ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :
Ας μιλήσουμε να πούμε την γνώμη μας…το συμβάν ΔΕΝ ήταν ατύχημα, ούτε τυχαίο γεγονός. Έχω μιλήσει με δικά μου άτομα που υπηρετούν στο Πολεμικό Ναυτικό….η υπόθεση “βρωμάει” και όσο θα περνά η ώρα θα πάνε να το κουκουλώσουν.!! Μέρες επετείου (του ΟΧΙ) που είναι θυμήθηκα τον τορπιλισμό της Έλλης.! Τορπιλίστηκε στις 15 Αυγούστου πάλι σημαδιακή μέρα για εμάς τους Έλληνες. Αυτό που δεν θα πούνε τα βοθροκάναλα είναι ότι το πλοίο Maersk Launceston, που τσάκισε το Ν/θ του Πολεμικού μας Ναυτικού, “Καλλιστώ”, ανήκει στην ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ εφοπλιστική εταιρία ΕSSBERGER με έδρα το Αμβούργο που τα γραφεία της είναι στον ποταμό Έλβα στην οδό Palmaille 45 !!!
Αυτό που λένε είναι ότι έχει πορτογαλική σημαία. Όποιος γνωρίζει εκεί την περιοχή είναι γνωστό ότι πρέπει να έχει συγκεκριμένους κόμβους γιατί είναι γύρω γύρω λιμάνια. Έχει νησιά και βραχονησίδες και η ταχύτητα των 16 κόμβων είναι απαγορευτική…Η John T. Essberger είναι η εταιρία! Για την ακρίβεια ονομάζεται Deutsche Afrika-Linien // John T. Essberger Group. Το πλοίο ανήκει στην Essberger !!! Πάντα ένας Γερμανός υπάρχει πίσω απο κάθε “αναποδιά” που συμβαίνει στην Ελλάδα.
DAL Deutsche Afrika-Linien GmbH & Co. KG / John T. Essberger GmbH & Co. Η KG (DAL / JTE)
Όμιλος εταιρειών με έδρα το Αμβούργο, από το 1924.
Ο όμιλος DAL / JTE είναι ιδιοκτήτης πλοίων και διαχειρίζεται διάφορες ναυτιλιακές εταιρείες και συναφείς ναυτιλιακές υπηρεσίες. Συνολικά απασχολεί 1200 έως 1300 άτομα παγκοσμίως.
Οικογενειακή επιχείρηση που διευθύνεται από την τρίτη γενιά των οικογενειών Essberger και von Rantzau. Η έδρα της εταιρείας είναι στο Palmaille στο Αμβούργο-Altona, βρίσκεται στον Έλβα και αποτελείται από ένα παλάτι του 18ου αιώνα και πολλά σύγχρονα κτίρια.
Κατά κύριο λόγο, η εταιρεία αποτελείται από τα ακόλουθα τρία μέρη:
1-Η ναυτιλιακή εταιρεία Deutsche Afrika-Linien διαθέτει υπηρεσίες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και εμπορευμάτων από την Ευρώπη προς τα Κανάρια Νησιά, την Ανατολική και τη Νότια Αφρική και τον Ινδικό Ωκεανό.
2-Τα δεξαμενόπλοια φυσικού αερίου και χημικών λειτουργούν με την ονομασία Essberger Tankers.
3-Το τμήμα John T. Essberger κατέχει κοντέινερ και λειτουργεί ως μεταφορέας εμπορευματοκιβωτίων.
Επιπλέον, ο όμιλος επανδρώνει και ναυλώνει το στόλο, προσφέρει υπηρεσίες logistics, ασφάλιση και ταξίδια με το ταξιδιωτικό γραφείο του ομίλου Hammonia.
Εδώ δεν υπάρχουν δικαιολογίες…!Και πρέπει να εξεταστεί η πορεία του…
και γιατί.. και με το πρόγραμμα παρακολούθησης στίγματος να δούμε ποια ήταν η πορεία του…. έγινε ελιγμός αποφυγής; Η ελιγμός σύγκρουσης ;;;Αυτό θα δείξει τα πάντα….!
zeys-elaynon.blogspot.com
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΜΕΤΕΦΕΡΕ ΣΤΑ ΚΟΝΤΕΪΝΕΡ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΈΓΙΝΕ Η “ΠΑΡΑΚΟΥΜΒΙΣΗ”..! ΠΑΝΤΩΣ ΌΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΧΕ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟ ΝΑΡΚΑΛΙ ΦΤΑΙΕΙ ΠΟΥ “ΔΕΝ ΕΙΔΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΝΗΣΙ”.
Κι εγώ σου λέω οτι εχεις δίκιο και οτι εκανε ελιγμό για συγκρουση με το πολεμικό.
Ειναι αδιανόητο για ένα πολεμικό να μην μπορει να αποφύγει τη συγκρουση με μια “χελώνα” . Μπροστά στα πολεμικά αυτά τα πλοια ειναι χελώνες.
Καλύτερα να ψαξουν τα αιτια στον πλοιαρχο του πολεμικού που κοιμόταν με τα τσαρούχια και ξύπνησε οταν επεσε πάνω του το θηρίο.
..”ΑΠΟ ΌΣΑ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΆ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΑΛΙ ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ.” ΠΕΡΣΕΑΣ ΛΙΓΔΗΣ. .
Λες ανοησίες. Είπαμε. Με κάτι τέτοια χαζά υπερβολικά βγαίνει το στίγμα των συνομωσιολόγων που λένε βλακείες για κοροιδία. Με αυτά το τερματίζουν κάποιοι που βλέπουν τα πάντα καχύποπτα.
Και, ναι μεν, αλλά… Κι εδώ?
Ο κυβερνήτης του πολεμικού δεν φταίει στην τελική? Άσε το θηρίο να περάσει ρε μεγάλε. Θα κόψεις 5-10 λεπτά από τον χρόνο σου? Τώρα που έκοψες το πλοίο σου και δεν θα σου δωθεί άλλο είναι καλύτερα?! Προτεραιότητα ή μη, δική σου ή δική του, μπούρδες.