Διαφημίσεις

Στα δικά μας τα χρόνια στο μήνυμα του εκάστοτε υπουργού παιδείας δινόταν έστω και σε 5 σειρές το ιστορικό γεγονός. Διαβάστε τις παπαριές του υπουργείου εθνικής βλακείας και αρχίστε το κλάμα γιατί αυτές τις παπαριές θα ακούσουν αύριο τα παιδιά μας…

ΥΓ Αν βρείτε που λέει ποιος πολέμησε με ποιος και γιατί σας παρακαλώ να μου το πείτε.

ΥΓ 2 Εκθιάζει τους δημοτικιστές σας αγωνιστές της αντίστασης, υπονοώντας σαφέστατα ότι οι του πολυτονικού ήσαν και ολίγον προδότες (;)

_____________

 

Η 25η Μαρτίου συμβολίζει τα γενέθλια της σύγχρονης Ελλάδας. Γι αυτό και τα γιορτάζουμε με δυναμισμό κάθε χρόνο, ανανεώνοντας τη ματιά μας στην Επανάσταση του 1821, καθώς τη στοχαζόμαστε μέσα σε νέες κάθε φορά συνθήκες.
Επίκεντρο της γιορτής, διαχρονικά, είναι το σχολείο, όχι μόνο γιατί τα παιδιά, ως οι νέοι πολίτες πρέπει να μάθουν να τιμούν και να σέβονται την πατρίδα τους, αλλά και γιατί η παιδεία έπαιξε τον αποφασιστικό ρόλο στη γέννηση και στη δημιουργία της εθνικής μας συλλογικότητας.
Στα χρόνια πριν από την Επανάσταση υπήρξε μια έκρηξη ενδιαφέροντος για το σχολείο και για το βιβλίο. Ακόμη και μικρές, απομονωμένες, ορεινές ή νησιωτικές κοινότητες, με τους πενιχρούς οικονομικούς τους πόρους, αναζήτησαν δασκάλους, συντήρησαν σχολεία, δημιούργησαν βιβλιοθήκες.
Αλλά και αυτοί που έδωσαν το περιεχόμενο ιδεών του καινούργιου έθνους, από τον Κοραή έως τον Καποδίστρια – και παρά τις ιδεολογικές και πολιτικές τους διαφορές – στην ανάπτυξη της παιδείας συγκέντρωσαν το ενδιαφέρον τους και αφιέρωσαν τις δραστηριότητές τους. Η εκπαίδευση υπήρξε ο μοχλός με τον οποίο η κοινωνία μας αναδύθηκε στη χορεία των εθνών της σύγχρονης Ευρώπης. Μοχλός και κινητήρια δύναμη, τόσο πριν, όσο και έπειτα από την Επανάσταση.
Θα πρέπει κάποτε να τιμήσουμε τις χιλιάδες αφανείς δασκάλες και δασκάλους, που τον 19οαιώνα και ως τα μέσα του 20ου αιώνα, πήγαν στα πιο απρόσιτα μέρη, όπου δεν υπήρχε ακόμη συγκοινωνία, για να χτίσουν με τα χέρια τους σχολεία, να διδάξουν γενιές γενεών, να οργανώσουν μαθητικές κοινότητες, να γίνουν τα στηρίγματα των τοπικών κοινωνιών.
Θα πρέπει επίσης να ξανασκύψουμε στο έργο των εκπαιδευτικών μεταρρυθμιστών, που συνέδεσαν την γλωσσική με την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση, παρά τους διωγμούς και τις λοιδορίες που υπέστησαν. Όλοι αυτοί αφιέρωσαν τις διανοητικές τους δυνάμεις, για να ξαναδώσουν σε μια εκπαίδευση αποστεωμένων γνώσεων το φιλί της σύγχρονης ζωής, για να συνδέσουν τη μάθηση με την απόλαυση του πολιτισμού.
Οι δημοτικιστές εκπαιδευτικοί ήταν επίσης ανάμεσα στους πιο δραστήριους οργανωτές της Αντίστασης στο φασισμό, στα χρόνια της Κατοχής, και πολλοί πλήρωσαν με χρόνια φυλακής, εξορίας, διώξεων. Μέσα από αυτούς τους αγώνες το αίτημα της Παιδείας, έγινε κεντρικό στους λαϊκούς και νεολαιίστικους αγώνες στη δεκαετία του ’60, και το σύνθημα Ψωμί-Παιδεία-Ελευθερία κυριαρχούσε στην εξέγερση του Πολυτεχνείου.
Και στα δύσκολα χρόνια της κρίσης, με τις τεράστιες περικοπές στην εκπαίδευση, αλλά και τη δυσφήμιση που υπέστησαν, οι δασκάλες και οι δάσκαλοι, οι καθηγητές και οι καθηγήτριες συμμετείχαν σε έναν άθλο που δεν τους έχει αναγνωριστεί: Ενώ είδαμε γύρω μας το κράτος να αποδιοργανώνεται και τους περισσότερους θεσμούς να καταρρέουν, αυτοί κράτησαν το σχολείο όρθιο. Μπόρεσαν επίσης, σε μεγάλο βαθμό, ακαθοδήγητοι και χωρίς θεσμική στήριξη, να απορροφήσουν και να ενσωματώσουν στο σχολείο τα παιδιά των μεταναστευτικών κυμάτων κατά τα τελευταία 25 χρόνια.
Αν λοιπόν στους δύο αιώνες της ελληνικής ανεξαρτησίας, η εκπαίδευση υπήρξε ο κεντρικός άξονας της εθνικής χειραφέτησης και της κοινωνικής προόδου, μπορεί σήμερα η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση να αποτελέσει τη δύναμη εκείνη που θα βγάλει την ελληνική κοινωνία από τη βαθειά κρίση, που θα τη βοηθήσει να ανταπεξέλθει με ανθρωπισμό και αξιοπρέπεια στις νέες κρίσιμες συνθήκες που ορίζει η προσφυγική κρίση;
Πώς θέλουμε το σχολείο, τί πρέπει να κάνουμε για την εκπαίδευσή μας σήμερα;
Ποιό μέλλον θέλουμε για την κοινωνία μας και τι μπορεί να κάνει το σχολείο για να το προετοιμάσει;
Αυτά είναι τα ερωτήματα μέσα από τα οποία θα πρέπει να αναστοχαστούμε την επέτειο της Επανάστασης του 21, και τον ρόλο της εκπαίδευσης στην ιστορία μας, συνδέοντας κριτικά το παρόν με το παρελθόν, αλλά και με το μέλλον. Γιατί αν μια κοινωνία χάσει την εμπιστοσύνη στο μέλλον της, χάνει επίσης την εκτίμησή της στο παρελθόν της.



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • Select Your Subscription Plan

    1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΜΥΤΙΛΗΝΙΟΣ

O Ζαχαρίας ο Μυτιληνιός είναι ένας "τρελός" από τη Μυτιλήνη. Η τύχη τον έφερε στην Αθήνα, όπου διαμένει σχεδόν 20 χρόνια και χαίρεται τη ζωή μέσα από την οικογένεια και τους φίλους του. Ο Ζαχαρίας είναι Χριστιανός Ορθόδοξος, όμως δεν έχει καμία σχέση με την παπαδοκρατεία (Πατριάρχες, Αρχιεπισκόπους,Επισκόπους και μικρό - ευτυχώς- μέρος των ανάξιων ιερέων) που μαστίζει την πραγματικότητα μας. Ο Ζαχαρίας είναι ΕΛΛΗΝΑΣ, πατριώτης και πιστεύει ότι η λεφτεριά της πατρίδος είναι κοντά, έστω και αν χρειασθεί ολοκληρωτική επανεκκίνηση!

20 σχόλια στο “Διαβάστε το μήνυμα για την 25η Μαρτίου του Υπουργού (α)Παιδείας… Ξέρετε αυτουνού που με το ζόρι τελείωσε το λύκειο…”
  1. Χεσε ψηλα και αγναντευε,γαμω τον φιλη μου μεσα!!!!! Δεν μπορω να τον καταλαβω τον σιχαμενο!!! Δεν μπορω!!!! Μηπως ειμαι φασιστας? Η στοκος? Και τα δυο?

  2. 25 Μαρτιου 1821 Επανασταση ελληνων εναντια στους τουρκους…
    23 Μαρτιου 2016 προδοτικη κυβερνηση προσπαθει με ξεκαθαρο πλεον τροπο να παραδωσει την ελλαδα στους τουρκους

  3. ΕΘΝΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ Ε.Λ.Α.Σ.
    XVI ΤΑΞΙΑΡΧΙΑ
    54 ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΠΕΖΙΚΟΥ
    Ε.Δ.Α. 4446

    ΔΙΑΤΑΓΗ

    Σας κοινοποιούμε τα υπ`αριθ. 166/29-8-44 και 167/30-8-44 δελτία Στρατιωτικής κατάστασης του Γενικού μας Στρατηγείου με την παράκληση να διαβαστούν πλατειά στους αντάρτες και αξ/κούς και να γνωστοποιηθούν στις Εθν/κές Οργανώσεις και στο Λαό.
    Σ..Δ. ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ 12/9/44
    Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ
    ΜΑΛΛΙΑΡΟΣ – ΠΗΛΙΟΡΕΙΤΗΣ
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ
    Η Ε.Δ.Α.(Τ.Σ.Υ.)

    ΔΕΛΤΙΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ 29-8-44
    Αριθ. 166

    ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΤΕΡΕΑΣ :
    -27-8-44.Στον τομέα Καροτίων ο εχθρός ενισχυθείς ανέλαβε επίθεση από το πρωί ως το βράδυ.Τα τμήματα μας πολέμησαν γενναία αλλά λόγω ελλείψεως πυρ/κών τελικά συνεπτύχθησαν σε νέες θέσεις. Στον τομέα Μαλανδρίνου ο εχθρός παρά τις σημαντικές δυνάμεις και το πυρ/κό του αντιμετωπίζεται με επιθέσεις καθ`όλην την ημέραν από τα τμήματα μας.

    -28-8-44. Εσυνεχίσθη σκληρά επίθεση του εχθρού εις τον τομέα των Καροτίων όπου τα τμήματα μας κρατούν τις θέσεις των και αντεπιτίθενται.Στον τομέα Μαλανδρίνου ο εχθρός παρά το χρησιμοποιούμενο άφθονο πυρ/κό του ενισχύθη με νέες δυνάμεις.Συνολικαί απώλειαι του εχθρού υπολογίζεται 2500 – 3000.Δικές μας απώλειες 5 νεκροί και αγνοούμενοι τραυματίαι 10 ………..

  4. Φυλακη με λιγο φαι μαστιγωμα κ υποχρεωτικη μελετη ιστοριας για το χοντρο.
    Ξανα σχολειο απ την αρχη απο δημοτικο γιατι εχει ξεχασει τα παντα.
    Καλως η κακως δε θα προλαβιυν πολλοι να δικαστουν…πανω στο χαος βλεπω να τους λιντζαρουν…

  5. Παρακαλώ πολύ το συντάκτη αλλά και λοιπούς φίλους όπως κρατήσουν τον υπόψη λόγο – δημοσίευμα – μήνυμα κλπ ως διαπιστευτήριο στα λαικά δικαστήρια του μέλλοντος. Κατευθείαν στην κρεμάλα!!!!!
    (και με φωτιά από κάτω)

  6. ΒΡΕ ΒΡΕ ΤΙ ΜΑΘΑΙΝΩ… Ο ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ ΦΟΒΟΣ ΚΑΙ ΤΡΟΜΟΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ;

    1. Αν τους πεις και για Πατροκοσμα!!!!εκει να δεις οι βρωμοεβραιοι..βγαζουν αφρους!!!

      1. Βεεέβαιααααα!!!! Είδικά για τον Κοσμά και ιδιαίτερα γιατί προσπαθούσε να διδάξει στους τότε ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΥΣ Έλληνες ότι…
        ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΕΤΣΙ, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ!!!
        Οι Εβραίοι έχουν πρόβλημα με κάποιον που έπειθε τους μεγαλύτερους εχθρούς τους να μην έχουν ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ παρά μόνο ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ!!!
        Για όσους δεν γνωρίζουν ή δεν θυμούνται, το μίσος των Εβραίων προς τους Έλληνες κρατάει από τον Αντίοχο τον Επιφανή και τους Ελληνιστικούς χρόνους, πριν δηλαδή την εμφάνιση του χριστιανισμού!
        Εξάλλου η εκκλησία ΛΑΝΣΑΡΕΙ ΠΡΟΙΟΝ ΜΕ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΠΡΟΠΑΤΟΡΕΣ (Αβραάμ και Ισαάκ), ΜΕ ΘΕΟ ΕΒΡΑΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ (εκ σπέρματος Δαυίδ) ΠΕΡΙΤΜΗΜΕΝΟ, ΜΕ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ, ΜΕ ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗ ΣΤΟ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ ΤΩΝ ΔΟΛΟΦΟΝΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΤΩΝ ΖΗΛΩΤΩΝ ΜΑΚΚΑΒΑΙΩΝ (μακάβ = μαχαίρι, Μακαμπί = πολύ σημαντικός τίτλος για τους εβραίους), ΜΕ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ… ΙΣΡΑΗΛ, ΣΤΗΝ ΣΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ!!!

        Έτσι Λέλα μου σπυράκια βγάζουν οι Εβραίοι με τον πωλητή τους τον Κοσμά, ενώ τον Ελληνισμό τον αγαπούν!!!
        ΠΡΡΡΡΡΡ, ΟΥΡΤΑΚΤΑΚ!!!!

  7. Οχι ρε ρεμαλι, δεν θα ξεχασουμε την ιστορια μας
    Ουστ απο εδω , ευχομαι σε λιγα χρονια να μη σε θυμαται ουτε η μανα σου.

  8. Για ένα περίεργο λόγο σήμερα στη γιορτή του σχολείου δεν αφήσανε τους γονείς να παραστούν; ποιος ξέρει τι είχαμε να που ναι στα παιδιά

    1. Δόξα τω Θεώ παρεβρεθήκαμε στην σχολική εορτή κι ακούσαμε τα “υπέροχα” αλλά τουλάχιστον είχαμε και την ευκαιρία να διαμαρτυρηθούμε έντονα. κι όμως υπάρχει μοναξιά στην πλευρά του δικαίου… Μας χρειάζεται αφύπνιση. Ας τα λέμε κι ας ακουγόμαστε “τρελοί και παλαβοι”, κάποιος λόγος θα πιάσει τόπο…

  9. ΑΑΑΑΑμαν και εγω που εχω δυσλεξια αλλιως τα θυμαμαι απο το σχολειο και τετοιο εκτρωμα δεν θα το εγραφα ποτε…ααχ θα τριζουν τα κοκαλακια του προπαπου μου του ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΔΙΑΚΟΥ και ολων των ΗΡΩΩΝ..ΘΕΕ ΜΟΥ τι τους κρατας εκει πανω…

  10. ΣΕ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΠΑΡΧΕΙΑΣ ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑΣ ΓΙΟΡΤΗ ΕΚΑΝΑΝ ΜΟΝΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΕΚΤΗΣ ΤΑΞΗΣ Κ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ Κ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΑΠΗΚΕ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗ ΓΙΟΡΤΗ,ΠΟΥ ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ Κ ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΓΙΟΡΤΗ ΗΤΑΝ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ Κ ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.

  11. Κανει και προπαγανδα για το μεταναστευτικο:
    Aποσπασμα απο το παραπανω:
    “Μπόρεσαν επίσης, σε μεγάλο βαθμό, ακαθοδήγητοι και χωρίς θεσμική στήριξη, να απορροφήσουν και να ενσωματώσουν στο σχολείο τα παιδιά των μεταναστευτικών κυμάτων κατά τα τελευταία 25 χρόνια.
    Αν λοιπόν στους δύο αιώνες της ελληνικής ανεξαρτησίας, η εκπαίδευση υπήρξε ο κεντρικός άξονας της εθνικής χειραφέτησης και της κοινωνικής προόδου, μπορεί σήμερα η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση να αποτελέσει τη δύναμη εκείνη που θα βγάλει την ελληνική κοινωνία από τη βαθειά κρίση, που θα τη βοηθήσει να ανταπεξέλθει με ανθρωπισμό και αξιοπρέπεια στις νέες κρίσιμες συνθήκες που ορίζει η προσφυγική κρίση;

    Ενταξει εννοειται ουτε λεξη για εκκλησια.

  12. ΖΗΤΩ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ
    ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΟΠΟ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΙΣΛΑΜΟΠΟΙΗΘΕΙ Η ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΡΓΑΤΕΣ ΤΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ.
    Οπου τους βρειτε …….ξερετε τι πρεπει να κανετε…

  13. OTAN EΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΛΕΝΕ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ????ΟΤΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΔΙΔΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΧΩΜΑΤΑ ΣΕ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ???ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΛΕΝΕ ΕΔΩ ΚΑΙ 7 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΜΙΑ ΜΠΟΥΡΔΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΑ ΨΕΜΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΑΣΚΑΡΕΜΕΝΑ ΜΕ ΔΕΞΙΕΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΕΣ ΠΡΟΒΙΕΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ??????ΣΑΝΟ…ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *