ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Τρίτη, 06 Οκτωβρίου 2026
«Οι λαοί που
ξεχνούν την ιστορία τους
είναι καταδικασμένοι
να την ξαναζήσουν.»
Κ
ΚΑΤΟΧΙΚΑ ΝΕΑΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ
«Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΕΛΘΟΝ.
ΕΙΝΑΙ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.»
⌂

Τι προβλέπει η νέα εγκύκλιος για τη υποβολή φορολογικών δηλώσεων

· Κατοχικά Νέα

Μέχρι τις 30 Ιουνίου 2015 και υποχρεωτικά μέσω διαδικτύου θα πρέπει να υποβληθεί η φετινή φορολογική δήλωση.

Η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων δημοσιοποίησε τα έντυπα της φετινής φορολογικής δήλωσης, τα οποία είναι τα εξής:

– το έντυπο Ε1 που αφορά στη δήλωση των εισοδημάτων

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

– το έντυπο Ε2 που αφορά στην αναλυτική κατάσταση μισθωμάτων που εισπράττει κάθε φορολογούμενος

– το έντυπο Ε3 που αφορά στα οικονομικά στοιχεία των ελευθέρων επαγγελματιών και επιτηδευματιών.

Η καταβολή του φόρου θα πρέπει να πραγματοποιηθεί σε τρεις δόσεις, ανά δίμηνο, ήτοι τον Ιούλιο, τον Σεπτέμβριο και τον Νοέμβριο 2015.

Το περιεχόμενο της εγκυκλίου της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων

Με απόφαση της Γ.Γ.Δ.Ε. Κατερίνας Σαββαΐδου, ορίστηκε ο τύπος της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων φορολογικού έτους 2014, καθώς και των λοιπών εντύπων που συνυποβάλλονται με αυτή (έντυπο Ε2-αναλυτική κατάσταση για τα μισθώματα ακίνητης περιουσίας και έντυπο Ε3-κατάσταση οικονομικών στοιχείων από επιχειρηματική δραστηριότητα).

Η υποβολή όλων των δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος (αρχικών, τροποποιητικών, εμπρόθεσμων και εκπρόθεσμων) καθώς και των εντύπων Ε2, Ε3 μαζί με την κατάσταση φορολογικής αναμόρφωσης, γίνεται υποχρεωτικά μέσω διαδικτύου στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες taxisnet.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα λοιπά δικαιολογητικά, όπως προβλέπονται κατά περίπτωση, δεν συνυποβάλλονται αλλά φυλάσσονται για τον έλεγχο.

Σε περίπτωση που δεν υπάρχει η δυνατότητα ηλεκτρονικής υποβολής λόγω αποδεδειγμένης τεχνικής αδυναμίας που δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί ή εφόσον κρίνεται από τον αρμόδιο Προϊστάμενο Δ.Ο.Υ. σε εξαιρετικές περιπτώσεις, ότι συντρέχει αντικειμενική και πραγματική αδυναμία υποβολής της δήλωσης με ηλεκτρονικό τρόπο, επιτρέπεται να υποβληθούν αυτές σε χειρόγραφη μορφή στις αρμόδιες Δ.Ο.Υ.

Ειδικά, για το φορολογικό έτος 2014 η προθεσμία υποβολής της δήλωσης είναι η 30/06/2015, η πρώτη δόση καταβάλλεται μέχρι τις 31/07/2015, η δεύτερη δόση μέχρι τις 30/09/2015 και η τρίτη δόση μέχρι τις 30/11/2015 ανεξαρτήτως της ημερομηνίας υποβολής της δήλωσης.

news247.gr

ΔΙΑΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΗ ΓΝΩΣΗ • Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΕΤΑΙ
Facebook X WhatsApp Viber Telegram
ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ

ΜΗ ΦΥΓΕΙΣ ΑΚΟΜΑ

Τρία σχετικά θέματα που αξίζει να δεις

FEATURED

Αθήνα: 24ωρη απαγόρευση συναθροίσεων για την επίσκεψη Rubio – Ποιες περιοχές αφορά

Θαλασσοταραχή και κακοκαιρία στην ΚρήτηFEATURED

Κρήτη: 440 χιλιοστά βροχής σε 2 ημέρες – Το Οροπέδιο Λασιθίου έγινε λίμνη

Όχημα μπροστά από χώρο που έχει υποστεί ζημιές από φωτιάFEATURED

Λάρισα: Έκρηξη σε συνεργείο υγραεριοκίνησης – 3 άτομα στο νοσοκομείο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *