Διαφημίσεις

Ανταλλαγή Ενέργεια μέ τήν Ανταλλαγή Ενέργειας ή χωρίς τήν Ανταλλαγή Ενέργειας…. Ανταλλαγή Καρπών…. Μέρος 7

Ματθ. 7,15 Προσέχετε δὲ ἀπὸ τῶν ψευδοπροφητῶν, οἵτινες ἔρχονται πρὸς ὑμᾶς ἐν ἐνδύμασι προβάτων, ἔσωθεν δέ εἰσι λύκοι ἅρπαγες.

Ματθ. 7,15 Προσέχετε δε, να μη παρασυρθήτε εις την πλάνην από τους κακούς διδασκάλους και ψευδοπροφήτας, οι οποίοι έρχονται εις σας με το εξωτερικόν ένδυμα της αθωότητος και πραότητος του προβάτου, ενώ από μέσα είναι άγριοι και άρπαγες σαν λύκοι.

Ματθ. 7,16 ἀπὸ τῶν καρπῶν αὐτῶν ἐπιγνώσεσθε αὐτούς. μήτι συλλέγουσιν ἀπὸ ἀκανθῶν σταφυλὴν ἢ ἀπὸ τριβόλων σῦκα;

Ματθ. 7,16 Από τους καρπούς των, δηλαδή από τα έργα των, θα τους γνωρίσετε καλά. Μηπως τρυγούν ποτέ από τα αγκάθια σταφύλια η από τα τριβόλια σύκα;

Ματθ. 7,17 οὕτω πᾶν δένδρον ἀγαθὸν καρποὺς καλοὺς ποιεῖ, τὸ δὲ σαπρὸν δένδρον καρποὺς πονηροὺς ποιεῖ.

Ματθ. 7,17 Ετσι και κάθε δένδρον αγαθόν και ήμερον κάμνει καλούς καρπούς, ενώ το σάπιο και βλαμμένο δένδρο κάνει καρπούς επιβλαβείς.

Ματθ. 7,18 οὐ δύναται δένδρον ἀγαθὸν καρποὺς πονηροὺς ποιεῖν, οὐδὲ δένδρον σαπρὸν καρποὺς καλοὺς ποιεῖν.

Ματθ. 7,18 Δεν είναι δε δυνατόν ποτέ δένδρον ήμερον να βγάλη επιβλαβείς καρπούς ούτε σάπιο δένδρο να βγάλη καλούς. (Ο αγαθός δηλαδή άνθρωπος εναρέτους πάντοτε πράξεις θα παρουσιάζη, ο δε πονηρός και υποκριτής, εφ’ όσον μένει εις την πονηρίαν του, θα κάμνη έργα κακά).

Ματθ. 7,19 πᾶν δένδρον μὴ ποιοῦν καρπὸν καλὸν ἐκκόπτεται καὶ εἰς πῦρ βάλλεται.

Ματθ. 7,19 Καθε όμως δένδρον, που δεν κάμνει καλόν καρπόν, κόπτεται και ρίπτεται εις την φωτιάν.

Ματθ. 7,20 ἄραγε ἀπὸ τῶν καρπῶν αὐτῶν ἐπιγνώσεσθε αὐτούς.

Εδώ πλέον γινόμαστε σκεπτικιστές διότι ζούμε είς τήν εποχήν τής Υβριδικής Μετάλλαξης…. ό στίχος κλειδί είναι ό 7,15… απ’ εκεί καί πέρα τό χάος κατά κάποιαν οπτική σκοπιά…

Ό 7,16 μάς λέγει ότι δέν συλλέγουσι από τάς ακάνθας σταμφύλην ούτε από τά τριβόλια σύκα, είναι καί ποιητικόν… Υπό τάς τότε περιστάσεις η παρομοίωση είναι άριστη… Υπό τάς προοπτικάς τών σύγχρονων περιστάσεων μπορεί νά ιδούμε νά κάνουν τά άκανθα σταμφύλες καί τά τριβόλια σύκα…. άν καί δέν είναι βέβαιον… Μπορεί νά κάνει η συκέα όμως μήλα καί η μηλέα στάμφυλα… Αλλά τό ζητούμενον είναι εάν θά είναι όμοιας ποιότητος μέ τά μήλα τής μηλέας καί τά σύκα τής συκέως… σύκ έως…

Βεβαίως, πολλά από τά δένδρα έχουν ήδη υβριδιθεί καί σαπρωθεί από ορμόνες, κλιματολογικές συνθήκες, καυσαέρια καί άλλα… Δεύτερον, κατά πόσον είναι ύβρις τό μέν δένδρον ή φυτόν νά κάνει τόν καρπόν τού άλλου ή δέκα διαφορετικούς καρπούς ή κανέναν ή διαφορετικόν ανά ημέρα, ευδομάδα, μήνα, έτος, διετία κ.ο.κ… Όλα εξαρτάτοντε από τήν λεπτομερέστατη υπόθεση μεταξύ ευλογίας καί ύβρις…

Τό νά γεννάει η αίγα άνθρωπον καί ό άνθρωπος ρακούν… είναι ύβρις… ειδικώς τό δεύτερον… είτε γίνεται τεχνηεντώς μέ τοποθέτηση σέ μήτρα σπέρματος ρακούν ή μέ υβριδική χυμεία μέ ηλεκτρονικοβιολογική μαγεία…

Επιπλέον, όμως έχουμε τά διάφορα παραδείγματα τών γνωστών καί άγνωστων Μεταλλαγμένων = Υβριδικών Τροφών, όπως κρέας από δημητριακά ή που είναι ψευδοδημητριακά ήτοι τροποποιημένα γενετικώς όπως τήν Γενετική Τροποποίηση που επιχειρούν μέ τά εμβόλια ούτως ώστε ό οργανισμός νά δέχεται μόνον τά τροπποιημένα τρόφιμα, ήτοι τροποποιημένος γενετικώς διά νά μπορείς νά επιζήσεις μόνον μέ τροποποιημένα γενετικώς…

Κάποτε είχα γράψει έναν πόνημα ότι σέ άλλους πλανήτες μπορεί η τροφή τούς νά είναι αυτά που εδώ είς τήν γήν καλούμε παραισθησιογόνα χωρίς νά νοιώθουν παραισθήσεις καί εάν φάνε όσα τρώμε εμείς τά οποία είναι φυσιολογικές τροφές νά μαστουρώνουν, ήτοι διάφορα αντίστροφα… Ό,τι είναι υβριδικόν δι’ αυτούς τούς υποθετικούς εξωγήινους είναι αντιυβριδικόν δι’ ημάς καί τό αντίστροφον! Εκεί όμως οπού η Ύβρις είναι ίδια καί σ’ εμάς καί σ’ εκείνους τούς υποθετικούς εξωγήινους είναι είς τά θέματα Ηθικής!… Η Ηθική είναι παντού η ίδια… Μπορεί νά φαίνεται ότι δέν ισχύει αλλά εάν ιδρώσετε νά τό διυλίσετε είς βάθος θά τό φωτοαντιληφθείτε… καί δή η Ηθική αρχίζει από τήν Υπακοή είς Τόν Άκτιστον Τριαδικόν Θεόν…

Η υβριδική τεχνολογία νά κάνει η ροδιά μαντορίνια καί η πορτοκαλιά φράουλες, ίσως νά συνεννοείται είς τήν αναφορά τής Αποκάλυψης περί αμαρτίας Φαρμακειών, διότι εμπεριέχει ματαιοδοξία, κενοδοξία καί υβριδική τροποποίηση που μεταλλάσσει συχνότητες βαθύτερης αρμονίας που τώρα δέν κατανοούμε, όπως δέν κατανοούσαμε άλλα πράγματα πρίν από πολλά έτη, όπως τό πώς είναι δυνατόν όταν σφαγούν ό Ενώχ καί ό Ηλίας σέ πλατεία τών Ιεροσολύμων θά τούς ιδεί ό κόσμος όλος, επειδή δέν είχαμε τήν τηλεπικοινωνίες… Δι’ αυτού κάνετε υπομονή πρίν απορρίψετε κάτι τό οποίον αναφέρεται είς τήν Αγία Γραφή…

Τό κυριότερον όμως έν συγκρίσει μέ τό παράδειγμα παραβολής Τού Χριστού είναι ότι διά νά κάνει η τριβολιά κανονικά σύκα θά πρέπει νά Μετανοήσει, Μεταλλαχθεί, Μετουσιοποιηθεί σέ Συκέα έστω μέ εμφάνιση τριβολιάς… Καί αυτόν όμως είναι ηθικόν; Διότι ουδέποτε η τριβολιά επέλεξε νά είναι συκέα αλλά διά τής βίας τής εμβολιαστικής έγινε συκέα… Άλλωστε, τά τριβόλια έχουν καί αυτά τήν Ευεργεσία τούς ώς ρόφημα είς τήν ζωήν, ίσως ωφελημότερη από τά σύκα…

Τό νά τροποποιείς τήν φύση είναι από μόνον τού μία μεγάλη ύβρις καί βλασφημία… Διότι τό κάθετι ενυπάρχει είς τό σχέδιον Τού Θεού διά ισορροπία συναρμονίας συχνοτήτων Προσυνειρμικής Διάθεσης καί ό σπόρος, η ρίζα, τά φύλλα, ό κορμός, οί καρποί χρησιμεύουν σέ έναν ή περισσότερα, έστω καί εάν εμείς δέν τό συναντιλαμβανόμαστε ή τό κρύβουμε ή δέν μάς συμφέρει νά τό γνωρίζουμε ή διαδίδουμε…

Είς τόν στίχον 7,17 βεβαίως διά παραβολής αναφέρεται είς τόν άνθρωπον μέ τήν έννοια δένδρον… Η λέξη σαπρόν ώδε σημαίνει εκτός από τό σαπόν καί τό κακόν, πονηρόν, υβριδικόν, ψευδοάλλον ήτοι τό οίον δημητριακόν νά ομοιάζει, μυρίζει καί δίδει τήν ψευδαίσθηση ότι είναι οψάριον ή κρέας βού… Άλλον είναι καί άλλον δείχνει καί άλλα κάνει καί άλλα νομίζεις ότι κάνει μέσα σού καί έξω σού…
Οί πονηροί καρποί είναι οί παρενέργεις, βλάβες, αλλαγές συνειρμικών συναρμονικών συγκραδασμικών συχνοτικών συνδονήσεων ανάμεσα είς τά μέρη καί είδη κυττάρων τού οργανισμού ΜΑΣ καί έν σχέσει μέ άλλους οργανισμούς, στοιχεία, σημεία καί τέρατα τής Φύσης/Ύλη, Μεσοδιαστήματος καί Αϋλίας… Τά εμβόλια είναι πονηροί καρποί από πονηρούς ψευδοπρόβατους ψευδανθρώπους οπού παρόλον ότι η ουρά τής Αυταλεπούς τούς φαίνεται έξω από τήν τρύπα αυτοί προσδοκούν νά έρθει η ώρα κανείς νά μήν τήν βλέπει ένεκα Τροποποίησης τής Αντίληψης τήν βλέπει καί όντως πολλοί δέν τήν βλέπουν… Καί όσων η Αντίληψη δέν Τροποποιηθεί γνωρίζουν ότι θά πρέπει δι’ «αυτούς» νά θανατωθούν άπαξ διαπαντός…. ήτοι άνευ Κληρονομίας…

Ποίοι είναι οί ψευδοπροφύτες όμως που αναφέρει είς τόν στίχον 7,15;… Όλοι οί αιρετικοί = διαφοροποιηστές από αυτούς διά λόγων έως αυτούς διά φιλοσοφιών, ιδεολογιών, κλινικών βιολογικών μεταλλάξεων καί ηλεκτρονικών τροποποιήσεων μέσω δηλαδή Αιρετικής ή Αιρετικοποιητικής Επιστήμης… Η λέξη αίρεση δέν είναι κακή έξ’ υπαρχής εάν κλίνει τούς ανθρώπους είς τό Ηθικότερον είναι υπεραγαθή…. Ό Χριστός είναι Ό Πανάγιος Παναιρετικός, αλλά έν σχέσει μέ αυτόν οπού δήθεν ήταν τό γνήσιον αλλά δέν ήταν τό γνήσιον Ηθικόν! Γνήσιον Ηθικόν ήταν αυτόν οπού έφερε ώς Μεταπαναιρετικόν μαζύν μέ αυτόν καί πολλά Πρωτάκουστα….

Είς τόν στίχον 7,18 μάς λέγει ότι κανέναν πονηρόν δένδρον δέν ποιεί καλούς καρπούς καί κανέναν αγαθόν δένδρον δέν ποιεί κακούς καρπούς… Ήτοι, ό,τι έχεις καί ό,τι είσαι θά γεννήσεις καί ό,τι διά τής Ηθικής Συνεκτικής Παιδείας Ηθικομεταλλάξεως καί Επίκτησης Αγαποδικαιογνώσης γίνεις θά καρπίσεις… Άρα τέ, λύεται τό ανώτερον ερώτημα εάν ό ευκάλυπτος παράγει σύκα… καί είναι καλά τότε άλλαξε η Ηθική τού, καί είναι καλός συκευκάλυπτος…

Πάρακατω είς τόν 7,19 μάς λέγει ότι πάν δένδρον όν δέν παράγει καρπόν καλόν θά κόπτεται καί θά βάλλεται είς τήν πυράν. Ώδε, δένδρον, εστίν ό άνθρωπος, η ψυχή, η ζωή έν ψυχεί, η ψυχή έν ζωεί… Σκληρή Υπόσχεση ότι θά καούσι οί βλάσφημοι έν πυρά Κολλάσεως… καί θά γίνουν στάκτη αιώνια ή απ’ αυτήν νά λιπασθούν άλλα χωράφια καί νά προκύψουν άλλα όντα άλλοι Φοίνικες νά δοκιμαστούν… εάν τό παρατραβήξουμε σέ πρόθεση Προϋπονοήματος….!

Μέ τόν στίχον 7,20 είναι σαφέστατος: ἄραγε ἀπὸ τῶν καρπῶν αὐτῶν ἐπιγνώσεσθε αὐτούς.

ΔΗΛΑ ΔΗ: σ’ αφήνω νά ιδώ τί θά παράξεις διά νά οιδώ τί καί ποίος είσαι μέ Υπερατράντακτα Στοιχεία τό Τί Πάραξες… Σού δίνω εξουσία νά οιδώ τί θά κάνεις, σού αφήνω ξεμοναχιασμένη τήν γυναίκα άλλου νά οιδώ τί θά πράξεις, σού εμπιστεύομαι χρήμα άνευ αποδείξεων νά οιδώ τί θά πράξεις… Σέ δοκιμάζω μέ Ελευθερίαν Δυνάμεων ώστε νά οιδώ τί κάνεις άμα έχεις τήν δυνατότητα καί τή ευχέρεια… Καί σύ μού λές ωσάν αγαθός ή ωσάν βλάκας εάν είσαι κακός ποίος είσαι… Διότι καί κακός νά ήσουν εάν είχες Πίστη θά έλεγες: «δέν θά παραστρατήσω, δέν θά διαστραφώ, δέν θά κλέψω, διότι ό πλησίον καί μακρόν απ’ εμοί άνθρωπος πιθανόν νά μήν μέ βλέπει, αλλά Αυτός έν Ύψει μέ βλέπει!»…. Βρέ μπαγάσα ούτε τόσον πονηρός όπως ένας αγαθός ή πανευφυής κακός δέν είσαι;… χαχαχαχα!… Ενώ άλλοι πάλαι αδικούν ολίγον ή περισσότερον καί λένε Θεέ μού συγχώρησον μέ έχω ανάγκες καί εθισμούς… Καί όλα αυτά Ευδικαιλογούν τά λόγια τού 111 ψαλμού:

Μακάριος ἀνὴρ ὁ φοβούμενος τὸν Κύριον, ἐν ταῖς ἐντολαῖς αὐτοῦ θελήσει σφόδρα·

Διότι έν τέλει είς τάς εντολάς Αυτού θά θελήσει νά έχει σφόδρα ώς Νόμον… Καί θά δικαιωθεί….

δυνατὸν ἐν τῇ γῇ ἔσται τὸ σπέρμα αὐτοῦ, γενεὰ εὐθέων εὐλογηθήσεται.

δόξα καὶ πλοῦτος ἐν τῷ οἴκῳ αὐτοῦ, καὶ ἡ δικαιοσύνη αὐτοῦ μένει εἰς τὸν αἰῶνα τοῦ αἰῶνος.

ἐξανέτειλεν ἐν σκότει φῶς τοῖς εὐθέσιν ἐλεήμων καὶ οἰκτίρμων καὶ δίκαιος.

χρηστὸς ἀνὴρ ὁ οἰκτείρων καὶ κιχρῶν· οἰκονομήσει τοὺς λόγους αὐτοῦ ἐν κρίσει,

ὅτι εἰς τὸν αἰῶνα οὐ σαλευθήσεται, εἰς μνημόσυνον αἰώνιον ἔσται δίκαιος.

ἀπὸ ἀκοῆς πονηρᾶς οὐ φοβηθήσεται· ἑτοίμη ἡ καρδία αὐτοῦ ἐλπίζειν ἐπὶ Κύριον.

ἐστήρικται ἡ καρδία αὐτοῦ, οὐ μὴ φοβηθῇ, ἕως οὗ ἐπίδῃ ἐπὶ τοὺς ἐχθροὺς αὐτοῦ·

ἐσκόρπισεν, ἔδωκε τοῖς πένησιν· ἡ δικαιοσύνη αὐτοῦ μένει εἰς τὸν αἰῶνα τοῦ αἰῶνος, τὸ κέρας αὐτοῦ ὑψωθήσεται ἐν δόξῃ.

ἁμαρτωλὸς ὄψεται καὶ ὀργισθήσεται, τοὺς ὀδόντας αὐτοῦ βρύξει καὶ τακήσεται· ἐπιθυμία ἁμαρτωλοῦ ἀπολεῖται.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΙΑΣ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription
2 σχόλια στο “Ανταλλαγή Ενέργεια μέ τήν Ανταλλαγή Ενέργειας ή χωρίς τήν Ανταλλαγή Ενέργειας…. Ανταλλαγή Καρπών…. Μέρος 7”

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek