13:43 - 03/04/2018

ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΣΤΑ ΜΑΓΙΑ

Διαφημίσεις

Στο παρακάτω ακουστικό video θα ακούσουμε απόσπασμα διαλόγου του γέροντα ιωάννη με κάποιον αδερφό μας που πλανήθηκε με μαγείες. Ο εν λόγω αδερφός έπεσε θύμα κάποιων τσαρλατάνων που τον έπεισαν ότι μπορεί να μιλά μέσω ενός εκκρεμούς με τον αρχάγγελο Μιχαήλ. Τον έπεισαν ότι του κάνουν μάγια και τον επιβουλεύονται. Βέβαια, αυτοί που τον πλάνεψαν, τον έβαλαν να πάρει τα διάφορα «ειδικά» υλικά τους, και μέχρι τώρα έχει πληρώσει μερικές εκατοντάδες ευρώ.

Το ίδιο φαινόμενο το συναντάμε δυστυχώς και στους κύκλους διαφόρων «ορθοδόξων» ιερέων. Αυτό είναι το κτιστό πνεύμα της μαγείας, το ψεύδος των τεκτόνων του ναού της κατάρας του ανθρώπου· φαντασίας γεννήματα …ψυχασθενές πνεύμα στα πιστεύω των νεκρών από γνώση Χριστού.

Από την μια, πώς ένας ιερέας βαπτίζει τον άνθρωπο τον Χριστό («όποιος Χριστόν εβαπτίσθη, Χριστόν ενενδύθη») και μετά του λέει πως είναι κάτι άλλο από Αυτόν; Τι δουλειά έχει το Φως με το σκοτάδι, την άγνοια της γνώσης του Φωτός; Από την άλλη κάθε Ορθόδοξος πώς πιστεύει στα μάγια, το σκότος, όταν ο Θεός του είναι Αυτός που νίκησε το σκότος;

Στην μεν πρώτη περίπτωση για τους ιερείς αποτελεί θανάσιμο αμάρτημα, για τους δε δεύτερους είναι μεγίστη πλάνη και κατάργηση του βαπτίσματός τους. Ελπίζω ο διάλογος που θα ακούσετε να αποτελέσει εφαλτήριο μετανοίας και αφύπνισης για όσους την έχουν πατήσει.

Αποκάλυψη Ιωάννη, Ἐπιστολὴ πρὸς τὴν ἐκκλησίαν τῆς Λαοδικείας (η δίκη του λαού): 17 « Ὅτι λέγεις ὅτι πλούσιός εἰμι καὶ πεπλούτηκα καὶ οὐδενὸς χρείαν ἔχω, καὶ οὐκ οἶδας ὅτι σὺ εἶ ὁ ταλαίπωρος καὶ ὁ ἐλεεινὸς καὶ πτωχὸς καὶ τυφλὸς καὶ γυμνός».

https://youtu.be/JgRnabc64HY

SOCRATESNIOS



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • Select Your Subscription Plan

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας

Σχόλια Αναγνωστών (46)

  1. Η μαγεία δεν υπάρχει, να μην την πιστεύετε και μη διαβάζετε σχετικά απόκρυφα βιβλία. Αφήστε μόνο εμάς τους Ελιτιστές να πειραματιζόμαστε μυστικά με αυτήν. Η Δύναμη πρέπει να βρίσκεται μόνο στα δικά μας χέρια.

  2. ΑΔΕΛΦΕ Η ΜΑΓΕΙΑ,ΚΑΙ Η ΜΑΓΓΑΝΙΑ ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ,ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΘΕΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥΝ ΧΡΕΙΣΤΟΝ.
    ΤΙ ΑΛΛΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ,ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΛΑ ΓΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟ.
    ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΝΟΙΩΣΕΙ ΤΟΝ ΧΡΕΙΣΤΟ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥΣ,ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
    ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΕΙΣΤΟΣ ΝΙΚΑ,ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΔΙΑΣΚΟΡΠΑ,ΤΟ ΔΙΑΒΟΛΟΝ ΚΑΤΑΠΑΤΑ,ΚΑΙ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΔΗΓΑ.
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΔΕΛΦΙΑ,ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΕΙΣΤΟΣ ΝΑ ΒΑΣΙΛΕΥΣΕΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.
    ΑΜΗΝ.

  3. ο διαβολος ειναι κτισμα !! μια του χωνεις συντριμια τον καμνεις !!! ολα ειναι μεσα μας το καλο και το κακο !! αν ζηταμε το κακο να συμβει θα συμβει και ταντιθετο !!!

  4. Αυτό το κατάλαβα από τη πρώτη φορά που άκουσα τον ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΙΩΑΝΝΗ επειδή είχα και εγώ την ίδια πλάνη αλλά δεν βρέθηκε κάποιος να μας τα πεί τόσο Θεόπνευστα όπως ο γέροντας.Καλο αγώνα ελπίζω να τα πούμε από κοντά Αδερφέ μου(SOCRATESNIE.N)

  5. πατήρ ΜΑΞΙΜΟΣ ΒΑΡΒΑΡΗΣ 26-10-1996 : Περί μαγείας (αποσπάσματα) απο την εκπομπή της ελένης μενεγάκη

    • ΤΑ ΜΑΓΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΕΙΣ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΘΕΟΥΡΓΕΙΣ. ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΜΑΞΙΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. “ΘΕΟΙ ΕΣΤΕ” ΛΕΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ !!!!!!

      • Ντροπή σου να βγάζεις τον Μάξιμο ψεύτη! Λοιπόν θα πας στην κόλαση, στις 8/4/2018. Κρίμα που έχασες την ψυχή σου.

        • Ο ΜΑΞΙΜΟΣ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΑΚΗ ΑΠΟ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ 2α ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟ 2012 ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ…

          • ο μαξιμος ειν λολος ολιγον !! πεφτει εξω σε πολλα !! ειν πλανος !! δε μαρεσει η φατσα του κι αυτα που λεγει εχουν ψεμα πολυ !!

      • ΚΟΚΚΙΝΟΓΡΑΜΜΑΤΟΥΛΗΣ ΓΙΔΟΒΟΣΚΟΣ 04/03/2018 @ 10:31 ΜΜ

        socratesnios Η αποψη μου για τον π.Μαξιμο κ γι’αυτα που λεει περι Δευτερας Παρουσιας δεν ειναι κ η καλυτερη.στη συγκεκριμενη ομως περιπτωση τι ειπε κ λες οτι ειναι εκ του πονηρου?τι το αντιθετο ειπε απο αυτα που διδασκει η ορθοδοξια εδω κ 2000 χρονια?λες οτι τα μαγια υπαρχουν μονο εαν το πιστεψεις.ο διαβολος υπαρχει μονο εαν τον πιστεψεις?για εναν αθεο υπαρχει ο διαβολος?στο κεφαλι του δεν υπαρχει ουτε Χριστος ουτε διαβολος,στην πραγματικοτητα τι συμβαινει ομως,υπαρχει?

        • ΓΙΑΤΡΟΣ 04/04/2018 @ 12:29 ΠΜ

          Κοκκινογραμματούλη την καλημέρα μου και καλό μήνα, και σε όλους όσους διαβάζουν. Κάποτε έβγαινες με κόκκινα γράμματα και δεν γνωρίζαμε και γιατί. Τώρα φιλαράκι που βγαίνεις με μαύρα μήπως πρέπει να αλλάξεις το name και να το κάνεις Μαυρογραμματούλης γιδοβοσκός;

          • ΚΟΚΚΙΝΟΓΡΑΜΜΑΤΟΥΛΗΣ ΓΙΔΟΒΟΣΚΟΣ 04/04/2018 @ 1:52 ΜΜ

            Γεια σου φιλε Γιατρε,καλο μηνα κ καλη Ανασταση να εχουμε.δεν αλλαζω το name διοτι μου το εδωσες εσυ νονε χεχε!!τα χαιρετισματα μου κ στη νονα μου Αθηνουλα(για το Γιδοβοσκος)

        • ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ: ΤΑ ΜΑΓΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΤΑ ΠΙΣΤΕΨΕΙΣ. ΤΟ ΚΑΚΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΕΙΣ. ΑΥΤΑ ΟΤΑΝ ΤΑ ΠΙΣΤΕΨΕΙΣ ΤΑ ΓΕΝΝΑΣ, ΤΑ ΘΕΟΥΡΓΕΙΣ. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΗΓΗ ΑΓΑΠΗΣ ΚΙ ΟΧΙ ΣΚΟΤΟΥΣ. ΩΣ ΘΕΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΟΜΩΣ Ο,ΤΙ ΠΙΣΤΕΨΕΙΣ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ. Ο ΜΑΞΙΜΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΤΕΙ ΣΩΣΤΑ. ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΠΛΑΝΗΘΗΚΑΝ ΚΙ ΠΙΣΤΕΨΑΝ ΣΕ ΜΑΓΕΙΕΣ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΕΜΠΕΡΔΕΨΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΙΣ ΓΡΑΦΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥΣ. ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ Ο ΡΑΣΟΦΟΡΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑΠΡΟΣΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ. ΕΔΩ Ο ΜΑΞΙΜΟΣ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΜΑΓΙΑ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΤΟ ΠΩΣ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ.

        • Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΠΑΝΤΑ ΕΝΤΟΣ ΗΜΩΝ. Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ, ΟΠΩΣ ΠΑΡΕΘΕΣΑ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ ΜΟΥ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΑ ΑΠΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΔΙΑΒΑΛΛΕΙ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΕΙΣ. ΣΤΟΝ ΑΘΕΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΠΑΝΤΑ Ο ΘΕΟΣ, ΑΛΛΑ Ο ΙΔΙΟΣ ΩΣ ΘΕΟΣ ΘΕΟΥΡΓΕΙ ΤΟΝ ΕΓΩΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑΠΕΙΝΩΝΕΤΑΙ. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΤΟΝ ΘΕΟΝ.

          • ΚΟΚΚΙΝΟΓΡΑΜΜΑΤΟΥΛΗΣ ΓΙΔΟΒΟΣΚΟΣ 04/04/2018 @ 2:49 ΜΜ

            Καλησπερα socratesnios.καταρχην δεν πιστευω οτι ειμαι Θεος,ουτε εγω ουτε κανενας ανθρωπος.εχουμε τη δυνατοτητα για Θεωση ομως κατα χαριν.ο Θεος ειναι αγαπη,η αγαπη ομως δεν ειναι Θεος.κατ’αναλογια ο διαβολος ειναι αιρετικη διδασκαλια,η αιρετικη διδασκαλια δεν ειναι ο διαβολος.αυτο διδασκει η Εκκλησια κ οι Αγιοι Πατερες ανεκαθεν.μιλανε για οντοτητα με υποσταση η οποια ”γεννησε” το κακο.εαν δεν υπαρχει η οντοτητα με υποσταση απο που προηλθε το κακο?απο Τον Θεο?δεν ξερω,δεν παιρνεις σαφη θεση.μιλας με γριφους οπως ο στρειντζερ κ δεν τα μπορω αυτα.για μενα ”ενα κ ενα κανουν δυο”.υπαρχει ο διαβολος σαν οντοτητα ναι η ου?σε ειχα ρωτησει εαν βλεπεις την Καινη Διαθηκη θεοσοφιστικα κ εννοουσα συμβολικα.μιλαει για οντοτητα σατανα.πως το εννοει για σενα,συμβολικα?υπηρχε ο Αρχαγγελος εωσφορος ναι η οχι?απλα κ χωριατικα

          • ΣΩΤΗΡΙΑ 04/05/2018 @ 8:33 ΜΜ

            ετοιμαζόμουν να γράψω κάτι σχετικά με αυτό που λες ότι είμαστε θεοί, αλλά με κάλυψε ο κοκκινογραμματούλης γιδοβοσκός.

    • ΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΠΙΣΤΟΣ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΣΑΦΩΣ. ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΟΜΩΣ ΑΝ Ο ΘΕΟΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ;

      • ΓΙΔΟΒΟΣΚΕ…ΕΧΩ ΣΗΚΩΣΕΙ ΤΟΣΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΡΩΤΟΠΩ. ΔΕΣ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΑΛΟΓΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ, ΔΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΙΑΔΙΚΗ ΔΟΓΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΩ ΣΗΚΩΣΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ.

        • ΚΟΚΚΙΝΟΓΡΑΜΜΑΤΟΥΛΗΣ ΓΙΔΟΒΟΣΚΟΣ 04/06/2018 @ 12:01 ΠΜ

          Socratesnios βρηκα το σχετικο με την Τριαδικη Δογματολογια που μου ειπες.λογικα θα ηθελες να διαβασω τον προλογο(αν και εριξα μια γρηγορη ματια σε ολοκληρο το κειμενο) με την επιστολη του δικηγορου.δεν ξερω τι καταλαβες για μενα,δεν ειπα ποτε οτι ο διαβολος ειναι θεος.για να το πω κ λαικα ”δεν κλανει μια” μπροστα στον Θεο.ενα κτισμα Του ειναι.τιποτα απολυτως δεν μπορει να Του κανει.ουτε ειναι πανταχου παρων(κινειται με ασυλληπτες για εμας ταχυτητες κ απο αυτη την αποψη μπορει να ειναι σε πολλα μερη μαζι),ουτε ξερει κατι για το μελλον(λογο πειρας μπορει να προβλεψει),τιποτα τετοια.το μονο που μπορει να κανει ειναι να προσπαθει να διωξει μακρια απο Τον Θεο το αγαπημενο Του δημιουργημα τον ανθρωπο.σαν ορθοδοξοι δεν πιστευουμε σε δυο Θεους,του καλου κ του κακου.αλιμονο!!σε ενα σημειο εγραφε κατι ο δικηγορος με το οποιο συμφωνω απολυτα.ο ανθρωπος δινει πολυ αξια στον διαβολο(δεν αμφιβαλλω οτι εχει δυναμη) με αποτελεσμα να ξεχναει Τον Θεο.σημερα αυτο φαινεται πολυ απο το οτι πολυς κοσμος ασχολειται με τα εσχατολογικα σε υπερβολικο βαθμο.τωρα θα ερθει ο αντιχριστος,αυτος ειναι ο αντιχριστος κτλ κτλ(ειδικα του παλαιου ημερολογιου).λες κ θα νικησουμε τον διαβολο με κεφαλοκλειδωμα η με απερκατ.το μοναδικο οπλο που εχει ο ανθρωπος ειναι η πιστη του στον Ιησου Χριστο.πιστη ομως οχι μονο στα λογια κ εδω θα προσθετα κ σωστη πιστη(οχι ενας μεγαλος διδασκαλος κ κατι τετοια).εαν το βλεπεις καπως ετσι το θεμα με τον διαβολο τοτε συμφωνουμε.θα ηθελα ομως μια ξεκαθαρη απαντηση(εαν υπαρχει σαν οντοτητα.νομιζω δεν χρειαζεται να γραψεις καμια εκθεση,ενα ναι η οχι).κ για τα μαγια,εαν πιστευεις οτι υπαρχουν.γιατι εγραψες οτι υπαρχουν μονο εαν τα πιστεψεις.πως το εννοεις ακριβως?ας υποθεσουμε οτι ειμαι μεσα σε ενα θωρακισμενο αμαξι κ απ’εξω πεφτουνε πιστολιες.μεσα στο αμαξι(Εκκλησια Του Χριστου) δεν προκειται να παθω τιποτα απο τις σφαιρες(μαγια).αυτο δεν σημαινει ομως οτι εξω δεν πεφτουνε βροχη οι σφαιρες κ αμα βγω εξω δεν θα φαω καμια αδεσποτη(ισως κ μεσα,εαν το επιτρεψει ο Κυριος για λογους που γνωριζει Αυτος,να περασει καμια σφαιρα).στην Παλαια Διαθηκη εχουμε την ιστορια του Ιωβ.δεν ητανε πιστος?κ ομως ο Κυριος επετρεψε στον διαβολο να του κανει την ζωη μαρτυριο.ετσι κ με τα μαγια.μπορει καποιος να ειναι πολυ πιστος αλλα για λογους που δεν μπορουμε να φανταστουμε ο Κυριος να επιτρεψει να πειραχτει.ειδα κ το σχολιο σου παρακατω με τον φιλο εωσφοριστη.προφανως καταλαβα λαθος αυτο που του εγραψες κ ετσι ηταν αστοχο το δικο μου σχολιο

  6. ΣΩΤΗΡΙΑ 04/03/2018 @ 7:32 ΜΜ

    γράφεις:”
    Τον έπεισαν ότι του κάνουν μάγια και τον επιβουλεύονται. Βέβαια, αυτοί που τον πλάνεψαν, τον έβαλαν να πάρει τα διάφορα «ειδικά» υλικά τους, και μέχρι τώρα έχει πληρώσει μερικές εκατοντάδες ευρώ.
    Το ίδιο φαινόμενο το συναντάμε δυστυχώς και στους κύκλους διαφόρων «ορθοδόξων» ιερέων.”
    σ’αυτό το σημείο διαφωνώ. εκτός αν εννοείς κάποιους που εμφανίζονται ως ιερείς ενώ δεν είναι. μέχρι στιγμής δεν έχω συναντήσει ή ακούσει για ορθόδοξο ΙΕΡΕΑ -κι όχι μαιμού- που να κάνει τέτοια πράγματα.
    στις περισσότερες περιπτώσεις κάποιοι τσαρλατάνοι εκμεταλλεύονται κόσμο και τις κακοτυχίες τις αποδίδουν σε μάγια ζητώντας χρήματα για να απαλλάξουν τον δύσμοιρο από τα δεινά.
    από την άλλη πλευρά, σε κάποιες περιπτώσεις ενδέχεται να υπάρχουν σκοτεινές ενέργειες εναντίον προσώπου, μαγεία. καλό θα είναι βεβαίως να απευθυνθεί στον Ιατρό των πάντων, το Χριστό και τον πνευματικό του κι όχι σε μέντιουμ και τσαρλατάνους.
    ενδιαφέρον βρήκα το ακόλουθο άρθρο σχετικά και το παραθέτω:
    https://www.impantokratoros.gr/0F697EDA.el.aspx

    • ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ, ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΟΜΩΣ. ΠΟΛΛΟΙ ΡΑΣΟΦΟΡΟΙ ΛΕΝΕ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ “ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΣΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΜΑΓΙΑ”. ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΕΠΙΤΗΔΙΟΙ. ΟΠΟΙΑ ΚΑΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΙ ΑΝ ΓΕΝΝΑΤΑΙ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΝ Ο ΑΛΛΟΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΙΣΤΕΨΕΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ.

      • πολλοι πατερ και ατομακια που ψαχνουν βουρλα να μαδισουν βρισκουν χαζους αφελεις!! τους σοκαρουν με περιεργα πραγματα που λεγουν πετανε κατι τετια για μαγειες και αυτα και αρμεγουν θυματα !! αυτοι που λεν εχεις μαγεια κατσε να στα βγαλω και δωσε λεφτα ειναι πλανοι και συμφεροντολογοι !!!

  7. giorgos1962real. 04/03/2018 @ 9:52 ΜΜ

    Να συμφωνησω με τον γεροντα ??Να διαφωνησω??Συγουρα παντως ο Λογος Του Θεου δεν εκπροσωπειται ,ουτε απο τον αντιχριστο παπα ,ουτε απο τον Ιερωνυμο ,ουτε απο τον αποστατη Βαρθολομαιο..Ο Ιερωνυμος βγαζει τον σταυρο του για να μην θιξει την θρησκευτικοτητα των Λαθροεισβολεων Ισλαμιστων κατα την διαρκεια της επισκεψης του σε hot spot..Ετσι ομολογης Χριστο Ιερωνυμε?? Ο συγχρονος νεομαρτις του Χριστου Ευγενιος Ροντιονοφ 23/5/1996 ο οποιος αρνηθηκε να βγαλει τον Σταυρο του αιχμαλωτος Τσετσενων ανθρωπομορφων ισλαμιστικων τερατων,υπεστη φρικτα βασανιστηρια για την πιστη του Χριστου ,για αυτον τον Σταυρο ,που εσεις βγαλατε απο πανω σας με περισση ευκολια εκπροσωπε τρομαρα σου Του Χριστου!!18χρονων παλληκαρι δεν σκεφτηκε ουτε λεπτο τα νιατα του ,παρα μονο πως να ομολογηση Χριστο,Ιερωνυμε αποστατη που μονο Χριστο δεν ομολογης!!Τιμη και Δοξα αιωνια στο παλληκαρι!!Αγιε Ροντιονοφ πρεσβευε υπερ ημων!!Και συ Βαρθολομαιε Εωσφοριστη ,νεοεποχιτη ,που δεχεσε το κορανι του ψευδοπροφητη μωαμεθ ως ιερο,τι εκπροσωπεις ακριβως??Οταν συμπροσευχεσε με ισλαμιστες ραββινους ζωροαστρες,ινδουιστες βουδιστες,ινδιανους,μαγους,σατανιστες,προς τα που εχετε στραμμενες τις πνευματικες σας κεραιες?? Προς τον Απειρο πανταχου παροντα Τριαδικο θεο,η προςτον πλανο κοσμοεξουσιαστη του κοσμου αποστατη εωσφορο?Εχετε συνειδητοποιηση τι φρικτη τιμωρια σας περιμενει,μετα θανατο??Κυριος και Θεος μας Ιησους Χριστος,δεν φερθηκε διπλωματικα,ουτε συμπροσευχηθηκε ,με τους ειδωλολατρες,της εποχης του ,ουτε συναψε διπλωματικες σχεσεις,με τους Ιουδεις και Φαρισαιους της εποχης,του!!Προτιμησε Τον Σταυρο Του Μαρτυριου Αποστατη Βαρθλομαιε!!Λετε αυτος ο συμπαθης γεροντας να ειναι ενας εκλεκτος του Θεου??Ως ενας πρωην ερευνητης του αποκρυφου δεν αποκλειω τιποτα !!Στο κατω κατω της γραφης ποιος ειμαι εγω ο σκατοψυχης,που θα κρινει τον γεροντα..Ανδριζου Ιωαννη !!Ερχετε η ωρα!!Οποιος και να εισαι!!Απαλλαξε μας απο την καταχνια του εωσφορου!!

  8. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ, ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΟΜΩΣ. ΠΟΛΛΟΙ ΡΑΣΟΦΟΡΟΙ ΛΕΝΕ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ “ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΣΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΜΑΓΙΑ”. ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΕΠΙΤΗΔΙΟΙ.

  9. Αλήθεια γέροντα; Δεν υπάρχει η Μαγεία; Αφού εσύ ο ίδιος με τα λεγόμενά σου παραδέχεσαι ότι υπάρχει. Λες ότι είμαστε Θεοί και έχουμε όλη τη δύναμη μέσα μας, πολύ σωστό αυτό! Ως Σατανιστής αυτό πιστεύω κι εγώ, η μαγεία λειτουργεί διότι εγώ κάνοντας μια τελετή οραματίζομαι το αποτέλεσμα μου θέλω και στέλνω την αντίστοιχη ενέργειά μου για να συμβεί. Έχω δέσει γυναίκες ερωτικά με μαγεία, έχω βοηθήσει τον εαυτό μου και φιλικά μου πρόσωπα με μαγεία και έχω «τελειώσει» μερικούς ανθρώπους με τη μαγεία, με λίγα λόγια «πέθαναν με νόμιμο τρόπο». Έκανα τελετή και μετά από μήνες ο άλλος πήγε και τράκαρε μόνος του σε μια κολόνα και σκοτώθηκε, άλλος πέθανε αργά από καρκίνο, ενώ ένας άλλος αυτοκτόνησε διότι του έστελνα συχνά νοητικές υποβολές όταν κοιμόταν γνωρίζοντας τα αδύνατά του σημεία ως χαρακτήρας. Με τη μαγεία μπορείς να σκοτώσεις, να βοηθήσεις και να δέσεις ερωτικά ένα άλλο πρόσωπο. Δεν υπάρχει Σατανάς, δαίμονες ή άλλες εξωτερικές δυνάμεις, όλα αυτά είναι συμβολικά. Ο Μάγος ως Θεάνθρωπος έχει τη δύναμη να κάνει αυτά τα θαύματα με τη θέλησή του. Αν έχεις πραγματικό μίσος για έναν άνθρωπο, τότε φτιάξε μια τελετή καταστροφής, οραματίσου το θάνατο του άλλου και φόρτισε τη σκέψη σου με θυμό. Η καλύτερη ώρα για τα ξόρκια είναι τα χαράματα και φυσικά όταν ο άλλος κοιμάται, διότι τότε ο άνθρωπος είναι ευάλωτος στις ενέργειες και τις υποβολές του μάγου. Η δύναμη είναι μέσα μας! Να τονίσω φυσικά ότι στο Σατανισμό δεν υποστηρίζουμε τις εγκληματικές ενέργειες, οπότε καταδικάζουμε κάθε παράνομη πράξη και κάθε φυσική πράξη που οδηγεί σε δολοφονία. Ο μόνος αποδεκτός τρόπος για να σκοτώσεις, είναι μόνο μέσω της Ψυχικής/Πνευματικής σου δύναμης. Το να χρησιμοποιεί ένας άνθρωπος τη δύναμη της ψυχής του δεν είναι παράνομο, αλλά αναφαίρετο δικαίωμα. Όταν κάποιος σου κάνει ένα κακό, τότε λειτουργεί σαν μαζόχας, είναι σαν να ζητάει την καταστροφή του, άρα είναι υποχρέωση κάθε σωστού μάγου να δολοφονεί με Ψιονικό τρόπο (εξ αποστάσεως) τους εχθρούς του. Μόνο αυτός είναι ο νόμιμος δρόμος, ενώ μια φυσική πράξη θα οδηγούσε στη φυλακή κι εμείς που εκτιμούμε την ελευθερία μας δε θα θέλαμε να βρεθούμε εκεί. Η Σατανική Βίβλος μας δείχνει το δρόμο για το πώς να κάνουμε όλες αυτές τις επικλήσεις και μας υπενθυμίζει ότι ο άνθρωπος μπορεί να ελέγξει τις δυνάμεις της φύσης που θεωρούνται σκοτεινές/μυστικές. Τίποτα δεν είναι υπερφυσικό όμως, όλα είναι φυσικά. Και για όσους νομίζουν ότι διαβάζοντας την Satanic Bible θα γίνουν αυτόματα μάγοι, να ξέρουν ότι είναι πολύ γελασμένοι διότι δεν είναι τόσο απλό. Χιλιάδες έχουν κάνει σατανικές τελετές χωρίς να δούνε κανένα αποτέλεσμα, διότι ξέχασαν ότι αυτοί είναι ο μοναδικός παράγοντας που θα κάνει την τελετή τους επιτυχημένη ή αποτυχημένη και δυστυχώς δεν κατανόησαν το πώς λειτουργεί η μαγεία! Νόμιζαν ότι διαβάζοντας απλά κάποια λόγια, θα γίνει τίποτα σαν τις ταινίες με τον Χάρι Πότερ! Μπέρδεψαν τις ταινίες με την πραγματικότητα. Οι λίγοι που κατανοούν τους νόμους της μαγείας και έρχονται σε αρμονία με τη φύση, μπορούν να κάνουν το θέλημά τους πραγματικότητα, μπορούν και θεουργούν! Κι ένα μεγάλο μυστικό είναι ότι δεν χρειάζεται η τελετή να είναι Σατανική! Θα μπορούσε η τελετουργία να έχει άλλο υπόβαθρο, να περιλαμβάνει άλλα σύμβολα, άλλα αρχέτυπα και διαφορετική φαντασία. Ο Σατανάς αποτελεί φαντασία και ανθρώπινο κατασκεύασμα, θα μπορούσε λοιπόν μια τελετή να έχει διαφορετικό φόντο και θεματική κατηγορία και πάλι να είναι επιτυχημένη διότι ο άνθρωπος είναι ο Θεός. Τέλος να ξέρετε ότι δεν υπάρχει κάρμα, ούτε νόμος της επιστροφής! Κάντε λοιπόν ότι επιθυμείτε, διότι η μαγεία γυρνάει πίσω μόνο αν νιώσεις τύψεις για ένα αποτέλεσμα που έφερες!

    • ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ. Ο ΠΛΑΤΩΝ ΕΛΕΓΕ “ΟΥΔΕΙΣ ΕΚΩΝ ΚΑΚΟΣ”. ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.

      • ΚΟΚΚΙΝΟΓΡΑΜΜΑΤΟΥΛΗΣ ΓΙΔΟΒΟΣΚΟΣ 04/04/2018 @ 3:09 ΜΜ

        ο Αποστολος Παυλος ελεγε ”πριν γνωρισω Τον Χριστο ηθελα να κανω καλο κ εκανα μονο κακο.μολις γνωρισα Τον Χριστο ηθελα να κανω κακο κ δεν μπορουσα,εκανα μονο καλο”.ο Θεος δεν ειναι ”βουδιστικων προδιαγραφων”,ενα κερμα με δυο οψεις.ειτε με Τον ΕΝΑ θα εισαι ειτε με τον αλλο.ειναι μεγαλη πλανη αυτο που λες στον φιλο εωσφοριστη.μου θυμιζει μια ταινια(νομιζω της marvel) με ενα ”ηρωα”(dr strange,καπως ετσι) που περνουσε το μηνυμα ”οκ,παρε δυναμη απο το κακο αλλα κανε καλο με αυτη τη δυναμη”

    • δαιμονισμενος 04/04/2018 @ 8:24 ΜΜ

      το κειμενο σου σατανιστη δειχνει εναν χαραχτηρα που ζει με αυταπατες…οτι γραφεις θα ηθελες πολυ κ να εχει συμβει. Προσπαθεις να φοβησεις αλλα τ κειμενο σου ειναι παιδιαστικο.αν κ γραφεις πραγματα που θα επρεπε να ασχοληθει μαζι σου εισαγγελεας σου προτινω να επισκεπτεις ενα ψυχιατρο. ειμαι σιγουρος οτι εχεις περασει ισχυρη ερωτικη απογοητευση. αντε κ καλες τελετες μαγε

  10. Αλήθεια γέροντα; Δεν υπάρχει η Μαγεία; Αφού εσύ ο ίδιος με τα λεγόμενά σου παραδέχεσαι ότι υπάρχει. Λες ότι είμαστε Θεοί και έχουμε όλη τη δύναμη μέσα μας, πολύ σωστό αυτό! Ως Σατανιστής αυτό πιστεύω κι εγώ, η μαγεία λειτουργεί διότι εγώ κάνοντας μια τελετή οραματίζομαι το αποτέλεσμα που θέλω και στέλνω την αντίστοιχη ενέργειά μου για να συμβεί. Έχω δέσει γυναίκες ερωτικά με μαγεία, έχω βοηθήσει τον εαυτό μου και φιλικά μου πρόσωπα με μαγεία και έχω «τελειώσει» μερικούς ανθρώπους με τη μαγεία, με λίγα λόγια «πέθαναν με νόμιμο τρόπο». Έκανα τελετή και μετά από μήνες ο άλλος πήγε και τράκαρε μόνος του σε μια κολόνα και σκοτώθηκε, άλλος πέθανε αργά από καρκίνο, ενώ ένας άλλος αυτοκτόνησε διότι του έστελνα συχνά νοητικές υποβολές όταν κοιμόταν γνωρίζοντας τα αδύνατά του σημεία ως χαρακτήρας. Με τη μαγεία μπορείς να σκοτώσεις, να βοηθήσεις και να δέσεις ερωτικά ένα άλλο πρόσωπο. Δεν υπάρχει Σατανάς, δαίμονες ή άλλες εξωτερικές δυνάμεις, όλα αυτά είναι συμβολικά. Ο Μάγος ως Θεάνθρωπος έχει τη δύναμη να κάνει αυτά τα θαύματα με τη θέλησή του. Αν έχεις πραγματικό μίσος για έναν άνθρωπο, τότε φτιάξε μια τελετή καταστροφής, οραματίσου το θάνατο του άλλου και φόρτισε τη σκέψη σου με θυμό. Η καλύτερη ώρα για τα ξόρκια είναι τα χαράματα και φυσικά όταν ο άλλος κοιμάται, διότι τότε ο άνθρωπος είναι ευάλωτος στις ενέργειες και τις υποβολές του μάγου. Η δύναμη είναι μέσα μας! Να τονίσω φυσικά ότι στο Σατανισμό δεν υποστηρίζουμε τις εγκληματικές ενέργειες, οπότε καταδικάζουμε κάθε παράνομη πράξη και κάθε φυσική πράξη που οδηγεί σε δολοφονία. Ο μόνος αποδεκτός τρόπος για να σκοτώσεις, είναι μόνο μέσω της Ψυχικής/Πνευματικής σου δύναμης. Το να χρησιμοποιεί ένας άνθρωπος τη δύναμη της ψυχής του δεν είναι παράνομο, αλλά αναφαίρετο δικαίωμα. Όταν κάποιος σου κάνει ένα κακό, τότε λειτουργεί σαν μαζόχας, είναι σαν να ζητάει την καταστροφή του, άρα είναι υποχρέωση κάθε σωστού μάγου να δολοφονεί με Ψιονικό τρόπο (εξ αποστάσεως) τους εχθρούς του. Μόνο αυτός είναι ο νόμιμος δρόμος, ενώ μια φυσική πράξη θα οδηγούσε στη φυλακή κι εμείς που εκτιμούμε την ελευθερία μας δε θα θέλαμε να βρεθούμε εκεί. Η Σατανική Βίβλος μας δείχνει το δρόμο για το πώς να κάνουμε όλες αυτές τις επικλήσεις και μας υπενθυμίζει ότι ο άνθρωπος μπορεί να ελέγξει τις δυνάμεις της φύσης που θεωρούνται σκοτεινές/μυστικές. Τίποτα δεν είναι υπερφυσικό όμως, όλα είναι φυσικά. Και για όσους νομίζουν ότι διαβάζοντας την Satanic Bible θα γίνουν αυτόματα μάγοι, να ξέρουν ότι είναι πολύ γελασμένοι διότι δεν είναι τόσο απλό. Χιλιάδες έχουν κάνει σατανικές τελετές χωρίς να δούνε κανένα αποτέλεσμα, διότι ξέχασαν ότι αυτοί είναι ο μοναδικός παράγοντας που θα κάνει την τελετή τους επιτυχημένη ή αποτυχημένη και δυστυχώς δεν κατανόησαν το πώς λειτουργεί η μαγεία! Νόμιζαν ότι διαβάζοντας απλά κάποια λόγια, θα γίνει τίποτα σαν τις ταινίες με τον Χάρι Πότερ! Μπέρδεψαν τις ταινίες με την πραγματικότητα. Οι λίγοι που κατανοούν τους νόμους της μαγείας και έρχονται σε αρμονία με τη φύση, μπορούν να κάνουν το θέλημά τους πραγματικότητα, μπορούν και θεουργούν! Κι ένα μεγάλο μυστικό είναι ότι δεν χρειάζεται η τελετή να είναι Σατανική! Θα μπορούσε η τελετουργία να έχει άλλο υπόβαθρο, να περιλαμβάνει άλλα σύμβολα, άλλα αρχέτυπα και διαφορετική φαντασία. Ο Σατανάς αποτελεί φαντασία και ανθρώπινο κατασκεύασμα, θα μπορούσε λοιπόν μια τελετή να έχει διαφορετικό φόντο και θεματική κατηγορία και πάλι να είναι επιτυχημένη διότι ο άνθρωπος είναι ο Θεός. Τέλος να ξέρετε ότι δεν υπάρχει κάρμα, ούτε νόμος της επιστροφής! Κάντε λοιπόν ότι επιθυμείτε, διότι η μαγεία γυρνάει πίσω μόνο αν νιώσεις τύψεις για ένα αποτέλεσμα που έφερες!

    • antisatanassasin 04/04/2018 @ 9:20 ΠΜ

      The Satanic Bible
      οταν θα σου ανοιγει τον ορθρο ο και καλα ανυπαρκτος Σατανας και θα σου ξεσκιζει τα σωθικα παρε με τηλεφωνο να σου θυμισω ποσο μακακας εισαι…..αν προλαβεις και δεν σε πετυχω σε καμια τελετη και σου τσακισω τα κοκκαλα οπως στους ομοιους σου….

      • Προσοχή 04/04/2018 @ 2:17 ΜΜ

        antisatanassasin να πας να σε κοιτάξει ένας ψυχίατρος! Έχεις ανάγκη από φαρμακευτική αγωγή, αφού φτάνεις στο σημείο να απειλείς τους συνανθρώπους σου. Ανεξιθρησκεία έχουμε και ελευθερία.

        • εσυ να πας φιλε στις βριξελες !!! εκει η μασονια και η νεα ταξη πραγματων κανει γλεντια μπες κι εσυ στον χορο !!!

  11. giorgos1962real. 04/03/2018 @ 11:41 ΜΜ

    Παραθετω απλως προς αναλυση και σκεψη αποσπασματα απο Προσευχη του Αγιου κυπριανου διαλυουσα τα μαγεια….Άν είναι δεδεμένος μέ μαγείας καί πονηρά έργα ή γοητείας ή από 72 γλωσσοφαγιών εστίν εμποδισμένος καί μαγευμένος καί εγκλείη 365 λόγια της Μαγείας άτινα έρχονται πρός βλάβην καί κατανάλωσιν τού δούλου τού Θεού (όνομα πάσχοντος) σύν παντί τώ οίκω αυτού…και ποιο κατω…Καί είτε εν τώ ουρανώ εισίν αί μαγείαι καί τά φαρμακεύματα εκείνα ή εν τή γή ή εν τή θαλάσση ή εν παντί τόπω καί εδάφει ευθύς τή ώρα ταύτη λυθήσονται καί καταργηθήσονται από τού δούλου τού Θεού (όνομα πάσχοντος) καί από παντός του οίκου αυτού καί ελευθερωθήσεται ο δούλος τού Θεού (όνομα πάσχοντος) καί πάς ο οίκος αυτού από πάσης ώρας πονηράς καί γοητείας ή οφθαλμών πονηρών ή φθόνου ή καταλαλιάς ή γλωσσοφαγιάς ή μαγείας ή φαρμακείας ή κατάρας ή αναθέματος ή αφορισμού καί πάσης βλασφημίας ή ενεργείας του.

    • ΛΕΣ Ο ΚΥΠΡΙΑΝΟΣ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΤΙ ΕΙΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΓΕΙΑ; ΤΟΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΑΠΤΙΣΜΑ ΜΑΣ;

      • ΣΩΤΗΡΙΑ 04/05/2018 @ 7:19 ΜΜ

        το βάπτισμά μας είναι Θεία Χάρη αγαπητέ socratesnios, όμως θα πρέπει και να τη διατηρήσουμε τη χάρη αυτή, κάτι που φαντάζομαι συμφωνείς. γιάυτό δε θα πρέπει να εφησυχάζουμε ποτέ, να εξομολογούμαστε, να κοινωνούμε, να ελέγχουμε τον εαυτό μας κλπ. όταν αυτά αδυνατίζουν από δικά μας σφάλματα ή παραλείψεις, τότε αν γίνει κάποια σκοτεινή ενέργεια εναντίον μας θα βρει πρόσφορο έδαφος. και δε θα σταθώ στη μαγεία, σκοτεινή ενέργεια είναι και μια άσχημη σκέψη που θα κάνουμε και στο τέλος αυτή θα γίνει πράξη -πχ. να βλάψουμε τον δίπλα. πιστεύω με το να στεκόμαστε μόνο στο βάπτισμα, να εφησυχάζουμε τον εαυτό μας και να ευλογούμε τα γένια μας κοινώς είναι επικίνδυνο για την πνευματική μας υγεία.και να μην ξεχνάμε ποτέ ότι είμαστε πλάσματα του Θεού, αυτός είναι ο δημιουργός ο μέγας, εμείς είμαστε κουκίδες που όταν ενωθούν οι ενέργειές τους μπορεί να βγάλουν ένα όμορφο ή ένα άσχημο παζλ, κάπως έτσι το νιώθω.Θεού επιτρέποντος πάντα

  12. ΑΔΕΛΦΙΑ ΑΦΟΥ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΣ ΕΒΡΑΙΟΚΡΑΤΕΙΤΑΙ,ΠΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟΝ ΙΗΣΟΥΝ ΧΡΕΙΣΤΟΝ.
    ΠΑΛΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΑΣ,ΘΑ ΞΑΝΑΔΟΘΕΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΑΡΟΣ,ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΑ ΤΟΥ ΕΠΙ ΤΗΣ ΓΗΣ ΙΩΑΝΝΗ ΤΟΝ ΕΚ ΠΕΝΙΑΣ,ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΘΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΙ ΖΗΤΑ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ,Ο ΑΙΩΝΙΟΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΑΣ ΘΕΟΣ ΛΟΓΟΣ ΣΑΡΚΩΘΕΙΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΕΙΣΤΟΣ.
    ΤΟΤΕ ΘΑ ΜΑΘΕΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ,ΟΤΙ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΤΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΑΣΩΤΙΑ,ΟΥΤΕ ΣΑΡΚΟΛΑΤΡΕΙΑ,ΟΥΤΕ,ΟΙΝΟΠΟΣΙΑ,ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΑΡΚΙΚΗ ΑΣΥΔΟΤΗ ΧΑΡΑ.
    ΑΛΛΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ,ΜΕΤΡΟ,ΚΑΙ ΠΛΗΡΗ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΛΗΣΙΟΝ ΜΑΣ.
    ΔΕΝ ΜΑΣ ΔΙΔΑΞΕ ΝΑ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΖΩΑ,ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΤΗΣ ΛΥΤΡΩΣΗΣ ΜΑΣ ΑΠ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΑΣ.
    ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΑΔΙΤΕΣ,ΤΥΦΛΟΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΥΡΟΜΕΝΟΙ ΑΠ ΤΑ ΠΑΘΗ ΤΟΥΣ,ΕΙΝΑΙ ΥΒΡΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΓΙΟΝ ΘΕΟΝ.
    ΠΑΣΧΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΑΠ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟΝ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ,ΓΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΔΕΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΧΑΡΑ,ΑΛΛΑ Η ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΣΑΡΚΑΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΑΠΟΛΑΥΣΗΣ ΑΥΤΗΣ.
    ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΔΕΛΦΙΑ,ΑΛΛΑ ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΕΔΟΘΗΣΑΝ ΠΡΟΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑ,Η ΟΠΟΙΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ.
    ΔΕΝ ΜΕΤΑΣΤΡΕΦΟΜΑΣΤΕ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΓΑΘΟΤΗΤΑ ΤΟΥ,ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ,ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΥΛΙΚΑ ΖΩΑ,ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΧΑΡΑ,ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ.
    ΟΧΙ Η ΑΝΑΣΤΑΣΙΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΕΙΣΤΟΥ,ΑΦΟΥ Η ΖΩΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΦΘΟΡΑ,ΟΥΤΕ ΘΑΝΑΤΟΝ,ΑΛΛΑ Η ΑΝΑΣΤΑΣΙΣ Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ,Η ΛΥΤΡΩΣΙΣ ΜΑΣ,ΑΠΟ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ,ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟΝ.
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΔΕΛΦΙΑ Η ΑΝΑΣΤΑΣΙΣ ΜΑΣ,ΚΑΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ,ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΑΦΥΠΝΙΣΗ ΟΛΩΝ.
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ,ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΟΛΩΝ ΣΑΣ,ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΚΟΙΛΙΕΣ ΣΑΣ.

  13. giorgos1962real. 04/04/2018 @ 7:18 ΠΜ

    βλεπω οτι ο Φιλος Σατανιστης εωςφοριστης συμφωνει με τον γεροντα σε πολλα…χμμμμ…..κανε με βασιλια της κολασης σου….χμμμμμ….Και τι εναι τοτε ο διαβολος ??Μια τουλπα??μια σκεπτομορφη υλοποιημενη απο καποιον με ισχυρη ενεργειακη αυρα θιβετιανο μαγο??

    • ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΤΙΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΩΝ ΣΑΤΑΝΑΝΘΡΩΠΩΝ. ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΟΥ ΔΙΔΕΤΑΙ ΑΠΟ ΣΑΤΑΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.

      • giorgos1962real. 04/04/2018 @ 8:23 ΜΜ

        Συμφωνω εν μερη,Socratesnie..Bεβαια σε καμμια περιπτωση δεν μπορω να συμφωνησω με καποιον Εωσφοριστη ,ουτε με αυτα που λεει ..Λιγη Αληθεια ανακατεμμενη αριστοτεχνικα με πολλη ψεμα!!Ισως εγω δεν μπορω να καταλαβω καλα τον γεροντα..

  14. giorgos1962real. 04/04/2018 @ 9:21 ΜΜ

    Κατι μου λεει οτι εισαι o Doctor o μεγαλοσαυρος..

  15. ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΘΕΟΙ. ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΑ ΖΩΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΜΟΡΦΗ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕ. “ΘΕΟΙ ΕΣΤΕ ΚΑΙ ΥΙΟΙ ΥΨΙΣΤΟΥ ΑΠΑΝΤΕΣ” ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΗ, ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ. ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΠΕ “ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ” ΑΝΑΣΤΗΣΟΥ…. ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΘ ΟΜΟΙΩΣΙΝ, ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΧΡΗΣΤΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΥΙΩΝ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ.

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*