Διαφημίσεις

Κάθε γράμμα του Ελληνικού Αλφαβήτου εκπέμπει ήχο και εικόνα. Κάθε λέξη τέθηκε από τους «Ονοματοθέτες», με ακρίβεια …

και όχι τυχαία και έχει άμεση σχέση Αιτίας και Αιτιατού, μεταξύ Σημαίνοντος και Σημαινομένου. Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι το γράμμα “Ν” συντονίζει τον εγκέφαλο.

Το 1996 στο Ιατρικό Περιοδικό MEDIZIN-JOURNAL στη Γερμανία, δημοσιεύτηκε μία επιστημονική εργασία, σύμφωνα με την οποίαν:

«Η εκφορά του γράμματος «Ν» μεταφέρει οξυγόνο στον εγκέφαλο και ότι δεν ήταν τυχαίο το γεγονός της τοποθέτησης του «Ν» στο μέσον ακριβώς του Αλφαβήτου – στο πρώτο Ελληνικό Αλφάβητο με τα 27 γράμματα».

Επίσης, στο Χάρβαρντ, από ιατρικές έρευνες διαπιστώθηκε ότι η απαγγελία των Ομηρικών Επών στο πρωτότυπο, εκτός των άλλων, κάνει καλό στην καρδιά, ως αναπνευστική άσκηση.

Και δικαιούμαι να ερωτήσω: Γιατί εμείς γίναμε διώκτες του «Ν»; Ως μάχιμος εκπαιδευτικός και συγγραφέας του συγγράμματος: ΔΥΣΛΕΞΙΑ, (Αθήνα 1994, Εκδόσεις ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ) νομιμοποιούμαι να ρωτήσω, αλλά και να προτείνω στο τέλος:

Η Ελληνική Γλώσσα έχει πάρει πλέον μία μορφή τέτοια που δεν έχει ανάγκη από άλλες ακρότητες. Όμως αναρωτιέμαι: Είναι τυχαίο άραγε που καταργήσαμε το γράμμα «Ν»στο τέλος των λέξεων και τα σχολικά μας βιβλία γράφουν το «εμβαδό» (!), αντί το εμβαδόν!

Στα σχολικά βοηθήματα όμως διαβάζομε « το εμβαδόΝ », δηλ. εκεί διατηρείται το Ν, ενώ το επίσημο Κράτος στα βιβλία (ΥΠΕΠΘ, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο) το έχουν καταργήσει !! Για ποιον λόγο αυτή η ακρότητα; Για ποιον λόγο επίσημα διδάσκουμε στα σχολεία μας κανόνες που κατασκευάστηκαν αυθαίρετα,π.χ. χθες συνάντησα το Δήμαρχο (το φίλο, το Σύμβουλο κλπ.). Το γράμμα Ν είναι οργανικό και όταν το κόβομε πονάει. Είναι σαν να κόβομε το δακτυλάκι μας…

Εάν κάποιος αντιτείνει ότι αυτό είναι μία ασήμαντη λεπτομέρεια, θα πρέπει να του πούμε ότι «η λεπτομέρεια κρατάει τον Παρθενώνα»! Να θυμίσω όμως εδώ και το ωραίο, ειρωνικό κείμενο του Οδ. Ελύτη: «ΓΙΑ ΜΙΑΝ ΟΠΤΙΚΗ ΤΟΥ ΗΧΟΥ», όπου καταλήγει, “Κανένας Ηρώδης δεν θα τολμούσε να διατάξει τέτοια γενοκτονία, όπως αυτή του τελικού -Ν-, εκτός κι αν του’ λειπε η οπτική του ήχου».

Ο Γ. Ρίτσος έγραψε επίσης: «Και οι λέξεις φλέβες είναι. Μέσα τους αίμα κυλάει». Δυστυχώς, όμως, διαπιστώνομε σήμερα, ότι μετά το Νι, έρχεται και η σειρά του τελικού Σίγμα (ς). Κάποιοι δημοσιογράφοι στα κανάλια λένε κιόλας: «η μέθοδο», η «οδό», «η πλήρη! ένταξη» (!)…Καλλιεργούν έτσι αυθαίρετα ένα αρνητικό γλωσσικό πρότυπο στους νέους μας με την τεράστια δύναμη των ΜΜΕ και Nτο σχολείο ανήμπορο να αντιδράσει, αλλά και την κοινωνία παθητικά να δέχεται ως περίπου μοιραία την εξέλιξη αυτή.

Μετά από όλα αυτά διατυπώνω την εξής άποψη και καταθέτω την δική μου «Θεωρία» για το εν λόγω ζήτημα: Διεθνώς μελετάται η μοναδική μουσικότητα της Ελληνικής Γλώσσας και ο αντίκτυπός της στην πνευματική διαύγεια του ανθρώπου.

Το γράμμα «Ν» διεγείρει τον εγκέφαλο θετικά και ενεργοποιεί τον άνθρωπο να σκέφτεται σωστά. Το τελικό Σίγμα ηρεμεί τον άνθρωπο. Αυτό το δέχεται και η σύγχρονη Ψυχιατρική.

Οι Αρχαίοι Έλληνες τα γνώριζαν όλα αυτά και δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι μόνον εμείς, οι Έλληνες, λέμε: «Τα είπα με το Νι και με το Σίγμα» και δεν λέμε με άλλα γράμματα (παρ΄ όλο που έχομε στις καταλήξεις των λέξεων και άλλα γράμματα), διότι το Νι ενεργοποιεί το μυαλό μας να σκεφθούμε σωστά και το Σίγμα ηρεμεί την ψυχή μας, αφού μιλήσουμε δημόσια ή ιδιωτικά.

Η σύγχρονη Ψυχογλωσσολογία δέχεται ότι η Γλώσσα και η Σκέψη γεννιούνται ταυτόχρονα και εξελίσσονται παράλληλα και συνιστούν ανά πάσα στιγμή μία αξεχώριστη ενότητα. Η Γλώσσα ενσαρκώνει την Σκέψη και η Σκέψη μετουσιώνεται σε Γλώσσα. Είναι ένα νόμισμα με τις δύο όψεις του. Δεν μπορεί να υπάρχει η μία πλευρά, χωρίς την άλλη. Δεν μπορούσε να υπάρξει Ελληνική Σκέψη χωρίς την Ελληνική Γλώσσα. Είναι γεγονός ότι η ποιότητα και ποσότητα «καταγραφών» στην Σκέψη προσδιορίζει και το νοητικό επίπεδο κάθε λαού. Επομένως και το νοητικό επίπεδο καθορίζει και την ικανότητα της δημιουργίας Πολιτισμού.

Το Ελληνικόν Αλφάβητον, στην πορεία των χιλιάδων ετών του ήταν αρχικά: Ιδεογραφικό, στη συνέχεια επινοήθηκε το Εικονογραφικό, έπειτα φθάσαμε στο Γραμμογραφικό, κατόπιν στο Συλλαβογραφικό (Γραμμική Α και Β) και τέλος καθιερώθηκε το ισχύον σήμερα Φθογγογραφικό, που είναι αξεπέραστο και στο οποίο οφείλεται η δημιουργία της Ελληνικής Γλώσσας και του Ελληνικού Οικουμενικού Πολιτισμού.

Έχουμε χρέος να διαφυλάξουμε, ως κόρην οφθαλμού, την Ελληνική Γλώσσα και να αντισταθούμε στην κακοποίησή της.

ΠΗΓΗ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

17 σχόλια στο “ΤΟ ΗΞΕΡΕΣ; Τι σε αναγκάζει να κάνεις συνεχώς το γράμμα “Ν” της Ελληνικής γλώσσας;;;”
  1. Εξου και το σσσσσσσ….. που λεμε στα παιδια για να ησυχαζουν…..

    απο αιωνες ετσι λεγανε…..

  2. Η αποδόμηση της εκμάθησης της γλώσσας μας διανύει ήδη την τέταρτη δεκαετία της. Ούτε τυχαία σχεδιάστηκε, ούτε ανεπαίσθητη είναι. Τα αποτελέσματα είναι παντού ολόγυρά μας δεν αφορούν μόνο στην χρήση της γλώσσας (την ακρίβεια και το εύρος των στοιχείων που χρησιμοποιούμε), αλλά κυρίως στο εύρος της κριτικής μας σκέψης. Αυτό το δεύτερο συνδέεται άμεσα με το πρώτο, αφού είναι άμεσο επακόλουθό του. "Τα όρια της γλώσσας μου συμπίπτουν με τα όρια του κόσμου μου", είπε ο Βιτγκενστάιν. Επομένως, όχι μόνο ήξεραν τι μας έκαναν οι επικυρίαρχοι, αλλά σίγουρα τρίβουν τα χέρια τους από ευχαρίστηση για την επιτυχία τους.

  3. ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ 10:58 ΓΙΑ ΤΑ ΟΣΑ ΛΕΕΙ, ΑΠΛΑ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΠΩΣ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΠΙΚΥΡΙΑΡΧΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΙΚΗ ΑΠΟΧΑΥΝΩΣΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΝΧΟ ΤΩΝ ΜΑΖΩΝ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ,"ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ".
    ΙΣΩΣ ΜΕΤΑ ΑΠ'ΑΥΤΟ,ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΟΥΜΕ "ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΑΜΕ", ΝΑ ΜΑΣ ΕΡΘΕΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ…

  4. Ετσι ακριβως ειναι . Με τουτα και με κεινα , λιγο απο δω , λιγο απο κει , εχουμε γινει σχεδον ολοι Α.Μ.Ε.Α στη σκεψη και κατ επεκταση στον λογο και την πραξη , με εμφανη τα αποτελεσματα .

  5. Στο θέατρο(έχω κάνει 10 χρόνια ερασιτεχνικά-δημοτικά θεατρικά εργαστήρια)υπάρχουν πολλές ασκήσεις με Ν κ Μ όπως στην γίογκα(αλλά πολύ καλύτερες)…μία όμως έχει πολύ εως απίστευτο ενδιαφέρων με τον Ν και Μ και σου δίνει την εντύπωση ότι είσαι σε ένα πεδίο ενέργειας….θα προσπαθήσω να το εξηγήσω όσο καλύτερα μπορώ(δεν είμαι τζίνη στην έκθεση).Το λοιπόν είναι όλα τα άτομα και κάνουν ένα κύκλο "όρθιοι-όπως ο χορός στις τραγωδίες" με απόσταση ενός χεριού ο ένας από τον άλλον(όπως στο στρατό-στοίχηση),τα χέρια είναι κατεβασμένα….και με το που δίνετε το σύνθημά,ξεκινά ο δάσκαλος πρώτος και σηκώνει το χέρι του αριστερά και ακουμπά τον διπλανό του με δυνατή φωνή ΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝ(συνήθως είναι Ν) η ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ…..ενώ οι άλλοι όλοι μαζί κάνουν ννννννννννννννν αλλά ποιό σιγά,όπως η εκκλησία κάνει μμμμμμμμ για να κρατάει τον ρυθμό,ε κάτι τέτοιο …..όταν λοιπόν ο δάσκαλος ακουμπίση τον διπλανό του του δίνει το ΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝ(την ενέργεια) και ο δεύτερος κάνει το ίδιο και το δίνει στον τρίτο και ο τρίτος στον τέταρτο,δηλαδή μεγαλώνει την φωνή του και ακούγετε κάπως έτσι ννννννννΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝ(μόλις δώσει την φωνή του στον διπλανό του τότε αυτομάτος ο δάσκαλος σιγάζει την φωνή του δηλαδή= ννννννννννννννν(με ακουμπάει στον όμο) τότε εγώ ΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝ δυνατά και ακουμπάω τον αριστερό μου διπλανό μου στον όμο και του μεταδίδω το μεγάλο ΝΝΝΝΝΝΝ,Άρα ακούγετε ένας ήχος απο πολλά άτομα που κάνουν σιγά ννννννννννννννννννννν και ένας ήχος βαρύς ο οποίος τριγυρίζει γύρο γύρο ΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝ που μεταδήδετε εναλαξ…..αν το κάνετε πολύ ώρα 10 λεπτά….είναι απίστευη η ενέργεια και η ένταση από τον ήχω που θα νιώσετε.Κάντε το και θα με θυμηθείτε(με 10 άτομα είναι πολύ καλά-εμείς ήμασταν 20-30-έχει και πολύ γέλιο).είναι σαν να συνχρονίζετε ο εγκέφαλος και μέσα στον κύκλο γεμάτος ενεργεια. Το "Ελληνικό" θέατρο κρύβει μαργαρητάρια…δυστηχώς οι Έλληνες είναι προκατελημένοι με αυτό(ας μην αναφερθώ καλύτερα) Ελλάδα του καφενείου και της κλονομαγκιάς…και άλλοι πάνε γιόγκα και δίνουν τρέλα λεφτά
    -καλό θα ήταν και σε παιδία σε σχολεία να γίνετε αυτό,στην γυμναστική-αν με ακούει κάποιος καθηγητής δάσκαλος.

  6. ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.

    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΣ ΚΑΘΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΧΑΣΕΙ, ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΓΡΑΨΕΙ ΔΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΠΟΛΛΑ.
    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΔΙΚΛΕΙΔΕΣ
    (ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΧΑΣΕΙ)
    ΣΤΗΝ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΜΑΣ, ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΜΑΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΓΕΝΙΑ ΣΕ ΓΕΝΙΑ ΔΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΑΠΟ ΑΡΧΑΙΟΤΑΤΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΟΠΩΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕ
    «Τα είπα με το Νι και με το Σίγμα»
    ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ ΓΡΑΜΜΑΤΑ (ΚΛΕΙΔΙΑ) ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΟΥΝ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΄΄Ν΄΄ ΚΑΘΩΣ ΣΥΝΤΟΝΙΖΕΙ ΘΕΤΙΚΑ , ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΟΡΘΗ, ΕΥΡΕΣΕΩΣ ΣΗΜΕΙΩΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ (ΜΝΗΜΗ/ΜΝΗΜΟΝΙΚΟ/Η) ΄΄ΤΟΠΟΥ΄΄, ΄΄ΕΙΚΟΝΩΝ΄΄, ΄΄ΘΕΣΗΣ΄΄, ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΡΟΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ.
    ΠΟΛΥ ΟΡΘΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΄΄Σ΄΄ ΓΑΛΗΝΕΥΕΙ ΚΑΙ ΗΡΕΜΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ
    (Η ΨΥΧΗ) ΕΙΚΟΝΕΣ ΓΑΛΗΝΗΣ ΗΡΕΜΙΑΣ ΟΠΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ,

    ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ,
    ΛΕΞΕΩΝ,
    ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ,
    ΝΟΗΜΑΤΩΝ,

    ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΑΠΑΝΕΜΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΄΄Σ΄΄ ΗΡΕΜΩΝΤΑΣ ΠΛΗΡΩΣ ΚΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΣΤΕ ΨΥΧΙΚΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ

    ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ,
    ΛΕΞΕΩΝ,
    ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ,
    ΝΟΗΜΑΤΩΝ,

    ΚΑΘΩΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΤΕΙ.

    ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΜΕ ΤΟ

    ΄΄με το Νι και με το Σίγμα΄΄

    ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ.

    ΕΝΑΣ
    ΠΟΥ
    ΒΛΕΠΕΙ

  7. ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ '70 ΕΓΙΝΑΝ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ…ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΤΑΝ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΝ ΦΩΝΗΕΝΤΑ ΣΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ…ΑΥΤΟ ΕΙΧΕ ΣΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ…ΕΤΣΙ Ο ΑΡΙΣΤΕΡΟΧΕΙΡΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΓΙΝΕ ΔΕΞΙΟΧΕΙΡΑΣ…

    ΟΙ ΤΟΝΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ ΕΠΙΣΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΟΠΤΙΚΑ ΕΡΕΘΙΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΖΟΥΝ ΤΑ ΚΥΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ…ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ '' Ν '' ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΝΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΩΣ ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ…ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΛΙΜΑΚΩΝ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΔΙΑΔΕΔΟΜΕΝΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΗΡΓΗΘΕΙ …

    Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΙΝΑΙ ΜΗΤΡΑ ΚΡΥΦΩΝ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΗΣΕΩΝ…ΜΙΑ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΘΑΡΑ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΙΚΗ…ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΩΡΑΙΟΤΕΡΟ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ…ΜΙΑ ΓΛΩΣΣΑ ΜΗ ΟΡΙΑΚΗ ΠΟΥ ΓΕΝΝΑΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΝΕΕΣ ΛΕΞΕΙΣ…Η ΜΟΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΓΝΩΣΗ [ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ]…ΜΙΑ ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΠΑΝΩ ΕΠΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΒΔΟΜΗΝΤΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΛΕΞΙΚΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ …[ Η ΑΓΓΛΙΚΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΡΕΚΟΡ ΓΚΙΝΕΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΞΑΚΟΣΙΕΣ ΧΙΛΛΙΑΔΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ Η ΜΕ ΡΙΖΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ]…

    ΓΙ' ΑΥΤΟ Ο ΣΙΩΝΙΣΜΟΣ ΧΤΥΠΗΣΕ ΛΥΣΣΑΛΕΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ … ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ Η ΓΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΗ…

    ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

    1. ΓΙ' ΑΥΤΟ Ο ΣΙΩΝΙΣΜΟΣ ΧΤΥΠΗΣΕ ΛΥΣΣΑΛΕΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ … ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ Η ΓΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΗ…

  8. Θα ήθελα να προσθέσω κάτι ακόμα στα εταιρογραφόμενα, το γράμμα <> προφερόμενο στο τέλος των λέξεων συνδέει τις ίδιες τις λέξεις με τον Νου! Ο αέναος Νους είναι σύμφωνα με τους πυθαγόρειους αυτό που αποκαλούμε Θεόν, ακολουθώντας όμως τις 10 εντολές δεν πρέπει να χρησιμοποιούμε το όνομα Κυρίω το Θεώ επί ματαίω, καταδεικνύοντας το ιουδαικό ιερατείο της παλαιάς διαθήκης στον κάθε άνθρωπο το τι δεν πρέπει να κάνει, σε αντίθεση με τα 147 ΔΕΛΦΙΚΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΜΑΤΑ που μας καθοδηγούν μέσω της βουλήσεώς μας στα πραττέα εκείνα που μας καθιστούν καλύτερους ανθρώπους υποκεινούμενους πάντα μέσω της ατραπούς της Γνώσεως! Β. Μυρμιδόνας

  9. ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ,ΔΕΝ ΒΑΖΕΤΕ ΠΟΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΟΡΓΑΝΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΔΟΘΕΙ,ΤΟΝ ΝΟΥ!!ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ/
    ΓΙΑΤΙ ΣΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΟΤΙ ΣΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΜΑΣΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΠΙΝΕΤΕ?
    ΚΡΙΣΗ ΜΩΡΕ,ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΗ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΚΡΙΝΕΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ??
    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΛΕΜΕ ΓΙΑΤΙ ΦΤΑΣΑΜΕ ΕΔΩ ΠΟΥ ΦΤΑΣΑΜΕ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek