Διαφημίσεις

Η απεργία-διαμαρτυρία των εκπαιδευτικών που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 11 Οκτωβρίου πήρε ιστορική έκταση, με περισσότερους από 25.000 εκπαιδευτικούς να συμμετέχουν σε όλη τη χώρα. Ωστόσο, τα ελεγχόμενα μέσα μαζικής ενημέρωσης φρόντισαν να εξαπολύσουν μια άνευ προηγουμένου προπαγάνδα!

Ως πρώτο βήμα, στην πλεκτάνη της κυβερνητικής προπαγάνδας, την Παρασκευή 8 Οκτωβρίου, με έκτακτη δικαστική απόφαση (κατά παραγγελία της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως), κρίθηκε παράνομη η απεργία εκπαιδευτικών βάσει της προκήρυξης ΑΔΕΔΥ.

Μόνο που αυτή η προκήρυξη αφορούσε την απεργία των εκπαιδευτικών το 2020!

Η ΑΔΕΔΥ δεν προκήρυξε την απεργία που έλαβε μέρος τη Δευτέρα. Την απεργία προκήρυξαν η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ) μαζί με την Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος (ΔΟΕ).

 

Ενδεικτικά, κάποια ποσοστά συμμετοχής σύμφωνα με στοιχεία των Συλλόγων Εκπαιδευτικών ΠΕ:

  • Γ΄ Αθήνας 73,6%
  • Χανιά 92,5%
  • Καβάλα 75%
  • Ξάνθη πάνω από 75%
  • Θεσπρωτία 80%
  • Καστοριά 71%
  • Τρίκαλα 85%
  • Σάμος 90%
  • Αρκαδία 79%
  • Νάουσα 92%
  • Ροδόπη 67,69%
  • Έβρος 78%
  • Χανιά 93%
  • Μεσσηνία 60%
  • Πιερία 67,23%
  • Λάρισα πρωτοβάθμια 80%
  • Πέλλα 58%
  • Π.Ε. ΠΕΙΡΑΙΑ “Η ΠΡΟΟΔΟΣ”  80%
  • Σύρος – Τήνος – Μύκονος 80%
  • Αργολίδα 56%

 

Η Υπουργός Ν. Κεραμέως δεν αρκέστηκε στην απόφαση του Εφετείου για την (κατά παραγγελία) απόφαση η οποία κρίνει παράνομη την απεργία. Δίχως διάλογο, προχώρησε στην εκδίκαση της απεργίας-αποχής προκειμένου να κερδίσει την καταχρηστικότητα και το άμεσα εκτελεστό της απόφασης!

Κατά τη διαδικασία αιφνίδιας εκδίκασης – και την απόρριψη του αιτήματος για αναβολή – παραβιάστηκαν:

  1. Η αρχή του φυσικού δικαστή, ο/η οποίος/α δεν θα πρέπει να είναι ορισμένος αλλά να προκύπτει από την ημερομηνία εκδίκασης
  2. Η αρχή της μεροληψίας, καθώς ο/η δικαστής που ορίστηκε έχει συγκεκριμένο λόγο και εξυπηρετεί συγκεκριμένα συμφέροντα
  3. Η αρχή της δημοσιότητας, καθώς αυτή η υπόθεση θα έπρεπε να δικαστεί σε κανονική αίθουσα με ακροατήριο, κάτι που δεν συνέβη ποτέ

 

Γίνεται, λοιπόν, αντιληπτό ότι η εκδίκαση της υπόθεσης εξυπηρετούσε μόνο κυβερνητικές σκοπιμότητες και κρίθηκε καταχρηστική, παρά το γεγονός της ιστορικής συμμετοχής των εκπαιδευτικών. Κάτι που δεν προβλήθηκε ποτέ στα μέσα μαζικής ενημέρωσης!

 

Σκοποί αξιολόγησης:

Η στρεβλή εικόνα η οποία παρουσιάζουν τα ΜΜΕ δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την πραγματική αξιολόγηση. Η αξιολόγηση δεν αφορά τους εκπαιδευτικούς αλλά τις σχολικές μονάδες! Και μέσω αυτού γίνεται έμμεση αξιολόγηση και των εκπαιδευτικών.

Οι εκπαιδευτικοί δεν κινδυνεύουν με απόλυση! Κινδυνεύουν μόνο με μετάθεση σε διαφορετικές σχολικές μονάδες.

Η διαδικασία που ζητάει η Κεραμέως αφορά την αξιολόγηση 15.000 σχολικών μονάδων ως προς τις επιδόσεις των μαθητών (βαθμοί σε ελέγχους και εξετάσεις). Σε περίπτωση που κριθεί χαμηλό το επίπεδο – από μονάδες που ήδη στερούνται βασικές υποδομές και εκπαιδευτικούς – θα γίνεται διακοπή κονδυλίων, καθώς η κρατική χρηματοδότηση θα αποσύρεται αυτόματα! Με αποτέλεσμα, όχι μόνο να δημιουργούνται σχολεία “πολλαπλών ταχυτήτων, αλλά επίσης και να υποχρεώνονται οι σχολικές μονάδες να αναζητήσουν χορηγούς!

Αυτό σημαίνει ότι όποιοι χορηγοί αποφασίσουν να “επενδύσουν” σε αυτές τις μονάδες δυσκοιλιοτητα (είτε με τις υποδομές, είτε παρέχοντας βιβλία, κτλ) θα έχουν το δικαίωμα να απαιτήσουν μέχρι και δίδακτρα! Με λίγα λόγια… δεν θα υπάρχει πλέον δημόσια δωρεάν παιδεία.

Με έκτακτη απόφαση της Κεραμέως, το Σάββατο 9 Οκτωβρίου, ενημερώθηκαν γραπτώς οι διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τη σύμπτυξη των τμημάτων (έως και 30 μαθητές ανά τμήμα!)

 

Οι παραπάνω ρυθμίσεις του Υπουργείου Παιδείας δεν συμβάλλουν στην οργάνωση, σχεδιασμό, αποτίμηση και αναπροσαρμογή των μαθημάτων και των υποδομών. Αποσκοπούν μόνο στον ευτελισμό της δημόσιας παιδείας και την προώθηση “πελατών” στις ιδιωτικές σχολές.

Από τη διαδικασία, δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν τα ΜΜΕ, τα οποία φρόντισαν να παραπληροφορήσουν και να εξαγριώσουν το κοινό σχετικά με τις διαμαρτυρίες των εκπαιδευτικών

 

Χιλιάδες τα κενά

Με περισσότερα από 80 σχολεία που έκλεισαν λόγω “συμπτύξεων” από την αρχή του 2021, με χιλιάδες κενά εκπαιδευτικών, με χιλιάδες παιδιά που αντιμετωπίζουν ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, οι γονείς καλούνται να βάλουν το χέρι στη τσέπη, καλύπτοντας μόνοι τους τις ανάγκες.

Ανάγκες όπως παράλληλη στήριξη, αγορά βιβλίων (σύντομα και “πολλαπλών βιβλίων”), φροντιστήρια, κτλ

Και όλα αυτά, όσο η Υπουργός κ. Κεραμέως θεωρεί μη αναγκαίο το εκπαιδευτικό προσωπικό.

Το νομοσχέδιο για τη χρηματοδότηση των σχολικών μονάδων από ιδιώτες δεν πρέπει να περάσει. Θα πρέπει να υπάρξει πλήρης στήριξη προς την εκπαιδευτική κοινότητα. Σε διαφορετική περίπτωση το εκπαιδευτικό σύστημα θα καταλήξει μια φτηνή απομίμηση του Βρετανικού ιδιωτικού συστήματος παιδείας.



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Techstories

3 σχόλια στο “Απεργία εκπαιδευτικών: αλήθειες και ψέματα”
  1. Ποιά είναι η εκπαιδεύτική ύλη με την οποία καλούνται να εκπαιδεύσουν τα παιδιά; Εχουν σχέση τα βιβλία πχ του 1977; Γιατί το σύστημα των φροντιστηρίων είναι ένα σύστημα που υπάρχει εν Ελλάδι; Αυτοί που είναι στα φροντιστήρια δεν είναι οι ίδιοι εκπαιδευτικοί;Τι ακριβώς είναι “δωρεάν” παιδεία, εάν ήταν δωρεάν θα πληρωνόταν κανένας εκπαιδευτικός;
    Εάν – Δωρεάν ελάβατε, δωρεάν δότε.
    Τότε Επι πληρωμή ελάβατε,επι πληρωμή δότε;;;
    Α-πειρες Ερωτήσεις.. χωρίς πείρα;;

  2. Τί διαμαρτύροντυαι οι εκπαιδευτικοί; αφού πρόεδρος της ΟΛΜΕ είναι κομματόσκυλο του κυβερνώντος κόμματος. Οι άλλες παρατάξεις του προεδρείου δεν τα βλέπουν αυτά; Τώρα ξύπνησαν;

  3. κομουνιστικες μπουρδες και ψεματα!
    αμεση απολυση ολων των αναρχοκομουνιστων μισελληνων που τολμουν και κανουν απεργια κατα του ελληνικου λαου!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek