Ζούμε σε μια κοινωνία η οποία, στο όνομα της ελευθερίας και με τις ευλογίες της ιατρικής σήμερα, θανατώνει επίσημα χωρίς κανένα ίχνος ενοχής, 300 χιλιάδες νεογνά ετησίως για την ευκολία του πληθυσμού της, αλλά επιβάλλει καθολική καραντίνα στην κοινότητα, προσπαθώντας να κρύψει την βαθειά συγκίνηση της για τις απώλειες της τρίτης ηλικίας, λόγω ενός ιού.
Και ο κόσμος, που πριν λίγο καιρό επιχειρηματολογούσε υπέρ της θεσμοθέτησης της μαζικής σφαγής των παιδιών του, λέγοντας “Επιτέλους!”, “Μα που ζούμε, στον Μεσαίωνα;” και κτλ, εσώκλειστος και φοβισμένος πριν λίγο καιρό, με μόλις έξι δικαιώματα κυκλοφορίας και υπό απειλής προστίμου, ακόμα μονολογεί για την απολυταρχικότητα των μέτρων καταστολής και την καταπάτηση των συνταγματικά κατοχυρωμένων ατομικών του δικαιωμάτων, λόγω απειλής του ανθρώπινου είδους εν γένει.
Αλλά άσε τον κόσμο, αυτός ούτως η άλλως διαρκώς πιάνεται κότσος και πάει όπου φυσάει ο άνεμος. Καθώς δεν φαντάστηκε ποτέ όταν επευφημούσε για την ελευθερία της γυναίκας να κάνει έκτρωση, ότι η νοοτροπία αυτή θα περιοριζόταν μόνο στους αγέννητους. Και το χειρότερο είναι ότι ακόμα πιστεύει ότι, οι ιθύνοντες πραγματικά θρηνούν για τις απώλειες της τρίτης ηλικίας.
Ήθελα όμως να ρωτήσω τον αξιότιμο κ. Τσιόδρα καταρχάς, γιατί τόσο καιρό στα καθημερινά press-conference, δεν φόρεσε ποτέ ο ίδιος μάσκα ενώ οι αποστάσεις όλων των συνομιλητών του ήταν λιγότερο από ένα μέτρο;
Ήθελα να ρωτήσω κατά δεύτερον τον αξιότιμο αυτό ιατρό, την επιστημονική τοποθέτηση του στο θέμα των εκτρώσεων. Ποιό πιστεύει ότι είναι το αντίκτυπο αυτών σήμερα στην ελληνική κοινότητα, που τόσο υπεύθυνα αγαπάει και αν το σύστημα υγείας σήμερα ως έχει, θα μπορούσε να “αντέξει” την κατάργηση του νόμου αυτού ή όχι;
Ήθελα να ρωτήσω μετά τον πολύτεκνο αυτόν πατέρα, τι θα έκανε αν μία από τις κόρες του π.χ., στα δεκαπέντε της ζητούσε να κάνει αλλαγή φύλλου, γιατί ένιωθε εγκλωβισμένος άντρας σε σώμα γυναίκας; Αν θα επέτρεπε στο παιδί του να κάνει αυτή την επέμβαση, ως υπεύθυνος ιατρός πάντοτε;
Ήθελα να ρωτήσω επίσης τον πτυχιούχο Χάρβαρντ και ηθικότατο αυτόν άνθρωπο, εάν θα έδινε το οκ για ευθανασία σε κάποιο από τα παιδάκια του, σε περίπτωση ανίατης αρρώστιας του; Και αν είχε δοκιμάσει τα πάντα ιατρικώς και η επιστήμη σήκωνε τα χέρια ψηλά, αν θα δοκίμαζε τότε ως ύστατη προσπάθεια να πάει σε κάποιο μοναστήρι Αγίου, για να τον θερμοπαρακαλέσει για την θεραπεία του παιδιού του;
Ήθελα να ρωτήσω τον υπέρμαχο των ανοικτών συνόρων και ανοιχτόμυαλο αυτόν παγκοσμιοποιητή, αν το κοριτσάκι του αύριο ερωτευόταν και παντρευόταν έναν Πακιστανό κι αυτός της συμπεριφερόταν ως δευτέρας διαλογής άνθρωπο και της επέβαλλε κλειτοριδεκτoμή λόγω Σαρίας, τι θα έκανε τότε πάλι, ως υπεύθυνος ιατρός;
Ήθελα να ρωτήσω τον “θεοσεβούμενο” αυτόν δεξιό ψάλτη, να μας εξηγήσει σοβαρά και επιστημονικά, την μη κυτταρική αποσύνθεση πάμπολλων σκηνωμάτων Αγίων ανά την επικράτεια, οι οποίοι όλοι τους βιωματικά απέδειξαν ότι με την Θεία Κοινωνία δεν αρρωσταίνεις, αλλά θεραπεύεσαι;
Ήθελα να ρωτήσω τον “θεοφοβούμενο” αυτόν ορθολογιστή, αν έτυχε ποτέ να πάει στη Βάστα Αρκαδίας, στο εκκλησάκι της Αγ. Θεοδώρας με τα 17 πλατάνια στην σκεπή του, φαινόμενο το οποίο το Μετσόβιο δεν μπόρεσε να εξηγήσει στατικά, αν θα έμπαινε ποτέ ο ίδιος μέσα για να ανάψει ένα κεράκι π.χ., όπως έχουν κάνει ήδη χιλιάδες επί χιλιάδων Ελλήνων;
Ήθελα να ρωτήσω εν τέλει τον αξιότιμο κ. Τσιόδρα, όταν έρθει η δικιά του στιγμή να φύγει από την μάταιη αυτή ζωή και ζητήσει την ύστατη εκείνη στιγμή ο ίδιος να κοινωνήσει, αν ο πάπας τότε βαθύτατα συγκινημένος του έλεγε “Δεν θα σε κοινωνήσω παιδί μου, γιατί θα κολλήσω τις αρρώστιες σου, καθώς πρέπει να καταλύσω μετά όλη την περισσευούμενη Θεία Κοινωνία.”, πως θα αισθανόταν;
Αυτό που προσπαθώ να πω είναι ότι πάλι καλά και δόξα τω Θεώ βασικά, που δεν είναι όλοι ακόμα τόσο αποστειρωμένα “επιτυχημένοι” επιστήμονες και τόσο του σωλήνα “υπεύθυνοι” άνθρωποι, όσο ο οποιοσδήποτε ιθύνοντας κ.Τσιόδρας σήμερα στην Ελλάδα!
Χριστός Ανέστη κ. Τσιόδρα!
Βασίλης Παπαδόπουλος
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Ἐμπαθείας ἐμπαθεστάτου τὸ ἀνάγνωσμα.
Ἐργαλεῖον ἀνόητοι, ἀδιάκριτοι καὶ ἐκ τῶν ὧν οὐκ ἄνευ ἐρωτήσεων μὲ ἀποκορύφωμα ἐκείνην τὴν σχετικὴν μὲ τὸν ναὸν τῆς Ἁγίας θεοδώρας εἰς τὴν Βάσταν. Ἐδῶ ἔχασε ὁ ἐπμαθέστατος κύριος διότι ὁ κ. Τσιόδρας ἔχει ἐπισκευφεῖ τὸν ναόν αὐτὸν καὶ τοῦτο λέγω μετὰ λόγου γνώσεως.
Τὸ φιλότιμον καὶ ἡ ντροπὴ ἐσχάτως τυγχάνουν εἰς τὴν Ἑλλάδα εἴδη ἐν ἀνεπαρκεία βαδίζοντα πρὸς ἐξαφάνησιν.