Από το βιβλίο του π. Σεραφείμ Ρόουζ.
Οι πρώτες δύο ημέρες μετά το θάνατο.
Για διάστημα δύο ημερών η ψυχή απολαύει σχετικής ελευθερίας και έχει δυνατότητα να επισκεφθεί τόπους που της ήτα προσφιλείς στο παρελθόν, αλλά την Τρίτη ημέρα μετακινείται σε άλλες σφαίρες.
Εδώ ο Αρχιεπίσκοπος Ιωάννης απλώς επαναλαμβάνει τη διδασκαλία που η Εκκλησία ήδη γνωρίζει από τον 4ο αιώνα, όταν ο άγγελος που συνόδευσε τον Αγ. Μακάριο Αλεξανδρείας στην έρημο, του είπε, θέλοντας να ερμηνεύσει την επιμνημόσυνη δέηση της Εκκλησίας για τους νεκρούς την Τρίτη ημέρα μετά θάνατο: «Όταν γίνεται η προσφορά της αναίμακτης θυσίας (μνημόσυνο στη θεία λειτουργία) στην Εκκλησία την τρίτη ημέρα, η ψυχή του κεκοιμημένου δέχεται από τον φύλακα άγγελο της ανακούφιση για τη λύπη που αισθάνεται λόγω του χωρισμού της από το σώμα…
Στο διάστημα των δύο πρώτων ημερών επιτρέπεται στην ψυχή να περιπλανηθεί στον κόσμο, οπουδήποτε εκείνη επιθυμεί, με τη συντροφιά των αγγέλων που τη συνοδεύουν. Ως εκ τούτου η ψυχή, επειδή αγαπά το σώμα, μερικές φορές περιφέρεται στο οίκημα στο οποίο το σώμα της είχε σαβανωθεί, περνώντας έτσι δύο ημέρες όπως ένα πουλί που γυρεύει τη φωλιά του.
Αλλά η ενάρετη ψυχή πλανιέται σε εκείνα τα μέρη στα οποία συνήθιζε να πράττει αγαθά έργα. Την τρίτη ημέρα, Εκείνος ο Οποίος ανέστη ο Ίδιος την τρίτη ημέρα από τους νεκρούς καλεί την ψυχή του Χριστιανού να μιμηθείτη δική Του ανάσταση, να ανέλθει στους Ουρανούς όπου θα λατρεύει το Θεό όλων.»
Στην Ορθόδοξη νεκρώσιμη ακολουθία, ο Αγ. Ιωάννης ο Δαμασκηνός περιγράφει παραστατικά την κατάσταση της ψυχής η οποία, έχοντας μεν αφήσει το σώμα αλλά παραμένοντας στη γη, είναι ανίκανη να επικοινωνήσει με τους αγαπημένους της τους οποίους βλέπει: «Οίμοι, οίον αγώνα έχει η ψυχή χωριζόμενη εκ του σώματος! Οίμοι, πόσα δακρύει τότε, και ουχ υπάρχει ο ελεών αυτήν! Προς τους αγγέλους τα όμματα ρέπουσα, άπρακτα καθικετεύει προς τους ανθρώπους τας χείρας εκτείνουσα, ουκ έχει τον βοηθούντα. Διό, αγαπητοί μου αδελφοί, εννοήσαντες ημών το βραχύ της ζωής, τω μεταστάντι την ανάπαυσιν, παρά Χριστού αιτησώμεθα, και ταις ψυχαίς ημών το μέγα έλεος».
Σε γράμμα του προς τον αδελφό μιας αποθνήσκουσας γυναίκας, ο Όσιος Θεοφάνης ο Έγκλειστος γράφει: «Η αδελφή σου δεν θα πεθάνει. Το σώμα του ανθρώπου πεθαίνει, αλλά η προσωπικότητά του συνεχίζει να ζει. Απλώς μεταφέρεται σε μια άλλη τάξη ζωής… Δεν είναι εκείνη που θα βάλουν στον τάφο. Εκείνη βρίσκεται σε έναν άλλο τόπο όπου θα είναι θα είναι ακριβώς το ίδιο ζωντανή όσο και τώρα.
Τις πρώτες ώρες και ημέρες θα βρίσκεται γύρω σου. Μόνο που δεν θα λέει τίποτα και εσύ δεν θα μπορείς να την δεις. Θα είναι όμως ακριβώς εδώ. Να το έχεις αυτό στο νου σου. Εμείς που μένουμε πίσω θρηνούμε για τους κεκοιμημένους, όμως για εκείνους τα πράγματα είναι αμέσως πιο εύκολα. Είναι πιο ευτυχισμένοι στη νέα κατάσταση. Όσοι έχουν πεθάνει και κατόπιν επαναφέρθηκαν στο σώμα διαπίστωσαν ότι το σώμα ήταν μια πολύ στενάχωρη κατοικία. Και η αδελφή σου θα αισθάνεται έτσι. Είναι πολύ καλύτερα εκεί, και εμείς νοιώθουμε οδύνη σαν να της έχει συμβεί κάτι απίστευτα κακό! Θα μας κοιτάζει και σίγουρα θα μένει κατάπληκτη με την αντίδρασή μας».
Θα πρέπει να έχουμε υπόψη ότι η ανωτέρω περιγραφή των πρώτων δύο ημερών του θανάτου αποτελεί γενικό κανόνα, ο οποίος κατά κανένα τρόπο δεν ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις. Πράγματι τα περισσότερα παραδείγματα από την Ορθόδοξη γραμματεία, δεν συνάδουν με αυτόν τον κανόνα, και ο λόγος είναι φανερός: οι άγιοι, μην έχοντας καμιά απολύτως προσκόλληση στα εγκόσμια και ζώντας σε διαρκή προσδοκία της αναχώρησής τους για την άλλη ζωή, δεν ελκύονται καν από τους τόπους όπου έπρατταν τα αγαθά τους έργα αλλά ξεκινούν αμέσως την άνοδο τους στους Ουρανούς.
Άλλοι, ξεκινούν την άνοδο τους πριν το τέλος των δύο ημερών για κάποιον ειδικό λόγο που μόνον η Θεία Πρόνοια γνωρίζει. Από την άλλη οι σύγχρονες «μεταθανάτιες» εμπειρίες, ατελείς καθώς είναι, ανήκουν όλες στον εξής κανόνα: η «εξωσωματική» κατάσταση αποτελεί μόνο το ξεκίνημα της αρχικής περιόδου ασώματης «περιπλάνησης» της ψυχής στους τόπους των επιγείων δεσμών της. Όμως κανείς από αυτούς τους ανθρώπους δεν έχει παραμείνει νεκρός για αρκετό χρονικό διάστημα, έστω μέχρι να συναντήσει τους αγγέλους που πρόκειται να τον συνοδεύσουν.
Μερικοί επικριτές της Ορθόδοξης διδασκαλίας για την μετά θάνατον ζωή, θεωρούν ότι τέτοιες αποκλίσεις από το γενικό κανόνα για την μεταθανάτια εμπειρία αποδεικνύουν την ύπαρξη «αντιφάσεων» στην Ορθόδοξη διδασκαλία. Αυτοί οι επικριτές όμως είναι απλώς και μόνο προσκολλημένοι στις «κατά γράμμα» ερμηνείες.
Η περιγραφή των πρώτων δύο ημερών, καθώς και των επομένων, σε καμιά περίπτωση δεν αποτελεί κάποια μορφή δόγματος. Είναι απλώς ένα «μοντέλο», το οποίο μάλιστα εκφράζει την πιο συνηθισμένη χρονική σειρά των εμπειριών της ψυχής μετά τον θάνατο.
Οι πολλές περιπτώσεις, τόσο στην Ορθόδοξη γραμματεία όσο και στις αναφορές σύγχρονων σχετικών εμπειριών, όπου οι νεκροί έχουν στιγμιαία εμφανιστεί στους ζωντανούς μέσα στην πρώτη ή τις δύο πρώτες ημέρες μετά το θάνατο, μερικές φορές σε όνειρα, είναι παραδείγματα που επαληθεύουν το ότι όντος η ψυχή συνήθως παραμένει κοντά στη γη για κάποια σύντομη χρονική περίοδο. Κατά την τρίτη ημέρα, και συχνά πιο πριν, η περίοδος αυτή φθάνει στο τέλος της.
Τα τελώνια
Την ώρα αυτή (την τρίτη ημέρα), η ψυχή διέρχεται από λεγεώνες πονηρών πνευμάτων που παρεμποδίζουν την πορεία της και την κατηγορούν για διάφορες αμαρτίες, στις οποίες αυτά τα ίδια την είχαν παρασύρει. Σύμφωνα με διάφορες θεϊκές αποκαλύψεις υπάρχουν είκοσι τέτοια εμπόδια, τα επονομαζόμενα «τελώνια», σε καθένα από τα οποία περνά από δοκιμασία κάθε μορφή αμαρτίας.
Η ψυχή αφού περάσει από ένα τελώνιο, συναντά το επόμενο, και μόνον αφού έχει διέλθει επιτυχώς από όλα τα τελώνια μπορεί αν συνεχίσει την πορεία της χωρίς να απορριφθεί βιαίως στη γέεννα. Το πόσο φοβεροί είναι αυτοί οι δαίμονες και τα τελώνια τους φένεται στο γεγονός ότι η ίδια η Παναγία, όταν πληροφορήθηκε από τον Αρχάγγελο Γαβριήλ τον επικείμενο θάνατο Της, ικέτευσε τον Υιό Της να διασώσει την ψυχή Της από αυτούς τους δαίμονες και απαντώντας στην προσευχή Της, ο ίδιος ο Κύριος Ιησούς Χριστός εμφανίστηκε από τους Ουρανούς για να παραλάβει την ψυχή της Πάναγνου Μητρός Του και να την οδηγήσει στους Ουρανούς. Φοβερή είναι πράγματι, η τρίτη ημέρα για την ψυχή του απελθόντος, και για το λόγο αυτό η ψυχή έχει ιδιαίτερη ανάγκη τότε από προσευχές για την σωτηρία της.
Σύντομα, μετά τον θάνατο, η ψυχή πράγματι βιώνει μια κρίση, τη Μερική Κρίση, ως τελική συγκεφαλαίωση του «αοράτου πολέμου» που έχει διεξαγάγει ή που απέτυχε να διεξαγάγει, στην επίγεια ζωή κατά τω πεπτωκότων πνευμάτων. Συνεχίζοντας την επιστολή του προς τον αδελφό της αποθνήσκουσας γυναίκας, ο Όσιος Θεοφάνης ο έγκλειστος γράφει: «Λίγο μετά το θάνατο, η ψυχή αρχίζει έναν αγώνα για να καταφέρει να διέλθει από τα τελώνια.
Στον αγώνα της η αδελφή σου χρειάζεται βοήθεια! Θα πρέπει να στρέψεις όλη σου την προσοχή και όλη σου την αγάπη γι’ αυτήν στο πως θα την βοηθήσεις. Πιστεύω πως η μεγαλύτερη έμπρακτη απόδειξη της αγάπης σου θα είναι να αφήσεις την φροντίδα του νεκρού της σώματος στους άλλους, να αποχωρήσεις και, μένοντας μόνος σου οπουδήποτε μπορείς, να βυθιστείς σε προσευχή για την ψυχή της, για τη νέα κατάσταση στην οποία βρίσκεται και για τις καινούριες, απροσδόκητες ανάγκες της.
Συνέχισε την ακατάπαυστη ικεσία σου στον Θεό για έξι εβδομάδες και περισσότερο. Όταν πέθανε η Οσία Θεοδώρα, το σακούλι από το οποίο πήραν χρυσό οι άγγελοι για να τη γλιτώσουν από τα τελώνια ήταν οι προσευχές του πνευματικού της πατέρα. Έτσι θα γίνει και με τις δικές σου προσευχές. Μην παραλείψεις να κάνεις όσα σου είπα. Αυτό είναι η πραγματική αγάπη.»
Το «σακούλι» από το οποίο πήραν «χρυσό» οι άγγελοι και «εξόφλησαν τα χρέη» της Οσίας Θεοδώρας στα τελώνια έχει συχνά παρανοηθεί από κάποιους επικριτές της Ορθόδοξης διδασκαλίας. Μερικές φορές συγκρίνεται με τη λατινική έννοια του «πλεονάσματος χάριτος» των αγίων. Στην περίπτωση αυτή, τέτοιοι επικριτές ερμηνεύουν κατά γράμμα τα Ορθόδοξα κείμενα.
Σε τίποτε άλλο δεν αναφέρεται το παραπάνω απόσπασμα παρά στις προσευχές της Εκκλησίας για τους αναπαυθέντες και ειδικότερα στις προσευχές ενός αγίου ανθρώπου και πνευματικού πατέρα. Είναι σχεδόν περιττό να πούμε ότι όλες αυτές οι περιγραφές έχουν μεταφυσική έννοια.
Η Ορθόδοξη Εκκλησία θεωρεί τη διδασκαλία περί τελωνίων τόσο σημαντική, ώστε έχει συμπεριλάβει σχετικές αναφορές σε πολλές από τις ακολουθίες της, μερικές εκ των οποίων αναφέρονται στο κεφάλαιο περί τελωνίων. Ειδικότερα, η Εκκλησία θεωρεί ιδιαιτέρως απαραίτητο να συνοδεύει με αυτήν τη διδασκαλία κάθε τέκνο της που αποθνήσκει. Στον «Κανόνα για την Αναχώρηση της Ψυχής», που διαβάζεται από τον ιερέα στο νεκρικό κρεβάτι κάθε πιστού, υπάρχουν τα παρακάτω τροπάρια:
«Καθώς φεύγω από τη γη, αξίωσέ με να διέλθω ανεμπόδιστα από τον άρχοντα του αέρα, το διώκτη και βασανιστή, εκείνον που ως άδικος ανακριτής στέκεται πάνω στους φοβερούς δρόμους». (4η Ωδή)
«Ω Πανένδοξε Θεοτόκε, οδήγησέ με εις τους Ουρανούς, στα ιερά και πολύτιμα χέρια των αγίων αγγέλων ώστε, προστατευμένος μέσα στα φτερά τους, να μην αντικρύσω τη ρυπαρή, αποκρουστική και σκοτεινή μορφή των δαιμόνων». (6η Ωδή)
«Ω Αγία Θεοτόκε, Εσύ η Οποία γέννησες τον Παντοδύναμο Κύριο, απομάκρυνε από εμένα τον άρχοντα των φοβερών τελωνίων, τον κυβερνήτη του κόσμου, όταν φθάσει η στιγμή του θανάτου μου, ώστε να Σε δοξολογώ αιωνίως». (8η Ωδή)
Κατ’ αυτόν τον τρόπο, τα λόγια της Εκκλησίας προετοιμάζουν τον αποθνήσκοντα Ορθόδοξο Χριστιανό για τις δοκιμασίες που θα συναντήσει μπροστά του.
Οι σαράντα ημέρες
Κατόπιν, έχοντας επιτυχώς διέλθει από τα τελώνια και υποκλιθεί βαθιά ενώπιον του Θεού, η ψυχή για διάστημα τριάντα επτά επιπλέον ημερών επισκέπτεται τις ουράνιες κατοικίες και τις αβύσσους της κολάσεως, μη γνωρίζοντας ακόμα που θα παραμείνει, και μόνον την τεσσαρακοστή ημέρα καθορίζεται η θέση στην οποία θα βρίσκεται μέχρι την ανάσταση των νεκρών.
Σίγουρα δεν είναι παράξενο ότι η ψυχή, έχοντας διέλθει από τα τελώνια και παύσει μια για πάντα κάθε σχέση με τα επίγεια, εισάγεται στον αληθινά άλλο κόσμο, σε ένα τμήμα του οποίου θα παραμείνει αιωνίως. Σύμφωνα με την αποκάλυψη του Αγγέλου στον Αγ. Μακάριο Αλεξανδρείας, η ειδική επιμνημόσυνη δέηση υπέρ των απελθόντων την ένατη ημέρα μετά τον θάνατο (πέραν του γενικού συμβολισμού των εννέα αγγελικών ταγμάτων) πραγματοποιείται επειδή μέχρι τότε παρουσιάζονται στην ψυχή τα θαυμάσια του Παραδείσου, και μόνον κατόπιν αυτού, για το υπόλοιπο των σαράντα ημερών, της παρουσιάζονται τα μαρτύρια και τα φρικτά της κολάσεως, πριν τοποθετηθεί την τεσσαρακοστή ημέρα στη θέση στην οποία θα αναμένει την ανάσταση των νεκρών και την Τελική Κρίση.
Θα πρέπει και πάλι να τονίσουμε ότι οι αναφερόμενοι αριθμοί αποτελούν γενικό κανόνα ή «μοντέλο» της μεταθανάτιας πραγματικότητας, και αναμφισβήτητα δεν ολοκληρώνουν όλες οι ψυχές των απελθόντων την πορεία τους ακριβώς σύμφωνα με τον «κανόνα». Γνωρίζουμε σαφώς ότι η Οσία Θεοδώρα, στην πραγματικότητα, ολοκλήρωσε το «γύρο της κολάσεως» ακριβώς την τεσσαρακοστή ημέρα, σύμφωνα με τη γήινη μέτρηση του χρόνου.
Η κατάσταση των ψυχών μέχρι την Τελική Κρίση
Μερικές ψυχές βρίσκονται (μετά τις σαράντα ημέρες) σε μια κατάσταση πρόγευσης της αιώνιας αγαλλίασης και μακαριότητας, ενώ άλλες σε μια κατάσταση τρόμου εξαιτίας των αιωνίων μαρτυρίων τα οποία θα υποστούν πλήρως μετά την Τελική Κρίση. Μέχρι τότε εξακολουθεί να υπάρχει δυνατότητα αλλαγής της κατάστασής τους, ιδιαιτέρως μέσω της υπέρ αυτών προσφοράς της Αναίμακτης Θυσίας (μνημόσυνο στη Θεία Λειτουργία), και παρομοίως μέσω άλλων προσευχών.
Τα οφέλη της προσευχής, τόσο της κοινής όσο και της ατομικής για τις ψυχές που βρίσκονται στην κόλαση, έχουν περιγραφεί σε πολλούς βίους Αγίων και ασκητών καθώς και σε Πατερικά κείμενα.
Στο βίο της μάρτυρος του 3ου αιώνα Περπετούας, για παράδειγμα, διαβάζουμε ότι η κατάσταση της ψυχής του αδελφού της Δημοκράτη της αποκαλύφθηκα με την εικόνα μιας στέρνας γεμάτης νερό, η οποία ήταν όμως τόσο ψηλά που δεν μπορούσε να τη φτάσει από τον ρυπαρό, καυτό τόπο όπου ήταν περιορισμένος. Χάρη στην ολόθερμη προσευχή της Περπετούας επί μία ολόκληρη ημέρα και νύχτα ο Δημοκράτης έφτασε τη στέρνα και τον είδε να βρίσκεται σε έναν φωτεινό τόπο. Από αυτό η Περπετούα κατάλαβε ότι ο αδελφός της είχε απελευθερωθεί από τα δεινά της κολάσεως.
Στο βίο μιας ασκήτριας που πέθανε μόλις τον 20ο αιώνα αναφέρεται μια παρόμοια περίπτωση. Πρόκειται για τη Οσία Αθανασία (Αναστασία Λογκάτσεβα), πνευματική θυγατέρα του Οσίου Σεραφείμ του Σάρωφ. Όπως διαβάζουμε στο βίο της: «Η Αναστασία είχε έναν αδελφό που τον έλεγαν Παύλο. Ο Παύλος κάποτε ήταν μεθυσμένος και κρεμάστηκε. Κι η Αναστασία αποφάσισε να προσευχηθεί πολύ για τον αδελφό της.
Μετά το θάνατο του, η Αναστασία πήγε στο μοναστήρι Ντιβέγιεβο, του Οσίου Σεραφείμ, για να μάθει τι ακριβώς έπρεπε να κάνει, ώστε να βελτιωθεί η κατάσταση του αδελφού της, ο οποίος έδωσε τέλος στη ζωή του με τρόπο δυσσεβή και ατιμωτικό… Ήθελε να συναντήσει την Πελαγία Ιβάνοβνα και να ζητήσει τη συμβουλή της…
Η Αναστασία επισκέφθηκε την Πελαγία. Εκείνη της είπε να κλειστεί στο κελί της σαράντα μέρες, να προσευχηθεί και να νηστέψει για τον αδελφό της και κάθε μέρα να λέει εκατόν πενήντα φορές: «Υπεραγία Θεοτόκε, ανάπαυσον τον δούλον σου.»
Όταν συμπληρώθηκαν οι σαράντα ημέρες, η Αναστασία είδε ένα όραμα. Βρέθηκε μπροστά σε μία άβυσσο. Στο βάθος της ήταν ένας βράχος από αίμα. Πάνω στο βράχο κείτονταν δύο άνδρες με σιδερένιες αλυσίδες στο λαιμό τους. Ο ένας ήταν ο αδελφός της.
Η Αναστασία διηγήθηκε το όραμα στην Πελαγία και κείνη της είπε να συνεχίσει την νηστεία και την προσευχή.
Τελείωσαν κι άλλες σαράντα ημέρες με νηστεία και προσευχή κι η Αναστασία είδε το ίδιο όραμα. Η ίδια άβυσσος κι ο βράχος πάνω στον οποίο βρίσκονταν οι δύο άνδρες με αλυσίδες στο λαιμό τους. Αυτή τη φορά όμως ο αδελφός της ήταν όρθιος. Περπατούσε πάνω στο βράχο, έπεφτε και ξανασηκωνόταν. Οι αλυσίδες ήταν ακόμα στο λαιμό του.
Η Πελαγία Ιβάνοβνα, στην οποία κατέφυγε και πάλι η Αναστασία, της είπε να επαναλάβει την ίδια άσκηση για Τρίτη φορά.
Όταν τελείωσε και το τρίτο σαρανταήμερο της νηστείας και της προσευχής, η Αναστασία ξαναείδε το ίδιο όραμα. Η ίδια άβυσσος, ο ίδιος βράχος. Τώρα όμως πάνω στο βράχο ήταν μόνο ένας άνδρας, αγνωστός της. Ο αδελφός της είχε απελευθερωθεί από τα δεσμά. Δε φαίνονταν πουθενά. Ο άγνωστος άνδρας ακούστηκε να λέει: «Είσαι τυχερός εσύ. Έχεις πολύ ισχυρούς μεσίτες στη γη.»
Η Αναστασία ανέφερε στην Πελαγία Ιβάνοβνα το τρίτο όραμά της και εκείνη της απάντησε:
«Ο αδελφός σου λυτρώθηκε από τα βάσανα. Δεν μπήκε όμως στη μακαριότητα του Παραδείσου.»
Πολλά παρόμοια περιστατικά αναφέρονται σε βίους Ορθοδόξων Αγίων και ασκητών. Σε περίπτωση που κάποιος έχει την τάση να ερμηνεύει κατά γράμμα τέτοια οράματα, ίσως θα πρέπει να παρατηρήσουμε ότι βεβαίως οι εικόνες με τις οποίες εμφανίζονται τέτοια οράματα, συνήθως σε όνειρα, δεν «φωτογραφίζουν» κατ’ ανάγκη τον τρόπο ύπαρξης της ψυχής μετά τον θάνατο.
Πρόκειται περισσότερο για εικόνες οι οποίες μεταβιβάζουν την πνευματική αλήθεια της βελτιώσεως της καταστάσεως της ψυχής στον άλλο κόσμο χάρη στις προσευχές εκείνων που παραμένουν στον κόσμο τούτο.
ΠΗΓΗ
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Απλά σαχλαμάρες κανείς δεν γνωρίζει όλα είναι υποθέσεις.
και εαν δεν ειναι σαχλαμαρες τι θα κανεις οταν κλεισεις τα ματια σου?
…too late!
Ζήσε με το ΦΌΒΟ! Ωραία θρησκεία και ΘΕΌ της ΑΓΆΠΗΣ βλέπω ότι πρεσβευεις!
Φαινεται οτι δεν εχεις καταλαβει τι σημαινει φοβος του Θεου… Εχει αλλη εννοια απο αυτην εκεινου του φοβου που οταν αντιμετωπισουμε κατι κακο. Δεν μας τρομοκρατουν απλα μας προετοιμαζουν για να μετανοουμε κ να γαληνεψει η ψυχη μας οταν κοιμηθουμε. Αμα δεν καταλαβεις απο αυτα τι να σου πω κριμα. Καλα χριστουγεννα…………
Γιατί μετα θα είναι "too late"; Και αν εγω δεν έχω κάνει το σωστό στη ΖΩΉ μου τι θα μου κάνει ο "κακός" Θεούλης, απο ότι καταλαβαίνω ΓΙΑ ΠΆΝΤΑ;
Ωραίος τρόπος για να πιστέψει κάνεις στην πίστη της… ΑΓΑΠΗΣ!
ΑΓΆΠΗ που να τιμωρεί το λαθος με πόνο… ΑΙΩΝΙΩΣ(!!!!!!);;;; και να στηρίζεται στο ΦΌΒΟ;
Πράγματι… too late! ΑΙΩΝΙΩΣ(!!!!!)
Δηλαδη για τα κακα που κανουμε εμεις φταιει ο Θεος κ οχι εμεις ;; Φταιει που διαπρατουμε αμαρτιες κ οχι εμεις ;; Ειναι λογικο η Δικαιοσυνη μπορει να κρινει τους εγκληματιες κ οχι για τον Θεο να τους κρινει. Μαιστα τι να πω. Προφανως ο ανθρωπος δεν ξερει με ποιον να βαλει (θα επρεπε με τον εαυτο του) κ τα βαζει με τον Θεο για ολα τα κακα!
Ο καλός και αγαθός πατέρας, επειδή το παιδί του έκανε κακό και δεν το μετάνιωσε, να τον τιμωρεί με… ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΡΙΑ ΑΙΩΝΙΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ TOO LATE;
Μια απλή ανθρώπινη ύπαρξη;
ΠΟΙΟΣ ΘΕΌΣ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΌΣ, ΠΕΣΜΟΥ ΝΑ ΠΆΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΆΛΛΗ!
Αυτός που προσπαθεί να σε πείσει οτι ειναι χαζομάρες,
ξέρεις ποιος είναι έτσι????
Το θέμα ειναι οτι εαν 1 στο δις, ειναι αλήθεια,
την κάτσαμε !!!!! Μετά ΑΙΩΝΙΩΣ (!!!!) δεν μπορούμε να κάνουμε τιποτα…..
ΟΤΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΑ ΚΟΠΟΥΚΙΑ ΤΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ , ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΠΡΑΤΕΤΕ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ. ΠΡΑΞΤΕ ΤΟ ΚΑΤΑ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ. ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΗΤΑ ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ ΚΑΙ ΗΤΟΙ ΠΑΓΙΔΕΥΜΕΝΟ. ΑΥΤΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΗΤΟΙ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ( ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ) ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΑΓΙΔΕΥΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΔΙΔΑΓΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΟΠΟΥ ΣΑΣ ΜΙΛΑΝ ΓΙΑ ΤΕΛΩΝΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΛΛΕΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ. ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΤΑ ΦΩΤΑ ΚΑΙ ΗΤΟΙ ΤΗΣ ΓΕΩΣΤΑΤΙΚΕΣ ΠΑΓΙΔΕΣ ΠΟΥ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΤΕΛΩΝΙΑ. ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΠΑΓΙΔΕΥΟΥΝ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΟΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΔΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ Η ΘΑ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΠΗΓΑΤΕ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΕΝ ΖΩΗ ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ, ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΜΑΘΕΤΕ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΜΑΘΕΤΕ ΘΑ ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ. ΔΙΑΒΑΣΤΕ Ο.Ε.Α ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΤΕ ΤΙ ΕΣΤΙ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΛΗΘΕΣ. ΞΥΠΝΑΤΕ ΠΡΙΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ.
ΤΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ ΠΟΥ ΚΑΙΣ ΑΠΟΜ ΠΟΥ ΤΟ ΠΡΟΜΗΘΕΥΕΣΑΙ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΟΣΕΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ ΘΑ ΣΟΥ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ
Απλά υπέροχο άρθρο! Δηλώνω εντυπωσιασμένος! Να είσαστε καλά!
Που τα ξερετε αυτα και τα τσαμπουνατε;;;
ο Χριστος ειπε οτι ο αρχοντας αυτου του κοσμου εχει κρηθει.το πε η δεν το πε;;;
ο Χριστος δεν πληρωσε τα λυτρα για τη σωτηρια των ανθρωπων;;ναι η ου;;
Ο Χριστος δεν ειπε οτι δεν ηρθε να κρινει κανεναν;;;
ο Χριστος παλι δεν ειπε οτι μοιχια διαπρατη η ιδια η φυση;;;
η δεν εχετε παρει χαμπαρει τι ειπε ο Κυριος η κανετε τγν παλαβη για να δουλευετε τον κοσμο……
επικαλεστειτε τον Χριστο και την θυσια που εκανε και πληρωσε τα λυτρα στον αρχοντα αυτου του κοσμου οταν ερθει εκεινη η ωρα
Η φυση δεν κανει μοιχια ουτε τιποτα αλλο εξωπραγματικο ξυπνα.
Πολύ ωραίο άρθρο, το αποθήκευσα, να είστε καλά και καλά Χριστούγεννα!
Ζουνε αυτες οι ανθρωπινες ψυχες καλα στον παραδεισο ξεροντας οτι καποιοι βασανιζονται στη κολαση;
Αν καποιος εχει ανοιξει λιγακι την διανοια του δεν μπορει παρα να γελασει με το αρθρο. Λυπαμαι αν σας το χαλαω αλλα ετσι ειναι. Ποιος ακριβως εχει παει κ εχει γυρισει να μας πει πως ειναι δηλαδη? Απλα η σπορα φορου βολευει. Ποιος βοσκος μωρε θα θελε να του φυγουν τα γιδια?
ΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝΕ ΟΙ ΠΑΠΑΔΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΟΣΥΝΑ;;; ΜΕ ΤΟΝ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ ΒΕΒΑΙΑ. ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΜΕΡΑ ΘΑ ΠΑΘΕΙΣ ΑΥΤΟ … ΓΙ' ΑΥΤΟ ΚΑΝΕ ΕΝΑ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ. ΤΗΝ ΕΚΤΗ ΗΜΕΡΑ ΤΟ ΑΛΛΟ, ΞΑΝΑΚΑΝΕ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ.ΤΗΝ ΕΝΑΤΗ ΤΟ ΠΑΡΑΛΛΟ, ΤΗΝ ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ, ΣΤΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΡΟΛΟΪ Η ΔΟΥΛΕΙΑ. ΔΙΟΤΙ ΠΕΡΙ ΜΠΙΖΝΑΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ.
ΤΟ ΒΡΗΚΑΜΕ ΤΩΡΑ … ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΑΦΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΘΑΝΕΙ. ΩΡΑΙΑ ΤΟΤΕ. ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΟΣΟ ΑΜΑΡΤΩΛΟΣ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΑΦΟΥ ΕΧΩ ΚΑΒΑΤΖΑ ΤΟΥΣ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΜΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΝΗΜΟΣΥΝΑ.
ΑΜ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΕΤΣ!… ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΜΑΣ ΣΩΖΟΥΝ ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΕΝ ΖΩΗ. ΔΕΝ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ ΤΩΝ ΣΥΓΓΕΝΩΝ ΜΑΣ. ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΤΩΧΟΥΣ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΕΛΟΥΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΝΗΜΟΣΥΝΑ, ΑΥΤΟΣ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΒΑΨΕΙ!!
ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΖΩΗ ΑΜΑΡΤΑΝΕ ΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΤΡΙΣΑΓΙΑ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΑΙ. ΤΙ ΛΕΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ … ΩΡΑΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΧΟΥΜΕ!!!
" ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΓΙΝΑΜΕ ΟΛΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ !!!"
ΠΑΠΑΣ ΛΕΩΝ Ι '
ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΒΡΑΪΚΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ, ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΠΕΒΑΛΑΝ ΜΕ ΒΙΑ ΚΑΙ ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ, ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ Δ Ε Ν ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΦΟΡΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ !
" ΟΙ ΜΗ ΕΒΡΑΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ!! !"
ΑΥΤΟ ΕΙΧΕ ΔΗΛΩΣΕΙ Ο ΜΙΣΤΕΡ ΟΒΑΝΤΙΑ ΓΙΟΖΕΦ, Ο ΡΑΒΒΙΝΟΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΠΟΥ ΡΟΥΦΑΝΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ….
ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΡΑΪΚΗ ΓΙΟΡΤΗ , ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ "ΧΑΝΟΥΚΑ", ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΕΟΡΤΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΗΣ ΒΑΒΥΛΩΝΑΣ.
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΣΥΝΑΓΩΓΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΥΒΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΧΥΔΑΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΑΣ !
ΚΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΤΕ, ΗΤΑΝ Ο Κ Υ Ρ Η Ν Ι Ο Σ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΗΡΩΔΗΣ ! ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΛΟΥΚΑΣ : α΄79- β΄ 7.
ΠΟΙΟΣ ΚΥΝΗΓΗΣΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΝ κ. ΧΡΙΣΤΟ, ΑΦΟΥ Ο ΗΡΩΔΗΣ ΗΤΑΝ ΗΔΗ ΝΕΚΡΟΣ ? ? ΤΙ ΚΟΛΟΚΥΘΙΑ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ?
ΚΑΙ Η ΝΑΖΑΡΕΤ ΧΤΙΣΘΗΚΕ 400 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΧΡΙΣΤΟΝ ! !
ΠΟΙΟΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ?? ΠΟΙΟΣ ΘΑΝΑΣΗΣ ??
ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΑ ΑΜΝΟΕΡΙΦΙΑ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ??
ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΩΣ ΠΟΥ ΤΟ " ΧΑΝΟΥΚΑ " ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΗ ΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ?
ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΠΟΤΕ ΣΑΣ ΕΒΡΑΙΟ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑΡΗ ?? ΕΒΡΑΙΟ ΑΝΕΡΓΟ ??
ΟΧΙ !! ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΣΤΕΝΑΖΟΥΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΟΤΑ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΑΝΕ ΚΙ' ΑΠΟ ΠΑΝΩ !
Ε Ρ Ε Υ Ν Η Σ Τ Ε !!! Ούτε κρυφά είναι, ούτε απόρρητα……….
ΑΓΓΕΛΙΚΗ
O AYTONOMΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΙΟ ΘΕΛΗΜΑ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΘΡΩΠΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΠΟΘΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΥ…Ο ΟΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΧΡΟΝΙΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΟΠΟ ΣΤΟ ΚΑΤΑΛΥΜΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ…ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΝΟΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ…ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΑΞΗ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ Η ΕΟΡΤΗ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ…ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΛΗΞΕΩΣ ΑΛΛΑ ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΩΣ…
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ…
ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ
Zukushi…. Δεν μπορω να σε κρινω που δεν πιστευεις τα παραπανω Το μονο που εχω να σου πω είναι, ότι ο τροπος που μιλας είναι συναρτηση του τροπου που εχεις ''μεγαλωσει'' δλδ μετρο παντων το ΕΓΩ και η γνωμη ΜΟΥ…Αραγε για αυτά που λες εισαι σιγουρος 99 τοις 100; Στη θεση των ''αρνητων'' δε θα ημουν ουτε για το ένα…φυλαγε τα ρουχα σου λεει η παροιμια…
ΤΕΛΙΚΑ ΡΕ ΦΙΛΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΑΣΟΝΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΟΠΑΓΑΝΙΣΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΟΜΠΛΕΞ.
ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕ ΜΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ
!ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΙΔΑΝ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΧΡΙΣΤΟ.ΤΟΝ ΔΙΑ ΠΟΥ ΣΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΤΟΝ ΕΙΔΑΝ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΘΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ?ΠΗΔΟΥΣΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΘΝΗΤΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΝΕ ΤΙΣ ΘΝΗΤΕΣ ΣΕ ΖΩΑ ΓΙΑ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ ΤΑ ΖΩΩΔΗ ΕΝΣΤΙΚΤΑ ΤΟΥ ΤΕΤΟΙΟΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ!!!!ΕΚΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΟΣΗ ΔΙΑΝΟΙΑ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ 11 ΚΛΑΠΑΤΣΥΜΠΑΝΑ!ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΣΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΓΥΡΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΧΑΣΕ Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΕΔΩ ΚΑΙ 2000 ΧΡΟΝΙΑ ΤΙΠΟΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ!ΑΡΤΖΙ ΜΠΟΥΤΖΙ Ο ΛΟΥΛΑΣ!!!ΑΣΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΡΧΑΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΔΙΚΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΑΙΓΥΠΤΙΑΚΗ ΚΑΙ ΙΝΔΟΥΙΣΤΙΚΗ!ΑΠΟ ΕΔΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΗΞΑΝΕ ΜΕ ΤΗΝ "ΑΡΧΑΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ" ΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑ…
ΑΓΓΕΛΩ ΠΕΣ ΑΛΕΥΡΙ.Ο ΔΙΑΣ ΣΕ ΓΥΡΕΥΕΙ!!!ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ…
Ωραίο λεξιλόγιο για εβραίο! Όταν αναφερεσαι στους αρχαίους ελληνες λες "ΑΥΤΟΊ", "ΔΙΚΙΆ ΤΟΥΣ"!
Αδέρφια ΈΛΛΗΝΕΣ ξυπνηστε και μην ακολουθείτε αυτά τα αποβρασματα της ερήμου που ΒΡΊΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΌΝΟΥΣ!
Πόσο πια να ξεμπροστιαστουν για να τους καταλάβετε;
Υπάρχει περιπτωση να εισαι χαζός;
Ρεεε ζωο συγγραφεα ο Χριστος απαγορευει την συγχωρεση του αυτοχειρα οι προσευχες δεν σωζουν τον αυτοχειρα
Νικος Νεοφυτος
Υπάρχει ελευθερη βούληση η όχι;
υπαρχει οπως υπαρχουν και οι συνεπειες.
ΔΙΔΑΞΕ ΜΑΣ ΩΩΩΩ ΠΡΟΦΗΤΑ!!! ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΆΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ!!!
Ο πατήρ τής µητρός γνώµη υιός εγένετο
Ο σωτήρ τών βρεφών βρέφος εν φάτνη έκειτο
όν κατανοούσα φησίν η τεκούσα
«Ειπέ µοι, τέκνον, πώς ενεσπάρης μοι, ή πώς ενεφύης μοι;
ορώ σέ, σπλάγχνον, και καταπλήττοµαι,
ότι γαλουχώ και ου νενυµφευµαι
και σέ μέν βλέπω μετά σπαργάνων,
τήν παρθενίαν δέ ακµήν εσφραγισµένην θεωρώ
σύ γάρ ταύτην φυλάξας εγεννήθης ευδοκήσας
παιδίον νέον, ο πρό αιώνων Θεός.
ΧΡΌΝΙΑ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ
ΑΓΏΝΟΣ ΔΕΔΟΚΩΣ ΚΕΚΗΡΩΜΕΝΑ ..
ΦΑΕΘΩΝ
ΕΙΔΕΣ πως είναι ο ΠΟΛΕΜΙΣΤΗΣ;
δύο εικοσιτετράωρα άυπνος σε αγαστή ανταλλαγή ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ με τον αρχηγό;
ακόμα δεν τελείωσε αλλά καλόν δρόμο έχουμε..
έχουν στοχεύσει στην γαία..
η ασπίς θα τν σώσει άρδην..
την κρατούν μακρυά..
ΑΣΠΊΣ
ΑΣΠΊΣ
ΟΛΟΚΛΉΡΩΣΕ ΤΟΝ ΚΛΩΒΟ…