Οργισμένος εμφανίστηκε ο γιος της άτυχης 62χρονης που έχασε τη ζωή της στα Σύβοτα το απόγευμα της Κυριακής ενώ έκανε θαλάσσιο αλεξίπτωτο με τον χειριστή του σκάφους να έχει αφεθεί ελεύθερος με εντολή εισαγγελέα.
«Mια χώρα που ζει από τον τουρισμό δε νοείται να ακούγεται από εδώ και από εκεί ότι σκοτώνονται άνθρωποι πάνω σε αλεξίπτωτα. Αυτό είναι απαράδεκτο. Το λιγότερο που θα μπορούσαν να κάνουν είναι να υπάρχει ένα απαγορευτικό κάθε φορά που υπάρχει πρόβλεψη μετεωρολογική για μπουρίνι. Δεν είναι δυνατόν ο καθένας για να βγάλει το μεροκάματο να βγαίνει σε συνθήκες που υπάρχει πρόβλεψη ότι θα υπάρχει μπουρίνι και αυτό το ξέρουν όλοι. Δεν έχει σημασία ο πελάτης τι θα ζητήσει, ο επαγγελματίας είναι αυτός που θα ορίσει το τι είναι σωστό και τι όχι. Ο θάνατος της μητέρας μας δεν οφείλεται σε πνιγμό και αυτό νομίζω αρκεί προς το παρόν» είπε χαρακτηριστικά στο Star ο γιος της 62χρονης.
«Η γυναίκα ήταν περήφανη Θρακιώτισσα, περήφανη Αρμένισσα. Αυτό που πιο πολύ θα μας λείψει σε αυτήν είναι η αγάπη της» πρόσθεσε ο γιος της Τζένης Κασαπιάν όπως ήταν το όνομα της άτυχης 62χρονης. Φίλοι της που, επίσης, μίλησαν, στο Star, έκαναν λόγο για έναν άνθρωπο δραστήριο, με αγάπη στον χορό και το θέατρο, προσθέτοντας ότι ήταν «η ψυχή της Κομοτηνής».
Σύβοτα: Από την πτώση ο θάνατος της 62χρονης
Σύμφωνα με πληροφορίες ο ιατροδικαστής στην έκθεση του σημειώνει ότι ο θάνατος της 62χρονης στα Σύβοτα οφείλεται στην πτώση με τους συγγενείς της γυναίκας να ζητούν απαντήσεις για το αν τηρήθηκε το πρωτόκολλο ασφαλείας.
Από την πλευρά του το λιμεναρχείο Ηγουμενίτσας έχει συγκροτήσει επιτροπή εμπειρογνωμόνων, οι οποίοι θα εξετάσουν τους ιμάντες του αλεξίπτωτου.
Σύβοτα: «Προσπάθησα να τη σώσω μέχρι τέλους», λέει ο χειριστής
Ο χειριστής του σκάφους, ο οποίος μίλησε στο Star, ισχυρίστηκε πως όλα συνέβησαν «μέσα σε ένα δευτερόλεπτο» προσθέτοντας ότι προσπάθησε μέχρι το τέλος να σώσει την 62χρονη.
«Μέχρι να φτάσει το αλεξίπτωτο από το σκάφος στα 30 μέτρα δεν είχε βάλει αέρα και έγινε μέσα σε ένα δευτερόλεπτο. Την κυνηγούσα με το σκάφος, πήγαμε να πνιγούμε. Το σκάφος πήγε να το πάρει, από τύχη ζήσαμε. Έκανα ό,τι μπορούσα. Προσπαθούσα ασταμάτητα να τη σώσω μέχρι τέλους. Ήθελα μόνο να τη σώσω» είπε χαρακτηριστικά ο χειριστής του σκάφους.
fanaripress.gr
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Για όλα μας φταίνε οι αλλοι Ατομικη ευθυνη δεν υπάρχει; Πας για ψάρεμα, συμβουλεψου την ΕΜΥ, το ίδιο και με κάθε άθλημα. Χτίζεις σπίτι σε δάσος δεν έχεις ουτε μια αντλία νερου, φταίει η πολιτεια. Χτίζεις πανω σε ρέμα, πνιγεσαι στη βροχή, φταίει η πολιτειαΚαποτε πρεπει να αναλαμβάνουμε τις ευθυνες μας
“Δεν έχει σημασία ο πελάτης τι θα ζητήσει, ο επαγγελματίας είναι αυτός που θα ορίσει το τι είναι σωστό και τι όχι” .. χμ ..
μονο που σε αυτή την περίπτωση οταν θές να σου βάζουν άλλοι νομους/περι.ορισμους απο επαγγελματίες/ειδικοι.. χωρίς εσύ ο ίδιος ως “πελάτης” να δεις, να σκεφτεις να μάθεις -δηλαδή να εισαι ηγέτης του εαυτου σου – ψαχνεις να βρεις βάρος/ευθύνη στους άλλους.. οποιος και εάν ειναι ο αλλος.
κοντά στο νου δεν ειναι και η γνώση;;;
1ον..οταν σηκωνεται αερας,μπουρινι κλπ,μαζευεις βιντσι ενω ταυτοχρονα βαζεις οπισθεν στο κινητηρα για να μην εχει μεγαλη ταση στα σχοινια,ιμαντες,κλπ.
2ον..οι ιμαντες του αλεξιπτωτου,το σχοινι ρυμουλκησης,τα καραμπινερ…κρικοι δηλαδη…αντεχουν καποιους τονους…
τα υλικα πλενονται απο το αλατι 2 και 3 φορες στο τελος της ημερας?..
3ον…εχει γινει ελεγχος στο αλεξιπτωτο,ιμαντες κλπ απο εγκεκριμενο εργοστασιο ,κατασκευαστη,στην αρχη της σαιζον, και που ειναι οι βεβαιωσεις με υπογραφη..?
για μενα ολος ο εξοπλισμος ηταν σαπιος,αλεξιπτωτο,ιμαντες,σχοινια κλπ,δεν σπανε ετσι τα σχοινια,ιμαντες οσο αερα και να βγαλει παρα μονο αν ειναι σε κακη κατασταση…τις υπογραφες απο ελεγχο κατασκευαστη η τεχνικο να δουν για την φετινη σαιζον αλλα δεν νομιζω να εχουν..
εχω δει πολλες φορες αλεξιπτωτο σε μπουρινι,με τον οδηγο να βαζει οπισθεν και να μαζευει ταυτοχρονα,και αλλος να κοβει ιμαντα και να τρεχει ννα βγαζει αλοβητο το τουριστα.αλλωστε με το σωσιβιο ειναι στον αφρο σαν να κανει καιτ σερφ..αυτοι που ειχαν τα σπορ ηταν ασχετοι χωρις υπογραφες πιστοποιησης για ολο τον εξοπλισμο..