Έκαναν βόλτα αλλά έπαθαν μεγάλο χουνέρι
Η «κρουαζιέρα» επίδειξης και πρόκλησης τελείωσε με «λαχανιασμένη» επιστροφή στην Τουρκία
Η άκρως προκλητική «κρουαζιέρα» της τουρκικής κορβέτας «Buyukada» στις Κυκλάδες, που κράτησε 25,5 ολόκληρες ώρες, είχε και τη θετική της πλευρά για την Ελλάδα, καθώς δόθηκε η ευκαιρία στο ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό να «τσεκάρει» το νεότερο πλοίο του τουρκικού στόλου, γύρω από το οποίο έχει δημιουργηθεί ολόκληρος μύθος, επειδή –υποτίθεται- είναι «αόρατο» από τα ραντάρ των ξένων κρατών…, με αποτέλεσμα να αποδειχθεί για μία ακόμη φορά η σοφία της παροιμίας που λέει «όπου ακούς πολλά, κράτα μικρό καλάθι», αλλά κυρίως δόθηκε η ευκαιρία στην Ελληνική πλευρά να «σκανάρει» στον μέγιστο βαθμό τις δυνατότητες (πλου, συχνοτήτων, αντιμέτρων κ.α.) της κορβέτας που αποτελεί το καμάρι του τουρκικού στόλου. Και οι μετρήσεις αυτές έφεραν πολλά χαμόγελα στο Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό, την Αεροπορία και εν γένει στο Πεντάγωνο.
Η αλήθεια, είναι, λοιπόν, ότι η τουρκική κορβέτα όχι μόνο δεν είναι «αόρατη», αλλά εντοπίστηκε αμέσως από τα ελληνικά ραντάρ, όταν λίγο μετά τα μεσάνυχτα της περασμένης Δευτέρας παρεξέκλινε της πορείας της προς τα δυτικά.
Μάλιστα, στο κεντρικό Αιγαίο ήταν «σκοπούν» η φρεγάτα «Έλλη», η ναυαρχίδα του Ελληνικού Στόλου, που έσπευσε στ Στενό του Καφηρέα και… έστησε καρτέρι.
Γύρω στις 3 το πρωί, η τουρκική κορβέτα «διασταυρώνεται» με την «Έλλη», η οποία και μέσω ασυρμάτου ανακοινώνει στον τούρκο κυβερνήτη ότι εισέρχεται εντός ελληνικών χωρικών υδάτων και θα πρέπει να απομακρυνθεί αμέσως.
Οι τούρκοι επέλεξαν να αγνοήσουν τις εκκλήσεις, και η κορβέτα συνέχισε τον πλου της ανάμεσα στα Κυκλαδονήσια.
Ωστόσο, η «Έλλη» κινήθηκε προς το μέρος της και άρχισε τις… «δοκιμές» (παντός τύπου). Την «στρίμωξε» στα στενά, την «έσφιξε» στις στροφές.
Εκεί, όμως, που τα χρειάστηκε ο τούρκος κυβερνήτης ήταν το απόγευμα της Τρίτης, όταν πλησίασε σε απόσταση αναπνοής από τις ακτές της Σαντορίνης. Καθώς οι Τούρκοι αγνάντευαν την Καλντέρα, είδαν ξαφνικά δύο ελληνικά F-16 να κάνουν «βυθίσεις» πάνω από τα κεφάλια τους. Τέσσερις φορές οι Έλληνες πιλότοι έκαναν «κοκορέτσι» (όπως λένε στη γλώσσα τους) την τουρκική κορβέτα. Ήταν, δε, τόσο μεγάλος ο πανικός των τούρκων, που όλες οι αναφορές – συνομιλίες του κυβερνήτη με το αρχηγείο του τουρκικού στόλου είναι καταγεγραμμένες από τα ελληνικά δίκτυα.
Το «χουνέρι» που έπαθε η “Buyukada” στη Σαντορίνη, στάθηκε και η αφορμή να δοθεί εντολή στον κυβερνήτη να πάρει πορεία για την Τήλο και τελικά να μπει στη βάση του Ακσάζ…
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Τι χουνέρι και μαλακίες, χέστικαν οι τουρκόγυφτοι… Δεν έχετε Αρ@@δια να το βουλιάξετε …προδότες του ΚΕΡΑΤΑ!!!
tora epa8an xoyneri e toso kero mas ta zalises perase apo do perase apo ki etsi pas na vgalis to psomisoy koyfalaaa.john
Βυθιστεί την γαμημένη τουρκορβετα να δουν μετα οι κολοτουρκοι όπιο πλοιο και αεροσκάφος παραβιάζει τα σύνορα μας θα γίνεται παλιοσίδερα.
Επιβεβαιώνω το χούνερι!
Και σας λέω ότι δεν ήταν μόνον αυτό… βλέπετε για κάποιον λόγο η φρεγάτα από τα 13 νμ/ώρα ανέβασε στα 27+ και μέσα σε 2 ώρες είχε εξαφανισθεί…
δυστυχώς μόνον αυτά προς το παρόν…
χα χα !! Καλό!!!!
Oeooo…
Έ, όχι καί "- Βυθίσατε!", ρέ σείς! Όχι την εύκολη λύση! Να πάνε μερικά βατράχια να το καταλάβουν, καί να περάσει στον δικό μας στόλο!
τι να πω δεν ξέρω ημασται ησασται για φτύσιμο καλοπερασακιδες αύριο θα ζητησουν τη μανα σας να τη στηλεται πεσκεσι μαλακες η ταν η επιτας παλιοαρχηδια κυβερνητες