμαρτάνετε

Καί, μέ κόμμα:-[από τόν εσκεμμένον Πολυδιχασμόν ημών σέ Κόμματα]

οργίσθεσθε καί μή, αμαρτάνετε… ήτοι είτε οργίσθεσθε είτε δέν οργίσθεσθε, πάντοτε νά αμαρτάνετε!…

οργίσθεσθε, καί μή αμαρτάνετε = ίδιον μέ τό πρώτον.

οργίσθεσθε καί, μή αμαρτάνετε = ίδιον μέ τό πρώτον.

Δηλαδή, μόνον είς τό δεύτερον, όταν τό κόμμα προσκολληθεί αμέσως μετά τό ΜΗ αλλάζει τό νόημα: οργίσθεσθε καί μή αμαρτάνετε… άρα μή, σημαίνει όχι μή… Είναι εξίσωσις = εξ ίσωσις = εκ ίσωσις κατ’ ακρίβειαν καί ουχί εκς ίσωσις… διότι έκς/εξ σημαίνει έξω καί όχι διενέργεια υπέρ τού νοήματος όπου ακολουθεί όπως ίσωσις = έκ ίσωσις, παρόλα ταύτα καθιερώθηκε όποτε αρχίζει η λέξη μέ φωνήεν τό έκ νά μετατρέπεται σέ εξ/εκς…. ήτοι πρόσθεση εμπρός τού ς… = στ = 6…

Έν καθαρά καρδία ή έν αγαθού επιθυμία, πόθου & βάθους πάθους: αναθεματίστε τούς αναθεματισμένους. Οργίσθεσθε καί μή αμαρτάνετε… & προ εκ τάσεις!…

Ψαλμός 4:5 > οργίσθεσθε καί μή αμαρτάνετε.

Κάπου αλλά είς τά σχόλια τά έγγραφα-έγραφα διά τούς Ψαλμούς, διά τούς δυσνόητους καί μυστικούς λόγους τών προσευχών…

οργίσθεσθε καί μή αμαρτάνετε = όταν οργίσθεσθε νά μήν αμαρτάνετε, τουτέστιν η οργή σάς νά είναι δικαία καί όχι άδικη ιδιοτελής, δι’ ό,τι καί εάν οργίσθεσθε, περί ημετέρων ή περί γενικού καί άλλου άδικου καί περί Θείων μήν παρεκτρέπεσθε είς αμαρτίαν, τά όρια τής οποίας συχνάκις είναι υπερδυσδιάκριτα…

Ό Χριστός οργίσθει έξω από τόν Ναόν αλλά δέν αμάρτησε, διότι οργίσθηκε έν δικαίω καί υπέρ τού Δικαίου καί μόνον ήτοι τού Θείου Δικαίου, εξού καί είπε από πρίν: ό ζήλος τού οίκου σού καταφάγει μέ =

68 Ψαλμός ,10.«Ὅτι ὁ ζῆλος τοῦ οἴκου σου κατέφαγέ με»

Όταν ωμιλούν οί ψαλμοί, συνάμα καί συμπαράλληλα σέ πολλές περιπτώσεις, ωμιλεί ό ψαλμωδός όπως ό Δαυίδ, προφυτεύει ό ψαλμωδός όπως ό Δαυίδ, ωμιλεί Ό Θεός διά τού Δαυίδ, αναφέρονται προφυτικώς τά Πάθη Τού Χριστού διά γραφίδος Ψαλμωδού, αναφέρονται τά πάθη καί δοκιμασίες τού ψαλμωδού όπως τού Δαυίδ.

Ό στίχος:

68 Ψαλμός ,10.«τι ζλος το οκου σου κατέφαγέ με»

Προσδιορίζει ότι τόν Δαυίδ τόν έκανε μισητόν είς τούς Ιουδαίους καί συγγενείς από τό σπέρμα τού ό ζήλος τού διά Τόν Οίκον Τού Θεού, τό Όρος Σιών-[Όρος Κυρίου είς τήν Λακωνική διάλεκτον] & συμπαράλληλα καί συναπτά καί συναμφότερα καί συνδοιαστά κατέφαγε Τόν Χριστόν Οίκος Θεού όπου ό ίδιος ό Δαυίδ άρχισε καί τελείωσε ό νόθος υιός τού Σολομώντας. Εδώ φαίνεται ότι οί Ευφιλόθεοι καταδιώκονται, όπως τό δήλωσε ευθαρσώς Ό Χριστός είς τούς Μακαρισμούς:

Μακάριοι οι δεδιωγμένοι ένεκεν δικαιοσύνης… Χαίρετε και αγαλλιάσθε…

Καί αλλού λέγει μακάριοι όσοι δεδιωκτούν ή θανατωθούν ένεκεν Τού Ίδιου Τού Χριστού, όπου Δικαιοσύνη καί Χριστός ίδιον καί τό αυτόν ήτοι Ουσιαστικόν Αντωνυμίας & Ουσιαστικόν Ονόματος…

Ό,τι πάθαινε ό Δαυίδ, όχι όλα, παθαίνει καί Ό Χριστός-[όπως λέγει η παροιμία: απ’ εκεί όπου πήδηξε τήν μάνδρα η αίγα πήδηξε καί εριφία τής & κατά μάναν κατά κύρην κατά γυιόν καραβοκύρην, αλλά όλα αυτά ένεκα επιλογής καί προξένησης δαιμονικού μίσους δι’ άδικην εκδίκησιν, διότι άλλον η Νομιμόφρονη δίκαιη εκδίκησις, όχι νομιζόμενη δικαία αλλά Δικαία!]…

Τόν Χριστόν Τόν Προκαταδίκασαν είς θάνατον άμα οργίσθηκε καί δέν αμάρτησε, έξωθεν τού ναού όταν αναποδογύρισε τούς πάγκους τών χρηματιστηρίων τών γόνων όπου καταδίωξαν έτη 1000 πρίν τόν Δαυίδ. Έγινε τό άτυπον τυπικόν συμβόλαιον θανάτωσης Τού όπως μέ τίς μαφίες καί υπερμαφίες, βλέπε υπερμαφιοψευδοσιών!…

Άς ειδούμε τί έκαναν τά Κόμματα μέ κόμματα… καί ανακόμματα καί ανακοπές, καρδίας καί πνεύματος:

Λαμβάνουν τό εξηγηθέν καί εμφανέστατον: οργίσθεσθε καί μή αμαρτάνετε

Καί, μέ κόμμα:-[από τόν εσκεμμένον Πολυδιχασμόν ημών σέ Κόμματα]

οργίσθεσθε καί μή, αμαρτάνετε… ήτοι είτε οργίσθεσθε είτε δέν οργίσθεσθε, πάντοτε νά αμαρτάνετε!…

οργίσθεσθε, καί μή αμαρτάνετε = ίδιον μέ τό πρώτον.

οργίσθεσθε καί, μή αμαρτάνετε = ίδιον μέ τό πρώτον.

Δηλαδή, μόνον είς τό δεύτερον, όταν τό κόμμα προσκολληθεί αμέσως μετά τό ΜΗ αλλάζει τό νόημα: οργίσθεσθε καί μή αμαρτάνετε… άρα μή, σημαίνει όχι μή… Είναι εξίσωσις = εξ ίσωσις = εκ ίσωσις κατ’ ακρίβειαν καί ουχί εκς ίσωσις… διότι έκς/εξ σημαίνει έξω καί όχι διενέργεια υπέρ τού νοήματος όπου ακολουθεί όπως ίσωσις = έκ ίσωσις, παρόλα ταύτα καθιερώθηκε όποτε αρχίζει η λέξη μέ φωνήεν τό έκ νά μετατρέπεται σέ εξ/εκς…. ήτοι πρόσθεση εμπρός τού ς… = στ = 6…

Εάν όπου τό μή βάλουμε τό αλλά είς τό οργίσθεσθε καί μή αμαρτάνετε, τό νόημα είναι πάντοτε τό ίδιον, αλλά αμαρτάνετε, εάν βάλουμε τό άλλα, τότε:

Οργίσθεσθε καί άλλα αμαρτάνετε ήτοι οργίσθεσθε καί σέ άλλα-[επίσης ή συνάμα ή απροσδιορίστως άλλα, αμαρτάνετε]

Οργίσθεσθε καί άλλα, αμαρτάνετε = εάν οργίσθεσθε καί κάνετε καί διάφορα άλλα-[προφανώς όμοιας ηθικής καί αμαρτίας] αμαρτάνετε

Οργίσθεσθε, καί άλλα αμαρτάνετε = δήλωση ορισμού ότι άμα οργίσθεσθε καί κάνετε καί άλλα, αμαρτάνετε πάντοτε σέ πάσα περίπτωση

Οργίσθεσθε καί, άλλα αμαρτάνετε = επειδή οργίσθεσθε συνεπεία αυτού καί σέ άλλα κατ’ επέκτασιν καί κατά συνέπεια αλυσιδωτή αμαρτάνετε…

Οργίσθεσθε καί άλλα αμαρτάνετε ήτοι οργίσθεσθε καί σέ άλλα-[επίσης ή συνάμα ή απροσδιορίστως άλλα, αμαρτάνετε]

Οργίσθεσθε καί άλλα, αμαρτάνετε = εάν οργίσθεσθε καί κάνετε καί διάφορα άλλα-[προφανώς όμοιας ηθικής καί αμαρτίας] αμαρτάνετε

Οργίσθεσθε, καί άλλα αμαρτάνετε = δήλωση ορισμού ότι άμα οργίσθεσθε καί κάνετε καί άλλα, αμαρτάνετε πάντοτε σέ πάσα περίπτωση

Οργίσθεσθε καί, άλλα αμαρτάνετε = επειδή οργίσθεσθε συνεπεία αυτού καί σέ άλλα κατ’ επέκτασιν καί κατά συνέπεια αλυσιδωτή αμαρτάνετε…

Ανάθεμα είς τόν Bill Gates καί όλη τή γενεά τού καί όλους τούς όμοιους τού εσαεί, ανάθεματισμένοι, καταραμένοι καί όλα τούς νά καταρρεύσουν…

Αυτά δι’ όσα λένε καί κάνουν καί μέ αφορμή τό άρθρον αυτόν:

Μίλησε και ο Bill Gates στο Davos! Μπρος ολοταχώς για εμβόλιο «ΧΑΡΑΓΜΑ»

 

Τά σχόλια όπου αναφέρω ανωτέρω εδώ:

Η ικανότητα του μυαλού να παράγει απο μόνο του υπάρχει. Αλλος αναλυει μαθηματικούς τύπους,
, αλλος λύνει μηχανικά προβλήματα, αλλοι σκεφτονται γκομενες, άλλοι πως να τα κονομησουν, οι περισσότεροι πως να καλοπερασουν. Οταν κοπούν τα ανωθεν τοτε φαίνεται η θλιψη της Ψυχής και ο δαιμονας που κρυβετε πισω απο αυτα. Γι αυτο και πολλοι προτιμούν να είναι απασχολημενοι συνεχως. Η νοερη προσευχή Γίνεται οταν τη θέση των ανωθεν καταλαμβανει η προσευχη και το μυαλο Προσεύχεται χωρις κοπο απο μονο του

ΠΑΝΟΣΓΕΡΙΜΟΥ 05/26/2022 @ 10:02 ΠΜ

Εγώ, πραύω σού!

ΠΑΛΙ ΕΓΩ 05/26/2022 @ 10:08 ΠΜ

Είμαι της αποψης οτι εφοσον καποιος αρεσκεται στη Γραμματική της Αρχαίας Ελληνικής τότε αυτο ειναι Πολύ Θετικο εαν γινεται Ενεργητικά. Οταν όμως τις ελεύθερες ωρες το μυαλο δουλευει παθητικά για να υπεραναλυει ψιλά γράμματα τότε καποιος εκμεταλλευεται την κλίση μας αυτη και το κουραζει. Η αναλυση και κατανοηση Σχηματων του Λόγου γίνεται αυτοματα οταν το μυαλο νοερα Προσευχεται. Πραγματικων Σχηματων του Λογου. Όχι ψιλων και χοντρων γραμματων

ΠΑΝΟΣΓΕΡΙΜΟΥ 05/26/2022 @ 1:42 ΜΜ

Δέν είμαι βέβαιος ότι σ’ έπειασα, αλλά νά τό εξεκαθαρίσω: 1) η προσευχή όταν ό άνθρωπος τήν γνωρίσει ήτοι τήν νοιώθει και είναι εκ καρδίας είναι ό,τι ανώτερον, μά ό,τι ανώτερον καί δέν χρειάζεται νά γίνεται μέ βάθος γνώσεως για τίς λέξεις 2) η αντίληψη του βάθους τών λέξεων κάνει τόν άνθρωπον νά αντιληφθεί κρυφά, μυστικά υπερβατικά καί πολύ δύσκολα καί δυσνόητα καταύτις = εσκεμμένα σέ διάφορες προσευχές, καλή ώρα οί Ψαλμοί που έν γνώσει τουλάχιστον των πλείστων ερμηνευτών αυτό ΑΠΟΚΡΥΒΕΤΑΙ καί η ερμηνεία πολλές φορές είναι χαμηλή, ελλιπής καί άς μού επιτραπή ό όρος με καλή θέληση έν μέρει παραπλανητική που σημαίνει όλη η προσευχή παραπλανητική, επειδή φοβούντε ή δέν πιστεύουν ότι η προσευχή λέγει αυτά όπου λέγει καί μέ τή σειρά μού δηλώνω ότι οίδα πράγματα είς τούς Ψαλμούς όπου φοβάμαι-[θά χρησιμοποιήσω κατά προσέγγιση αυτό τό ρήμα] νά ειπώ ή καί αποκαλύψω, διότι θά κατακριθώ καί άλλοι δέν θά νοήσουν καί παρεξηγήσουν. Ό Δαυίδ καί άλλοι Ψαλμωδοί τό γνώριζαν αυτό καί τά έκρυψαν περίτεχνα. Τέτοια όπου σύν τοίς άλλοις χρειάζεται κούραση καί ιδρώτας πνευματικός καί σωματικός νά αντιληφθείς. 3) Διαφωνώ υπερ-κάθετα ότι πρέπει νά είναι αποτρεπτική η προσευχή ή οιανδήποτε πράξη επειδή είναι κοπιαστική καί κουραστική, εξάλλου: κόποις κτώνται αγαθά καί πνευματικά αγαθά καί Ό Χριστός τό τονίζει. Είμαι τής γνώμης καί τής εμπειρίας ότι η υπέρβαση σέ ό,τιδήποτε αγαθόν, κακόν, ουδέτερον, ανάμεικτον γίνεται διά τής κούρασης, ένας αθλητής όπου εξεχωρίζει προπονείται καί κουράζεται περισσότερον. Πιστεύω ακράδαντα ότι η μή κούραση είς τήν καλύτερη τών περιστάσεων σέ ό,τι μάχεσαι θά αποφέρει τήν καλύτερη βαθμολογία τής μετριότητος, έστω καί εάν είσαι ενσφαλμένος ή σωστός, αντιλαμβάνεσαι τί εννοώ. 4) Από μικρός σέ βιβλία καί άρθρα τόνισα ότι δίχως υπερβολή κούρασης δέν άγεις σέ υπερβολή υπεραντιλήψης, εμπειρίας καί ζυμώσεως του νού μέ τούς δυσκολότερους συνδοιασμούς διαντίληψης. Αυτό εννοούσε ό 15νταετής ποιητής Αρτούρος Ρεμπώ όταν έγραφε: η υπερβολή σέ παίρνει στό παλάτι τής σοφίας… Τέλειο καί αληθές. 5)Μέ την υπερβολή είς τήν Ελληνική Γλώσσα έναν θά πάθεις, από πείρα, θά φτάσεις είς Τόν Θεόν ήτοι θά αντιληφθείς τήν Ζωντανότητα Τού είτε προηγουμένως πίστευες είτε δέν πίστευες καί εάν δέν τό παραδεκτείς θά υποχωρήσεις είς τήν ρηχότητα τής Γλωσσικής Σκέψης διότι θά βαραίνει η Συνείδηση καί θά απαεταξάμεις καί απαρνηθείς τό βάθος τής Ελληνικής Γλώσσας. Η Κατοικία Τού Θεού είς τά αρχαία Ελληνικά λέγεται Ηθική καί οπωσδήποτε μέ τούς κόπους καί υπερβολές υπερβάσεως άγεις είς τήν Ηθική, τήν συναισθάνεσαι καί συνειδητοποιείς πλέον, χωρίς νά σημαίνει ότι έγινες Ηθικός, αλλά τί μένει πλέον; Αφού έμαθες τήν Αλήθεια τότε είτε γίνεσαι Αληθινός = Ηθικός ή αρνείσαι έν γνώσει σού τήν Ηθική = Αλήθεια καί ποίος σέ σώζει όταν αρνηθείς έν πλήρη αυτογνωσία σού τήν Αλήθεια = Ηθική; Καί όλα αυτά μέ τίς ψιλές καί χονδρές υπερκαταδύσεις καί λαβυρινθώδεις αναζητήσεις καί συνθέσεις τής Ελληνόγλωττας…

Συμφωνώ σε ολα και νιώθω πληρως οτι αναφέρεις. Εξ ου και η “υπερβολή κουρασης” μπορει να προέρχεται απο τα χομπι και οχι απο τη δουλεια που κανει ο καθενας για να ζήσει.Γιατι το χομπι αποτελει κατι καινούριο άγνωστο, δύσκολο που αποφασίζει κάποιος να καταπιαστει, ξεκινοντας απο το μηδέν. Ειδικά εαν δεν υπαρχει το ταλέντο (ταλαντο) σε κάποιο τομεα η Προνοια τον ταπεινωνει συνεχώς για να μαθει. Για οποιον τεμπελιαζει υπάρχουν αλλοι τροποι:Αρρώστιες εγνοιες κλπ…. Ο Δαυι δε

Ώστε είμαι τρελλός μέ τίς αντωνυμίες μού, αλλά αυτός-[αντωνυμία] = ε+αυτός & self + selfie/selfy όπου εγώ ό τρελλός τήν καλώ: αυτο-φωτογραφία = ε+αυτό.

Παναγιώτης Δίας



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription
2 σχόλια στο “Έν καθαρά καρδία ή έν αγαθού επιθυμία, πόθου & βάθους πάθους: αναθεματίστε τούς αναθεματισμένους. Οργίσθεσθε καί μή αμαρτάνετε… & προ εκ τάσεις!…”
  1. Have fun Να γίνουν οπως το χνουδι στο ορμητικο φύσημα του ανεμου και αγγελος Κυριου να τους καταθλιψει. Να είναι σκοτεινος ο δρομος της ζωής τους και ολισθηρος και αγγελος Κυριου να τους καταδιωκει. Να πέσουν οι ιδιοι στις παγιδες που δόλια εστησαν. Τον καρπον αυτων απο γης απωλεις και το σπερμα αυτων απο υιων άνθρωπων. Απασας ορατούς και αόρατους τους επι σκοπο εργαζομενοις δια την εγκαθιδρυση Αντιχριστης Χουντας ειδικα εν Ελλαδι, Σερβία, Ρωσσια, Κύπρο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek