CRH7EN concepts of online advertising, with message on keyboard.
Διαφημίσεις

Χιλιάδες ευρώ δαπανούνται μηνιαίως από επιχειρήσεις και ηλεκτρονικά καταστήματα για την διαφήμιση στο διαδίκτυο. Το πάνω από το 90% των εξόδων αυτών, διαμοιράζονται σε Google Adwords και σε μηχανές σύγκρισης τιμών όπως το skroutz και το bestprice. Οι καταστηματάρχες βλέπουν τις πωλήσεις τους να αυξάνονται και θεωρούν πως τα χρήματα που επενδύουν έχουν αποδόσει. Είναι όμως αυτή η πραγματικότητα;

Η διαφήμιση στηρίζεται στην επανάληψη. Βασικός κανόνας.

Όταν κάποιος διαφημίζεται στο Google Adwords στα αποτελέσματα των αναζητήσεων τότε πιθανόν να αυξήσει τις πωλήσεις του για όσο διάστημα διαφημίζεται. Όταν όμως σταματήσει την διαφήμιση τότε είναι σαν να μην υπήρξε ποτέ στην αγορά.

Το ίδιο ισχύει και για το skroutz και το bestprice. Νέες επιχειρήσεις βασίζουν τις πωλήσεις τους σε αυτές τις μηχανές, στηριζόμενοι στην επισκεψιμότητα των παραπάνω ιστοσελίδων. Στην πραγματικότητα καθιστούν τους εαυτούς ομήρους μιας ιδιωτικής επιχείρησης.

Προφανώς όλες οι παραπάνω υπηρεσίες κάνουν πολύ καλή δουλειά, και δεν μπορώ να αμφισβητήσω τα κίνητρά τους για προώθηση των επιχειρήσεων που συγκαταλέγουν στις ιστοσελίδες τους. Παρόλα έχω τις ενστάσεις μου.

Ερώτηση: Η Coca Cola έχει ανάγκη από διαφήμιση;

Απάντηση. Όχι. Και γιατί διαφημίζεται; Γιατί όπου υπάρχει φαγητό υπάρχει και το σήμα της Coca Cola; Γιατί όπου υπάρχει εκδήλωση είναι και εκεί; Γιατί είναι στα λεοφωρεία το logo της, στα περίπτερα ακόμα και σε bar βλέπεις σήμα της.

Για να σου υπενθυμίζει ότι η coca cola είναι εκεί. Όταν θέλεις να πιεις ένα αναψυκτικό υποσυνείδητα θα αναζητήσεις μια coca cola. Δεν θα πεις φέρε ένα αναψυκτικό. Θα πεις πιάσε μια coca cola. Αντίστοιχη περίπτωση είναι τα Jeep. Αχ και να είχα ένα Cayenne…

Έτσι πρέπει να σκέφτεται και ο καταστηματάρχης που διαφημίζεται. Σε ιστοσελίδα που μου ανήκει υπάρχει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα το οποίο διαφημίζεται μόνιμα σε μια θέση banner επί 6 μήνες. Τα banner αλλάζουν κατά καιρούς αναλόγως με τις προσφορές. Αλήθεια αν βγάλει το banner πόσοι θα θυμούνται ότι το κατάστημα πουλάει σεντόνια; Τι κληρονομιά του αφήνει αυτή η διαφήμιση;

Θα σας απαντήσω εγώ. Μηδενική. Και ο λόγος είναι οτι το banner ως έχει στοχεύει στο κλικ. Κι αυτό είναι τεράστιο λάθος. Καλά καλά δεν φαίνεται το logo. Κανείς λοιπόν από όσους το βλέπουν δεν έχουν συνδυάσει το logo του καταστήματος με τα σεντόνια, και άρα ποτέ δεν πρόκειται να σκεφτούν το κατάστημα όταν θα θέλουν να αγοράσουν…

Το Google Adwords και οι μηχανές σύγκρισης τιμών έχουν αποτύχει κατ’εμέ. Κάτι καινούργιο πρέπει να βγει στην αγορά που θα δώσει περισσότερη ώθηση στους διαφημιζόμενους αλλά και κίνητρα από τις ιστοσελίδες για να προωθήσουν τους διαφημιζόμενους. Μην τσιμπάτε. Πεταμένα λεφτά…

digispot



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek