Στήριξε το έργο μας!

Η σελίδα μας βασίζεται στις δικές σου δωρεές για να παραμένει ανεξάρτητη και να προσφέρει υψηλής ποιότητας εναλλακτικές ειδήσεις. Υποστήριξέ μας σήμερα και βοήθησέ μας να συνεχίσουμε!

Διαφημίσεις

Σαν να μην έφταναν οι αλλεπάλληλες αλλαγές των τελευταίων ετών στον τρόπο φορολόγησης και τεκμηρίων των ΙΧ αυτοκινήτων ήρθε και ο νέος τρόπος που υπολογίζονται τα τέλη κυκλοφορίας, που κάνει υποψήφιους αγοραστές και πωλητές αυτοκινήτων άνω κάτω…

Αυτοκίνητα με πρώτη ημερομηνία άδειας κυκλοφορίας έως 30/09/2010 θα υπολογίζουν τα τέλη του 2011 με το παλιό σύστημα, δηλαδή ανάλογα με τα κυβικά εκατοστά του κινητήρα.

Όμως, για αυτοκίνητα με ημερομηνία άδειας κυκλοφορίας από 31/09/2010 και μετά, τα τέλη κυκλοφορίας (πράσινα τέλη) υπολογίζονται με βάση τα καυσαέρια CO2 που παράγει το αυτοκίνητο ανά χιλιόμετρο.

Σύμφωνα με τους εμπόρους αυτό το νέο σύστημα έφερε μία αρκετά γερή αύξηση στα ποσά των τελών κυκλοφορίας στα αυτοκίνητα μεσαίου κυβισμού ενώ δημιούργησε και μία νέα κατηγορία αυτοκινήτων που τυγχάνουν ευνοϊκής αντιμετώπισης χάρη στους λιγοστούς ρύπους που παράγουν.

Έτσι για παράδειγμα, ένα σπορ αυτοκίνητο γνωστής ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας που αγοράστηκε μέχρι τις 30/09/2010 έχει τέλη 120 ευρώ.

Το ίδιο αυτοκίνητο αν το αγοράσετε σήμερα θα έχετε τέλη της τάξεως των 822 ευρώ το χρόνο.
Αντίστοιχα για μεσαίας κατηγορίας μοντέλο γνωστής γερμανικής εταιρίας στα 1,8 κ.εκ. με το παλιό σύστημα ο ιδιοκτήτης του πλήρωνε 270 ευρώ για τέλη κυκλοφορίας. Για το ίδιο ακριβώς μοντέλο αγορασμένο σήμερα ο κάτοχός του θα πληρώνει 414 ευρώ.

Αντίθετα για αυτοκίνητα που παράγουν μέχρι 100 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο δεν θα πληρώνονται τέλη κυκλοφορίας.
Το θέμα είναι ότι τα μοντέλα που είναι σε θέση να εκμεταλλευθούν το νέο σύστημα για μηδενικά τέλη δεν ξεπερνούν τα δέκα. Ενώ ανάμεσά τους υπάρχουν και αυτοκίνητα που φτάνουν ή και ξεπερνούν σε αξία τα 60.000 ευρώ και επωφελούνται απλά γιατί ανήκουν στην κατηγορία των υβριδικών.

Κι αυτό δείχνει τα κενά του νέου τρόπου καθορισμού των τελών κυκλοφορίας, αφού σίγουρα κάποιος που έχει να δώσει τόσα χρήματα για αυτοκίνητο το λιγότερο που τον απασχολεί είναι να πληρώσει τα τέλη κυκλοφορίας.

Από την άλλη το κόστος των υβριδικών εκδόσεων ή αλλιώς των μοντέλων που δικαιούνται μηδενικά τέλη, κοστίζουν στις περισσότερες περιπτώσεις αρκετές εκατοντάδες έως και μερικές χιλιάδες ευρώ πιο ακριβά από τα αντίστοιχα απλά μοντέλα, πράγμα που κυριολεκτικά εκμηδενίζει το όποιο όφελος αφού για να γίνει απόσβεση θα πρέπει να περάσουν έως και 10 χρόνια χρήσης.

Αν σε αυτό συνυπολογίσουμε το κόστος της ασφάλειας των «υποχρεωτικών» από τις αντιπροσωπείες ετήσιων σέρβις που κατά μέσο όρο κυμαίνονται σε 160 ευρώ και των καυσίμων, αντιλαμβανόμαστε ότι το κόστος χρήσης ενός αυτοκινήτου εκτινάσσεται κυριολεκτικά σε δυσθεώρητα για την εποχή επίπεδα ενώ τα «πράσινα» τέλη μάλλον για «πράσινα άλογα» μοιάζουν.

Τέλη για αυτοκίνητα με πρώτη ημερομηνία κυκλοφορίας έως 30/09/2010

Έως 300 κ.εκ 20€
301-785 κ.εκ 50€
786-1071 κ.εκ 110€
1072-1357 κ.εκ 120€
1358-1548 κ.εκ 220€
1549-1738 κ.εκ 240€
1739-1928 κ.εκ 270€
1929-2357 κ.εκ 600€
2358-3000 κ.εκ 800€
3001-4000 κ.εκ 1000€
4001 και ανω 1200€

Πίνακας υπολογισμού για αυτοκίνητα με πρώτη ημερομηνία κυκλοφορίας από 31/09/2010. Ο υπολογισμός γίνεται με βάση τα γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο που παράγει το αυτοκίνητο επί το συντελεστή που προβλέπει ο πίνακας.

Τέλη κυκλοφορίας από 31/09/2010

Εκπομπές CO2/κλμ.
0-100 μηδενικά τέλη
101-120 x0.8€
121-140 x1€
141-160 x1.5€
161-180 x2€
181-200 x2.25€
201-250 x2.5€
251 και άνω x3€

Ελληνα ο σημερινός εχθρός σου είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδες κάτι που σε άγγιξε , κάτι που το θεωρείς σωστό, ΜΟΙΡΆΣΟΥ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύεις οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένεις απαθής. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα. Μοιραστείτε αυτή την ανάρτηση



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek