Διαφημίσεις

Τα ΜΜΕ χρησιμοποιούνται κυρίως –έτσι τουλάχιστον λένε- για την ενημέρωση και την διασκέδαση του κοινού. Όμως πρέπει να υπάρχουν ποιοτικά κριτήρια και στις δυο παραπάνω δραστηριότητες υπό την έννοια της προστασίας της νοημοσύνης, της ψυχοσωματικής υγείας των ανθρώπων και του Δικαίου. Η δε ποιότητα της διασκέδασης να είναι ποιοτικά ανώτερη σε ανθρώπινο πολιτισμό, σε σύγκριση με την ζωώδη συμπεριφορά και τα ζωώδη ένστικτα.

Στην ενημέρωση από τα ΜΜΕ στην πλειονότητα γίνεται, Πόλεμος Καταστροφής Νοημοσύνης (ΠΚΝ) με το να μην παρουσιάζονται τα σημαντικά και ουσιώδη γεγονότα, υπό την έννοια των θετικών και ανθρωπιστικών επιστημών, αλλά με το να παρουσιάζονται σε μακρύτατο χρονικό διάστημα ασήμαντες λεπτομέρειες, με πολλάκις κρυμμένη την ουσία των γεγονότων, με συνέπεια το κοινό να παρακολουθεί την «ενημέρωση» επί μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς να καταλαβαίνει τι πραγματικά έχει συμβεί, αλλά να υφίσταται μόνο συναισθηματική επιρροή υπό την μορφή θεατρινισμών, με αποτέλεσμα να αδρανοποιείται η κριτική σκέψη και η νοημοσύνη του τηλεθεατή,ακροατή και αναγνώστη.

Η γενική ιδέα στις μεθόδους Πόλεμος Καταστροφής Νοημοσύνης (ΠΚΝ) είναι να δημιουργήσουν εμπόδια ή να μειώσουν την αποδοτικότητα της (ή των) διαδικασίας(ων) λύσεως προβλήματος(ων) στον Άνθρωπο ή/και στον Ανθρώπινο οργανισμό.

Οι ειδήσεις των ΜΜΕ αναφέρονται σχεδόν πάντα (στατιστικά) σε τρομακτικά και δραματικά γεγονότα, με σχεδόν πλήρη έλλειψη ανακοινώσεως ευχάριστων γεγονότων ή ανακοινώσεων επιστημονικής προόδου (εκτός της ιατρικής), με συνέπεια η αντίληψη της πραγματικότητας του κοινού σημαντικά να παραμορφώνεται σχετικά με την πραγματική εικόνα της κοινωνίας, με αποτέλεσμα να δημιουργείται αδιαφορία και τεράστια ανοχή για μεγάλα κακουργήματα και εχθρότητα προς τον άγνωστο άνθρωπο με συνέπεια να συμβάλει στην κοινωνική απομόνωση του ανθρώπου και σε κοινωνικά προβλήματα που υποβαθμίζουν σημαντικά την αποδοτικότητα της χρήσεως της νοημοσύνης.

Η απόδοση της ανώτερης νοημοσύνης σημαντικά αυξάνει όταν το κοινωνικό της περιβάλλον είναι δημιουργικό με την έννοια της δημιουργικής οικογένειας, της Δικαιοσύνης και της δημιουργικής ηθικής.

Μια άλλη μέθοδος ΠΚΝ που χρησιμοποιείται από τα ΜΜΕ είναι οι παραγωγές και οι διαφημίσεις σε μεγάλη συχνότητα να παρουσιάζουν αστρολόγους, μάγους και άλλους «τσαρλατάνους-απατεώνες» που αποβλακώνουν το κοινό, εκμεταλλευόμενοι ζωτικά συναισθηματικά προβλήματα κυρίως των γυναικών, αλλά δυστυχώς παρόμοιες ηλιθιότητες έχουν επιχειρηθεί να αποβλακώσουν μέχρι…πιλότους αεροπλάνων(π.χ με την μέθοδο των βιορυθμών), δημιουργώντας έτσι καταστρεπτικά προβλήματα λόγω των προλήψεων, με το να τους προκαλείται έτσι κακοτυχία, επειδή ψάχνουν να την βρουν, με το να συσχετίζουν ΑΣΧΕΤΑ γεγονότα με αυτά που αναμένουν από τις προλήψεις τους. (Περί Προπαγάνδας και meme)

Μία άλλη μέθοδος ΠΚΝ είναι τα τηλεπαιχνίδια που τονίζουν υπέρμετρα την χρήση της απομνημόνευσης σε άχρηστες γνώσεις και αποκλείουν την χρήση της κριτικής και της νοημοσύνης και αμείβουν με βραβεία την άχρηστη γνώση.

Μια άλλη συνέπεια της τρομοκρατίας που προωθούν τα ΜΜΕ είναι ότι τρομοκρατούν τον πολίτη και έτσι τον κάνουν πιο επιρρεπή στον έλεγχο που τα ΜΜΕ επιβάλουν στατιστικά στην σκέψη(π.χ τι θέματα θα συζητά και τι θα ενδιαφέρεται το κοινό, κ.τ.λ) και στην συμπεριφορά του κοινού(άμεσες ή/και έμμεσες επιρροές από φίλους, διαφημίσεις και σαπουνόπερες (classicalconditioning-IvanPavlov) για το τι να πράξουν και το τι αμείψουν(operantconditioning-Skinner), με αποτέλεσμα το κοινό, στατιστικά, να συμπεριφέρεται σαν «ρομποτάκι» «τηλεκατευθυνόμενο» από τα ΜΜΕ.

Με αυτή την μέθοδο του ΠΚΝ μειώνεται ,στατιστικά, σημαντικότατα η νοημοσύνη και τα δημιουργικά ενδιαφέροντα του κοινού. Οι συνέπειες είναι σημαντικότατες μακροπρόθεσμα για τα Εθνικά συμφέροντα, διότι μελλοντικά δεν θα υπάρχουν ευρέως διαθέσιμοι άνθρωποι υψηλής νοημοσύνης και γνώσεων για να παίρνουν τις βέλτιστες αποφάσεις στα πολύ δύσκολα και περίπλοκα προβλήματα που θα δημιουργούνται με την ταχύτατη και ίσως ανεξέλεγκτη, σε κάποιες συνέπειες της, εξέλιξης των επιστημών, της τεχνολογίας , και των διεθνών σχέσεων.

Επιπλέον η συνήθης άρνηση στο να πληροφορήσουν το κοινό για σημαντικές επιστημονικές ανακαλύψεις(εκτός της ιατρικής) καταστρέφει τις ευκαιρίες για την ανάπτυξη της διανόησης και της νοημοσύνης του κοινού,με το να στερεί στους πολίτες την δυνατότητα να αναπτύξουν ενδιαφέροντα και συζητήσεις σε επιστημονικά θέματα και σχετικούς νοήμονες προβληματισμούς, με συνέπεια η νοημοσύνη και η ποιότητα των γνώσεων του κοινού να κρατείται σε πολύ χαμηλό επίπεδο.

Αντιθέτως τα ΜΜΕ έχουν διαμορφώσει πρότυπα για τα «όνειρα» της νεολαίας με σκοπό την μίμηση των ποδοσφαιριστών, τραγουδιστών «σκυλάδικων τραγουδιών και ανήθικων ηθοποιών, αντί η νεολαία να ενθαρρύνεται και να θαυμάζει διακεκριμένους ανθρώπους της επιστήμης, της δημιουργικής νοημοσύνης, της διανόησης και του δημιουργικού πολιτισμού.

Οι παραγωγές των ΜΜΕ είναι δυνατόν να επηρεάζουν την αντίληψη του κοινού, με την έννοια ότι τα ΜΜΕ μπορούν να κάνουν διαχείριση της αντίληψης (perceptionmanagement) του κοινού ,διότι του υποβάλουν πιθανές ερμηνείες που είναι σύμφωνες με τα συμφέροντα των συγκεκριμένων παραγωγών των ΜΜΕ. (Κοινωνική μηχανική (Social engineering)

Για παράδειγμα τα υπέρμετρης βίας και τρομοκρατίας φιλμ των ΗΠΑ στατιστικά αυξάνουν την πιθανότητα μια συμπεριφορά ή/και ένα γεγονός να ερμηνευθεί από την αντίληψη του ανθρώπου ως απειλητικό .Εάν ο άνθρωπος ζεί σε ένα διαρκές απειλητικό περιβάλλον(που μπορεί να είναι και αποτέλεσμα της βίας και τρομοκρατίας των ΜΜΕ) τότε μειώνεται σημαντικά η ικανότητα του για πολύ μεγάλη πρωτοτυπία(creativity) και για λύση πολύ περίπλοκων προβλημάτων, δηλαδή υφίσταται ΠΚΝ που μειώνουν σημαντικά την απόδοση της χρήσεως της νοημοσύνης. (Η Ψυχολογία του Οχλου κι ο ρόλος των Δημαγωγών)

Οι επιδράσεις των ΜΜΕ στην λειτουργία της αντίληψης του κοινού μπορεί να είναι καταστρεπτική για την νοημοσύνη του ανθρώπου, διότι μπορεί να οδηγήσει σε λανθασμένες ερμηνείες γεγονότων και συνεπώς σε λάθος ορισμό προβλήματος, με αποτέλεσμα να δοθούν λάθος ή παραπλανητικές «λύσεις» στην «πραγματικότητα» που αντιλαμβάνεται ο άνθρωπος, και βάση αυτής (της υποκειμενικής πραγματικότητας) να παίρνει αποφάσεις, συνεπώς τα παραπάνω είναι μία μέθοδος Πόλεμος Καταστροφής Νοημοσύνης (ΠΚΝ). (Ο υπνωτισμός και η ψυχολογία των μαζών)

Στην σύγχρονη μας εποχή μια άλλη διεθνής μέθοδος ΠΚΝ είναι ο έλεγχος του διεθνούς δικτύου ηλεκτρονικών υπολογιστών INTERNET με τις πιο δημοφιλής searchengines (προγράμματα έρευνας) σαν τα Yahoo, Altavista, Lycos, Netscape, Microsoft, κ.α στα οποία δίδεις λέξεις «κλειδιά» και σου βρίσκουν τις σχετικές διευθύνσεις όπου υπάρχουν πληροφορίες που σχετίζονται με τις λέξεις κλειδιά που έχεις δώσει . Οι πιο δημοφιλής searchengines (όλες στις ΗΠΑ) φαίνεται ότι συνεργάζονται για να ελέγχουν την αναζήτηση των πληροφοριών από το INTERNET όπως για παράδειγμα αναφέρεται στο παρακάτω περιστατικό:

Ο συγγραφέας του παρόντος άρθρου έχει αναπτύξει την επιστημονική θεωρία «Θεωρία εξέλιξης ενός νοήμονος οικοσυστήματος» που σημαντικά τροποποιεί την θεωρία εξελίξεως(ενός οικοσυστήματος) του Δαρβίνου για να ισχύει στην σύγχρονη μας εποχή της υψηλής νοημοσύνης/γνώσεων και τεχνολογίας. Η θεωρία αυτή δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό των ενώσεων των Ολλανδών και Γάλλων Θεωρητικών Βιολόγων το “ActaBiotheoretica”, 45(2),June 1997, p. 181-182

Η Θεωρία για την εξέλιξη του νοήμονος οικοσυστήματος έχει σημαντικές επιδράσεις στην Βιολογία, Νοημοσύνη, Κοινωνιολογία, Ηθική, Θρησκεία, Φιλοσοφία, Οικονομία, Ψυχολογία και γενικότερα σε πολλές επιστήμες και στην τεχνολογία, με συνέπεια να θεωρείται ζωτική η ενημέρωση του διεθνούς επιστημονικού κοινού για την νέα θεωρία.

Ο συγγραφέας (που έχει κάνει επιστημονική έρευνα και στην πληροφορική) προσπάθησε 2-4 φορές σε ένα έτος (και το έλεγξε και ο ποίο έμπειρος στην πληροφορική επιστήμων της εργασίας του) να υποβάλει την διεύθυνση της εν λόγω θεωρίας του στο internet στις searchengines Yahoo, Altavista, Lycos, Netscape, Microsoft και μερικές άλλες (και μία Ελληνική) αλλά σε καμία δεν έγινε δεκτή(εκτός την Altavista) με συνέπεια μία σημαντική επιστημονική ανακάλυψη να μην μπορεί να προωθηθεί διεθνώς.

Οι συνέπειες του παραπάνω περιστατικού ίσως δεν είναι αμέσως προφανείς γι αυτό πρέπει να τονίσουμε ότι η έλλειψη μιας ΔΗΜΟΦΙΛΟΥΣ searchengine που θα υποστηρίζεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση έχει ως συνέπεια σημαντικές επιστημονικές ανακαλύψεις Ευρωπαίων Επιστημόνων αλλά και Ευρωπαϊκών νέων και καινοτόμων εμπορικών προϊόντων να μην μπορούν να γίνουν ευρέως γνωστά στο διεθνές κοινό, με τεράστιες συνέπειες για την Ευρωπαϊκή επιστημονική έρευνα, οικονομία και άλλες σημαντικές δραστηριότητες.

© Ιωσήφ-Χρήστου Κονδυλάκη, 2001 Πυρηνικός Φυσικός



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

3 σχόλια στο “Η καταστροφολαγνεία των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας”
  1. otan se kybernane lamogia perhmenete na mauete thn aliueia opvs eipan kai sthn argenthnh o megalhteros kai o pio axrhstos laos sto kossmo einai h malakes oi ellhnes leo egv tora th sxesh exoyme emeis me thn arxaia ellada oti einai oi toyrkoi eimaste kai emeis re axristoi fara tpy kerata ellhnes kai egv mazi na pame na gamhuoyme oloi ntrepome poy legome ellhnas kalhtera na eimoyn sthn arxaia ellada totes oi ellhnes eixan arxidia tvra oloi exoyme mono kolo giayto mas phdane re oyst fara toy jeloloy kaI TOY FRAPE KAI EGV MESA

  2. 15 Αυγούστου 2013 – 9:16 π.μ.
    Καλά κάνεις και ντρέπεσαι διότι πρώτ' απ' όλα δολοφονείς την Ελληνική γλώσσα. Ενώ μπορείς να κάνεις μια τόσο απλή και επαναστατική κίνηση γράφοντας Ελληνικά, ωστόσο δεν την κάνεις. Κι από πάνω τσουβαλιάζεις κι όλους τους Έλληνες κρίνοντας εξ ιδίων τα αλλότρια! Υπάρχουν και πραγματικοί Έλληνες φίλε, οπότε πρόσεχε πως μιλάς.

  3. δηλαδη θελεις να διαλυσουμε την ολη θεωρια που φτιαχτηκε με τη θεωρια του δαρβινισμου που τοσο πολυ πιστευουν και προβαλλεται απο τα μμε….και ας μην βγαινει αριθμητικα η εξελιξη των ειδων η να πουν στον κοσμο οτι το voager 1 επεσε σε τοιχο στις ακρες του γαλαξια

    προς 15 Αυγούστου 2013 – 9:16 δεν ξερω φιλε αλλα θυμισε μου πως το λενε οι αργεντινοι και οι αλλοι το φιλοτιμο?????
    μπορει να μην ειμαι αρχαιος ελληνας αλλα ακομη εχω φιλοτιμο , αξιες και ιδανικα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek