Διά νά επαναγίνει Κράτος πρέπει νά καταργηθούν μέ μονοκονδυλιά τό 90% τών νόμων. Φύλαξε τό, θά χρειαστεί σ’ όλους… Μέρος 4
Όταν τινός προϊόντος η τιμή είναι διαχρονική καί διά Κράτους διατιμημένη, τότε δέν υφίσταται περιθώριον αισχροκέρδιας. Συνάμα, εάν υπάρχει μεγάλη παραγωγή πορτοκαλιών θά απαγορεύεται η εισαγωγή καρπών ανταγωνιστικών πρός τά εγχώρια πορτοκάλια ή καί ελλειπτική εισαγωγή μέ υπερτίμηση, ώστε νά προτιμηθεί η αγορά πορτοκαλιών καί η τιμή τού ξένου καρπού νά είναι δυσανασχετική αλλά καί είς αντίθετη περίπτωση νά μήν είναι αρκετή καί τόση ώστε νά αφήσει τά εγχώρια πορτοκάλια ή γαιόμηλα/πατάτες απώλητα. Οί μονάδες τού Κράτους νά διδάσκοντε είς τήν ευθειξία Ηθικής Υποστήριξης τών άλλων μονάδων τού Κράτους καί τού Γενικότερου Κράτους. Επιβίωση σημαίνει Αυτάρκεια. Όσον αυταρκέστερον είναι έναν Κράτος τόσον μακροβιότερον μπορεί νά είναι, καί είπαμε, νά κόβει χρήμα από τό πουθενά καί όχι νά χρησιμοποιεί τό χρήμα από τό πουθενά τής παγκόσμιας Τραπεζικής Λησταρχείας.
Ό παραγωγός νά έχει μέγιστον μικρότερον ποσόν χρηματικών απολαβών, εφόσον φύτευσε διά νά παράξει αντίστοιχου μέτρου παραγωγής, είτε έχει καταστροφές από τίς καιρικές συνθήκες είτε όχι καί εάν απλούστατα φυτεύει σέ καιρούς που μέ βεβαιότητα οί παραγωγές τού θά καταστραφούν αλλά μέ τήν βλέψη ότι θ’ αμοιφθεί ούτως ή άλλως, τότε η Κυβέρνηση νά τού αποδείξει τί θά φυτεύει που δέν επηρεάζεται από τούς έντοπους καιρούς. Χρειάζεται σκέψη καί γνώση, ευφυία καί αγάπη, από δένδρα έως βολβούς. Ώδε φαίνεται η Πατριωτική αγάπη καί μπορώ νά υποδείξω πολλές εναλλακτικές φυτείες ανά τόπους.
Ό,τι παράγεται εντόπια δέν θά εισάγεται από άλλη χώρα, εκτός εάν τά εντόπια δέν αρκούν διά νά τραφή ό Πανδήμος καί οί Περιηγητές καί τούτον μέχρις ότου εί δυνατόν αναπληρωθεί μέ περισσότερη εντόπια παραγωγή. Τό Κράτος πρέπει νά είναι αυταρκές όπως έναν δένδρον μέ τές ρίζες, τά φύλλα, τούς κορμούς καί τούς κλάδους. Δέν πρέπει τό Κράτος νά αναπνέει μέ φύλλα άλλου δένδρου ή ξένους πνεύμονες, αφού τό έπεισαν ή καί τό ίδιον λόγω προδοσίας ή βλακείας αυτοκατάστρεψε τούς πνεύμονες τού. Εάν έναν Κράτος ή Οργανισμός αντικαταστήσει όλα τά εσωτερικά όργανα τού μέ ξένα καί εχθρικά τότε είναι ανύπαρκτον ψευδοϋπαρκτόν καί συνάμα Μεταλλαγμένον σέ μή Κράτος ή καί Εικονικόν Κράτος μέ όλες τίς γνωστές καί άγνωστες πρός υμάς κυριολεξίες.
Γνωρίζετε όλοι σάς ότι καμμία ιατρική, παραϊατρική, ψευδοϊατρική ή καί δουρειόϊππη πράξη δέν είναι Ηθική νά γίνει επάνω είς τό σώμα καί τόν νούν σάς, χωρίς τήν συγκατάθεση σάς, αλλά καί μέ τήν συγκατάθεση σάς εάν τώ όντι δέν είναι Ιατρικής Ηθικής καί Ηθικής Ιατρικής. Ομοίως αυτά δέν πρέπει νά επιτρέπεται νά γίνουν επάνω είς τόν Νούν καί τό Σώμα τού Κράτους ημών, είτε σέ κάθε κύτταρον τής ήτοι Δημότην είτε είς τό Γενικότερον Συνολικόν ημών Κράτος! Παρακαλώ ευεκτιμείσθε τήν πυκνότητα τού υπερνοήματος, πολυνοήματος καί μονοσυγκεκριμμενονοήματος συνταυτοχρόνως τών λέξεων όπως μέ Αγάπη σάς παραθέτω χωρίς ίχνος προσωπικού χρηματικού συμφέροντος! Ευχαριστώ…
Τό συμπυκνωμένον νόημαν διά τούς μυημένους, γνωρίζουν, ότι είναι δυσνόητον ή καί νοητόν μετά από αφοσίωση χρόνου πρός αντίληψιν καί είναι ανόητον καί συνάμα μή νοητόν ήτοι κατ’ επανάλειψη δι’ άλλου λόγου ανόητον, είς τούς ανόητους. Η ανοησία παρέχει πάσα ευκολία, η ευνοησία παρέχει πάσα ευτυχία. Όσοι δέν γνώρισαν, δέν μυήθηκαν καί δέν γεύθηκαν τήν αληθινή ευτυχία, θεωρούν ώς τέτοια τήν ευκολία. Η ευκολία είναι η ευκολία τής απώλειας… Η επανάληψη όμοιων λέξεων είς τήν ίδια πρόταση μέ τέχνη ώστε κάθε φορά η ίδια λέξη νά παρέχει τό όμοιον νόημα αλλά συνάμα ιδιαίτερον διαφορετικόν συγγενές πρός τό νόημα τής λέξεως είναι η αρχή καί η Μυστική Μυσταγωγία τού Συμπυκνωμένου Νοήματος!…
Η ευτυχία καί η δυστυχία μπορεί νά είναι σωματική ή ψυχική, αμφότερη, ουδέτερη, ή έτερη πρός τό σώμα καί τήν ψυχή. Όστις νοεί μέ σαφήνεια τήν ευτυχία νοεί μέ σαφήνεια καί τήν δυστυχία, καί ούτος μπορεί νά αισθάνεται κάθε μία μέ πληρότητα καί πραγματιστική αληθινότητα τήν κάθε μία όταν βιώσει τήν κάθε μία.
Ό άνθρωπος που νοιώθει σωστά τήν ελευθερία είναι ό άνθρωπος που νοιώθει σωστά τήν δυστυχία. Όστις δέν μπορεί νά νοιώσει καί διαισθανθεί τό πέλαγος τής δυστυχίας, πέραν απ’ όσον ταξείδευσε, δέν μπορεί νά αφουγκραστεί τόν συναισθητόν όρον ελευθερία. Ό ευτυχής δυστυχής ανεπαίσθητος σκλάβος, τί ιδέα μπορεί νά έχει περί ελευθερίας; Εάν δέν συναισθάνεσαι τήν μέν δέν μπορείς νά συνειδητοποιείς τήν οίαν αντίστροφη καί δέ, μπορεί δέ μάλιστα νά εκλαμβάνει τήν ελευθερία ώς ανυπόφορη δυστυχία, δουλεία καί κακοπάθεια…
Η ελευθερία είναι μία επικύνδινη συνειδητότητα που οί εχθροί ημών θέλουν νά εξασφαλίσουν ώς βιωμένη έννοια μέσω τής πράξης ή τής σκέψης ή αμφοτέρων σύν καί τών εμπειριών τού καθενός. Η ελευθερία είναι συνειδητότητα καί όχι άμεση συναισθητότητα. Η συνειδητότητα τής ελευθερίας επέρχεται από τούς υπολογισμούς καί τόν Υπολογιστικόν Ισολογισμόν δυστυχίας καί ευτυχίας, αρχίζοντας πρός έκπληξιν σάς εάν δέν είσαστε μυημένοι σέ τοιαύτες περίεργες ατραπούς από τήν δυστυχία. Δέν μπορείς νά μετρήσεις τό μέγεθος τής ελευθερίας σού εάν δέν προμετρήσεις τό μέγεθος τής δυστυχίας σού καί δέν μπορείς νά γνωρίζεις τό μέγεθος τής ευτυχίας σού εάν δέν γνωρίζεις τό μέγεθος τής άθλιας καί απρεπούς δουλείας σού.
Ό χαζοχαρούμενος νομίζει ότι είναι ελεύθερος καί ευτυχής, αλλά μόλις συνειδητοποιήσει τήν αληθινή ευτυχία καί δυστυχία, τότε θρηνεί διά τήν βλακώδη ανελευθερία τού που ένοιωθε ώς ελεύθερη ευδαιμονία.
Η σύγχυση, ανεπεξεργασία καί αδιαλογία ή καί εξεχωρισία ψευδαίσθησης καί αληθαίσθησης δημιουργεί εικονικούς κόσμους έκτοτε, πρίν κατακλήσει τήν ζωή η εικονική ψευδοπραγματικότητα. Η αλήθεια είναι τόσον δυσδιάκριτη ώστε η συνειδητοποίηση συντρομάσσει καί περιτρομάζει μέ τήν πιθανότητα τής τρέλλας, εντούτοις, αυτό τό άκρως δυσάρεστον συναίσθημα είναι τό άνοιγμα τής πύλης πρός τήν ταπεινότητα που η ψευδαίσθηση εχθρικώς πρός στιγμή αποκαλεί τρέλλα!
Τό δίκαιον είναι ταπεινόν καί πανίσχυρον, η αλήθεια είναι αήττητη επειδή είναι δίκαιη. Τό δράμα τού δικαίου είναι η εξόντωση πάσας ψευδαίσθησης, η αυγή τής Αίσθησης! Νοιώθει ό άνθρωπος διά τού δικαίου τόσον δέος ώστε νά προσφεύγει είς τήν μοναδική ανόθευτη ελευθερία που υπάρχει, τήν Προσευχή!
Τό Κράτος δοκιμάζεται αλλά πρέπει νά έχει αναλλοίωτες Ηθικές τής Δικαιοσύνης Αρχές. Έναν διαλυμένον Κράτος μέ Αρχές ή καί μέ κύτταρα μέ Αρχές είναι αθάνατον καί αήττητον, έναν συμπαγές Κράτος μέ διαλυμένες Ηθικές τού Δικαίου Αρχές είναι μία νεκρή εικονική ηλεκτρονική ψευδαίσθηση άψυχων αφηρημένων εφήμερων χρωμάτων!…
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΙΑΣ
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice