Στήριξε το έργο μας!

Η σελίδα μας βασίζεται στις δικές σου δωρεές για να παραμένει ανεξάρτητη και να προσφέρει υψηλής ποιότητας εναλλακτικές ειδήσεις. Υποστήριξέ μας σήμερα και βοήθησέ μας να συνεχίσουμε!

Διαφημίσεις

Η χώρα χάνει για δύο μήνες την βασική της σιδηροδρομική σύνδεση με το εξωτερικό!

Μία εμπορική αμαξοστοιχία εκτροχιάστηκε το βράδυ της Τρίτης (11/2) στην Ειδομένη, με αποτέλεσμα να καταστρέψει την σιδηροδρομική υποδομή σε μήκος 4 χλμ. αποκλείοντας έτσι την χώρα από το εξωτερικό για τουλάχιστον 2 μήνες!

Η σιδηροδρομική γραμμή της Ειδομένης είναι η κύρια σύνδεση της χώρας με το εξωτερικό (υπάρχει και αυτή του Στρυμόνα μέσω Βουλγαρίας αλλά υποδεέστερη).

Ειδικότερα, μετά τις 23.00, η εμπορική αμαξοστοιχία που κατευθυνόταν από το σταθμό της Ειδομένης στο σταθμό της Θεσσαλονίκης εκτροχιάστηκε, ξηλώνοντας κομμάτι της σιδηροδρομικής γραμμής.

«Από την πρώτη εικόνα φαίνεται ότι πήγε μια ηλεκτρική μηχανή να πάρει μια θερμική, με ντίζελ δηλαδή και πίσω κενά βαγόνια για να τα μεταφέρει στο σταθμό της Θεσσαλονίκης. Η θερμική μηχανή εκτροχιάστηκε», αναφέρει στην Karfitsa ο Γενικός Γραμματέας του Σωματείου Εργαζομένων του ΟΣΕ, Νίκος Τσικαλάκης

Στο σημείο επιχειρούν συνεργεία του ΟΣΕ με γερανούς προκειμένου να εντροχιάσουν τη μηχανή, ενώ από το συμβάν δε σημειώθηκε τραυματισμός.

Ο κ. Τσικαλάκης δήλωσε ότι ελέγχονται όλα τα δεδομένα, ενώ είναι πιθανό να κλείσει ο σταθμός της Ειδομένης μέχρι να ολοκληρωθούν τα έργα αποκατάστασης.

Όπως αναφέρει:

«Οι γραμμές αυτές έκλεισαν. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η ζημιά είναι πάνω από 4 χλμ., οπότε για ένα δίμηνο θα είναι κλειστή η ευρωπαϊκή πορεία της χώρας από τα Σκόπια. Θα έχουμε σύνδεση μόνο από το Στρυμόνα, από τη Βουλγαρία.

Η Hellenic Train θα πρέπει να αποζημιώσει τον ΟΣΕ και τις άλλες εταιρείες, γιατί από εκεί περνούν και δύο ιδιωτικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη Βόρεια Ελλάδα. Τα εμπορεύματα δε θα μπορούν να περάσουν».

Η οικονομική ζημιά είναι πολύ μεγάλη. Όχι μόνο σε ότι αφορά την αποκατάσταση των υποδομών αλλά κυρίως σε ότι αφορά το πλήγμα που θα υποστούν οι εμπορευματικές δραστηριότητες της χώρας με το εξωτερικό.

Είναι εντυπωσιακά τα όσα συμβαίνουν στους ελληνικούς σιδηροδρόμους τα τελευταία χρόνια επί κυβερνήσεων Μητσοτάκη.

pronews.gr



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

2 σχόλια στο “Εκτροχιασμός εμπορικής αμαξοστοιχίας στην Ειδομένη! – Κατέστρεψε την σιδηροδρομική υποδομή σε μήκος 4 χλμ.!”
  1. αμα πουλησετε τωρα τον ελληνικο ας πουμε σιδηροδρομο δεν θα τον παιρνει ουτε το ουζμπεκισταν !!!!
    βρε άνθρωποι κατασχέστε τωρα το χελλενικ τρεινς λόγω ζημίας τους κράτους και επικινδυνοτητας και ξανακαντε τον Ελληνικο!!!! έλεος πια είτε υπάρχουν υποτυπώδη τρενα στην Ελλάδα είτε όχι δεν έχει σημασία για τους ¨Ελληνες, δεν μπαινει μεσα κανεις παρα μονο μεταναστες….

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek