Διαφημίσεις

Μόνο αμελητέα δεν είναι πλέον τα διόδια που έχουν επιβληθεί στις κεντρικές οδικές αρτηρίες της χώρας. Οι χρεώσεις διαφέρουν ανάλογα με τη διαδρομή που θα διανύσετε ενώ εξαρτώνται από την τιμολογιακή πολιτική που ακολουθεί η ιδιωτική εταιρεία εκμετάλλευσης του αυτοκινητόδρομου. Στους παρακάτω πίνακες μπορείτε να επιλέξετε τη διαδρομή προκειμένου να μάθετε πόσο θα σας κοστίσει το ταξίδι μετά και τις νέες αυξήσεις στις τιμές των διοδίων που πραγματοποιήθηκαν τον Νοέμβριο.ΔΙΑΔΡΟΜΗ

Αττική οδός

Αθήνα-Πάτρα/Πύργο

Αθήνα-Καλαμάτα-Σπάρτη

Ριο-Αντίριο

Πρέβεζα-Ακτιο

Αθήνα-Θεσσαλονίκη

Πλευρικά Νέας Οδού (Αφιδνές-Τραγάνα)

 

Διόδια Εγνατίας Οδού

►Στην Αττική Οδό, τα διόδια πληρώνονται από τους οδηγούς, μια φόρα με την είσοδο τους στον αυτοκινητόδρομο με τις χρεώσεις να έχουν ως εξής.

ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ

Όχημα Ευρω

Δίκυκλα 1,4

Ι.Χ έως 2,7 με τραιλερ,τροχοσπιτα, 2,8

Φορτηγα, 2-3 άξονες, >2,7 μ. 7

Φορτηγα 4 άξονες και πάνω >2,7μ 11,2

Για τους συχνούς χρήστες της Aττικής Oδού υπάρχουν εκπτωτικά προγράμματα ηλεκτρονικής πληρωμής τα οποία παρουσιάζονται εδώ.

►Για την διαδρομή από την Αθήνα έως την Καλαμάτα και τη Σπάρτη οι οδηγοί χρησιμοποιούν τμήματα της Ολυμπίας Οδού και του αυτοκινητόδρομου Μορέας που δεν έχουν ολοκληρωθεί. Ο οδηγός που κάνει αυτές τις διαδρομές, καλείται να πληρώσει διόδια σε δύο σημεία, την πρώτη φορά (από Αθήνα) στα διόδια της Ελευσίνας και τη δεύτερη στο Σπαθοβούνι, με κατεύθυνση προς Τρίπολη. Παρομοίως στην επιστροφή προς Αθήνα οι οδηγοί πληρώνουν διόδια σε δύο σημεία μια φορά στη Νεστάνη και άλλη μια φορά στον Ισθμό. Οι μετωπικοί σταθμοί διοδίων που αναμένεται να λειτουργήσουν μετά την ολοκλήρωση του έργου είναι τρεις: στο Λεύκτρο, στη Καλαμάτα και στη Πετρίνα. Οι τιμές των διοδίων αυξήθηκαν εκ νέου από τα μεσάνυχτα της Τρίτης 23 Νοεμβρίου, μόλις δύο μήνες και κάτι μέρες από την προηγούμενη αύξηση τους. Από την ίδια ημερομηνία μπαίνει σε λειτουργία ο σταθμός της ΑΣΕΑΣ στο κομμάτι Τρίπολη – Καλαμάτα. Με την ολοκλήρωση του δρόμου, θα λειτουργήσουν και άλλοι δύο σταθμοί διοδίων.

Οι χρεώσεις αναλυτικά φαίνονται στον παρακάτω πίνακα

Διαδρομή Αθήνα-Καλαμάτα/Τρίπολη

ΑΘΗΝΑ ΚΟΡΙΝΘΟΣ ΣΠΑΘΟ

ΒΟΥΝΙ

ΑΣΕΑ

Σύνολο

 

ΚΟΡΙΝΘΟΣ ΝΕΣΤΑΝΗ ΤΡΙΠΟΛΗ ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Οχημα Ευρω Ευρω Ευρω Ευρώ Ευρώ

 

ΔΙΚΥΚΛΑ 2,00 € 1,50 € 1,60 € 1,20 € 6,30

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ 2,2 2,90 € 2,20 € 2,30 € 1,80 € 9,20

2-3 ΑΞΟΝΕΣ ΑΠΟ 2,2 7,40 € 5,60 € 5,90 € 4,50 € 23,40

4 ΑΞΟΝΕΣ

ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2.2

10,40 € 7,80 € 8,20 € 6,30 € 32,70

Επιστροφή

►Για την υποθαλάσσια γέφυρα που ενώνει την Πρέβεζα με το Άκτιο οι χρεώσεις φαίνονται στον παρακάτω πίνακα. Αξίζει να σημειωθεί πως για ιδιοκτήτες Ι.Χ που είναι συχνοί χρήστες της γέφυρας υπάρχει μηνιαία κάρτα απεριορίστων διαδρομών με κόστος 80 ευρώ. Οι τιμές παρέμειναν αμετάβλητες, μετά τις αυξήσεις του ΦΠΑ, καθώς απορροφήθηκε από την εταιρεία.

ΠΡΕΒΕΖΑ- ΑΚΤΙΟ

Όχημα Ευρω

Δίκυκλα 0,7

Ι.Χ με τραιλερ μέχρι 2μ 3

Ι.Χ με 2 άξονες >2μ 5

Φορτηγά με 3 άξονες 8

Φορτηγά με 4 άξονες και πάνω 14

Επιστροφή

►Τσουχτερές είναι οι χρεώσεις για όσους χρησιμοποιούν την γέφυρα Ρίου- Αντιρίου όπου για μια απλή μετάβαση με επιστροφή ο οδηγός Ι.Χ. καλείται να πληρώσει 24 ευρώ. Από την εταιρία κατασκευής της γέφυρας προσφέρονται εκπτώσεις για τιμές μετ’ επιστροφής καθώς και κάρτα δέκα διελεύσεων όπως και εκπτώσεις για χρήση της υπηρεσίας e-PASS. Αναλυτικά οι χρεώσεις για απλή μετάβαση έχουν ως εξής

ΡΙΟ-ΑΝΤΙΡΙΟ

Οχημα Ευρω

Μοτοσικλέτες € 1.80

Επιβατικά αυτοκίνητα € 12.20

Φορτηγά2 άξονες € 18.80

3 άξονες € 30.80

4+ άξονες € 39.50

Λεωφορεία έως και 20 θέσεις € 28.20

άνω των 20 έως και 40 θέσεις € 39.50

άνω των 40 θέσεων € 60.80

Η κάρτα δέκα διελεύσεων για τη γέφυρα Ρίου-Αντιρίου επιτρέπει στους οδηγούς να πραγματοποιήσουν 10 διελεύσεις σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα με τις εξής χρεώσεις:

Μία εβδομάδα Ένας μήνας

Επιβατικά αυτοκίνητα €65,00 €82.50

Φορτηγά

2 άξονες €142.00 €155.00

3 άξονες €233.00 €261.00

4+ άξονες €325.00 €363.00

Σχετικά με την κάρτα aller retour, η οποία αφορά τους περιστασιακούς χρήστες και αυτούς που μετακινούνται για προσωπικούς λόγους επιτρέπει στους οδηγούς να πληρώσουν μειωμένες τιμές με την προϋπόθεση να επιστρέψουν σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Με την αγορά της κάρτας καταβάλλεται το ποσό των 12,5 ευρώ και η διαφορά αν η επάνοδος γίνει μετά από 2 ώρες θα καταβάλλεται σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα, για το 2009:

Χρόνος Επιστροφής Αξία Χρέωση/διέλευση

0- 2 ώρες €12,50 δηλ. €6,25/διέλευση

2-4 ώρες € 17.20 δηλ. €8,60/διέλευση

4-5 ώρες €21,50 δηλ.€10.65/διέλευση

 

>5 ωρών €24,40 δηλ. €12/διέλευση

Τέλος εκπτώσεις προσφέρονται από την εταιρεία κατασκευής της γέφυρας του Ρίου σε χρήστες της υπηρεσίας e-PASS το οποίο απευθύνεται σε καθημερινούς χρήστες που θέλουν να εξοικονομούν χρόνο και χρήμα. Οι χρεώσεις για το e-PASS φαίνονται στον πίνακα που ακολουθεί:

Διελεύσεις ανά μήνα Τιμή ανά διέλευση

1-10 10,00 €

11-20 6,00 €

21 και άνω 4,00 €

Επιστροφή

►Όσοι ταξιδεύουν από Αθήνα προς Πάτρα ή Πύργο χρησιμοποιούν την υπό κατασκευή Ολυμπία Οδό. Οι χρεώσεις για διόδια αφορούν στο μέρος του έργου που έχει ολοκληρωθεί μέχρι τώρα και είναι δύο. Για την διαδρομή από Αθήνα η πρώτη πληρωμή γίνεται στην Ελευσίνα και η δεύτερη στο Ζευγολατιό. Για την επιστροφή οι πληρωμές γίνονται στο Ρίο και στον Ισθμό. Με την ολοκλήρωση του έργου θα προστεθούν διόδια και στην διαδρομή μετά το Ρίο, προς Πύργο. Για την ώρα το κόστος της διαδρομής έχει ως ακολούθως:

Ολυμπία Οδός

Όχημα Προς Πύργο

Προς Αθήνα

Αθήνα-Ελευσίνα

Ελευσίνα -Ζευγολατιό Πάτρα-

Ρίο

Ρίο-

Κόρινθος

 

Δίκυκλα-Τρίκυκλα 2,0 2,0 2,0 2,0

Ι.Χ με τραιλερ <2,2μ 2,9 2,9 2,9 2,9

Οχήματα με 2-3 άξονες>2,2μ 7,4 7,4 7,4 7,4

Οχήματα με 4 και άνω άξονες>2,2μ 10,4 10,4 10,4 10,4

 

Επιστροφή

►Για την διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη οι οδηγοί χρησιμοποιούν κομμάτι της Νέας Οδού και του αυτοκινητόδρομου Αιγαίο. Πρόκειται ίσως για την πιο δημοφιλή αλλά και για την πιο ακριβή διαδρομή καθώς οι οδηγοί καλούνται να πληρώσουν διόδια σε συνολικά οκτώ (8) σημεία. Ήδη από τις 6/10/09 έχουν αρχίσει να επιβάλλονται και οι χρεώσεις για τα πλευρικά διόδια στο τμήμα Αφιδνες-Τραγάνα. Επιπροσθέτως, η τιμή στα Μάλγαρα αυξήθηκε 40% από 16 Νοεμβρίου του 2010. Συν τοις άλλοις, ο πρώτος σταθμός διοδίων στον Μαλιακό, (Αγ. Τριάδα) εγκαινιάζεται. από τα μεσάνυχτα της Τρίτης 23 Νοεμβρίου φέρνοντας το κόστος της διαδρομής Αθήνα – Θεσσαλονίκη, μετ’ επιστροφή στα 42,2 ευρώ. Οι τιμές εισόδου από τα πλευρικά διόδια καθώς και οι αναλυτικές χρεώσεις για την διαδρομή Αθήνα- Θεσσαλονίκη παρουσιάζονται στους παρακάτω πίνακες:

ΑΘΗΝΑ -ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Σημεία Διοδίων ΔΙΚΥΚΛΑ Ι.Χ με τραιλερ έως 2,2μ

ΑΦΙΔΝΩΝ 1,35 1,90

ΘΗΒΑ 1,65 2,35

ΤΡΑΓΑΝΑ 1,60 2,25

ΑΓ. ΤΡΙΑΔΑ 1,00 1,50

ΠΕΛΑΣΓΙΑ 1,70 2,40

ΜΟΣΧΟΧΩΡΙ 1,90 2,80

ΠΥΡΓΕΤΟΣ 1,50 2,20

ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑ 2 2,9

ΜΑΛΓΑΡΑ 1,4 2,8

ΣΥΝΟΛΟ 14,10 21,10

Επιστροφή

Oι χρεώσεις για τα πλευρικά διόδια στη νέα οδό εξαρτώνται από τα χιλιόμετρα που διανύει το όχημα και κατ επέκταση από το σημείο εισόδου και έχουν ως εξής:

Πλευρικά διόδια Νέας Οδού

Σημεία Διοδίων Δίκυκλα Ι.Χ με τραιλερ έως 2,2μ

Καπανδριτι 0,75 1,10

Μαλακάσα 0,55 0,8

Οινόφυτα 0,25 0,35

Θήβα 0,6 0,90

Τραγάνα 1,30 1,80

►Τα πρώτα διόδια στην Εγνατία οδό ξεκινούν την Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου στον σταθμό του Πολύμυλου Κοζάνης. Οι χρεώσεις έχουν ως εξής:

Εγνατία Οδός – Πολύμυλος

Όχημα Τιμή

Δίκυκλα 2,0

Ι.Χ. 2,8

Φορτηγά με:

2 ή 3 άξονες 7,0

4 άξονες 10,0

e-PASS

Πληρωμή διοδίων χωρίς χρήση μετρητών

Για τους συχνούς χρήστες των αυτοκινητόδρομων οι οποίοι πληρώνουν συχνά διόδια, υπαρχουν προγράμματα πληρωμών χωρίς την χρήση μετρητών. Αυτά είναι η η ειδική κάρτα λογαριασμού καθώς και η ηλεκτρονική συσκευή e-PASS

►Η ειδική κάρτα λογαριασμού μπορεί να χρησιμοποιείται από τους κατόχους μοτοσικλέτας, φορτηγού οχήματος ή λεωφορείου και πρόκειται για μια κάρτα με δυνατότητα εκπτώσεων η οποία επιδεικνύεται κάθε φορά που χρησιμοποιείται λωρίδα με εισπράκτορα χωρίς να γίνεται συναλλαγή με μετρητά.

►Από την άλλη, η ηλεκτρονική συσκευή e-PASS είναι ένας πομποδέκτης ο οποίος,τοποθετείται στο παρμπρίζ του οχήματος και όταν το όχημα διέρχεται από τις αποκλειστικές ηλεκτρονικές λωρίδες διοδίων , το σύστημα διοδίων το αναγνωρίζει και ενεργοποιεί την διαδικασία ηλεκτρονικής συναλλαγής.

Με αυτό τον τρόπο, χρεώνεται ο λογαριασμός του χρήστη, ο οποίος κερδίζει χρόνο και ταυτόχρονα σημαντικές εκπτώσεις, ανάλογα με το συνδρομητικό πρόγραμμα στο οποίο έχει εγγραφεί. Τα προγράμματα αυτά είναι το express, το bonus, το friendly και το moto.

Το express παρέχει σταθερή έκπτωση από την πρώτη διέλευση ανεξάρτητα από τον αριθμό των διελεύσεων και απευθύνεται σε οδηγούς που πραγματοποιούν σχετικά μικρό αριθμό διελεύσεων τον μήνα.

Το πρόγραμμα Bonus καλύπτει τις ανάγκες των τακτικών χρηστών και προσφέρει κάποιες δωρεάν διελεύσεις.Απευθύνεται σε οδηγούς που πραγματοποιούν τακτικά διελέυσεις (35-70 το μήνα).

Το πρόγραμμα friendly παρέχει αυξανόμεννη κλιμακωτή έκπτωση ανάλογα με τον αριθμό των διελεύσεων και απευθύνεται στους πολύ συχνούς χρήστες των διοδίων με πάνω αό 70 διελεύσεις τον μήνα.

Τέλος το πρόγραμμα moto απευθύνεται στους μοτοσυκλετιστές και παρέχει σταθερή έκπτωση από την πρώτη διέλευση.

Για την επιλογή του κατάλληλου προγράμματος, προσφέρεται μια πολύ πρακτική εφαρμογή η οποία επιτρέπει στον χρήστη να υπολογίσει ποιο πρόγραμμα τον συμφέρει ανάλογα τον τύπο του οχήματος του και το σύνολο των διελεύσεων που πραγματοποιεί τον μήνα.

Η εφαρμογή βρίσκεται στο διαδικτυακό τόπο της αττικής οδού http://www.aodos.gr/article.asp?catid=9880&tag=7297.

Mε την εγγραφή σε κάποιο από τα συνδρομητικά προγράμματα της Αττικής Οδού, ο οδηγός παίρνει προς χρήση δωρεάν την ηλεκτρονική συσκευή e-PASS, την οποία και πρέπει να έχει μόνιμα τοποθετημένη στο εσωτερικού του παρμπρίζ του αυτοκινήτου του.

Eπίσης όσοι διαθέτουν την συσκευή e-PASS μπορούν να την χρησιμοποιούν και σε άλλους αυτοκινητόδρομους πέρα από την Αττική Οδό. Συγκεκριμένα οι οδηγοί μπορούν να περνούν από τις ηλεκτρονικές λωρίδες των αυτοκινητοδρόμων της Μορέας ΑΕ (Κόρινθος-Τρίπολη) καθώς και της Ολυμπίας Οδού (Κόρινθος- Πάτρα).

Όπως αναφέρεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση της Αττικής Οδού το e-PASS αναμένεται να εφαρμοστεί γενικότερα και στα υπόλοιπα μεγάλα οδικά έργα που υλοποιούνται στην Ελλάδα.

Διαβάστε ακόμη για τα ηλεκτρονικά διόδια:

Ευρωπαϊκά τηλεδιόδια προωθεί η Ε.E.

Ελληνα ο σημερινός εχθρός σου είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδες κάτι που σε άγγιξε , κάτι που το θεωρείς σωστό, ΜΟΙΡΆΣΟΥ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύεις οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένεις απαθής. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα. Μοιραστείτε αυτή την ανάρτηση



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek