Διαφημίσεις

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΧΟΤΟΜΗΜΕΝΟ ΧΑΡΤΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • Select Your Subscription Plan

    1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

26 σχόλια στο “Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΧΟΤΟΜΗΜΕΝΟ ΧΑΡΤΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ”
  1. ΓΡΗΓΟΡΗ, ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΗ Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ Ε.Ι.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε….. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ UNILEVER ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΠΑΓΩΤΑ ΕΒΓΑ ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ….ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΕΜΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΑ…

  2. Η Unilever είναι πολυεθνικός αγγλο – ολλανδικός όμιλος επιχειρήσεων. Ήρθε στην Ελλάδα με ένα εύρος δραστηριοτήτων, ειδικά μετά το 2010… επικεφαλής της πολυεθνικής εταιρείας είναι ο Πολ Πόλμαν. Ας αντιγράψω κάποια πράγματα: …”Unilever. Ο όμιλος Unilever κατέχει στην Ελλάδα ηγετική θέση στην παραγωγή και εμπορία καταναλωτικών αγαθών, διαθέτοντας στην αγορά περισσότερα από 100 επώνυμα προϊόντα. Συγκαταλέγεται ανάμεσα στις πέντε μεγαλύτερες βιομηχανίες της χώρας, με πωλήσεις της τάξεως των 127 δισ. δρχ., απασχολεί περίπου 1000 εργαζομένους, ενώ τα άτομα εποχικής απασχόλησης ξεπερνούν τα 300.

    Ο όμιλος εκπροσωπείται στην Ελλάδα από τρεις θυγατρικές: τη Unilever Hellas, η οποία αποτελείται από τις εταιρείες Lever Hellas, Diversey Lever και Elida Faberge, την Ελαΐδα ΑΕ και την Algida/Iglo. Τον «πρώτο λόγο» για την παρουσία του ομίλου στη χώρα μας έχει ο κ. Δεσύλλας Σπύρος, πρόεδρος όλων των εταιρειών Unilever στην Ελλάδα.

    Η Ελαΐς ΑΕ, που δραστηριοποιείται κυρίως στην αγορά των ελαιουργικών προϊόντων, θεωρείται μία από τις επτά καλύτερες επιχειρήσεις της Ευρώπης, ενώ κατέχει ηγετική θέση στην ελληνική αγορά. Τα προϊόντα της ­ πιστοποιημένα με το πρότυπο ISO 14001 ­ τυγχάνουν ιδιαίτερης προτίμησης από το καταναλωτικό κοινό. Εξάγονται σε ΗΠΑ, Καναδά, Αυστραλία, Νότια Αφρική, Κύπρο, Ευρώπη και σε χώρες της Βαλκανικής. Μερικά από τα πιο γνωστά προϊόντα της είναι τα ελαιόλαδα Αλτις και Ελάνθη, τα σπορέλαια Sol και Φλώρα, οι μαργαρίνες Νέο Βιτάμ και Becel, τα μαγειρικά λίπη Νέα Φυτίνη και Ελφίνο, το τσάι Lipton, τα κρεατικά προϊόντα Zwan, οι σάλτσες Raguletto και Calve, τα προϊόντα Linea κ.ά. Η Unilever Hellas, που διευθύνεται από τον κ. Σπ. Ρουχίτσα, κατέχει σημαντικό μερίδιο στην ελληνική αγορά απορρυπαντικών και ειδών προσωπικής φροντίδας. Στον τομέα των καλλυντικών η εταιρεία εκπροσωπείται από την Elida Faberge. Στην αγορά των απορρυπαντικών και των ειδών καθαρισμού ο διεθνής όμιλος δραστηριοποιείται από το 1963, με τη δημιουργία της Lever Hellas και την αγορά μετοχών των εταιρειών ΕΒΑ και Klinex. Σήμερα ο όμιλος εκπροσωπείται στην εγχώρια αγορά από τις εταιρείες Lever Hellas και Diversey Lever, οι οποίες «λογοδοτούν» στη Unilever Hellas.

    Η Algida/Iglo είναι εταιρεία με διεθνή εμπειρία στον τομέα του παγωτού. Σήμερα το όνομα και τα προϊόντα (Corneto, Carde d’ Or κ.ά.) της Algida είναι συνώνυμα της έμπνευσης και της πρωτοπορίας στον τομέα του παγωτού σε παγκόσμιο επίπεδο. Υπεύθυνος για την προώθηση της Algida/Iglo στην Ελλάδα είναι ο κ. Κοττής, ο οποίος εκτελεί καθήκοντα διευθύνοντος συμβούλου”… http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=119343 Αυτά.

    1. ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΝΩΝΥΜΕ ΠΟΥ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ-ΠΟΛΙΤΗ!!!!! ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΗΣ ΑΛΛΑ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΤΗΣ!!!!! ΑΥΤΑ

  3. ΜΗΝ ΤΑ ΠΑΡΕΞΗΓΕΙΤΕ ΟΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ…Ο ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΑΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΣΤΑΔΙΟ ΑΦΑΙΡΕΣΗΣ…ΓΛΟΥΤΕΝΗ…ΝΗΣΙΑ ΚΛΠ ΚΛΠ…ΥΓ . ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟΝ ΑΝΤ1 ΤΟ ΠΡΩΙ ΟΤΑΝ ΜΕ ΦΩΝΑΞΕ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΔΕΙΞΕΙ ΤΑ ΜΠΙΣΚΟΤΑ ΧΩΡΙΣ ΓΛΟΥΤΕΝΗ…ΣΕ ΕΝΑ ΠΡΩΙΝΑΔΙΚΟ ΟΛΟΙ ΕΤΡΩΓΑΝ ΜΠΙΣΚΟΤΑ ΧΩΡΙΣ ΓΛΟΥΤΕΝΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ…ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ ΤΗΝ ΒΡΩΜΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΑΝ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΠΡΕΦΑ ΡΕΦΑΡΟΥΜΕ ΜΕ ΤΖΑΜΠΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ [ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ]ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ…ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΜΠΙΣΚΟΤΑ ΔΙΑ ΠΑΝΤΟΣ…ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ…ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

  4. Σοβαρή εταιρία… με άλλη υποτίθεται σοβαρή… συνεργάζονται…και οι μανατζαρέοι κάνουν μπρίφινγκ!!! για τα φράγκα!!! το διαφημιστικό πρότζεκτ??? τι είδαν??? ή θα απαλλαχτούν λόγω βλακείας άρα είναι επικίνδυνοι και θα τους κάνετε κλητήρες ή θα τους απολύσετε Ή κάτι άλλο παίζει…???
    Εγώ σαν νοήμων άνθρωπος δεν δέχομαι καμμία συγνώμη από την γελοία ανακοίνωση σας, λυπάμαι γιατί μεγάλωσα με τις γεύσεις σας εγώ και τα παιδιά μου, προέχει όμως η Εθνική αξιοπρέπεια και η διατήρηση του φρονήματος ψηλά, πιό πάνω ακόμη και από την οικογένεια μου γιατί εγώ θα μείνω να πολεμήσω ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ δεν θα πάρω το τζετ να την κάνω στο κάθε city… και οφείλω πλέον να σας τιμωρήσω με ισόβια αποχή από τα προϊόντα σας,εσείς οι πουλημένοι στο χρήμα δεν έχετε αισθήματα, πατρίδα, θρησκεία, οικογένεια,ούτε καν τον εαυτό σας…

  5. Δεν θα ανεχομαστε τα παντα απο τις βρωμοεταιρειες τους επειδη δινουν δουλεια σε καποιους ανθρωπους.Να σεβονται τη χωρα και τον λαο της,γιατι διαφορετικα ξερουμε κι εμεις να χτυπησουμε εκει που τους ποναει.Δηλαδη στην τσεπη τους.Μποικοταζ σε ολους τους προδοτες,αν δε συμμορφωνονται.__

  6. Αυτή είναι η απάντηση που είχα και εγώ αφού τους έριξα μπινελίκια και τους είπα οτι είναι ξεφτυλισμένοι και προδότες!

    Αγαπητέ,

    Σας ευχαριστούμε πολύ για την επικοινωνία.

    Θα θέλαμε να σας πληροφορήσουμε πως η εταιρία μας συνεργάζεται με τα παγωτά ΕΒΓΑ, παρέχοντας μόνο ποσότητες μπισκότων για τη δημιουργία του παγωτού ΕΒΓΑ 4×4. Όσον αφορά στο συγκεκριμένο προϊόν και στη διαφήμισή του, υπεύθυνος είναι o Τομέας Παγωτού της Unilever.

    Μόλις διαπιστώσαμε ότι η εν λόγω διαφήμιση εκλαμβάνεται ως παραποίηση του χάρτη της Ελλάδας, ζητήσαμε αμέσως την απόσυρσή της. Από την πλευρά του, ο Τομέας Παγωτού της Unilever προέβη στην απόσυρση της διαφήμισης, όπως διαβεβαίωσε και σε ανακοίνωσή του.
    Η εταιρία μας είναι μία ιστορική ελληνική εταιρεία, που τιμά και στηρίζει με όλες της τις δυνάμεις, επί 100 χρόνια τώρα, την ελληνικότητά της και σέβεται τα εθνικά μας σύμβολα και τον πατριωτισμό όλων των Ελλήνων.

    Ζητούμε συγγνώμη αν άθελά μας εθίγη το κοινό εθνικό αίσθημα.

    Με εκτίμηση,

    Ηλιάνα Βασιλειάδου
    Consumer Relations

  7. Η ετερια Παπαδοπουλος ειναι οντος μια 100% ελληνικι, χωρις θυγατρικες στα Σκοπια η Αλβανια και χωρις χολτινκ στο λουχεμβουργο η αλλου. Μην εισται τωσο σκληρη με μια ετερια που απασχολει 1200 ατομα στην Ελλαδα, και πληρονει ετησια 3 εκατ.€ φορους …

    1. Ήταν ελληνική μέχρι πρότινος.

      Η κ. Παπαδοπούλου την πούλησε στην αμερικανική Nabisco λόγω κρίσης.

      1. Πότε έγινε αυτό; Δεν βρίσκω τίποτα σχετικό με Nabisco. Μόνον το ότι η Danone είχε κάποιο ποσοστό που το 2008, μετά από δικαστική διαμάχη, το πήρε πίσω η οικογένεια Παπαδοπούλου. Η Nabisco επεχείρησε να εξαγοράσει την ΙΟΝ αλλά δεν της έκατσε.

      2. ΠΟΥ ΤΟ ΒΡΗΚΕΣ ΑΥΤΟ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ?Η ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΕΙΝΑΙ 100%ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΙΓΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΝ ΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ Η ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ

  8. ΝΑ’ΧΑΜΕ ΝΑ ΛΕΓΑΜΕ ΚΑΙ ΝΑ’ΧΑΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ… ΟΙ ΜΗΝΥΣΟΥΛΕΣ ΠΑΝΤΩΣ ΠΕΣΑΝΕ ΧΘΕΣ… ΚΑΙ Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ…

  9. Δεν νομίζω John πως είναι έτσι Ή Παπαδόπουλος είναι πολλή κερδοφόρα και στα επαγγελματικά business Data που έχω δεν λέει πουθενά για αλλαγή μετόχου…

  10. Όπως για όλα στην Ελλάδα, δεν υπάρχει κανένας που να ρίχνει μιά τελευταία ματιά. Με τα γιούρια δεν γίνονται δουλειές.
    Και καλά η οποιαδήποτε ξένη εταιρεία που είναι ουδέτερη ανιστόρητη και στο κάτω κάτω της γραφής να πουλήσει θέλει. Από την Ελληνική πλευρά ποιός ενέκρινε την εμφάνιση της διαφήμισης? Ο γραφίστας που δεν ήξερε τί του γίνεται λόγω ελλειπούς παιδείας από το δικό μας σύστημα? Επί πλέον ο ποιοτικός έλεγχος του πωλητή δεν έχει Έλληνες μέσα, ή οι Έλληνες δεν ξέρουν από γεωγραφία γιατί πάλι έρχεται το δε βαριέσαι – δεν μας το έμαθαν αυτό στο σχολείο?
    Έτσι όχι μόνο δεν πάμε μπροστά αλλά φοράμε το μαγιώ στο κεφάλι για να μη μας πεταχτούν τα μάτια έξω.

  11. Τυποποιημένη απάντηση, απαράδεκτη! Καλά, αυτοί που συνέταξαν την εν λόγω αναφορά που ζουν;

  12. Παωτως η ζημια εγινε και χωρις να υπαρχει λογος ανοιξαν προηγουμενο.Το ιδιο και παλιοτερα με την σημαια της Κρητης απο την Βονταφον.Ειναι πολυ αφελεις μερικοι αν νομιζουν οτι δεν περναει απο κοσκινο η καθε λεπτομερεια της διαφημισης και στο τελος φυσικα καποιος(διευθυνων συμβουλος)ή καποιοι(Δ.Σ.)δινουυ και την τελικη εγκριση,το ΟΚ…Τωρα διβαζοντας καποιους λεβεντες εδω μεσα να γραφουν οτι ειναι καλη οικογενεια η ταδε ή υποστηριξτε τους αλλους ή ειναι πολυ μεγαλη εταιρεια-μαμουθ και ισως εγινε καποιο λαθος,αλλος εγραψε στον αλλον μην γραφεις τετοια πραγματα θα φας μηνυση,εχω να πω οτι δεν ξερω αν εργαζεστε εκει ή εχετε μετοχες ή αλλα συμφεροντα αλλα εδω τους πιασαμε με την γιδα στην πλατη και φοβαστε και τον ισκιο σας;Αν αυτο ειχε γινει στην Τουρκια του Ερντογαν θα χαν πεσει κεφαλια,θα ειχαν μπει λουκετα και εδω δεν βγαζουν αχνα οσοι δουλευουν σε αφεντικα προδοτες.Αντε με το καλο αυριο βγαλτε τις γυναικες και τις αδεφες σας στο κλαρι αν εχετε τετοια μυαλα…

  13. Εγώ την βλέπω θετική την φωτογραφία. Για μένα δείχνει πως η Ελλάδα έχει πάρει όλα τα παράλια τις Τουρκίας μέχρι Άγκυρα και το πράσινο χρώμα είναι οι ζώνες των νησιών που ειναι tax free για όλους μας…χαχαχα

  14. Η διαφημηση εδειχνε την Ελλαδα και συγκεριμενα το Αιγαιο,σαν παγωτο σαντουιτς,που το χωριζεις στη μεση για να το φας πιο ευκολα.Στο λαιμο να τους κατσει!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *