Τι λέτε , θα βρεθούν ποτέ οι σωροί των μηχανοδηγών ;
Όταν μια κατάσταση αρχίζει να αποσυντίθεται , το αναπόφευκτο διατίθεται ενίοτε σε εγκληματικά μυαλά στη βάση σκοπιμοτήτων . Πολιτικών ; οικονομικών συμφερόντων ; επίρριψης ευθυνών;
Το θέμα – ακόμα και ως σενάριο – είναι τεραστίων διαστάσεων αφού σε μια τέτοια περίπτωση βρισκόμαστε αντιμέτωποι με ό,τι πιο εγκληματικό έκτρωμα έχει δημιουργήσει η φύση το οποίο , εκμεταλλεύτηκε όλη αυτήν την κατάπτυστη και απερίγραπτη κατάσταση που έχει περιέλθει το εν λόγω σιδηροδρομικό δίκτυο -για την οποία θα έπρεπε ήδη να είχαν συλληφθεί και οι άμεσα υπεύθυνοι της ΟΣΕ- ΤΡΑΙΝΟΣΕ της Hellenic Train και του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών – την ανείπωτη οδύνη και το σοκ που προκλήθηκε στην κοινωνία , προκειμένου να φέρει εις πέρας συγκεκαλυμμένα και για τους δικούς του αρρωστημένους λόγους , το φρικαλέο του σχέδιο.
Τα σενάρια τρία …. και τα ερωτήματα αμείλικτα .
Λίγες ώρες πριν , στις 16.32’ , η αμαξοστοιχία του θανάτου παραμένει στο σταθμό του Παλαιοφάρσαλου λόγω τεχνικού προβλήματος καλωδίου ηλεκτροκίνησης. Αιτία ένα κομμένο καλώδιο ηλεκτροκίνησης που έπεσε πάνω στην αμαξοστοιχία με αποτέλεσμα την ακινητοποίησή της . Ωστόσο , ένα τέτοιο συμβάν που λογικά θα έπρεπε να οδηγήσει σε μεγαλύτερη εποπτεία το δρομολόγιο του θανάτου ,δεν ενεργοποιεί την αντίληψη κάποιων ώστε να έχουν τεταμένη την προσοχή τους .
Αντιθέτως λίγο μετά , ο ¨άπειρος¨ σταθμάρχης βρέθηκε σε τέτοια διανοητική κατάσταση ώστε να κάνει τρία λάθη μαζεμένα . Δει είδε την αλλαγή κατεύθυνσης του σιδηροδρόμου, που κατευθύνθηκε αντί για την άνοδο στην πορεία καθόδου , δεν έλεγξε την στιγμή που ξεκίνησε και έφυγε, σε ποια γραμμή κινείται ( ήταν υποχρέωση του ) και τ ότι , από την στιγμή που έχει μπροστά του το πάνελ που ρυθμίζει τα κλειδιά και το συγκεκριμένο 118 , θα μπορούσε την στιγμή που έφυγε το τρένο με μία απλή παρατήρηση – ματιά να δει τις γραμμές ,κι ότι έφυγε στην ανάποδη γραμμή , και να ειδοποιήσεις άμεσα τον μηχανοδηγό να σταματήσει.
Ο ίδιος υποστήριξε αρχικά ότι, «Πάτησα το κουμπί, δε λειτούργησε το σύστημα» , το οποίο ερμηνευόμενο δείχνει ότι , εκ του αποτελέσματος δεν λειτούργησε , δείχνει ότι βρισκόταν σε ¨αποσύνδεση με την πραγματικότητα ¨
Δεν είναι μόνο αυτό . Οι μηχανοδηγοί– που προφανώς θα είχαν κάνει πολλές φορές το ίδιο δρομολόγιο – εύκολα θα μπορούσαν να παρατηρήσουν , βλέποντας την κίνηση του τρένου τους πάνω στις ράγες , ότι βρισκόταν στη λάθος πλευρά , σε λάθος γραμμή , ότι ¨οδηγούν ανάποδα ¨. Επιπλέον , ούτε ο ένας μηχανοδηγός ούτε ο άλλος είδαν ότι υπάρχει κόκκινο φανάρι . Δυστυχώς δεν μπορούν να μιλήσουν τώρα .
Υπάρχουν κι άλλες διαπιστώσεις που δείχνουν μεταξύ άλλων γιατί θα επιλέχτηκε η ¨καταραμένη κοιλάδα ¨ , τις οποίες για ευνόητους λόγους δεν θα αποκαλύψουμε … προς το παρόν .
Συνεχίζεται …
OMΑΔΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Συγγνώμη έχετε διαβάσει για την κατάσταση που επικρατούσε στον “ΟΣΕ” ή οχι; δεν έβλεπε τίποτα μπροστά του ο σταθμάρχης από κλειδιά γιατί δεν είναι σε εφαρμογή αυτό το σύστημα. Χειροκίνητα δουλεύανε οι άνθρωποι. Μέσω ασύρματου λέει σε άλλον να γυρίσει το κλειδί. Ο ίδιος δεν έχει μπροστά του να βλέπει κάτι. Τα φανάρια δεν δουλεύουν. Και το να πηγαίνουν “αναποδα” δεν είναι περίεργο εφόσον η γραμμή είναι ελεύθερη από άλλο τραίνο. Δεν θα αναρωτιοντουσαν γι αυτό οι μηχανοδηγοι.
Τη συνομιλία του σταθμάρχη για το που θα κατευθυνθούν κλπ κ τη συνομιλία με τον αρμόδιο για τα κλειδιά δεν τις διαβάσατε; κ ξεκινάτε τις αναλύσεις;
Άπορο πως αφήνετε να δημοσιεύονται απόψεις από την λεγόμενη ΟΥΑ , που έχουν πέσει έξω σχεδόν όλες τις φορές που έχουν αναρτήσει άρθρα….οι αρθρογράφοι είναι σίγουρα άσχετοι…να θυμίσω με την δολοφονία της ζερμπερη που είχαν αναρτήσει και φωτογραφία ότι τάχα αυτός είναι ο δολοφόνος…
Να με συμπαθάτε, αλλά από όσα κατά καιρούς έχετε γράψει και διακινήσει ως ΟΥΑ τα τελευταία χρόνια, σχεδόν τίποτα δεν έχει επιβεβαιωθεί.
ΚΑΛΑ ΣΑΡΑΝΤΑ ΟΤΑΝ ΒΡΟΥΝΕ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΛΥΡΑΚΗ ΘΑ
ΒΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΑ ΤΕΜΠΗ.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΞΕΠΕΡΑΣΩ ΤΟΣΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΣΟΣ ΠΟΝΟΣ
ΤΟΣΟ ΑΔΙΚΟ
ΤΕΛΕΙΩΣΑΝΕ
γιατι στο βιντεο της συγκρουσης φαινεται εκρηξη πριν φτασουν οι μηχανες η μια κοντα στην αλλη? επισης τι μετεφερε το φορτηγο τρενο? Θα μπορουσαν τα σαμποταζ σε τρενα διεθνως να ειναι αντιποινα σε χωρες που υποστηριζουν την Ουκρανια? καποιες εικασιες …….
Το μοναδικο σεναριο[τελειως νοσηρο]ειναι αυτο που συμφερει καποιους που δεν θελουν εκλογες.Τα μαθηματικα λενε οτι το δυστυχημα ηταν επακολουθο της πολιτικης ασυνειδησιας και της ρεμουλας.Οσο για την ΟΥΑ,ο γιατρος ειπε να μην τους λεμε ποτε οχι.Δεν ξερω τί αστυνομευουν,αλλα κοιμουνται ορθιοι.
Υπάρχει και φαίνεται ένα μεγάλο όχημα πάνω στην γέφυρα νά περνά την ώρα τίς έκρηξης,, γιατί δεν σταματά,, γιατί δεν έπαιρνε τηλέφωνο σέ αστυνομία ή πυροσβεστικής υπηρεσίας, γιατί δεν τό βλέπουν από τίς κάμερες ποιός ήταν,,,,,
Αυτή η …ΟΥΑ ρε είναι τρελή ρε..Χάνει πολλά λάδια μιλάμε…
Εγώ θα πω κάτι που πραγματικά με έχει εξοργίσει. Αλήθεια αυτή τη μέρα που είναι τραγωδία Γιατί δεν τη συγκρίνετε με την άλλη μέρα όπου Έλληνας τίμησε στο έπακρο τον Θεό του αίματος τον Βάαλ?? Ή δεν το γνωρίζετε? Η Ελλάδα Λυπάμαι που θα το πω αλλά έχει προσκύνηση ήδη τον Βάαλ.!! Και πικρή αλήθεια είναι ότι οι Έλληνες θα πάνε σωρηδον χωρίς να φοβούνται τίποτα να πάρουν την καινούργια ταυτότητα.
Λυπάμαι
Eiste apla geloioi .Yparxoun mexri ka binteo ekriksis prin apo tin stoyka .
PAte na to rikserte mono ston anthrwpo aki ayto apodeikneyei poso kratika sixamata eiste .20 xronia kai 5 -7 kyberniseis afisan ta trena kai doromologia na sapisoyn kai meta tapoylisan gia psixoula kai oi agorastes eferan sapia na mas koybalane .Twra ti paparoes lete eseis einai allo thema .Kalo einai na arxisoyme na anarwtimaste omws kaigia gefyres , lewforia , poylman , aeroplana , taksi , anisopedes diabaseis klp …