Διαφημίσεις

-Χ+=+, +Χ-=-, -Χ+=-, +Χ+=+. Έναν σύνστημα του Συστήματος διά να σκέπτεσαι σε πλαίσια, κανείς δεν αμφισβήτησε τα «παγιωμένα» που μας παγώνουν Μαθηματικά. Ο Δρόμος προς την Ελευθερία περνάει από αμφισβήτηση εδώ….

Σχετικά με την ρήση του Ντοστογιέφσκυ: [η ΑΝΟΧΗ θα φθάσει σε τέτοιο επίπεδο ώστε να απαγορεύεται στους ευφυείς ανθρώπους να κάνουν οποιαδήποτε σκέψη για να μην προσβάλουν τους ηλίθιους] παραμεταλέγω: η Ανοχή θα φθάνει σε τέτοιο επίπεδο ώστε να απαγορεύεται οποιαδήποτε Ηθική διά να μην προσβάλλει τους ανήθικους. Το Σύνστημα συνστηματοποίησε τους πάντες σε ανήθικους ηλίθιους και προχωράει προς πλήρην μετάλλαξη της Ηθικής και Προκοπής σε ανηθικότητα και ασελγή εγκληματική Μετάλλαξη βιολογικώς, νοητικώς, τεχνολογικώς, νομικώς….

Σε συνέχεια του άρθρου:

Ώστε 2+2Χ2-2/2=5! [οι απαντήσεις-αποτελέσματα είναι 4, ύστερα 16 κ.ο.κ] Η συνστηματοποίηση συγκεκριμένης νοοτροπίας αρχίζει από τα μαθηματικά. Το σύνστημα σε έχει ακρωτηριάσει από το σχολείον….

Ώστε 2+2Χ2-2/2=5! [οι απαντήσεις-αποτελέσματα είναι 4, ύστερα 16 κ.ο.κ] Η συνστηματοποίηση συγκεκριμένης νοοτροπίας αρχίζει από τα μαθηματικά. Το σύνστημα σε έχει ακρωτηριάσει από το σχολείον….

ο Δρόμος προς την Ελευθερία περνάει από εδώ, να αντιληφθείς ότι αυτά που σου έχουν παγιώσει και δεν τα ερευνάς ποτέ ως αδιαμφισβήτητα επειδή τα είπαν ειδικοί δεν είναι οπωσδήποτε σωστά, ή σωστά, ή σε όλα σωστά και ότι οι ειδικοί, είναι «ειδικοί» και ειδικοί εις την συλλογική ασυνειδητότητα και συλλογική ασυναισθητότητα χειραγωγήσεως και Νοοχειραγωγήσεως και συνάμα ω του παραδόξου και οι ίδιοι οι ειδικοί Νοοχειραγωγημένοι και εις το βάθος μυστικοί κορυφαίοι απατεώνες αρχισατανιστές υπό πνευμάτων αρχισατανάδων….

Έχεις το δικαίωμα να γνωρίζεις την αλήθεια, αλλά δεν έχεις το δικαίωμα να αμφισβητείς την αλήθεια όταν δεν είσαι βέβαιος διά την αλήθεια, και η γνώση της αλήθειας δεν είναι επιφανειακή και εμπορική διαφήμιση σοφιστικής γνώσης. Αλλά αγώνας δεκαετιών….

Όλοι γνωρίζουν [διορθώστε με εάν σφάλλω] ότι:

-Χ+= +

 +Χ-= –

 -Χ+= –

 +Χ+= +

Έχουμε δύο + και δύο – και μία Τετραπιθανότητα, πρώτον δεδομένον.

Εάν + = θετικόν και – = αρνητικόν τότε:

Αρνητικόν Χ θετικόν = θετικόν

Θετικόν Χ αρνητικόν = αρνητικόν

Αρνητικόν Χ θετικόν = αρνητικόν

Θετικόν Χ θετικόν = θετικόν.

Ισχύουν τούτα εις την Φύσιν; Μαγνήτες:

Θετικός μαγνητικός Χ Θετικός μαγνήτης = άρνηση = παρά φύσιν = άρνηση της φύσις

Αρνητικός μαγνήτης Χ αρνητικός μαγνήτης = αρνήση = παρά φύσιν = άρνηση της φύσις

Θετικός μαγνήτης Χ αρνητικός μαγνήτης = αρμονία

Αρνητικός μαγνήτης Χ θετικόν μαγνήτη = αρμονία.

Εάν – = γυναίκα και + = άνδρας τότε:

-Χ+= + = γυναίκα επί άνδρα = άνδρας

+Χ-= – = άνδρας επί γυναίκας = γυναίκα

-Χ+= – = γυναίκα επί άνδρα = γυναίκα

+Χ+= + = άνδρας επί άνδρα = άνδρας

Περί ανωμαλίας με το + ως προαποδοχή εκ Φύσεως και – ως μη αποδοχή εκ Φύσεως:

-Χ+= + = γυναίκα και άνδρας = αποδοχή εκ φύσεως ήτοι ομαλόν = σωστόν

 +Χ-= – = άνδρας και γυναίκα = μη αποδοχή εκ φύσεως ήτοι ανώμαλον = λάθος, τεκνοποιούν όπως και εις το προαναφερόμενον

-Χ+= – λεσβία με λεσβία = μη αποδοχή εκ φύσεως, ήτοι ανώμαλον = σωστόν, δεν τεκνοποιούν

 +Χ+= + πούστης με πούστη = αποδοχή εκ φύσεως, ήτοι ομαλόν, λάθος, δεν τεκνοποιούν,

Έναν θετικόν και έναν αρνητικόν [ή και έναν αρνητικόν και έναν θετικόν] κάνουν πότε θετικόν και πότε αρνητικόν τέκνον,

Δύο αρνητικά δεν τεκνοποιούν ούτε θηλέν = αρνητικόν ούτε αρρέν = θετικόν,

Δύο θετικά δεν τεκνοποιούν ούτε αρρέν = θετικόν ούτε θηλέν = αρνητικόν.

Συμπέρασμα: δύο όμοια δεν τεκνοποιούν, δύο ανόμοια τεκνοποιούν. Δύο μαγνήτες όμοιοι δεν αποδέχονται προσκόλληση ήτοι δεν είναι ανώμαλοι. Δύο μαγνήτες ανόμοιοι προεπιδέχονται προσκόλληση ήτοι είναι ομαλοί.

[Συνάδει από την Στάσις Γ΄ των Χαιρετισμών Της Υπεραγίας Θετόκου:

Πᾶσα φύσις ἀγγέλων κατεπλάγη τὸ μέγα τῆς σῆς ἐνανθρωπήσεως ἔργον· τὸν ἀπρόσιτον γὰρ ὡς θεὸν ἐθεώρει πᾶσι προσιτὸν ἄνθρωπον͵ ἡμῖν μὲν συνδιάγοντα͵ ἀκούοντα δὲ παρὰ πάντων ούτως· Ἀλληλούϊα.

Ρήτορας πολυφθόγγους ὡς ἰχθύας ἀφώνους ὁρῶμεν ἐπὶ σοί͵ Θεοτόκε· ἀποροῦσι γὰρ λέγειν τὸ πῶς, καὶ Παρθένος μένεις καὶ τεκεῖν ἴσχυσας; ἡμεῖς δὲ τὸ μυστήριον θαυμάζοντες πιστῶς βοῶμεν·

Χαῖρε͵ σοφίας Θεοῦ δοχεῖον· χαῖρε͵ προνοίας αὐτοῦ ταμεῖον·
Χαῖρε͵ φιλοσόφους ἀσόφους δεικνύουσα· χαῖρε͵ τεχνολόγους ἀλόγους ἐλέγχουσα·
Χαῖρε͵ ὅτι ἐμωράνθησαν οἱ δεινοὶ συζητηταί· χαῖρε͵ ὅτι ἐμαράνθησαν οἱ τῶν μύθων ποιηταί·
Χαῖρε͵ τῶν Ἀθηναίων τὰς πλοκὰς διασπῶσα· χαῖρε͵ τῶν ἁλιέων τὰς σαγήνας πληροῦσα·
Χαῖρε͵ βυθοῦ ἀγνοίας ἐξέλκουσα· χαῖρε͵ πολλοὺς ἐν γνώσει φωτίζουσα·
Χαῖρε͵ ὁλκὰς τῶν θελόντων σωθῆναι· χαῖρε͵ λιμὴν τῶν τοῦ βίου πλωτήρων·
Χαῖρε͵ νύμφη ἀνύμφευτε.]

Σε κλωνοποίηση, έναν θετικόν = ανήρ ή έναν αρνητικόν ήτοι γυνή γεννάει ανήρ = θετικόν ή γυνή = αρνητικόν.

Δηλαδή υφίσταται ο τύπος + με τον εαυτόν του γεννάει + ή –.  Οι τύποι αυτοί είναι δύο και σε προέκταση 4 ήτοι μία Τετραπιθανότητα:

+1Χ+1=+1 = άνδρας με τον εαυτόν του γεννάει άνδρα

+1Χ+1=-1 = άνδρας με τον εαυτόν του γεννάει γυναίκα, περίπτωση Αδάμαντου γεννάει Εύα

-1Χ-1=-1 = γυναίκα με τον ευατόν της γεννάει γυναίκα

-1Χ-1=+1 = γυναίκα με τον εαυτόν της γεννάει άνδρα,

Παρόλα ταύτα, δύο γυναίκες δεν γεννάνε άνδρα ή γυναίκα και δύο άνδρες δεν γεννάνε άνδρα ή γυναίκα, ήτοι η συνουσιαστική πράξη εκ φύσεως δεν επιτρέπει τούτον, αλλά επιτρέπει την κλωνοποίηση. Διότι εις την συνουσιαστική πράξη προκαθορίζεται άνδρας και γυνή εκ φύσεως που τα όργανα τους το μεν θετικόν και το δε αρνητικόν.

Εις την κλωνοποίηση, ουσιαστικά το θηλέν γεννάει θηλέν και το αρρέν γεννάει αρρέν, εντούτοις, γνωρίζουμε ότι διά Θεού ο Αδάμαντος εγέννησε γυνή καλούμενη Ζωή και Εύα. Ήτοι, υφίσταται η δυνατότητα παρέμβασης, παρεμβολής και μετάλλαξης φύλου από τα μοναδικά δύο που υπάρχουν ήτοι αρρέν προς θηλέν και θηλέν προς αρρέν. Οι 4 Δρόμοι είναι αρρέν προς αρρέν, αρρέν προς θηλέν, θηλέν προς θηλέν, θηλέν προς αρρέν.

Με ΧΧ = ως σύμβολον προέκτασης και πολλαπλασιασμού με το πολλαπλασιαστικόν ον ή μέλος να παραμένει ανεξάρτητον και το πολλαπλασιαζόμενον επίσης ανεξάρτητον και με Α = Ανήρ και Γ = Γυνή:

ΑΧΧ=Α, ΑΧΧ=Γ, ΓΧΧ=Γ, ΓΧΧ=Α = 4 Δρόμοι ή Τετραπιθανότητα Κλωνοποιήσεως.

Ενώ σε συνουσία ισχύει ΑΓΧΧ=Α, ΑΓΧΧ=Γ, ΓΑΧΧ=Α, ΓΑΧΧ=Γ, που είναι ουσιαστικώς δύο Φύλα πάντοτε με δύο πιθανότητες φύλων να γεννήσουν ήτοι μία Τετραπιθανότητα και με υποθετική επί μέρους αλλά σημαντική διαφορά μεταξύ ΑΓ και ΓΑ σε κάθε μία από τες δύο περιστάσεις ανωτέρω ότι πότε κυριαρχεί σε στάσεις ή χαρακτήρα η γυνή ή ο ανήρ….

Ως προς τα αποτελέσματα

-Χ+= +

 +Χ-= –

 -Χ+= –

 +Χ+= +

Έχουμε τους εξής συνδυασμούς:

++–

++–

–++

–++

+-+-

+-+-

+–+

+–+

-++-

-++-

Εάν υποθέσουμε ότι κάθε + και κάθε πλην είναι εξεχωριστοί αριθμοί ήτοι 4 αριθμοί τότε έχουμε 10 συνδυασμούς, ήτοι σε κάθε τετραψήφιον αριθμόν Αριθμολογίας και Παραριθμολογίας έχουμε 10 συνδυασμούς, π.χ. εις τον αριθμόν 123456. Ενώ σε κάθε τριψήφιον έχουμε 6 συνδυασμούς, π.χ. 123, και μέχρι στιγμής έχουμε παρουσιάσει Αριθμολογίες σε άλλα άρθρα με τριψήφιους αριθμούς ή και τρεις κατά σειράν αριθμούς. Σημείωση ότι 6+10=16….

Εάν θεωρήσουμε ότι κάθε + = όμοιον και το αυτόν καθεαυτόν + πάντοτε και κάθε – = όμοιον και το αυτόν καθεαυτόν -, τότε 10/2=5 συνδυασμοί.

Είναι γνωστόν ότι κάποιοι προσπαθούν να αποδείξουν και «αποδεικνύουν» ότι 2+2=5 όπως βλέπετε εις το προηγούμενον άρθρον που αναφέρεται ανωτέρω.

Είναι ευκολότερον να αποδείξουμε και το κάνουμε ότι 1+1=5, ήτοι 1 θετικόν/+ και 1 αρνητικόν/- = 5 συνδυασμοί, διότι όταν λες 2+2=5 ή 1+1=5 πρέπει να Προσδιορίζεις τι 5!!!!

Κατά συνέπεια, εάν καθένα από τα δύο + και δύο – ανωτέρω είναι εξεχωριστά, αποδείξαμε ότι 2+2=10=1 συνάμα = ένωση, συνουσία, προέκταση….!!!!

Συνάμα δεν είναι οποιονδήποτε 1 και οποιονδήποτε ακόμη 1, αλλά 1 αρρέν και 1 θηλέν ή 1 + και 1 – ή 1 + ανεξάρτητον και ακόμη έναν ανεξάρτητον 1 + και – 1 ανεξάρτητον και ακόμη – 1 ανεξάρτητον = 10 συνδυασμοί. Αρχή των πάντων η Φιλοσοφία της Κυριολεκτικής Προσυγκεκρινοποιημένης Προσυνέπειας!

Ασφαλώς 1+1=2 και 2+2=4, αυτή είναι η πρώτη αρχή, η πρώτη αλήθεια.

Όταν λοιπόν λέμε ότι 1+1=3 επειδή κάνουν τρίτον μέλος ήτοι τέκνον ή άλλως πως ή και περισσότερα εν ιδία πράξη ή σε επανάληψη πράξης ή συνουσίας και ούτω καθ’ εξής, ή 1+1=5, 2+2=5, πρέπει με Προσυνέπεια να Προσυγκεκρινοποιούμε σε τι και πως, βεβαίως όλοι συνειδητώς ή ασυνειδήτως τα γνωρίζουμε ολίγον ή πολύ, αλλά ώδε αποδείξαμε ότι τα στυγνά Μαθηματικά του Συνστήματος εσκεμμένα μας εξαπατούν και απ’ εδώ αρχίζει η εξαπάτηση και μαλθάκωση των επαγγελματιών ώστε να τους τυποποιούν μέσα σε τύπους-πλαίσια-θήλακες-ειρκτές-φυλακές βλακοποίησης.

Διά να αντιληφθείς τι εννοώ αρκεί να σου τονίσω με αυτοπεποίθηση και ταπεινοφροσύνη συνάμα ότι είναι εγκληματικόν απαγορευτικόν εκ Νόμου Θεού και Φύσης και είναι αυτονόητον το Διατί, να σπουδάζει κάποιος ή κάποια Νομική, Δικηγορική, Εγκληματολογία, Εμπόριον, Ναυτιλείαν, Ιατρικήν, Μαθηματικά, Τεχνολογία, Βιολογία, Διδασκαλολογία, Γεοπονία, Οικονομολογία και ούτω καθ’ εξής δίχως συνάμα να σπουδάζει Θεολογία και Ηθικολογία όχι οποιαδήποτε που ενδεχομένως δεν είναι Ηθική ή είναι Ημιηθική ή και κεκαλυμμένη Ανηθικότητα, αλλά Ηθικολογία της Θρησκείας Του Τριαδικού Θεού και της παγκόσμιας ηθικής που είναι ευλογία εξ’ Αγίου Πνεύματος άμεσα ή έμμεσα, διότι ο δικηγόρος, ο ιατρός, ο τεχνολόγος, ο φιλόσοφος, ο σοφός, ο έμπορας, ο κατασκευαστής όπλων, ο νομικός, το κόμμα, η ιδεολογία, το κράτος, η δημοκρατία, η δικτατορία, η ολιγαρχία, η μοναρχία, η τροφολογία, η πολεοδομία, το κτηματολόγιον, τα δικαιώματα, οι ελευθερίες, δίχως Θρησκεία Ηθικής και δίχως Ηθικής Θρησκεία καταντούν προκαταδικασμένα σε εγκληματικές πλήρως ή μερικώς με εκτόπισμα και προεξέλιξη σε πλήρη εγκληματικότητα!!!!

Θέλετε μερικά παραδείγματα διά να γελάσουμε και να συνταπεινωθούμε με συμπόνοια ταυτοχρόνως;

Ο αρχίατρος Ιπποκράτης, έστησε την Ιατρική του σε όρκον Ηθικής!

Οι ιατροί εν καιρώ κορωνοϊού δοκιμάστηκαν εκ Θεού διά την Ηθική τους και κηρύκτηκαν μη Ιατροί! Διότι η αρχή της Ιατρικής είναι η Ηθική, ο Ιπποκράτης το καθόρισε και είχε δίκαιον και έμπνευση εκ Θεού.

Ένας Ιατρός δίχως Ηθική απολυταρχικότητα είναι έμπορας και κατασκευαστής, είναι όμοιος με κάποιον που πληρώνεται διά να μαγειρεύει ή να κατασκευάζει αντικείμενα σε εργοστάσια με σκοπόν το χρήμαν και την επιβίωση του δίχως να ενδιαφέρεται διά αλλήλους και εάν ενδιαφέρεται το κάνει επειδή φοβάται τον Νόμον και επειδή τα ίδια αντικείμενα θα χρησιμοποιήσει ο ίδιος, η οικογένεια του, οι φίλοι του και όλοι οι άλλοι εκ των οποίων έχει συμφέρον να κινείται το χρήμαν διά να δύναται να επιβιώσει. Ήτοι ασφαλές αυτοκίνητον, ασφαλές πλαστικά μαγειρικά σκεύη, υλικά οικοδομής ανθεκτικά και ο,τιδήποτε άλλον.

Όμως ο Ιπποκράτης επικαλείται πρωτίστως την Συμπόνοια και μετά την θεραπεία. Η θεραπεία πρέπει να είναι άμισθη λέγει διότι σώζει ζωές και είναι ανήθικον να σώζεις ζωές υπό την προϋπόθεση να πληρωθείς αδρά ή και επειδή έχεις συμφέρον. Δεν είναι μόνον ανήθικον αλλά και αμαρτία διότι η ανηθικότητα είναι αμαρτία και η αμαρτία είναι ανηθικότητα. Γυρεύετε Ελληνική Φιλοσοφία σας την δίδω και είναι σκληρή επειδή είναι Δικαιοσύνη και συνταυτόχρονα είναι μαλακή επειδή είναι Αγάπη! Ο Χριστός πάντοτε αυτά τα δύο τα έχει Έναν αλλά ελάχιστοι αντιλήφθηκαν ή φανέρωσαν εις την ζωήν τους και εις τους άλλους ότι αντιλήφθηκαν την πρώτη αρχή ήτοι την Δικαιοσύνη, επειδή τους συμφέρει να μην την γνωρίζουν και εάν την γνωρίσουν, τους συμφέρει να προσποιούνται ότι δεν την γνωρίζουν και το ότι προσποιούνται ότι δεν την γνωρίζουν ενώ την υπεργνωρίζουν, βλάπτουν το κυριολεκτικότερον εαυτόν τους ήτοι την ψυχήν τους και άλλων ψυχές διά της διάβρωσης που οδηγεί εις την διαφθορά και παραφθορά της πτώσης του ανθρώπου ως ψυχή αθάνατη που ατιμάζει τες Εντολές Του Τριαδικού Θεού!

Προσέξετε αυτήν την δήλωση από το άρθρον: [

Ο πολύς Δαλάι Λάμα την πέφτει σε μαθητή, on camera φιλάει στο στόμα παιδί κι επιχειρεί γλωσσόφιλο με τον ανήλικο!

Αναγνωρίζεται από τους οπαδούς του ως έκφραση του μποντισάτβα (το ισοδύναμο ενός αγίου στον Βουδισμό) της συμπόνιας. Οι μποντισάτβα έχουν πετύχει τη μόξα τη λύτρωση με το σπάσιμο της σαμσάρα αλλά δεν προχωρούν να ενωθούν με το μπράχμαν την ανώτερη θεία αρχή του σύμπαντος κατά βουδισμό-ινδουισμό γιατί περιμένουν και τους άλλους να φθάσουν στο επίπεδό τους.]

Ο Χριστός περιμένωντας τους άλλους να τον φθάσουν δεν αναλήφθει εις τους ουρανούς και τούτον του στοίχισε με Σταύρωση.

Μετά την Σταύρωση επειδή παρέμεινε Αγαθός, Αναστήθηκε και έδειξε τον δρόμον της ψυχικής ανάστασης σε όλους μετά θάνατον, όταν θα έρθει η ώρα δι’ Ανάσταση όλων.

Ο Μπράχμαν ο ανώτερος θεός των Ινδουϊστών σας είπα κατ’ επανάληψη ότι είναι Ο Πατέρας. Ο Κρίσνα είναι Ο Χριστός = Κρινστός = Κριστός = Κρίσνα και δη ο Κριτής ήτοι ελληνικότατη λέξη. Ο Σίβα είναι Ο Παράκλητος Τω Αγίω Πνεύματι που όλοι πρέπει να σεβόμαστε διότι είναι το Πνεύμα της Αγαθότητος, εξού και φανερώθηκε εν βαπτίσει Ιησού Χριστού εν είδει Περιστεράς = Αγαθοαθωότητος και εξού Ο Χριστός είπε εάν λβασφημείσετε Τον Πατέρα και Εμένα ει δυνατόν να σωθείτε αλλά όχι εάν βλασφημείσετε Τω Αγίω Πνεύματι [πιστεύω εκτός εάν δεν είσαστε εις τα σύγκαλα σας, εννοεί εάν το κάνετε με πλήρη κακία και νηφαλιότητα ψυχής, νου, σώματος, αλλά και πάλαι ζητήστε από Τα Τρία Πρόσωπα Της Αγίας Τριάδος εξεχωριστά και μαζύν συγχώρεση, πού αλλού να προσφύγετε;]. Σέβας σημαίνει εις άβα = αβά = ιερόν και ιερέας και εις άβατον εξ’ αυτού, αυτή είναι η πρώτη ρίζα της λέξεως Σάββατον ήτοι ημέρας Κυρίου που εις την λακωνική διάλεκτον καλείται και Σιών = Συ Ών. Μπράχμα είναι ο Βράχμα όπως άλλως πως Τον λέμε και είναι Ο Βρυχηθμύζων, ήτοι η Ιαχή και Ο Πατήρ εμφανίστηκε εν ώρα βαπτίσεως Ιησού Χριστού ως Ιαχή-Φωνή και εις τα εβραϊκά καλείται Ιαχά = Ιαχή = Φωνή = Αύδη = Ήχος ή Ίαχος εξού και το Τετραγράμματον διά το όνομα Θεού που αναφέρουν οι Ιουδαίοι είναι τα γράμματα Ι Α Χ Α = ΙΑΧΑ = ΙΑΧΗ που είναι ελληνική λέξη και παραφθάρηκε σε Γιαχβέ ή Ιαχωβά ήτοι σωστότερον από το Γιαχβέ διότι το γάμμα προστέθηκε εκ παραφθοράς όπως εμείς το γράμμα ιώτα το λέμε γιώτα, τον Ιωάννη τον λέμε Γιάννη κ.ο.κ….

Οι τρείς αυτοί θεοί της Ινδίας είναι Η Αγία Τριάδα, ασχέτως εάν η σημερινή λατρεία είναι ενσφαλμένη πλήρως ή μερική και ότι προστέθηκαν άλλοι θεοί είτε κάποιοι τους θεωρούν ίσους ή κατώτερους, αλλά οπωσδήποτε οι Ινδοί παραδέχονται ότι αυτοί οι τρεις είναι η ανώτερη τριάδα θεών και την λένε με μία παραφθαρμένη ελληνική λέξη: Τριμούρτι = Τριμούτρι = Τρίμουτρος Θεός = Τριπρόσωπος Θεός = Τριαδικός Τρισμέγιστος Άκτιστος Μοναδικός Θεός! [Εξού και η αναφορά επίσκεψης εις το Θιβέτ εις τα Ιστορικά τους Αρχεία σε κάποιον Μοναστήριον κάποιου Γεσούα = Ιησού από την Δύση που τους ότι καλά όσα κάνουν-τότες αλλά σφάλμα που έχουν πολλούς θεούς, Ένας είναι Ο Θεός, μάλλωσαν και έφυγε, την πληροφορία αυτή ανάδειξε Ρώσσος προσκυνητής-ερευνητής, δεν λέμε ότι Ο Χριστός διδάκτηκε από τους Θιβετιανούς αλλά ότι εάν τους επισκέφθηκε ήταν διά να τους διδάξει και δεν αποκλείεται από τα 12-13 έως τα 30 έτη να επισκέφθηκε δίδαξε σε όλον τον κόσμον, υπάρχουν κάποιες ενδείξεις χωρίς να είμαστε βέβαιοι συμπεριλαμβανομένου και του Θιβέτ, και βεβαίως δεν είναι βλασφημία εάν επισκέφθηκε άλλους ανθρώπους διά να τους διδάξει, θέμα δι’ άλλον άρθρον].

Ξανά βάζω το επίμαχον ρήμαν της Ευσπλαγχνίας:

[Αναγνωρίζεται από τους οπαδούς του ως έκφραση του μποντισάτβα (το ισοδύναμο ενός αγίου στον Βουδισμό) της συμπόνιας. Οι μποντισάτβα έχουν πετύχει τη μόξα τη λύτρωση με το σπάσιμο της σαμσάρα αλλά δεν προχωρούν να ενωθούν με το μπράχμαν την ανώτερη θεία αρχή του σύμπαντος κατά βουδισμό-ινδουισμό γιατί περιμένουν και τους άλλους να φθάσουν στο επίπεδό τους.]

Όλη η διδασκαλία και πράξη Χριστού μέχρι θανάτου παρακαλώ είναι αυτή η ρήση και συνάμα όπως προείπα η Δικαιοσύνη, διότι Αγάπη δίχως Δικαιοσύνη είναι κοροϊδία εις βάρος οποιουδήποτε αγαπάει και προς άδικον όφελος οποιουδήποτε δεν αγαπάει ή εκμεταλλεύεται ιδιωτελικώς τον όποιον αγαπάει και όποιον δεν τον αγαπάει! Συνεπώς εκ των προτέρων με Προσυνέπεια Συναυτόματη Προπαρεμβαίνει η Δικαιοσύνη και κρίνει εις το τέλος. Είναι το νόημα του μην κρίνεις διά να μην κριθείς και αγάπα τον πλησίον σου ως σεαυτόν, αλλά συνάμα όσους δεν με αγαπούν να τους φέρετε έμπροσθεν μου σφαγμένους, όλες ρήσεις Ιησού Χριστού. Η Δικαιοσύνη είναι που τάσσει την κόλλαση και η Αγάπη τον Παράδεισον. Όστις δεν είναι με την Αγάπη καταλήγει εκ της Δικαιοσύνης εις την κόλλαση. Η Δικαιοσύνη δρά ως φύλακας και δικαιωτής της Αγάπης διά να μην ατιμασθεί η Αγάπη από τους κακούς και φιλόκακους εκμεταλλευτές.

Ο Ιπποκράτης δεν προχώρησε, ενέδειξε κράτηση των Ίππων του ήτοι των Ορμόνων του προς την προσωπική δόξα, περιμένοντας με συμπόνοια τους άλλους να φθάσουν και να εφαρμόσουν την Συμπόνοια, διότι το να περιμένεις να σε φθάσουν οι άλλοι καθ’ οδόν προς την Αγιότητα σημαίνει Ήδη Αγιότητα, Ήδη Συμπόνοια, Ήδη Ενδιαφέρον διά αλλήλους. Ήμουν παρών σε μία δοξολογία Μοναχών της Ιεράς Μονής Βατοπαιδίου Αγίου Όρους που εξερχόμενοι της τράπεζας έλεγαν με αγάπη προς Τον Τριαδικόν Θεόν: εάν δεν σώσεις τους άλλους μην σώσεις και εμάς. Εύκολα σε κάποιον φαίνεται απειλή, αλλά δεν είναι, αυτοθυσία είναι, όπως ο Απόστολος Παύλος και άλλοι είπαν: εάν είναι να χαθώ εγώ διά να σωθούν άλλοι κάνε το Θεέ μου! Αυτόν δεν είναι αναμονή των άλλων προς Τον Πατέρα αλλά έναν βήμαν παρά πέρα: αυτόκλητη αποδοχή να γίνουν η βάση, η ράχη, να σωθούν οι άλλοι και ας μείνουν αυτοί εκτός Παραδείσου. Οι άνθρωποι αυτοί λαμβάνουν ανυπόκριτα την θέση της Μάνας όλων. Η μάνα αυτοθυσιάζεται προκειμένου να σώσει τα παιδιά της. Εις το δικαστήριον δύο μητέρες ισχυρίζονταν ότι τους ανήκει το ίδιον παιδί. Τέλος πάντων είπε ο Σολομώντας βαρέθηκα, κόψετε το εις τα δύο και δώστε τους από ήμισυ! Τότε η μία μητέρα είπε όχι, δώστε το σε αυτήν και ο Σολομώντας είπε: δώσε σε παρακαλώ το παιδί εις την αληθινή του μητέρα, η άλλη από φθόνον, θυμόν και κακία επειδή έχασε το παιδί της ήθελε οπωσδήποτε έναν παιδί αλλά δεν το πονούσε, δεν το συμπονούσε όπως η αληθινή μάνα.

Ο εγωϊστής και μωρόσοφος λέγει ότι αγίασε επειδή νομίζει τούτον ή επειδή φθάνει σε υψηλά επίπεδα διαλογισμού, σοφίας, γνώσης, πλούτου. Ο εύσπλαγχνος λυπάται που προχώρησε και ολόκληρον το υπόλοιπον ανθρώπινον είδος έκοψε οπίσω μακρυά από τα ουράνια. Ο εύσπλαγχνος περιμένει εις το επίμαχον σημείον κρεμνού να βοηθήσει τους άλλους να περάσουν ή και συμπεράσουν, το λέμε και Πάσχα έκτοτε Ιησού Χριστού, όπου ήρθε εις τα ίδια και δεν τον εννόησαν:

Ιω. 1,11 εἰς τὰ ἴδια ἦλθε, καὶ οἱ ἴδιοι αὐτὸν οὐ παρέλαβον. [όπου 1,11 = 111 = 3 και 666 = 18, διότι 1/Ι = 6 εις την εβραϊκή συμβολογραφή, 3+18=21=3 και 111+666=777=21=3=Τριαδικός Θεός εν+σαρκί-ωμένος].

Η ρίζα Ιατρός = Ια+χα = Ια+τρος = Ια Τριάς! Και τρισδιάστατα τα πάντα εν κόσμω, τα έχουμε αναφέρει άλλοτε.

Αληλούϊα λένε τα Σεραφείμ όταν προηγουμένως λένε τα Χερουβείμ Άγιος Άγιος Κύριος Σαβαώθ…., πλήρης ο Ουρανός και η Γη [ύλη], ήτοι πανταχού Παρών και τα πάντα Πληρών. Το είδαν αρκετοί Αγίοι, λέγεται ο Ησαΐας, Άγιος Αθανάσιος, Άγιος Βασίλειος. Αληλούϊα=Αλληλούϊα σημαίνει Αλ/Αλλ = Θεός, Ηλ = Ισχυρός και επίσης έννοια Θεός και Φως και Λευκόν και Ούϊα = Κραταιός ήτοι ου = τω όντι Ιά = Ιερός Ιαχά, η ρίζα ιά, ιέρ, ιη, ιύ και άλλες με δύο φωνήεντα με αρχικόν το ιώτα [θυμηθείτε και την Παρθένα Ιώ που γεννάει Τον Υιόν Του Θεού, εις τον Αισχύλον Προμηθέας Δεσμώτης και πριν τον Ησαΐα ότι Παρθένος γεννήσει Υιόν Θεού], εξ’ αυτού το Άγιος Ο Θεός Άγιος Ισχύρος Άγιος Αθάνατος…. Ελέησον ημάς. Συνάμα αλληλούϊα και το αλλήλου Ιά = του καθενός = του καθετί = του καθ’ άλλου Ιά = Θεός Ιερός = Ιαχά… = Ιά Χοάνη….

Σαβαώθ = εκ του σάβα = σέβας και σάββατον = σάβατον = εις άβατον και σίβα = Αγίου Πνεύματος Παράκλητου. Δεν είναι τυχαίον όπου το Βασιλεύ Ουράνιε, καλεί Το Πνεύμα της Αληθείας Τον Παράκλητον ότι είναι Ο Άγιος Ουράνιος Βασιλέας. Βασιλεύ = βάση Ηλίου Άκτιστου και βάση ιλέω/έλεω ήτοι Ο Θεός.

Ώστε 2+2Χ2-2/2=5! [οι απαντήσεις-αποτελέσματα είναι 4, ύστερα 16 κ.ο.κ] Η συνστηματοποίηση συγκεκριμένης νοοτροπίας αρχίζει από τα μαθηματικά. Το σύνστημα σε έχει ακρωτηριάσει από το σχολείον….

Μετά τα 2 άρθρα με «Ανορθόδοξα» Ορθόδοξα Μαθηματικά: είναι η Ανάσταση Δυνατή βάσει Μαθηματικών; Εμένα τα Μαθηματικά μου πολύ απλά απαντούν Ναι! Καλή Ανάσταση!….

Ρεζίλι της τεχνητής ανοημοσύνης-νοημοσύνης, στην εξίσωση 2+2Χ2-2/2=5: to comp/n/put..ερακι.. calculator του κινητου βγαζει 5 και του ηλ. υπολογιστή βγάζει 3 !!!!

Διαστημόπλοια Θυμιασμάτων και Δοξαστικών Προσευχαίνων εις Τον Βασιλεύ Ουράνιον….

Παναγιώτης Δίας



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription
38 σχόλια στο “-Χ+=+, +Χ-=-, -Χ+=-, +Χ+=+. Έναν σύνστημα του Συστήματος διά να σκέπτεσαι σε πλαίσια, κανείς δεν αμφισβήτησε τα «παγιωμένα» που μας παγώνουν Μαθηματικά. Ο Δρόμος προς την Ελευθερία περνάει από αμφισβήτηση εδώ….”
  1. Τι να σου πω ρε φίλε… Πρέπει να καταλάβεις πρώτα ότι ο πρώτος ανωμαλαρας και διπρόσωπος-ο-η /ότι σκατα είναι/ ένας πολλοί/ είναι αυτό που έφτιαξε αυτόν τον κόσμο- Μάτριξ’… Ο Χριστός ήρθε για τα απολωλότα πρόβατα του οίκου Ισραήλ… Αυτούς του λίγους που μας κυβερνούν… Τώρα εσύ κάτσε και μπιπ… Ξεκόλλα επιτέλους γιατί τζάμπα η προσπάθεια σου για δήθεν αφύπνιση των υπολοίπων…

  2. Καλημέρα κ. Παναγιώτη Δία. Το “άρθρο σας”, επιδέχεται πολλα σχόλια, ήτοι, αναμοχλευει πολλές ανοικτές φιλοσοφικές αναζητήσεις. (Καλύτερα Φιλοσοφος πάρα Σοφός.. (παλαιό δικό σας). Ας το κλείσω με μια υπέρβαση απ το λεχθεν του Ντοστογιεφσκι περί της στάσης των εφυων έναντι των ανοητων. Το φέρνω στον Επίλογο σας, λέγοντας αν το αφήσουμε στην τότε εποχή, μήπως και ο ίδιος εννοούσε.. Κάνω υπομονή, ως αγαθός πιστός, περιμένω τας μήπως σωθείτε και εσείς.. Και όχι μόνο όσοι αντιλαμβάνονται πλήρως;

  3. Μια Πασίγνωστη υποσημείωση στα πλαίσια της Μ. Εβδομάδας εάν μου επιτρέπετε. Κανείς στάσιμος Βραχμανος, ούτε ο Βούδας, Αξιωσαν τον εαυτό τους ως Υιό Θεού, και κάνεις από αυτούς δεν Ανεστήθη. Αυτά τα λίγα.. γνωστά.. Οσο υπομονή και να κάνετε δεν φτάνω την εφυια σας πάντως. Θ αργήσω..Καλη Μ. Εβδομάδα. Καλό Πάσχα.

  4. Το Ισραήλ για τους χριστιανούς είναι μια πνευματική έννοια και όχι κάποιο έθνος-κράτος, και σίγουρα όχι η ελίτ των Αντίθεων που τρέμουν την Αληθεια του Κυρίου και την ψυχή του και δηλαδή την ψυχή των εθνών του πνευματικού Ισραήλ. Αληθώς ανέστη ο Κύριος και φώτισε την καρδιά μας το Ρόδον τον Αμάραντον της Παναγίας Θεοτόκου που είναι η Βασίλισσα του Ουρανού.

  5. Μιας και μου ήρθε έμπνευση δεν κάνεις την τετραπιθανοτητα του μυστικού δείπνου με σώμα και αίμα Χριστού…. Μια πιθανότητα κάτ εμέ: στην Εκκλησία μετά από το τελετουργικό λέξεις δονήσεις και με κατάποση της ‘θείας” (αμήν,!) κοινωνίας σώμα και αίμα κυρίου να σε κάνει συνειδησιακά “κανίβαλο”… Εεεεε;;; Η εδώ δεν υπάρχουν αυτά;; Εδώ είμαστε κολλημένα ζόμπι;;; ΟΕΟ;;;; Χαχαχαχαχα!!!

    1. Με πόνο ψυχής σου λέγω, Μην αγγίξεις αυτό το Μέγα Μυστήριο με ανθρώπινη προσέγγιση, γιατί αυτό έκανε και ο Απόστολος Πέτρος και Ό Ιησούς Χριστός του απάντησε: Υπαγε οπίσω Μου Σατανά,,,
      Στον Μυστικό Δείπνο είπε:
      Λάβετε φάγετε,,,, Τούτον Μου Εστί Τό Αίμα Μου Το Της Καινής Διαθήκης Το περί πολλών Εκχυνομενον,,,
      Σφράγισε την καινούργια του διαθήκη με το Αίμα Του και Το Σώμα Του,,,, Στον Μέλλοντα και ταυτόχρονα Παρόντα Χρόνο,,,

  6. Πλην επί συν =913
    Ο θΕΟΣ Ο ΠΑΤΗΡ=913
    ΤΡΙΑ ΟΚΤΑΡΙΑ=913
    Σύν επί πλην=913
    Σύν επί συν=1395
    ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΡΙΑ=1395
    ΧΑΡΙΣ θΕΟΥ=1395
    Πλην επί πλην=431
    θΕΙΚΟΝ ΓΟΝΙΔΙΟΝ=431
    ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ=431
    Το δοχείο δέχεται άρα είναι συν=2882
    ΖΕΥΓΑΡΩΜΑ ΑΝΤΙθΕΤΩΝ=2882
    ΔΥΟ ΣΥΜΠΑΝΤΑ ΕΝΩΝΟΝΤΑΙ=2882
    Ο ΔΩΔΕΚΑΧΡΟΝΟΣ ΙΗΣΟΥΣ=2882

  7. Η Αληθεια ειναι οτι οι περισσοτεροι θρησκοταλιμπαν και ακομα και δηλαδη και οι φανατικοι αθεοι ειναι κανιβαλοι που ψαχνουν για αιμα και ψυχικη ενεργεια για να ταιζουν τις ψυχωσεις, και την ματαιοδοξια τους και για αυτο ειναι ολοι απεναντι απο την ψυχη του κοσμου που συμβολιζεται με το Ροδο ανεξαρτητα απο το θρησκευμα τους μαζι με τους Αντιθεους τους.

  8. Κατά δύναμιν ό καθείς από εμάς είναι ένας άσωτος υιός,,,
    Αρκεί να αναλάβουμε αυτήν την ευθύνη,,,
    Όπως την ανάλαβε και ο πρώτος Α σωτος=1571
    Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ=1571
    Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΣΕΙΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑθΗΝΑ=1571
    ΜΑΥΡΟΣ ΚΥΚΝΟΣ=1571

  9. GGGGGG, καλώς όρισε απόλλων έρως ξανά,

    Eαν πήγαινες απόψε εις την Ακολουθία του Νυμφίου θα άκουες αυτά που είναι η απάντηση:

    Ματθ. 21,24 ἀποκριθεὶς δὲ ὁ Ἰησοῦς εἶπεν αὐτοῖς· ἐρωτήσω ὑμᾶς κἀγὼ λόγον ἕνα, ὃν ἐὰν εἴητέ μοι, κἀγὼ ὑμῖν ἐρῶ ἐν ποίᾳ ἐξουσίᾳ ταῦτα ποιῶ.

    Ματθ. 21,24 Απεκρίθη δε ο Ιησούς και τους είπε· “και εγώ θα σας ερωτήσω ένα μόνον λόγον· αν μου απαντήσετε, τότε και εγώ θα σας πω με ποίαν εξουσίαν κάνω αυτά, δια τα οποία σεις αγανακτείτε.

    Ματθ. 21,25 τὸ βάπτισμα Ἰωάννου πόθεν ἦν, ἐξ οὐρανοῦ ἢ ἐξ ἀνθρώπων; οἱ δὲ διελογίζοντο παρ᾿ ἑαυτοῖς λέγοντες· ἐὰν εἴπωμεν, ἐξ οὐρανοῦ, ἐρεῖ ἡμῖν, διατί οὖν οὐκ ἐπιστεύσατε αὐτῷ·

    Ματθ. 21,25 Το βάπτισμα Ιωάννου, ο οποίος όπως ξέρετε έδωσε επίσημον μαρτυρίαν δι’ εμέ, από που ήτο; Προήρχετο από τον Θεόν η ήτο απατηλή επινόησις των ανθρώπων;” Εκείνοι τότε εσυλλογίζοντο από μέσα των και έλεγαν· “εάν πούμε ότι ήτο εκ Θεού, θα μας πη, διατί λοιπόν δεν επιστεύσατε στον Ιωάννην και εις όσα εκείνος είπε δι’ εμέ;

    Ματθ. 21,26 ἐὰν δὲ εἴπωμεν, ἐξ ἀνθρώπων, φοβούμεθα τὸν ὄχλον, πάντες γὰρ ἔχουσι τὸν Ἰωάννην ὡς προφήτην.

    Ματθ. 21,26 Εάν δε πούμε ότι ήτο επινόησις ανθρώπων, φοβούμεθα τον λαόν, διότι όλοι παραδέχονται και τιμούν τον Ιωάννην ως προφήτην”.

    Ματθ. 21,27 καὶ ἀποκριθέντες τῷ Ἰησοῦ εἶπον· οὐκ οἴδαμεν. ἔφη αὐτοῖς καὶ αὐτός· οὐδὲ ἐγὼ λέγω ὑμῖν ἐν ποίᾳ ἐξουσίᾳ ταῦτα ποιῶ.

    Ματθ. 21,27 Και αυτοί, οι ανεγνωρισμένοι διδάσκαλοι του Ισραήλ, είπαν στον Ιησούν καταντροπιασμένοι· “δεν γνωρίζομεν”. Τους είπε τότε και αυτός· “ούτε και εγώ σας λέγω με ποίαν εξουσίαν κάμνω τα έργα αυτά.

    Ματθ. 21,28 Τί δὲ ὑμῖν δοκεῖ; ἄνθρωπός τις εἶχε τέκνα δύο, καὶ προσελθὼν τῷ πρώτῳ εἶπε· τέκνον, ὕπαγε σήμερον ἐργάζου ἐν τῷ ἀμπελῶνί μου.

    Ματθ. 21,28 Ποίαν δε γνώμην έχετε δι’ αυτό, που θα σας πω; Ενας άνθρωπος είχε δύο υιούς και προσελθών στον πρώτον είπε· παιδί μου, πήγαινε να εργασθής σήμερα στο αμπέλι μου.

    Ματθ. 21,29 ὁ δὲ ἀποκριθεὶς εἶπεν· οὐ θέλω· ὕστερον δὲ μεταμεληθεὶς ἀπῆλθε.

    Ματθ. 21,29 Εκείνος δε αποκριθείς είπε· Δεν θέλω· ύστερα όμως μετεμελήθη, άλλαξε γνώμην και επήγε.

    Ματθ. 21,30 καὶ προσελθὼν τῷ δευτέρῳ εἶπεν ὡσαύτως. ὁ δὲ ἀποκριθεὶς εἶπεν· ἐγώ, κύριε· καὶ οὐκ ἀπῆλθε.

    Ματθ. 21,30 Και προσελθών ο πατέρας στο δεύτερο παιδί του είπε ο,τι και στο πρώτον. Εκείνος δε αποκριθείς είπε· ευχαρίστως, κύριε, πηγαίνω στο αμπέλι”· αλλά δεν επήγε.

    Ματθ. 21,31 τίς ἐκ τῶν δύο ἐποίησε τὸ θέλημα τοῦ πατρός; λέγουσιν αὐτῷ· ὁ πρῶτος. λέγει αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς· ἀμὴν λέγω ὑμῖν ὅτι οἱ τελῶναι καὶ αἱ πόρναι προάγουσιν ὑμᾶς εἰς τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ.

    Ματθ. 21,31 Ποίος από τους δυό έκαμε το θέλημα του πατρός;” Λεγουν εις αυτόν· “ο πρώτος”. Λεγει εις αυτούς ο Ιησούς· “σας διαβεβαιώνω, ότι οι τελώναι και αι πόρναι, οι οποίοι έδειξαν εις την αρχήν ανυπακοήν προς τον Θεόν, τώρα επειδή μετενόησαν προπορεύονται εις την βασιλείαν του Θεού από σας, οι οποίοι με τα λόγια μόνον και όχι με τα έργα δείχνετε υπακοήν στον Θεόν.

    Ματθ. 21,32 ἦλθε γὰρ πρὸς ὑμᾶς Ἰωάννης ἐν ὁδῷ δικαιοσύνης, καὶ οὐκ ἐπιστεύσατε αὐτῷ· οἱ δὲ τελῶναι καὶ αἱ πόρναι ἐπίστευσαν αὐτῷ· ὑμεῖς δὲ ἰδόντες οὐ μετεμελήθητε ὕστερον τοῦ πιστεῦσαι αὐτῷ.

    Ματθ. 21,32 Διότι ήλθε προς σας ο Ιωάννης κηρύττων και φανερώνων με τα έργα του και τα λόγια του τον δρόμον της δικαιοσύνης και δεν επιστεύσατε εις αυτόν. Οι τελώναι όμως και αι πόρναι επίστευσαν εις αυτόν. Σεις δε, και όταν είδατε αυτούς να πιστεύουν, δεν μετενοήσατε, ώστε να πιστεύσετε ύστερα εις αυτόν.

    Ματθ. 21,33 Ἄλλην παραβολὴν ἀκούσατε. ἄνθρωπός τις ἦν οἰκοδεσπότης, ὅστις ἐφύτευσεν ἀμπελῶνα καὶ φραγμὸν αὐτῷ περιέθηκε καὶ ὤρυξεν ἐν αὐτῷ ληνὸν καὶ ᾠκοδόμησε πύργον, καὶ ἐξέδοτο αὐτὸν γεωργοῖς καὶ ἀπεδήμησεν.

    Ματθ. 21,33 Ακούστε και άλλην παραβολήν· ένας άνθρωπος οικοδεσπότης εφύτευσε αμπέλι και ύψωσε γύρω από αυτό φράκτην και έσκαψε μέσα εις αυτό πατητήρι και δεξαμένην και έκτισε πύργον, δια να μένουν οι εργάται και οι φύλακες· ενοικίασε αυτό εις γεωργούς και ανεχώρησε εις άλλην χώραν.

    Ματθ. 21,34 ὅτε δὲ ἤγγισεν ὁ καιρὸς τῶν καρπῶν, ἀπέστειλε τοὺς δούλους αὐτοῦ πρὸς τοὺς γεωργοὺς λαβεῖν τοὺς καρποὺς αὐτοῦ.

    Ματθ. 21,34 Οταν δε επλησίασε ο καιρός του τρυγητού, έστειλε τους δούλους του στους γεωργούς, δια να πάρουν τους καρπούς που εδικαιούτο.

    Ματθ. 21,35 καὶ λαβόντες οἱ γεωργοὶ τοὺς δούλους αὐτοῦ ὃν μὲν ἔδειραν, ὃν δὲ ἀπέκτειναν, ὃν δὲ ἐλιθοβόλησαν.

    Ματθ. 21,35 Οι δε γεωργοί, μοχθηροί και άπληστοι, συνέλαβαν τους δούλους και άλλον μεν έδειραν, άλλον δε εφόνευσαν, άλλον δε ελιθοβόλησαν.

    Ματθ. 21,36 πάλιν ἀπέστειλεν ἄλλους δούλους πλείονας τῶν πρώτων, καὶ ἐποίησαν αὐτοῖς ὡσαύτως.

    Ματθ. 21,36 Παλιν ο οικοδεσπότης έστειλε άλλους δούλους περισσοτέρους από τους πρώτους και έκαμαν εις αυτούς τα ίδια.

    Ματθ. 21,37 ὕστερον δὲ ἀπέστειλε πρὸς αὐτοὺς τὸν υἱὸν αὐτοῦ λέγων· ἐντραπήσονται τὸν υἱόν μου.

    Ματθ. 21,37 Υστερα δε έστειλε προς αυτούς τον υιόν του λέγων· Οι άνθρωποι αυτοί θα εντραπούν τουλάχιστον το παιδί μου.

    Ματθ. 21,38 οἱ δὲ γεωργοὶ ἰδόντες τὸν υἱὸν εἶπον ἐν ἑαυτοῖς· οὗτός ἐστιν ὁ κληρονόμος· δεῦτε ἀποκτείνωμεν αὐτὸν καὶ κατάσχωμεν τὴν κληρονομίαν αὐτοῦ.

    Ματθ. 21,38 Οι γεωργοί όμως, όταν είδαν τον υιόν, είπαν μεταξύ των· Αυτός είναι ο κληρονόμος· ελάτε, ας τον φονεύσωμεν και ας καταλάβωμεν οριστικά πλέον ημείς την κληρονομίαν του.

    Ματθ. 21,39 καὶ λαβόντες αὐτὸν ἐξέβαλον ἔξω τοῦ ἀμπελῶνος, καὶ ἀπέκτειναν.

    Ματθ. 21,39 Και αφού τον συνέλαβαν, τον έβγαλαν έξω από το αμπέλι και εκεί τον εφόνευσαν”.(Κακοί γεωργοί, οι πνευματικοί άρχοντες του Ισραήλ, ασεβείς και αχάριστοι προς τον οικοδεσπότην, εξεμεταλλεύοντο την άμπελον, δηλαδή τον Ιουδαϊκόν λαόν, εκακοποιούσαν και εφόνευον τους προφήτας, που έστελλε ο Θεός, και τέλος θα εφόνευαν με σταυρικόν θάνατον τον υιόν του Θεού, τον Χριστόν, έξω από την Ιερουσαλήμ, δια να μείνουν ανενόχλητοι εκμεταλλευταί της αμπέλου του Θεού).

    Ματθ. 21,40 Ὅταν οὖν ἔλθῃ ὁ κύριος τοῦ ἀμπελῶνος, τί ποιήσει τοῖς γεωργοῖς ἐκείνοις;

    Ματθ. 21,40 Μετά την διήγησιν της παραβολής ηρώτησε τους αρχιερείς και πρεσβυτέρους του λαού ο Χριστός· “όταν λοιπόν έλθη ο κύριος του αμπελώνος, τι θα κάμη στους γεωργούς εκείνους;”

    Ματθ. 21,41 λέγουσιν αὐτῷ· κακοὺς κακῶς ἀπολέσει αὐτούς, καὶ τὸν ἀμπελῶνα ἐκδώσεται ἄλλοις γεωργοῖς, οἵτινες ἀποδώσουσιν αὐτῷ τοὺς καρποὺς ἐν τοῖς καιροῖς αὐτῶν.

    Ματθ. 21,41 Και αυτοί του απήντησαν· “τόσον κακοί που υπήρξαν, κακώς θα τους εξολοθρεύση και θα εμπιστευθή εις άλλους γεωργούς τον αμπελώνα, οι οποίοι θα δώσουν εις αυτόν τους καρπούς εις τας καταλλήλους εποχάς”.

    Ματθ. 21,42 λέγει αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς· οὐδέποτε ἀνέγνωτε ἐν ταῖς γραφαῖς, λίθον ὃν ἀπεδοκίμασαν οἱ οἰκοδομοῦντες, οὗτος ἐγενήθη εἰς κεφαλὴν γωνίας· παρὰ Κυρίου ἐγένετο αὕτη, καὶ ἔστι θαυμαστὴ ἐν ὀφθαλμοῖς ἡμῶν;

    Ματθ. 21,42 Λεγει εις αυτούς ο Ιησούς· “ουδέποτε λοιπόν εδιαβάσατε εις τας Γραφάς· λίθον, δηλαδή εμέ, τον οποίον απέρριψαν ως ακατάλληλον οι κτίσται, σεις οι οικοδόμοι του λαού, έγινε ακρογωνιαίος λίθος εις την πνευματικήν οικοδομήν του Θεού, δηλαδή εις την Εκκλησίαν, η οποία έγινε παρά του Θεού και είναι αξιοθαύμαστη στους οφθαλμούς μας;

    Ματθ. 21,43 διὰ τοῦτο λέγω ὑμῖν ὅτι ἀρθήσεται ἀφ᾿ ὑμῶν ἡ βασιλεία τοῦ Θεοῦ καὶ δοθήσεται ἔθνει ποιοῦντι τοὺς καρποὺς αὐτῆς·

    Ματθ. 21,43 Δια τούτο σας λέγω, ότι θα αφαιρεθή από σας η βασιλεία του Θεού και θα δοθή εις έθνος, που θα παράγη καρπούς, δηλαδή έργα αγαθά.

  10. GGGGGG, καλώς όρισε απόλλων έρως ξανά,

    και πιο συγκεκριμένα:

    Ματθ. 21,33 Ἄλλην παραβολὴν ἀκούσατε. ἄνθρωπός τις ἦν οἰκοδεσπότης, ὅστις ἐφύτευσεν ἀμπελῶνα καὶ φραγμὸν αὐτῷ περιέθηκε καὶ ὤρυξεν ἐν αὐτῷ ληνὸν καὶ ᾠκοδόμησε πύργον, καὶ ἐξέδοτο αὐτὸν γεωργοῖς καὶ ἀπεδήμησεν.

    Ματθ. 21,33 Ακούστε και άλλην παραβολήν· ένας άνθρωπος οικοδεσπότης εφύτευσε αμπέλι και ύψωσε γύρω από αυτό φράκτην και έσκαψε μέσα εις αυτό πατητήρι και δεξαμένην και έκτισε πύργον, δια να μένουν οι εργάται και οι φύλακες· ενοικίασε αυτό εις γεωργούς και ανεχώρησε εις άλλην χώραν.

    Ματθ. 21,34 ὅτε δὲ ἤγγισεν ὁ καιρὸς τῶν καρπῶν, ἀπέστειλε τοὺς δούλους αὐτοῦ πρὸς τοὺς γεωργοὺς λαβεῖν τοὺς καρποὺς αὐτοῦ.

    Ματθ. 21,34 Οταν δε επλησίασε ο καιρός του τρυγητού, έστειλε τους δούλους του στους γεωργούς, δια να πάρουν τους καρπούς που εδικαιούτο.

    Ματθ. 21,35 καὶ λαβόντες οἱ γεωργοὶ τοὺς δούλους αὐτοῦ ὃν μὲν ἔδειραν, ὃν δὲ ἀπέκτειναν, ὃν δὲ ἐλιθοβόλησαν.

    Ματθ. 21,35 Οι δε γεωργοί, μοχθηροί και άπληστοι, συνέλαβαν τους δούλους και άλλον μεν έδειραν, άλλον δε εφόνευσαν, άλλον δε ελιθοβόλησαν.

    Ματθ. 21,36 πάλιν ἀπέστειλεν ἄλλους δούλους πλείονας τῶν πρώτων, καὶ ἐποίησαν αὐτοῖς ὡσαύτως.

    Ματθ. 21,36 Παλιν ο οικοδεσπότης έστειλε άλλους δούλους περισσοτέρους από τους πρώτους και έκαμαν εις αυτούς τα ίδια.

    Ματθ. 21,37 ὕστερον δὲ ἀπέστειλε πρὸς αὐτοὺς τὸν υἱὸν αὐτοῦ λέγων· ἐντραπήσονται τὸν υἱόν μου.

    Ματθ. 21,37 Υστερα δε έστειλε προς αυτούς τον υιόν του λέγων· Οι άνθρωποι αυτοί θα εντραπούν τουλάχιστον το παιδί μου.

    Ματθ. 21,38 οἱ δὲ γεωργοὶ ἰδόντες τὸν υἱὸν εἶπον ἐν ἑαυτοῖς· οὗτός ἐστιν ὁ κληρονόμος· δεῦτε ἀποκτείνωμεν αὐτὸν καὶ κατάσχωμεν τὴν κληρονομίαν αὐτοῦ.

    Ματθ. 21,38 Οι γεωργοί όμως, όταν είδαν τον υιόν, είπαν μεταξύ των· Αυτός είναι ο κληρονόμος· ελάτε, ας τον φονεύσωμεν και ας καταλάβωμεν οριστικά πλέον ημείς την κληρονομίαν του.

    Ματθ. 21,39 καὶ λαβόντες αὐτὸν ἐξέβαλον ἔξω τοῦ ἀμπελῶνος, καὶ ἀπέκτειναν.

    Ματθ. 21,39 Και αφού τον συνέλαβαν, τον έβγαλαν έξω από το αμπέλι και εκεί τον εφόνευσαν”.(Κακοί γεωργοί, οι πνευματικοί άρχοντες του Ισραήλ, ασεβείς και αχάριστοι προς τον οικοδεσπότην, εξεμεταλλεύοντο την άμπελον, δηλαδή τον Ιουδαϊκόν λαόν, εκακοποιούσαν και εφόνευον τους προφήτας, που έστελλε ο Θεός, και τέλος θα εφόνευαν με σταυρικόν θάνατον τον υιόν του Θεού, τον Χριστόν, έξω από την Ιερουσαλήμ, δια να μείνουν ανενόχλητοι εκμεταλλευταί της αμπέλου του Θεού).

    Ματθ. 21,40 Ὅταν οὖν ἔλθῃ ὁ κύριος τοῦ ἀμπελῶνος, τί ποιήσει τοῖς γεωργοῖς ἐκείνοις;

    Ματθ. 21,40 Μετά την διήγησιν της παραβολής ηρώτησε τους αρχιερείς και πρεσβυτέρους του λαού ο Χριστός· “όταν λοιπόν έλθη ο κύριος του αμπελώνος, τι θα κάμη στους γεωργούς εκείνους;”

    Ματθ. 21,41 λέγουσιν αὐτῷ· κακοὺς κακῶς ἀπολέσει αὐτούς, καὶ τὸν ἀμπελῶνα ἐκδώσεται ἄλλοις γεωργοῖς, οἵτινες ἀποδώσουσιν αὐτῷ τοὺς καρποὺς ἐν τοῖς καιροῖς αὐτῶν.

    Ματθ. 21,41 Και αυτοί του απήντησαν· “τόσον κακοί που υπήρξαν, κακώς θα τους εξολοθρεύση και θα εμπιστευθή εις άλλους γεωργούς τον αμπελώνα, οι οποίοι θα δώσουν εις αυτόν τους καρπούς εις τας καταλλήλους εποχάς”.

    Ματθ. 21,42 λέγει αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς· οὐδέποτε ἀνέγνωτε ἐν ταῖς γραφαῖς, λίθον ὃν ἀπεδοκίμασαν οἱ οἰκοδομοῦντες, οὗτος ἐγενήθη εἰς κεφαλὴν γωνίας· παρὰ Κυρίου ἐγένετο αὕτη, καὶ ἔστι θαυμαστὴ ἐν ὀφθαλμοῖς ἡμῶν;

    Ματθ. 21,42 Λεγει εις αυτούς ο Ιησούς· “ουδέποτε λοιπόν εδιαβάσατε εις τας Γραφάς· λίθον, δηλαδή εμέ, τον οποίον απέρριψαν ως ακατάλληλον οι κτίσται, σεις οι οικοδόμοι του λαού, έγινε ακρογωνιαίος λίθος εις την πνευματικήν οικοδομήν του Θεού, δηλαδή εις την Εκκλησίαν, η οποία έγινε παρά του Θεού και είναι αξιοθαύμαστη στους οφθαλμούς μας;

    Ματθ. 21,43 διὰ τοῦτο λέγω ὑμῖν ὅτι ἀρθήσεται ἀφ᾿ ὑμῶν ἡ βασιλεία τοῦ Θεοῦ καὶ δοθήσεται ἔθνει ποιοῦντι τοὺς καρποὺς αὐτῆς·

    Ματθ. 21,43 Δια τούτο σας λέγω, ότι θα αφαιρεθή από σας η βασιλεία του Θεού και θα δοθή εις έθνος, που θα παράγη καρπούς, δηλαδή έργα αγαθά.

    Ματθ. 21,44 καὶ ὁ πεσὼν ἐπὶ τὸν λίθον τοῦτον συνθλασθήσεται· ἐφ᾿ ὃν δ᾿ ἂν πέσῃ, λικμήσει αὐτόν.

    Ματθ. 21,44 Εκείνος δε, ο οποίος θα πέση εναντίον του ακρογωνιαίου αυτού λίθου, θα κατατσακισθή.

    Ματθ. 21,45 καὶ ἀκούσαντες οἱ ἀρχιερεῖς καὶ οἱ Φαρισαῖοι τὰς παραβολὰς αὐτοῦ ἔγνωσαν ὅτι περὶ αὐτῶν λέγει·

  11. (/) είναι ο γνωστός που κάνει ζαβολιές με διάφορα ονόματα και δεν σέβεται Χριστόν, λοιπόν θέλει Τετραπιθανότητα αυτός που βάζει σε παρενθέσεις την Θεία Κοινωνία, ιδού: α] Χριστός β] σώμα Αυτού ως σίτος-άρτος γ] αίμα Αυτού ως οίνος δ] Μαθηταί όλοι εμείς που λαμβάνουμε. Έτερη, Ιησούς Χριστός = Τα Τρία Πρόσωπα Θεού Έναν και Ομοούσιον άρα Ιησούς = Τριαδικός Θεός εν σαρκί, ήτοι 3 Άκτιστα Πρόσωπα συν 1 σάρξ = Τετραπιθανότητα, έτερη, Τρία Πρόσωπα Θεού = Χριστός και Μαθηταί-και εμείς Μαθηταί = Τετραπιθανότητα, πάλαι έχασε….

  12. Μεγάλη βλασφημία να λέγει κάποιος το σώμα και αίμα Θεού συνειδησιακά κανίβαλο, άλλωστε Ο Θεός το σώμα και αίμα Του δύναται να το βάλει όπου Θέλει, αφού είναι πανταχού Παρών και τα πάντα Πληρών, πάλαι έχασε….

      1. Τον έχεις δει τον Θεό; Ξέρεις ποιος είναι ή τι είναι; Εγώ δεν πιστεύω ότι ο Χριστός και ο Θεός του είναι ο Δημιουργός… Άρα ναι πιστεύω ότι η εβραϊκή αυτή τελετουργία σας κανει συνειδησιακά κανίβαλους!!! Και έχουν φροντίσει οι τότε “μασόνοι” της εποχής… Οκ; Μπεεε τώρα…

  13. (/) το 913 έχει το 13 = Ένας Θεός Τρία Πρόσωπα και το 431 έχει το ανάγραφον του 13 , 31 ήτοι Τρία Πρόσωπα Ένας Θεός. Συνάμα 9+4 = 13 ! Συνάμα το καταπληκτικόν 913+431=1334 = 13 και 44 που γίνεται με την πρόσθεση 13+31=44, άρα είσαι σωστότατος!

  14. Ο ΑΜΝΟΣ είναι ο GGGGG που είναι ο απόλλων έρως, γνωστός στα λημέρια εδώ παρεμβασίας σατανιστής που αλλάζει τακτικά ονόματα…. Το Ρόδον που αναφέρει είναι τον μασώνων Ροδόσταυρων με όλες τις προεκτάσεις αιματοχυσίας και χαράς δι’ αυτού εκ των φονιάδων Του Ιησού Χριστού….

    1. Ναι ζόμπι “τραγούδα”… Μια ζωή ζόμπι θα είσαστε… Ούτε σατανιστής είμαι ούτε τπτ τέτοιο… Μην κάνεις όνειρα… Και δεν αλλάζω ονόματα… Με αυτό γράφω…

  15. STEA, καλά κατάλαβες, ο Ντοστογιέφσκυ ήταν ένας ιδιότροπος ημικοσμοκαλόγηρος Του Χριστού, και εννοούσε αυτόν που εννόησες και δεν το είπα στο άρθρον πεντακάθαρα, διότι άξιζε κάποιος να το υποψιαστεί!

  16. TSAI, σωστά τα λές, Ο Χριστός είναι ένας και μοναδικός Θεός = Τριαδικός Θεός εν σαρκί, οι φιλόσοφοι και σοφοί έχουν σοφία επειδή Ο Χριστός το επέτρεψε, τώρα διά την σύνδεση υποθετική ή έστω υποψιαστική διά τον Βράχμα ως Πατέρα επ’ ουδενί λόγου προτιμότερον να αναφέρουμε τον Βράχμα αντί Τον Πατέρα εκτός και εάν λέμε Βράχμα και εννοούμε Τον Πατέρα χωρίς να συνδέουμε με όσα λένε οι Ινδοί διά να μην αιρετικοποιούμεθα!….

  17. (/) το δοχείον δέχεται άρα είναι συν και συνάμα πλην με την έννοια του θηλέν επειδή είναι κόλπος και συνάμα το + = στόχος και το πλην = – όπως το πέος, άρα τε αλλάζουν στάσεις και θέσεις και μεταθέσεις και αλληλομεταθέσεις!….

  18. (/) 1571 μ.Χ. κατάκτησαν οι Τούρκοι την Κύπρον πρώτη φορά νικώντας με προδοσία και με αδιαφορία της Βενετίας τους άρχοντες Βενετούς της Αμμοχώστου που καλούσαν ενίσχυση και βοήθεια και ποτέ δεν έλεβαν….

  19. ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΟΤΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΔΑΙΜΟΝΝΙΚΗ ΠΑΡΑΝΟΙΑ ΤΩΝ ΚΑΝΙΒΑΛΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥ ΣΟΒΑΡΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.

  20. ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ, ότι αλλάζεις τακτικά ονόματα και ποία είναι η ψυχή του κόσμου; Η αψυχία που λες εσύ ή Ο Θεός που λέμε εμείς και οι ψυχές μας!

  21. GGGGG, ποίος είσαι εσύ που θα δεις Τον Θεόν; και βεβαίως ούτε να Τον προσεγγίσεις σ’ αφήνει, και μήπως εσύ ποίον άλλον είδες να κάνει τον κόσμον; Με αποδείξεις με την ίδια ψευδοεπιστημονικότητα που θέτεις, μήπως είδες την φύση να κτίζει το Σύμπαν; Και ποία είναι η Φύση; Τι ξέρεις περισσότερα; Τίποτε, συνεπώς μπεεε της άγνοιας και άρνησης Θεού είσαι, πού πάνε όσοι δεν πιστεύουν σε Θεόν; Είδες; για πες μας, με αποδείξεις! χαχαχα….

  22. GGGGG, ενώ εσύ που δήθεν δεν είσαι ζόμπυ τι ξέρεις και υπερηφανεύεσαι; Μήπως γνωρίζεις την απάντηση σε κάθε ερώτηση και ξέρεις όλα όσα οι άλλοι ξέρουν; απόδειξε το ή δε μη είσαι ζόμπυ της άγνοιας και υπεροψίας τύφου! Μήπως να σου κάνουμε όλες τες ερωτήσεις επειδή έχεις όλες τες απαντήσεις, μα τότε είσαι “θεός”, ή μήπως δεν είσαι και παραδέχεσαι ότι δεν ξέρεις ενώ λες ότι ξέρεις….

  23. GGGGG 04/11/2023 @ 12:29 ΜΜ
    Τον έχεις δει τον Θεό; Ξέρεις ποιος είναι ή τι είναι; Εγώ δεν πιστεύω ότι ο Χριστός και ο Θεός του είναι ο Δημιουργός… Άρα ναι πιστεύω ότι η εβραϊκή αυτή τελετουργία σας κανει συνειδησιακά κανίβαλους!!! Και έχουν φροντίσει οι τότε “μασόνοι” της εποχής… Οκ; Μπεεε τώρα…

    Και τι πιστεύεις σε κανίβαλους σατανιστές; Ο Χριστιανοί τρώνε άρτον και οίνον, εσύ όλα τα άλλα…. Πες μας τι πιστεύεις να το κρίνουμε και εμείς, δίκαια πράγματα αν ξέρεις από δίκαια.///

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek