Κλειδιά οδήγησης στους… 17άρηδες δίνει το νομοσχέδιο που επεξεργάζεται το υπουργείο Μεταφορών, στο οποίο, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνονται αυστηρές δικλείδες ασφαλείας ώστε να καταπολεμηθεί το χρόνιο πρόβλημα του «λαδώματος».
Σε ό,τι αφορά τους νέους οδηγούς, το υπουργείο Μεταφορών δείχνει να υιοθετεί το μοντέλο που τηρείται σε χώρες όπως οι ΗΠΑ και η Γαλλία.
Συγκεκριμένα, το νομοσχέδιο προβλέπει τη δυνατότητα απόκτησης διπλώματος από νέους και νέες που έχουν συμπληρώσει το 17ο έτος ηλικίας.
Παρά ταύτα, μέχρι να «κλείσουν» τα 18 θα μπορούν να κυκλοφορούν το όχημά τους με την επίβλεψη συνοδού.
Μεγάλες αλλαγές έρχονται και στον τρόπο εξέτασης για την απόκτηση διπλώματος.
Οπως αναφέρει δημοσίευμα του «Εθνους», το υπουργείο Μεταφορών ετοιμάζει ένα σύστημα «Μεγάλου Αδελφού», καθώς στα οχήματα εξέτασης θα υπάρχουν κάμερες και μικρόφωνα.
Στόχος αυτής της πρωτοβουλίας είναι να καταπολεμηθεί το φαινόμενο του «λαδώματος».
Οι κάμερες και τα μικρόφωνα, ωστόσο, θα καταγράφουν λεπτομερώς τη διαδικασία της εξέτασης και τις επιδόσεις του εξεταζόμενου, έτσι ώστε να διαπιστώνεται αν έλαβε ορθώς το δίπλωμα ή αν «κόπηκε» άδικα.
Στην ίδια κατεύθυνση, το υπουργείο αποφάσισε να ορίζονται με κλήρωση οι εξεταστές, οι οποίοι πλέον θα είναι αποκλειστικής απασχόλησης.
Να σημειωθεί ότι σε περίπτωση που διαπιστωθούν παραβάσεις από τον εξεταστή ή εξεταζόμενο (αλλοίωση δεδομένων εξέτασης, αλλοίωση αποτελέσματος, παραποίηση παραστατικών και εγγράφων, συμμετοχή σε δωροδοκία -παθητική ή ενεργητική) οι επιπτώσεις και τα πρόστιμα θα είναι «τσουχτερά».
Στο δημοσίευμα του «Εθνους» τονίζεται ότι για τις πολύ σοβαρές παραβάσεις τα πρόστιμα θα ανέρχονται στα 1.000 ευρώ για τους εξεταζόμενους, στις 2.000 ευρώ για τους εξεταστές και εκπαιδευτές και στις 6.000 ευρώ για τις σχολές οδηγών.
Η υποτροπή σε παρόμοια παράβαση θα σημαίνει από τριπλασιασμό των προστίμων έως και αφαίρεση αδείας για μέχρι έξι χρόνια.
Πηγή: iefimerida.gr
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Οσον αφορα τους νεους οδηγους που στα ατυχυματα που καταγραφονται σημερα εχουν σχεδον την ολοκληρωτικη ευθυνη σε ποσοστο 90% ειναι σωστο το μετρο.Αλλα ενας ηλικιωμενος και εμπειρος πολλων ετων οδηγησης,οδηγος ειναι περιττει μια προσθετη ταλαιπωρια και ειδικωτερα της ηλικιας ανω των 5 ετων,διοτι ενας στρην κατηγορια αυτη αν δεν εχει τα ικανα αντανακλαστικα και ικανοτητα λογω ηλικιας μονος του,βγαζει τον εαυτον του απο την οδηγηση.Ετσι λοιπον αφου επιθυμει να οδηγει και εχει την ικανοτητα.τας φρενας σωστας και τα αντανακλαστικα τυ του χρειαζονται οι καμερες,τα μικροφωνα και η δοκιμαστικη(εκπαιδευτικη οδηγηση) αφου για την υγεια του υποβαλει ιατρικη γνωματευση παθολογου και οφθαλμιατρου,βασικα στοιχεια αποδειξης ικανοτητος.
Αφήστε το καλύτερα! Με τα ‘μαύρα”, το “λάδωμα” και το “ρουσφέτι” ζούμε ακόμα σαν λαός! Και ζούμε μιά χαρά ασχέτως εάν “κλαιγόμαστε”! Δεν θέλουμε να αλλάξουν αυτά! Διαφορετικά γιατί ψηφίζουμε και ξαναφηφίζουμε όλους εκείνους που ‘βρίζουμε” ;;;;;;;
Πρόστιμο , σε οποίον λαδωθηκε να ψήφιση ναι στην ψήφο εμπιστοσύνης και ακόμα μεγαλυτερο σε αυτους που θα ψηφίσουν ναι για τα σκοπιά .Ρε ,δεν αφήνετε τα τα σάπια ,προεκλογικά ,αμα σας λείπουν λεφτά ,παρτε απο τα κολοφιδα ,πόσα πηρατε απο τον σορός ; Βάλτε φρένο με άλλο τροπο ,υπαρχουν τρόποι πολλοί.Απαγορεύει στον 17αρη ,στα κέντρα και στα προποτζιδικα και θα του δωση δίπλωμα στα 17 !